www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 04:07:44
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
239
240
241
242
243
[
244
]
245
246
247
248
249
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3396933 alkalommal)
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12564 Dátum:
2011 Január 16, 00:28:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 15, 23:09:25
http://www.youtube.com/watch?v=BhHmQhCE45o
Néhol egy kicsit Knight Rider-es gyorsított felvétel.
A hangja tetszik és legalább még megy ennyi év után is (mondjuk biztos nem sokat hajtják).
1963 VW1200 DeLuxe
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12563 Dátum:
2011 Január 16, 00:01:55 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 15, 23:09:25
http://www.youtube.com/watch?v=BhHmQhCE45o
van még 200 ló...
fekete öves szájkaratés?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12562 Dátum:
2011 Január 15, 23:34:22 »
Bozsik Ricsi lóg egy külső szűrős olajpumpával. Szoktál találkozni vele?
Idézetet írta: Zoli - 2011 Január 15, 23:28:57
És mire jó? Rögzítő vagy tőmítő?
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12561 Dátum:
2011 Január 15, 23:28:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 15, 23:08:42
loctite nem ultra black ajándék paszta angliábol van probára...
És mire jó? Rögzítő vagy tőmítő?
http://hapsi96.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12560 Dátum:
2011 Január 15, 23:09:25 »
http://www.youtube.com/watch?v=BhHmQhCE45o
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12559 Dátum:
2011 Január 15, 23:08:58 »
Idézetet írta: Sagaris - 2011 Január 15, 22:49:40
Ezt érti valaki?
VICC szójáték..
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12558 Dátum:
2011 Január 15, 23:08:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 15, 22:07:23
Mi ez a fekete paszta, Loctite Ultra Black?
loctite nem ultra black ajándék paszta angliábol van probára...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12557 Dátum:
2011 Január 15, 22:54:40 »
Idézetet írta: Sagaris - 2011 Január 15, 22:49:40
Ezt érti valaki?
igen.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12556 Dátum:
2011 Január 15, 22:49:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 15, 22:05:16
szomszédok berágjanak, mint a 6-os anya.
Ezt érti valaki?
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12555 Dátum:
2011 Január 15, 22:30:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 15, 22:05:16
A sötétben jól látszott.
remélem fénykép van
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 15, 22:05:16
szinte koppan amikor jobbra-balra mozgatom a főtengelyt.
höhö, tegyük meg tétjeinket :-))
komolyban:
lehet, hogy az a fasza, ha állva koppanik, mert forgás közben azért van ott némi olaj, meg nem ragad be megmelegedve.
gondolom a nagy guruk csak kikisérletezték ezt a 0.3-at valamilyen módon.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12554 Dátum:
2011 Január 15, 22:13:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 15, 22:05:16
Megy a motor, ...
És még csak szombat van...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12553 Dátum:
2011 Január 15, 22:07:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 15, 16:05:19
többit holnap folyt. köv
Mi ez a fekete paszta, Loctite Ultra Black?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12552 Dátum:
2011 Január 15, 22:05:16 »
Idézetet írta: KIZS - 2011 Január 14, 20:18:52
Akkor rendezzünk fogadást!
Kettő az egyhez teszem, hogy Stunt indítani fog a hétvégén, mert úgy sem bírja ki
Megy a motor, most állítottam le, nehogy a szomszédok berágjanak, mint a 6-os anya.
Szép hangja van, kb 45 percet ment, egyszer állítottam szelephézagot. Amikor emelt fordulaton járattam, beizzottak a kipufogó könyökök. A sötétben jól látszott.
A 0.3 mm-es főtengely axiális játék elég rémisztően nagy, szinte koppan amikor jobbra-balra mozgatom a főtengelyt. Ezt lehet, hogy egy kicsit kisebbre veszem, nem tetszik ez így. Ezt könnyen meg tudom csinálni, csak a lendkereket kell megint levenni, amikor lekerül a motor az állványról.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12551 Dátum:
2011 Január 15, 16:05:19 »
többit holnap folyt. köv
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12550 Dátum:
2011 Január 15, 14:28:49 »
aszem ezért (is)fogok kapni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12549 Dátum:
2011 Január 15, 14:23:36 »
Idézetet írta: callook - 2011 Január 15, 13:27:46
Ez geci volt, de jó!
Én még most is fetrengek! Az a kép nagyot üt!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12548 Dátum:
2011 Január 15, 13:27:46 »
Ez geci volt, de jó!
Idézetet írta: tati - 2011 Január 14, 20:28:01
csodálkozik a szerencsétlen hogy mindig szétborul
most az lesz a hiba hogy a vezérműtengelyt átdugta a 2. henger hajtórúdján, itt látszik a fényképen
http://4.bp.blogspot.com/__pLUlXt5Izc/TSNPI5l75WI/AAAAAAAAA24/WjO-Z6lBmnI/s1600/assy.JPG
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12547 Dátum:
2011 Január 14, 22:44:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 14, 21:37:34
A károgóknak meg bekaphatják, remélem most nem lesz benne hiba, valahogy most úgy éreztem, hogy nagyon állat a gép, szépen forgott, könnyedén az új csapágysorral, nem szorult és a nyomatékkulcs is szépen kattant le rajta, a blokk csavarokon és a hengerfejen is.
ne ríjjál már!
én már rég beolvasztattam volna az egészet.
tisztellek a kitartásodért :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12546 Dátum:
2011 Január 14, 22:25:05 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 14, 20:28:01
csodálkozik a szerencsétlen hogy mindig szétborul
most az lesz a hiba hogy a vezérműtengelyt átdugta a 2. henger hajtórúdján, itt látszik a fényképen
http://4.bp.blogspot.com/__pLUlXt5Izc/TSNPI5l75WI/AAAAAAAAA24/WjO-Z6lBmnI/s1600/assy.JPG
Hú, az nagyon alattomos hiba, ráadásul csak 1500 km után szokott kijönni...
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12545 Dátum:
2011 Január 14, 21:37:34 »
Idézetet írta: KIZS - 2011 Január 14, 20:18:52
Akkor rendezzünk fogadást!
Kettő az egyhez teszem, hogy Stunt indítani fog a hétvégén, mert úgy sem bírja ki
Idő miatt kétséges, mert nem vagyok itthon. Egyébként minden megvan, csak össze kell rakni.
A károgóknak meg bekaphatják, remélem most nem lesz benne hiba, valahogy most úgy éreztem, hogy nagyon állat a gép, szépen forgott, könnyedén az új csapágysorral, nem szorult és a nyomatékkulcs is szépen kattant le rajta, a blokk csavarokon és a hengerfejen is.
Ha nem találtam volna meg a hibát, akkor kicsit nyugtalanabb lennék.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12544 Dátum:
2011 Január 14, 21:18:38 »
Majd rá jön ha mard egy fölös dugó.
Idézetet írta: tati - 2011 Január 14, 20:28:01
csodálkozik a szerencsétlen hogy mindig szétborul
most az lesz a hiba hogy a vezérműtengelyt átdugta a 2. henger hajtórúdján, itt látszik a fényképen
http://4.bp.blogspot.com/__pLUlXt5Izc/TSNPI5l75WI/AAAAAAAAA24/WjO-Z6lBmnI/s1600/assy.JPG
VW 1200.1963.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12543 Dátum:
2011 Január 14, 20:54:41 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 14, 20:28:01
most az lesz a hiba hogy a vezérműtengelyt átdugta a 2. henger hajtórúdján, itt látszik a fényképen
Te allat
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12542 Dátum:
2011 Január 14, 20:28:01 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 14, 20:23:09
akkor már arra is lehetne fogadni, hogy mikor jön elő egy kritikus hiba.
1. órában
2. órában
2. óra után még az állványon
beszerelés után
[getsziszmájli] :-))
csodálkozik a szerencsétlen hogy mindig szétborul
most az lesz a hiba hogy a vezérműtengelyt átdugta a 2. henger hajtórúdján, itt látszik a fényképen
http://4.bp.blogspot.com/__pLUlXt5Izc/TSNPI5l75WI/AAAAAAAAA24/WjO-Z6lBmnI/s1600/assy.JPG
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 14, 20:29:58 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12541 Dátum:
2011 Január 14, 20:23:09 »
Idézetet írta: KIZS - 2011 Január 14, 20:18:52
Akkor rendezzünk fogadást!
Kettő az egyhez teszem, hogy Stunt indítani fog a hétvégén, mert úgy sem bírja ki
akkor már arra is lehetne fogadni, hogy mikor jön elő egy kritikus hiba.
1. órában
2. órában
2. óra után még az állványon
beszerelés után
[getsziszmájli] :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12540 Dátum:
2011 Január 14, 20:18:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 14, 20:05:50
...
Lehet, hogy a hétvégén indítok, bár nem nagyon lesz időm vele foglalkozni.
Akkor rendezzünk fogadást!
Kettő az egyhez teszem, hogy Stunt indítani fog a hétvégén, mert úgy sem bírja ki
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12539 Dátum:
2011 Január 14, 20:05:50 »
Motor összefűzve, hengerfejekig kész, állványon van.
A főtengely axiális játéka 0.30 mm-re beállítva, többször ellenőrizve.
Lendkerék felrakva, kb. 500 Nm-rel meghúzva.
Lehet, hogy a hétvégén indítok, bár nem nagyon lesz időm vele foglalkozni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12538 Dátum:
2011 Január 14, 09:11:18 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Január 13, 23:48:51
Gyári tengellyel érdemes tuning motort csinálni?
A kérdés az, hogy mi a cél.
Ha a hengerfejed elég nagy szelepes és jól kibővített, akkor akár 100 lóerő fölé is elmehetsz egy 1915-össel gyári tengellyel (persze nem gyári karbival), de ha kicsi a szeleped, akkor meg a nagy tengely kell, hogy a töltéscsere jó legyen. Viszont akkor alul gyengébb lesz.
Összetett dolog ez, sok szempont, nem egyszerű egy jó motort összeválogatni, ezért kell "lemásolni".
Pl. 35/40 szelepek, w110 és 1776 vagy 1915, IDF40,
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12537 Dátum:
2011 Január 14, 00:33:23 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Január 13, 23:48:51
Gyári tengellyel érdemes tuning motort csinálni?
Nekem az 1.6 soft tuning (Stunt-special) motorban gyári volt, amíg meg nem kellett bontani....lelazult a vezérműkerék szegecselése (azt hiszem ez pontos szakszó, majd Stunt kijavít) --- EngleW100ra lett lecserélve
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12536 Dátum:
2011 Január 13, 23:54:20 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Január 13, 23:48:51
Gyári tengellyel érdemes tuning motort csinálni?
A gyári Oettingerben , ha jól emlékszem, az volt, viszont nagy szelepes HF. Mondjuk a 2000 cm3-ból a 8x lóerő nem olyan sok.
Tehát szerintem nem, mivel cm3 növeléssel egyre kevésbé jelentkezik nagyobb tengellyel, hogy "alul gyenge" lenne, kis cm3 esetén meg a fordulatot kell növelni nagyobb teljesítményhez, ami a gyári tengellyel nem lehetséges.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12535 Dátum:
2011 Január 13, 23:48:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 13, 09:51:23
A gyári tengely emelése 0.334" / 0.314" (nem azonos a kipufogó és a szívó emelési magassága), az úgynevezett elméleti fokolása (nulla szelep hézaggal mérve) 250 fok, 0.050"-nél 214 fok.
Ez utóbbi nagyon kevés, magyarul azt jelenti, hogy a profil nagyon light-os, nem agresszíven felfutó, tehát nem ébrednek nagy erők.
A scat C45-ös tengely 0.390" emelésű, 298 fok elméleti és 262 fok 0.050" hézagnál. Ez már különbség. Nagyjából ez az engle w120-as is, Maresz kedvenc tengelye.
Gyári tengellyel érdemes tuning motort csinálni?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12534 Dátum:
2011 Január 13, 23:05:15 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Január 13, 15:58:32
...hát ez az előző sz.álarchoz képest semmiség!
A hézagot nem állítod (0,30)?
Erről a cinkes cuccról, cuccukról valami infó? (akár le is fényképezhetnéd)
Hol lehet ilyet kapni?
Költségben kisebb, de kicsit már elegem van szétborítgatni a motort állandóan. Még jó, hogy nem a kocsiból kell kivennem, hanem állványon van, ahol járatni tudom és szétbontani is.
Természetesen most beállítom a főtengely axiális játékát 0.5-0.3 mm közé. Ezek azok a kis apróságok, amit ki kell tapasztalni és akkor összeáll a motor.
Most két dologra hívták fel a figyelmemet:
1, az elosztó meghajtó tengelyének fontos a foghézagának beállítása (az alatta lévő 5 féle méretben kapható alátétekkel lehet)
2, A Scat C45 - C95 -ös tengelyeknél nem úgy kell állítani a szelephézagot, hogy felső holtpontra, gyújtásra rakod a hengert, mert nem ott van a bütyök alapkörének legkisebb része, hanem úgy kell, hogy amikor a 4-es henger szívószelepe maximális emelésen van (rugó legjobban összenyomva) akkor kell állítani a 2-es henger szívószelepét. Ez nem a felső holtpont lesz, hanem kicsit mellette, mert a tengely ilyen.
Aki 1968 óta épít typ1-es motorokat az már látott egyet-s-mást.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12533 Dátum:
2011 Január 13, 22:59:34 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Január 13, 17:34:10
van pár
itt:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=155905&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=b522402360e74676142b4975819aae47
<beszúrt kép törölve>
Érdekes intercooler
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12532 Dátum:
2011 Január 13, 17:34:10 »
van pár
itt:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=155905&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=b522402360e74676142b4975819aae47
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 13, 17:38:44 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12531 Dátum:
2011 Január 13, 15:58:33 »
Adott egy blokk ötvözet: öALSI12(Fe) (p20 blokk)
Hegesztés utáni feszültségmentesítésének menete kellene, hátha tudja valaki...
Hőmérséklet tartomány és időtartam kellene.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12530 Dátum:
2011 Január 13, 15:58:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 13, 15:11:32
De nem adom fel.
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/sokadik-szopoalarc.html
...hát ez az előző sz.álarchoz képest semmiség!
A hézagot nem állítod (0,30)?
Erről a cinkes cuccról, cuccukról valami infó? (akár le is fényképezhetnéd)
Hol lehet ilyet kapni?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12529 Dátum:
2011 Január 13, 15:36:43 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Január 13, 15:16:37
örülök hogy a kedved nem veszted el
hajrá
úgy-úgy!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12528 Dátum:
2011 Január 13, 15:34:17 »
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320640666793&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:de
na ez sleeper.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12527 Dátum:
2011 Január 13, 15:19:33 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Január 13, 15:16:37
uhh..
ez mit jelent? újra gépműhely és a főtengelyt meg blokkot következő lépcsőre köszörülni?
örülök hogy a kedved nem veszted el
hajrá
Dehogy, a főtengelyről a rákenődött alumíniumot lesavaztam, teljesen hibátlan lett, kap egy új csapágyat (elég lenne azt kicserélni, de ha már veszek egy sort akkor nem hagyok benne régit) és megy össze.
Azért nem erőltettem, hogy nehogy megforogjon valami csapágy, vagy mittudomén.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12526 Dátum:
2011 Január 13, 15:16:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 13, 15:11:32
De nem adom fel.
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/sokadik-szopoalarc.html
uhh..
ez mit jelent? újra gépműhely és a főtengelyt meg blokkot következő lépcsőre köszörülni?
örülök hogy a kedved nem veszted el
hajrá
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12525 Dátum:
2011 Január 13, 15:13:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 13, 15:11:32
De nem adom fel.
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/sokadik-szopoalarc.html
Viszont jó hír, hogy a tőkék és a vezérműtengely nagyon szép, semmi rendellenes nyom vagy kopás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
239
240
241
242
243
[
244
]
245
246
247
248
249
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...