www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 04:07:39
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
[
243
]
244
245
246
247
248
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3396931 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12604 Dátum:
2011 Január 16, 21:42:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 16, 21:17:32
igy helyes
van aki elkenné a száját
ricsi rendes gyorsuláson 2004be volt utoljátra
ááábázmeg.
úgy értettem, hogy azt írod, valaki elkente a száját 2004-ben.
na, akkor tisztáztuk sorainkat :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12603 Dátum:
2011 Január 16, 21:32:46 »
Idézetet írta: KIZS - 2011 Január 16, 21:26:19
fritőz lehet rajta hivatalosan?
gyárilag is volt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12602 Dátum:
2011 Január 16, 21:26:19 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 16, 21:15:50
gondolom te fékcsőre gondolsz nem fritőzre
fritőz lehet rajta hivatalosan?
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12601 Dátum:
2011 Január 16, 21:17:32 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 16, 21:15:23
hol kenték el turbóricsi száját?
ja: és ki?
igy helyes
van aki elkenné a száját
ricsi rendes gyorsuláson 2004be volt utoljátra
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12600 Dátum:
2011 Január 16, 21:15:50 »
Idézetet írta: KIZS - 2011 Január 16, 20:59:06
Úgy tudom autón nem lehet ilyen hivatalosan. Műszakin nem megy át.
Már ha ez érdekes...
gondolom te fékcsőre gondolsz nem fritőzre
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12599 Dátum:
2011 Január 16, 21:15:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 16, 21:00:47
mi hol?
hol kenték el turbóricsi száját?
ja: és ki?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12598 Dátum:
2011 Január 16, 21:00:47 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 16, 20:54:34
hol?
mi hol?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12597 Dátum:
2011 Január 16, 20:59:06 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 16, 20:52:23
jó lesz ez nekem ? használ valaki ilyet? 16mm teflonbelső nemeacél külső 260celsiusfok 160bar
Úgy tudom autón nem lehet ilyen hivatalosan. Műszakin nem megy át.
Már ha ez érdekes...
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12596 Dátum:
2011 Január 16, 20:56:34 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 16, 20:55:06
ja, ilyenben szoktam rántotthúst sütni
csőbensült rántott
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12595 Dátum:
2011 Január 16, 20:55:06 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 16, 20:52:23
jó lesz ez nekem ? használ valaki ilyet? 16mm teflonbelső nemeacél külső 260celsiusfok 160bar
ja, ilyenben szoktam rántotthúst sütni
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12594 Dátum:
2011 Január 16, 20:54:34 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 16, 20:48:11
azért van aki elkenni a száját...rendes gyorsuláson 2004be volt....
hol?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12593 Dátum:
2011 Január 16, 20:52:23 »
jó lesz ez nekem ? használ valaki ilyet? 16mm teflonbelső nemeacél külső 260celsiusfok 160bar
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12592 Dátum:
2011 Január 16, 20:48:11 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 16, 20:47:11
Szerintem azért mert még nem volt ki őt lenyomja a kategóriába ezért nagyra tartja magát, bár én nem ismerem meg nem is beszéltem vele ezért nem akarok róla véleményt mondani. West end tetején rajzáson láttam őt amikor beparkolt nyomott egy kövéret neki durrant egyett és ennyi.
azért van aki elkenni a száját...rendes gyorsuláson 2004be volt....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12591 Dátum:
2011 Január 16, 20:47:11 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 16, 20:43:06
ahol turbó ricsi ott volt, ott mindenkinek elkente a száját.
ez tény.
csak nem értem miért titkolózik (meg parasztkodik) ennyire.
Szerintem azért mert még nem volt ki őt lenyomja a kategóriába ezért nagyra tartja magát, bár én nem ismerem meg nem is beszéltem vele ezért nem akarok róla véleményt mondani. West end tetején rajzáson láttam őt amikor beparkolt nyomott egy kövéret neki durrant egyett és ennyi.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12590 Dátum:
2011 Január 16, 20:43:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 16, 19:23:33
Ne értsétek félre, biztos nagyon állat a gép és egy turbós gépet nem egyszerű összehozni, de itthon eddig még nem nagyon láttunk 200 lovas bogarat és biztos vagyok benne, hogy ez sem az.
200 ló nagyon odabasz, az nem így gyűri le a 90 lovas 356-os motoros 03-ast, hanem otthagyja, mint eb a szarát. A 200 lovas bogár 11-12 körüli időket megy negyedmérföldön ha megtapad, ha pedig nem akkor egyesben folyamatosan füstöli a kereket és elforog.
Szerintem igazi 200 lovas
utcai
bogár Bitburgban sincs tömegével.
ahol turbó ricsi ott volt, ott mindenkinek elkente a száját.
ez tény.
csak nem értem miért titkolózik (meg parasztkodik) ennyire.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12589 Dátum:
2011 Január 16, 20:07:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 16, 20:05:30
Vagy erős, vagy halk, a kettő együtt nagyon ritkán megy.
ez rendellenes:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12588 Dátum:
2011 Január 16, 20:05:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 16, 20:02:33
eléggé csattog amotorod pénteken is halottam.
Vagy erős, vagy halk, a kettő együtt nagyon ritkán megy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12587 Dátum:
2011 Január 16, 20:02:33 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Január 16, 18:49:34
Én is ezzel raktam össze az enyémet
eléggé csattog amotorod pénteken is halottam.
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12586 Dátum:
2011 Január 16, 19:58:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 16, 19:23:33
Ne értsétek félre, biztos nagyon állat a gép és egy turbós gépet nem egyszerű összehozni, de itthon eddig még nem nagyon láttunk 200 lovas bogarat és biztos vagyok benne, hogy ez sem az.
200 ló nagyon odabasz, az nem így gyűri le a 90 lovas 356-os motoros 03-ast, hanem otthagyja, mint eb a szarát. A 200 lovas bogár 11-12 körüli időket megy negyedmérföldön ha megtapad, ha pedig nem akkor egyesben folyamatosan füstöli a kereket és elforog.
Szerintem igazi 200 lovas
utcai
bogár Bitburgban sincs tömegével.
Valamit benéztél, ez nem 200 lovas, hanem van benne még +200 ló
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12585 Dátum:
2011 Január 16, 19:35:05 »
Lehet innen vette az adatokat.
http://www.turboboxer.de/turbomotor.htm
Ezt láttuk, elég jól ment.
http://www.youtube.com/user/vwbalage?feature=mhum#p/u/8/jMqXmGkufvQ
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 16, 19:23:33
Ne értsétek félre, biztos nagyon állat a gép és egy turbós gépet nem egyszerű összehozni, de itthon eddig még nem nagyon láttunk 200 lovas bogarat és biztos vagyok benne, hogy ez sem az.
200 ló nagyon odabasz, az nem így gyűri le a 90 lovas 356-os motoros 03-ast, hanem otthagyja, mint eb a szarát. A 200 lovas bogár 11-12 körüli időket megy negyedmérföldön ha megtapad, ha pedig nem akkor egyesben folyamatosan füstöli a kereket és elforog.
Szerintem igazi 200 lovas
utcai
bogár Bitburgban sincs tömegével.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12584 Dátum:
2011 Január 16, 19:23:33 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 16, 16:46:13
Rajzás 2009
http://s234.photobucket.com/albums/ee167/elitevwclub/?action=view¤t=Rajzas09102.mp4
Ne értsétek félre, biztos nagyon állat a gép és egy turbós gépet nem egyszerű összehozni, de itthon eddig még nem nagyon láttunk 200 lovas bogarat és biztos vagyok benne, hogy ez sem az.
200 ló nagyon odabasz, az nem így gyűri le a 90 lovas 356-os motoros 03-ast, hanem otthagyja, mint eb a szarát. A 200 lovas bogár 11-12 körüli időket megy negyedmérföldön ha megtapad, ha pedig nem akkor egyesben folyamatosan füstöli a kereket és elforog.
Szerintem igazi 200 lovas
utcai
bogár Bitburgban sincs tömegével.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12583 Dátum:
2011 Január 16, 19:19:27 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 16, 16:37:33
Doxa-val 2004-ben
http://www.youtube.com/watch?v=u-LjZIhFCjw
Ez is mennyi? 100 méter?
Mellesleg Doxa autója széria 90 lovas, nem?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12582 Dátum:
2011 Január 16, 19:17:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 16, 16:33:39
ez tény de basszus az is h kakucson sok tdi meg vr6 stb ellen legjobb idöt ö mente......
azért elvinném méretni és lenne 120lo
Kakucson milyen időt? Köridőt? Az mégjobban függ a tapadástól és a vezetőtől, mint a nyolcadmérföld.
Oda kell tenni egy negyedmérföld rajthoz és akkor elválik a szar a májtól, illetve fékpadra tenni, ott kijön az igazság.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12581 Dátum:
2011 Január 16, 18:49:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 16, 11:24:14
Az Ultra Black egy olajálló, elég jó hőálló tömítő paszta. Autógyárak is használják.
http://loctite.fast.de/wwdh/hu/book/p3385910.htm
Én is ezzel raktam össze az enyémet
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12580 Dátum:
2011 Január 16, 18:41:33 »
óóó f.szom !
kellett nekem CT-s blokk nincs benne hely olajgombának
lesz ezen annyi kolonc a végén mint egy karácsonyfán
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 16, 18:43:36 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12579 Dátum:
2011 Január 16, 16:54:00 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 16, 00:01:55
van még 200 ló...
fekete öves szájkaratés?
Az én autómban is van még 200 ló legalább...
Nem szedne elő valaki belőle nekem vagy 50-et?
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12578 Dátum:
2011 Január 16, 16:48:18 »
motor lemezek szinterezöbe
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12577 Dátum:
2011 Január 16, 16:46:27 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Január 16, 16:35:19
Sose értettem az ilyet.....
mert stupek(kokány)....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12576 Dátum:
2011 Január 16, 16:46:13 »
Rajzás 2009
http://s234.photobucket.com/albums/ee167/elitevwclub/?action=view¤t=Rajzas09102.mp4
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12575 Dátum:
2011 Január 16, 16:37:33 »
Doxa-val 2004-ben
http://www.youtube.com/watch?v=u-LjZIhFCjw
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12574 Dátum:
2011 Január 16, 16:35:19 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 16, 10:24:01
type4-es blokk turbóval ha én jól tudom, meg talán depósoknak is azt mondta amikor riport volt, de megmutatni nem mutatja senkinek még a depóban sem volt kép a motortérről.
Sose értettem az ilyet.....
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12573 Dátum:
2011 Január 16, 16:33:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 16, 11:42:40
Nagy összegben merek fogadni, hogy Shaun McCarthy motorja kifújja az orrát, nem kicsit, nagyon.
ez tény de basszus az is h kakucson sok tdi meg vr6 stb ellen legjobb idöt ö mente......
azért elvinném méretni és lenne 120lo
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12572 Dátum:
2011 Január 16, 11:42:40 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 16, 10:24:01
type4-es blokk turbóval ha én jól tudom, meg talán depósoknak is azt mondta amikor riport volt, de megmutatni nem mutatja senkinek még a depóban sem volt kép a motortérről.
Nagy összegben merek fogadni, hogy Shaun McCarthy motorja kifújja az orrát, nem kicsit, nagyon.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12571 Dátum:
2011 Január 16, 11:24:14 »
Idézetet írta: Zoli - 2011 Január 15, 23:28:57
És mire jó? Rögzítő vagy tőmítő?
Az Ultra Black egy olajálló, elég jó hőálló tömítő paszta. Autógyárak is használják.
http://loctite.fast.de/wwdh/hu/book/p3385910.htm
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12570 Dátum:
2011 Január 16, 11:21:34 »
Nem rossz autó az, sokan lesárgáznák a vádlijukat, ha csak megközelítőleg volna ilyen jó kocsijuk.
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 16, 10:24:01
type4-es blokk turbóval ha én jól tudom, meg talán depósoknak is azt mondta amikor riport volt, de megmutatni nem mutatja senkinek még a depóban sem volt kép a motortérről.
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12569 Dátum:
2011 Január 16, 11:09:30 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 16, 10:24:01
type4-es blokk turbóval ha én jól tudom, meg talán depósoknak is azt mondta amikor riport volt, de megmutatni nem mutatja senkinek még a depóban sem volt kép a motortérről.
Ehhehe, tán azt gondolja, ő találta föl a spanyolviaszt? Nincs senki más a világon, aki typ4 turbót hajt?
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12568 Dátum:
2011 Január 16, 10:24:01 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 16, 09:49:46
Ki ő, és mi van a motorház alatt?
type4-es blokk turbóval ha én jól tudom, meg talán depósoknak is azt mondta amikor riport volt, de megmutatni nem mutatja senkinek még a depóban sem volt kép a motortérről.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12567 Dátum:
2011 Január 16, 09:49:46 »
Idézetet írta: SiD - 2011 Január 16, 00:28:36
Néhol egy kicsit Knight Rider-es gyorsított felvétel.
A hangja tetszik és legalább még megy ennyi év után is (mondjuk biztos nem sokat hajtják).
Ki ő, és mi van a motorház alatt?
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12566 Dátum:
2011 Január 16, 09:13:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 15, 23:09:25
http://www.youtube.com/watch?v=BhHmQhCE45o
Mi a bré visít ezen? Ezt csak hülyeségből kérdezem, de csináltatott váltót?
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12565 Dátum:
2011 Január 16, 01:10:36 »
Idézetet írta: SiD - 2011 Január 16, 00:28:36
Néhol egy kicsit Knight Rider-es gyorsított felvétel.
A hangja tetszik és legalább még megy ennyi év után is (mondjuk biztos nem sokat hajtják).
2-3évente látjuk 1-2 találkozón ez így nem nagy mutatvány....majd ha kijön lábon SPAba van miről beszélni
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
[
243
]
244
245
246
247
248
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...