www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 15:35:08
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
235
236
237
238
239
[
240
]
241
242
243
244
245
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3395902 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12724 Dátum:
2011 Január 26, 13:11:34 »
Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral. Az elektromos AC hatására nagyobb a benzinnyomás, a durrogás (kevés benzin) is megszűnt, a motor úgy veszi a tüzet, hogy nekem még ilyen motorom soha nem volt. Az Oettinger eredeti koncepciója az olyan volt, mint egy nagyon nyomatékos széria bogármotor, teljesen más jellegű, de ez, hihetetlen. A video nem is adja annyira jól vissza, hogy nem lehet a gázpedált úgy megnyoni, hogy ne ugorjon fela fordulatszámmérő mutatója. Olyan pillanatok alatt beleugrik a 6000-be, hogy talán egy fordulatkorlátozós rotor is fog kelleni...
A motortér még csak hevenyészet, rendet kell rakni, de az már csak puccoskodás. Olvadjon a hó és kimegyek kipróbálni.
http://www.youtube.com/watch?v=IXbxXl_PQpY&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=HsOiTLwLJuI&feature=BF&list=ULU79x-TBuvcE&index=20
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12723 Dátum:
2011 Január 26, 13:01:05 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 26, 10:06:05
karter szellőző doboz-t ezt nekem is fel kell raknom valahogy.
Képet csinálsz róla, hogy hogyan van felrakva?
Köszi.
4 lemezcsavarral a tűzfalra van csavarozva. Kis előfurat, majd önmetsző csavarok behajtva.
Ennyi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12722 Dátum:
2011 Január 26, 12:02:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 09:20:29
A cső viszont olajálló
Hat rohognek is, ha az olajcso nem lenne olajallo ... ;-)
Buzi, aki fékez! :-)))
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12721 Dátum:
2011 Január 26, 10:53:27 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 26, 10:46:19
jaj de okosak lettünk
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12720 Dátum:
2011 Január 26, 10:46:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 26, 10:15:59
1200es nagyon igényli
Idézetet írta: abes - 2011 Január 26, 10:31:28
Biztos nagyon kopott.
jaj de okosak lettünk
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12719 Dátum:
2011 Január 26, 10:31:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 26, 10:15:59
1200es nagyon igényli
Biztos nagyon kopott.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12718 Dátum:
2011 Január 26, 10:15:59 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 26, 10:06:05
karter szellőző doboz-t ezt nekem is fel kell raknom valahogy.
Képet csinálsz róla, hogy hogyan van felrakva?
Köszi.
1200es nagyon igényli
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12717 Dátum:
2011 Január 26, 10:06:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 25, 19:49:43
Fent van a teljes olajcsövezés és a karbik is.
Az olajcsövek kicsit kuszán mennek, de kevésbé látszanak, mint korábban, valamint az olajszűrő is jól hozzáférhető.
Egyedül azt nem tudtam megoldani, hogy a dobhoz ne érjenek hozzá, de azt gondolom, hogy a dob már nem annyira meleg, hiszen viszonylag nagy és messze is van a hengerfejtől, hogy az megégesse az olajcsövet. 60-80 fok nem gond neki.
Ami pedig a karbikat illeti, a gyári hangszigetelő elég sok helyet foglal, a karter szellőző doboz hozzáér kicsit a kutyaházhoz, a karbikat meg alig bírtam felrakni. Az a 3 cm, amennyit a hangszigetelő felvesz (nincs teljesen rányomva a tűzfalra) nagyon sokat jelent. Tanulság: tuningmotor, weber karbi csak hangszigetelő nélkül.
karter szellőző doboz-t ezt nekem is fel kell raknom valahogy.
Képet csinálsz róla, hogy hogyan van felrakva?
Köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12716 Dátum:
2011 Január 26, 09:38:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 09:20:29
Az egyrészt egy másik fajta kipufogó, másik dob és csak egy van belőle, nem egy másfél méteres csőkígyó (majdnem) végén van, és ezek a dobok nagyok, töméssel, dupla fallal. Majdnem kézzel meg lehet fogni, amikor 30 percet 3000-es fordulaton járt a motor.
A cső viszont olajálló, 20-bar-os cső, ami simán kibír 150 fokot is.
akkor lyó :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12715 Dátum:
2011 Január 26, 09:20:29 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 26, 07:27:30
ebben teljesen biztos vagy?
a kipuffogóvég is elég messze van a hf-től, mégis le bírja égetni az ember lábáról a szőrt (meg a bőrt is)
Az egyrészt egy másik fajta kipufogó, másik dob és csak egy van belőle, nem egy másfél méteres csőkígyó (majdnem) végén van, és ezek a dobok nagyok, töméssel, dupla fallal. Majdnem kézzel meg lehet fogni, amikor 30 percet 3000-es fordulaton járt a motor.
A cső viszont olajálló, 20-bar-os cső, ami simán kibír 150 fokot is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12714 Dátum:
2011 Január 26, 07:27:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 25, 19:49:43
Egyedül azt nem tudtam megoldani, hogy a dobhoz ne érjenek hozzá, de azt gondolom, hogy a dob már nem annyira meleg, hiszen viszonylag nagy és messze is van a hengerfejtől, hogy az megégesse az olajcsövet. 60-80 fok nem gond neki.
ebben teljesen biztos vagy?
a kipuffogóvég is elég messze van a hf-től, mégis le bírja égetni az ember lábáról a szőrt (meg a bőrt is)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12713 Dátum:
2011 Január 26, 07:26:13 »
Idézetet írta: petoki - 2011 Január 25, 20:20:39
FLEX A LELKE MINDENNEK !
:-))
Idézetet írta: drflexes - 2011 Január 25, 20:26:05
te milyen kedves vagy ma!belátod végre?
barátom, én MINDIG kedves vagyok :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12712 Dátum:
2011 Január 25, 20:26:05 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 24, 21:41:35
mondom én, hogy a flex az isten és én vagyok az ő prófétája
te milyen kedves vagy ma!belátod végre?
új számom van:20 592 5434
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12711 Dátum:
2011 Január 25, 20:20:39 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 24, 21:41:35
mondom én, hogy a flex az isten és én vagyok az ő prófétája
FLEX A LELKE MINDENNEK !
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12710 Dátum:
2011 Január 25, 20:07:49 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 25, 19:51:36
Ezt nekem is fel kell raknom valahogy.
Képet csinálsz róla, hogy hogyan van felrakva?
Köszi.
mit karbit csövet kátrányt?mit ??
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12709 Dátum:
2011 Január 25, 19:51:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 25, 19:49:43
Fent van a teljes olajcsövezés és a karbik is.
Az olajcsövek kicsit kuszán mennek, de kevésbé látszanak, mint korábban, valamint az olajszűrő is jól hozzáférhető.
Egyedül azt nem tudtam megoldani, hogy a dobhoz ne érjenek hozzá, de azt gondolom, hogy a dob már nem annyira meleg, hiszen viszonylag nagy és messze is van a hengerfejtől, hogy az megégesse az olajcsövet. 60-80 fok nem gond neki.
Ami pedig a karbikat illeti, a gyári hangszigetelő elég sok helyet foglal, a karter szellőző doboz hozzáér kicsit a kutyaházhoz, a karbikat meg alig bírtam felrakni. Az a 3 cm, amennyit a hangszigetelő felvesz (nincs teljesen rányomva a tűzfalra) nagyon sokat jelent. Tanulság: tuningmotor, weber karbi csak hangszigetelő nélkül.
Ezt nekem is fel kell raknom valahogy.
Képet csinálsz róla, hogy hogyan van felrakva?
Köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12708 Dátum:
2011 Január 25, 19:49:43 »
Fent van a teljes olajcsövezés és a karbik is.
Az olajcsövek kicsit kuszán mennek, de kevésbé látszanak, mint korábban, valamint az olajszűrő is jól hozzáférhető.
Egyedül azt nem tudtam megoldani, hogy a dobhoz ne érjenek hozzá, de azt gondolom, hogy a dob már nem annyira meleg, hiszen viszonylag nagy és messze is van a hengerfejtől, hogy az megégesse az olajcsövet. 60-80 fok nem gond neki.
Ami pedig a karbikat illeti, a gyári hangszigetelő elég sok helyet foglal, a karter szellőző doboz hozzáér kicsit a kutyaházhoz, a karbikat meg alig bírtam felrakni. Az a 3 cm, amennyit a hangszigetelő felvesz (nincs teljesen rányomva a tűzfalra) nagyon sokat jelent. Tanulság: tuningmotor, weber karbi csak hangszigetelő nélkül.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12707 Dátum:
2011 Január 24, 22:13:34 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 24, 21:41:35
mondom én, hogy a flex az isten és én vagyok az ő prófétája
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12706 Dátum:
2011 Január 24, 21:41:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 24, 18:53:32
Na, én lecsaptam az egészet, mert a kipufogó vagy az olajszűrő nem fért tőle.
mondom én, hogy a flex az isten és én vagyok az ő prófétája
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12705 Dátum:
2011 Január 24, 18:53:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 23, 20:29:20
csak a sarkát kicsit
Na, én lecsaptam az egészet, mert a kipufogó vagy az olajszűrő nem fért tőle.
Most fent van a teljes kipufogó rendszer, a szelepfedéltől jövő karter szelllőzők és az olajszűrő is. Az olajhűtőre menő és jövő csöveket is elhelyeztem, de azon még finomítani kell egy kicsit.
Ezek azok a dolgok, amik nevetségesnek tűnnek, de nagyon időrablók.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12704 Dátum:
2011 Január 24, 13:55:42 »
Elegáns
Idézetet írta: xoyox - 2011 Január 24, 12:04:56
bravo, ezen most egy kicsit elmosolyodtam,
ezek szerint ugy nez ki ez az auto valamikor tiszta uj volt . . . .
)))
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12703 Dátum:
2011 Január 24, 12:04:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 23, 18:13:59
Még senki nem szedte le a csöveket előttem. A benzincsőnél elöl, a tank alatt éreztem ugyanezt, ebből az autóból én vettem ki a tankot először.
bravo, ezen most egy kicsit elmosolyodtam,
ezek szerint ugy nez ki ez az auto valamikor tiszta uj volt . . . .
)))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12702 Dátum:
2011 Január 23, 20:29:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 23, 20:28:41
És? Lecsaptad? Mert én azon gondolkodom. (súly csökkentés!
)
csak a sarkát kicsit
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12701 Dátum:
2011 Január 23, 20:28:41 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 23, 19:41:20
nekem is hyde out nak emelési pont utba volt
És? Lecsaptad? Mert én azon gondolkodom. (súly csökkentés!
)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12700 Dátum:
2011 Január 23, 19:52:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 23, 19:38:31
Az egy CNC mart alu fedél. Szeretem, mert nem deformálódik és jobban tömít.
motorösszerakást vállalsz?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12699 Dátum:
2011 Január 23, 19:41:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 23, 18:13:59
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/motor-bent-kipufogo-felkerul.html
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/kepek-kipufogorol.html
A fűtéscsöveket kiiktattam, (állóhelyzeti fűtés lesz csak) és kicsit sajnáltam, mert gyári bilincseket szedtem le róla. Még senki nem szedte le a csöveket előttem. A benzincsőnél elöl, a tank alatt éreztem ugyanezt, ebből az autóból én vettem ki a tankot először.
nekem is hyde out nak emelési pont utba volt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12698 Dátum:
2011 Január 23, 19:38:31 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 23, 19:32:41
miaz az a kendácsolt olajleeresztő fedél?
Az egy CNC mart alu fedél. Szeretem, mert nem deformálódik és jobban tömít.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12697 Dátum:
2011 Január 23, 19:32:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 23, 18:16:04
Mivel nekem alul typ3 hengertakaróim vannak így azt az alsó egész szart elhagytam, így kiveszem a nyomórudat és kiveszem egy vízpumpa fogóval a csöveket, ha kell. Be is tudom rakni az újakat...
miaz az a kendácsolt olajleeresztő fedél?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12696 Dátum:
2011 Január 23, 18:16:04 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Január 22, 21:29:16
Most milyen vezetőd csöved van? Kiszedhető a hengerfej meglazítása nélkül?
Mivel nekem alul typ3 hengertakaróim vannak így azt az alsó egész szart elhagytam, így kiveszem a nyomórudat és kiveszem egy vízpumpa fogóval a csöveket, ha kell. Be is tudom rakni az újakat...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12695 Dátum:
2011 Január 23, 18:13:59 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/motor-bent-kipufogo-felkerul.html
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/kepek-kipufogorol.html
A fűtéscsöveket kiiktattam, (állóhelyzeti fűtés lesz csak) és kicsit sajnáltam, mert gyári bilincseket szedtem le róla. Még senki nem szedte le a csöveket előttem. A benzincsőnél elöl, a tank alatt éreztem ugyanezt, ebből az autóból én vettem ki a tankot először.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 23, 18:16:31 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12694 Dátum:
2011 Január 23, 15:55:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 22, 17:45:28
A másik probléma jelenleg, hogy ezzel a beállításokkal a nyomórúd (kicsit vastagabb cromo) a 3. és 4. hengernél eléri a szelep harmonikacsövet (nyomórúd külső cső) és az nem egészséges. Erre a megoldás pedig ez:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=108757344767&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20/%20Cylinder%20Heads,Push%20Rod%20Tubes&artnr=14253a&pn=0&sort=0&all=
Olcsó, könnyű beszerezni...
Szólj ha esetleg megrendeled. Egy faltdachvászont szeretnék rendelni. Ha lehet közösködni persze. Sajnos semmi tapasztalatom az ilyen lebonyolításokban.
http://sparkafer.blogspot.hu/
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12693 Dátum:
2011 Január 23, 14:18:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 22, 17:45:28
Bent a motor
viszont ha bemelegedett a Motor es forro, akkor jo kell legyen a rud , vagy beallitod helyböl kisebbre . . .majd kiprobalod.
amugy meg csak költsd ra a sok penzt en ebböl ujra lennt leszek egezs nyaron Görögbe Astypalaia-n
)!
Majd ha iszom a hideg Ouzo-t gondolok Rad
))
(JA: es a Bogarral megyek ! )
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12692 Dátum:
2011 Január 22, 21:41:23 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 22, 21:32:48
a gyárit is ki lehet szedni, úgy hogy nem lazítod meg te.
<beszúrt kép törölve>
óóóhee....
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12691 Dátum:
2011 Január 22, 21:32:48 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Január 22, 21:29:16
Most milyen vezetőd csöved van? Kiszedhető a hengerfej meglazítása nélkül?
a gyárit is ki lehet szedni, úgy hogy nem lazítod meg te.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12690 Dátum:
2011 Január 22, 21:29:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 22, 17:45:28
Bent a motor.
Nem szarakodtam tovább az állványon járatással, valójában kb. 8-10 liter benzint elpüffögtettem, szépen összeállt a gép, úgyhogy betettem a motort.
A szelep geometria nem tökéletes és ezeket a CroMo nyomórudakat nem szeretem, mert ha nullára állítod hidegen a szelephézagot, akkor amikor teljesen meleg a motor akkor lesz kb. 0.18-as szelephézagod, mert a CroMo nyomórúd nem tágul annyira,. mint az alu. A 0.18-as hézag pedig forró olajjal kopog, mintha valami nem lenne oké. Ezt a TheSamba-n is többen mondták, a megoldás a heavy duty alu nyomórúd.
A másik probléma jelenleg, hogy ezzel a beállításokkal a nyomórúd (kicsit vastagabb cromo) a 3. és 4. hengernél eléri a szelep harmonikacsövet (nyomórúd külső cső) és az nem egészséges. Erre a megoldás pedig ez:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=108757344767&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20/%20Cylinder%20Heads,Push%20Rod%20Tubes&artnr=14253a&pn=0&sort=0&all=
Olcsó, könnyű beszerezni...
Most milyen vezetőd csöved van? Kiszedhető a hengerfej meglazítása nélkül?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12689 Dátum:
2011 Január 22, 17:45:28 »
Bent a motor.
Nem szarakodtam tovább az állványon járatással, valójában kb. 8-10 liter benzint elpüffögtettem, szépen összeállt a gép, úgyhogy betettem a motort.
A szelep geometria nem tökéletes és ezeket a CroMo nyomórudakat nem szeretem, mert ha nullára állítod hidegen a szelephézagot, akkor amikor teljesen meleg a motor akkor lesz kb. 0.18-as szelephézagod, mert a CroMo nyomórúd nem tágul annyira,. mint az alu. A 0.18-as hézag pedig forró olajjal kopog, mintha valami nem lenne oké. Ezt a TheSamba-n is többen mondták, a megoldás a heavy duty alu nyomórúd.
A másik probléma jelenleg, hogy ezzel a beállításokkal a nyomórúd (kicsit vastagabb cromo) a 3. és 4. hengernél eléri a szelep harmonikacsövet (nyomórúd külső cső) és az nem egészséges. Erre a megoldás pedig ez:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=108757344767&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20/%20Cylinder%20Heads,Push%20Rod%20Tubes&artnr=14253a&pn=0&sort=0&all=
Olcsó, könnyű beszerezni...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12688 Dátum:
2011 Január 22, 10:13:54 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2011 Január 21, 21:00:50
Mi a baj vele hogy rövidíteni kell ? Nem tudsz állítani hézagot , vagy a geometriát nem találod megfelelőnek ?
Pontosan erről van szó, a geometria nem teljesen pontos.
Az a dolog lényege, hogy ezeknél a rugóknál pláne fontos, hogy amikor a szelep fél úton van a teljes nyitási hosszt tekintve, akkor a szelephézag állító csavarnak pontosan egy vonalba kell esni a szelepszárral a maximális nyitási (emelési) magasság érdekében. Ezt a geometriát csak a nyomórúd rövidítésével lehet beállítani, a himbatengely alá tett távtartó csak arra jó, hogy a gyári nyomórudakat is tudd használni nagyobb áttételes himba esetén, de a geometria általában nem tökéletes vele. Ez pedig tuning motornál és erős rugóknál nagyon fontos a teljesítmény és kopások tekintetében.
Most egyébként 1.6 mm-es távtartó van a himbatengely alatt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12687 Dátum:
2011 Január 21, 21:16:08 »
Idézetet írta: gas - 2011 Január 21, 21:13:08
az nagy kontárkodás lenne ha a himbatengelyt emelnéd meg?
Pont erre gondoltam én is , lehet nem véletlenűl van itt is a szelepállító csavarokhoz mellékelve a hézagoló, a tengelylefogató alá
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/popup_image.php/pID/1933
www.talizmansport.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12686 Dátum:
2011 Január 21, 21:13:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 21, 15:20:21
Le kellene egy mm-rel rövidítenem a nyomórudakat, de nem tudom a végét kivenni.
Scat ProStreet CroMo rudak, 281 mm és nekem 280-as kellene.
Hiába melegítem, nem lehet roncsolás nélkül kihúzni a gömbfejet a végéből.
Befogni is kockázatos...
az nagy kontárkodás lenne ha a himbatengelyt emelnéd meg?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12685 Dátum:
2011 Január 21, 21:00:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 21, 15:20:21
Le kellene egy mm-rel rövidítenem a nyomórudakat, de nem tudom a végét kivenni.
Scat ProStreet CroMo rudak, 281 mm és nekem 280-as kellene.
Hiába melegítem, nem lehet roncsolás nélkül kihúzni a gömbfejet a végéből.
Befogni is kockázatos...
Mi a baj vele hogy rövidíteni kell ? Nem tudsz állítani hézagot , vagy a geometriát nem találod megfelelőnek ?
www.talizmansport.hu
Oldalak:
1
...
235
236
237
238
239
[
240
]
241
242
243
244
245
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...