www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 19:22:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 [555] 556 557 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3321123 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #124 Dátum: 2008 Február 01, 18:11:38 »

3-5 Km/h

Csak egy példa:

195/60 R15 guminál 4. fokozatban:
3000 fordulatnál:
rövid: 89 félhosszú:  95 hosszú: 97

4000 fordulatnál:
rövid: 119  félhosszú: 126 hosszú: 129

A félhosszú és a hosszú váltó majdnem ugyan az.
Annyi a különbség, hogy félhosszút a hosszú árának a negyedéért lehet venni.
Mindenki azt hiszi, hogy a hosszú váltó az valami nagyon nagy dolog. Jó a rövidhez képest az, de a félhosszúhoz képest már nem.


... amúgy mennyi a különbség végsebességben egy hosszú, és egy félhosszú váltó között? ...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 01, 18:24:47 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #123 Dátum: 2008 Február 01, 17:40:59 »

az jó, mert csökkenti a költségeket, viszont nem árt bele a hosszúváltó, ha nem tévedek, amúgy mennyi a különbség végsebességben egy hosszú, és egy félhosszú váltó között? (röviddel volt dolgom, de olyat nem szeretnék)
szerintem gumiméret választással sokkal többet tudsz változtatni mint ezzel a rövid vagy hosszú váltóval.
persze ha neked is fix elképzelésed van a gumiméretről.. (amit aztán mások is megváltoztattak késöbb a tapasztalatok fényében Tongue)

most nem találom, de azt hiszem a CSP-nek van váltó és gumi kalkulátora ami megmondja a sebességet fordulatszám függvényében
én azzal próbálgatnám a helyedben először mit érdemes
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #122 Dátum: 2008 Február 01, 17:14:14 »

130-as utazóhoz szerintem a progresszív karbi, és egyel kisebb tengely is elég.
az jó, mert csökkenti a költségeket, viszont nem árt bele a hosszúváltó, ha nem tévedek, amúgy mennyi a különbség végsebességben egy hosszú, és egy félhosszú váltó között? (röviddel volt dolgom, de olyat nem szeretnék)
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #121 Dátum: 2008 Február 01, 17:02:02 »

ha lehet akkor én maradnék a typ1-nél, és a szolid 130-as utazó sebesség a cél, akkor kövessem Maresz példáját? vagyis 294'es tengely 1.6 motor, csapágyak, dupla karbi, nagyszelepes hengerfej, tuning kipuff. (Ez járható út fél millából kb, ha számításaim nem csalnak)

130-as utazóhoz szerintem a progresszív karbi, és egyel kisebb tengely is elég.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #120 Dátum: 2008 Február 01, 16:44:53 »

ha lehet akkor én maradnék a typ1-nél, és a szolid 130-as utazó sebesség a cél, akkor kövessem Maresz példáját? vagyis 294'es tengely 1.6 motor, csapágyak, dupla karbi, nagyszelepes hengerfej, tuning kipuff. (Ez járható út fél millából kb, ha számításaim nem csalnak)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #119 Dátum: 2008 Február 01, 16:13:48 »

szörnyű sztem is...mondjuk a hűtést meg lehet oldani typ1 stílus vagy a jól bevált zapi egész emberi áron elérhető
Nyíregyházán Káplár Tibi már csinált S.K. Typ4 hűtést asszem üvegszálból. www.nyirbogar.atw.hu oldalon van elérhetősége Tibinek, csak nem tudom fejből. Na, ott látható.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #118 Dátum: 2008 Február 01, 15:56:33 »

Anti tuning: Mi van ,ha az AB 1.3-asra 28-as karbit teszek? Fogy, végseb?
Tulajdonképp ez a topik lehetne szmb is, nem? Vagy csak nekem kellett volna oda írni?  Roll Eyes
aha, gyere át oda Tongue
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #117 Dátum: 2008 Február 01, 15:11:01 »

Anti tuning: Mi van ,ha az AB 1.3-asra 28-as karbit teszek? Fogy, végseb?
Tulajdonképp ez a topik lehetne szmb is, nem? Vagy csak nekem kellett volna oda írni?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 01, 15:13:58 írta Zoli »

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #116 Dátum: 2008 Február 01, 14:27:59 »

Vízpumpa.

Jah.Olyat én még nem láttam.  Grin Cool Tongue

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Süni
« Hozzászólás #115 Dátum: 2008 Február 01, 14:24:55 »

a bal oldalon lévő ékszíjtárcsa mit hajt? Huh
Vízpumpa.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #114 Dátum: 2008 Február 01, 14:23:59 »

Ez a gép Tatabányán van:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1747519&command=ugras&screenwidth=1024

Meg is néztük novemberben, a motorja 1913ccm-es WBX, de a DF kódú, ami csak 60lóerő.
Ez +10 lovat jelent a gyári 1.6-hoz képest, de a 90, vagy a 112lovas már érdekesebb lehet.
Nem is tudom mi vitte rá, hogy ezt a 60 pacist tegye bele.

a bal oldalon lévő ékszíjtárcsa mit hajt? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #113 Dátum: 2008 Február 01, 13:29:18 »

úgy látom ebböl a motortuning témából TYP5 fórum lett Grin Grin nem baj csak igy tovább Wink

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #112 Dátum: 2008 Február 01, 13:12:51 »

...Nem is tudom mi vitte rá, hogy ezt a 60 pacist tegye bele.

A 60(DF) és a 78(DG) lóerős változtat között tudtommal csak vezérmű-tengely meg karburátor különbség van.
A gyengébbiken a már megszokott PICT34 van az erősebbiken meg Pierburg 2E3 (vagy 2E4) található. A vez. tengely meg cserélhető.

Egyébként nem csak a lóerő számít, ezek a motorok üzemszerűen elforognak 6000-ig tehát nem érzed gyilkolásnak, mikor tartós 4500-5000-es fordulattal közlekedsz. És ez pont annyit tesz, hogy tudsz 130-cal tartósan utazni.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #111 Dátum: 2008 Február 01, 13:07:31 »

please - könyörgős szmájli
vki szaki mondjon véleményt

menj el a megyóhoz, olyan motort épít neked az ezerkettesből, hogy beszarsz... csak suska legyen kéznél, aztán meg győzd tankolni  Wink (kb 500e)

hosszú váltó kb: 60-70e

de, akkor már ültesd le rendesen (100e-200e)

és a fékeket is bőrözd meg  Wink

vagy elkocogsz 100km/h-val 7 literből, vagy locsolj rá a verdára 1milkát, aztán padlón menjél 140et, és tankolj bele 12litert  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #110 Dátum: 2008 Február 01, 12:42:33 »

AD 1,6 moci kb mit tud, illetve mit kell tudni róla, jó alapnak?esetleg már magában is eléggé erős? hogyna lehet elgkönnyebben feljavítani?
nekem egy magasabb átlag utazó a célom, jó lenne a 130 utazónak Smiley egy hosszú váltót is rittyentenék mellé...
please - könyörgős szmájli
vki szaki mondjon véleményt

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #109 Dátum: 2008 Február 01, 12:37:41 »

Ez a gép Tatabányán van:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1747519&command=ugras&screenwidth=1024

Meg is néztük novemberben, a motorja 1913ccm-es WBX, de a DF kódú, ami csak 60lóerő.
Ez +10 lovat jelent a gyári 1.6-hoz képest, de a 90, vagy a 112lovas már érdekesebb lehet.
Nem is tudom mi vitte rá, hogy ezt a 60 pacist tegye bele.

A rendszer már ki van építve! Innen már nem para az erősebb tesót betenni...

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #108 Dátum: 2008 Február 01, 11:46:58 »

Ez a gép Tatabányán van:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1747519&command=ugras&screenwidth=1024

Meg is néztük novemberben, a motorja 1913ccm-es WBX, de a DF kódú, ami csak 60lóerő.
Ez +10 lovat jelent a gyári 1.6-hoz képest, de a 90, vagy a 112lovas már érdekesebb lehet.
Nem is tudom mi vitte rá, hogy ezt a 60 pacist tegye bele.


[a csatolmányt egy admin törölte]

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #107 Dátum: 2008 Február 01, 11:02:17 »

Typ1-hez képest az  Wink

Azért 2100cm3-ből 112 LE-t nem neveznék tuning motornak.  Cool

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #106 Dátum: 2008 Február 01, 11:00:59 »

Az olajhűtőt az olajszűrő és a blokk közé rakott kis közbetét segítségével lehet megvalósítani. Mármint ez a kis közbetét ki- majd visszavezeti az olajat a blokkba. A gyári olajhűtője is így van megoldva a wbx-nek. Úgy emlékszem még lehet is kapni ilyen közbetétet, akár hőfokszabályzóval egybeépítve.


Nekem ilyen van bibííí  Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #105 Dátum: 2008 Február 01, 11:00:42 »

meg is van.

http://www.efk.nu/stories/TMD_ombyggnation/TMD_album/Motor/index.html

egyéb oldalak ebben a témában.

http://www.gearheads.dk/oxyboxer.htm

http://www.clubvw.org.au/oxy.htm




1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Süni
« Hozzászólás #104 Dátum: 2008 Február 01, 10:59:20 »

Jól mondod. A wbx blokk egy tovább fejlesztett typ1 blokk.
Ennél jobb tuning blokk szerintem nincs, mert ezek a motorok már gyárilag „tuning” motorok (80-112 Le gyárilag.)

Azért 2100cm3-ből 112 LE-t nem neveznék tuning motornak.  Cool
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #103 Dátum: 2008 Február 01, 10:52:42 »

AD 1,6 moci kb mit tud, illetve mit kell tudni róla, jó alapnak?esetleg már magában is eléggé erős? hogyna lehet elgkönnyebben feljavítani?
nekem egy magasabb átlag utazó a célom, jó lenne a 130 utazónak Smiley egy hosszú váltót is rittyentenék mellé...

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #102 Dátum: 2008 Február 01, 10:43:16 »

Ezt vágom, csak nem szeretem, amikor ezer cső megy mindenfele a motoron. Persze kénytelen leszek becsövezni Én is.

Találtam a hétvégén egy oldalt ahol wbx-ből csináltak oxy-t, eddig rendben volt, aztán hűtés nélkül rákerült a gyári befecskendezés, amit nem nagyon értettem. Aztán kiderült, hogy repülőgép motort építettek a fickók.
Megpróbálom megkeresni az oldalt.


Az olajhűtőt az olajszűrő és a blokk közé rakott kis közbetét segítségével lehet megvalósítani. Mármint ez a kis közbetét ki- majd visszavezeti az olajat a blokkba. A gyári olajhűtője is így van megoldva a wbx-nek. Úgy emlékszem még lehet is kapni ilyen közbetétet, akár hőfokszabályzóval egybeépítve.



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #101 Dátum: 2008 Február 01, 10:35:52 »

persze a gyári olajhűtő az nem jó a levegős megoldáshoz, mert a wbx gyárilag vízzel hűti az olajat is

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #100 Dátum: 2008 Február 01, 10:33:54 »

...
A másik az olajhűtés. Gyárilag vizes hűtése van, ami az átalakítás miatt kiesik. Bár láttam már, hogy alu tömbből készítettek olyan tartót, hogy a gyári hűtő a gyári helyére került, de ennek az anyagi vonzatáról nem tudok semmi. 
...

Az olajhűtőt az olajszűrő és a blokk közé rakott kis közbetét segítségével lehet megvalósítani. Mármint ez a kis közbetét ki- majd visszavezeti az olajat a blokkba. A gyári olajhűtője is így van megoldva a wbx-nek. Úgy emlékszem még lehet is kapni ilyen közbetétet, akár hőfokszabályzóval egybeépítve.



[a csatolmányt egy admin törölte]

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #99 Dátum: 2008 Február 01, 10:25:36 »

Jól mondod. A wbx blokk egy tovább fejlesztett typ1 blokk.
Ennél jobb tuning blokk szerintem nincs, mert ezek a motorok már gyárilag „tuning” motorok (80-112 Le gyárilag.)
Csak a 2.1 motor hosszú löketű (76mm).
Két szopókás dolog van ennél a motornál.
Az egyik a tőcsavar kérdés. Ha normál typ1 alkatrészeket akar használni az ember, akkor a tőcsavarokat át kell helyezni, mert a wbx tőcsavar osztóköre nagyobb, mint a typ1-é. Viszont ha van pénz, akkor maradhat a tőcsavar és kerülhet rá akár 103mm hd, meg ezekhez lehet venni hozzávaló hengerfejet de, az €1000 körül van/ darab kopaszon, meg a többi sallang is nagyon drága.

A másik az olajhűtés. Gyárilag vizes hűtése van, ami az átalakítás miatt kiesik. Bár láttam már, hogy alu tömbből készítettek olyan tartót, hogy a gyári hűtő a gyári helyére került, de ennek az anyagi vonzatáról nem tudok semmi. 

Nagyából ezek növelik meg a költségeket egy „sima” typ1 motorhoz képest.
A csapágykészlet is kb. egy árban van, a többi meg typ1 alkatrészekkel helyettesíthető.


tudományosakat nem tudok mondani (ez a Stunt tiszte), de a vizesboxer az eredendően typ1 motor volt és kényszerből csináltak rá vízhűtést
ha megnézed egy kockabuszban, akkor láthatod, hogy vízcső a blokkba be-blokkból ki-hengerfejbe be-hengerfejből ki-másik hengerfejbe be-blokkba tovább be-ki...
nagy katyvasz az egész

szóval szerintem nem árt neki a léghűtés nomeg az olajhűtés persze, hiszen a blokkot szerintem eredendően az olaj hűti ennél a motornál is
ráadásul ebbe több olaj megy

...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #98 Dátum: 2008 Február 01, 10:18:24 »


ezek szerint csak ha szétszedem csak akkor látom hogy melyik van nekem?

szerintem elég ha befekszel a kocsi alá

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #97 Dátum: 2008 Február 01, 10:11:29 »

AS41 AS21 az öntvényben oldalt van benne


ezek szerint csak ha szétszedem csak akkor látom hogy melyik van nekem?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #96 Dátum: 2008 Február 01, 10:10:52 »

ezekből a könyvekből több létezik pdf formátumban, ami mint tudjuk ingyenes.
http://www.maroti.net/products/category_89.html?&page=1
Nem is gondoltam, hogy ezeknek a javítási könyveknek ilyen borsos az áruk! Lassan itt az ideje beszereznem egyet!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #95 Dátum: 2008 Február 01, 08:35:24 »

Jó topic, de ha mindazt ami információt összegyűjtöttem, le kéne írnom....  szóval nem fog menni.
Az AS jelzés két helyen is előfordul. AS21 és AS41 jelzés öntve a blokkban, és AS motorkód ütve a szám előtt. Az AS kódú motorok az AD 1,6 motor későbbi kiadásai.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #94 Dátum: 2008 Február 01, 08:29:23 »

...
Az eredmény elég bíztató lett. Rengeteget küszködtem különböző karburátorokkal meg befecskendezéssel, de jó beállítások mellett 150-et ment a gömbölyű buszom rövid váltóval és 130-nál padlógázra még emelte az elejét.

A busz eredeti váltóját szét is nyomta. Előbb a 4. majd a 3. fokozat fogyott el.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #93 Dátum: 2008 Február 01, 08:28:02 »

Én anno a typ4 motoromba gyártattam sík tetejű dugókat (a Páldugónál, csapszeggel, gyűrűvel, henger megmunkálással együtt volt 54 ezer forint - mennyi is egy új készlet?). Azért sík tetejűt, mert a Porsche-ben is ugyan ez a motor van csak sík dugóval.
Egy szakember megköszörülte a vezérműtengelyt (a Golf GTi profilját köszörülte rá a typ4 tengelyére).

Az eredmény elég bíztató lett. Rengeteget küzködtem különböző karburátorokkal meg befecskendezéssel, de jó beállítások mellett 150-et ment a gömbölyű buszom rövid váltóval és 130-nál padlógázra még emelte az elejét.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 01, 08:30:00 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #92 Dátum: 2008 Február 01, 00:35:38 »

én magamnaképítem polgárpukkasztásicélzattal.vanmásik bogaram és buszomamit restaurálok ott más kritériumokat tartok szem előtt .viszont van 3 leány is akiket fel kellmég nevelniés nem játszhatjaelapuci a lét.aztán az asszony miatt sem.
de akkor ez nem ebbe a topicba való hanem az szmb-be  Undecided
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #91 Dátum: 2008 Február 01, 00:34:35 »

egyébbként meg szeretem körbejárni a dolgokat meghallgatni mások javaslatait ők mit szívtak meg hogy én ne essek ezekbe a hibákba .de lehet hogy összerakok egy 1.6-ost is  Grin

06208005898
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #90 Dátum: 2008 Február 01, 00:27:35 »

a bogarasok pont nem a laikusoknak építik a bogaraikat, akik nem értenek hozzá
szerintem pedig aki ért hozzá, annak meg ugyanaz lesz a véleménye mint az enyém
én magamnaképítem polgárpukkasztásicélzattal.vanmásik bogaram és buszomamit restaurálok ott más kritériumokat tartok szem előtt .viszont van 3 leány is akiket fel kellmég nevelniés nem játszhatjaelapuci a lét.aztán az asszony miatt sem.

06208005898
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #89 Dátum: 2008 Február 01, 00:21:33 »

attól a hűtést átalakíthatod, és máris befér
nem szívesen alakitgatok rajta mert isten pénze is rámenne ismeremmagam.a végén mindentkicserélek és csak szo ás lenne ha meg besz@rik a moci 1typ 4-est szerez az ember és alakítgatásoknélkül belecsavarozza aztán taposom míg meg nem hal.idáig mindig ezt játszottam és nem sok pénzembe volt legalábbis a buszoknál.most sokan úúútálnifognak ezért... Evil

06208005898
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #88 Dátum: 2008 Február 01, 00:20:40 »

ezszámomra az elviselhető kategóriát jelenti. egy laikusnak meg minden bogár 1forma.a motorhoz meg azért nemnyúlnék mert az ugyan teljesen gyári de a hoffer feriannakidején  nagyon összerakta és a buszomban már bizonyított csak letörtem róla a kasznit. Cry
a bogarasok pont nem a laikusoknak építik a bogaraikat, akik nem értenek hozzá
szerintem pedig aki ért hozzá, annak meg ugyanaz lesz a véleménye mint az enyém
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #87 Dátum: 2008 Február 01, 00:10:29 »

egy jó karbi a gyári typ1 motoron is sokkal jobb mint egy szar karbi+gyújtás. csak gondolom elegedd lett belőle. de talán ha azokat rendbeszeded nem lett volna (olyan?) csalódás. persze utólag könnyű mondani Smiley

biztosan, csak addigra túl messze gurult a gyógyszer, 3 számjegyű ménes kívántatik Cool és pont ezért nem akartam rá költeni, mert két 36os karbi volt ami eleve kicsi..szóval az tényleg kidobott pénz. elketyegett így nyáron, most nyárra meg remélem gonosz lesz és szeretni fogom nagyon.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 01, 00:12:43 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #86 Dátum: 2008 Február 01, 00:09:54 »

ezszámomra az elviselhető kategóriát jelenti. egy laikusnak meg minden bogár 1forma.a motorhoz meg azért nemnyúlnék mert az ugyan teljesen gyári de a hoffer feriannakidején  nagyon összerakta és a buszomban már bizonyított csak letörtem róla a kasznit. Cry

attól a hűtést átalakíthatod, és máris befér

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #85 Dátum: 2008 Február 01, 00:09:24 »

nagyon nem vette a lapot 3500ig forog jóérzéssel..mondjuk tegyük hozzá hogy giganagyonratyiszar karburátorok voltak rajta és a gyújtás se volt atoppon, szóval ilyne értelemben nem objektív az értékelés, de én nagyon nagyot csalódtam benne. bár modnjuk az ex-keleger kocsiban (tudjátok fekete-sárga szétflexelt) ő szerette nagyon és úgy tudom az is gyári volt..úh lehet csak az enyém volt iylen göthös

sőt pl. dühösnyúlnak is egész jól muzsikál a buszban
egy jó karbi a gyári typ1 motoron is sokkal jobb mint egy szar karbi+gyújtás. csak gondolom elegedd lett belőle. de talán ha azokat rendbeszeded nem lett volna (olyan?) csalódás. persze utólag könnyű mondani Smiley
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 [555] 556 557 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 8.596 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.