www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 17:41:16
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
544
545
546
547
548
[
549
]
550
551
552
553
554
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3465505 alkalommal)
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #364 Dátum:
2008 Február 24, 18:36:46 »
VW 1200.1963.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #363 Dátum:
2008 Február 24, 18:35:03 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Február 24, 18:34:13
Azé me dagadt vagy.Vegyél Uralt a te súlyodhoz az kell vagy traktor.
lehet hogy melekszik az én mocám de legaláb már bene van a autoban
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #362 Dátum:
2008 Február 24, 18:34:32 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 18:32:18
a szürke részt le kell amputálni rólla, termosztátot nézted már, nincs véletlenül nem teljesen nyitott állapotban a zsanér?
direktbe ki van nyitva (nincs termosztát )
de viszont motortér gumim körbe mert meggyuladt a csökigyotol
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #361 Dátum:
2008 Február 24, 18:34:13 »
Azé me dagadt vagy.Vegyél Uralt a te súlyodhoz az kell vagy traktor.
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 18:28:01
szét basz az ideg zoli éphogy meleg volt ma máris az egekig melegedet a motor , pedig csak 80-90 el jötem
VW 1200.1963.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #360 Dátum:
2008 Február 24, 18:32:18 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 18:28:01
szét basz az ideg zoli éphogy meleg volt ma máris az egekig melegedet a motor , pedig csak 80-90 el jötem
a szürke részt le kell amputálni rólla, termosztátot nézted már, nincs véletlenül nem teljesen nyitott állapotban a zsanér?
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #359 Dátum:
2008 Február 24, 18:28:01 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Február 24, 18:25:54
kurva drága..megintcsak ebay sztem ilyen 100juró körül találsz..de majd szólok ha látok ilyet
szét basz az ideg zoli éphogy meleg volt ma máris az egekig melegedet a motor , pedig csak 80-90 el jötem
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #358 Dátum:
2008 Február 24, 18:25:54 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 18:21:48
azt leszoktam dugozni ,az a baj hogy megváltozik az alapjárat ma megmelekszik kicsit lejeb megy és kurvára idegesit pl ma is épen (a motorba 6000km van)
kurva drága..megintcsak ebay sztem ilyen 100juró körül találsz..de majd szólok ha látok ilyet
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #357 Dátum:
2008 Február 24, 18:21:48 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 18:19:45
át kell szabni egy felesleges túrbinaházat, a fűtéshez menő részt ki kell vágni belőlle, ezzel is tudod növelni a hűtés hatékonyságát, meg gondolom nyárra nem kell fűtés
azt leszoktam dugozni ,az a baj hogy megváltozik az alapjárat ma megmelekszik kicsit lejeb megy és kurvára idegesit pl ma is épen (a motorba 6000km van)
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #356 Dátum:
2008 Február 24, 18:19:45 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 18:11:36
nemtudom pontosan mert olajhöfok ora van bent viszont NTC alapu jelado van a blokhoz téve és igy mutat ilyesmt
át kell szabni egy felesleges túrbinaházat, a fűtéshez menő részt ki kell vágni belőlle, ezzel is tudod növelni a hűtés hatékonyságát, meg gondolom nyárra nem kell fűtés
www.talizmansport.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #355 Dátum:
2008 Február 24, 18:11:36 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 18:08:25
a motorolaj , vagy a motorhőfok? csinálj házilag nagykartert
nemtudom pontosan mert olajhöfok ora van bent viszont NTC alapu jelado van a blokhoz téve és igy mutat ilyesmt
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #354 Dátum:
2008 Február 24, 18:11:07 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 18:05:30
te msot szopac igaz?????????????????,
akkor itt lenél előttem térdelve
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #353 Dátum:
2008 Február 24, 18:08:25 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 17:53:06
ma ép néztem 110-130cfok közt volt a motorhöm és ez agaszto nagyon számomra
a motorolaj , vagy a motorhőfok? csinálj házilag nagykartert
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #352 Dátum:
2008 Február 24, 18:05:30 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 18:03:58
64900ft aszittem rosszúl látom az árát , még jó hogy űltem
te msot szopac igaz?????????????????,
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #351 Dátum:
2008 Február 24, 18:03:58 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 17:53:47
valami jo ötletet várok (van kinyithato géptetöm ) de szimpi nekem ez a + karter is csak gondolom megfizethetetlen
64900ft aszittem rosszúl látom az árát , még jó hogy űltem
www.talizmansport.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #350 Dátum:
2008 Február 24, 17:53:47 »
valami jo ötletet várok (van kinyithato géptetöm ) de szimpi nekem ez a + karter is csak gondolom megfizethetetlen
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #349 Dátum:
2008 Február 24, 17:53:06 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 17:50:52
míért akarod?
ma ép néztem 110-130cfok közt volt a motorhöm és ez agaszto nagyon számomra
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #348 Dátum:
2008 Február 24, 17:50:52 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 17:46:36
hogyn tudom növelni az autom hütését
míért akarod?
www.talizmansport.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #347 Dátum:
2008 Február 24, 17:46:36 »
hogyn tudom növelni az autom hütését és ha valaki tugya hogy a + karter menyibe kerül az irja már meg de gondolom horor ára lehet
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #346 Dátum:
2008 Február 24, 17:26:50 »
itt meg felrakva a csapágy meg társai
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #345 Dátum:
2008 Február 24, 17:23:56 »
ez lenne a donor turbó( már szétszedve) egy 1.7-es td fiat puntó , az ékszíjhajtást meg ne úgy képzeljétek hogy spanolja hanem épp hogy hozzáér a turbó tengelye
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #344 Dátum:
2008 Február 24, 00:02:10 »
Erről még nem hallottam, de az még nem azt jelenti hogy nem létezik. Ellenkező esetben az illető ezzel foglalkozott és nem akartam kétségbe vonni a szavadat. Csupán arra akartam rávilágítani hogy HOME MADE eljárásba nagyon kétlem hogy kivitelezhető egy ilyen átalakítás. Már csak azért is mert az úszócsapágyazás egy ilyen meghajtás mellett kiesik. A bogár turbósításával kapcsolatos elméletedet pedig osztom én is.
GNX-967
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #343 Dátum:
2008 Február 23, 20:34:56 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Február 23, 10:43:10
A motor kivitele/fordulat tartománya és a turbó fordulatszáma/töltőnyomása nem függ össze, mivel a turbó üzemi fordulatszámát a és a légsűrítését az adott motorkarakterisztikához megtervezett turbina kerék és kompresszor kerék adja meg.
Akkor inkább úgy mondom, hogy keresni kéne egy olyan karakteritszikájú motorhoz igazított légsűrítésű turbót, amit a kis fordulatra és nagy teljesítmény leadásra terveztek. Mint pl. egy nagy dízel motoros kisteherautó. És semmiképpen sem olyat keresnék amit pici, pörgős motorokhoz találtak ki, ahol a teljesítmény sokezres fordulat felett izgalmas (pl. R5 turbo).
Tisztában vagyok a különböző kompresszorok és a turbó közötti különbséggel, de tényleg szoktak turbót szíjasítani. Nem tudom miért jó ez, de valamire biztosan különben nem csinálnák.
Gondolom az lehet a kiinduló gondolat, hogy a nagy turbó sokat tölt, de mint turbó nehézkesen pörög fel ezért nagy a turbó-lyuk. De ha közvetlenül hajtják, akkor ez a probléma megszűnik. És mivel turbóból sokkal több van a piacon mint kompresszorból, ezért adott esetben egyszerűbb lehet az átalakítás mint a kompresszor beszerzése/legyártatása.
Személyesen ismertem embert aki ilyenekkel (is) foglalkozott és nagyon rossz munkát nem végezhetett, mert garanciát is adott a cuccaira. Sajnos azóta elhunyt, így nem tudok rákérdezni a technikai részletekre.
De őszintén szólva nem hiszem, hogy egy széria bogár motoron nagyobb teljesítményt lehet elérni
tartósan
egy turbóval/kompresszorral, mint egy jó "hagyományos" tuninggal (nagyobb henger/nagyobb hengerfej/nagyobb karbi). Szerintem hajtókar törés, hengerfej törés, csapágy kiszopósodás lesz a vége. Egy hagyományos tuninggal feljavított motoron (ami az összes alkatrész minőségi cseréjét is jelenti) már biztosan sokat tudna dobni egy turbó. Egy sima 1.6 bogár motoron turbóval szerintem az 50LE-ből el lehet érni tartósan 70-et kb. Ez pedig pont olyan mintha egy typ4 motort raknál be helyette és ott nem kell foglalkozni a turbó hűtésével, olajzásával.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #342 Dátum:
2008 Február 23, 10:43:10 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 23, 10:25:20
ami már viszonylag alacsony fordulaton is nagyot tölt
A motor kivitele/fordulat tartománya és a turbó fordulatszáma/töltőnyomása nem függ össze, mivel a turbó üzemi fordulatszámát a és a légsűrítését az adott motorkarakterisztikához megtervezett turbina kerék és kompresszor kerék adja meg.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #341 Dátum:
2008 Február 23, 10:38:35 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 23, 10:25:20
szoktak turbót szíjasítani, de nem értek hozzá nem tudom ez miért jó, de szoktak
talán valami nagy dízel turbóval érdemes ezt megcsinálni, ami már viszonylag alacsony fordulaton is nagyot tölt
de lehet olcsóbb lenne venni egy kompresszort, a CLK mercik kompresszorát már 100 ezer alatt meg lehet kapni
Én úgy gondolom hogy a turbónak azt a 6-os esetenként 8 mm-es rideg tengelyét egy spanolt szíjjra vezetik ki akkor vagy a tengely fog előbb utóbb eltörni vagy a csapágy fog rajta elszállni és utánna törik a tengely. Amit szíjjal szoktak hajtani az a kompresszor (roots fúvós, lapát kerekes, fogaskerekes vagy csavar kerekes), G-töltő (légsűrítő), comprex töltő (gázkiszorításos légsűrítő).
GNX-967
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #340 Dátum:
2008 Február 23, 10:25:20 »
szoktak turbót szíjasítani, de nem értek hozzá nem tudom ez miért jó, de szoktak
talán valami nagy dízel turbóval érdemes ezt megcsinálni, ami már viszonylag alacsony fordulaton is nagyot tölt
de lehet olcsóbb lenne venni egy kompresszort, a CLK mercik kompresszorát már 100 ezer alatt meg lehet kapni
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #339 Dátum:
2008 Február 23, 07:43:02 »
a Ram-airt kb 16 éve próbáltam ki elsőnek egy hátránya volt a sűrü légszűrőcsere (teszteltem warcin, skodán ,ladán) szerkezettan órán a túrbókat tanulmányoztuk és akkor jött az az agymenésem hogy mi lenne ha menetszelet használnám feltöltésre , a wareszon volt a hatás a legrémisztőbb a km órát kiakasztotta és repcsifelszállási tüneteket produkált
pedig porig volt ültetve.
www.talizmansport.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #338 Dátum:
2008 Február 22, 23:35:34 »
Csak megjegyzem hogy egy turbó üzemi fordulatszáma típustól függően 50000-150000 fordulat/perc és ilyen fordulat mellett produkál 0,5-0,8 Bar-os töltőnyomást. Ja és pontos vezérlődepressziót is kell neki találni a szívócsővön az áthidaló és a lefúvató szelepnek. És ez még nem is váltakozó geometriájú turbó. Szíjjal egyáltalán hogyan lehetne meghajtani egy turbót? A csökkentett töltőnyomásra pedig azt mondom hogy arányossan is kb.: 0,25-0,4 barhoz is min 25000-res fordulat kellene a legjobb esetben is (szíjjal hajtva). 0,2-0,3 bar körüli értéket pedig el lehet érni 80KM/H-ás tempóval egy mezei Ram-Air-rel.
GNX-967
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #337 Dátum:
2008 Február 22, 22:00:43 »
Idézetet írta: myoand - 2008 Február 22, 21:48:13
Hát az akkor nem "turbós", hanem feltöltött, avagy kompresszoros jelzővel bir
egy Garett turbófeltöltő lesz átalakítva szíjhajtásra, alacsonyabb nyomással,
www.talizmansport.hu
myoand
Hozzászólások: 199
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #336 Dátum:
2008 Február 22, 21:48:13 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 22, 21:37:32
akkor lehet keverem
az oxy mellet belekezdenék egy 1.6-os túrbós mociba, amit nem kipugáz hanem az ékszíj hajtana meg,
Hát az akkor nem "turbós", hanem feltöltött, avagy kompresszoros jelzővel bir
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #335 Dátum:
2008 Február 22, 21:47:27 »
nanana!
egyszerre csak egyet!
majd ha kész az oxy, akkor kezdhetsz új projektbe!
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 22, 21:37:32
akkor lehet keverem
az oxy mellet belekezdenék egy 1.6-os túrbós mociba, amit nem kipugáz hanem az ékszíj hajtana meg,
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #334 Dátum:
2008 Február 22, 21:37:32 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 22, 21:18:54
az Ar gyárilag nem 1.3?
akkor lehet keverem
az oxy mellet belekezdenék egy 1.6-os túrbós mociba, amit nem kipugáz hanem az ékszíj hajtana meg,
www.talizmansport.hu
myoand
Hozzászólások: 199
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #333 Dátum:
2008 Február 22, 21:30:44 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 22, 21:18:54
az Ar gyárilag nem 1.3?
AR=1,3
Az első-második brutális gyorsulásig birná, -véleményem szerint..
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #332 Dátum:
2008 Február 22, 21:18:54 »
az Ar gyárilag nem 1.3?
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 22, 21:15:19
ha 1 AR-es 1.6-ost széria állapotban túrbósítanék meddig bírná a moci? várom a véleményeket
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #331 Dátum:
2008 Február 22, 21:17:42 »
kb mint egy AD-s.
nagyon ráérsz.
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 22, 21:15:19
ha 1 AR-es 1.6-ost széria állapotban túrbósítanék meddig bírná a moci? várom a véleményeket
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #330 Dátum:
2008 Február 22, 21:15:19 »
ha 1 AR-es 1.6-ost széria állapotban túrbósítanék meddig bírná a moci? várom a véleményeket
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #329 Dátum:
2008 Február 20, 08:21:12 »
a himbasor és a nagytengely után meg lehet a hengerfejet játszani, nagyszelep szívóoldal bővítés, minden beavatkozás követel magának 1 újjab alakítást
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #328 Dátum:
2008 Február 18, 09:27:29 »
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) nagyobb tengellyel
- gyari himbasor, nagyobb tengellyel
Mert sokan mondjak, hogy az emelt himbasor csak a nagyobb tengelyekhez jobb. De az a sima tengely eseteben is nagyobbat emel, hiszen nagyobb az attetel. Persze nem emel tovabb (gondolom az csak a nagyobb tengelyeknel hosszabb).
én ezeket favozilnám!
valahol vmelyik forumon olvastom hogy engle tengelyhez javasolják a himbát mint scat és fk hoz nem!
-gyári tengely + himba érezhetöbb motoron,de egy tengelyt soha ne tud ugy helyetesiteni!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #327 Dátum:
2008 Február 18, 08:12:35 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2008 Február 17, 21:42:53
Tenyleg akkor melyik parositas a jo?
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) gyari tengellyel
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) nagyobb tengellyel
- gyari himbasor, nagyobb tengellyel
Mert sokan mondjak, hogy az emelt himbasor csak a nagyobb tengelyekhez jobb. De az a sima tengely eseteben is nagyobbat emel, hiszen nagyobb az attetel. Persze nem emel tovabb (gondolom az csak a nagyobb tengelyeknel hosszabb).
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) gyari tengellyel
mélyebbre nyit gyári ideig tart nyitva (sztem ez nem érezhető a motorteljesítményben kb 40eft)
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) nagyobb tengellyel
mélyebbre nyit gyáritól hamarabb nyit és később zár (ez biztos érezhető a motorteljesítményben kb 70eft)
- gyári himbasor, nagyobb tengellyel
gyári nyitásmélység gyáritól hamarabb nyit és később zár (talán magasabb fordulaton érezhető a hatása kb 30eft)
- gyári himbasor, gyári tengely (nem kerül semmibe és ugynúgy megy mint előtte
kb 0eft)
www.talizmansport.hu
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #326 Dátum:
2008 Február 17, 23:20:39 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2008 Február 17, 21:42:53
Tenyleg akkor melyik parositas a jo?
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) gyari tengellyel
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) nagyobb tengellyel
- gyari himbasor, nagyobb tengellyel
Mert sokan mondjak, hogy az emelt himbasor csak a nagyobb tengelyekhez jobb. De az a sima tengely eseteben is nagyobbat emel, hiszen nagyobb az attetel. Persze nem emel tovabb (gondolom az csak a nagyobb tengelyeknel hosszabb).
szerintem a legjobb a gyári himbasor a gyári tengellyel ;-)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #325 Dátum:
2008 Február 17, 22:51:40 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2008 Február 17, 21:44:49
A gyari kipu mennyit fojt a motoron?
Milyen sport kipufogok vannak amiknek a ket gyari nyilason megy ki a a vege es emberi arban van? (amirol en tudok es szabvanykimenetes: az abarth, csp-nek is van vmi competition exhaust, meg asszem a sebring)
Erdemes erre aldozni?
Ja tenyleg nagyon jot akkarsz akkor az abarth vagy a sbering. mind a ketto nagyon jo
en nem tudnek valasztani na jo megis a sebring
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak:
1
...
544
545
546
547
548
[
549
]
550
551
552
553
554
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...