www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 16:34:17
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
543
544
545
546
547
[
548
]
549
550
551
552
553
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3465370 alkalommal)
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #404 Dátum:
2008 Február 26, 21:36:56 »
Idézetet írta: Vagabond - 2008 Február 26, 19:48:43
Nem sikerült a tuning,ez az ut nem járható!
erről a benzin témáról láttam egy tesztet a discoveryn, a lényeg hogy tesztelték, a 95ös, a 98as, meg a super100 oktánszámú bengákat, egy 1.4punton, golf 5 gt-n, meg egy impreza wrx-ben, a puntónak mindegy volt, hoghy mit tankolsz bele, az összessel a 95 lovat produkálta, a golfnál már számított kb 6-8 lóerőt hogy nem 95, hanem 98, vagy 100as van benne, 170LE helyett 178at teljesített a 100assal, míg a WRX a 220LE helyett 238at adott le a 100as oktánszámú bengával, azért ez érdekes.
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #403 Dátum:
2008 Február 26, 19:52:01 »
Ja .Összefosta volna magát.
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 26, 19:50:41
,még kelet volna hozzá egy kis metanol és Ricinus akor let volna változás
VW 1200.1963.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #402 Dátum:
2008 Február 26, 19:50:41 »
Idézetet írta: Vagabond - 2008 Február 26, 19:48:43
Mult hét pénteken elmentem a buszt megtankolni,hogy a szombati Terkebogos turán ne legyen benyahiány.
Kisfiam(legkisebb Vaga),hü társam,aki jön velem mindenhova,most is ott volt,hogy segitsen.
Addig kavartunk,mig sikerült a MOL kuton az EVO csövet beledugni a beöntö nyilásba tankoláskor.
Mondom gyereknek szojjál 6 ezernél(mert Ö figyelte a számlálot) és akkor leállunk.
Szólt,én néztem a litert,leállitottam a pisztolyon a töltést,és akkor jöttem rá,hogy nem a 95-ösböl ment a benya,hanem a joval drágább EVO-bol.
Na,mondom mostmár mindegy,ki kell fizetni,oszt majd jobban megy a busz!
Azt a turót,le se sz@rta az én buszom a szuper fullos anyagot!
Nem sikerült a tuning,ez az ut nem járható!
,még kelet volna hozzá egy kis metanol és Ricinus akor let volna változás
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #401 Dátum:
2008 Február 26, 19:48:43 »
Mult hét pénteken elmentem a buszt megtankolni,hogy a szombati Terkebogos turán ne legyen benyahiány.
Kisfiam(legkisebb Vaga),hü társam,aki jön velem mindenhova,most is ott volt,hogy segitsen.
Addig kavartunk,mig sikerült a MOL kuton az EVO csövet beledugni a beöntö nyilásba tankoláskor.
Mondom gyereknek szojjál 6 ezernél(mert Ö figyelte a számlálot) és akkor leállunk.
Szólt,én néztem a litert,leállitottam a pisztolyon a töltést,és akkor jöttem rá,hogy nem a 95-ösböl ment a benya,hanem a joval drágább EVO-bol.
Na,mondom mostmár mindegy,ki kell fizetni,oszt majd jobban megy a busz!
Azt a turót,le se sz@rta az én buszom a szuper fullos anyagot!
Nem sikerült a tuning,ez az ut nem járható!
Tóth Zoltán
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #400 Dátum:
2008 Február 26, 19:37:33 »
szelepülét itthon hol érdemes venni? typ4-hozhezhöz?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #399 Dátum:
2008 Február 25, 19:40:47 »
Ez valami feltalálós topik vagy motortuning?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #398 Dátum:
2008 Február 25, 09:24:39 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 25, 08:52:30
miért a kipugáz is 1 felesleges végtermék amiböl energiát nyernek a turbó által,
Csak jelezném, a leömlőben szerintem nagyságrenddel nagyobb nyomással közlekednek a kipufogó gázok, mint a turbinaházban a levegő...
Ugyanaz az eset, mint az egykor felvetett villanymotoros turbóval. Rakat energia, meg munka, és ha utánaszámolsz, a teljesítménynövelés szempontjából már a káposztás bableves is többet dob a dolgon...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #397 Dátum:
2008 Február 25, 08:54:49 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2008 Február 25, 08:44:16
Miért kell feltalálni a spanyolviaszt? Csinálj egy kompresszort az autódra, oszt csókolom.
szeretem a kihívásokat
a kompresszor az tul egyszerű, vegyél e kompit és kész, hm, csinálj eggyet az igen
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #396 Dátum:
2008 Február 25, 08:52:30 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Február 25, 08:35:03
Ezzel kb a perpetuum mobilét találnád fel, ha működne.
Kinyert energia > befektetett energia. Mivel így lenne csak nagyobb értelme mint a turbina levegőjét egyből a motorba vezetni.
miért a kipugáz is 1 felesleges végtermék amiböl energiát nyernek a turbó által,
www.talizmansport.hu
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #395 Dátum:
2008 Február 25, 08:44:16 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 25, 07:29:45
én nem mondtam hogy raknék fe l ékszijtárcsát, a turbina lapátot leesztergálnám rólla, éss a tengelyt hajtanám meg akkor eltudnék érni max 68-100ezres fordulatot, amúgy gondolkodtam és a csapágydöglésben teljes mértékben igazatok van, de olyan golyóscsapágyat még nem láttam ami tartósan bírná ilyen magas fordulaton
Miért kell feltalálni a spanyolviaszt? Csinálj egy kompresszort az autódra, oszt csókolom.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #394 Dátum:
2008 Február 25, 08:35:03 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 25, 08:02:35
másik ötlet a meghajtásra , mivel hogy nem akarnék kipugázt használni a turbó pörgetésére (elég bonyolult bogár esetében meg tűzveszélyes is), mi lenne ha a hűtőtúrbina általl keltett levegőtáramlást használnám a turbóhoz,gyakorlatilag az is a motor fordulattal arányosan termel levegőt és a csapágyat se kínozza és eccerűen kivitelezhető , na?
Ezzel kb a perpetuum mobilét találnád fel, ha működne.
Kinyert energia > befektetett energia. Mivel így lenne csak nagyobb értelme mint a turbina levegőjét egyből a motorba vezetni.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #393 Dátum:
2008 Február 25, 08:02:35 »
másik ötlet a meghajtásra , mivel hogy nem akarnék kipugázt használni a turbó pörgetésére (elég bonyolult bogár esetében meg tűzveszélyes is), mi lenne ha a hűtőtúrbina általl keltett levegőtáramlást használnám a turbóhoz,gyakorlatilag az is a motor fordulattal arányosan termel levegőt és a csapágyat se kínozza és eccerűen kivitelezhető , na?
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #392 Dátum:
2008 Február 25, 07:29:45 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Február 24, 22:39:13
Ezt mondom én is. Ha meg esetleg bordásszíjjal oldaná meg, azt is valamilyen szinten feszíteni kell különben beremeg a szíj. De a feszítés miatt itt is el kell felejteni az úszó csapágyat. Meg egyáltalában már egy bordáskereket vagy egy szíjtárcsát felrakva is megváltozik a tengely igénybevétele, mivel a tárcsa vagy bordáskerék súlya eleve több lesz mint a kompresszor keréké. Ezt meg még tovább fokozza a szíj és a meghajtáshajtás.
én nem mondtam hogy raknék fe l ékszijtárcsát, a turbina lapátot leesztergálnám rólla, éss a tengelyt hajtanám meg akkor eltudnék érni max 68-100ezres fordulatot, amúgy gondolkodtam és a csapágydöglésben teljes mértékben igazatok van, de olyan golyóscsapágyat még nem láttam ami tartósan bírná ilyen magas fordulaton
www.talizmansport.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #391 Dátum:
2008 Február 24, 22:39:13 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Február 24, 20:51:51
Ezt abszolut nem értem.
Ha "épp" hozzáér akkor nem hajtja hanem megcsúszik, ha kicsit spanolsz rajta az úszócsapágyat már meg is ölted.
Turbónál a ház kialakítása is olyan hogy a tengelyt az áramló gázok még véletlen se nyomják egyoldalúan.
Egy külön csapágyazott konzolon elképzelhető a kisebb tárcsa felfogatása de azt még össze kéne kötnöd a turbó úszó tengelyével. Ha ez sikerül is akkor még ott marad a kis fordulat ami SZVSZ alapjában halott ötletté teszi az egész projektet.
Ezt mondom én is. Ha meg esetleg bordásszíjjal oldaná meg, azt is valamilyen szinten feszíteni kell különben beremeg a szíj. De a feszítés miatt itt is el kell felejteni az úszó csapágyat. Meg egyáltalában már egy bordáskereket vagy egy szíjtárcsát felrakva is megváltozik a tengely igénybevétele, mivel a tárcsa vagy bordáskerék súlya eleve több lesz mint a kompresszor keréké. Ezt meg még tovább fokozza a szíj és a meghajtáshajtás.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 24, 22:43:40 írta Süsü
»
GNX-967
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #390 Dátum:
2008 Február 24, 21:19:35 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Február 24, 20:43:16
Amúgy srácok hol marad a tuning? mert ez mind az SzMB topicban lenne jó helyen
szerintem itt semi nem széria amiröl szo van szoval idevágo a téma
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #389 Dátum:
2008 Február 24, 20:51:51 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 17:23:56
hanem épp hogy hozzáér a turbó tengelye
Ezt abszolut nem értem.
Ha "épp" hozzáér akkor nem hajtja hanem megcsúszik, ha kicsit spanolsz rajta az úszócsapágyat már meg is ölted.
Turbónál a ház kialakítása is olyan hogy a tengelyt az áramló gázok még véletlen se nyomják egyoldalúan.
Egy külön csapágyazott konzolon elképzelhető a kisebb tárcsa felfogatása de azt még össze kéne kötnöd a turbó úszó tengelyével. Ha ez sikerül is akkor még ott marad a kis fordulat ami SZVSZ alapjában halott ötletté teszi az egész projektet.
Bill
Hozzászólások: 8608
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #388 Dátum:
2008 Február 24, 20:43:16 »
Amúgy srácok hol marad a tuning? mert ez mind az SzMB topicban lenne jó helyen
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #387 Dátum:
2008 Február 24, 20:35:19 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 19:22:53
igy néz ki szétbombázva a turbinaház, érdekes a bele
Akkor a gyári olajradiátort le is dugóztad? Vagy ez nem typ1 motorra megy?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #386 Dátum:
2008 Február 24, 20:08:06 »
ennek én is kiváncsi lennék a belére, duplaturbinalapátos vaóó ,
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #385 Dátum:
2008 Február 24, 20:04:09 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 24, 19:42:24
Hű de jó! Még nem láttam szétszedve. Nem gondóltam volna,hogy van benne terelő.
muszáj valamivel a balos hengerekhez odaterelni az airt
www.talizmansport.hu
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #384 Dátum:
2008 Február 24, 19:42:24 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 19:22:53
igy néz ki szétbombázva a turbinaház, érdekes a bele
Hű de jó! Még nem láttam szétszedve. Nem gondóltam volna,hogy van benne terelő.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #383 Dátum:
2008 Február 24, 19:28:28 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 19:23:56
de durva
a typ5-ös mocim ha kész lesz ezzefogom etetni ,weber idf 40
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #382 Dátum:
2008 Február 24, 19:28:08 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 18:03:58
64900ft aszittem rosszúl látom az árát , még jó hogy űltem
Ez valami extra lapos kivitel + olajszűrő is van benne azért ilyen horror az ára.
Van ott még sima 1.7 L -es 26-ért is.
De szerintem bőven elég az 1 vagy az 1.5 L-es is. Anno 2 éve 20ezer körül vettem.
Múlt nyáron a 35 fokos hőségben nagyon jól teljesített. Országúton 90-es tempónál azonnali (!)
csökkentő hatással volt az olajhőfokra, 50-es tempónál már nem annyira.
Viszont ha hátul ültetve van a gép és ehhez még 'kis' kerekek is vannak fennt akkor nem ajánlom...
Még annyi ehhez hogy mivel lejebb kerül a "szűrő" az olajszívócsövet is meg kell hozzá hosszabítani.
'81 Hecho en México
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #381 Dátum:
2008 Február 24, 19:27:17 »
Egy hülye kérdés
Hol vagy mikor tud joban felmelegedni egy bogár otor autopálya 90km/h van 35 fokba
vagy belváros körut dugo 35 fok
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #380 Dátum:
2008 Február 24, 19:23:56 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 19:22:53
igy néz ki szétbombázva a turbinaház, érdekes a bele
de durva
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #379 Dátum:
2008 Február 24, 19:22:53 »
igy néz ki szétbombázva a turbinaház, érdekes a bele
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #378 Dátum:
2008 Február 24, 19:20:36 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 24, 19:17:53
Kolbensmith A gyári beszállító?
anno a GTI golfom alapméretes motorját bombáztam szét és ott rajta volt a vw audi jel meg egy ks monogram , szval nagyon elképzelhető a dolog
www.talizmansport.hu
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #377 Dátum:
2008 Február 24, 19:17:53 »
Kolbensmith A gyári beszállító?
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #376 Dátum:
2008 Február 24, 19:06:13 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 24, 18:58:53
30LE motorhoz keresek csapágyakat. Hol lehet kapni? A nem gyári meddig bírná? Gépmunka ahol értenek hozzá. Ez nem tuning,de érdekelne.
ha nem gyári akkor Kolbensmith de asse rossz, de ha gyári akkor sem biztos hogy nem Kolbensmith
www.talizmansport.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #375 Dátum:
2008 Február 24, 19:00:14 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 24, 18:58:53
30LE motorhoz keresek csapágyakat. Hol lehet kapni? A nem gyári meddig bírná? Gépmunka ahol értenek hozzá. Ez nem tuning,de érdekelne.
a hudák oldalán ép ma ládtam de ezel gondolom nem mondok ujdonságot
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #374 Dátum:
2008 Február 24, 18:58:53 »
30LE motorhoz keresek csapágyakat. Hol lehet kapni? A nem gyári meddig bírná? Gépmunka ahol értenek hozzá. Ez nem tuning,de érdekelne.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #373 Dátum:
2008 Február 24, 18:50:50 »
turbó témára visszatérve, azős 1.2-es vasak hogy bírták a Judson feltöltőt, semmi extra alkatrész nélkül?
www.talizmansport.hu
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #372 Dátum:
2008 Február 24, 18:43:25 »
a kipufogó feletti takarólemez tényleg sokat számít a hűtés szempontjából, de a motor körüli gumicsík szerintem semmit sem
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #371 Dátum:
2008 Február 24, 18:43:10 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 24, 18:40:18
sokat számít hol méred a motorhőt: az olaj üzemi hőfoka 100C a bogárnál, de a hengerfej ennél jóval melegebb az 110-120, sőt akár 130 fokos is lehet
ha a motor frissen van összerakva, akkor az elős 2-3 száz km-en jóval melegebb az üzeminél
a fötengely ékszijtárcsa melet mérem az olaj gomba alat
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #370 Dátum:
2008 Február 24, 18:41:35 »
szerintem vedd ki az olajhőfokmérőt és megszűnik az aggódás!
1963 VW1200 DeLuxe
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #369 Dátum:
2008 Február 24, 18:41:02 »
a termosztát nyitva levésén kívül nézd meg azt is, hogy nem szívott-e be valamit a turbina hátul, jellemzően a motortér borítást
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #368 Dátum:
2008 Február 24, 18:40:59 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 24, 18:39:56
hát az szar ügy mert ugyebár a meleg levegő az felfelé közlekedik, és a turbinyek beszippantja , ráadásul ha városba karikázol akkor meg pláne
hát akkor ez a baj a kurva életbe
Ötlet mi a faszomal tudom potolni jöhetnek az OBIS PRAKTIKERES ÖTLETEK
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #367 Dátum:
2008 Február 24, 18:40:18 »
sokat számít hol méred a motorhőt: az olaj üzemi hőfoka 100C a bogárnál, de a hengerfej ennél jóval melegebb az 110-120, sőt akár 130 fokos is lehet
ha a motor frissen van összerakva, akkor az elős 2-3 száz km-en jóval melegebb az üzeminél
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #366 Dátum:
2008 Február 24, 18:39:56 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 24, 18:34:32
direktbe ki van nyitva (nincs termosztát )
de viszont motortér gumim körbe mert meggyuladt a csökigyotol
hát az szar ügy mert ugyebár a meleg levegő az felfelé közlekedik, és a turbinyek beszippantja , ráadásul ha városba karikázol akkor meg pláne
www.talizmansport.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #365 Dátum:
2008 Február 24, 18:38:30 »
menyire fontos körbe a gumi?????
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Oldalak:
1
...
543
544
545
546
547
[
548
]
549
550
551
552
553
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...