www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 16:50:37
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
538
539
540
541
542
[
543
]
544
545
546
547
548
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3465408 alkalommal)
Bill
Hozzászólások: 8608
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #604 Dátum:
2008 Március 12, 20:00:22 »
Gratulálok Leonnak és Meláknak az (helyesírási hibákkal teletűzdelt) OFFoláshoz!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #603 Dátum:
2008 Március 12, 19:08:59 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 12, 19:03:11
ok ehez hülye vagyok csak aszitem én olvastam roszul
a érdekel valakit
http://www.terebess.hu/tiszaorveny/zoldseg/olajtok.html
Na tuningoljátok a bogaraitokat tovább
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #602 Dátum:
2008 Március 12, 19:03:11 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 19:01:26
hát olajtök
tök, aminek a magját hasznosítják csak
ok ehez hülye vagyok csak aszitem én olvastam roszul
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #601 Dátum:
2008 Március 12, 19:01:26 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 12, 18:56:40
mi az az olajtök?
hát olajtök
tök, aminek a magját hasznosítják csak
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #600 Dátum:
2008 Március 12, 18:56:40 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:54:26
az egész motort leszarom, van pár ötletem.
az idényt simán kibírja, karbit eladtam, most visszarakom a 31-es solexet,
azt ősszel ha bejött az olajtökből a pízem, akkor csere
kacsintgatok már pár lehetőség felé, de akkor sztem most lehet hagyom a dupla weber vevést,
pedig már a pénzem is megvan rá... hát elteszem őszig
sztem kibírok még egy félévet, aztán
ezzel a blokkal kár már foglalkozni
mi az az olajtök?
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #599 Dátum:
2008 Március 12, 18:54:26 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 12, 18:50:43
amugy csak jo tanásc a töcsavart ne szard le
az egész motort leszarom, van pár ötletem.
az idényt simán kibírja, karbit eladtam, most visszarakom a 31-es solexet,
azt ősszel ha bejött az olajtökből a pízem, akkor csere
kacsintgatok már pár lehetőség felé, de akkor sztem most lehet hagyom a dupla weber vevést,
pedig már a pénzem is megvan rá... hát elteszem őszig
sztem kibírok még egy félévet, aztán
ezzel a blokkal kár már foglalkozni
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #598 Dátum:
2008 Március 12, 18:50:43 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:48:34
vájjá van két bilincsem, majd jól ráteszem
vagy visszakötöm a fűtést
haggyuk már ezt a témáááát....
amugy csak jo tanásc a töcsavart ne szard le
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #597 Dátum:
2008 Március 12, 18:48:34 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 12, 18:46:55
edig a küszöbödbe nyomta szoval jelentéktelen ilyenkor hidd el 17 fok van kit tehát a motorodra kb a turbina 10fokkal kevesebet fuj rá (hasraütés volt ) szoval megfözni nem fogod (amugy a melegtöl meg ugyis lejön a szigszalagod
vájjá van két bilincsem, majd jól ráteszem
vagy visszakötöm a fűtést
haggyuk már ezt a témáááát....
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #596 Dátum:
2008 Március 12, 18:47:27 »
na majd írok mit produkált este
persze nem fogok versenyezni
majd csinálok képeket, hogy mekkora banzáj van itt,
főleg ha a zsaruk nem csinálnak őrjáratot,
de multhéten is a piac utcán folytatódott, mert metrónál megint megjelent a jard
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #595 Dátum:
2008 Március 12, 18:46:55 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:44:23
80km
soook...
kúrva sokat kinyom a két csonkon...
edig a küszöbödbe nyomta szoval jelentéktelen ilyenkor hidd el 17 fok van kit tehát a motorodra kb a turbina 10fokkal kevesebet fuj rá (hasraütés volt ) szoval megfözni nem fogod (amugy a melegtöl meg ugyis lejön a szigszalagod
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #594 Dátum:
2008 Március 12, 18:44:49 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 12, 18:43:31
ne basztasátok ez csak a hobilya nem ez az ö mestersége
ííígy van
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #593 Dátum:
2008 Március 12, 18:44:23 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 12, 18:42:27
szerintem kár szenvedni nincs olyan meleg hogy egy utat ne birna ki ,szerintem ne szenvegy
80km
soook...
kúrva sokat kinyom a két csonkon...
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #592 Dátum:
2008 Március 12, 18:43:31 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Március 12, 18:42:42
Kéne nyitni egy "Leon aranyköpései" topikot.
ne basztasátok ez csak a hobilya nem ez az ö mestersége
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #591 Dátum:
2008 Március 12, 18:42:50 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:41:19
nekem festéksprések
de most tényleg nincs semmi hasonlóm sem itt.
szarok rá hogy kukacoskodtok itt.
kapr á szigszalagot keresztbe hosszába körbe, oszt csók
ennyi
pff
meny majd haza asztán ted rá a dugodat és kész
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #590 Dátum:
2008 Március 12, 18:42:42 »
Kéne nyitni egy "Leon aranyköpései" topikot.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #589 Dátum:
2008 Március 12, 18:42:27 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:41:19
nekem festéksprések
de most tényleg nincs semmi hasonlóm sem itt.
szarok rá hogy kukacoskodtok itt.
kapr á szigszalagot keresztbe hosszába körbe, oszt csók
ennyi
pff
szerintem kár szenvedni nincs olyan meleg hogy egy utat ne birna ki ,szerintem ne szenvegy
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #588 Dátum:
2008 Március 12, 18:41:19 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 12, 18:39:30
bnekem a borotvás palack dugolya van bene
nekem festéksprések
de most tényleg nincs semmi hasonlóm sem itt.
szarok rá hogy kukacoskodtok itt.
kapr á szigszalagot keresztbe hosszába körbe, oszt csók
ennyi
pff
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #587 Dátum:
2008 Március 12, 18:39:30 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:38:34
há most honnan szopjak 2 olyan kupakot ami pont ráillik?
otthon megvannak...
szükség az nagy úr
bnekem a borotvás palack dugolya van bene
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #586 Dátum:
2008 Március 12, 18:38:34 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 Március 12, 18:17:54
Kókány a köbön!
há most honnan szopjak 2 olyan kupakot ami pont ráillik?
otthon megvannak...
szükség az nagy úr
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #585 Dátum:
2008 Március 12, 18:37:49 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 12, 18:12:34
ez te se gondolod komolyan
de
ezelőtt minden héten garázsban állt otthon, de hogy mostanában 1,5 hónapja visszajárk vele, feszt szabad ég alatt alszik...
a garásban otthon meg jóidő van, szóval nincs akkora hőingása, ha lehül-felmelegszik.
gondoltam lehet az , hogy mostanában sokszor kellett neki hidegben felmelegedni, visszahülni stb
de énnem értek hozzá, elméletileg ez sem használhat neki nem?
garázsból kiállva sokkal kevesebbet kell melegíteni...
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Március 12, 18:39:48 írta Leon1303
»
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #584 Dátum:
2008 Március 12, 18:17:54 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:10:32
na mamegyünk este gyorsulásira, és csapok vele előtte egy jó nagy kört,
de tegnap is miután normálisan bemelegedett, kutya baja se vót.
Lehet annyi a baja, hogy hetek óta nem állt garázsban, kinnt van utcán parkolóban, és úgy áthül mindig a blokk ebben a vacak időben, hogy nehezen melegszik fel.
Jah amúgy teljesen lekötöttem a fűtésgégecsöveit, de a kutyaház ledugózása meg otthon van.
Fene se bánnya, legalább hamarabb bemelegszik, vársoson belül most úgysem járkálok annyit,
pénteken meg mikor megyek haza, jól leragasztom szigszalaggal, aztán otthon fel a kupakok.
Kókány a köbön!
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #583 Dátum:
2008 Március 12, 18:12:34 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:10:32
na mamegyünk este gyorsulásira, és csapok vele előtte egy jó nagy kört,
de tegnap is miután normálisan bemelegedett, kutya baja se vót.
Lehet annyi a baja, hogy hetek óta nem állt garázsban, kinnt van utcán parkolóban, és úgy áthül mindig a blokk ebben a vacak időben, hogy nehezen melegszik fel.
Jah amúgy teljesen lekötöttem a fűtésgégecsöveit, de a kutyaház ledugózása meg otthon van.
Fene se bánnya, legalább hamarabb bemelegszik, vársoson belül most úgysem járkálok annyit,
pénteken meg mikor megyek haza, jól leragasztom szigszalaggal, aztán otthon fel a kupakok.
ez te se gondolod komolyan
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #582 Dátum:
2008 Március 12, 18:10:32 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 12, 17:14:29
ne csügegy tesék szétkapni és elsö talira öszelapátolni amig szar az idő
na mamegyünk este gyorsulásira, és csapok vele előtte egy jó nagy kört,
de tegnap is miután normálisan bemelegedett, kutya baja se vót.
Lehet annyi a baja, hogy hetek óta nem állt garázsban, kinnt van utcán parkolóban, és úgy áthül mindig a blokk ebben a vacak időben, hogy nehezen melegszik fel.
Jah amúgy teljesen lekötöttem a fűtésgégecsöveit, de a kutyaház ledugózása meg otthon van.
Fene se bánnya, legalább hamarabb bemelegszik, vársoson belül most úgysem járkálok annyit,
pénteken meg mikor megyek haza, jól leragasztom szigszalaggal, aztán otthon fel a kupakok.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #581 Dátum:
2008 Március 12, 17:14:29 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 13:29:04
Áh úgysem adnám el
ésnincs aza barom, aki ennyit adna érte, még ha jóval többe is van nekem...
Kösz Melák, sztem messzi (kisújszállás-debrecen)
megoldom majd magam,márbánom,hogy a multkor nem lett újraperselyezve a tőcsavar menete a blokkban...
Na majd lesz valami!
Amúgy mondom,hogy fut szépen, de mindig többre vágyok...
ez van
fiatalság-bolondság
Kiszoktunk nézni debrecenben a gyorsulásira, de ott a legszakadtabb verda is egy 120-as skoda dupla 40-es dellortókkal
Jó gyerek a srác, hozzá kerültek a Domi kerekei, örül neki nagyon
De nem mernék odaállni mellé... pedig van avgy 1300ccm? pff...
A többi verdáról meg ne is beszéljünk, mert... a leggagyibb szuzkának is sikítanak a gumijai...
ennyi
ne csügegy tesék szétkapni és elsö talira öszelapátolni amig szar az idő
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
vw1970
Hozzászólások: 604
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #580 Dátum:
2008 Március 12, 15:24:21 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Március 12, 14:12:14
A lényeg, hogy egy rövid löketű, pörgős motort lehet így csinálni.
Persze megfelelő egyéb dolgokat is figyelembe véve.
nagyon titokzatos vagy!
mik azok a "megfelelő egyéb dolgok"?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #579 Dátum:
2008 Március 12, 14:12:14 »
A lényeg, hogy egy rövid löketű, pörgős motort lehet így csinálni. Persze megfelelő egyéb dolgokat is figyelembe véve.
Idézetet írta: vw1970 - 2008 Március 12, 12:30:03
nincs meg valakinek az a régi Depo amiben az ikrek pepitás 59-ese volt benne, 2005??
abban egy elég érdekes moci volt: 1.2es főtengely, 1.6os hengerek, AR blokk és ebből jött ki vmi 14..cm3. Ez hogy?
AB-s motorral érdemes ilyet v. felejtős. Tök hülye vagyok ehhez...
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #578 Dátum:
2008 Március 12, 13:38:09 »
Idézetet írta: vw1970 - 2008 Március 12, 13:34:54
köszi az jó lenne csak kiváncsiságból, mert nem emlékszem pontosan csak rémlik hogy vmi ilyesmi volt...
Akkor holnapra megnézem...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #577 Dátum:
2008 Március 12, 13:37:02 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Március 12, 13:11:11
én is ezt akratam írni, megelőztél
ezzel együtt úgy gondolom az sem a tartós motorok kategóriájába tartozott..persze ez leginkább használat kérdése
Háppersze! Én ismerek olyat, akinek a lábára még nem gyártottak motort...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
vw1970
Hozzászólások: 604
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #576 Dátum:
2008 Március 12, 13:34:54 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Március 12, 13:07:26
Nekem otthon megvan az összes szám, lefűzve...megnézzem?
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Március 12, 13:11:11
én is ezt akratam írni, megelőztél
ezzel együtt úgy gondolom az sem a tartós motorok kategóriájába tartozott..persze ez leginkább használat kérdése
köszi az jó lenne csak kiváncsiságból, mert nem emlékszem pontosan csak rémlik hogy vmi ilyesmi volt...
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #575 Dátum:
2008 Március 12, 13:29:04 »
Áh úgysem adnám el
ésnincs aza barom, aki ennyit adna érte, még ha jóval többe is van nekem...
Kösz Melák, sztem messzi (kisújszállás-debrecen)
megoldom majd magam,márbánom,hogy a multkor nem lett újraperselyezve a tőcsavar menete a blokkban...
Na majd lesz valami!
Amúgy mondom,hogy fut szépen, de mindig többre vágyok...
ez van
fiatalság-bolondság
Kiszoktunk nézni debrecenben a gyorsulásira, de ott a legszakadtabb verda is egy 120-as skoda dupla 40-es dellortókkal
Jó gyerek a srác, hozzá kerültek a Domi kerekei, örül neki nagyon
De nem mernék odaállni mellé... pedig van avgy 1300ccm? pff...
A többi verdáról meg ne is beszéljünk, mert... a leggagyibb szuzkának is sikítanak a gumijai...
ennyi
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #574 Dátum:
2008 Március 12, 13:11:11 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Március 12, 13:07:26
Nekem otthon megvan az összes szám, lefűzve...megnézzem?
én is ezt akratam írni, megelőztél
ezzel együtt úgy gondolom az sem a tartós motorok kategóriájába tartozott..persze ez leginkább használat kérdése
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #573 Dátum:
2008 Március 12, 13:07:26 »
Idézetet írta: vw1970 - 2008 Március 12, 12:30:03
nincs meg valakinek az a régi Depo amiben az ikrek pepitás 59-ese volt benne, 2005??
abban egy elég érdekes moci volt: 1.2es főtengely, 1.6os hengerek, AR blokk és ebből jött ki vmi 14..cm3. Ez hogy?
AB-s motorral érdemes ilyet v. felejtős. Tök hülye vagyok ehhez...
Nekem otthon megvan az összes szám, lefűzve...megnézzem?
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
vw1970
Hozzászólások: 604
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #572 Dátum:
2008 Március 12, 12:30:03 »
nincs meg valakinek az a régi Depo amiben az ikrek pepitás 59-ese volt benne, 2005??
abban egy elég érdekes moci volt: 1.2es főtengely, 1.6os hengerek, AR blokk és ebből jött ki vmi 14..cm3. Ez hogy?
AB-s motorral érdemes ilyet v. felejtős. Tök hülye vagyok ehhez...
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #571 Dátum:
2008 Március 12, 11:50:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 10:20:27
Hát a blokkban a menete megvan, csak nem a legjobb, igazából nincs konkrétan kiszakadva, mert csak csavarva lehet ki-betenni azt a tőcsavart, de nem akar fixenmegszorulni benne jól!! Direkt ehez való titan epoxy-val ragasztottam be, de csak engedett szép lassan anynit, hogy lelazuljon az anyája.
Ugyanez az anya volt a jómultkor már teljesen leesve, a hengerfej alján
szóval csak egyidőre oldotta meg a problémát a ragasztás.
óófákk... nem vagyok autószerelő, sem műszaki mérnök, nem értek én ezekhez...
milyen jó is lenne egy minden ízében 0km-es moci
de mi a fasznak verjek rá megint sokszázezret... pfff
Amúgy sztem elég jó kompresszió van benne, mert először kézzel akartam, de hamar feladtam...
a fasznak vagy elkeseredve velem is ez volt ki kel szedni a mocádat mig ilyen szar idö van és szét kel huzni és ujra kel töcsavaroztatni perselyel nekem is ez van utána jol beálitani és go (persze nem észnélkül)ha gondolod segitek neked benne hol laksz???
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #570 Dátum:
2008 Március 12, 11:43:01 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 00:16:35
(én 100 alatt nemis közlekedek
de tényleg!)
Nah elég jó lett a beállítás!
Bár mire végigállítgattam agyonszidtam szegény német mérnököket
a biztonság kedvéért mégegyszer átellenőriztem, egynél mégállítottam ekkor.
Ha bemelegszik, akkor mostmár szépen húz, de hidegen csiga, és csattog, ha nagy gázt adok neki.
De ha bemelegszik, lehet akár padlózni is.
Amirossz hír, hogy a jobb oldalon, annak a tőcsavarnak az anyája amit beleragasztottam annyira lelazult, hogy újjammal tudtam csavargatni.
Így úgy döntöttem, hogy lekapom a himbatengelyt és ráhúzom.
Ezt is tettem, és rálehetett húzni még a kifelé mellettelevőre is, de nem sokat!
A többi beton módon áll benne. Már ez is valami
Nah szóval szerintem érdemes volt megcsinálni, majd kint országúton kiderül, városon belül csak 110-ig húzattam, utánna piroslámpa jött... de egyértelműen jobban húz!
Jah mikor levettem a himbasort, megnéztem az állítócsavarokat, hát mocsok sokat vannak már kopva, még ferdén is talán.
Jah és a csavar bevágása is elég sz@r, szóval nemsokáig marad ez, ha minden összejön jön az új
Még annyit nem értek, hogy mi a frnacért kellett a főtengely szíjtárcsája előtti lemezt oylanra csinálni, hogy csak villáskulcsal lehessen forgatni a főtengelyt???? áááá....
fogtam és leszedtem... mérgemben vissza se tettem, főleg mert rám is sötétedett.
De hogy ajó ég áldja meg azokat! Akkor még nem volt dugókulcs???? jah persze készletemben csak 22-ig van villás... főleg ez volt a baj, de ugye egy dugókulccsal+hajtószár sokkal kényelmesebb!
Nah ennyi
páá
Ez egy szép történet, de mi köze van a tuninghoz??? A gyári értéken felül plusz lóerőt nyertél, mert meghúztad a tőcsavarokat vagy mi???
Akkor egy kicsit a témába:
Amit Spike mondott az mennyire valósítható meg és alkalmazható tuning célra? (egy nagyolajfuratos blokk tőcsvarjait perselyezni...)
A Helicoilt nem szokták ragasztani - mintha egy szakitól ilyet hallottam volna?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
domievez
Hozzászólások: 1407
...a bankár is ember...na jó emberszabású
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #569 Dátum:
2008 Március 12, 11:22:11 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 10:58:14
igazad van
ennyi
most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....
sose lesz ez tökéletes...
1,8 milla
, huhh elgondolkodtam, megnézem a számlám
ontopic: egy teljesen gyári 1,6ost építgetek (inkább a megyó építi én meg vödörrel hordom a pínzt
)
milyen kipuff-ot érdemes rátenni? egyenlőre egy gyárit kap, megyek vele lightosan 2-3 ezer km-t és utána gondoltam hogy lecserélném a szimpla karbit egy duplára, nem tudom érdemes e kipuffot is cserélni vagy lényegi változást nem okoz ilyen kis tyunying esetében
Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel.
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #568 Dátum:
2008 Március 12, 11:09:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 10:58:14
igazad van
ennyi
most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....
sose lesz ez tökéletes...
Rakjál bele össze egy stabil 1.6-ost, tök szériát, oszt annyi.
Ha igazán a tuningra gerjednél minden porcikáddal, akkor azt mondanád, hogy ez benne volt a pakliban (mármint a ragasztós ideiglenes megoldás nem áll meg...), de akkor a pénzt sem sajnálnád.
Én sem így vagyok ezzel. Egy stabil gyári cucc azért még nagyon jó. Egy 1.6-os (azért kis szoft tuning elmegy rá, az nem olyan kurva drága...) azért kiszolgál téged 100 km/h utazó felett is, és bírja a nagyfelniszélesgumi mániádat is.
S Z E R I N T E M
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Bill
Hozzászólások: 8608
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #567 Dátum:
2008 Március 12, 11:05:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 10:58:14
igazad van
ennyi
most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....
sose lesz ez tökéletes...
mennyit? mire? a buflákorró bogárért?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #566 Dátum:
2008 Március 12, 11:05:18 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 10:58:14
igazad van
ennyi
most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....
sose lesz ez tökéletes...
1.8 millát? Adtak el valaha 1967 utáni bogarat, ami nem volt kabrió 1.5 felett?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #565 Dátum:
2008 Március 12, 10:58:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Március 12, 10:39:03
Te hiszel ezekben a "direkt erre a célra van epoxy ragasztó"-kban??? A blokk hőfoka a mínuszoktól egészem 100 fok fölé tud melegedni, gondolod, hogy a hőtágulása a kétkomponensű epoxy bázisú ragasztónak kicsit is hasonlít a magnézium ötvözött alumínium öntvény motorblokkra? Ugyanmár! Aztán a hengerfej csavart is azért kell csak 30 Nm körül meghúzni, mert amikor megmelegszik, akkor nem kicsit feszül be...
Nem sokszázezret kell "ráverni", hanem amikor szét volt szedve akkor megoldani a problémákat tisztességesen, nem bekenni ökörnyállal, szög odahúzza, festék eltakarja, oszt jóvan, bírja az még!
igazad van
ennyi
most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....
sose lesz ez tökéletes...
Oldalak:
1
...
538
539
540
541
542
[
543
]
544
545
546
547
548
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...