www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 14:02:34
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
529
530
531
532
533
[
534
]
535
536
537
538
539
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3337411 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #964 Dátum:
2008 április 29, 21:08:13 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 29, 20:56:56
hat az 1,2-est nem tudta lenyomni varosban egy masik 1,6-os bogar.
es most az 1,6 sokkal jobban megy.
de inkabb azt mond milyen karbival probalkozzak?
holnap meg majd nezek egy gyorsulast 0rol 100ra
2weber ez nem kérdés
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #963 Dátum:
2008 április 29, 20:56:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 29, 20:49:05
azért azt megnézném!
hat az 1,2-est nem tudta lenyomni varosban egy masik 1,6-os bogar.
es most az 1,6 sokkal jobban megy.
de inkabb azt mond milyen karbival probalkozzak?
holnap meg majd nezek egy gyorsulast 0rol 100ra
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #962 Dátum:
2008 április 29, 20:49:05 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 29, 20:48:24
addig megy mint a barom
azért azt megnézném!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #961 Dátum:
2008 április 29, 20:48:24 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 29, 20:45:44
120
1,3as mocim kopott log ab váltó 145végre
ha 120a vége akkor jo ha forog 3000
azt nem ertem hogy megy 120-at fel gaz allasnal. es lepadlozom es semmi.
nem tudom hogy mi van vele. mert addig megy mint a barom
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #960 Dátum:
2008 április 29, 20:45:44 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 29, 20:42:53
milyen karbit rakjak az 1,6-ra a 30-as helyett? meg ezt az idenyt ki kell huznom ezzel a motoral.
Megy mint a barom csak azt nem ertem hogy 120nal vege van mint a botnak. vagy ez a rovid valto miatt?
120
1,3as mocim kopott log ab váltó 145végre
ha 120a vége akkor jo ha forog 3000
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #959 Dátum:
2008 április 29, 20:42:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 29, 20:27:35
na az 1,3 meg 1,6 is ennyit forog ne görcsölj ezen! az gyári karbi nem jó semmire(TUNINGNÁL)
még ha 1db 40solex lenne talán!
milyen karbit rakjak az 1,6-ra a 30-as helyett? meg ezt az idenyt ki kell huznom ezzel a motoral.
Megy mint a barom csak azt nem ertem hogy 120nal vege van mint a botnak. vagy ez a rovid valto miatt?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #958 Dátum:
2008 április 29, 20:27:35 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 29, 20:25:58
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/15827196#2
ez meg az 1,2-es volt ugy hogy minden gyari volt rajta
na az 1,3 meg 1,6 is ennyit forog ne görcsölj ezen! az gyári karbi nem jó semmire(TUNINGNÁL)
még ha 1db 40solex lenne talán!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #957 Dátum:
2008 április 29, 20:25:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 29, 20:23:59
soha de soha nem fog neked eg y gyári motor terhelésen ennyit forogni!
üresbe én tengelyel 6500ig elforgatrom(amineks emmi értelme)lábon 5700-6000ig talán
ja és nem szivószál karbival meg 20km es szivócsvel!!
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/15827196#2
ez meg az 1,2-es volt ugy hogy minden gyari volt rajta
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #956 Dátum:
2008 április 29, 20:23:59 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 29, 20:20:49
nem pont szem elott van a ora de siman elhadja a mutato az 5ezret.
szerintem jol megy. csak az a baj hogy maset nem probaltam, de nezek egy 0-rol 100ra gyorsulast.
soha de soha nem fog neked eg y gyári motor terhelésen ennyit forogni!
üresbe én tengelyel 6500ig elforgatrom(amineks emmi értelme)lábon 5700-6000ig talán
ja és nem szivószál karbival meg 20km es szivócsvel!!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #955 Dátum:
2008 április 29, 20:20:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 29, 20:08:46
5-6ezerig csak szeretnéd elforgatni!
nem pont szem elott van a ora de siman elhadja a mutato az 5ezret.
szerintem jol megy. csak az a baj hogy maset nem probaltam, de nezek egy 0-rol 100ra gyorsulast.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #954 Dátum:
2008 április 29, 20:13:56 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 április 29, 20:09:36
Pityubá is addig szokta
ja terhelés nélkül üresbe meg mz forimérövel ami tuti nem hiteles és nekin én raktam össze motorját
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Typ117
Hozzászólások: 18491
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #953 Dátum:
2008 április 29, 20:09:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 29, 20:08:46
5-6ezerig csak szeretnéd elforgatni!
Pityubá is addig szokta
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #952 Dátum:
2008 április 29, 20:08:46 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 29, 19:22:03
Nekem van egy AD-s 1,6-os motorom sziplaszivos. 30as solexel, meg sport legszuro, 009-es gyujtas, 4polusu gyertyak, es teljesen nyitott kipufogo.
Nekem meg nem sikkerult 10l-es fogyasztas ala vinni, mondjuk 5-6ezerig elforog. 1-esben 45. 2-esben 70. 3dikban 100ig lehet huzatni
Ugyhogy nem sok az a 13liter
5-6ezerig csak szeretnéd elforgatni!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #951 Dátum:
2008 április 29, 19:22:03 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 április 29, 18:55:24
de ha azt vesszük hogy ez egy teszt fogyasztás, ahol a belét is kitaposták, sztem ahoz képest nem vészes
Nekem van egy AD-s 1,6-os motorom sziplaszivos. 30as solexel, meg sport legszuro, 009-es gyujtas, 4polusu gyertyak, es teljesen nyitott kipufogo.
Nekem meg nem sikkerult 10l-es fogyasztas ala vinni, mondjuk 5-6ezerig elforog. 1-esben 45. 2-esben 70. 3dikban 100ig lehet huzatni
Ugyhogy nem sok az a 13liter
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #950 Dátum:
2008 április 29, 18:55:24 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 április 29, 18:41:17
Az a 13 liter elég betyáros!
de ha azt vesszük hogy ez egy teszt fogyasztás, ahol a belét is kitaposták, sztem ahoz képest nem vészes
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #949 Dátum:
2008 április 29, 18:48:24 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 április 29, 18:41:17
Az a 13 liter elég betyáros!
Szerintem ez egy 40-es dupla Weberrel felmenne úgy 85-90 lóra.
szerintem fogyasztás csökenne
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #948 Dátum:
2008 április 29, 18:41:17 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 április 29, 18:19:07
hát nekem az Oettinger féle GSR bogár adatai vannak meg, ezek az alábbiak:zárójelben a sima 1.6
löket*furat: 88*74mm (85,5*69mm)
lökettérfogat: 1799ccm (1584ccm)
teljesítmény: 75LE 4400 ford/perc (50LE 4000)
max nyomaték: 142Nm 2800fordulaton (108/2800)
literteljesítmény: 41,7LE/liter (31,7LE/liter)
karburátor: 2db Solex 32 PICB (1db Solex 34 PICT)
Motorolaj mennyiség: 5liter(2,5 liter)
gyorsulás 0-100ra 13,1sec (18,3 sec)
a tesztfogyasztása 13,1 liter
Az a 13 liter elég betyáros!
Szerintem ez egy 40-es dupla Weberrel felmenne úgy 85-90 lóra.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #947 Dátum:
2008 április 29, 18:32:02 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 29, 18:06:43
senki nem látott még iylet belülről ??? tényleg kéne...
nincs benne csak szivacs!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #946 Dátum:
2008 április 29, 18:19:07 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 17:55:08
de ezek levannak írva valahol pontosan, hogy milyenek???
tesztek alapján egy sima 1800 ccm-es Oettinger, egy központi 34-es karbival 70 lovat teljesített.
duplával nem találtam adatot.
Ez akkor egy megbízható (tartós) tuning kialakítás igaz?
hát nekem az Oettinger féle GSR bogár adatai vannak meg, ezek az alábbiak:zárójelben a sima 1.6
löket*furat: 88*74mm (85,5*69mm)
lökettérfogat: 1799ccm (1584ccm)
teljesítmény: 75LE 4400 ford/perc (50LE 4000)
max nyomaték: 142Nm 2800fordulaton (108/2800)
literteljesítmény: 41,7LE/liter (31,7LE/liter)
karburátor: 2db Solex 32 PICB (1db Solex 34 PICT)
Motorolaj mennyiség: 5liter(2,5 liter)
gyorsulás 0-100ra 13,1sec (18,3 sec)
a tesztfogyasztása 13,1 liter
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #945 Dátum:
2008 április 29, 18:06:43 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 28, 23:56:59
ilyet
senki nem látott még iylet belülről ??? tényleg kéne...
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #944 Dátum:
2008 április 29, 10:43:55 »
Idézetet írta: SiD - 2008 április 25, 13:41:28
wob974 zöld rettenetének (Empi dual) meg Ikarus hangja van.
Na nem is.
és küllönben is lukas valahun.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #943 Dátum:
2008 április 29, 10:37:54 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 április 29, 09:53:00
hegesztő. tudod , mit írunk 2 g vel ?
(bocs:)
jogos
de éjfél körüli hsz-nél ilyenért szívni az ember vérét nem ér
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #942 Dátum:
2008 április 29, 09:53:00 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 28, 23:56:59
Urak! óriási szükségem lenne karterszellőztető doboz (breather box) belső metszeti rajzára. azt a nagyfajtát szeretném megcsináltatni, ami a typ4 motorokon van, gondolom egy sima aluheggesztő elbír vele, csak tudni kéne hogy néz ki belülről. eddig az az infom van, hogy csak simán ketté van osztva és valami szivacs van benne...de jó lenne róla bármilyen képanyag. kösziköszi
ilyet
hegesztő. tudod , mit írunk 2 g vel ?
(bocs:)
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #941 Dátum:
2008 április 28, 23:56:59 »
Urak! óriási szükségem lenne karterszellőztető doboz (breather box) belső metszeti rajzára. azt a nagyfajtát szeretném megcsináltatni, ami a typ4 motorokon van, gondolom egy sima aluheggesztő elbír vele, csak tudni kéne hogy néz ki belülről. eddig az az infom van, hogy csak simán ketté van osztva és valami szivacs van benne...de jó lenne róla bármilyen képanyag. kösziköszi
ilyet
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #940 Dátum:
2008 április 27, 12:40:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 27, 12:36:03
32/35-ös a "normál" 1.6-os motornak a szelepmérete.
Ennél nagyobb szériában nem volt.
Köszi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #939 Dátum:
2008 április 27, 12:36:03 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 április 27, 12:31:09
Vagyis mekkora a nagyszelep, és mekkora a kicsi?
32/35-ös a "normál" 1.6-os motornak a szelepmérete.
Ennél nagyobb szériában nem volt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #938 Dátum:
2008 április 27, 12:31:09 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 április 27, 12:30:35
Üdv!
Most szedtük le a hengerfejet a motorról, és mint kiderült, egy 1985-ös 1.6-os mexikói van fennt. Ez nagyszelepes?
Vagyis mekkora a nagyszelep, és mekkora a kicsi?
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #937 Dátum:
2008 április 27, 12:30:35 »
Üdv!
Most szedtük le a hengerfejet a motorról, és mint kiderült, egy 1985-ös 1.6-os mexikói van fennt. Ez nagyszelepes?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #936 Dátum:
2008 április 27, 09:58:42 »
Idézetet írta: Funk - 2008 április 26, 20:55:39
1850 ha minden új,csak a teste 500.És akkor kipuff,karbi még széria.Mondjuk így nem eszik 20-at.De megy mint a disznó.
Nekem is minden új. Még a CroMo hengerfej csavarok is. Nyomórúd házak, elosztót hajtó réz kerék. MINDEN, kivétel főtengely és motorblokk-ház.
A főtengely eredeti német, és első túlméreten van most. Ha jobbat akarok ennél, akkor az nem olcsó, mert sajnos a kínában gyártott ellensúlyos CroMo ötvözött tengelyek (Empi, CB Performance) nem jók, kevesebbet bírnak, mint az eredeti német.
Vannak jó főtengelyek, de azok meg drágák, mint az űrkutatás és nincs is értelme egy ilyen szintű motornál.
A motorblokkal hasonló a helyzet az alumínium házak nehezek és sokszor zárványosak vagy porózusak, a brazil utángyártott VW blokk a legjobb, de ha van egy jó AS21-es kiscsavaros blokkod, ami alapméreten van, akkor nincs értelme kicserélni.
(Talán többen olvasták anno, hogy a BMW az 1500-ast F1-es turbomotorjaihoz használt, sokat futott 1502-es BMW blokkokat gyűjtött be, mert azok már bizonyítottak, biztos nincs bennük maradó feszültség és az öntvényük hibátlan.)
Az új brazil blokk csak egy plusz hibaforrás lett volna....túl a nagyobb költségen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #935 Dátum:
2008 április 26, 20:55:39 »
1850 ha minden új,csak a teste 500.És akkor kipuff,karbi még széria.Mondjuk így nem eszik 20-at.De megy mint a disznó.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #934 Dátum:
2008 április 26, 18:16:17 »
én is ha lesz nergiám és ugy érzem h igen most jol megy gép leméretem!
ugy érzem enyim 1,6bol egész jó és használható!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #933 Dátum:
2008 április 26, 16:22:53 »
Motorépítésnél a karbi és hengerfejek a nagy tétel, ez utóbbiban a nagyobb áttételű himbasorral...
Ezekhez képest a henger/dugó, vezérműtengely már semmiség...
Nekem még a hajtórudak is drágák voltak, de mai eszemmel azt kihagynám, felesleges kiadás 140 ló alatt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #932 Dátum:
2008 április 26, 16:16:17 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 26, 16:12:03
nekem ne mondd, van egy excel táblám, de már nem merek belerni semmit.....ez az egy vigaszom van ha majd el tudom mondani, hogy megérte...ha nem akkor felgyújtom de tényleg
(mondjuk ezidáig én se kötöttem kompromisszumot alkatrész terén, és szintén a karbi volt a legnagyobb tétel)
meg a linkeken olyan 8-12000 euro egy motor ami nem 600e Ft közel sem....
Azért el tudok képzelni az én motoromtól jobbat.... De ez egyrészt biztos, hogy jó (nincs csalás, benne van minden alkatrész, okosan van összerakva, stb.), másrészt ezt, ilyen konfiggal máshol sem adják olcsóbban.
Nyilván vannak jobbak, sokkal drágábban.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #931 Dátum:
2008 április 26, 16:12:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 26, 16:07:43
Az én 1915-ös motorom 600 körül állt meg, mindennel. Nagyon összejön a végén az összeg, nem is gondolnád, a karbik magukban több, mint egy százas.
Mondjuk olcsóbban is ki lehet hozni, nem is biztos, hogy rosszabb lesz, de én biztosra akartam menni. Általában mindenből a jobb van benne, amiről olvastam (TheSamba), hogy nem a legtutibb, voltak benne rossz darabok (pl. Scat lifterek) azokat kerültem, stb. Így általában nem spóroltam, a motor nagyon jó lett.
Nem érdemes számolgatni.
nekem ne mondd, van egy excel táblám, de már nem merek beleírni semmit.....ez az egy vigaszom lehet, ha majd el tudom mondani én is, hogy "megérte"...ha nem akkor felgyújtom de tényleg
(mondjuk ezidáig én se kötöttem kompromisszumot alkatrész terén, és szintén a karbi volt a legnagyobb tétel)
meg a linkeken olyan 8-12000 euro egy motor ami nem 600e Ft közel sem....
«
Utoljára szerkesztve: 2008 április 26, 16:14:50 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #930 Dátum:
2008 április 26, 16:07:43 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 26, 16:00:15
egyszer már beraktam asszem valahova, de mindegy most újra:
http://www.flat4.de/tuner.htm
nézz fel pár holnapra és biztos sokkot kapsz az áraktól
Az én 1915-ös motorom 600 körül állt meg, mindennel. Nagyon összejön a végén az összeg, nem is gondolnád, a karbik magukban több, mint egy százas.
Mondjuk olcsóbban is ki lehet hozni, nem is biztos, hogy rosszabb lesz, de én biztosra akartam menni. Általában mindenből a jobb van benne, amiről olvastam (TheSamba), hogy nem a legtutibb, voltak benne rossz darabok (pl. Scat lifterek) azokat kerültem, stb. Így általában nem spóroltam, a motor nagyon jó lett.
Nem érdemes számolgatni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #929 Dátum:
2008 április 26, 16:00:15 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 26, 15:58:29
láttad az árakat is?
pont tegnap néztem ezt az oldalt!
szörnyen méreg drága....
egyszer már beraktam asszem valahova, de mindegy most újra:
http://www.flat4.de/tuner.htm
nézz fel pár holnapra és biztos sokkot kapsz az áraktól
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #928 Dátum:
2008 április 26, 15:59:02 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 26, 15:50:45
jah szedtem össze több ilyen cikket,tesztet is, de nem sok derülki belőle.
Szerintem sok kiderül belőle, pl. az, hogy az 1.6 90+ lóerő nagy kamu!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #927 Dátum:
2008 április 26, 15:58:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 26, 15:54:02
www.tafel-tuning.de
Ez is érdekes, 293-as tengely, 1.6-os 40-es IDF-fel, 32/35-ös szelepekkel 5300-as fordulaton 90 lóerő...
Nem akarok okostojás lenni, de hogy a f@szba ér el olyan töltöttségi fokot a kis szelepeken keresztül, hogy 5300-on van neki 90 lóerő, ráadásul minek a 293-as tengely, ha 5300-at forog???
Kicsit kamunak érzem.
Hoffer jut eszembe az 1.6-os 130 lóerőssel....
láttad az árakat is?
pont tegnap néztem ezt az oldalt!
szörnyen méreg drága....
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #926 Dátum:
2008 április 26, 15:57:51 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 április 26, 15:48:17
Innen olvashatsz ki dolgokat, de az okosságok szerintem csak kevés helyen vannak publikálva.
http://www.vw-1303.de/pictures/AMS_Oettinger4g.jpg
Korrekt! 2000-es motor két 40 PDSIT-vel 85 lóerős. Nincsenek elszállt adatok sem a gyorsulásnál, sem a végsebességnél. Sem a fordulatnál.
Ezt a motor öröm vezetni, az biztos!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #925 Dátum:
2008 április 26, 15:55:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 26, 15:24:41
typ4? Az milyen betegség?
ragadós
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
529
530
531
532
533
[
534
]
535
536
537
538
539
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...