www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 18:00:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921202
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
527
528
529
530
531
[
532
]
533
534
535
536
537
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3334645 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1044 Dátum:
2008 Május 05, 18:52:06 »
Itt az én állítható nyomórudam, amivel az 1915-ös nyomórúdjait lőttem be.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1043 Dátum:
2008 Május 05, 18:43:58 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Május 05, 17:06:05
én a Harley Davidson az álithatoját raktam bele sokkal eröseb mint a gyári de viszont kurva drága
Fotom lehet van rola de nem igérem
És miért kell sokkal erősebb, mint a gyári?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1042 Dátum:
2008 Május 05, 18:40:57 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Május 05, 17:03:44
letezil allithato lokorud?
kepet valaki toljon mar rollla! Nekem is 1,5mm van kiszedve a hengerfejbol es ezen agyaltam hogy hogy oldom meg a lokorud kerdest.
Az állíthatót úgy értettem, hogy egyet kettévágsz és középen beillesztesz egy menetes csavarorsót és azzal állítható a hossza. Beállítod a méretet, megméred és olyat gyártasz.
A "gyártás" úgy is történhet, hogy a gyáriból megmelegítve kiveszed a végét, levágod, majd melegít és visszanyom, esetleg veszel CroMo rudat, aminek a vége nincs lezárva, menetes és méretre vághatod, majd becsavarod.
Szerintem nincs a gyári alumínium rúdnál jobb, hacsak nem 1.4-es himbát használsz valami vad emelésű tengellyel és dupla szeleprugókkal, mert akkor bizony necces, hogy megrogyik. Egyébként a konfigarációk 90%-ánál a könnyű alu rúd nagyon jó...és ne felejtsük el, hogy a nem üreges rúd egyáltalán nem jó, mert az olaj ezen jut a himbatengelyhez és a vezérléshez.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1041 Dátum:
2008 Május 05, 18:31:13 »
Idézetet írta: gas - 2008 Május 05, 16:54:53
értem, köszi
de gondolom nagy teljesítményváltozást ettől ne várjak, viszont a csapágyak terhelése nagyobb lesz, milyen csapágyat kellene használni ami bírja is a meg növekedett terhelést?
Az elefántos Kolbenschmidt-et. Pontosan kell illeszteni és jó olajat használni, nincs semmi trükk. A csapágy lazán bírja, nagyon túl van méretezve.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1040 Dátum:
2008 Május 05, 17:52:59 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Május 05, 17:50:39
így van
cserébe villámgyorsan és fillérekből összeáll a motor
ez nagyon ot volt (ezt csak párat érthetyük)
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1039 Dátum:
2008 Május 05, 17:50:39 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Május 05, 17:45:59
mert sporolsz minig a legolcsob Tajvanit veszed meg
így van
cserébe villámgyorsan és fillérekből összeáll a motor
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1038 Dátum:
2008 Május 05, 17:45:59 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Május 05, 17:43:48
enéym nem állítható viszont eleve úgy érkezett hogy nincs összerakva, az egyik vége menetes, így méretre vágod aztán összerakod. magyarul egyszer állítható
mert sporolsz minig a legolcsob Tajvanit veszed meg
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1037 Dátum:
2008 Május 05, 17:43:48 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Május 05, 17:03:44
letezil allithato lokorud?
kepet valaki toljon mar rollla! Nekem is 1,5mm van kiszedve a hengerfejbol es ezen agyaltam hogy hogy oldom meg a lokorud kerdest.
enéym nem állítható viszont eleve úgy érkezett hogy nincs összerakva, az egyik vége menetes, így méretre vágod aztán összerakod. magyarul egyszer állítható
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1036 Dátum:
2008 Május 05, 17:07:32 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Május 05, 17:06:05
én a Harley Davidson az álithatoját raktam bele sokkal eröseb mint a gyári de viszont kurva drága
Fotom lehet van rola de nem igérem
sajna nincsen képem pedig szép darab
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1035 Dátum:
2008 Május 05, 17:06:05 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Május 05, 17:03:44
letezil allithato lokorud?
kepet valaki toljon mar rollla! Nekem is 1,5mm van kiszedve a hengerfejbol es ezen agyaltam hogy hogy oldom meg a lokorud kerdest.
én a Harley Davidson az álithatoját raktam bele sokkal eröseb mint a gyári de viszont kurva drága
Fotom lehet van rola de nem igérem
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1034 Dátum:
2008 Május 05, 17:03:44 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Május 05, 16:57:19
sokal nagyob terhelésre ne számics nekem is hasonlo modositás van csak anyi külömbségel hogy álithato lökörudakar alkalmaztam.Amugy Ks csapágynál job nem kell
letezil allithato lokorud?
kepet valaki toljon mar rollla! Nekem is 1,5mm van kiszedve a hengerfejbol es ezen agyaltam hogy hogy oldom meg a lokorud kerdest.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1033 Dátum:
2008 Május 05, 16:59:09 »
Idézetet írta: gas - 2008 Május 05, 16:54:53
értem, köszi
de gondolom nagy teljesítményváltozást ettől ne várjak, viszont a csapágyak terhelése nagyobb lesz, milyen csapágyat kellene használni ami bírja is a meg növekedett terhelést?
ja a teljesitmény növekedésre csak anyit hogy a sok kicsi dolog teszi nagyá a motort és akor érzed a külömbséget mikor viszaülsz egy szériába és nem érted hogy azon az emelkedön mért megy fel máskép vagy ha töben beülnek hogy reagál rá
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1032 Dátum:
2008 Május 05, 16:57:19 »
Idézetet írta: gas - 2008 Május 05, 16:54:53
értem, köszi
de gondolom nagy teljesítményváltozást ettől ne várjak, viszont a csapágyak terhelése nagyobb lesz, milyen csapágyat kellene használni ami bírja is a meg növekedett terhelést?
sokal nagyob terhelésre ne számics nekem is hasonlo modositás van csak anyi külömbségel hogy álithato lökörudakar alkalmaztam.Amugy Ks csapágynál job nem kell
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1031 Dátum:
2008 Május 05, 16:54:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 05, 11:40:36
Ki kell köbölni az égésteret, 9 komp. viszony fölé nem érdemes menni. 1 mm-t nyugodtan ki lehet venni.
Számolni kell vele, hogy 2 mm-rel keskenyebb lesz a motor, ez a pontosabb kipufogóknál, fix, egybeömlős szívócsőnél probléma lehet, valamint a nyomórudakat vagy vágni kell, vagy a himbatengelyt "alábakolni" a megfelelő szelep-működtető mechanizmus geometria miatt.
értem, köszi
de gondolom nagy teljesítményváltozást ettől ne várjak, viszont a csapágyak terhelése nagyobb lesz, milyen csapágyat kellene használni ami bírja is a meg növekedett terhelést?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1030 Dátum:
2008 Május 05, 15:42:55 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Május 05, 15:20:55
az faca- mert nekem eddig volt a himbasor alatt 1-1 alátét, (gondolom mostmár) azért mert 1mm-es bemarás van a hengerfejekbe. Tsiga meg szörnyülködve kiszedte az alátéteket. Visszarakjam?
Ez attól függ, hogy milyen a himba-nyomórúd szöghelyzete. Amikor a szelep félig benyomott állásban van, akkor a himbára a nyomórúdnak pontosan merőlegesnek kell lenni. Ezzel biztosított a maximális szelepút, tehát a vezérműtengely maximális emelésének kihasználása.
Ezzel a trükközéssel sokat el lehet szórakozni, szerintem jobb alátét nélkül és egy állítható hosszúságú nyomórúddal meghatározni az optimális hosszt és a gyári rudakat olyanra, megfelelőre vágni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1029 Dátum:
2008 Május 05, 15:20:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 05, 11:40:36
Ki kell köbölni az égésteret, 9 komp. viszony fölé nem érdemes menni. 1 mm-t nyugodtan ki lehet venni.
Számolni kell vele, hogy 2 mm-rel keskenyebb lesz a motor, ez a pontosabb kipufogóknál, fix, egybeömlős szívócsőnél probléma lehet, valamint a nyomórudakat vagy vágni kell, vagy a himbatengelyt "alábakolni" a megfelelő szelep-működtető mechanizmus geometria miatt.
az faca- mert nekem eddig volt a himbasor alatt 1-1 alátét, (gondolom mostmár) azért mert 1mm-es bemarás van a hengerfejekbe. Tsiga meg szörnyülködve kiszedte az alátéteket. Visszarakjam?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1028 Dátum:
2008 Május 05, 11:40:36 »
Idézetet írta: gas - 2008 Május 03, 23:41:37
Ha már itt tartunk mennyit érdemes "kivenni" a hengerfejből, érdemes ilyen átalakítást csinálni, ettől tartóslesz még a motor, és ez az átalakíts hoz-e magával más kötelező módosításokat?
Ki kell köbölni az égésteret, 9 komp. viszony fölé nem érdemes menni. 1 mm-t nyugodtan ki lehet venni.
Számolni kell vele, hogy 2 mm-rel keskenyebb lesz a motor, ez a pontosabb kipufogóknál, fix, egybeömlős szívócsőnél probléma lehet, valamint a nyomórudakat vagy vágni kell, vagy a himbatengelyt "alábakolni" a megfelelő szelep-működtető mechanizmus geometria miatt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1027 Dátum:
2008 Május 05, 08:01:56 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Május 04, 23:17:51
ebben a 2.1-ben volt/van az ötös porke váltó??? úgy tudom van egy versenybogár itthon amibe beelfaragták..sőt árulták is egy időben de valami gusztustalanul sokért (mármint a váltót)
porke váltó nem volt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1026 Dátum:
2008 Május 04, 23:17:51 »
ebben a 2.1-ben volt/van az ötös porke váltó??? úgy tudom van egy versenybogár itthon amibe beelfaragták..sőt árulták is egy időben de valami gusztustalanul sokért (mármint a váltót)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1025 Dátum:
2008 Május 04, 19:44:43 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Május 04, 19:42:02
köszönöm, akkor már csak arra lennék kiváncsi, hogy a hátsó futóművel mit csináltak azon kívül hogy gondolom pályához megfelelően ültették, meg keményebb gátlókat kapott?
enniy semmi extra mi is csináltunk már verseny kocsit
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1024 Dátum:
2008 Május 04, 19:42:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 04, 19:38:15
t3 motorja 2100ccm vizes boxer 102 v 112ló
köszönöm, akkor már csak arra lennék kiváncsi, hogy a hátsó futóművel mit csináltak azon kívül hogy gondolom pályához megfelelően ültették, meg keményebb gátlókat kapott?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1023 Dátum:
2008 Május 04, 19:38:15 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Május 04, 19:36:34
bocs hogy pofátlan vagyok, de ezt kifejtenéd esetleg bővebben?
t3 motorja 2100ccm vizes boxer 102 v 112ló
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1022 Dátum:
2008 Május 04, 19:36:34 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 04, 19:33:35
2,1 wbx
bocs hogy pofátlan vagyok, de ezt kifejtenéd esetleg bővebben?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1021 Dátum:
2008 Május 04, 19:34:54 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Május 04, 18:05:29
de kisturbinaba hogy megy bele a nagy olajhuto?
ugy hogy az csak ugy néz ki nem tényleges 30lovas motorré az!
ujba 28e körül van nagy olajhutös
vagy csinálsz simából magadnak
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1020 Dátum:
2008 Május 04, 19:33:35 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Május 04, 19:28:43
Maresz láttalak a "rozsdással" csütörtökön olyan 2óra körül az M3asról hajtottál le még bent pesten, egy másik bogárral ment előtted valaki, olyan jó volt látni menet közben
tavaly rallytúrában indult egy fekete bogár, annak a futóművéről, és a motorjáról nem tudtok valami infót?
2,1 wbx
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1019 Dátum:
2008 Május 04, 19:28:43 »
Maresz láttalak a "rozsdással" csütörtökön olyan 2óra körül az M3asról hajtottál le még bent pesten, egy másik bogárral ment előtted valaki, olyan jó volt látni menet közben
tavaly rallytúrában indult egy fekete bogár, annak a futóművéről, és a motorjáról nem tudtok valami infót?
ha jól emlékszem a buggarage-n voltak képek a futóműről, de jelenleg a honlapon az ikonokra kattintva nem történik semmi, gondolom fejlesztés alatt van, vagy ilyenek
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Május 04, 19:34:22 írta martonmany
»
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1018 Dátum:
2008 Május 04, 18:05:29 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 04, 17:41:34
ha rajta szivató akkor nem fér el ha nincs akkor elfér
amugy kisturbinával könnyebb felrakni szivócsövet
de kisturbinaba hogy megy bele a nagy olajhuto?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1017 Dátum:
2008 Május 04, 17:41:34 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Május 04, 17:05:43
Kerdes:
dupla weber\dellorto nal maradhat a normalis meretu kutyahaz?
ja es dinamo vagy generator? mi van utban a dupla karbiknak vagy a rudazatnak?
koszi.
ha rajta szivató akkor nem fér el ha nincs akkor elfér
amugy kisturbinával könnyebb felrakni szivócsövet
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1016 Dátum:
2008 Május 04, 17:05:43 »
Kerdes:
dupla weber\dellorto nal maradhat a normalis meretu kutyahaz?
ja es dinamo vagy generator? mi van utban a dupla karbiknak vagy a rudazatnak?
koszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1015 Dátum:
2008 Május 04, 11:21:45 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 április 30, 09:20:37
A Weber az átlagembernek szól, a Dell'Orto az ínyenceknek
ezt csak azért kérdezem, mert egy haveromnak van 2db dellortoja, asszem pont 40es, 1.8 ra fúvókázva, a marha felrakta a favorit motoros skodára, az eredmény brutális, mintha kicserélték volna a gépet, nagyon ment, de a fogyasztás is megugrott szolid 20 literre, azóta akarja 1.3-ra fúvókáztatni, csak nem nagyon talál hozzá alkatrészt, az alfa bontóban sem.
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1014 Dátum:
2008 Május 04, 11:16:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 30, 10:49:21
OFF
Leitold Abarthja állítólag üt, mint a vonat!! Meglátjuk!
megláttuk
én legalábbis, előttünk épp haldokló üzemmódban jött első nap (Kánó - Ragály gyorson voltam), második nap már valóban jót ment a saját szintjéhez képest, viszont a trabi nagyon kemény volt, majdnem eldobta előttünk a vasat a sofőr, de nagyon megy a gép
OFF vége
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1013 Dátum:
2008 Május 03, 23:41:37 »
Ha már itt tartunk mennyit érdemes "kivenni" a hengerfejből, érdemes ilyen átalakítást csinálni, ettől tartóslesz még a motor, és ez az átalakíts hoz-e magával más kötelező módosításokat?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1012 Dátum:
2008 Május 03, 23:32:11 »
Idézetet írta: AZS - 2008 Május 03, 23:30:05
neannyira. mert lehet, hogy fel tudod pajszerolni, de a feszültség benne marad, és hamar szét fog nyílni...
ahha, köszönöm
akkor keresek valami lángos embert
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1011 Dátum:
2008 Május 03, 23:30:05 »
Idézetet írta: gas - 2008 Május 03, 23:27:48
na majd jól körülnézek
hidegen gondolom ne feszegessem?
neannyira. mert lehet, hogy fel tudod pajszerolni, de a feszültség benne marad, és hamar szét fog nyílni...
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1010 Dátum:
2008 Május 03, 23:27:48 »
Idézetet írta: AZS - 2008 Május 03, 23:26:20
de, láng mindenhol van. nálam itt a környéken 500 méteres közetben hirtelen négy helyet tudok, de biztos sokkal több van
na majd jól körülnézek
hidegen gondolom ne feszegessem?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1009 Dátum:
2008 Május 03, 23:26:20 »
Idézetet írta: gas - 2008 Május 03, 23:21:27
felcuppan?
ha nincs láng?a lehelgetés gondolom kevés
de, láng mindenhol van. nálam itt a környéken 500 méteres közetben hirtelen négy helyet tudok, de biztos sokkal több van
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1008 Dátum:
2008 Május 03, 23:21:27 »
Idézetet írta: AZS - 2008 Május 03, 23:08:44
lánggal megmelegíteni, alakítani rajta kicsit, felcuppan
felcuppan?
ha nincs láng?a lehelgetés gondolom kevés
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1007 Dátum:
2008 Május 03, 23:08:44 »
Idézetet írta: gas - 2008 Május 03, 23:01:03
egy kérdés, ha a hengerfejből "kivesznek", csökkentik az égésteret, akkor közelebb kerül egymáshoz a két hengerfej igaz?
ha igen akkor a kipuffot, hogy rakja fel az ember gyereke?
amikor már a gyári 1.2-es motorról leszerelt kipuff, nem passzol a másik gyári 1.2-es motorra, 1/2 lyuk az eltérés, 8-as csavar esetében ez testvérek között is 4 mm
lánggal megmelegíteni, alakítani rajta kicsit, felcuppan
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1006 Dátum:
2008 Május 03, 23:01:03 »
egy kérdés, ha a hengerfejből "kivesznek", csökkentik az égésteret, akkor közelebb kerül egymáshoz a két hengerfej igaz?
ha igen akkor a kipuffot, hogy rakja fel az ember gyereke?
amikor már a gyári 1.2-es motorról leszerelt kipuff, nem passzol a másik gyári 1.2-es motorra, 1/2 lyuk az eltérés, 8-as csavar esetében ez testvérek között is 4 mm
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1005 Dátum:
2008 Május 03, 22:45:40 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Május 03, 21:17:27
valami hasonló lett az enyém is
sztem nem para, bugmasteré is így nézett ki. enyémbe még csak az ülék vannak bent, de ott se lesz sok hely. mekkora szelepekkel fogod összerakni amúgy??
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
527
528
529
530
531
[
532
]
533
534
535
536
537
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...