www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 16:30:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 512 513 514 515 516 [517] 518 519 520 521 522 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3352081 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1644 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:58:57 »

Nekem AS41+ 1776 + kicsit növelt kompresszió (8.5) + gyári tengely+ 40 IDF 30-as venturival + valamiylen kipu + 32/35 szelepek = 90 lóerő.
Megbízható, erős motor.

Ez a tervem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1643 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:58:50 »


<beszúrt kép törölve>
ááááááááá
ilyen kene nekem a mostani mocimra Shocked

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1642 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:57:54 »

Zolinak dell'orto-k vannak, nem? (Persze attól lehet fordítós)
most igen!
de belgiumot 36idf el járta meg!(Tölem volt) Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1641 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:56:14 »

ja neki forditos meg slosszer zolinak is!
Zolinak dell'orto-k vannak, nem? (Persze attól lehet fordítós)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1640 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:55:37 »

Kezfogas


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1639 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:54:24 »

mi a hiba?
ez meg az!
izmozok ezt azt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1638 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:53:48 »

Ja, nekem is keresztrudas volt a typ3-ason, nem szerettem. Minden kis lógás bejátszott, rúdnál, kiskaroknál...stb.

Hégráth Petinek van fordítós azt hiszem.
ja neki forditos meg slosszer zolinak is!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1637 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:52:53 »

de sok állitás véget több a hiba!
Ja, nekem is keresztrudas volt a typ3-ason, nem szerettem. Minden kis lógás bejátszott, rúdnál, kiskaroknál...stb.

Hégráth Petinek van fordítós azt hiszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1636 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:52:36 »

Elég ha az egyik karbin leakasztod a kisrudat, nem?

A CSP-nék a keresztrudas 153 Euro, a középen fordítós (német, csapágyazott, profi) 83 Euro.
nem!nem fér el!vagy tul nagy szinkron müszerem Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1635 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:51:06 »

középen forditós!!
nekem kerszt rudas van szar szerintem!van egyjobb verzio is de atto lsem ájultam el(bitus)
meg szinkront is könyebb állitani nem kell leszerelni geci rudazattartót!

Elég ha az egyik karbin leakasztod a kisrudat, nem?

A CSP-nék a keresztrudas 153 Euro, a középen fordítós (német, csapágyazott, profi) 83 Euro.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1634 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:50:25 »

ugy is ki kell venni a motorom! Lips Sealed
mi a hiba?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1633 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:49:28 »

A Holley egy amerikai márka, amit erre tettek az egy Holley40-es, leginkább a weber ICT-hez hasonlít. A nagy Holley pedig a Solex 4A1-eshez, ami többek között a hathengeres 250-es merciken volt. meg BMW-ken, stb.
Kezfogas

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1632 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:48:02 »

Gondolkoztam én is hogy melyik legyen ,de ez masszívabbnak tünt.
de sok állitás véget több a hiba!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #1631 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:46:44 »

Gondolkoztam én is hogy melyik legyen ,de ez masszívabbnak tünt.
középen forditós!!
nekem kerszt rudas van szar szerintem!van egyjobb verzio is de atto lsem ájultam el(bitus)
meg szinkront is könyebb állitani nem kell leszerelni geci rudazattartót!


VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1630 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:46:24 »

most hogy jön téli szezon én is beujitok forditosat meg ezt azt!! Grin


ugy is ki kell venni a motorom! Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1629 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:45:51 »

középen forditós!!
nekem kerszt rudas van szar szerintem!van egyjobb verzio is de atto lsem ájultam el(bitus)
meg szinkront is könyebb állitani nem kell leszerelni geci rudazattartót!

most hogy jön téli szezon én is beujitok forditosat meg ezt azt!! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1628 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:42:29 »

Megy felújításra. Egy órája döntöttem el végleg.


Azt nem tudom, hogy középen húzós fordítós gázkart rendeljek hozzá vagy keresztrudast? Szerinted?
középen forditós!!
nekem kerszt rudas van szar szerintem!van egyjobb verzio is de atto lsem ájultam el(bitus)
meg szinkront is könyebb állitani nem kell leszerelni geci rudazattartót!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1627 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:41:17 »

errol a Holley karbirol mar meseltek hogy fasza. de meg nem lattam kepen se.
esetleg tudszrola bovebbet.
A Holley egy amerikai márka, amit erre tettek az egy Holley40-es, leginkább a weber ICT-hez hasonlít. A nagy Holley pedig a Solex 4A1-eshez, ami többek között a hathengeres 250-es merciken volt. meg BMW-ken, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1626 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:39:39 »

már van egy szet  40es Grin

Megy felújításra. Egy órája döntöttem el végleg.


Azt nem tudom, hogy középen húzós fordítós gázkart rendeljek hozzá vagy keresztrudast? Szerinted?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1625 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:38:36 »

Holley-ra, a solexnél jobb, de egy IDF weber közelébe sem jöhet.

A karburátorok csúcsa a weber IDF és IDA. Én az IDF-be szabályosan szerelmes vagyok. Meglepődnék, ha nem figyelne majd egy szet a 65-ösön.....
errol a Holley karbirol mar meseltek hogy fasza. de meg nem lattam kepen se.
esetleg tudszrola bovebbet.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1624 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:37:15 »

Holley-ra, a solexnél jobb, de egy IDF weber közelébe sem jöhet.

A karburátorok csúcsa a weber IDF és IDA. Én az IDF-be szabályosan szerelmes vagyok. Meglepődnék, ha nem figyelne majd egy szet a 65-ösön.....
már van egy szet  40es Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #1623 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:36:10 »

a gyujtas allitas nem tuning Evil hanem alap Evil
csere bosch 009-re az tuning vagy egy MSD Evil
neked komam.neked...  Evil

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1622 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:33:15 »

ooo tehat karbicsere gyujtasallitas  kipuffogo csere `erosebbe` teszi oket? D-s 1200?  Smiley
a gyujtas allitas nem tuning Evil hanem alap Evil
csere bosch 009-re az tuning vagy egy MSD Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1621 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:32:10 »

mire cserélte?
dupla solex? vagy weber?

Holley-ra, a solexnél jobb, de egy IDF weber közelébe sem jöhet.

A karburátorok csúcsa a weber IDF és IDA. Én az IDF-be szabályosan szerelmes vagyok. Meglepődnék, ha nem figyelne majd egy szet a 65-ösön.....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1620 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:29:23 »

ooo tehat karbicsere gyujtasallitas  kipuffogo csere `erosebbe` teszi oket? D-s 1200?  Smiley
azt nem!max 1 kipuff kicsit de kicsit dob

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #1619 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:10:47 »

karbi gyujtás kipuff!
ooo tehat karbicsere gyujtasallitas  kipuffogo csere `erosebbe` teszi oket? D-s 1200?  Smiley

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1618 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:10:28 »



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1617 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:08:44 »

abban meg lehet egyezni hogy minden szeria motor teljesitmenyet lehet novelni szetszedes nelkul?  Roll Eyes
karbi gyujtás kipuff!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #1616 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:06:33 »

Több ember ismeri innen a Bill Fischer féle, How to Hot Rod VW engines könyvet. Az egyik legjobb tuningkönyvnek tartom, minden lapja aranyat ér.
(Hudák árulja)
Az elején van egy kísérlet, hogy mi mennyivel növeli és hol a széria 1500-as motor (H kód) teljesítményét szétszedés nélkül, tehát max. hengerfej csere...

Millió okosságot le lehet vonni, de a lényeg:

kis szelepes hengerfejjel is el lehet érni a 75 lóerőt
himbasor csak 4000 felett számít
karburátort le kell cserélni, gyári nem jó
kompressziónövelés mindenhol segít (alul is)
duplaszívós hengerfej tuti

A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
  
abban meg lehet egyezni hogy minden szeria motor teljesitmenyet lehet novelni szetszedes nelkul?  Roll Eyes

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1615 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:04:28 »

Több ember ismeri innen a Bill Fischer féle, How to Hot Rod VW engines könyvet. Az egyik legjobb tuningkönyvnek tartom, minden lapja aranyat ér.
(Hudák árulja)
Az elején van egy kísérlet, hogy mi mennyivel növeli és hol a széria 1500-as motor (H kód) teljesítményét szétszedés nélkül, tehát max. hengerfej csere...

Millió okosságot le lehet vonni, de a lényeg:

kis szelepes hengerfejjel is el lehet érni a 75 lóerőt
himbasor csak 4000 felett számít
karburátort le kell cserélni, gyári nem jó
kompressziónövelés mindenhol segít (alul is)
duplaszívós hengerfej tuti

A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
  
én nem értek ezekhez a dolgokhoz, de annál jobban érdekel  Grin
a typ4 az duplaszívós?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 15, 21:45:24 írta DLL-962 »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1614 Dátum: 2008 Augusztus 15, 19:55:17 »

Több ember ismeri innen a Bill Fischer féle, How to Hot Rod VW engines könyvet. Az egyik legjobb tuningkönyvnek tartom, minden lapja aranyat ér.
(Hudák árulja)
Az elején van egy kísérlet, hogy mi mennyivel növeli és hol a széria 1500-as motor (H kód) teljesítményét szétszedés nélkül, tehát max. hengerfej csere...

Millió okosságot le lehet vonni, de a lényeg:

kis szelepes hengerfejjel is el lehet érni a 75 lóerőt
himbasor csak 4000 felett számít
karburátort le kell cserélni, gyári nem jó
kompressziónövelés mindenhol segít (alul is)
duplaszívós hengerfej tuti

A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
  
megvan nekem is Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1613 Dátum: 2008 Augusztus 15, 19:53:02 »



A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
  
mire cserélte?
dupla solex? vagy weber?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 15, 19:56:59 írta Typ117 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1612 Dátum: 2008 Augusztus 15, 19:51:04 »

Több ember ismeri innen a Bill Fischer féle, How to Hot Rod VW engines könyvet. Az egyik legjobb tuningkönyvnek tartom, minden lapja aranyat ér.
(Hudák árulja)
Az elején van egy kísérlet, hogy mi mennyivel növeli és hol a széria 1500-as motor (H kód) teljesítményét szétszedés nélkül, tehát max. hengerfej csere...

Millió okosságot le lehet vonni, de a lényeg:

kis szelepes hengerfejjel is el lehet érni a 75 lóerőt
himbasor csak 4000 felett számít
karburátort le kell cserélni, gyári nem jó
kompressziónövelés mindenhol segít (alul is)
duplaszívós hengerfej tuti

A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
  

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1611 Dátum: 2008 Augusztus 15, 19:07:58 »

lehet! amugy as 21 41 blokk ötvénymeghatározása!
Nem.
köszi
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1610 Dátum: 2008 Augusztus 15, 18:22:44 »

az AS 41-es az a typ1 1.6?
lehet! amugy as 21 41 blokk ötvénymeghatározása!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #1609 Dátum: 2008 Augusztus 15, 17:38:08 »

az AS 41-es az a typ1 1.6?
Nem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1608 Dátum: 2008 Augusztus 15, 17:03:52 »

A blokk erősebb, más a kialakítása, merevebb, de a dolog nem egyszerű, át kell helyezni a hengerfej csavarokat, meg még sok apróság.

Egy-két fanatikus csinálja csak, mert egyébként a sima, széria AS 41-es blokkokkal is el lehet érni a 200 lóerőt a blokkrepedés nagy veszélye nélkül. 200 lóerő pedig bogárban majdnem a gázra egyesben orr-emelgetős kategória, jó hátsó gumival.
az AS 41-es az a typ1 1.6?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1607 Dátum: 2008 Augusztus 15, 16:22:02 »

Állitólag ez az egyik legjobb megoldás, mivel a blokk jobb anyagból van, mint a régiek, meg ezekből találni néha 91 vagy 92-es példányokat is, ahol még az anyag ujabb. Annyi, hogy ronda a vizpumpa helye, amit félig levágnak. Viszont jó tuningalap, és simán bemegy a bogárba. És nincs a vizhűtés macerája.

A blokk erősebb, más a kialakítása, merevebb, de a dolog nem egyszerű, át kell helyezni a hengerfej csavarokat, meg még sok apróság.

Egy-két fanatikus csinálja csak, mert egyébként a sima, széria AS 41-es blokkokkal is el lehet érni a 200 lóerőt a blokkrepedés nagy veszélye nélkül. 200 lóerő pedig bogárban majdnem a gázra egyesben orr-emelgetős kategória, jó hátsó gumival.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1606 Dátum: 2008 Augusztus 15, 16:21:15 »

Egy szál acélból kovácsolják.
(Egyszer láttam az Alakítás tanszéken egyet hosszában kettévágva, ahol szépen megfigyelhető volt az "erezete")
 
macerás a hűtés megoldása esztétikusan.
valamint vannak elvek is a világon. bogár = léghűtés  Wink

« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 15, 16:32:43 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1605 Dátum: 2008 Augusztus 15, 12:33:49 »

vagy a wbx blokkról levágják a vizköpenyt és kész....

Állitólag ez az egyik legjobb megoldás, mivel a blokk jobb anyagból van, mint a régiek, meg ezekből találni néha 91 vagy 92-es példányokat is, ahol még az anyag ujabb. Annyi, hogy ronda a vizpumpa helye, amit félig levágnak. Viszont jó tuningalap, és simán bemegy a bogárba. És nincs a vizhűtés macerája.
Oldalak: 1 ... 512 513 514 515 516 [517] 518 519 520 521 522 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.