www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 16:30:43
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
512
513
514
515
516
[
517
]
518
519
520
521
522
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3352081 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1644 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:58:57 »
Nekem AS41+ 1776 + kicsit növelt kompresszió (8.5) + gyári tengely+ 40 IDF 30-as venturival + valamiylen kipu + 32/35 szelepek = 90 lóerő.
Megbízható, erős motor.
Ez a tervem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1643 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:58:50 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:55:37
<beszúrt kép törölve>
ááááááááá
ilyen kene nekem a mostani mocimra
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1642 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:57:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 20:56:14
Zolinak dell'orto-k vannak, nem? (Persze attól lehet fordítós)
most igen!
de belgiumot 36idf el járta meg!(Tölem volt)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1641 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:56:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:53:48
ja neki forditos meg slosszer zolinak is!
Zolinak dell'orto-k vannak, nem? (Persze attól lehet fordítós)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1640 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:55:37 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Augusztus 15, 20:49:28
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1639 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:54:24 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Augusztus 15, 20:50:25
mi a hiba?
ez meg az!
izmozok ezt azt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1638 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:53:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 20:52:53
Ja, nekem is keresztrudas volt a typ3-ason, nem szerettem. Minden kis lógás bejátszott, rúdnál, kiskaroknál...stb.
Hégráth Petinek van fordítós azt hiszem.
ja neki forditos meg slosszer zolinak is!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1637 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:52:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:48:02
de sok állitás véget több a hiba!
Ja, nekem is keresztrudas volt a typ3-ason, nem szerettem. Minden kis lógás bejátszott, rúdnál, kiskaroknál...stb.
Hégráth Petinek van fordítós azt hiszem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1636 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:52:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 20:51:06
Elég ha az egyik karbin leakasztod a kisrudat, nem?
A CSP-nék a keresztrudas 153 Euro, a középen fordítós (német, csapágyazott, profi) 83 Euro.
nem!nem fér el!vagy tul nagy szinkron müszerem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1635 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:51:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:42:29
középen forditós!!
nekem kerszt rudas van szar szerintem!van egyjobb verzio is de atto lsem ájultam el(bitus)
meg szinkront is könyebb állitani nem kell leszerelni geci rudazattartót!
Elég ha az egyik karbin leakasztod a kisrudat, nem?
A CSP-nék a keresztrudas 153 Euro, a középen fordítós (német, csapágyazott, profi) 83 Euro.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1634 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:50:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:46:24
ugy is ki kell venni a motorom!
mi a hiba?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1633 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:49:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 20:41:17
A Holley egy amerikai márka, amit erre tettek az egy Holley40-es, leginkább a weber ICT-hez hasonlít. A nagy Holley pedig a Solex 4A1-eshez, ami többek között a hathengeres 250-es merciken volt. meg BMW-ken, stb.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1632 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:48:02 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Augusztus 15, 20:46:44
Gondolkoztam én is hogy melyik legyen ,de ez masszívabbnak tünt.
de sok állitás véget több a hiba!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1631 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:46:44 »
Gondolkoztam én is hogy melyik legyen ,de ez masszívabbnak tünt.
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:42:29
középen forditós!!
nekem kerszt rudas van szar szerintem!van egyjobb verzio is de atto lsem ájultam el(bitus)
meg szinkront is könyebb állitani nem kell leszerelni geci rudazattartót!
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1630 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:46:24 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:45:51
most hogy jön téli szezon én is beujitok forditosat meg ezt azt!!
ugy is ki kell venni a motorom!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1629 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:45:51 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:42:29
középen forditós!!
nekem kerszt rudas van szar szerintem!van egyjobb verzio is de atto lsem ájultam el(bitus)
meg szinkront is könyebb állitani nem kell leszerelni geci rudazattartót!
most hogy jön téli szezon én is beujitok forditosat meg ezt azt!!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1628 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:42:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 20:39:39
Megy felújításra. Egy órája döntöttem el végleg.
Azt nem tudom, hogy középen húzós fordítós gázkart rendeljek hozzá vagy keresztrudast? Szerinted?
középen forditós!!
nekem kerszt rudas van szar szerintem!van egyjobb verzio is de atto lsem ájultam el(bitus)
meg szinkront is könyebb állitani nem kell leszerelni geci rudazattartót!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1627 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:41:17 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Augusztus 15, 20:38:36
errol a Holley karbirol mar meseltek hogy fasza. de meg nem lattam kepen se.
esetleg tudszrola bovebbet.
A Holley egy amerikai márka, amit erre tettek az egy Holley40-es, leginkább a weber ICT-hez hasonlít. A nagy Holley pedig a Solex 4A1-eshez, ami többek között a hathengeres 250-es merciken volt. meg BMW-ken, stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1626 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:39:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:37:15
már van egy szet 40es
Megy felújításra. Egy órája döntöttem el végleg.
Azt nem tudom, hogy középen húzós fordítós gázkart rendeljek hozzá vagy keresztrudast? Szerinted?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1625 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:38:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 20:32:10
Holley-ra, a solexnél jobb, de egy IDF weber közelébe sem jöhet.
A karburátorok csúcsa a weber IDF és IDA. Én az IDF-be szabályosan szerelmes vagyok. Meglepődnék, ha nem figyelne majd egy szet a 65-ösön.....
errol a Holley karbirol mar meseltek hogy fasza. de meg nem lattam kepen se.
esetleg tudszrola bovebbet.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1624 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:37:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 20:32:10
Holley-ra, a solexnél jobb, de egy IDF weber közelébe sem jöhet.
A karburátorok csúcsa a weber IDF és IDA. Én az IDF-be szabályosan szerelmes vagyok. Meglepődnék, ha nem figyelne majd egy szet a 65-ösön.....
már van egy szet 40es
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1623 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:36:10 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Augusztus 15, 20:33:15
a gyujtas allitas nem tuning
hanem alap
csere bosch 009-re az tuning vagy egy MSD
neked komam.neked...
új számom van:20 592 5434
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1622 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:33:15 »
Idézetet írta: drflexes - 2008 Augusztus 15, 20:10:47
ooo tehat karbicsere gyujtasallitas kipuffogo csere `erosebbe` teszi oket? D-s 1200?
a gyujtas allitas nem tuning
hanem alap
csere bosch 009-re az tuning vagy egy MSD
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1621 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:32:10 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Augusztus 15, 19:53:02
mire cserélte?
dupla solex? vagy weber?
Holley-ra, a solexnél jobb, de egy IDF weber közelébe sem jöhet.
A karburátorok csúcsa a weber IDF és IDA. Én az IDF-be szabályosan szerelmes vagyok. Meglepődnék, ha nem figyelne majd egy szet a 65-ösön.....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1620 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:29:23 »
Idézetet írta: drflexes - 2008 Augusztus 15, 20:10:47
ooo tehat karbicsere gyujtasallitas kipuffogo csere `erosebbe` teszi oket? D-s 1200?
azt nem!max 1 kipuff kicsit de kicsit dob
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1619 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:10:47 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 20:08:44
karbi gyujtás kipuff!
ooo tehat karbicsere gyujtasallitas kipuffogo csere `erosebbe` teszi oket? D-s 1200?
új számom van:20 592 5434
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1618 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:10:28 »
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1617 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:08:44 »
Idézetet írta: drflexes - 2008 Augusztus 15, 20:06:33
abban meg lehet egyezni hogy minden szeria motor teljesitmenyet lehet novelni szetszedes nelkul?
karbi gyujtás kipuff!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1616 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:06:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 19:51:04
Több ember ismeri innen a Bill Fischer féle, How to Hot Rod VW engines könyvet. Az egyik legjobb tuningkönyvnek tartom, minden lapja aranyat ér.
(Hudák árulja)
Az elején van egy kísérlet, hogy mi mennyivel növeli és hol a széria 1500-as motor (H kód) teljesítményét szétszedés nélkül, tehát max. hengerfej csere...
Millió okosságot le lehet vonni, de a lényeg:
kis szelepes hengerfejjel is el lehet érni a 75 lóerőt
himbasor csak 4000 felett számít
karburátort le kell cserélni, gyári nem jó
kompressziónövelés mindenhol segít (alul is)
duplaszívós hengerfej tuti
A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
abban meg lehet egyezni hogy minden szeria motor teljesitmenyet lehet novelni szetszedes nelkul?
új számom van:20 592 5434
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1615 Dátum:
2008 Augusztus 15, 20:04:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 19:51:04
Több ember ismeri innen a Bill Fischer féle, How to Hot Rod VW engines könyvet. Az egyik legjobb tuningkönyvnek tartom, minden lapja aranyat ér.
(Hudák árulja)
Az elején van egy kísérlet, hogy mi mennyivel növeli és hol a széria 1500-as motor (H kód) teljesítményét szétszedés nélkül, tehát max. hengerfej csere...
Millió okosságot le lehet vonni, de a lényeg:
kis szelepes hengerfejjel is el lehet érni a 75 lóerőt
himbasor csak 4000 felett számít
karburátort le kell cserélni, gyári nem jó
kompressziónövelés mindenhol segít (alul is)
duplaszívós hengerfej tuti
A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
én nem értek ezekhez a dolgokhoz, de annál jobban érdekel
a typ4 az duplaszívós?
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 15, 21:45:24 írta DLL-962
»
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1614 Dátum:
2008 Augusztus 15, 19:55:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 19:51:04
Több ember ismeri innen a Bill Fischer féle, How to Hot Rod VW engines könyvet. Az egyik legjobb tuningkönyvnek tartom, minden lapja aranyat ér.
(Hudák árulja)
Az elején van egy kísérlet, hogy mi mennyivel növeli és hol a széria 1500-as motor (H kód) teljesítményét szétszedés nélkül, tehát max. hengerfej csere...
Millió okosságot le lehet vonni, de a lényeg:
kis szelepes hengerfejjel is el lehet érni a 75 lóerőt
himbasor csak 4000 felett számít
karburátort le kell cserélni, gyári nem jó
kompressziónövelés mindenhol segít (alul is)
duplaszívós hengerfej tuti
A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
megvan nekem is
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1613 Dátum:
2008 Augusztus 15, 19:53:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 19:51:04
A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
mire cserélte?
dupla solex? vagy weber?
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 15, 19:56:59 írta Typ117
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1612 Dátum:
2008 Augusztus 15, 19:51:04 »
Több ember ismeri innen a Bill Fischer féle, How to Hot Rod VW engines könyvet. Az egyik legjobb tuningkönyvnek tartom, minden lapja aranyat ér.
(Hudák árulja)
Az elején van egy kísérlet, hogy mi mennyivel növeli és hol a széria 1500-as motor (H kód) teljesítményét szétszedés nélkül, tehát max. hengerfej csere...
Millió okosságot le lehet vonni, de a lényeg:
kis szelepes hengerfejjel is el lehet érni a 75 lóerőt
himbasor csak 4000 felett számít
karburátort le kell cserélni, gyári nem jó
kompressziónövelés mindenhol segít (alul is)
duplaszívós hengerfej tuti
A legnagyobb változást a karburátor csere hozza, simán + 10 lóerő!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1611 Dátum:
2008 Augusztus 15, 19:07:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 15, 18:22:44
lehet! amugy as 21 41 blokk ötvénymeghatározása!
Idézetet írta: Protheus - 2008 Augusztus 15, 17:38:08
Nem.
köszi
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1610 Dátum:
2008 Augusztus 15, 18:22:44 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Augusztus 15, 17:03:52
az AS 41-es az a typ1 1.6?
lehet! amugy as 21 41 blokk ötvénymeghatározása!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1609 Dátum:
2008 Augusztus 15, 17:38:08 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Augusztus 15, 17:03:52
az AS 41-es az a typ1 1.6?
Nem.
Buzi, aki fékez! :-)))
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1608 Dátum:
2008 Augusztus 15, 17:03:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 15, 16:22:02
A blokk erősebb, más a kialakítása, merevebb, de a dolog nem egyszerű, át kell helyezni a hengerfej csavarokat, meg még sok apróság.
Egy-két fanatikus csinálja csak, mert egyébként a sima, széria AS 41-es blokkokkal is el lehet érni a 200 lóerőt a blokkrepedés nagy veszélye nélkül. 200 lóerő pedig bogárban majdnem a gázra egyesben orr-emelgetős kategória, jó hátsó gumival.
az AS 41-es az a typ1 1.6?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1607 Dátum:
2008 Augusztus 15, 16:22:02 »
Idézetet írta: NGA - 2008 Augusztus 15, 12:33:49
Állitólag ez az egyik legjobb megoldás, mivel a blokk jobb anyagból van, mint a régiek, meg ezekből találni néha 91 vagy 92-es példányokat is, ahol még az anyag ujabb. Annyi, hogy ronda a vizpumpa helye, amit félig levágnak. Viszont jó tuningalap, és simán bemegy a bogárba. És nincs a vizhűtés macerája.
A blokk erősebb, más a kialakítása, merevebb, de a dolog nem egyszerű, át kell helyezni a hengerfej csavarokat, meg még sok apróság.
Egy-két fanatikus csinálja csak, mert egyébként a sima, széria AS 41-es blokkokkal is el lehet érni a 200 lóerőt a blokkrepedés nagy veszélye nélkül. 200 lóerő pedig bogárban majdnem a gázra egyesben orr-emelgetős kategória, jó hátsó gumival.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1606 Dátum:
2008 Augusztus 15, 16:21:15 »
Idézetet írta: szódásbácsi - 2008 Augusztus 14, 20:05:30
Egy szál acélból kovácsolják.
(Egyszer láttam az Alakítás tanszéken egyet hosszában kettévágva, ahol szépen megfigyelhető volt az "erezete")
Idézetet írta: Balage - 2008 Augusztus 14, 09:36:00
macerás a hűtés megoldása esztétikusan.
valamint vannak elvek is a világon. bogár = léghűtés
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 15, 16:32:43 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1605 Dátum:
2008 Augusztus 15, 12:33:49 »
Idézetet írta: ratro - 2008 Augusztus 13, 21:57:02
vagy a wbx blokkról levágják a vizköpenyt és kész....
Állitólag ez az egyik legjobb megoldás, mivel a blokk jobb anyagból van, mint a régiek, meg ezekből találni néha 91 vagy 92-es példányokat is, ahol még az anyag ujabb. Annyi, hogy ronda a vizpumpa helye, amit félig levágnak. Viszont jó tuningalap, és simán bemegy a bogárba. És nincs a vizhűtés macerája.
Oldalak:
1
...
512
513
514
515
516
[
517
]
518
519
520
521
522
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...