www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 13:14:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3373722 alkalommal)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3564 Dátum: 2009 Január 07, 22:01:01 »

Ööööö
illetve remélem most nem mert nem vagyok ott és ráadásul felbakoltam.
Grin

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3563 Dátum: 2009 Január 07, 21:59:54 »

Azért a gagyi 1,6mal eccer kétszer hazajöttem 160km/h ausztriából úgy hogy csak pesten lassitottam.
Alig néhány száz km nem 50-70km.
És még most is megy.


 Evil

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3562 Dátum: 2009 Január 07, 21:58:59 »

Fantasztikus akár 50-70 km át.
és a többit tréleren?


 Evil
lábon te!évi 2x ment hza  az akkori tulaj vele lábon!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3561 Dátum: 2009 Január 07, 21:57:36 »

Ma is okosodtam!

4000 alatt (tehát gyári tengellyel, turbó nélkül  Evil Grin ) nem tudom , menniyt számít, majd a tapasztaltabbak megmondják.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3560 Dátum: 2009 Január 07, 21:56:48 »

szerintem azért 1679es fala legalább anynira vákony mint 1915ö
amit szétszedtem motort 1679  98ba készült kb amint bejárodot mindeki csak nyél gázon használta,járt gyorsulni vee városba kocsikázot ütöte,román tenger oda visza sok szor 170 km/h  50-70km át!
és soha nem volt baja pedig akkor még silány mahle volt csak....ithon!
persze jol össze volt rakva! Cheesy

Fantasztikus akár 50-70 km át.
és a többit tréleren?


 Evil

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #3559 Dátum: 2009 Január 07, 21:54:23 »

mivel a gyári tűrés 20 gramm, nem hiszem, hoyg tizedesre Smiley
Ma is okosodtam!

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3558 Dátum: 2009 Január 07, 21:53:45 »

lehet, hogy lemaradtam de mi lett a Te 1.9-es motoroddal?

gsa ? 1,8 az.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3557 Dátum: 2009 Január 07, 21:53:24 »

Cheesy

Grammra, vagy esetleg tizedesekre is...?

mivel a gyári tűrés 20 gramm, nem hiszem, hoyg tizedesre Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3556 Dátum: 2009 Január 07, 21:48:23 »

És a hajtókarok végeit külön mérd meg, ne csak az együttes tömegüket Smiley

lehet, hogy lemaradtam de mi lett a Te 1.9-es motoroddal?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #3555 Dátum: 2009 Január 07, 21:46:05 »

És a hajtókarok végeit külön mérd meg, ne csak az együttes tömegüket Smiley

Ezt a grammolás dolgot mekkora pontossággal végzik?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #3554 Dátum: 2009 Január 07, 21:44:03 »

nem tudom. talán gramm pontossággal.  Wink
az a jó, ha az alkatrészek közti különbség közelít a 0-hoz.

 

 Cheesy

Grammra, vagy esetleg tizedesekre is...?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3553 Dátum: 2009 Január 07, 21:39:55 »

nem tudom. talán gramm pontossággal.  Wink
az a jó, ha az alkatrészek közti különbség közelít a 0-hoz.

 
Ezt a grammolás dolgot mekkora pontossággal végzik?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #3552 Dátum: 2009 Január 07, 21:38:09 »

Ezt a grammolás dolgot mekkora pontossággal végzik?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3551 Dátum: 2009 Január 07, 21:13:36 »


Az nem lehet, nem is jönne ki a normál blokk furatból az 1679 olyan vastag hengerfallal!
ma vite el emberrem blokkot csinálni ha vissza kapom ujra mérem...

de most hogy mondod meg végig gondolatm tényleg nem jöhet ki Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3550 Dátum: 2009 Január 07, 21:12:02 »

it volt bugris 90,5szetje és hengerfal ugyan olyan vastag volt mint  1679


Az nem lehet, nem is jönne ki a normál blokk furatból az 1679 olyan vastag hengerfallal!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3549 Dátum: 2009 Január 07, 21:09:17 »

it volt bugris 90,5szetje és hengerfal ugyan olyan vastag volt mint  1679

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3548 Dátum: 2009 Január 07, 21:07:29 »

szerintem azért 1679es fala legalább anynira vákony mint 1915ö


amit szétszedtem motort 1679  98ba készült kb amint bejárodot mindeki csak nyél gázon használta,járt gyorsulni vee városba kocsikázot ütöte,román tenger oda visza sok szor 170 km/h  50-70km át!
és soha nem volt baja pedig akkor még silány mahle volt csak....ithon!

persze jol össze volt rakva! Cheesy
A falvastagságok így vannak:

legvastagabb:
1200/1300
aztán:
1500
1600
1915/1776
1835
1641
1679

Aki nem hiszi, mérje meg!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3547 Dátum: 2009 Január 07, 20:59:38 »

Nem melegedésre hajlamos, illetve nem az a baj, hanem az, hogy egyrészt a hengerfejnél a tömítő felület vékonyka, és a rossz hőelvezetésű henger meg deformálódik...egyenetlenül kopik, sok a dugattyú mellett a lefújás...és összeségében nagyon rövid élettartamú...és nem bírja, ha tiporják.


szerintem azért 1679es fala legalább anynira vákony mint 1915ö


amit szétszedtem motort 1679  98ba készült kb amint bejárodot mindeki csak nyél gázon használta,járt gyorsulni vee városba kocsikázot ütöte,román tenger oda visza sok szor 170 km/h  50-70km át!
és soha nem volt baja pedig akkor még silány mahle volt csak....ithon!

persze jol össze volt rakva! Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3546 Dátum: 2009 Január 07, 20:58:01 »

Nem melegedésre hajlamos, illetve nem az a baj, hanem az, hogy egyrészt a hengerfejnél a tömítő felület vékonyka, és a rossz hőelvezetésű henger meg deformálódik...egyenetlenül kopik, sok a dugattyú mellett a lefújás...és összeségében nagyon rövid élettartamú...és nem bírja, ha tiporják.

Az 1200-es motort nem lehet kinyírni, az 1300-ast nehéz, az 1600-os elég jól bírja...innen felfelé már okosan kell használni, pláne a slip-in hd garnitúrákat.
igazából én vagyok az aki 100e-ből csinál aranyozott tuning motort Tongue, az 1641-es készletet más alkatrészekkel eggyütt vettem kevest ment motorról, már 2 éve gyüjtögetem az alkatrészeket minden használt, egyszer néztem egy motor építő filmet ott a mókusember 3-4 használt motorból(nyilván nem a szarrákopott alkatrészeket felhasználva) rakott össze egy hosszabb löketű 1.6-ost 40-es weberekkel, ill. nem emlékszem, hogy a főtengely volt hosszabb löketű vagy a hajtórudak voltak wbx alkatrészek, berakták egy 1300-as kszniba rövid váltó és mentek vele egy próba kört aztán másnap egy ~300km-es túrát

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3545 Dátum: 2009 Január 07, 20:48:37 »

mert ez van Wink
erről is hallotam, hogy túl vékony a palást és hajlamos lehet melegedésre, az 1679-nél még vékonyabb a henger fal
az 1776 lenne a szívem vágya de ott már blokk bővítés, kellene tengely stb. .....
Nem melegedésre hajlamos, illetve nem az a baj, hanem az, hogy egyrészt a hengerfejnél a tömítő felület vékonyka, és a rossz hőelvezetésű henger meg deformálódik...egyenetlenül kopik, sok a dugattyú mellett a lefújás...és összeségében nagyon rövid élettartamú...és nem bírja, ha tiporják.

Az 1200-es motort nem lehet kinyírni, az 1300-ast nehéz, az 1600-os elég jól bírja...innen felfelé már okosan kell használni, pláne a slip-in hd garnitúrákat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3544 Dátum: 2009 Január 07, 20:36:38 »

miért nem 1679?
mert ez van Wink
erről is hallotam, hogy túl vékony a palást és hajlamos lehet melegedésre, az 1679-nél még vékonyabb a henger fal
az 1776 lenne a szívem vágya de ott már blokk bővítés, kellene tengely stb. .....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3543 Dátum: 2009 Január 07, 19:57:46 »

sikerült elhatározásra jutnom, nem veszek újabb alkatrészeket
1641-es hd garn
gyári nagyszelepes kompresszió növelt f.fej
marad a gyári vez.tengely és nem könnyítek lend-kereket
 és már gyúrok 36-os weber szetre
ez nem is tuning inkább csak 1.6-ra alakítás Roll Eyes
130-as rapidon volt a dopla jikov
miért nem 1679?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3542 Dátum: 2009 Január 07, 19:50:21 »

Én 40-est rakok 28-as venturival.

Nagyon nem mindegy, hogy milyen a motor, milyen a tengely, milyen a hengerfej.

A Skoda jikovja nem rossz karbi...Skodára!  Wink
sikerült elhatározásra jutnom, nem veszek újabb alkatrészeket
1641-es hd garn
gyári nagyszelepes kompresszió növelt f.fej
marad a gyári vez.tengely és nem könnyítek lend-kereket
 és már gyúrok 36-os weber szetre
ez nem is tuning inkább csak 1.6-ra alakítás Roll Eyes
130-as rapidon volt a dopla jikov

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3541 Dátum: 2009 Január 07, 19:33:31 »

Én 40-est rakok 28-as venturival.

Nagyon nem mindegy, hogy milyen a motor, milyen a tengely, milyen a hengerfej.

A Skoda jikovja nem rossz karbi...Skodára!  Wink
én 36ös 28as al Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3540 Dátum: 2009 Január 07, 19:28:57 »

1.6-os motorra 36-os vagy 40-es webert érdemes inkább rakni

Én 40-est rakok 28-as venturival.

Nagyon nem mindegy, hogy milyen a motor, milyen a tengely, milyen a hengerfej.

A Skoda jikovja nem rossz karbi...Skodára!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3539 Dátum: 2009 Január 07, 19:22:56 »

Szerintem maga az a precizitás és hozzáértés amivel ki lettek válogatva az alkatrészek, és össze lett építve a motor, már az mondhatni megfizethetetlen ebben a motorban. 

Azt a motort magamnak építettem, nem siettem, élveztem minden órát, amit az összeszereléssel töltöttem. Aprólékosan, minden kis részletre figyelve. A cél egy megbízható, nyomatékos, jól használható motor volt.  Az összeépítésbe belefért sok aprólékos munka, pl. az olajszivattyú szívóoldalának bővítése a nagyobb szállított mennyiség érdekében...ezek olyan dolgok, amit nehéz pénzben kifejezni, amikor az ember utána olvas, nem csak Gene Berg füzetekben, netes írásokban, hanem általános, a folyadékok áramlástanával foglalkozó írásoknak, előszedi régi jegyzeteit, stb. utána nekiáll 3 féle kis köszörűkővel, 2 féle tűreszelővel reszelgetni, csiszolgatni a pumpaházat, utána 0-ra csiszolni az axiális játékot....és hoppsz, elment vele 3 nap. Ki fizetné ezt meg, ha az ember nem magának csinálná?
Aztán tudjuk, hogy a nagy fordulatú rezgésmentes járás a pontosan számolt egyenlő kompresszióviszonyokból és a grammra azonos tömegű alternáló alkatrészektől (hajtórúd, dugó) van, ezeket is szépen kigrammolni, levenni belőle 2 grammot úgy, hogy ne gyengüljön, nehogy több legyen...stb.

Az ilyen jellegű munkát senki nem fizeti meg....ezt csak magadnak lehet megcsinálni.

Aki pedig épített motort magának, az tudja, hogy a sok kis francból is összejön a nagy összeg a végére.  Új hengerfejcsavarok, új hajtórudak, könnyű, jó minőségű szeleptőkék, új lendkerék, tisztességes hengerfej, tisztességes nagy áttételű himbasor stb. stb. aztán egyből nevetségessé válik, amikor valaki azt mondja, hogy tuningmotor 200e Ft-ból...

Ha Leon egy kicsit odafigyel arra az 1.9-es motorra, rákerülnek az IDF-ek, normálisan be lesz fúvókázva, akkor az a világ végéig tudja a 120 lóerőt a főtengelyen...és azzal már megy egy bogár rendesen.
A 960 kg önsúlyú typ3 sem volt lusta... végsebessége nem volt sok (175 km/h), mert leforgatta a váltót, de 140-ről tudott olyat elgyorsítani, hogy az autópályán kerekre nyíltak a szemek nem egyszer. 140-et az érdi emelkedőn is lazán tolta felfelé, még gyorsult is.

Az autó keréken volt 107 lóerős, rosszul karburált motorral, utána amikor kicsit még javítottam rajta...(akkor mentünk Eggenburgba) érezhetően erősebb lett, szűken számolva is erős 120 ló az a motor.

Negyed mérföldön tudott a typ3 kasztnival 17.01 s-t, benne a pótkerék, alkatrészek a csomagtartóban, stb....ha ezt beírod az öntömeg (+ én 92 kg) egy netes horsepower kalkulátorba az 135-140 ló körül kalkulálja. A negyedmérföld és 17.01 végén 135.7 km/h átlépősebességem volt, 100-on ott volt a nehéz kasztnival 9 s alatt.

Ezek tények.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3538 Dátum: 2009 Január 07, 19:15:50 »

1.6-os motorra 36-os vagy 40-es webert érdemes inkább rakni
36

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3537 Dátum: 2009 Január 07, 19:12:23 »

1.6-os motorra 36-os vagy 40-es webert érdemes inkább rakni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #3536 Dátum: 2009 Január 07, 18:47:41 »

Aztán megint mész a saját fejed után, mint eddig???? Evil Cool Grin
Persze.  Grin Grin Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3535 Dátum: 2009 Január 07, 18:41:14 »

Hello!
a lendkerék könnyítéssel kapcsolatban volna még egy-két kérdésem, mondtad, hogy az 1,1 kg a jó mennyiség de mivan ha kevesebb van leszedve, pl.: 0.5 vagy 0.8 kg vagy annyit nem is veszel észre vagy nem ér annyit a változtatás ilyen kis súlynál és mivan ha több van leszedve.... Huh
ez nekem bevált (nem saját kutföböl volt)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3534 Dátum: 2009 Január 07, 18:34:54 »

aszem36-44ig egyforma
aztán van váltózás,van több mgasség stb....
Hello!
a lendkerék könnyítéssel kapcsolatban volna még egy-két kérdésem, mondtad, hogy az 1,1 kg a jó mennyiség de mivan ha kevesebb van leszedve, pl.: 0.5 vagy 0.8 kg vagy annyit nem is veszel észre vagy nem ér annyit a változtatás ilyen kis súlynál és mivan ha több van leszedve.... Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Robpanzer
« Hozzászólás #3533 Dátum: 2009 Január 07, 18:33:07 »

aszem36-44ig egyforma
aztán van váltózás,van több mgasség stb....

Azt nemtod, hogy milyen magas kb egy ilyen ami 36-44-ig jó?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #3532 Dátum: 2009 Január 07, 18:29:41 »

Majd az okosok megmondják mit lehet, mit nem, mert az egy dolog, hogy én mit gondolok  Smiley

Aztán megint mész a saját fejed után, mint eddig???? Evil Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3531 Dátum: 2009 Január 07, 18:23:51 »

ilyen tütéket egyébként hol lehet kapni? Különböző idf-ekre külnbözőt gyártanak? ?Mintha 40-esre láttam volna valahol, de nem tudom, hogy 36-osra jó-e.
aszem36-44ig egyforma
aztán van váltózás,van több mgasség stb....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #3530 Dátum: 2009 Január 07, 18:18:47 »

ilyen tütéket egyébként hol lehet kapni? Különböző idf-ekre külnbözőt gyártanak? ?Mintha 40-esre láttam volna valahol, de nem tudom, hogy 36-osra jó-e.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3529 Dátum: 2009 Január 07, 17:58:14 »

Több mint 2 cm-es résnek kell lennie a tüte magasságától a légszűrő tetejéig?
igen neten van is vmi kép róla

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #3528 Dátum: 2009 Január 07, 17:56:10 »

ha mar több min 2cm fel

Több mint 2 cm-es résnek kell lennie a tüte magasságától a légszűrő tetejéig?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3527 Dátum: 2009 Január 07, 17:51:31 »

Az alacsony profilú idf-re való légszűrő alá fel lehet tenni tütét?
ha mar több min 2cm fel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #3526 Dátum: 2009 Január 07, 17:41:27 »

melyikröl?

Az alacsony profilú idf-re való légszűrő alá fel lehet tenni tütét?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3525 Dátum: 2009 Január 07, 17:36:38 »

A tüte-légszűrő kérdésről mi a véleményetek?
melyikröl?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.