www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:13:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
389
390
391
392
393
[
394
]
395
396
397
398
399
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3389986 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6564 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:55:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 17, 22:46:02
gondolom nem mind1,
mikor én vettem a malloryhoz a trafót, ott is volt megszakítóshoz való, meg elektronikushoz való is!
Nyilvánvalóan nem mindegy, ha kétféle is van belőle, de ez nem azt jelenti, hogy az egyik nem tud menni a másikkal....lehet az is, hogy a másik nem tud menni az egyikkel...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6563 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:53:53 »
Idézetet írta: imrüs - 2009 Augusztus 17, 22:47:39
Simán!
A mexás trf bemenő "ellenállása" ~4Ohm, az elektronikus (TCI) ~0,8 Ohm. Ennek függvényében az áram is...
Ez jó magyarázatnak tűnik...de akkor hogy ment azon a motoron, amiről levettem? Volt valami ellenállás rátéve...
Végül is mindegy, holnap veszek egy trafót...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6562 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:52:21 »
Idézetet írta: imrüs - 2009 Augusztus 17, 22:47:39
Simán!
A mexás trf bemenő "ellenállása" ~4Ohm, az elektronikus (TCI) ~0,8 Ohm. Ennek függvényében az áram is...
az én megszakítósomhoz valónak 1,4 ohm a primer ellenállása ( a secunder meg 10 K ohm)
az jó nem?
a max feszültsége meg 58000 Volt
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6561 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:47:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 17, 22:43:46
A kérdés nagyon jó, mert az autó megszakítós volt, az osztófeje a typ3-asomban van, azonban a trafóra rá van írva, hogy transistoros zündunghoz van.... Ez lehet oka?
Simán!
A mexás trf bemenő "ellenállása" ~4Ohm, az elektronikus (TCI) ~0,8 Ohm. Ennek függvényében az áram is...
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6560 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:46:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 17, 22:43:46
A kérdés nagyon jó, mert az autó megszakítós volt, az osztófeje a typ3-asomban van, azonban a trafóra rá van írva, hogy transistoros zündunghoz van.... Ez lehet oka?
gondolom nem mind1,
mikor én vettem a malloryhoz a trafót, ott is volt megszakítóshoz való, meg elektronikushoz való is!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6559 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:43:46 »
Idézetet írta: imrüs - 2009 Augusztus 17, 22:32:25
Az 1,6-os mexakítós volt, vagy elektronikus?
A kérdés nagyon jó, mert az autó megszakítós volt, az osztófeje a typ3-asomban van, azonban a trafóra rá van írva, hogy transistoros zündunghoz van.... Ez lehet oka?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6558 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:32:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 17, 20:32:28
Volt vaLAKINEK OLYAN, HOGY SORRRA olvadtak el a megszakítói? kb. 5 perc alatt. Minden műanyag rész elfolyik belőle...meglilul...
(minden más új benne, kondenzátor, rotor, fedél, megszakítóhézag 0.4 mm, stb. és olyan trafó van rajta, ami ugyan nem új, de gyári 1.6-os motoron volt és újszerű, stabilan működő motorról vettem le.)
Mitől lehet ez?
Az 1,6-os mexakítós volt, vagy elektronikus?
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6557 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:15:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 17, 21:04:13
Kisgolyó gyári helyen van, látszólag minden rendben...
szívd meg a vákumcsövet, tartsd úgy, és akkor méricskélj
jobb ötletem nekem sincs.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6556 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:10:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 17, 21:00:50
Ez lehetséges, mert állóhelyben nem csinálja, de menet közben, ha kicsit terhelem....szinte azonnal.
Megnézem holnap!
jól ránk jár a rúd...
nekem időm sincs foglalkozni vele egyenlőre.
tuti neked is csak valami egyszerű hiba
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6555 Dátum:
2009 Augusztus 17, 22:09:03 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Augusztus 17, 20:52:00
Testkábel a motor és a kasztni közt megvan ?
ilyen kell??? minek az?
minden fémmel csatlakozik a motoron-váltón, az letestel a kasztnival.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6554 Dátum:
2009 Augusztus 17, 21:07:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 17, 21:03:24
Nem hatnak meg ezek az épített dragsterek. Bitburgban volt olyan, aki Belgiumból jött lábon és nyomott egy 11-es időt... Az igen.
es ezert meg nem is kell Bitburgba menni hazankban is lathato ilyen egy osztrak bogaras jovoltabol
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6553 Dátum:
2009 Augusztus 17, 21:04:13 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 Augusztus 17, 21:02:48
Egyszer mintha a kisgolyó viccelt volna meg, de nem tudom már mi volt azzal.
Kisgolyó gyári helyen van, látszólag minden rendben...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6552 Dátum:
2009 Augusztus 17, 21:03:24 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 17, 20:51:47
jol megy,de azert nem a worlds fastest
Nem hatnak meg ezek az épített dragsterek. Bitburgban volt olyan, aki Belgiumból jött lábon és nyomott egy 11-es időt... Az igen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6551 Dátum:
2009 Augusztus 17, 21:02:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 17, 21:00:50
Ez lehetséges, mert állóhelyben nem csinálja, de menet közben, ha kicsit terhelem....szinte azonnal.
Megnézem holnap!
Egyszer mintha a kisgolyó viccelt volna meg, de nem tudom már mi volt azzal.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6550 Dátum:
2009 Augusztus 17, 21:01:45 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Augusztus 17, 20:52:00
Testkábel a motor és a kasztni közt megvan ?
Jó test van a blokkon, váltóról jön, ott meg rajta a nagy rézszalag.
DE ezt is megnézem....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6549 Dátum:
2009 Augusztus 17, 21:00:50 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 Augusztus 17, 20:48:24
Alaplap elforduláskor nem tud valami zárlátra menni?
Nekem már csinált ilyent régen a buszom, de nem emlékszem mi volt, de valahol zárlat volt úgy rémlik.
Ez lehetséges, mert állóhelyben nem csinálja, de menet közben, ha kicsit terhelem....szinte azonnal.
Megnézem holnap!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6548 Dátum:
2009 Augusztus 17, 20:52:00 »
Testkábel a motor és a kasztni közt megvan ?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6547 Dátum:
2009 Augusztus 17, 20:51:47 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 17, 18:54:27
egész jól megy.
http://www.youtube.com/watch?v=qNXPI9VviBk
jol megy,de azert nem a worlds fastest
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6546 Dátum:
2009 Augusztus 17, 20:48:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 17, 20:32:28
Volt vaLAKINEK OLYAN, HOGY SORRRA olvadtak el a megszakítói? kb. 5 perc alatt. Minden műanyag rész elfolyik belőle...meglilul...
(minden más új benne, kondenzátor, rotor, fedél, megszakítóhézag 0.4 mm, stb. és olyan trafó van rajta, ami ugyan nem új, de gyári 1.6-os motoron volt és újszerű, stabilan működő motorról vettem le.)
Mitől lehet ez?
Alaplap elforduláskor nem tud valami zárlátra menni?
Nekem már csinált ilyent régen a buszom, de nem emlékszem mi volt, de valahol zárlat volt úgy rémlik.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6545 Dátum:
2009 Augusztus 17, 20:32:28 »
Volt vaLAKINEK OLYAN, HOGY SORRRA olvadtak el a megszakítói? kb. 5 perc alatt. Minden műanyag rész elfolyik belőle...meglilul...
(minden más új benne, kondenzátor, rotor, fedél, megszakítóhézag 0.4 mm, stb. és olyan trafó van rajta, ami ugyan nem új, de gyári 1.6-os motoron volt és újszerű, stabilan működő motorról vettem le.)
Mitől lehet ez?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6544 Dátum:
2009 Augusztus 17, 19:00:08 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 17, 18:54:27
egész jól megy.
http://www.youtube.com/watch?v=qNXPI9VviBk
a külső burkolaton kívül túl sok köze nem lehet a bogárhoz
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6543 Dátum:
2009 Augusztus 17, 18:54:27 »
egész jól megy.
http://www.youtube.com/watch?v=qNXPI9VviBk
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6542 Dátum:
2009 Augusztus 17, 15:54:25 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Augusztus 17, 14:44:47
Ez a "Hörbi" egyenlőre nem komál téged
Én is ezt érzem, folyamatosan...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6541 Dátum:
2009 Augusztus 17, 15:01:29 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Augusztus 17, 14:44:47
Ez a "Hörbi" egyenlőre nem komál téged
Persze, hogy nem, hisz még nevet sem adott neki.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6540 Dátum:
2009 Augusztus 17, 14:44:47 »
Ez a "Hörbi" egyenlőre nem komál téged
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 17, 14:34:13
kihagyogat a gyújtás. Nem kaptam Bosch megszakítót és az osztófej fedél is taiwani, valamint ősöreg a kondi (de legalább Bosch), ezek közül tippelek valamire...mindenesetre idegesítő.
A kesztyűtartóval olyat szoptam, hogy nem is akarom leírni, mostmár úgy elb*sztam a kis acél nyelvecskét, hogy talán soha nem lesz tökéletes, de már legalább tudom, hogy kellett volna....
Az indexen meg mérve mindenhol ott a test meg a 12V mégsem csinál semmit. Valahol olyan átmeneti ellenállás van, hogy nulla terhelést (áramot) enged át, de a feszültség oké... Ezt is érdekes lesz megkeresni.
Ha pedig erősen megnyomom a fényváltót, akkor dudál...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6539 Dátum:
2009 Augusztus 17, 14:34:13 »
Tegnap este, mintegy fél napos egyéb szopás (index, kesztyűtartó zár, távfény, töltés, stb.) kipróbáltam a 66-ost.
A motor nagyon jó, alulról is elmegy, szinte 30-ról 4.-ben, nagyon jó vele autózni...DE sajnos ami a stroboszkópon is látható volt, érezhető is, hogy kihagyogat a gyújtás. Nem kaptam Bosch megszakítót és az osztófej fedél is taiwani, valamint ősöreg a kondi (de legalább Bosch), ezek közül tippelek valamire...mindenesetre idegesítő.
Ma ezt fogom megnézni, talán most elmegyek venni cuccokat.
A kesztyűtartóval olyat szoptam, hogy nem is akarom leírni, mostmár úgy elb*sztam a kis acél nyelvecskét, hogy talán soha nem lesz tökéletes, de már legalább tudom, hogy kellett volna....
Az indexen meg mérve mindenhol ott a test meg a 12V mégsem csinál semmit. Valahol olyan átmeneti ellenállás van, hogy nulla terhelést (áramot) enged át, de a feszültség oké... Ezt is érdekes lesz megkeresni.
Ha pedig erősen megnyomom a fényváltót, akkor dudál...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6538 Dátum:
2009 Augusztus 16, 22:46:52 »
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=192.msg458417#msg458417
Idézetet írta: Bugris - 2009 Augusztus 16, 22:33:18
mekkora motoron lesz?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6537 Dátum:
2009 Augusztus 16, 22:33:18 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 16, 22:29:08
ezt csak 1-2 hét múlva fogom megtudni
mekkora motoron lesz?
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6536 Dátum:
2009 Augusztus 16, 22:29:08 »
Idézetet írta: Bugris - 2009 Augusztus 16, 22:26:15
köszi
és milyen a hangja?
ezt csak 1-2 hét múlva fogom megtudni
1963 VW1200 DeLuxe
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6535 Dátum:
2009 Augusztus 16, 22:26:15 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 16, 22:09:38
31ezerFt.
köszi
és milyen a hangja?
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6534 Dátum:
2009 Augusztus 16, 22:09:38 »
Idézetet írta: Bugris - 2009 Augusztus 16, 22:06:48
mennyi egy ilyen dob?
31ezerFt.
1963 VW1200 DeLuxe
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6533 Dátum:
2009 Augusztus 16, 22:06:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 16, 15:22:43
ez a dob
mennyi egy ilyen dob?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6532 Dátum:
2009 Augusztus 16, 21:01:09 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 16, 20:28:08
közben megnéztem a katalógust és ezt egyszerűen csak "original style" sport kipufogónak hívják.
a "sebring style" dobja az tökéletesen hengeres formájú és anyagát tekintve vagy alumínium vagy rozsdamentes acél.
cimkén is ez van original
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6531 Dátum:
2009 Augusztus 16, 20:28:08 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 16, 15:22:43
ez a dob
közben megnéztem a katalógust és ezt egyszerűen csak "original style" sport kipufogónak hívják.
a "sebring style" dobja az tökéletesen hengeres formájú és anyagát tekintve vagy alumínium vagy rozsdamentes acél.
1963 VW1200 DeLuxe
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6530 Dátum:
2009 Augusztus 16, 15:22:43 »
ez a dob
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6529 Dátum:
2009 Augusztus 16, 08:41:50 »
Nem ezt a motort láttam Merki mesternél?
Idézetet írta: vgd - 2009 Augusztus 15, 21:59:08
végre itthon van a motor.Kezdödhet a végleges összeszerelés
Esetleg nincs valakinek duplaszivos jobb oldali henger takaró lemeze + alsó levegőterelőlemez?
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6528 Dátum:
2009 Augusztus 16, 08:02:46 »
Bocsánat, én az 5-ösre gondoltam. Akkor sztornó.
Idézetet írta: vgd - 2009 Augusztus 16, 07:48:33
Nekem ezek a lemezek kellenének duplaszivos kivitelben, a pontozottból pedig a jobb oldali
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6527 Dátum:
2009 Augusztus 16, 07:48:33 »
Nekem ezek a lemezek kellenének duplaszivos kivitelben, a pontozottból pedig a jobb oldali
[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6526 Dátum:
2009 Augusztus 16, 07:28:43 »
Idézetet írta: stonemen - 2009 Augusztus 16, 06:15:44
Alsó légterelő lemezt stoppoltam a sparkafertől, Neked adom (még nála van, ha sürgős).
köszi, de pontosan melyik is az mert kettő fajta is van
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6525 Dátum:
2009 Augusztus 16, 06:15:44 »
Alsó légterelő lemezt stoppoltam a sparkafertől, Neked adom (még nála van, ha sürgős).
Idézetet írta: vgd - 2009 Augusztus 15, 22:17:09
Nem tudom még hogy mennyire jó de ahogy össze lett rakva elég biztató
Oldalak:
1
...
389
390
391
392
393
[
394
]
395
396
397
398
399
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...