www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:28:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 389 390 391 392 393 [394] 395 396 397 398 399 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3390069 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6564 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:55:13 »

gondolom nem mind1,
mikor én vettem a malloryhoz a trafót, ott is volt megszakítóshoz való, meg elektronikushoz való is!


Nyilvánvalóan nem mindegy, ha kétféle is van belőle, de ez nem azt jelenti, hogy az egyik nem tud menni a másikkal....lehet az is, hogy a másik nem tud menni az egyikkel...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6563 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:53:53 »

Simán!

A mexás trf bemenő "ellenállása" ~4Ohm, az elektronikus (TCI) ~0,8 Ohm. Ennek függvényében  az áram is...


Ez jó magyarázatnak tűnik...de akkor hogy ment azon a motoron, amiről levettem? Volt valami ellenállás rátéve...  Huh Végül is mindegy, holnap veszek egy trafót...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6562 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:52:21 »

Simán!

A mexás trf bemenő "ellenállása" ~4Ohm, az elektronikus (TCI) ~0,8 Ohm. Ennek függvényében  az áram is...
az én megszakítósomhoz valónak 1,4 ohm a primer ellenállása ( a secunder meg 10 K ohm)
az jó nem?
a max feszültsége meg 58000 Volt  Roll Eyes
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6561 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:47:39 »


A kérdés nagyon jó, mert az autó megszakítós volt, az osztófeje a typ3-asomban van, azonban a trafóra rá van írva, hogy transistoros zündunghoz van.... Ez lehet oka?  Huh

Simán!

A mexás trf bemenő "ellenállása" ~4Ohm, az elektronikus (TCI) ~0,8 Ohm. Ennek függvényében  az áram is...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6560 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:46:02 »


A kérdés nagyon jó, mert az autó megszakítós volt, az osztófeje a typ3-asomban van, azonban a trafóra rá van írva, hogy transistoros zündunghoz van.... Ez lehet oka?  Huh
gondolom nem mind1,
mikor én vettem a malloryhoz a trafót, ott is volt megszakítóshoz való, meg elektronikushoz való is!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6559 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:43:46 »

Az 1,6-os mexakítós volt, vagy elektronikus?


A kérdés nagyon jó, mert az autó megszakítós volt, az osztófeje a typ3-asomban van, azonban a trafóra rá van írva, hogy transistoros zündunghoz van.... Ez lehet oka?  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6558 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:32:25 »

Volt vaLAKINEK OLYAN, HOGY SORRRA olvadtak el a megszakítói? kb. 5 perc alatt. Minden műanyag rész elfolyik belőle...meglilul...

   (minden más új benne, kondenzátor, rotor, fedél, megszakítóhézag 0.4 mm, stb. és olyan trafó van rajta, ami ugyan nem új, de gyári 1.6-os motoron volt és újszerű, stabilan működő motorról vettem le.)


Mitől lehet ez?

Az 1,6-os mexakítós volt, vagy elektronikus?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6557 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:15:01 »


Kisgolyó gyári helyen van, látszólag minden rendben...

szívd meg a vákumcsövet, tartsd úgy, és akkor méricskélj Smiley jobb ötletem nekem sincs.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6556 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:10:12 »

Ez  lehetséges, mert állóhelyben nem csinálja, de menet közben, ha kicsit terhelem....szinte azonnal.

Megnézem holnap!
jól ránk jár a rúd...
nekem időm sincs foglalkozni vele egyenlőre.
tuti neked is csak valami egyszerű hiba
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6555 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:09:03 »

Testkábel a motor és a kasztni közt megvan ?
ilyen kell??? minek az?
minden fémmel csatlakozik a motoron-váltón, az letestel a kasztnival.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6554 Dátum: 2009 Augusztus 17, 21:07:13 »


Nem hatnak meg ezek az épített dragsterek.  Bitburgban volt olyan, aki Belgiumból jött lábon és nyomott egy 11-es időt...  Az igen.
es ezert meg nem is kell Bitburgba menni hazankban is lathato ilyen egy osztrak bogaras jovoltabol Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6553 Dátum: 2009 Augusztus 17, 21:04:13 »

Egyszer mintha a kisgolyó viccelt volna meg, de nem tudom már mi volt azzal.


Kisgolyó gyári helyen van, látszólag minden rendben...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6552 Dátum: 2009 Augusztus 17, 21:03:24 »

jol megy,de azert nem a worlds fastest


Nem hatnak meg ezek az épített dragsterek.  Bitburgban volt olyan, aki Belgiumból jött lábon és nyomott egy 11-es időt...  Az igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #6551 Dátum: 2009 Augusztus 17, 21:02:48 »

Ez  lehetséges, mert állóhelyben nem csinálja, de menet közben, ha kicsit terhelem....szinte azonnal.

Megnézem holnap!
Egyszer mintha a kisgolyó viccelt volna meg, de nem tudom már mi volt azzal.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6550 Dátum: 2009 Augusztus 17, 21:01:45 »

Testkábel a motor és a kasztni közt megvan ?

Jó test van a blokkon, váltóról jön, ott meg rajta a nagy rézszalag.

DE ezt is megnézem....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6549 Dátum: 2009 Augusztus 17, 21:00:50 »

Alaplap elforduláskor nem tud valami zárlátra menni?
Nekem már csinált ilyent régen a  buszom, de nem emlékszem mi volt, de valahol zárlat volt úgy rémlik.


Ez  lehetséges, mert állóhelyben nem csinálja, de menet közben, ha kicsit terhelem....szinte azonnal.

Megnézem holnap!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6548 Dátum: 2009 Augusztus 17, 20:52:00 »

Testkábel a motor és a kasztni közt megvan ?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6547 Dátum: 2009 Augusztus 17, 20:51:47 »


jol megy,de azert nem a worlds fastest

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #6546 Dátum: 2009 Augusztus 17, 20:48:24 »

Volt vaLAKINEK OLYAN, HOGY SORRRA olvadtak el a megszakítói? kb. 5 perc alatt. Minden műanyag rész elfolyik belőle...meglilul...

   (minden más új benne, kondenzátor, rotor, fedél, megszakítóhézag 0.4 mm, stb. és olyan trafó van rajta, ami ugyan nem új, de gyári 1.6-os motoron volt és újszerű, stabilan működő motorról vettem le.)


Mitől lehet ez?
Alaplap elforduláskor nem tud valami zárlátra menni?
Nekem már csinált ilyent régen a  buszom, de nem emlékszem mi volt, de valahol zárlat volt úgy rémlik.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6545 Dátum: 2009 Augusztus 17, 20:32:28 »

Volt vaLAKINEK OLYAN, HOGY SORRRA olvadtak el a megszakítói? kb. 5 perc alatt. Minden műanyag rész elfolyik belőle...meglilul...

   (minden más új benne, kondenzátor, rotor, fedél, megszakítóhézag 0.4 mm, stb. és olyan trafó van rajta, ami ugyan nem új, de gyári 1.6-os motoron volt és újszerű, stabilan működő motorról vettem le.)


Mitől lehet ez?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6544 Dátum: 2009 Augusztus 17, 19:00:08 »

a külső burkolaton kívül túl sok köze nem lehet a bogárhoz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6543 Dátum: 2009 Augusztus 17, 18:54:27 »

egész jól megy.  Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=qNXPI9VviBk

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6542 Dátum: 2009 Augusztus 17, 15:54:25 »

Ez a "Hörbi" egyenlőre nem komál téged  Smiley




Én is ezt érzem, folyamatosan...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #6541 Dátum: 2009 Augusztus 17, 15:01:29 »

Ez a "Hörbi" egyenlőre nem komál téged  Smiley


Persze, hogy nem, hisz még nevet sem adott neki.  Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6540 Dátum: 2009 Augusztus 17, 14:44:47 »

Ez a "Hörbi" egyenlőre nem komál téged  Smiley


kihagyogat a gyújtás. Nem kaptam Bosch megszakítót és az osztófej fedél is taiwani, valamint ősöreg a kondi (de legalább Bosch), ezek közül tippelek valamire...mindenesetre idegesítő.

A kesztyűtartóval olyat szoptam, hogy nem is akarom leírni, mostmár úgy elb*sztam a kis acél nyelvecskét, hogy talán soha nem lesz tökéletes, de már legalább tudom, hogy kellett volna.... Shocked Cry

Az indexen meg mérve mindenhol ott a test meg a 12V mégsem csinál semmit. Valahol olyan átmeneti ellenállás van, hogy nulla terhelést (áramot) enged át, de a feszültség oké... Ezt is érdekes lesz megkeresni.

Ha pedig erősen megnyomom a fényváltót, akkor dudál...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6539 Dátum: 2009 Augusztus 17, 14:34:13 »

Tegnap este, mintegy fél napos egyéb szopás (index, kesztyűtartó zár, távfény, töltés, stb.) kipróbáltam a 66-ost.

A motor nagyon jó, alulról is elmegy, szinte 30-ról 4.-ben, nagyon jó vele autózni...DE sajnos ami a stroboszkópon is látható volt, érezhető is, hogy kihagyogat a gyújtás. Nem kaptam Bosch megszakítót és az osztófej fedél is taiwani, valamint ősöreg a kondi (de legalább Bosch), ezek közül tippelek valamire...mindenesetre idegesítő.

Ma ezt fogom megnézni, talán most elmegyek venni cuccokat.

A kesztyűtartóval olyat szoptam, hogy nem is akarom leírni, mostmár úgy elb*sztam a kis acél nyelvecskét, hogy talán soha nem lesz tökéletes, de már legalább tudom, hogy kellett volna.... Shocked Cry

Az indexen meg mérve mindenhol ott a test meg a 12V mégsem csinál semmit. Valahol olyan átmeneti ellenállás van, hogy nulla terhelést (áramot) enged át, de a feszültség oké... Ezt is érdekes lesz megkeresni.

Ha pedig erősen megnyomom a fényváltót, akkor dudál...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6538 Dátum: 2009 Augusztus 16, 22:46:52 »

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=192.msg458417#msg458417   Wink

mekkora motoron lesz?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #6537 Dátum: 2009 Augusztus 16, 22:33:18 »

ezt csak 1-2 hét múlva fogom megtudni  Wink

mekkora motoron lesz?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6536 Dátum: 2009 Augusztus 16, 22:29:08 »

köszi Wink
és milyen a hangja?
ezt csak 1-2 hét múlva fogom megtudni  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #6535 Dátum: 2009 Augusztus 16, 22:26:15 »

31ezerFt.

köszi Wink
és milyen a hangja?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6534 Dátum: 2009 Augusztus 16, 22:09:38 »

mennyi egy ilyen dob?
31ezerFt.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #6533 Dátum: 2009 Augusztus 16, 22:06:48 »

ez a dob

mennyi egy ilyen dob?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6532 Dátum: 2009 Augusztus 16, 21:01:09 »

közben megnéztem a katalógust és ezt egyszerűen csak "original style" sport kipufogónak hívják.
a "sebring style" dobja az tökéletesen hengeres formájú és anyagát tekintve vagy alumínium vagy rozsdamentes acél.

cimkén is ez van original

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6531 Dátum: 2009 Augusztus 16, 20:28:08 »

ez a dob
közben megnéztem a katalógust és ezt egyszerűen csak "original style" sport kipufogónak hívják.
a "sebring style" dobja az tökéletesen hengeres formájú és anyagát tekintve vagy alumínium vagy rozsdamentes acél.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6530 Dátum: 2009 Augusztus 16, 15:22:43 »

ez a dob

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6529 Dátum: 2009 Augusztus 16, 08:41:50 »

Nem ezt a motort láttam Merki mesternél?  Wink

végre itthon van a motor.Kezdödhet a végleges összeszerelés
Esetleg nincs valakinek duplaszivos jobb oldali henger takaró lemeze + alsó levegőterelőlemez?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6528 Dátum: 2009 Augusztus 16, 08:02:46 »

Bocsánat, én az 5-ösre gondoltam. Akkor sztornó.

Nekem ezek a lemezek kellenének duplaszivos kivitelben, a pontozottból pedig a jobb oldali
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6527 Dátum: 2009 Augusztus 16, 07:48:33 »

Nekem ezek a lemezek kellenének duplaszivos kivitelben, a pontozottból pedig a jobb oldali

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6526 Dátum: 2009 Augusztus 16, 07:28:43 »

Alsó légterelő lemezt stoppoltam a sparkafertől, Neked adom (még nála van, ha sürgős).

köszi, de pontosan melyik is az mert kettő fajta is van

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6525 Dátum: 2009 Augusztus 16, 06:15:44 »

Alsó légterelő lemezt stoppoltam a sparkafertől, Neked adom (még nála van, ha sürgős).

Nem tudom még hogy mennyire jó de ahogy össze lett rakva elég biztató
Oldalak: 1 ... 389 390 391 392 393 [394] 395 396 397 398 399 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.