www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:44:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 [393] 394 395 396 397 398 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3390126 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6604 Dátum: 2009 Augusztus 18, 16:52:25 »


Meglátom hogy alakul....
Gyere el nekem már benn a hőgát! Holnap nálam lesz a kocsi, még állítanak rajta ezt azt!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6603 Dátum: 2009 Augusztus 18, 16:14:36 »

nekem meg 1000-1500 Km utan elkopik a megszakitom bütyke, a tengelyt pedig zsiroztam
mar 3 x kellett allitanom, cserelnem  . . . onnan tudom, hogy nehezebben indul, es alacsonyabb lesz  az alapjaratom 0,4 helyett lemegy 0,1-re Smiley)
Én nagyon időnként, ha eszembe jut cseppentek a tengelyre olajat a nívóról, de sokezer km óta nem állítottam rajta, próbalámpával a helyén van, nem is kopik szemre a bütyke.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
xoyox
« Hozzászólás #6602 Dátum: 2009 Augusztus 18, 16:07:42 »

Csak halkan jegyzem meg, hogy velem is volt hasonló eset. Elolvadt a szigetelés a megszakítón.
Felcseréltem azt hiszem a trafóra menő vezetékeket.Elég gáz volt, de jó hogy volt itthon másik megszakítóm .
nekem meg 1000-1500 Km utan elkopik a megszakitom bütyke, a tengelyt pedig zsiroztam
mar 3 x kellett allitanom, cserelnem  . . . onnan tudom, hogy nehezebben indul, es alacsonyabb lesz  az alapjaratom 0,4 helyett lemegy 0,1-re Smiley)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #6601 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:44:15 »



Kész vagyok már én is teljesen...  Shocked

Kicseréltem a trafót egy sima megszakítósra, a berakott Bosch megszakító kb. 50 másodpercig bírta, kalapács lelilult és a csap szigetelője úgy megolvadt, hogy azonnal elment a hézag és a kalapács az üllő mellé esett...kész, motor leállt.


Ilyet még nem láttam, fogalmam sincs, hogy mi okozhat ekkora túláramot ott. Abba is hagytam az egészet, tele van a zsákom vele.
Csak halkan jegyzem meg, hogy velem is volt hasonló eset. Elolvadt a szigetelés a megszakítón.
Felcseréltem azt hiszem a trafóra menő vezetékeket.Elég gáz volt, de jó hogy volt itthon másik megszakítóm .
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 18, 15:51:17 írta sparkafer »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6600 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:28:22 »

ahogy gondolod,de igy valoban ok lesznek tobbsegben..


Meglátom hogy alakul....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6599 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:26:05 »

nem irígyelek, 2cm az elég jelentős, én is hülyét kapnék tőle.
szerencsére kb 10 perc lejjebb vagy feljebb fúrni pár lyukat.


Meg is csinálom, az biztos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6598 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:23:33 »

Az autósboltban eskü alatt vallott megszakítós gyújtáshoz való trafó szintúgy elektronikus gyújtáshoz való volt, most pedig egy made in england Intermotor trafó van benne, ez valóban megszakítósé....és most jöttem vissza egy 10 km-es próbaútról.

Hibátlan.

Imrüsé a 10 pont!

 Cheesy örülünk  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6597 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:19:08 »


Nem hiszem, hogy elmegyek.

Egyrészt futóművet kell állíttatnom, nincs lökösöm, nincs indexem. Másrészt pedig ezen a rendezvényen nekem nagy vonzerős a levegősök,a Ring és a gyorsulás, de sajnos lábrázást kapok a kársztájlingos, lefalazott, cult és hasonló Golfos hülyegyerekektől, pedig lesz belőlük bőven.

ahogy gondolod,de igy valoban ok lesznek tobbsegben..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6596 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:18:04 »

na,akkor szerencsere lathatjuk holnap utan a gepet


Nem hiszem, hogy elmegyek.

Egyrészt futóművet kell állíttatnom, nincs lökösöm, nincs indexem. Másrészt pedig ezen a rendezvényen nekem nagy vonzerős a levegősök,a Ring és a gyorsulás, de sajnos lábrázást kapok a kársztájlingos, lefalazott, cult és hasonló Golfos hülyegyerekektől, pedig lesz belőlük bőven.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6595 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:10:32 »

nem irígyelek, 2cm az elég jelentős, én is hülyét kapnék tőle.
szerencsére kb 10 perc lejjebb vagy feljebb fúrni pár lyukat.

még jó hogy annyit el lehet csalni mert lámpa talp letakarja
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6594 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:04:42 »

azonos gyártmányú sárvédőimen az egyik hátsó lámpa 2 cm-rel feljebb van. Már kész, vége ráállt a szemem, csak ezt látom és sírni tudnék. A legdrágább kapható és legjobbnak mondott sárvédő ez.
ismerem az érzést, csak nekem nem feljebb áll hanem ferdén.


                             GNX-967
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6593 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:03:12 »

Az autósboltban eskü alatt vallott megszakítós gyújtáshoz való trafó szintúgy elektronikus gyújtáshoz való volt, most pedig egy made in england Intermotor trafó van benne, ez valóban megszakítósé....és most jöttem vissza egy 10 km-es próbaútról.

Hibátlan.

Imrüsé a 10 pont!

na,akkor szerencsere lathatjuk holnap utan a gepet

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6592 Dátum: 2009 Augusztus 18, 15:01:49 »

nem irígyelek, 2cm az elég jelentős, én is hülyét kapnék tőle.
szerencsére kb 10 perc lejjebb vagy feljebb fúrni pár lyukat.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6591 Dátum: 2009 Augusztus 18, 14:58:09 »

Végre!  Cheesy

Még hozzátenném, hogy a Berner-es multiméterem (nem gagyi kínai) also méréshatáron (200 ohm) képtelen kimérni, hogy mekkora az ellenállása a trafóknak, az összes trafómat amit itthon találtam (mexikói, typ3 + ez a kettő) egyformán 0.02 ohmnak méri.

Lehet, hogy csak szerencsétlen szériám van.


Most vettem észre, hogy az azonos gyártmányú sárvédőimen az egyik hátsó lámpa 2 cm-rel feljebb van. Már kész, vége ráállt a szemem, csak ezt látom és sírni tudnék. A legdrágább kapható és legjobbnak mondott sárvédő ez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6590 Dátum: 2009 Augusztus 18, 14:51:46 »

Végre!  Cheesy

Az autósboltban eskü alatt vallott megszakítós gyújtáshoz való trafó szintúgy elektronikus gyújtáshoz való volt, most pedig egy made in england Intermotor trafó van benne, ez valóban megszakítósé....és most jöttem vissza egy 10 km-es próbaútról.

Hibátlan.

Imrüsé a 10 pont!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6589 Dátum: 2009 Augusztus 18, 14:51:04 »

Az autósboltban eskü alatt vallott megszakítós gyújtáshoz való trafó szintúgy elektronikus gyújtáshoz való volt, most pedig egy made in england Intermotor trafó van benne, ez valóban megszakítósé....és most jöttem vissza egy 10 km-es próbaútról.

Hibátlan.

Imrüsé a 10 pont!
akkor jól megszivattak az autósboltban.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6588 Dátum: 2009 Augusztus 18, 14:49:24 »

Az autósboltban eskü alatt vallott megszakítós gyújtáshoz való trafó szintúgy elektronikus gyújtáshoz való volt, most pedig egy made in england Intermotor trafó van benne, ez valóban megszakítósé....és most jöttem vissza egy 10 km-es próbaútról.

Hibátlan.

Imrüsé a 10 pont!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6587 Dátum: 2009 Augusztus 18, 13:57:47 »

Ha 12-es biztosíték táblád van,akkor 03-nál az a visszajelzők (olaj,töltés)biztosítéka az indexek mellett.Tehát elvileg van gyújtásod,csak nem látod.


                       Üdv.
nem, mert olyankor se kép se hang, ha elfordítom a kulcsot a gyújtáskapcsolóban.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6586 Dátum: 2009 Augusztus 18, 13:05:40 »

Grin bocsii
asztem van  Lips Sealed van egy bizti a jobb szélső nekem, ami ha kimegy, nincs gyújtás, ebből következtettem
hát az elektronikához tényleg gőzöm nincs  Undecided
Ha 12-es biztosíték táblád van,akkor 03-nál az a visszajelzők (olaj,töltés)biztosítéka az indexek mellett.Tehát elvileg van gyújtásod,csak nem látod.


                       Üdv.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6585 Dátum: 2009 Augusztus 18, 12:31:08 »

Használj hall-os gyújtást.
Tudom nem illik belle ebbe a motor koncepcióba, de ideiglenesen jó megoldás.  Wink

 

Legjobb!  Grin (de attól még ennek is tökéletesen ... )
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 18, 12:37:15 írta imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6584 Dátum: 2009 Augusztus 18, 12:17:01 »

Használj hall-os gyújtást.
Tudom nem illik belle ebbe a motor koncepcióba, de ideiglenesen jó megoldás.  Wink

 
A kondit is kicseréltem, a másikkal is pont így viselkedett. Lehet, hogy megette ezt is a régi trafó?

Kurvára utálom kivenni a dolgokat a másik (hibátlan) autóból, de megidegel és átteszem a komplett osztófejet....és aztán trafót (vagy fordítva), a mexikóiból.

Beszarok ezen a dolgon, esküszöm.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6583 Dátum: 2009 Augusztus 18, 12:08:42 »

Tedd át a vasak lelke topikba...  egyébként az valószínű, amit Imrüs írt SZVSZ.

A kondit is kicseréltem, a másikkal is pont így viselkedett. Lehet, hogy megette ezt is a régi trafó?
Kurvára utálom kivenni a dolgokat a másik (hibátlan) autóból, de megidegel és átteszem a komplett osztófejet....és aztán trafót (vagy fordítva), a mexikóiból.
Beszarok ezen a dolgon, esküszöm.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6582 Dátum: 2009 Augusztus 18, 11:54:48 »

gyújtásnak nincs biztije  Roll Eyes kondi nem lehet zárlatos?

A kondit is kicseréltem, a másikkal is pont így viselkedett. Lehet, hogy megette ezt is a régi trafó?

Kurvára utálom kivenni a dolgokat a másik (hibátlan) autóból, de megidegel és átteszem a komplett osztófejet....és aztán trafót (vagy fordítva), a mexikóiból.

Beszarok ezen a dolgon, esküszöm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6581 Dátum: 2009 Augusztus 18, 11:29:47 »

Hát ez tényleg hülyeség.  Wink
Grin bocsii
asztem van  Lips Sealed van egy bizti a jobb szélső nekem, ami ha kimegy, nincs gyújtás, ebből következtettem
hát az elektronikához tényleg gőzöm nincs  Undecided
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6580 Dátum: 2009 Augusztus 18, 11:23:29 »

én nem értek hozzá, lehet hülyeség:
kiment a fesszabod és túl nagy biztosíték van bent a gyújtásnak?  Huh
biztos nagy baromságot mondtam, de tényleg mi a fene lehet már...

gyújtásnak nincs biztije  Roll Eyes kondi nem lehet zárlatos?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6579 Dátum: 2009 Augusztus 18, 11:19:05 »

én nem értek hozzá, lehet hülyeség:
kiment a fesszabod és túl nagy biztosíték van bent a gyújtásnak?  Huh
biztos nagy baromságot mondtam, de tényleg mi a fene lehet már...

Hát ez tényleg hülyeség.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6578 Dátum: 2009 Augusztus 18, 11:15:47 »



én nem értek hozzá, lehet hülyeség:
kiment a fesszabod és túl nagy biztosíték van bent a gyújtásnak?  Huh
biztos nagy baromságot mondtam, de tényleg mi a fene lehet már...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6577 Dátum: 2009 Augusztus 18, 11:07:41 »

Nyilván hozzá van méretezve a megszakítód is.
Az előbb említett értékek a "sima", szokványos típusokra érvényes.



Kész vagyok már én is teljesen...  Shocked

Kicseréltem a trafót egy sima megszakítósra, a berakott Bosch megszakító kb. 50 másodpercig bírta, kalapács lelilult és a csap szigetelője úgy megolvadt, hogy azonnal elment a hézag és a kalapács az üllő mellé esett...kész, motor leállt.


Ilyet még nem láttam, fogalmam sincs, hogy mi okozhat ekkora túláramot ott. Abba is hagytam az egészet, tele van a zsákom vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6576 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:36:56 »


A kanyarok a windings...akkor az a menetszám.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6575 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:24:29 »

A hagyományos 15...25kV, a TCI akár 40...45kV

zsír  Grin
köszi
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6574 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:21:44 »

egy normál trafó is tud 58 ezer voltot?

A hagyományos 15...25kV, a TCI akár 40...45kV

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6573 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:14:50 »

Nyilván hozzá van méretezve a megszakítód is.
Az előbb említett értékek a "sima", szokványos típusokra érvényes.
egy normál trafó is tud 58 ezer voltot?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6572 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:13:51 »


A kanyarok a windings...akkor az a menetszám.
na az, csak hirtelen nem jött semmi értelmes szinonim szó rá
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6571 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:10:19 »

Egyenlőre bírja, elvileg ehhez az elosztóhoz való.

ezek az adatai:

Primer ellenállás 1.4 ohm
Secunder ellenállás 10K ohm
Maximum feszültség 58,000 volt
Induktivitás 6.6 mH
"Kanyarok"(?) aránya 112:1
Csúcs áramerősség 180 mA
Szikra időtartam (?) 300 uS

Nyilván hozzá van méretezve a megszakítód is.
Az előbb említett értékek a "sima", szokványos típusokra érvényes.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6570 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:09:29 »

Egyenlőre bírja, elvileg ehhez az elosztóhoz való.

ezek az adatai:

Primer ellenállás 1.4 ohm
Secunder ellenállás 10K ohm
Maximum feszültség 58,000 volt
Induktivitás 6.6 mH
"Kanyarok"(?) aránya 112:1
Csúcs áramerősség 180 mA
Szikra időtartam (?) 300 uS


A kanyarok a windings...akkor az a menetszám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6569 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:08:58 »

Reméljük, hogy csak ennyi!

Más nem nagyon lehet. Eléggé rendben vannak a dolgok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6568 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:07:27 »

A szekunder értékből az áttételre lehet "következtetni" (mivel a huzal keresztmetszet ismeretlen). Minél nagyobb az arány, annál nagyobb lesz a kimenő/gyújtó feszültség, de ehhez egyre nagyobb bemenő energia is szükséges, amit a megszakító csak bizonyos határokig képes ...
Egyenlőre bírja, elvileg ehhez az elosztóhoz való.

ezek az adatai:

Primer ellenállás 1.4 ohm
Secunder ellenállás 10K ohm
Maximum feszültség 58,000 volt
Induktivitás 6.6 mH
"Kanyarok"(?) aránya 112:1
Csúcs áramerősség 180 mA
Szikra időtartam (?) 300 uS
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6567 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:06:47 »


Most, hogy mondod, amikor a motort először indítottam be, a klasszikus megszakító pattintással állítottam be kb-ra a gyújtást és bizony ez a pattintás ( a szikra hangja) meglepően nagy volt, de nem tulajdonítottam neki jelentőséget. A második megszakító után már kicsit gondolkodhattam volna...

De ráfogtam a gagyi megszakítókra...aztán a Topran és a Bosch is megfeküdt, pedig ezek jobb minőségűek...

Reméljük, hogy csak ennyi!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6566 Dátum: 2009 Augusztus 17, 23:05:01 »

A szekunder értékből az áttételre lehet "következtetni" (mivel a huzal keresztmetszet ismeretlen). Minél nagyobb az arány, annál nagyobb lesz a kimenő/gyújtó feszültség, de ehhez egyre nagyobb bemenő energia is szükséges, amit a megszakító csak bizonyos határokig képes ...


Most, hogy mondod, amikor a motort először indítottam be, a klasszikus megszakító pattintással állítottam be kb-ra a gyújtást és bizony ez a pattintás ( a szikra hangja) meglepően nagy volt, de nem tulajdonítottam neki jelentőséget. A második megszakító után már kicsit gondolkodhattam volna...

De ráfogtam a gagyi megszakítókra...aztán a Topran és a Bosch is megfeküdt, pedig ezek jobb minőségűek...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6565 Dátum: 2009 Augusztus 17, 22:57:30 »

az én megszakítósomhoz valónak 1,4 ohm a primer ellenállása ( a secunder meg 10 K ohm)
az jó nem?
a max feszültsége meg 58000 Volt  Roll Eyes

A szekunder értékből az áttételre lehet "következtetni" (mivel a huzal keresztmetszet ismeretlen). Minél nagyobb az arány, annál nagyobb lesz a kimenő/gyújtó feszültség, de ehhez egyre nagyobb bemenő energia is szükséges, amit a megszakító csak bizonyos határokig képes ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 [393] 394 395 396 397 398 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.377 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.