www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 17:07:44
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
352
353
354
355
356
[
357
]
358
359
360
361
362
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401138 alkalommal)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8044 Dátum:
2009 December 29, 19:27:20 »
most nincs előttem táblázat, de lehet, hogy semmi.
ha emlékeim nem csalnak, akkor csak a "félhosszú" váltóban volt a 0,89 4. fokozat a 4,125 diffi áttétellel.
a hosszú váltóban meg a hosszú (3,875) difi és 0,93 4. fokozat volt.
Idézetet írta: SiD - 2009 December 29, 19:25:14
akkor mi a különbség az AT (1303S) és AH (1302S) között?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 29, 19:32:23 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8043 Dátum:
2009 December 29, 19:26:57 »
A 228-nál nem a lendkerék a probléma typ 1 váltohoz hanem a szerkezet
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8042 Dátum:
2009 December 29, 19:25:14 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 29, 19:21:10
1, 2, 3, fokozat minden váltóban egyforma.
akkor mi a különbség az AT (1303S) és AH (1302S) között?
1963 VW1200 DeLuxe
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8041 Dátum:
2009 December 29, 19:25:06 »
Idézetet írta: SiD - 2009 December 29, 19:12:28
Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.
a "difi" félhosszú
a4. nem 0.92 hanem 0.89
nem 1300-as hanem rövid 1302
nem ugyanaz,tudod olajos v.száraz
na a lényeget értem,de a röviddel semi ilyesmi nem szokott lenni
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8040 Dátum:
2009 December 29, 19:24:03 »
Idézetet írta: SiD - 2009 December 29, 19:12:28
Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.
Bármi lehet, én is úgy tudtam, hogy ilyen
rövid 1,2,3-as, hosszsú4.
csak a typ3-akban volt a nagy tömeg miatt, a 302-es középhosszúja meg valami köztes difi és slussz. Viszont rémlik valami késői váltó talán 75 után 1.3-asokban, amin csak a 4. hosszú és rövid a difi.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8039 Dátum:
2009 December 29, 19:22:47 »
Idézetet írta: SiD - 2009 December 29, 19:12:28
Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8038 Dátum:
2009 December 29, 19:21:10 »
1, 2, 3, fokozat minden váltóban egyforma.
Idézetet írta: SiD - 2009 December 29, 19:12:28
Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8037 Dátum:
2009 December 29, 19:12:28 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 29, 17:34:27
jok az okfejtések ajálom mindenkinek
viszont össze cserélték a 02-öt a 03-mal mert a 02S 1.6 és AH középhosszú az ideális tura gép
Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.
1963 VW1200 DeLuxe
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8036 Dátum:
2009 December 29, 18:37:41 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 29, 18:35:59
228mm ilyen van nekem is csak kicsit másabb
simán belefér kis köszörüléssel
köszi
múltkor belepróbáltuk a 215-öst, az éppen hogy belefért
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8035 Dátum:
2009 December 29, 18:35:59 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 December 29, 18:18:33
typ4-hez szerintetek létezik 230-as lendkerék?
vevő van a váltómra, és szerinte neki ilyen van a motorjához.
illetve keresnék neki busz hosszúváltóra olyan váltóharangot amibe belefér ez a nagy lendkerék(ha van ilyen)
vagy annyira ki lehet flexelni a gyári váltóharangot, amibe maximum a 215-ös lendkerékkerék fér be, hogy beleférjen ez a nagy is?
228mm ilyen van nekem is csak kicsit másabb
simán belefér kis köszörüléssel
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8034 Dátum:
2009 December 29, 18:24:11 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 29, 17:34:27
jok az okfejtések ajálom mindenkinek
viszont össze cserélték a 02-öt a 03-mal mert a 02S 1.6 és AH középhosszú az ideális tura gép
jaja
1303 S az a hosszú AT, mint nekem
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8033 Dátum:
2009 December 29, 18:18:33 »
typ4-hez szerintetek létezik 230-as lendkerék?
vevő van a váltómra, és szerinte neki ilyen van a motorjához.
illetve keresnék neki busz hosszúváltóra olyan váltóharangot amibe belefér ez a nagy lendkerék(ha van ilyen)
vagy annyira ki lehet flexelni a gyári váltóharangot, amibe maximum a 215-ös lendkerékkerék fér be, hogy beleférjen ez a nagy is?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8032 Dátum:
2009 December 29, 17:34:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 29, 14:18:12
Voltak az alkatrészesben hozzászólások a váltóról és a hosszúváltóról.
Mostanában nagyon beleástam magam az épített hosszúváltókba ("freeway flyer") és sok infot hallottam róluk.
A motor terhelése (melegedése) arányos a kivett teljesítménnyel, ez pedig a haladási sebességgel van szoros összefüggésben. A motor hőjét 80%-ban a kivett teljesítmény (égés során keletkezett hő) és 20%-ban a súrlódási munka határozza meg (normál fordulatszámokon üzemelő motornál).
A léghűtéses motoroknak fontos, hogy legyen ventillátor fordulatszám, mert ez kell a megfelelő hűtéshez. Ha építünk egy erős, nyomatékos motort, mondjuk egy 1915-ös typ1-es akkor tehetünk hozzá egy hosszú (épített) váltót, mert erős a motor viszi a terhet, de ahhoz, hogy 90-nel menjünk a hosszú váltóval kevesebbet fog pörögni, de a hőterhelése közel ugyanannyi, hiszen a haladási sebességgel arányos a hő, ellenben a szállított légmennyiség kisebb, mert kisebb a fordulat. Melegszik az olaj, melegszik a motor és megragadhat. Többen jártak így az épített hosszúváltóval (forrás:The Samba).
A busznál is ez a helyzet, nem baj, ha pörög, akkor legalább van légáramlat, ezek a motork (széria tengellyel, széria karbival) nem forgathatók túl, egy busz is bírja a padlógázt, ahogy a bogarak is, okosan van megcsinálva. Nem is kell járatni sem (ld kezelési utasítás: első naptól teljes gázzal lehet használni), mert alig forg 4000 fölé, az meg nem fordulat, ha minden jól van beállítva, nincs a hűtőbordákon olajsár, nincs nagy előgyújtás, stb. akkor a motor nem melegszik túl.
A korabeli tesztek (forrás: VW Beetle, The Golden Portfolio) mind kiemelték, hogy a bogárnak a kategóritársaihoz képest milyen hosszú a váltója, kimondottan autópályára tervezték, padlógázas üzemre, egy hasonló teljesítményű kortárs sokkal többet forgott.
Általános az a nézet motorépítők között (Chico Performance, VW paradise, Berg stb.), hogy erős motorral sem szabad a gyári hosszúváltó fölé menni áttételben, mert nem bírja a motor a hőterhelés miatt, vagy speciális hűtés kell, módosított lapátkerékkel, áttétellel.
Busznál a 5 bordás hosszúváltót tartják legjobbnak, hosszabbakat nem építenek, az említett okok miatt.
A hosszú váltó, gyenge motor párosítás pedig a lehető legrosszabb, mert a kis motort erőltetjük alacsony fordulaton, ahol nincs hűtés.
A már említett Goldebn Portfolio könyv egyik tesztjében erősen kritizálják a 1302S-t a hosszúváltó miatt, mert nagyon a rovására megy a dinamikának, jobbank tartják az 1500-as félhosszú váltóját, mert ottt csak a 4. hasonló hosszú, egyébként rövidebb, azonban ennél is jobban tartják a tesztelők a 1300-as motor rövid váltó párosítást.
Nyilván manapság mások a szempontok a közlekedésben, azonban a hűtés, hőterhelés-sebesség összefüggés nem változik minden kormányváltáskor.
jok az okfejtések ajálom mindenkinek
viszont össze cserélték a 02-öt a 03-mal mert a 02S 1.6 és AH középhosszú az ideális tura gép
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8031 Dátum:
2009 December 29, 17:13:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 29, 17:08:29
Nem, nem mondtam le.
most vett első futóművet is az extra keskenyítéshez
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8030 Dátum:
2009 December 29, 17:08:29 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 December 29, 14:26:08
Szóval, lemondtál az építésről
Nem, nem mondtam le.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8029 Dátum:
2009 December 29, 14:29:05 »
Nekem elado lesz a 68as Karmannombol a valtom
AO,nem vezeto kinyomocsapagyas
Ha valakit erdekel...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8028 Dátum:
2009 December 29, 14:26:08 »
Szóval, lemondtál az építésről
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 29, 14:18:12
Voltak az alkatrészesben hozzászólások a váltóról és a hosszúváltóról.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8027 Dátum:
2009 December 29, 14:18:12 »
Voltak az alkatrészesben hozzászólások a váltóról és a hosszúváltóról.
Mostanában nagyon beleástam magam az épített hosszúváltókba ("freeway flyer") és sok infot hallottam róluk.
A motor terhelése (melegedése) arányos a kivett teljesítménnyel, ez pedig a haladási sebességgel van szoros összefüggésben. A motor hőjét 80%-ban a kivett teljesítmény (égés során keletkezett hő) és 20%-ban a súrlódási munka határozza meg (normál fordulatszámokon üzemelő motornál).
A léghűtéses motoroknak fontos, hogy legyen ventillátor fordulatszám, mert ez kell a megfelelő hűtéshez. Ha építünk egy erős, nyomatékos motort, mondjuk egy 1915-ös typ1-es akkor tehetünk hozzá egy hosszú (épített) váltót, mert erős a motor viszi a terhet, de ahhoz, hogy 90-nel menjünk a hosszú váltóval kevesebbet fog pörögni, de a hőterhelése közel ugyanannyi, hiszen a haladási sebességgel arányos a hő, ellenben a szállított légmennyiség kisebb, mert kisebb a fordulat. Melegszik az olaj, melegszik a motor és megragadhat. Többen jártak így az épített hosszúváltóval (forrás:The Samba).
A busznál is ez a helyzet, nem baj, ha pörög, akkor legalább van légáramlat, ezek a motork (széria tengellyel, széria karbival) nem forgathatók túl, egy busz is bírja a padlógázt, ahogy a bogarak is, okosan van megcsinálva. Nem is kell járatni sem (ld kezelési utasítás: első naptól teljes gázzal lehet használni), mert alig forg 4000 fölé, az meg nem fordulat, ha minden jól van beállítva, nincs a hűtőbordákon olajsár, nincs nagy előgyújtás, stb. akkor a motor nem melegszik túl.
A korabeli tesztek (forrás: VW Beetle, The Golden Portfolio) mind kiemelték, hogy a bogárnak a kategóritársaihoz képest milyen hosszú a váltója, kimondottan autópályára tervezték, padlógázas üzemre, egy hasonló teljesítményű kortárs sokkal többet forgott.
Általános az a nézet motorépítők között (Chico Performance, VW paradise, Berg stb.), hogy erős motorral sem szabad a gyári hosszúváltó fölé menni áttételben, mert nem bírja a motor a hőterhelés miatt, vagy speciális hűtés kell, módosított lapátkerékkel, áttétellel.
Busznál a 5 bordás hosszúváltót tartják legjobbnak, hosszabbakat nem építenek, az említett okok miatt.
A hosszú váltó, gyenge motor párosítás pedig a lehető legrosszabb, mert a kis motort erőltetjük alacsony fordulaton, ahol nincs hűtés.
A már említett Goldebn Portfolio könyv egyik tesztjében erősen kritizálják a 1302S-t a hosszúváltó miatt, mert nagyon a rovására megy a dinamikának, jobbank tartják az 1500-as félhosszú váltóját, mert ottt csak a 4. hasonló hosszú, egyébként rövidebb, azonban ennél is jobban tartják a tesztelők a 1300-as motor rövid váltó párosítást.
Nyilván manapság mások a szempontok a közlekedésben, azonban a hűtés, hőterhelés-sebesség összefüggés nem változik minden kormányváltáskor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8026 Dátum:
2009 December 28, 11:01:49 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 December 28, 08:38:28
Elado 90,5/69 Mahle hasznalt henger-dugo szettem(1776-hoz)
50e Ft
Érdekelne
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8025 Dátum:
2009 December 28, 08:38:28 »
Elado 90,5/69 Mahle hasznalt henger-dugo szettem(1776-hoz)
50e Ft
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8024 Dátum:
2009 December 25, 21:24:49 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 December 25, 21:22:46
mondjuk nem is sok uzemoraja van meg
nem is kimélte
1ora Szeky=1év zolinál
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8023 Dátum:
2009 December 25, 21:22:46 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 25, 21:19:52
Szeky motorja is megbizhato az átalakitással kapcsolatba
a többi más kérdés
mondjuk nem is sok uzemoraja van meg
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8022 Dátum:
2009 December 25, 21:19:52 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 25, 15:39:03
Köszönöm a bizalmat! De az azért tény, hogy egy ilyen WBX-LBX átalakítás nagyobb rizikót jelent mint egy hagyományos typ1 motor megépítése. De, úgy gondolom, hogy a WBX motor levegősítésénél felmerülő problémáknak, hibáknak a motor elkészülte után rögtön, vagy rövid időn belül meg kell jelenniük. Ha akkor nem történik semmi rendellenes, illetve, ha ezeket kijavítom, akkor az oxyboxer meghibásodási valószínűsége a későbbiekben nem lesz nagyobb mint egy tuningolt typ1 motoré...
Szeky motorja is megbizhato az átalakitással kapcsolatba
a többi más kérdés
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8021 Dátum:
2009 December 25, 15:39:03 »
Köszönöm a bizalmat! De az azért tény, hogy egy ilyen WBX-LBX átalakítás nagyobb rizikót jelent mint egy hagyományos typ1 motor megépítése. De, úgy gondolom, hogy a WBX motor levegősítésénél felmerülő problémáknak, hibáknak a motor elkészülte után rögtön, vagy rövid időn belül meg kell jelenniük. Ha akkor nem történik semmi rendellenes, illetve, ha ezeket kijavítom, akkor az oxyboxer meghibásodási valószínűsége a későbbiekben nem lesz nagyobb mint egy tuningolt typ1 motoré...
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 24, 21:27:00
zoli vecsésig huz és onnan megy tovább haza
és igy nincs rám szükség
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8020 Dátum:
2009 December 25, 14:48:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 24, 09:45:49
Én nem tudok több előnyt.
itt kb. össze van gyűjtve: (bár szvsz az pont elég, hogy nem hullik szét állandóan)
http://www.terrystaley.com/beetle/why_type4.htm
(igen, a mustangos résznél én is jót mulattam, de a többi megállja a helyét szerintem)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8019 Dátum:
2009 December 25, 01:22:44 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 December 23, 16:30:59
12 quart szokott lenni
bammeg..az tényleg sok
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8018 Dátum:
2009 December 24, 21:27:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 24, 10:22:29
Gyomáról Vecsésig és el tudlak vontatni, csak innen ki húz majd haza?
Lacika Balatonig....
zoli vecsésig huz és onnan megy tovább haza
és igy nincs rám szükség
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8017 Dátum:
2009 December 24, 20:57:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 24, 10:22:29
Gyomáról Vecsésig és el tudlak vontatni, csak innen ki húz majd haza?
Lacika Balatonig....
Győrig egy útvonalon szoktunk menni
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8016 Dátum:
2009 December 24, 15:34:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 24, 15:12:47
" a mild engle W125 cam "
Nincs valami löket vs tengely vs nyomatékgörbe összehasonlítás ? Mert te is mondtad az előbb, hosszú lökettel a nagy tengely sem nyomatékszegény alul annyira. ( vagy csak a nagy lökettérfogat miatt ?
)
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8015 Dátum:
2009 December 24, 15:12:47 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 December 24, 15:02:20
http://www.youtube.com/watch?v=UxlupdInTXY&feature=player_embedded
" a mild engle W125 cam "
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8014 Dátum:
2009 December 24, 15:02:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=UxlupdInTXY&feature=player_embedded
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8013 Dátum:
2009 December 24, 14:07:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 24, 12:10:54
Jól van fiam, leülhetsz, egyes!
pedig én csak jót akartam de akkor nincs más hátra
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 24, 14:11:06 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8012 Dátum:
2009 December 24, 12:30:48 »
Jaaa, biztos voltam benne, hogy buszba akarod betenni.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 24, 12:10:24
Ez nem jó, nem fér el a turbinaház alatt és a gerendát sem lehet hozzácsavarozni egykönnyen.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8011 Dátum:
2009 December 24, 12:10:54 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 24, 11:50:29
typ3-ba nem jó a skoda mb1000 blokja? mer a kaszni az nagyon hasonlít
és azon is van hátul gerenda
Jól van fiam, leülhetsz, egyes!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8010 Dátum:
2009 December 24, 12:10:24 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 24, 11:42:20
Bogárboltokban van, olajpumpafedél helyére csavarozod fel. Hudáknál 1698 a cikkszáma, ez alapján már árat is tudsz nézni...
Vagy ha gondolod, akkor szerzek neked egy WBX blokkot, azon ez megoldott, csak a vízköpenyt kell lecsapnod róla... Na?
Ez nem jó, nem fér el a turbinaház alatt és a gerendát sem lehet hozzácsavarozni egykönnyen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8009 Dátum:
2009 December 24, 11:50:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 24, 11:32:38
Keresek olyan blokk felfogató megoldást, amivel a typ3-asba vagy a hátul motortartós buszba be lehet tenni sima typ1-es motort.Láttam ilyesmit régen, de már nem találom. (CB performance?)
Vagy esetleg keresek busz blokkot vagy typ3-as blokkot, üresen.
typ3-ba nem jó a skoda mb1000 blokja? mer a kaszni az nagyon hasonlít
és azon is van hátul gerenda
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 24, 11:54:07 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8008 Dátum:
2009 December 24, 11:42:20 »
Bogárboltokban van, olajpumpafedél helyére csavarozod fel. Hudáknál 1698 a cikkszáma, ez alapján már árat is tudsz nézni...
Vagy ha gondolod, akkor szerzek neked egy WBX blokkot, azon ez megoldott, csak a vízköpenyt kell lecsapnod róla... Na?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 24, 11:32:38
Keresek olyan blokk felfogató megoldást, amivel a typ3-asba vagy a hátul motortartós buszba be lehet tenni sima typ1-es motort.Láttam ilyesmit régen, de már nem találom. (CB performance?)
Vagy esetleg keresek busz blokkot vagy typ3-as blokkot, üresen.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8007 Dátum:
2009 December 24, 11:32:38 »
Keresek olyan blokk felfogató megoldást, amivel a typ3-asba vagy a hátul motortartós buszba be lehet tenni sima typ1-es motort.Láttam ilyesmit régen, de már nem találom. (CB performance?)
Vagy esetleg keresek busz blokkot vagy typ3-as blokkot, üresen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8006 Dátum:
2009 December 24, 10:22:29 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 24, 10:20:07
Erre én is rendszeresen ráébredek, mikor megpillantom a motoromat a szerelőállványon, de aztán egy fél-háromnegyed órás vívódás után elhitetem magammal, hogy fasza lesz... Aztán ez a nyugodt meggyőződés addig tart, míg újból rá nem nézek arra a korcsra
Megyek is a garázsba, még vannak apróbb problémák a HD-blokk közbetétekkel...
Gyomáról Vecsésig és el tudlak vontatni, csak innen ki húz majd haza?
Lacika Balatonig....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8005 Dátum:
2009 December 24, 10:20:07 »
Erre én is rendszeresen ráébredek, mikor megpillantom a motoromat a szerelőállványon, de aztán egy fél-háromnegyed órás vívódás után elhitetem magammal, hogy fasza lesz... Aztán ez a nyugodt meggyőződés addig tart, míg újból rá nem nézek arra a korcsra
Megyek is a garázsba, még vannak apróbb problémák a HD-blokk közbetétekkel...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 24, 09:55:18
Igaz. Ízlés kérdése, egy azonban objektív: mindenki beteg, aki WBX-ből farag léghűtésest. "Na, ez mán hülyeség" !
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
352
353
354
355
356
[
357
]
358
359
360
361
362
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...