www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:46:51
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
351
352
353
354
355
[
356
]
357
358
359
360
361
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401636 alkalommal)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8084 Dátum:
2010 Január 02, 15:51:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Január 02, 15:08:44
Eladó kompi SPA-ban
külföldön nem annyira ritka, de elég húzós ára van
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8083 Dátum:
2010 Január 02, 15:28:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Január 02, 15:08:44
Eladó kompi SPA-ban
ez az ami volt gyári tunning volt 1,2-eshez?
kiváncsi lennék mennyi egy szett ára.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8082 Dátum:
2010 Január 02, 15:08:44 »
Idézetet írta: tati - 2010 Január 02, 14:16:43
ez nem is olyan távoli
Eladó kompi SPA-ban
[a csatolmányt egy admin törölte]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8081 Dátum:
2010 Január 02, 14:16:43 »
Idézetet írta: brez - 2010 Január 01, 14:13:23
Egy más dimenzio:
<beszúrt kép törölve>
ez nem is olyan távoli
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8080 Dátum:
2010 Január 02, 00:20:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 01, 11:00:18
http://www.youtube.com/watch?v=eUo31Rpq6LI
Mindössze egy W130-as tengellyel 94x84 (2332) motorral ott megy a 911-es seggében az 1971-es 1302-es.
Okos hengerfejek azért vannak....
www.vw1303.at
innen is lehet csemegézni.
GNX-967
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8079 Dátum:
2010 Január 01, 14:13:23 »
Egy más dimenzio:
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8078 Dátum:
2010 Január 01, 11:37:06 »
Idézetet írta: Zoli - 2010 Január 01, 11:32:51
És ennyitől ilyen hangja van? (persze kipuff)
Forog rendesen a gép, attól van hangja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8077 Dátum:
2010 Január 01, 11:32:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 01, 11:00:18
http://www.youtube.com/watch?v=eUo31Rpq6LI
Mindössze egy W130-as tengellyel 94x84 (2332) motorral ott megy a 911-es seggében az 1971-es 1302-es.
Okos hengerfejek azért vannak....
És ennyitől ilyen hangja van? (persze kipuff)
http://hapsi96.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8076 Dátum:
2010 Január 01, 11:00:18 »
http://www.youtube.com/watch?v=eUo31Rpq6LI
Mindössze egy W130-as tengellyel 94x84 (2332) motorral ott megy a 911-es seggében az 1971-es 1302-es.
Okos hengerfejek azért vannak....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8075 Dátum:
2009 December 31, 18:29:15 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 December 31, 17:51:05
ja, egyenlőre az SS1915 is ezt tudja alattam
jövőre már 15 sec a cél
nekem meg ilyesmi a cel jovore
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8074 Dátum:
2009 December 31, 17:54:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 December 31, 17:51:05
ja, egyenlőre az SS1915 is ezt tudja alattam
jövőre már 15 sec a cél
De nyugodt lehetsz benne, hogy a csávó a városban meghülyül egy 1776-os 314 fokos tengelyes, 44-es karbis autóval, mert állandóan a kuplungot kell festegetni, hogy megmozduljon a nehéz vas.
Ha meg már pörög, akkor jobban forog, jobbat pörög.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8073 Dátum:
2009 December 31, 17:51:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 31, 13:51:39
1776-os 71e mérföld és vagy 80 - 100 negyedmérföldes drag a motorban. Engle 140-es (?) tengely, IDF 44-esek. "Still the same pushrod tubes."
Komoly.
16 másodperc alatt 128-ra gyorsul. Ez azért nem szar.
ja, egyenlőre az SS1915 is ezt tudja alattam
jövőre már 15 sec a cél
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8072 Dátum:
2009 December 31, 13:51:39 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2009 December 30, 22:34:19
A "Teherautók"
http://www.youtube.com/watch?v=AoWI0jW1-Wg&feature=player_embedded
1776-os 71e mérföld és vagy 80 - 100 negyedmérföldes drag a motorban. Engle 140-es (?) tengely, IDF 44-esek. "Still the same pushrod tubes."
Komoly.
16 másodperc alatt 128-ra gyorsul. Ez azért nem szar.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 31, 17:29:36 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8071 Dátum:
2009 December 31, 06:47:13 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2009 December 30, 22:34:19
A "Teherautók"
http://www.youtube.com/watch?v=AoWI0jW1-Wg&feature=player_embedded
15,9 hmmm
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8070 Dátum:
2009 December 30, 22:34:19 »
A "Teherautók"
http://www.youtube.com/watch?v=AoWI0jW1-Wg&feature=player_embedded
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8069 Dátum:
2009 December 29, 20:59:31 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 29, 20:40:09
Szinte biztos vagyok benne, hogy nem lehet felhasználni az újabb váltókba.
Egyébként sok helyen 0,79-nek írják. A 0,77 csak egy helyen láttam. Persze ezek a táblázatok csak tájékoztató jellegűek szvsz.
Pont ezt akartam írni.
Egyrészt a tengely átmérője kisebb, amit még ugye ki lehetne munkálni a kerékből, de a két tengely egymástól is más távolságra van, mint a későbbi váltóké, ez már nagy gáz, aztán még ráadásnak ott van a szinkronagy szélessége, az is más. Azt hiszem keskenyebb, de ebben nem vagyok biztos, de nem felcserélhető. És amúgy pedig 0.79-esnek tudom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8068 Dátum:
2009 December 29, 20:48:42 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 29, 20:40:09
Szinte biztos vagyok benne, hogy nem lehet felhasználni az újabb váltókba.
Egyébként sok helyen 0,79-nek írják. A 0,77 csak egy helyen láttam. Persze ezek a táblázatok csak tájékoztató jellegűek szvsz.
tudom már beszéltünk erröl
meg fölösleses lenne ez a mostani is tökéletes
még talán a 3.2 Typ4-hez is jo lenne
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8067 Dátum:
2009 December 29, 20:40:09 »
Szinte biztos vagyok benne, hogy nem lehet felhasználni az újabb váltókba.
Egyébként sok helyen 0,79-nek írják. A 0,77 csak egy helyen láttam. Persze ezek a táblázatok csak tájékoztató jellegűek szvsz.
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 29, 20:37:26
akkor annyi az ovál váltojának
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8066 Dátum:
2009 December 29, 20:39:42 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 29, 20:29:34
Most nézegettem, itt ír olyant amint Te mondtál, de a typ3 halmazban.
http://sandlizrd.baja.com/gears.htm
Nekem 72-es modellévű, 71-es typ3-asom van. DC váltó, 4.125 és 0.89. Ki látott már ilyen 3.88-as váltót typ3-asban?
A nagy váltó guruk sem hallottak ilyanről a Samba-n, a LongEnterprise sem listázza. Columbo felesége? Pityu bácsi bogara?
Van, de senki nem látta.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8065 Dátum:
2009 December 29, 20:38:03 »
Szerintem a 0,88 és a 0,89 vehetjük egyformának.
Ezt a 0,88-at itt láttam először.
Idézetet írta: 1303LS - 2009 December 29, 20:33:47
Ohh, elnézést, elbasztam,én a 0,89-est írtam de ez 0,88-as a nagyobb fogaskerekes. 72'-is stimmelhet.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8064 Dátum:
2009 December 29, 20:37:26 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 29, 19:41:34
Oválokba meg volt gyárilag 0,77.
akkor annyi az ovál váltojának
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8063 Dátum:
2009 December 29, 20:33:47 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 29, 20:29:34
Most nézegettem, itt ír olyant amint Te mondtál, de a typ3 halmazban.
http://sandlizrd.baja.com/gears.htm
Ohh, elnézést, elbasztam,én a 0,89-est írtam de ez 0,88-as a nagyobb fogaskerekes. 72'-is stimmelhet.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8062 Dátum:
2009 December 29, 20:29:34 »
Most nézegettem, itt ír olyant amint Te mondtál, de a typ3 halmazban.
http://sandlizrd.baja.com/gears.htm
Idézetet írta: 1303LS - 2009 December 29, 20:23:21
Lehet, hogy keverek akkor valamit.
De egyszer beszélgettem valakivel erről, hogy ezt csak építeni lehet és akkor merült fel, hogy nem kizárólag, mert németeknél találni ilyet néha és akkor mintha írta is volna valami, de lehet, hogy könyv volt. Majd rákérdezek.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8061 Dátum:
2009 December 29, 20:23:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 29, 20:17:30
Én még ilyenről nem hallottam.
Lehet, hogy keverek akkor valamit.
De egyszer beszélgettem valakivel erről, hogy ezt csak építeni lehet és akkor merült fel, hogy nem kizárólag, mert németeknél találni ilyet néha és akkor mintha írta is volna valami, de lehet, hogy könyv volt. Majd rákérdezek.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8060 Dátum:
2009 December 29, 20:17:30 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 December 29, 20:01:45
Na kerestem, de nem találom, talán a 1303.de oldalán volt.
csp 093-at ír, de szerintem ha nem is az AT, de valamelyik hosszú biztos volt 0.89-el és talán csak 72-ben.
Én még ilyenről nem hallottam.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8059 Dátum:
2009 December 29, 20:16:49 »
Idézetet írta: SiD - 2009 December 29, 19:25:14
akkor mi a különbség az AT (1303S) és AH (1302S) között?
Az AH az ún. félhosszú, amely negyedik fokozat végttételben alig különbözik, azonban minden más fokozata rövidebbnek érződik a középhosszú difi áttétel miatt. Ez az áttétel van még a typ3-asban is. 0.89 negyedik és 4.125 difi.
Az AT pedig a "hosszú" váltó 0.93 negyedik és 3.88 difi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8058 Dátum:
2009 December 29, 20:06:43 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 December 29, 20:01:45
Na kerestem, de nem találom, talán a 1303.de oldalán volt.
csp 093-at ír, de szerintem ha nem is az AT, de valamelyik hosszú biztos volt 0.89-el és talán csak 72-ben.
itt írja az AT/ AH váltót
http://sandlizrd.baja.com/gears.htm
www.talizmansport.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8057 Dátum:
2009 December 29, 20:01:45 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 29, 19:34:29
melyik táblázatból van?
most hirtelen csak a csp táblázatot találtam, de mint azt tudjuk, ez nem szent írás.
Na kerestem, de nem találom, talán a 1303.de oldalán volt.
csp 093-at ír, de szerintem ha nem is az AT, de valamelyik hosszú biztos volt 0.89-el és talán csak 72-ben.
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8056 Dátum:
2009 December 29, 19:48:04 »
Idézetet írta: abu - 2009 December 29, 19:45:55
Na 11111 228-as az a busz váltóba csont nélkül én 1x belefaragtam typ 1.-be, de abból még én se kérnék .Typ 1-be 215 az egészséges a 228 se tud sokkal többet.
itt meg a busz hosszúváltóba kell befaragni a 228-at
a 215 még éppen elfért
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8055 Dátum:
2009 December 29, 19:47:21 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 December 29, 19:40:16
2.0-es typ4-hez busz hosszú váltó
Abba sima liba.
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8054 Dátum:
2009 December 29, 19:45:55 »
Na 11111 228-as az a busz váltóba csont nélkül én 1x belefaragtam typ 1.-be, de abból még én se kérnék .Typ 1-be 215 az egészséges a 228 se tud sokkal többet.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8053 Dátum:
2009 December 29, 19:45:24 »
Érdekes hogy itt évjáratra írják a váltóáttételeket
http://www.gw-autoteile.de/Service/Kaefer11.htm
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8052 Dátum:
2009 December 29, 19:41:34 »
Oválokba meg volt gyárilag 0,77.
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 29, 19:35:21
igy a pontos Mester
de a 0.82 az igazi
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8051 Dátum:
2009 December 29, 19:40:16 »
Idézetet írta: abu - 2009 December 29, 19:39:18
Milyen typ 4 hez milyen váltó?
2.0-es typ4-hez busz hosszú váltó
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8050 Dátum:
2009 December 29, 19:39:18 »
Milyen typ 4 hez milyen váltó?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8049 Dátum:
2009 December 29, 19:35:21 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 29, 19:27:20
most nincs előttem táblázat, de lehet, hogy semmi.
ha emlékeim nem csalnak, akkor csak a "félhosszú" váltóban volt a 0,89 4. fokozat a 4,125 diffi áttétellel.
a hosszú váltóban meg a hosszú (3,875) difi és 0,93 4. fokozat volt.
igy a pontos Mester
de a 0.82 az igazi
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8048 Dátum:
2009 December 29, 19:34:29 »
melyik táblázatból van?
most hirtelen csak a csp táblázatot találtam, de mint azt tudjuk, ez nem szent írás.
Idézetet írta: 1303LS - 2009 December 29, 19:31:30
AT 0.89 3.89-el
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8047 Dátum:
2009 December 29, 19:31:30 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 29, 19:27:20
most nincs előttem táblázat, de lehet, hogy semmi.
ha emlékeim nem csalnak, akkor csak a "félhosszú" váltóban volt a 0,89 4. fokozat a 4,125 diffi áttétellel.
a hosszú váltóban meg a hosszú (3,valamenyi) difi és 0,92 4. fokozat volt.
AT 0.89 3.89-el
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8046 Dátum:
2009 December 29, 19:31:01 »
Idézetet írta: SiD - 2009 December 29, 19:25:14
akkor mi a különbség az AT (1303S) és AH (1302S) között?
végátétel 03 hoszabb
4.02 hoszabb
pontos adat kell
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8045 Dátum:
2009 December 29, 19:29:49 »
Idézetet írta: abu - 2009 December 29, 19:26:57
A 228-nál nem a lendkerék a probléma typ 1 váltohoz hanem a szerkezet
a váltó typ4-hez volt gyárilag
akkor nem lesz probléma, csak flexelni kell egy kicsit?
Oldalak:
1
...
351
352
353
354
355
[
356
]
357
358
359
360
361
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...