www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 17:22:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401208 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8044 Dátum: 2009 December 29, 19:27:20 »

most nincs előttem táblázat, de lehet, hogy semmi.

ha emlékeim nem csalnak, akkor csak a "félhosszú" váltóban volt a 0,89 4. fokozat a 4,125 diffi áttétellel.
a hosszú váltóban meg a hosszú (3,875) difi és 0,93 4. fokozat volt.


akkor mi a különbség az AT (1303S) és AH (1302S) között?
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 29, 19:32:23 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #8043 Dátum: 2009 December 29, 19:26:57 »

A 228-nál nem a lendkerék a probléma typ 1 váltohoz hanem a szerkezet
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8042 Dátum: 2009 December 29, 19:25:14 »

1, 2, 3, fokozat minden váltóban egyforma.
akkor mi a különbség az AT (1303S) és AH (1302S) között?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8041 Dátum: 2009 December 29, 19:25:06 »

Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.
a "difi" félhosszú Wink
a4. nem 0.92 hanem 0.89 Shocked
nem 1300-as hanem rövid 1302 Cheesy
nem ugyanaz,tudod olajos v.száraz Roll Eyes
na a lényeget értem,de a röviddel semi ilyesmi nem szokott lenni Undecided

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
1303LS
« Hozzászólás #8040 Dátum: 2009 December 29, 19:24:03 »

Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.
Bármi lehet, én is úgy tudtam, hogy ilyen rövid 1,2,3-as, hosszsú4. csak a typ3-akban volt a nagy tömeg miatt, a 302-es középhosszúja meg valami köztes difi és slussz. Viszont rémlik valami késői váltó talán 75 után 1.3-asokban, amin csak a 4. hosszú és rövid a difi.  Shocked
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #8039 Dátum: 2009 December 29, 19:22:47 »

Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8038 Dátum: 2009 December 29, 19:21:10 »

1, 2, 3, fokozat minden váltóban egyforma.
Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8037 Dátum: 2009 December 29, 19:12:28 »

jok az okfejtések ajálom mindenkinek Wink
viszont össze cserélték a 02-öt a 03-mal mert a 02S 1.6 és AH középhosszú az ideális tura gép Roll Eyes
Nekem ilyen váltóm van az 1302S-ben. Biztos, hogy csak 4. hosszabb?
Amíg Maresz építette a motoromat, addig egy 1300-as volt benne és ha nem huzattam ki csutkára kettesben, akkor hármasban alig akart megmozdulni.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #8036 Dátum: 2009 December 29, 18:37:41 »

228mm ilyen van nekem is csak kicsit másabb Grin
simán belefér kis köszörüléssel
köszi Kezfogas
múltkor belepróbáltuk a 215-öst, az éppen hogy belefért
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8035 Dátum: 2009 December 29, 18:35:59 »

typ4-hez szerintetek létezik 230-as lendkerék? Huh vevő van a váltómra, és szerinte neki ilyen van a motorjához.
illetve keresnék neki busz hosszúváltóra olyan váltóharangot amibe belefér ez a nagy lendkerék(ha van ilyen)
vagy annyira ki lehet flexelni a gyári váltóharangot, amibe maximum a 215-ös lendkerékkerék fér be, hogy beleférjen ez a nagy is?
228mm ilyen van nekem is csak kicsit másabb Grin
simán belefér kis köszörüléssel

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8034 Dátum: 2009 December 29, 18:24:11 »

jok az okfejtések ajálom mindenkinek Wink
viszont össze cserélték a 02-öt a 03-mal mert a 02S 1.6 és AH középhosszú az ideális tura gép Roll Eyes
jaja
1303 S az a hosszú AT, mint nekem
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #8033 Dátum: 2009 December 29, 18:18:33 »

typ4-hez szerintetek létezik 230-as lendkerék? Huh vevő van a váltómra, és szerinte neki ilyen van a motorjához.
illetve keresnék neki busz hosszúváltóra olyan váltóharangot amibe belefér ez a nagy lendkerék(ha van ilyen)
vagy annyira ki lehet flexelni a gyári váltóharangot, amibe maximum a 215-ös lendkerékkerék fér be, hogy beleférjen ez a nagy is?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8032 Dátum: 2009 December 29, 17:34:27 »

Voltak az alkatrészesben hozzászólások a váltóról és a hosszúváltóról.

Mostanában nagyon beleástam magam az épített hosszúváltókba ("freeway flyer") és sok infot hallottam róluk.
A motor terhelése (melegedése) arányos a kivett teljesítménnyel, ez pedig a haladási sebességgel van szoros összefüggésben. A motor hőjét 80%-ban a kivett teljesítmény (égés során keletkezett hő) és 20%-ban a súrlódási munka határozza meg (normál fordulatszámokon üzemelő motornál).

A léghűtéses motoroknak fontos, hogy legyen ventillátor fordulatszám, mert ez kell a megfelelő hűtéshez. Ha építünk egy erős, nyomatékos motort, mondjuk egy 1915-ös typ1-es akkor tehetünk hozzá egy hosszú (épített) váltót, mert erős a motor viszi a terhet, de ahhoz, hogy 90-nel menjünk a hosszú váltóval kevesebbet fog pörögni, de a hőterhelése közel ugyanannyi, hiszen a haladási sebességgel arányos a hő, ellenben a szállított légmennyiség kisebb, mert kisebb a fordulat. Melegszik az olaj, melegszik a motor és megragadhat. Többen jártak így az épített hosszúváltóval (forrás:The Samba).

A busznál is ez a helyzet, nem baj, ha pörög, akkor legalább van légáramlat, ezek a motork (széria tengellyel, széria karbival) nem forgathatók túl, egy busz is bírja a padlógázt, ahogy a bogarak is, okosan van megcsinálva. Nem is kell járatni sem (ld kezelési utasítás: első naptól teljes gázzal lehet használni), mert alig forg 4000 fölé, az meg nem fordulat, ha minden jól van beállítva, nincs a hűtőbordákon olajsár, nincs nagy előgyújtás, stb. akkor a motor nem melegszik túl.

A korabeli tesztek (forrás: VW Beetle, The Golden Portfolio) mind kiemelték, hogy a bogárnak a kategóritársaihoz képest milyen hosszú a váltója, kimondottan autópályára tervezték, padlógázas üzemre, egy hasonló teljesítményű kortárs sokkal többet forgott.

Általános az a nézet motorépítők között (Chico Performance, VW paradise, Berg stb.), hogy erős motorral sem szabad a gyári hosszúváltó fölé menni áttételben, mert nem bírja a motor a hőterhelés miatt, vagy speciális hűtés kell, módosított lapátkerékkel, áttétellel.

Busznál a 5 bordás hosszúváltót tartják legjobbnak, hosszabbakat nem építenek, az említett okok miatt.

A hosszú váltó, gyenge motor párosítás pedig a lehető legrosszabb, mert a kis motort erőltetjük alacsony fordulaton, ahol nincs hűtés.
A már említett Goldebn Portfolio könyv egyik tesztjében erősen kritizálják a 1302S-t a hosszúváltó miatt, mert nagyon a rovására megy a dinamikának, jobbank tartják az 1500-as félhosszú váltóját, mert ottt csak a 4. hasonló hosszú, egyébként rövidebb, azonban ennél is jobban tartják a tesztelők a 1300-as motor rövid váltó párosítást.

Nyilván manapság mások a szempontok a közlekedésben, azonban a hűtés, hőterhelés-sebesség összefüggés nem változik minden kormányváltáskor.  Wink
jok az okfejtések ajálom mindenkinek Wink
viszont össze cserélték a 02-öt a 03-mal mert a 02S 1.6 és AH középhosszú az ideális tura gép Roll Eyes

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8031 Dátum: 2009 December 29, 17:13:49 »


Nem, nem mondtam le.
most vett első futóművet is az extra keskenyítéshez Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8030 Dátum: 2009 December 29, 17:08:29 »

Szóval, lemondtál az építésről 



Nem, nem mondtam le.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8029 Dátum: 2009 December 29, 14:29:05 »

Nekem elado lesz a 68as Karmannombol a valtom Wink
AO,nem vezeto kinyomocsapagyas
Ha valakit erdekel...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8028 Dátum: 2009 December 29, 14:26:08 »

Szóval, lemondtál az építésről 


Voltak az alkatrészesben hozzászólások a váltóról és a hosszúváltóról.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8027 Dátum: 2009 December 29, 14:18:12 »

Voltak az alkatrészesben hozzászólások a váltóról és a hosszúváltóról.

Mostanában nagyon beleástam magam az épített hosszúváltókba ("freeway flyer") és sok infot hallottam róluk.
A motor terhelése (melegedése) arányos a kivett teljesítménnyel, ez pedig a haladási sebességgel van szoros összefüggésben. A motor hőjét 80%-ban a kivett teljesítmény (égés során keletkezett hő) és 20%-ban a súrlódási munka határozza meg (normál fordulatszámokon üzemelő motornál).

A léghűtéses motoroknak fontos, hogy legyen ventillátor fordulatszám, mert ez kell a megfelelő hűtéshez. Ha építünk egy erős, nyomatékos motort, mondjuk egy 1915-ös typ1-es akkor tehetünk hozzá egy hosszú (épített) váltót, mert erős a motor viszi a terhet, de ahhoz, hogy 90-nel menjünk a hosszú váltóval kevesebbet fog pörögni, de a hőterhelése közel ugyanannyi, hiszen a haladási sebességgel arányos a hő, ellenben a szállított légmennyiség kisebb, mert kisebb a fordulat. Melegszik az olaj, melegszik a motor és megragadhat. Többen jártak így az épített hosszúváltóval (forrás:The Samba).

A busznál is ez a helyzet, nem baj, ha pörög, akkor legalább van légáramlat, ezek a motork (széria tengellyel, széria karbival) nem forgathatók túl, egy busz is bírja a padlógázt, ahogy a bogarak is, okosan van megcsinálva. Nem is kell járatni sem (ld kezelési utasítás: első naptól teljes gázzal lehet használni), mert alig forg 4000 fölé, az meg nem fordulat, ha minden jól van beállítva, nincs a hűtőbordákon olajsár, nincs nagy előgyújtás, stb. akkor a motor nem melegszik túl.

A korabeli tesztek (forrás: VW Beetle, The Golden Portfolio) mind kiemelték, hogy a bogárnak a kategóritársaihoz képest milyen hosszú a váltója, kimondottan autópályára tervezték, padlógázas üzemre, egy hasonló teljesítményű kortárs sokkal többet forgott.

Általános az a nézet motorépítők között (Chico Performance, VW paradise, Berg stb.), hogy erős motorral sem szabad a gyári hosszúváltó fölé menni áttételben, mert nem bírja a motor a hőterhelés miatt, vagy speciális hűtés kell, módosított lapátkerékkel, áttétellel.

Busznál a 5 bordás hosszúváltót tartják legjobbnak, hosszabbakat nem építenek, az említett okok miatt.

A hosszú váltó, gyenge motor párosítás pedig a lehető legrosszabb, mert a kis motort erőltetjük alacsony fordulaton, ahol nincs hűtés.
A már említett Goldebn Portfolio könyv egyik tesztjében erősen kritizálják a 1302S-t a hosszúváltó miatt, mert nagyon a rovására megy a dinamikának, jobbank tartják az 1500-as félhosszú váltóját, mert ottt csak a 4. hasonló hosszú, egyébként rövidebb, azonban ennél is jobban tartják a tesztelők a 1300-as motor rövid váltó párosítást.

Nyilván manapság mások a szempontok a közlekedésben, azonban a hűtés, hőterhelés-sebesség összefüggés nem változik minden kormányváltáskor.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8026 Dátum: 2009 December 28, 11:01:49 »

Elado 90,5/69 Mahle hasznalt henger-dugo szettem(1776-hoz)
50e Ft
Érdekelne
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8025 Dátum: 2009 December 28, 08:38:28 »

Elado 90,5/69 Mahle hasznalt henger-dugo szettem(1776-hoz)
50e Ft

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8024 Dátum: 2009 December 25, 21:24:49 »

mondjuk nem is sok uzemoraja van meg Roll Eyes Grin
nem is kimélte
1ora Szeky=1év zolinál Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8023 Dátum: 2009 December 25, 21:22:46 »

Szeky motorja is megbizhato az átalakitással kapcsolatba Wink
a többi más kérdés Undecided

mondjuk nem is sok uzemoraja van meg Roll Eyes Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8022 Dátum: 2009 December 25, 21:19:52 »

Köszönöm a bizalmat! De az azért tény, hogy egy ilyen WBX-LBX átalakítás nagyobb rizikót jelent mint egy hagyományos typ1 motor megépítése. De, úgy gondolom, hogy a WBX motor levegősítésénél felmerülő problémáknak, hibáknak a motor elkészülte után rögtön, vagy rövid időn belül meg kell jelenniük. Ha akkor nem történik semmi rendellenes, illetve, ha ezeket kijavítom, akkor az oxyboxer meghibásodási valószínűsége a későbbiekben nem lesz nagyobb mint egy tuningolt typ1 motoré...


Szeky motorja is megbizhato az átalakitással kapcsolatba Wink
a többi más kérdés Undecided

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8021 Dátum: 2009 December 25, 15:39:03 »

Köszönöm a bizalmat! De az azért tény, hogy egy ilyen WBX-LBX átalakítás nagyobb rizikót jelent mint egy hagyományos typ1 motor megépítése. De, úgy gondolom, hogy a WBX motor levegősítésénél felmerülő problémáknak, hibáknak a motor elkészülte után rögtön, vagy rövid időn belül meg kell jelenniük. Ha akkor nem történik semmi rendellenes, illetve, ha ezeket kijavítom, akkor az oxyboxer meghibásodási valószínűsége a későbbiekben nem lesz nagyobb mint egy tuningolt typ1 motoré...


zoli vecsésig huz és onnan megy tovább haza Grin
és igy nincs rám szükség Roll Eyes

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8020 Dátum: 2009 December 25, 14:48:54 »

Én nem tudok több előnyt.

itt kb. össze van gyűjtve: (bár szvsz az pont elég, hogy nem hullik szét állandóan)

http://www.terrystaley.com/beetle/why_type4.htm (igen, a mustangos résznél én is jót mulattam, de a többi megállja a helyét szerintem)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8019 Dátum: 2009 December 25, 01:22:44 »

12 quart szokott lenni Smiley

bammeg..az tényleg sok Shocked Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8018 Dátum: 2009 December 24, 21:27:00 »


Gyomáról Vecsésig és el tudlak vontatni, csak innen ki húz majd haza?  Grin Grin Grin

Lacika Balatonig....
zoli vecsésig huz és onnan megy tovább haza Grin
és igy nincs rám szükség Roll Eyes

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8017 Dátum: 2009 December 24, 20:57:34 »


Gyomáról Vecsésig és el tudlak vontatni, csak innen ki húz majd haza?  Grin Grin Grin

Lacika Balatonig....
Győrig egy útvonalon szoktunk menni Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8016 Dátum: 2009 December 24, 15:34:50 »

" a mild engle W125 cam "   Shocked

Nincs valami löket vs tengely vs nyomatékgörbe összehasonlítás ? Mert te is mondtad az előbb, hosszú lökettel a nagy tengely sem nyomatékszegény alul annyira. ( vagy csak a nagy lökettérfogat miatt ? Cheesy)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8015 Dátum: 2009 December 24, 15:12:47 »


" a mild engle W125 cam "   Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8014 Dátum: 2009 December 24, 15:02:20 »

http://www.youtube.com/watch?v=UxlupdInTXY&feature=player_embedded
 Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8013 Dátum: 2009 December 24, 14:07:11 »

Jól van fiam, leülhetsz, egyes!   
pedig én csak jót akartam de akkor nincs más hátra

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 24, 14:11:06 írta tati »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8012 Dátum: 2009 December 24, 12:30:48 »

Jaaa, biztos voltam benne, hogy buszba akarod betenni.  Smiley

Ez nem jó, nem fér el a turbinaház alatt és a gerendát sem lehet hozzácsavarozni egykönnyen.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8011 Dátum: 2009 December 24, 12:10:54 »

typ3-ba nem jó a skoda mb1000 blokja? mer a kaszni az nagyon hasonlít Winkés azon is van hátul gerenda Roll Eyes

Jól van fiam, leülhetsz, egyes!   

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8010 Dátum: 2009 December 24, 12:10:24 »

Bogárboltokban van, olajpumpafedél helyére csavarozod fel. Hudáknál 1698 a cikkszáma, ez alapján már árat is tudsz nézni...

Vagy ha gondolod, akkor szerzek neked egy WBX blokkot, azon ez megoldott, csak a vízköpenyt kell lecsapnod róla... Na?  Tongue



Ez nem jó, nem fér el a turbinaház alatt és a gerendát sem lehet hozzácsavarozni egykönnyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8009 Dátum: 2009 December 24, 11:50:29 »

Keresek olyan blokk felfogató megoldást, amivel a typ3-asba vagy a hátul motortartós buszba be lehet tenni sima typ1-es motort.Láttam ilyesmit régen, de már nem találom. (CB performance?)

Vagy esetleg keresek busz blokkot vagy typ3-as blokkot, üresen.

 
typ3-ba nem jó a skoda mb1000 blokja? mer a kaszni az nagyon hasonlít Winkés azon is van hátul gerenda Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 24, 11:54:07 írta tati »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8008 Dátum: 2009 December 24, 11:42:20 »

Bogárboltokban van, olajpumpafedél helyére csavarozod fel. Hudáknál 1698 a cikkszáma, ez alapján már árat is tudsz nézni...

Vagy ha gondolod, akkor szerzek neked egy WBX blokkot, azon ez megoldott, csak a vízköpenyt kell lecsapnod róla... Na?  Tongue


Keresek olyan blokk felfogató megoldást, amivel a typ3-asba vagy a hátul motortartós buszba be lehet tenni sima typ1-es motort.Láttam ilyesmit régen, de már nem találom. (CB performance?)

Vagy esetleg keresek busz blokkot vagy typ3-as blokkot, üresen.

 

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8007 Dátum: 2009 December 24, 11:32:38 »

Keresek olyan blokk felfogató megoldást, amivel a typ3-asba vagy a hátul motortartós buszba be lehet tenni sima typ1-es motort.Láttam ilyesmit régen, de már nem találom. (CB performance?)

Vagy esetleg keresek busz blokkot vagy typ3-as blokkot, üresen.

 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8006 Dátum: 2009 December 24, 10:22:29 »

Erre én is rendszeresen ráébredek, mikor megpillantom a motoromat a szerelőállványon, de aztán egy fél-háromnegyed órás vívódás után elhitetem magammal, hogy fasza lesz... Aztán ez a nyugodt meggyőződés addig tart, míg újból rá nem nézek arra a korcsra  Smiley
Megyek is a garázsba, még vannak apróbb problémák a HD-blokk közbetétekkel...  Undecided



Gyomáról Vecsésig és el tudlak vontatni, csak innen ki húz majd haza?  Grin Grin Grin

Lacika Balatonig....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8005 Dátum: 2009 December 24, 10:20:07 »

Erre én is rendszeresen ráébredek, mikor megpillantom a motoromat a szerelőállványon, de aztán egy fél-háromnegyed órás vívódás után elhitetem magammal, hogy fasza lesz... Aztán ez a nyugodt meggyőződés addig tart, míg újból rá nem nézek arra a korcsra  Smiley
Megyek is a garázsba, még vannak apróbb problémák a HD-blokk közbetétekkel...  Undecided

Igaz.  Ízlés kérdése, egy azonban objektív: mindenki beteg, aki WBX-ből farag léghűtésest. "Na, ez mán hülyeség" !

 Grin Grin Grin

Oldalak: 1 ... 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.