www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:08:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3402113 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8404 Dátum: 2010 Február 02, 12:16:17 »

mire lehet hasznélni a 303-masotot Roll Eyes http://www.youtube.com/watch?v=wXX91jW2ILU&feature=related

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8403 Dátum: 2010 Február 02, 09:10:14 »

főtengely        alap: 55.00 és van egy 40.00 -0.25-ös lépcsőkkel ez is
   Köszi!

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #8402 Dátum: 2010 Február 01, 22:01:51 »

Lehet eredményes, csak néha hibákat követ el, mondjuk belekezd egy 1303-as restaurálásába...  Evil Grin Grin
Inkább csak az átlagnál alaposabb felújításába, de nem is én kezdtem el, darabokban vettem, és csak be kellett fejezni. (1,5 év Evil)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8401 Dátum: 2010 Február 01, 21:58:21 »

Valószínűleg. Szerencsére a hobbista autókészítő lehet eredményes , a home made állatorvoslás viszont nem szokott jól végződni.

Lehet eredményes, csak néha hibákat követ el, mondjuk belekezd egy 1303-as restaurálásába...  Evil Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #8400 Dátum: 2010 Február 01, 21:57:18 »

nem lenne baj vele ha nem lenne totál idióta szegény  Grin Grin
én malacnak hívom  Grin Grin Grin
Elhízott játékkutya

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #8399 Dátum: 2010 Február 01, 21:55:39 »

Gondolom a saját szakmádból tudnál néhány újdonsággal szolgálni nekünk is....  Shocked Grin
Valószínűleg. Szerencsére a hobbista autókészítő lehet eredményes , a home made állatorvoslás viszont nem szokott jól végződni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #8398 Dátum: 2010 Február 01, 21:49:31 »

Jaj, szegény Rozi. Inkább zsírfarkas. De ilyennek szeretik...
nem lenne baj vele ha nem lenne totál idióta szegény  Grin Grin
én malacnak hívom  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #8397 Dátum: 2010 Február 01, 21:48:42 »

huhh és még egy vérfarkasa is van ,most jutott eszembe
akkor viszont bocsánat papper  Grin Grin Grin
Jaj, szegény Rozi. Inkább zsírfarkas. De ilyennek szeretik...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8396 Dátum: 2010 Február 01, 21:46:14 »

Köszönöm, nekem újak voltak ezek az infók. De még csak 47 vagyok... Grin

Gondolom a saját szakmádból tudnál néhány újdonsággal szolgálni nekünk is....  Shocked Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #8395 Dátum: 2010 Február 01, 21:38:53 »

Ne pimaszkodj, öcsi, mert rád küldöm a gyereket! Még 3 napig nem felel az elkövetett tetteiért.
huhh és még egy vérfarkasa is van ,most jutott eszembe
akkor viszont bocsánat papper  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #8394 Dátum: 2010 Február 01, 21:34:09 »

vén b..zi  Grin
Ne pimaszkodj, öcsi, mert rád küldöm a gyereket! Még 3 napig nem felel az elkövetett tetteiért.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #8393 Dátum: 2010 Február 01, 21:29:33 »

Köszönöm, nekem újak voltak ezek az infók. De még csak 47 vagyok... Grin
vén b..zi  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #8392 Dátum: 2010 Február 01, 21:27:33 »

Köszönöm, nekem újak voltak ezek az infók. De még csak 47 vagyok... Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8391 Dátum: 2010 Február 01, 21:23:50 »

Melyik része? Amire a hajtókarcsapágy felfekszik? És a "sonkák"?


Igen, a kar, ami a tengelyből (tengelyvonalból) kiáll a lökethossz felével. Az a hajtókar vagy forgattyúskar, szebben nevezve, mert a hajtókar valóban a biciklin van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #8390 Dátum: 2010 Február 01, 21:21:57 »

A hajtókar a főtengely része és felvesz más irányú erőket is, a hajtórúd pedig csak rúd irányú (elsődleges) erőket vesz fel.

A népnyelv hajtókarnak hívja a hajtórudat, de szakmailag és emberileg ez nem helyes.  Wink
Melyik része? Amire a hajtókarcsapágy felfekszik? És a "sonkák"?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8389 Dátum: 2010 Február 01, 21:19:17 »

Hajtókar-hajtórúd. Mi a különbség?

A hajtókar a főtengely része és felvesz más irányú erőket is, a hajtórúd pedig csak rúd irányú (elsődleges) erőket vesz fel.

A népnyelv hajtókarnak hívja a hajtórudat, de szakmailag és emberileg ez nem helyes.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8388 Dátum: 2010 Február 01, 21:17:16 »


 főtengely        alap: 55.00 és van egy 40.00 -0.25-ös lépcsőkkel ez is
   -II-       1túlméret: 54.75  
   -II-       2túlméret: 54.50
   -II-       3túlméret: 54.25
 nyugvócsapágy külső méret      alap: 65.00 és van egy 50-es is, ahonló 0.50-es lépcsőkkel.
     -II-            -II-   -II-  1túlméret:  65.50
      -II-           -II-   -II-  2túlméret: 66.00

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #8387 Dátum: 2010 Február 01, 21:17:06 »

Hajtókar-hajtórúd. Mi a különbség?

Hajtókar a biciklin van  Grin

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #8386 Dátum: 2010 Február 01, 21:16:18 »


HajtóRÚD maradhat a gyári 5.4"-os.
Igen, a henger maradhat, de laposabb dugó kell.
Hajtókar-hajtórúd. Mi a különbség?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8385 Dátum: 2010 Február 01, 21:13:15 »

hajtókar biztos másik kell,  a henger lehet egyforma de a dugó biztos alacsonyabb mint a 69nél Roll Eyes


HajtóRÚD maradhat a gyári 5.4"-os.
Igen, a henger maradhat, de laposabb dugó kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8384 Dátum: 2010 Február 01, 21:12:20 »

ha már löket növelés, ha cserélem a főtengelyt, modjuk egy 76-os löketűre, mit kell még hozzá cserélni?
használható a 69-es lökethez gyártott HD garnitúra


Ha a sima HD-t használod, akkor szélesebb lesz a motor, mert alátétezni kell a hengereket.
Speckó ("B") HD kell hozzá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8383 Dátum: 2010 Február 01, 20:20:58 »

lécci íra már meg valaki  a főtengely csapméreteket  meg a külső túlméretet ,mert belezavarodtam

 főtengely        alap:
   -II-       1túlméret:   
   -II-       2túlméret:
   -II-       3túlméret:
 nyugvócsapágy külső méret      alap:
     -II-            -II-   -II-  1túlméret:
      -II-           -II-   -II-  2túlméret:

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8382 Dátum: 2010 Február 01, 20:11:45 »

ha már löket növelés, ha cserélem a főtengelyt, modjuk egy 76-os löketűre, mit kell még hozzá cserélni?
használható a 69-es lökethez gyártott HD garnitúra
hajtókar biztos másik kell,  a henger lehet egyforma de a dugó biztos alacsonyabb mint a 69nél Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8381 Dátum: 2010 Január 31, 23:21:53 »

hát nem, pár napja találtam a neten. amcsik.
csak gondoltam a témához illik egy kicsit.
ha már löket növelés, ha cserélem a főtengelyt, modjuk egy 76-os löketűre, mit kell még hozzá cserélni?
használható a 69-es lökethez gyártott HD garnitúra

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #8380 Dátum: 2010 Január 31, 23:12:05 »

gondolom nem magyaro.-n készül ez a motor
hát nem, pár napja találtam a neten. amcsik.
csak gondoltam a témához illik egy kicsit.


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8379 Dátum: 2010 Január 31, 23:07:50 »

86os löketű
gondolom nem magyaro.-n készül ez a motor

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #8378 Dátum: 2010 Január 31, 23:02:52 »

86os löketű


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8377 Dátum: 2010 Január 31, 22:59:08 »

így nem fog a vez.tengely eltörni?
ez mekkora löket már?

Nem törik el, körkörösen is el szokták vékonyítani, nem csak így bemarva.

Ez kb. 82-84-es lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #8376 Dátum: 2010 Január 31, 22:57:37 »

Grin


azannya mekkora löketű főtengely ez???
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8375 Dátum: 2010 Január 31, 22:57:12 »

Grin
így nem fog a vez.tengely eltörni?
ez mekkora löket már?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8374 Dátum: 2010 Január 31, 22:56:35 »

mesélj is valamit róla, én nem tudom mit kell nézni Smiley

Azt kell nézni, hogy nem csak felül nem fér el a hajtórúd, hanem a vezérműtengelyből is le kell venni.
 Undecided
Még akkor is, ha speckó hajtórudat használsz, ami nem olcsó....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #8373 Dátum: 2010 Január 31, 22:54:31 »

Grin
mesélj is valamit róla, én nem tudom mit kell nézni Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #8372 Dátum: 2010 Január 31, 22:50:52 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8371 Dátum: 2010 Január 31, 22:48:23 »

csak agyaltam kicsit
esetleg nagyobb löketű főtengelyekkel van tapasztalatod, milyen minőségűek?


Közvetlen tapasztalatom egyelőre nincs, de remélem lesz hamarosan.  Wink

Megoszlanak a vélemények a tengelyekkel kapcsolatban, sokféle van, de ami 300 euro alatt van, az általában kínai és több embernek volt vele probléma (TheSamba.com).

Berg, Scat Volkstroker, és a német tengelyek jók, a CB tengelyeit szokták szidni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8370 Dátum: 2010 Január 31, 22:05:43 »


Nem lehet belerakni, hosszabb, mások a csapok, hajtórúd nem fér el a typ1 blokkban, nincs hozzá csapágy.
A wbx-et könnyebb befaragni, ott azt hiszem csak egy csapágyat kell módosítani, de nem én vagyok a megfelelő perverz erre, én azt mondom, hogy amíg typ1-ből relatíve olcsón lehet 2300-as blokkot csinálni, akkor miért ügyeskedjünk drága cuccokkal és járjunk ismeretlen utat...
csak agyaltam kicsit
esetleg nagyobb löketű főtengelyekkel van tapasztalatod, milyen minőségűek?
Ilyenkor télen betegen dúsra kell a webert karburálni, küllönben durrog, köhög és nem megy.
na pont ezt csinálja Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8369 Dátum: 2010 Január 31, 21:59:21 »

már 28-as van bent, kicsit állítottam az alpjárti keveréken, így künnyebben indul hidegen és símábban pörög fel de terhelésen nem az igazi
meg várom a jobb időt
Ilyenkor télen betegen dúsra kell a webert karburálni, küllönben durrog, köhög és nem megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8368 Dátum: 2010 Január 31, 21:58:31 »

aki foglalkozott typ4-es motorral az biztos tudja, hogy mekkora lökettel csinálták őket ill., hogy a typ4 főtengelyt belehet-e pajszerolni a typ1 blokkba?
ill. a csptávolságok, vagy a méretek miatt nem, vagy? Smiley


Nem lehet belerakni, hosszabb, mások a csapok, hajtórúd nem fér el a typ1 blokkban, nincs hozzá csapágy.
A wbx-et könnyebb befaragni, ott azt hiszem csak egy csapágyat kell módosítani, de nem én vagyok a megfelelő perverz erre, én azt mondom, hogy amíg typ1-ből relatíve olcsón lehet 2300-as blokkot csinálni, akkor miért ügyeskedjünk drága cuccokkal és járjunk ismeretlen utat...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8367 Dátum: 2010 Január 31, 21:41:34 »

aki foglalkozott typ4-es motorral az biztos tudja, hogy mekkora lökettel csinálták őket ill., hogy a typ4 főtengelyt belehet-e pajszerolni a typ1 blokkba?
ill. a csptávolságok, vagy a méretek miatt nem, vagy? Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8366 Dátum: 2010 Január 31, 12:48:34 »

én is +5  10 fokban újrakezdem de akkor már 28as ventúrikkal Undecided
már 28-as van bent, kicsit állítottam az alpjárti keveréken, így künnyebben indul hidegen és símábban pörög fel de terhelésen nem az igazi
meg várom a jobb időt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8365 Dátum: 2010 Január 31, 12:45:15 »

ez így van
a fúvóka méretek elvileg jók de nem tudom, hogy a hideg vagy mi szivat, így hát kicsit altatom a dolgot
én is +5  10 fokban újrakezdem de akkor már 28as ventúrikkal Undecided

Oldalak: 1 ... 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.363 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.