www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:21:57
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
343
344
345
346
347
[
348
]
349
350
351
352
353
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3402247 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8404 Dátum:
2010 Február 02, 12:16:17 »
mire lehet hasznélni a 303-masotot
http://www.youtube.com/watch?v=wXX91jW2ILU&feature=related
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8403 Dátum:
2010 Február 02, 09:10:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Február 01, 21:17:16
főtengely alap: 55.00 és van egy 40.00 -0.25-ös lépcsőkkel ez is
Köszi!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8402 Dátum:
2010 Február 01, 22:01:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Február 01, 21:58:21
Lehet eredményes, csak néha hibákat követ el, mondjuk belekezd egy 1303-as restaurálásába...
Inkább csak az átlagnál alaposabb felújításába, de nem is én kezdtem el, darabokban vettem, és csak be kellett fejezni. (1,5 év
)
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8401 Dátum:
2010 Február 01, 21:58:21 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Február 01, 21:55:39
Valószínűleg. Szerencsére a hobbista autókészítő lehet eredményes
, a home made állatorvoslás
viszont nem szokott jól végződni.
Lehet eredményes, csak néha hibákat követ el, mondjuk belekezd egy 1303-as restaurálásába...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8400 Dátum:
2010 Február 01, 21:57:18 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Február 01, 21:49:31
nem lenne baj vele ha nem lenne totál idióta szegény
én malacnak hívom
Elhízott játékkutya
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8399 Dátum:
2010 Február 01, 21:55:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Február 01, 21:46:14
Gondolom a saját szakmádból tudnál néhány újdonsággal szolgálni nekünk is....
Valószínűleg. Szerencsére a hobbista autókészítő lehet eredményes
, a home made állatorvoslás
viszont nem szokott jól végződni.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8398 Dátum:
2010 Február 01, 21:49:31 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Február 01, 21:48:42
Jaj, szegény Rozi. Inkább zsírfarkas. De ilyennek szeretik...
nem lenne baj vele ha nem lenne totál idióta szegény
én malacnak hívom
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8397 Dátum:
2010 Február 01, 21:48:42 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Február 01, 21:38:53
huhh és még egy vérfarkasa is van ,most jutott eszembe
akkor viszont bocsánat papper
Jaj, szegény Rozi. Inkább zsírfarkas. De ilyennek szeretik...
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8396 Dátum:
2010 Február 01, 21:46:14 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Február 01, 21:27:33
Köszönöm, nekem újak voltak ezek az infók. De még csak 47 vagyok...
Gondolom a saját szakmádból tudnál néhány újdonsággal szolgálni nekünk is....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8395 Dátum:
2010 Február 01, 21:38:53 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Február 01, 21:34:09
Ne pimaszkodj, öcsi, mert rád küldöm a gyereket! Még 3 napig nem felel az elkövetett tetteiért.
huhh és még egy vérfarkasa is van ,most jutott eszembe
akkor viszont bocsánat papper
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8394 Dátum:
2010 Február 01, 21:34:09 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Február 01, 21:29:33
vén b..zi
Ne pimaszkodj, öcsi, mert rád küldöm a gyereket! Még 3 napig nem felel az elkövetett tetteiért.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8393 Dátum:
2010 Február 01, 21:29:33 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Február 01, 21:27:33
Köszönöm, nekem újak voltak ezek az infók. De még csak 47 vagyok...
vén b..zi
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8392 Dátum:
2010 Február 01, 21:27:33 »
Köszönöm, nekem újak voltak ezek az infók. De még csak 47 vagyok...
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8391 Dátum:
2010 Február 01, 21:23:50 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Február 01, 21:21:57
Melyik része? Amire a hajtókarcsapágy felfekszik? És a "sonkák"?
Igen, a kar, ami a tengelyből (tengelyvonalból) kiáll a lökethossz felével. Az a hajtókar vagy forgattyúskar, szebben nevezve, mert a hajtókar valóban a biciklin van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8390 Dátum:
2010 Február 01, 21:21:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Február 01, 21:19:17
A hajtókar a főtengely része és felvesz más irányú erőket is, a hajtórúd pedig csak rúd irányú (elsődleges) erőket vesz fel.
A népnyelv hajtókarnak hívja a hajtórudat, de szakmailag és emberileg ez nem helyes.
Melyik része? Amire a hajtókarcsapágy felfekszik? És a "sonkák"?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8389 Dátum:
2010 Február 01, 21:19:17 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Február 01, 21:16:18
Hajtókar-hajtórúd. Mi a különbség?
A hajtókar a főtengely része és felvesz más irányú erőket is, a hajtórúd pedig csak rúd irányú (elsődleges) erőket vesz fel.
A népnyelv hajtókarnak hívja a hajtórudat, de szakmailag és emberileg ez nem helyes.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8388 Dátum:
2010 Február 01, 21:17:16 »
főtengely alap: 55.00 és van egy 40.00 -0.25-ös lépcsőkkel ez is
-II- 1túlméret: 54.75
-II- 2túlméret: 54.50
-II- 3túlméret: 54.25
nyugvócsapágy külső méret alap: 65.00 és van egy 50-es is, ahonló 0.50-es lépcsőkkel.
-II- -II- -II- 1túlméret: 65.50
-II- -II- -II- 2túlméret: 66.00
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8387 Dátum:
2010 Február 01, 21:17:06 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Február 01, 21:16:18
Hajtókar-hajtórúd. Mi a különbség?
Hajtókar a biciklin van
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8386 Dátum:
2010 Február 01, 21:16:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Február 01, 21:13:15
HajtóRÚD maradhat a gyári 5.4"-os.
Igen, a henger maradhat, de laposabb dugó kell.
Hajtókar-hajtórúd. Mi a különbség?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8385 Dátum:
2010 Február 01, 21:13:15 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 01, 20:11:45
hajtókar biztos másik kell, a henger lehet egyforma de a dugó biztos alacsonyabb mint a 69nél
HajtóRÚD maradhat a gyári 5.4"-os.
Igen, a henger maradhat, de laposabb dugó kell.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8384 Dátum:
2010 Február 01, 21:12:20 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 31, 23:21:53
ha már löket növelés, ha cserélem a főtengelyt, modjuk egy 76-os löketűre, mit kell még hozzá cserélni?
használható a 69-es lökethez gyártott HD garnitúra
Ha a sima HD-t használod, akkor szélesebb lesz a motor, mert alátétezni kell a hengereket.
Speckó ("B") HD kell hozzá.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8383 Dátum:
2010 Február 01, 20:20:58 »
lécci íra már meg valaki a főtengely csapméreteket meg a külső túlméretet ,mert belezavarodtam
főtengely alap:
-II- 1túlméret:
-II- 2túlméret:
-II- 3túlméret:
nyugvócsapágy külső méret alap:
-II- -II- -II- 1túlméret:
-II- -II- -II- 2túlméret:
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8382 Dátum:
2010 Február 01, 20:11:45 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 31, 23:21:53
ha már löket növelés, ha cserélem a főtengelyt, modjuk egy 76-os löketűre, mit kell még hozzá cserélni?
használható a 69-es lökethez gyártott HD garnitúra
hajtókar biztos másik kell, a henger lehet egyforma de a dugó biztos alacsonyabb mint a 69nél
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8381 Dátum:
2010 Január 31, 23:21:53 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Január 31, 23:12:05
hát nem, pár napja találtam a neten. amcsik.
csak gondoltam a témához illik egy kicsit.
ha már löket növelés, ha cserélem a főtengelyt, modjuk egy 76-os löketűre, mit kell még hozzá cserélni?
használható a 69-es lökethez gyártott HD garnitúra
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8380 Dátum:
2010 Január 31, 23:12:05 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 31, 23:07:50
gondolom nem magyaro.-n készül ez a motor
hát nem, pár napja találtam a neten. amcsik.
csak gondoltam a témához illik egy kicsit.
GNX-967
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8379 Dátum:
2010 Január 31, 23:07:50 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Január 31, 23:02:52
86os löketű
gondolom nem magyaro.-n készül ez a motor
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8378 Dátum:
2010 Január 31, 23:02:52 »
86os löketű
GNX-967
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8377 Dátum:
2010 Január 31, 22:59:08 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 31, 22:57:12
így nem fog a vez.tengely eltörni?
ez mekkora löket már?
Nem törik el, körkörösen is el szokták vékonyítani, nem csak így bemarva.
Ez kb. 82-84-es lehet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8376 Dátum:
2010 Január 31, 22:57:37 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Január 31, 22:50:52
azannya mekkora löketű főtengely ez???
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8375 Dátum:
2010 Január 31, 22:57:12 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Január 31, 22:50:52
így nem fog a vez.tengely eltörni?
ez mekkora löket már?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8374 Dátum:
2010 Január 31, 22:56:35 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 Január 31, 22:54:31
mesélj is valamit róla, én nem tudom mit kell nézni
Azt kell nézni, hogy nem csak felül nem fér el a hajtórúd, hanem a vezérműtengelyből is le kell venni.
Még akkor is, ha speckó hajtórudat használsz, ami nem olcsó....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8373 Dátum:
2010 Január 31, 22:54:31 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Január 31, 22:50:52
mesélj is valamit róla, én nem tudom mit kell nézni
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8372 Dátum:
2010 Január 31, 22:50:52 »
[a csatolmányt egy admin törölte]
GNX-967
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8371 Dátum:
2010 Január 31, 22:48:23 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 31, 22:05:43
csak agyaltam kicsit
esetleg nagyobb löketű főtengelyekkel van tapasztalatod, milyen minőségűek?
Közvetlen tapasztalatom egyelőre nincs, de remélem lesz hamarosan.
Megoszlanak a vélemények a tengelyekkel kapcsolatban, sokféle van, de ami 300 euro alatt van, az általában kínai és több embernek volt vele probléma (TheSamba.com).
Berg, Scat Volkstroker, és a német tengelyek jók, a CB tengelyeit szokták szidni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8370 Dátum:
2010 Január 31, 22:05:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 31, 21:58:31
Nem lehet belerakni, hosszabb, mások a csapok, hajtórúd nem fér el a typ1 blokkban, nincs hozzá csapágy.
A wbx-et könnyebb befaragni, ott azt hiszem csak egy csapágyat kell módosítani, de nem én vagyok a megfelelő perverz erre, én azt mondom, hogy amíg typ1-ből relatíve olcsón lehet 2300-as blokkot csinálni, akkor miért ügyeskedjünk drága cuccokkal és járjunk ismeretlen utat...
csak agyaltam kicsit
esetleg nagyobb löketű főtengelyekkel van tapasztalatod, milyen minőségűek?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 31, 21:59:21
Ilyenkor télen betegen dúsra kell a webert karburálni, küllönben durrog, köhög és nem megy.
na pont ezt csinálja
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8369 Dátum:
2010 Január 31, 21:59:21 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 31, 12:48:34
már 28-as van bent, kicsit állítottam az alpjárti keveréken, így künnyebben indul hidegen és símábban pörög fel de terhelésen nem az igazi
meg várom a jobb időt
Ilyenkor télen betegen dúsra kell a webert karburálni, küllönben durrog, köhög és nem megy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8368 Dátum:
2010 Január 31, 21:58:31 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 31, 21:41:34
aki foglalkozott typ4-es motorral az biztos tudja, hogy mekkora lökettel csinálták őket ill., hogy a typ4 főtengelyt belehet-e pajszerolni a typ1 blokkba?
ill. a csptávolságok, vagy a méretek miatt nem, vagy?
Nem lehet belerakni, hosszabb, mások a csapok, hajtórúd nem fér el a typ1 blokkban, nincs hozzá csapágy.
A wbx-et könnyebb befaragni, ott azt hiszem csak egy csapágyat kell módosítani, de nem én vagyok a megfelelő perverz erre, én azt mondom, hogy amíg typ1-ből relatíve olcsón lehet 2300-as blokkot csinálni, akkor miért ügyeskedjünk drága cuccokkal és járjunk ismeretlen utat...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8367 Dátum:
2010 Január 31, 21:41:34 »
aki foglalkozott typ4-es motorral az biztos tudja, hogy mekkora lökettel csinálták őket ill., hogy a typ4 főtengelyt belehet-e pajszerolni a typ1 blokkba?
ill. a csptávolságok, vagy a méretek miatt nem, vagy?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8366 Dátum:
2010 Január 31, 12:48:34 »
Idézetet írta: tati - 2010 Január 31, 12:45:15
én is +5 10 fokban újrakezdem de akkor már 28as ventúrikkal
már 28-as van bent, kicsit állítottam az alpjárti keveréken, így künnyebben indul hidegen és símábban pörög fel de terhelésen nem az igazi
meg várom a jobb időt
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8365 Dátum:
2010 Január 31, 12:45:15 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 31, 12:35:08
ez így van
a fúvóka méretek elvileg jók de nem tudom, hogy a hideg vagy mi szivat, így hát kicsit altatom a dolgot
én is +5 10 fokban újrakezdem de akkor már 28as ventúrikkal
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
343
344
345
346
347
[
348
]
349
350
351
352
353
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...