www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:08:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3402117 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #8444 Dátum: 2010 Február 15, 12:34:57 »

Stire hajazó fékpad tekeri? Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8443 Dátum: 2010 Február 15, 12:31:41 »

Egyébbként homályosits fel mit kellhet itt nézni?

Az STI-re hajazó felirat miatt az AWD jutott eszembe

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8442 Dátum: 2010 Február 15, 12:28:40 »

Egyébbként homályosits fel mit kellhet itt nézni?
Sompi
« Hozzászólás #8441 Dátum: 2010 Február 15, 12:27:52 »

Egyébbként homályosits fel mit kellhet itt nézni?

vagy első kerekes, vagy a fékpad tekeri.....  Roll Eyes
vagy csak tetszik néki a kép!!     Roll Eyes Roll Eyes Grin Grin
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #8440 Dátum: 2010 Február 15, 12:23:36 »

Egyébbként homályosits fel mit kellhet itt nézni?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8439 Dátum: 2010 Február 15, 12:10:30 »

Mi pörög itt?Csak nem Cup1. Cool


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #8438 Dátum: 2010 Február 15, 11:38:57 »

Cool

<beszúrt kép törölve>
Mi pörög itt?Csak nem Cup1. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8437 Dátum: 2010 Február 15, 11:36:38 »

 Cool


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8436 Dátum: 2010 Február 15, 10:43:48 »

az előbb írtad hogy nem próbáltad  Roll Eyes
eddig még sosem, mivel most tavasszal lett kész, november elején leraktam garázsban, akkor még nem fagyott, és most meg nem sikerült  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8435 Dátum: 2010 Február 15, 10:42:08 »

Nekem alapjáratom is van szinte azonnal. Vagy 5 másodpercig tartok egy kicsit emelt fordulatot, és simán megmarad utána az alapjárat, hideg motornál. Persze kell melegíteni, mert hidegen nem szeressen gurulni  Roll Eyes
Tegnap voltam megnézni a garázsában, ki nem is tudtam volna hozni, mert hótorlasz van előtte, de be akartam indítani... persze az aksiban életjel semmi sem volt, így kivettem. Jövőhéten visszaviszem feltöltve és beröffentem had járjon kicsit.
az előbb írtad hogy nem próbáltad  Roll Eyes

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8434 Dátum: 2010 Február 15, 10:40:28 »

én a karmannal 0alatt próbálkoztam , nem a beindulással van a baj 2-3 szor megrugdosod a gázpedált és a 4db gyorsító fúvóka belocsol annyi benzint hogy azzal nyáron a Balatonig lejutnék . az a baj hogy nincs alapjárat vagy csak sokára és ha elindulok akkor csühög püfög . de ha bekötném a szivatót és 80-100-al lemennék pár kilómétert jégbefagyna a szívócső meg karbi meg szűrő ....
Nekem alapjáratom is van szinte azonnal. Vagy 5 másodpercig tartok egy kicsit emelt fordulatot, és simán megmarad utána az alapjárat, hideg motornál. Persze kell melegíteni, mert hidegen nem szeressen gurulni  Roll Eyes
Tegnap voltam megnézni a garázsában, ki nem is tudtam volna hozni, mert hótorlasz van előtte, de be akartam indítani... persze az aksiban életjel semmi sem volt, így kivettem. Jövőhéten visszaviszem feltöltve és beröffentem had járjon kicsit.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8433 Dátum: 2010 Február 15, 10:36:27 »

nekem szivató nélkül is pöcre indul, 10 fok alatt is (0 alatt még nem próbáltam)
én a karmannal 0alatt próbálkoztam , nem a beindulással van a baj 2-3 szor megrugdosod a gázpedált és a 4db gyorsító fúvóka belocsol annyi benzint hogy azzal nyáron a Balatonig lejutnék . az a baj hogy nincs alapjárat vagy csak sokára és ha elindulok akkor csühög püfög . de ha bekötném a szivatót és 80-100-al lemennék pár kilómétert jégbefagyna a szívócső meg karbi meg szűrő ....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8432 Dátum: 2010 Február 15, 10:31:45 »

     Egy szivatót kötöttem be,egy hét állás után is pöccre indul,akármilyen hideg van.Szivató nélkül volt vagy negyedóra egy indítás.Sajnáltam az aksit és az indító motort.

                            Üdv.
ha mind 2-t bekötöd akkor helyből fel száll ! Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8431 Dátum: 2010 Február 15, 10:30:28 »

     Egy szivatót kötöttem be,egy hét állás után is pöccre indul,akármilyen hideg van.Szivató nélkül volt vagy negyedóra egy indítás.Sajnáltam az aksit és az indító motort.

                            Üdv.
nekem szivató nélkül is pöcre indul, 10 fok alatt is (0 alatt még nem próbáltam)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #8430 Dátum: 2010 Február 15, 10:27:36 »

Sziasztok!
Olvastam, hogy a Skoda 1000 MB sportváltozatánál két Jikov karburátort szereltek fel, és csak az egyikre  tettek kéziszivatót .
Szerintetek egy bogárnál  weber IDF karburátorok használata estén, megvalósítható lenne így a szivató? Nem lenne probléma, hogy csak két henger kap többlet üzemanyagot?




     Egy szivatót kötöttem be,egy hét állás után is pöccre indul,akármilyen hideg van.Szivató nélkül volt vagy negyedóra egy indítás.Sajnáltam az aksit és az indító motort.

                            Üdv.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8429 Dátum: 2010 Február 15, 10:05:52 »

Sziasztok!
Olvastam, hogy a Skoda 1000 MB sportváltozatánál két Jikov karburátort szereltek fel, és csak az egyikre  tettek kéziszivatót .
Szerintetek egy bogárnál  weber IDF karburátorok használata estén, megvalósítható lenne így a szivató? Nem lenne probléma, hogy csak két henger kap többlet üzemanyagot?



ott vagy közös szívócsövön van vagy van kiegyenlítőcső a két karbi közt mint a typ4 duplakarbis motorokoon Undecided

Robpanzer
« Hozzászólás #8428 Dátum: 2010 Február 14, 22:25:34 »

Sziasztok!
Olvastam, hogy a Skoda 1000 MB sportváltozatánál két Jikov karburátort szereltek fel, és csak az egyikre  tettek kéziszivatót .
Szerintetek egy bogárnál  weber IDF karburátorok használata estén, megvalósítható lenne így a szivató? Nem lenne probléma, hogy csak két henger kap többlet üzemanyagot?


« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 15, 02:07:10 írta Robpanzer »
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #8427 Dátum: 2010 Február 14, 20:24:15 »

Stack RDD panel?
Igen.
Szerintem nagyon okos kis műszer, a kijelzőjén azt jelenítesz meg amit csak akarsz....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8426 Dátum: 2010 Február 14, 20:14:21 »

Aha, ilyen van a gt3-as lotus elise R-ekben is.

Meg még ezer más egyedi vagy kissorozatú autóban és motoron.

Helyesen amúgy Stack RDS (racing display system).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #8425 Dátum: 2010 Február 14, 20:12:50 »

Stack RDD panel?
Aha, ilyen van a gt3-as lotus elise R-ekben is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8424 Dátum: 2010 Február 14, 20:08:03 »

A műszerből ami a kormány előtt van abból lehetne venni egy fullextrás GOLF2-GTI-t

Stack RDD panel?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #8423 Dátum: 2010 Február 14, 19:37:58 »

Szar peremes sárvédők. Nem is értem, miért nem a belső szélesítésűt használják. Talán, mert megmarad az eredeti formavilága a kaszninak?  Evil

Épp irni akartam, hogy kurva jó, meg kacsintos smile, meg zsir mikkor észre vettem a sárvédőket és már nem is akartam kacsintani. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #8422 Dátum: 2010 Február 14, 19:37:17 »

http://www.youtube.com/user/Typ11beetle#p/u/4/5ZRTs1ADSB0

2.9 typ4 + megasquirt. a felni többet ér, mint az autóm Cool
A műszerből ami a kormány előtt van abból lehetne venni egy fullextrás GOLF2-GTI-t
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #8421 Dátum: 2010 Február 14, 19:34:53 »

Azért mennék vele egy kőőőőrt Smiley

én se hagynám, ki.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8420 Dátum: 2010 Február 14, 19:33:32 »

Azért mennék vele egy kőőőőrt Smiley

ez már űrhajó. Ja, meg nincs gumiharang  a külső csuklón. Huh
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #8419 Dátum: 2010 Február 14, 19:19:58 »

ez már űrhajó. Ja, meg nincs gumiharang  a külső csuklón. Huh


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8418 Dátum: 2010 Február 14, 19:11:56 »

Szar peremes sárvédők. Nem is értem, miért nem a belső szélesítésűt használják. Talán, mert megmarad az eredeti formavilága a kaszninak?  Evil

http://www.youtube.com/user/Typ11beetle#p/u/4/5ZRTs1ADSB0

2.9 typ4 + megasquirt. a felni többet ér, mint az autóm Cool
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8417 Dátum: 2010 Február 14, 19:06:56 »

http://www.youtube.com/user/Typ11beetle#p/u/4/5ZRTs1ADSB0

2.9 typ4 + megasquirt. a felni többet ér, mint az autóm Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #8416 Dátum: 2010 Február 08, 16:43:01 »

valaki betenné nekem azt az elmentett csp katalógus linket Roll Eyes márha jól emléxem hogy valaki csinált ilyet Huh

visszakerestem neked  Grin



Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8415 Dátum: 2010 Február 05, 19:41:32 »

valaki betenné nekem azt az elmentett csp katalógus linket Roll Eyes márha jól emléxem hogy valaki csinált ilyet Huh

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #8414 Dátum: 2010 Február 04, 00:41:49 »

itt vannak a szabályok. (én nem tudok hollandusul)
en ertek hollandusul, de ezt a sok #T#$%#$%#-t nem fogom vegigbogaraszni ... valami kivonat nincs? :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8413 Dátum: 2010 Február 03, 21:21:35 »

valaki homályosítson már fel  hogy miféle versenyeken használják ezeket az szarokat ? a you tube televan mindenféle versennyekkel Roll Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=msjX0ZyRRzE&NR=1

vw fun cup, konkrétan ez a verseny neve. Ezek nem léghűtésesk, ált. audi vagy VW konszern vizes motorjaiból válogatnak..tehát bogárnak ltászó izé..elviekben a csórók autóversenye. én úgy tudtam, hogy csak angliában nyomták és hogy már vége..de mivel spa nem éppen anglia, ezért inkább semmit ne higyj el nekem, keress rá gugliban.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #8412 Dátum: 2010 Február 03, 21:18:44 »

valaki homályosítson már fel  hogy miféle versenyeken használják ezeket az szarokat ? a you tube televan mindenféle versennyekkel Roll Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=msjX0ZyRRzE&NR=1
itt vannak a szabályok. (én nem tudok hollandusul)
http://www.vwfuncup.be/nl/reglementen.html
de ha jól látom ezek csak bogárruhás Tdi-k sajnos
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8411 Dátum: 2010 Február 03, 21:05:36 »

valaki homályosítson már fel  hogy miféle versenyeken használják ezeket az szarokat ? a you tube televan mindenféle versennyekkel Roll Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=msjX0ZyRRzE&NR=1

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8410 Dátum: 2010 Február 03, 20:09:33 »

szekvenciális váltó Shocked


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8409 Dátum: 2010 Február 02, 21:36:20 »

a verseny összes többi autója együtt nem kerül annyiba mint az a 03..de nagyon karaj Cool
szekvenciális váltó Shocked
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8408 Dátum: 2010 Február 02, 21:24:38 »


a verseny összes többi autója együtt nem kerül annyiba mint az a 03..de nagyon karaj Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8407 Dátum: 2010 Február 02, 19:59:53 »

ráadásul kétkeréken fordul  Cheesy
sose gondoltam volna hogy egy ültetett keményített autót ilyen könnyű felborítani eddig sem akartam keskenyíteni de most kimondottan örülök hogy 180cm széles a bogaram és nem 150 Roll Eyes

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #8406 Dátum: 2010 Február 02, 13:47:07 »


ráadásul kétkeréken fordul  Cheesy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #8405 Dátum: 2010 Február 02, 12:40:11 »


Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.