www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:14:56
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
342
343
344
345
346
[
347
]
348
349
350
351
352
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3402182 alkalommal)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8444 Dátum:
2010 Február 15, 12:34:57 »
Stire hajazó fékpad tekeri?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8443 Dátum:
2010 Február 15, 12:31:41 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Február 15, 12:23:36
Egyébbként homályosits fel mit kellhet itt nézni?
Az STI-re hajazó felirat miatt az AWD jutott eszembe
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8442 Dátum:
2010 Február 15, 12:28:40 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Február 15, 12:23:36
Egyébbként homályosits fel mit kellhet itt nézni?
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8441 Dátum:
2010 Február 15, 12:27:52 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Február 15, 12:23:36
Egyébbként homályosits fel mit kellhet itt nézni?
vagy első kerekes, vagy a fékpad tekeri.....
vagy csak tetszik néki a kép!!
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8440 Dátum:
2010 Február 15, 12:23:36 »
Egyébbként homályosits fel mit kellhet itt nézni?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8439 Dátum:
2010 Február 15, 12:10:30 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Február 15, 11:38:57
Mi pörög itt?Csak nem Cup1.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8438 Dátum:
2010 Február 15, 11:38:57 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Február 15, 11:36:38
<beszúrt kép törölve>
Mi pörög itt?Csak nem Cup1.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8437 Dátum:
2010 Február 15, 11:36:38 »
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8436 Dátum:
2010 Február 15, 10:43:48 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 15, 10:42:08
az előbb írtad hogy nem próbáltad
eddig még sosem, mivel most tavasszal lett kész, november elején leraktam garázsban, akkor még nem fagyott, és most meg nem sikerült
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8435 Dátum:
2010 Február 15, 10:42:08 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Február 15, 10:40:28
Nekem alapjáratom is van szinte azonnal. Vagy 5 másodpercig tartok egy kicsit emelt fordulatot, és simán megmarad utána az alapjárat, hideg motornál. Persze kell melegíteni, mert hidegen nem szeressen gurulni
Tegnap voltam megnézni a garázsában, ki nem is tudtam volna hozni, mert hótorlasz van előtte, de be akartam indítani... persze az aksiban életjel semmi sem volt, így kivettem. Jövőhéten visszaviszem feltöltve és beröffentem had járjon kicsit.
az előbb írtad hogy nem próbáltad
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8434 Dátum:
2010 Február 15, 10:40:28 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 15, 10:36:27
én a karmannal 0alatt próbálkoztam , nem a beindulással van a baj 2-3 szor megrugdosod a gázpedált és a 4db gyorsító fúvóka belocsol annyi benzint hogy azzal nyáron a Balatonig lejutnék . az a baj hogy nincs alapjárat vagy csak sokára és ha elindulok akkor csühög püfög . de ha bekötném a szivatót és 80-100-al lemennék pár kilómétert jégbefagyna a szívócső meg karbi meg szűrő ....
Nekem alapjáratom is van szinte azonnal. Vagy 5 másodpercig tartok egy kicsit emelt fordulatot, és simán megmarad utána az alapjárat, hideg motornál. Persze kell melegíteni, mert hidegen nem szeressen gurulni
Tegnap voltam megnézni a garázsában, ki nem is tudtam volna hozni, mert hótorlasz van előtte, de be akartam indítani... persze az aksiban életjel semmi sem volt, így kivettem. Jövőhéten visszaviszem feltöltve és beröffentem had járjon kicsit.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8433 Dátum:
2010 Február 15, 10:36:27 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Február 15, 10:30:28
nekem szivató nélkül is pöcre indul, 10 fok alatt is (0 alatt még nem próbáltam)
én a karmannal 0alatt próbálkoztam , nem a beindulással van a baj 2-3 szor megrugdosod a gázpedált és a 4db gyorsító fúvóka belocsol annyi benzint hogy azzal nyáron a Balatonig lejutnék . az a baj hogy nincs alapjárat vagy csak sokára és ha elindulok akkor csühög püfög . de ha bekötném a szivatót és 80-100-al lemennék pár kilómétert jégbefagyna a szívócső meg karbi meg szűrő ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8432 Dátum:
2010 Február 15, 10:31:45 »
Idézetet írta: Funk - 2010 Február 15, 10:27:36
Egy szivatót kötöttem be,egy hét állás után is pöccre indul,akármilyen hideg van.Szivató nélkül volt vagy negyedóra egy indítás.Sajnáltam az aksit és az indító motort.
Üdv.
ha mind 2-t bekötöd akkor helyből fel száll !
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8431 Dátum:
2010 Február 15, 10:30:28 »
Idézetet írta: Funk - 2010 Február 15, 10:27:36
Egy szivatót kötöttem be,egy hét állás után is pöccre indul,akármilyen hideg van.Szivató nélkül volt vagy negyedóra egy indítás.Sajnáltam az aksit és az indító motort.
Üdv.
nekem szivató nélkül is pöcre indul, 10 fok alatt is (0 alatt még nem próbáltam)
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8430 Dátum:
2010 Február 15, 10:27:36 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2010 Február 14, 22:25:34
Sziasztok!
Olvastam, hogy a Skoda 1000 MB sportváltozatánál két Jikov karburátort szereltek fel, és csak az egyikre tettek kéziszivatót .
Szerintetek egy bogárnál weber IDF karburátorok használata estén, megvalósítható lenne így a szivató? Nem lenne probléma, hogy csak két henger kap többlet üzemanyagot?
Egy szivatót kötöttem be,egy hét állás után is pöccre indul,akármilyen hideg van.Szivató nélkül volt vagy negyedóra egy indítás.Sajnáltam az aksit és az indító motort.
Üdv.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8429 Dátum:
2010 Február 15, 10:05:52 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2010 Február 14, 22:25:34
Sziasztok!
Olvastam, hogy a Skoda 1000 MB sportváltozatánál két Jikov karburátort szereltek fel, és csak az egyikre tettek kéziszivatót .
Szerintetek egy bogárnál weber IDF karburátorok használata estén, megvalósítható lenne így a szivató? Nem lenne probléma, hogy csak két henger kap többlet üzemanyagot?
ott vagy közös szívócsövön van vagy van kiegyenlítőcső a két karbi közt mint a typ4 duplakarbis motorokoon
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8428 Dátum:
2010 Február 14, 22:25:34 »
Sziasztok!
Olvastam, hogy a Skoda 1000 MB sportváltozatánál két Jikov karburátort szereltek fel, és csak az egyikre tettek kéziszivatót .
Szerintetek egy bogárnál weber IDF karburátorok használata estén, megvalósítható lenne így a szivató? Nem lenne probléma, hogy csak két henger kap többlet üzemanyagot?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Február 15, 02:07:10 írta Robpanzer
»
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8427 Dátum:
2010 Február 14, 20:24:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Február 14, 20:08:03
Stack RDD panel?
Igen.
Szerintem nagyon okos kis műszer, a kijelzőjén azt jelenítesz meg amit csak akarsz....
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8426 Dátum:
2010 Február 14, 20:14:21 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Február 14, 20:12:50
Aha, ilyen van a gt3-as lotus elise R-ekben is.
Meg még ezer más egyedi vagy kissorozatú autóban és motoron.
Helyesen amúgy Stack RDS (racing display system).
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8425 Dátum:
2010 Február 14, 20:12:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Február 14, 20:08:03
Stack RDD panel?
Aha, ilyen van a gt3-as lotus elise R-ekben is.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8424 Dátum:
2010 Február 14, 20:08:03 »
Idézetet írta: laza - 2010 Február 14, 19:37:17
A műszerből ami a kormány előtt van abból lehetne venni egy fullextrás GOLF2-GTI-t
Stack RDD panel?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8423 Dátum:
2010 Február 14, 19:37:58 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Február 14, 19:11:56
Szar peremes sárvédők. Nem is értem, miért nem a belső szélesítésűt használják. Talán, mert megmarad az eredeti formavilága a kaszninak?
Épp irni akartam, hogy kurva jó, meg kacsintos smile, meg zsir mikkor észre vettem a sárvédőket és már nem is akartam kacsintani.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8422 Dátum:
2010 Február 14, 19:37:17 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Február 14, 19:06:56
http://www.youtube.com/user/Typ11beetle#p/u/4/5ZRTs1ADSB0
2.9 typ4 + megasquirt. a felni többet ér, mint az autóm
A műszerből ami a kormány előtt van abból lehetne venni egy fullextrás GOLF2-GTI-t
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8421 Dátum:
2010 Február 14, 19:34:53 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Február 14, 19:33:32
Azért mennék vele egy kőőőőrt
én se hagynám, ki.
GNX-967
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8420 Dátum:
2010 Február 14, 19:33:32 »
Azért mennék vele egy kőőőőrt
Idézetet írta: Süsü - 2010 Február 14, 19:19:58
ez már űrhajó. Ja, meg nincs gumiharang a külső csuklón.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8419 Dátum:
2010 Február 14, 19:19:58 »
ez már űrhajó. Ja, meg nincs gumiharang a külső csuklón.
GNX-967
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8418 Dátum:
2010 Február 14, 19:11:56 »
Szar peremes sárvédők. Nem is értem, miért nem a belső szélesítésűt használják. Talán, mert megmarad az eredeti formavilága a kaszninak?
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Február 14, 19:06:56
http://www.youtube.com/user/Typ11beetle#p/u/4/5ZRTs1ADSB0
2.9 typ4 + megasquirt. a felni többet ér, mint az autóm
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8417 Dátum:
2010 Február 14, 19:06:56 »
http://www.youtube.com/user/Typ11beetle#p/u/4/5ZRTs1ADSB0
2.9 typ4 + megasquirt. a felni többet ér, mint az autóm
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8416 Dátum:
2010 Február 08, 16:43:01 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 05, 19:41:32
valaki betenné nekem azt az elmentett csp katalógus linket
márha jól emléxem hogy valaki csinált ilyet
visszakerestem neked
Idézetet írta: bszoki - 2010 Január 22, 09:56:43
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8415 Dátum:
2010 Február 05, 19:41:32 »
valaki betenné nekem azt az elmentett csp katalógus linket
márha jól emléxem hogy valaki csinált ilyet
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8414 Dátum:
2010 Február 04, 00:41:49 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 Február 03, 21:18:44
itt vannak a szabályok. (én nem tudok hollandusul)
en ertek hollandusul, de ezt a sok #T#$%#$%#-t nem fogom vegigbogaraszni ... valami kivonat nincs? :-))
Buzi, aki fékez! :-)))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8413 Dátum:
2010 Február 03, 21:21:35 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 03, 21:05:36
valaki homályosítson már fel hogy miféle versenyeken használják ezeket az szarokat ? a you tube televan mindenféle versennyekkel
http://www.youtube.com/watch?v=msjX0ZyRRzE&NR=1
vw fun cup, konkrétan ez a verseny neve. Ezek nem léghűtésesk, ált. audi vagy VW konszern vizes motorjaiból válogatnak..tehát bogárnak ltászó izé..elviekben a csórók autóversenye. én úgy tudtam, hogy csak angliában nyomták és hogy már vége..de mivel spa nem éppen anglia, ezért inkább semmit ne higyj el nekem, keress rá gugliban.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8412 Dátum:
2010 Február 03, 21:18:44 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 03, 21:05:36
valaki homályosítson már fel hogy miféle versenyeken használják ezeket az szarokat ? a you tube televan mindenféle versennyekkel
http://www.youtube.com/watch?v=msjX0ZyRRzE&NR=1
itt vannak a szabályok. (én nem tudok hollandusul)
http://www.vwfuncup.be/nl/reglementen.html
de ha jól látom ezek csak bogárruhás Tdi-k sajnos
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8411 Dátum:
2010 Február 03, 21:05:36 »
valaki homályosítson már fel hogy miféle versenyeken használják ezeket az szarokat ? a you tube televan mindenféle versennyekkel
http://www.youtube.com/watch?v=msjX0ZyRRzE&NR=1
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8410 Dátum:
2010 Február 03, 20:09:33 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Február 02, 21:36:20
szekvenciális váltó
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8409 Dátum:
2010 Február 02, 21:36:20 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Február 02, 21:24:38
a verseny összes többi autója együtt nem kerül annyiba mint az a 03..de nagyon karaj
szekvenciális váltó
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8408 Dátum:
2010 Február 02, 21:24:38 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 02, 12:16:17
mire lehet hasznélni a 303-masotot
http://www.youtube.com/watch?v=wXX91jW2ILU&feature=related
a verseny összes többi autója együtt nem kerül annyiba mint az a 03..de nagyon karaj
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8407 Dátum:
2010 Február 02, 19:59:53 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 Február 02, 13:47:07
ráadásul kétkeréken fordul
sose gondoltam volna hogy egy ültetett keményített autót ilyen könnyű felborítani eddig sem akartam keskenyíteni de most kimondottan örülök hogy 180cm széles a bogaram és nem 150
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8406 Dátum:
2010 Február 02, 13:47:07 »
Idézetet írta: Zoli - 2010 Február 02, 12:40:11
ráadásul kétkeréken fordul
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8405 Dátum:
2010 Február 02, 12:40:11 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 02, 12:16:17
mire lehet hasznélni a 303-masotot
http://www.youtube.com/watch?v=wXX91jW2ILU&feature=related
http://hapsi96.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
342
343
344
345
346
[
347
]
348
349
350
351
352
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...