www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 08:45:44
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
334
335
336
337
338
[
339
]
340
341
342
343
344
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3403627 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8764 Dátum:
2010 Március 11, 18:55:34 »
Délelőtt telefonon beszélgetünk kicsit a motortuningról, aztán már kedvet is kapsz?!
Idézetet írta: Balage - 2010 Március 11, 18:16:19
elkelt
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8763 Dátum:
2010 Március 11, 18:16:19 »
elkelt
Idézetet írta: Balage - 2010 Március 11, 17:37:51
írok privit
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8762 Dátum:
2010 Március 11, 17:37:51 »
írok privit
Idézetet írta: SiD - 2010 Március 11, 17:28:52
Részletek:
Ratro-tól vettem, aki az ebay-en vette USA-ból 1:1.25-ösként.
Átvettem a csomagot az Orczy téren, majd kb 3 hónap múlva, amikor Maresz be akarta szerelni a himbasort az épülő motoromba, akkor konstatálta, hogy nem lehet beépíteni, mert valójában nem 1:1.25-ös az alkatrész.
Elvitte valami szakihoz, aki megállapította, hogy állati jó minőségű cucc, de valószínűleg 1:1.4-es.
Ennyiben maradt a dolog, mivel sok idő telt el, az eladónál nem lehetett (vagy Ratro-nak nem sikerült?) megreklamálni az ügyet, így a nyakamon maradt a cucc. Vámmal és áfával kb 40ezerben volt, 30-ért vihető lenne.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8761 Dátum:
2010 Március 11, 17:28:52 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Március 11, 17:00:30
1:1,25 v 1:1.4. v gyári kb ár?
érdekelne ha van konkrétum.
Részletek:
Ratro-tól vettem, aki az ebay-en vette USA-ból 1:1.25-ösként.
Átvettem a csomagot az Orczy téren, majd kb 3 hónap múlva, amikor Maresz be akarta szerelni a himbasort az épülő motoromba, akkor konstatálta, hogy nem lehet beépíteni, mert valójában nem 1:1.25-ös az alkatrész.
Elvitte valami szakihoz, aki megállapította, hogy állati jó minőségű cucc, de valószínűleg 1:1.4-es.
Ennyiben maradt a dolog, mivel sok idő telt el, az eladónál nem lehetett (vagy Ratro-nak nem sikerült?) megreklamálni az ügyet, így a nyakamon maradt a cucc. Vámmal és áfával kb 40ezerben volt, 30-ért vihető lenne.
1963 VW1200 DeLuxe
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8760 Dátum:
2010 Március 11, 16:53:04 »
Ha már nagyon tuningol mindenki, van egy pár eladó, téves vásárlás miatt soha be nem épített himbasorom,
Akit érdekel, Maresz tudja, hogy milyen....
Beszerzési ár alatt odaadom, csak tűnjön el a szemem elől.
Maresz! Azt lehet, hogy ha legközelebb feléd járok, akkor a kezedbe nyomom? (biztosan hamarabb eladod, mint én)
1963 VW1200 DeLuxe
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8759 Dátum:
2010 Március 11, 13:34:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 11, 10:12:13
Megy a tengely őrület. Milyen hengerfej van egy 313-es tengelyhez? és milyen kipu?
Viszont nagy tétben mernék fogadni, hogy a Leon 1915-öse a negyedmérföld kivételével mindenhol jobb lesz, mint a 313-as tengelyes motor.
gyári bolt csinált nagy szelepes nagyon megturkált
kipuff is csinálattot verseny csökigyő
rosszul irtam amugy most dumáltam 303 fokos a tengely csak+himba
2db 40es delorto csinált szivócsövel......(nem csöböl) öntették......
elektromos gyujtás
ab rövid váltó
feket amcsi 67es lesz brm el
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8758 Dátum:
2010 Március 11, 12:54:44 »
De félreértés ne essen, ez nem azt jelenti, hogy a nagy furattal rendelkező motorok szarok, hiszen nem hiába gyártanak szériában rövid löketű motorokat is! Természetesen rendszerben kell gondolkozni, ha egy motort építünk... Nem mindegy mire akarod használni, meg a különböző alkatrészek összeválogatása sem... Én sem hiába maradtam pl 2000 ccm alatt, hanem mert bár a nagyobb hengerűrtartalom megvalósítása nem került volna lényegesen többe (pl. 104mm-es typ4 HD garnitúrát rá lehet dobni a WBX blokkra), illetve a "nagy tengely" is ugyanannyiba került volna, mint az engle w120, de nem lett volna lóvém tisztességes hengerfejekre, karbikra, amik ki tudnak szolgálni egy 2,5-ös 324 fokos tengellyel ellátott motort... Akkor inkább legyen egy jó 2000-es mocim, mint egy szar 2,5-ösöm...
Idézetet írta: callook - 2010 Március 11, 12:43:17
Azt mondják, hogy az úgynevezett kockamotor az ideális, ami annyit jelent, hogy a furat és a löket kb. ugyanakkora. Namármost, az 1,6 bogár motornál a 69*85,5 már nem ideális és egy 94-es HD garnitúrával méginkább távolodunk ettől... Viszont ha a hengerűrtartalom növekedést a löket növelésével érjük el, akkor közelítünk az ideálishoz... pl. egy 1776-os motoron HD-t cserélsz és úgy lesz 1915, az nem annyira észrevehető, mintha főtengelyt cserélnél és úgy csinálnál belőle 1,9-est... Amit írtam, az egy picit leegyszerűsített, de akit érdekelnek ezek a dolgok, azoknak ajánlom az egyetemek-főiskolák könyvárainak járműgépész könyveit...
Érdekes példa az RMB-féle utcai motor, ami gyári 1,6 HD garnitúrával, gyári hengerfejekkel a löketet növelve 82-re 130 LE-t hozott ki az 1,8 motorjából... (Nyílván tengely + karbi +kipuff még bejátszik...)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8757 Dátum:
2010 Március 11, 12:51:33 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 11, 12:43:17
Azt mondják, hogy az úgynevezett kockamotor az ideális, ami annyit jelent, hogy a furat és a löket kb. ugyanakkora. Namármost, az 1,6 bogár motornál a 69*85,5 már nem ideális és egy 94-es HD garnitúrával méginkább távolodunk ettől... Viszont ha a hengerűrtartalom növekedést a löket növelésével érjük el, akkor közelítünk az ideálishoz... pl. egy 1776-os motoron HD-t cserélsz és úgy lesz 1915, az nem annyira észrevehető, mintha főtengelyt cserélnél és úgy csinálnál belőle 1,9-est... Amit írtam, az egy picit leegyszerűsített, de akit érdekelnek ezek a dolgok, azoknak ajánlom az egyetemek-főiskolák könyvárainak járműgépész könyveit...
Érdekes példa az RMB-féle utcai motor, ami gyári 1,6 HD garnitúrával, gyári hengerfejekkel a löketet növelve 82-re 130 LE-t hozott ki az 1,8 motorjából... (Nyílván tengely + karbi +kipuff még bejátszik...)
ahaaa, értem. köszi az infót, ezt még nem tudtam.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8756 Dátum:
2010 Március 11, 12:43:17 »
Azt mondják, hogy az úgynevezett kockamotor az ideális, ami annyit jelent, hogy a furat és a löket kb. ugyanakkora. Namármost, az 1,6 bogár motornál a 69*85,5 már nem ideális és egy 94-es HD garnitúrával méginkább távolodunk ettől... Viszont ha a hengerűrtartalom növekedést a löket növelésével érjük el, akkor közelítünk az ideálishoz... pl. egy 1776-os motoron HD-t cserélsz és úgy lesz 1915, az nem annyira észrevehető, mintha főtengelyt cserélnél és úgy csinálnál belőle 1,9-est... Amit írtam, az egy picit leegyszerűsített, de akit érdekelnek ezek a dolgok, azoknak ajánlom az egyetemek-főiskolák könyvárainak járműgépész könyveit...
Érdekes példa az RMB-féle utcai motor, ami gyári 1,6 HD garnitúrával, gyári hengerfejekkel a löketet növelve 82-re 130 LE-t hozott ki az 1,8 motorjából... (Nyílván tengely + karbi +kipuff még bejátszik...)
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 11, 12:30:05
Aha. Kisebb furat, nagyobb löket ezek szerint akkor jobb, mert könnyebbek a dugattyúk? Vagy miért jobb a hosszú löketű motor?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8755 Dátum:
2010 Március 11, 12:36:05 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 11, 12:29:13
A két motor között azért egyelőre van egy nagyon nagy különbség. Sőt, ez a legnagyobb különbség a kettő között: A Leoné már ment, gyorsult stb... az enyém még csak be lett indítva... Még bőven lehet egy nagy rakás szar...
Illetve, sokan túlmisztifikálják ezt az oxyboxer témát is, mert általában wbx blokkból versenymotorokat készitenek... Az enyém nem az, nincs kihegyezve, utcai motornak szántam, ami azért tud lépni ha kell...
Majd elválik...
Nem kell téged félteni, építettél már meggyőző erejű motort, lépni fog ez rendesen
Az enyémen meg még mindig van mit állítani, alakítani.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8754 Dátum:
2010 Március 11, 12:30:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 11, 11:50:56
Az a nagy különbség, hogy Zoli motorjának a furat/löket aránya jobb, így a motor nyomatékosabb és erősebb (teljesítmény) is lesz várhatóan. És a lökettérfogata is nagyobb. Valószínűsíthető, hogy ez a motzor a könnyebb kasztnit (pre kasztni, nem 03-as) jobban fogja vinni.
Az 1915-ös nem egy jó furat/löket arányú motor és nem is tudnak nagyon forgósat csinálni belőle, mert ráadásnak még nehezek a dugattyúk is. Ezért is kérdéses a 313-as tengely bele...
Aha. Kisebb furat, nagyobb löket ezek szerint akkor jobb, mert könnyebbek a dugattyúk? Vagy miért jobb a hosszú löketű motor?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8753 Dátum:
2010 Március 11, 12:29:13 »
A két motor között azért egyelőre van egy nagyon nagy különbség. Sőt, ez a legnagyobb különbség a kettő között: A Leoné már ment, gyorsult stb... az enyém még csak be lett indítva... Még bőven lehet egy nagy rakás szar...
Illetve, sokan túlmisztifikálják ezt az oxyboxer témát is, mert általában wbx blokkból versenymotorokat készitenek... Az enyém nem az, nincs kihegyezve, utcai motornak szántam, ami azért tud lépni ha kell...
Majd elválik...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 11, 11:39:35
Úgy legyen!
Bár én az alap paraméterekben nemigen látok nagy különbséget a két motor között.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8752 Dátum:
2010 Március 11, 11:50:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 11, 11:39:35
Úgy legyen!
Bár én az alap paraméterekben nemigen látok nagy különbséget a két motor között.
Az a nagy különbség, hogy Zoli motorjának a furat/löket aránya jobb, így a motor nyomatékosabb és erősebb (teljesítmény) is lesz várhatóan. És a lökettérfogata is nagyobb. Valószínűsíthető, hogy ez a motzor a könnyebb kasztnit (pre kasztni, nem 03-as) jobban fogja vinni.
Az 1915-ös nem egy jó furat/löket arányú motor és nem is tudnak nagyon forgósat csinálni belőle, mert ráadásnak még nehezek a dugattyúk is. Ezért is kérdéses a 313-as tengely bele...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8751 Dátum:
2010 Március 11, 11:39:35 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Március 11, 08:43:46
Ne haragudj, de ha a Zoli motorja bejáratódik és összeáll , akkor reggelire fog olyanokat enni mint a tied
Úgy legyen!
Bár én az alap paraméterekben nemigen látok nagy különbséget a két motor között.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8750 Dátum:
2010 Március 11, 11:36:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 11, 10:12:13
Megy a tengely őrület. Milyen hengerfej van egy 313-es tengelyhez? és milyen kipu?
Viszont nagy tétben mernék fogadni, hogy a Leon 1915-öse a negyedmérföld kivételével mindenhol jobb lesz, mint a 313-as tengelyes motor.
Nyolcad mérföldet jobban lépi a kicsi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8749 Dátum:
2010 Március 11, 10:12:13 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 10, 21:17:35
elmult 3 hpnapban készült el 2db 2,1tiyp 1
abbol egyik street eliminátor fejes....
meg 1915 313as tengellyel.........
Megy a tengely őrület. Milyen hengerfej van egy 313-es tengelyhez? és milyen kipu?
Viszont nagy tétben mernék fogadni, hogy a Leon 1915-öse a negyedmérföld kivételével mindenhol jobb lesz, mint a 313-as tengelyes motor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8748 Dátum:
2010 Március 11, 10:06:13 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Március 10, 19:51:50
a képen látható hibák mennyire súlyosak??
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50667812#2
Ha a szelep mellett az is egy repedés akkor azért van vele munka, meg lehet csinálni, de kevesen fogják bevállalni. A gyertyamenet körül a hegesztés sem valami profi, kicsit habos, zárványos...szóval azért van vele meló.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8747 Dátum:
2010 Március 11, 10:03:41 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Március 11, 08:43:46
Ne haragudj, de ha a Zoli motorja bejáratódik és összeáll , akkor reggelire fog olyanokat enni mint a tied
Ne haragudj, de neked pl milyen motor van a bogárban?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8746 Dátum:
2010 Március 11, 08:43:46 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 10, 20:54:18
GRAT
de csinálj még videót!
Újabb ellenfél negyedmérföldön
Ne haragudj, de ha a Zoli motorja bejáratódik és összeáll , akkor reggelire fog olyanokat enni mint a tied
www.talizmansport.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8745 Dátum:
2010 Március 10, 21:48:10 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 10, 19:39:05
Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...
www.callook.freeblog.hu
Na ez IGEN
rád fért már egy kis gyümölcs zabálás
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8744 Dátum:
2010 Március 10, 21:27:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 10, 21:21:34
nem szaroztok
de az önbizalom töretlen
1915 az jön mindehova ahogy bejáratta.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8743 Dátum:
2010 Március 10, 21:21:34 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 10, 21:17:35
elmult 3 hpnapban készült el 2db 2,1tiyp 1
abbol egyik street eliminátor fejes....
meg 1915 313as tengellyel.........
nem szaroztok
de az önbizalom töretlen
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8742 Dátum:
2010 Március 10, 21:19:37 »
Azért még van félnivalóm... Lehet, hogy egy Sopron-Pest távon kimozdulnak az excenteres tőcsavarperselyek... Stb... Stb... Ekkora buziságot: vizesből levegőset...
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 10, 21:04:31
Minek video! Majd megnézzük pár hónap múlva élőben inkább ahogy elver téged
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Március 10, 21:21:25 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8741 Dátum:
2010 Március 10, 21:19:29 »
Idézetet írta: bitus76 - 2010 Március 10, 21:18:48
Van lóvé apukám
válcság van!
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8740 Dátum:
2010 Március 10, 21:18:48 »
Van lóvé apukám
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 10, 21:17:35
elmult 3 hpnapban készült el 2db 2,1tiyp 1
abbol egyik street eliminátor fejes....
meg 1915 313as tengellyel.........
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8739 Dátum:
2010 Március 10, 21:17:35 »
Idézetet írta: bitus76 - 2010 Március 10, 21:15:48
Rákoshegyen is épül egy 1915.
elmult 3 hpnapban készült el 2db 2,1tiyp 1
abbol egyik street eliminátor fejes....
meg 1915 313as tengellyel.........
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8738 Dátum:
2010 Március 10, 21:15:48 »
Rákoshegyen is épül egy 1915.
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 10, 21:07:08
Méltó ellenfél lesz ez a motor az már biztos
VW 1200.1963.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8737 Dátum:
2010 Március 10, 21:07:08 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 10, 21:04:31
Minek video! Majd megnézzük pár hónap múlva élőben inkább ahogy elver téged
Méltó ellenfél lesz ez a motor az már biztos
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8736 Dátum:
2010 Március 10, 21:04:31 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 10, 20:54:18
GRAT
de csinálj még videót!
Újabb ellenfél negyedmérföldön
Minek video! Majd megnézzük pár hónap múlva élőben inkább ahogy elver téged
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8735 Dátum:
2010 Március 10, 21:01:14 »
Legközelebb már csak olyan videó lesz, amikor autóban a technika... Sok meló van és csak egy kis garázsban dolgozunk... Nem foglalhatja a helyet egy kiálló kipufogós "szar"
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 10, 20:54:18
GRAT
de csinálj még videót!
Újabb ellenfél negyedmérföldön
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8734 Dátum:
2010 Március 10, 20:54:18 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 10, 19:39:05
Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...
www.callook.freeblog.hu
GRAT
de csinálj még videót!
Újabb ellenfél negyedmérföldön
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8733 Dátum:
2010 Március 10, 20:41:24 »
Az a gond, hogy azt az időt is sajnáltam, míg bementem a kameráért... Nemhogy még 2 percig állogassam és ezzel is húzzam az időt
Miután meg beindult rohantam, nehogy teljesen apu karmaiba kerüljön a vas, én meg ne férjek hozzá... Mert ilyenkor olyanok vagyunk mint két gyerek: "ne úgy szinkronizálj" "adj nagyobb előgyújtást" "állítsuk le picit" "Had menjen még" "mérjünk CO-t"
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Március 10, 20:11:38
Egy baj van , nagyon rövid a videó
én jó sokáig tudom nézni az ilyen tipusu videókat
rakd állványra a kamerát és videózz mééééég, gratulálok hozzá
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8732 Dátum:
2010 Március 10, 20:11:38 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 10, 19:33:53
Blogomon a link!!
10 fokos utógyújtással még kicsit traktoros
és tényleg az első indítás! Nem volt főpróba!
Egy baj van , nagyon rövid a videó
én jó sokáig tudom nézni az ilyen tipusu videókat
rakd állványra a kamerát és videózz mééééég, gratulálok hozzá
www.talizmansport.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8731 Dátum:
2010 Március 10, 20:05:47 »
Aha... Gyújtás állítás után az idősebb Schlosser nem bírta ki, hogy ne rángassa meg a gázt... Ennyit az Engle tengely beépítési utasításában írtakról, miszerint 30 percig ne forgasd 2000 f/perc fölé... Na jó, azért én is vigyorogtam...
Idézetet írta: Balage - 2010 Március 10, 19:58:17
Hát igen, egy jól beállított gyújtással többet forog, jobban pörög.
"Sírni fogtok gecók!"
Egyébként gart a nagy munkához.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8730 Dátum:
2010 Március 10, 20:01:14 »
Hosszú még az út, míg bekerül az autóba... Megvárom a következő fizut és akkor eldöntöm, hogy kuplungot, vagy olajhűtő-rendszert vegyek-e először... De legalább 1,5 év után már látom a végét...
De ha nem is márciusban, valamikor felugrok vele...
Idézetet írta: Aircult - 2010 Március 10, 19:50:46
hajrá!
akkor pénteken már meg is tudod tenni vele a próba utat a Dinerhez
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8729 Dátum:
2010 Március 10, 19:58:17 »
Hát igen, egy jól beállított gyújtással többet forog, jobban pörög.
"Sírni fogtok gecók!"
Egyébként gart a nagy munkához.
Idézetet írta: callook - 2010 Március 10, 19:39:05
Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...
www.callook.freeblog.hu
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8728 Dátum:
2010 Március 10, 19:57:44 »
Ez nekem így képről nehéz... De minden javítható...
Idézetet írta: Aircult - 2010 Március 10, 19:51:50
a képen látható hibák mennyire súlyosak??
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50667812#2
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8727 Dátum:
2010 Március 10, 19:51:50 »
a képen látható hibák mennyire súlyosak??
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50667812#2
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8726 Dátum:
2010 Március 10, 19:50:46 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 10, 19:39:05
Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...
www.callook.freeblog.hu
hajrá!
akkor pénteken már meg is tudod tenni vele a próba utat a Dinerhez
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8725 Dátum:
2010 Március 10, 19:48:50 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 10, 19:39:05
Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...
www.callook.freeblog.hu
KURVA JÓ!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
334
335
336
337
338
[
339
]
340
341
342
343
344
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...