www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:01:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404665 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9164 Dátum: 2010 április 15, 11:41:46 »

Tuning motorban ki milyen olajat használ?
Tavaly bejáratás miatt meg sok szét-összerakások miatt mindig új olajjal raktuk össze, de majd ha végre nem folyik sehol és megint lesz olajcsere agyalok mit tegyek.
Most Shell Helix van benne azt hiszem.<<<de nem vagyok benne biztos...legutóbb mit tettünk
Csakis
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9163 Dátum: 2010 április 15, 11:38:49 »

Tuning motorban ki milyen olajat használ?
Tavaly bejáratás miatt meg sok szét-összerakások miatt mindig új olajjal raktuk össze, de majd ha végre nem folyik sehol és megint lesz olajcsere agyalok mit tegyek.
Most Shell Helix van benne azt hiszem.<<<de nem vagyok benne biztos...legutóbb mit tettünk
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 15, 11:40:40 írta vw1966 »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9162 Dátum: 2010 április 14, 21:02:27 »

én sosem voltam szarrágó, ha úgy ítéltem meg, hogy van értelme...
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #9161 Dátum: 2010 április 14, 19:54:23 »

Időpontot kell egyeztetni velük és engem kb. 2héttel az első telefon után tudott fogadni. 9.30ra értem oda 13.15kor indultam haza.
köszi,bocs a sok kérdésért Smiley

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #9160 Dátum: 2010 április 14, 19:51:33 »

-5000ret kért 7000ret adtam
-azt mondta Ő azt javasolja rendes benzint használjak / 98 vagy jobb
-úgy váltunk el ha gondom van később, menjek és megnézi
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9159 Dátum: 2010 április 14, 19:49:01 »

én ezt örömmel hallom!nem emlékszem,időpnotot kértél s úgy mentél?s meddig tartott?
Időpontot kell egyeztetni velük és engem kb. 2héttel az első telefon után tudott fogadni. 9.30ra értem oda 13.15kor indultam haza.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #9158 Dátum: 2010 április 14, 19:43:40 »

-5000ret kért 7000ret adtam
-azt mondta Ő azt javasolja rendes benzint használjak / 98 vagy jobb
-úgy váltunk el ha gondom van később, menjek és megnézi
én ezt örömmel hallom!nem emlékszem,időpnotot kértél s úgy mentél?s meddig tartott?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9157 Dátum: 2010 április 14, 19:42:07 »


50-es helyett 55-ös alapjárati fúvókát tettek bele, meg a szinkront pontosabbra húzták + szelephézag.
-5000ret kért 7000ret adtam
-azt mondta Ő azt javasolja rendes benzint használjak / 98 vagy jobb
-úgy váltunk el ha gondom van később, menjek és megnézi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9156 Dátum: 2010 április 14, 18:59:32 »

Úristen! Kivitted esőben  Evil
NA örülök, hogy végre jól műxik  Wink
Cseréltek is valamit a karbikba, vagy csak állítgatták?
Mennyit fizettél?



50-es helyett 55-ös alapjárati fúvókát tettek bele, meg a szinkront pontosabbra húzták + szelephézag.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9155 Dátum: 2010 április 14, 12:13:28 »

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9154 Dátum: 2010 április 14, 11:08:07 »

Úristen! Kivitted esőben  Evil
NA örülök, hogy végre jól műxik  Wink
Cseréltek is valamit a karbikban, vagy csak állítgatták?
Mennyit fizettél?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9153 Dátum: 2010 április 14, 10:54:33 »

igen, korrektek nagyon
jó ilyet hallani Wink ez manapság nem jellemző ....

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9152 Dátum: 2010 április 14, 10:34:55 »

igen ma, a 10év alatt összesen nem ment annyit az ablaktörlő a kocsin mint ma
Úristen! Kivitted esőben  Evil
NA örülök, hogy végre jól műxik  Wink
Cseréltek is valamit a karbikba, vagy csak állítgatták?
Mennyit fizettél?
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #9151 Dátum: 2010 április 13, 20:27:27 »

igen, korrektek nagyon
köszönöm.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9150 Dátum: 2010 április 13, 20:14:19 »

uhm,barátnőm odavaló,agyalok megnézetem én is náluk.ajánlod?
igen, korrektek nagyon
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #9149 Dátum: 2010 április 13, 20:11:24 »

igen ma, a 10év alatt összesen nem ment annyit az ablaktörlő a kocsin mint ma
uhm,barátnőm odavaló,agyalok megnézetem én is náluk.ajánlod?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9148 Dátum: 2010 április 13, 20:08:28 »

martonon voltál?
igen ma, a 10év alatt összesen nem ment annyit az ablaktörlő a kocsin mint ma
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #9147 Dátum: 2010 április 13, 19:48:17 »

Voltam weberservicebe, beállították egész jónak tűnik. Csak most meg telifosta olajjal a kaupbejárót Sad  egy tenyérnyi folt, hagytam állni 2órát hazaérkezés után hogy teszteljem most hogy indul be...beindult bejártam garázsba, de csak addig örültem míg meg nem láttam a helyét.

Pedig 90-105 közt mentem navi szerint hazafelé, csak előzéskor volt max. 115.  Csak egyszer kipróbáltam 2percre hogy milyen lett 137nél még nem volt padlógázon.... Grin Grin Grin
martonon voltál?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9146 Dátum: 2010 április 13, 19:23:52 »

Voltam weberservicebe, beállították egész jónak tűnik. Csak most meg telifosta olajjal a kaupbejárót Sad , hagytam állni 2órát hazaérkezés után hogy teszteljem most hogy indul be...beindult bejártam garázsba, de csak addig örültem míg meg nem láttam a helyét.

Pedig 90-105 közt mentem navi szerint hazafelé, csak előzéskor volt max. 115.  Csak egyszer kipróbáltam 2percre hogy milyen lett 137nél még nem volt padlógázon.... Grin Grin Grin
most intézem az olajpumpa fedelet Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9145 Dátum: 2010 április 13, 19:08:12 »

Voltam weberservicebe, beállították egész jónak tűnik. Csak most meg telifosta olajjal a kaupbejárót Sad  egy tenyérnyi folt, hagytam állni 2órát hazaérkezés után hogy teszteljem most hogy indul be...beindult bejártam garázsba, de csak addig örültem míg meg nem láttam a helyét.

Pedig 90-105 közt mentem navi szerint hazafelé, csak előzéskor volt max. 115.  Csak egyszer kipróbáltam 2percre hogy milyen lett 137nél még nem volt padlógázon.... Grin Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 13, 19:24:14 írta vw1966 »
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #9144 Dátum: 2010 április 07, 21:44:51 »

Cimborámnak keresek w110 tengely.Jó Áron jeligére.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9143 Dátum: 2010 április 07, 20:59:05 »


W110-essel sokkal jobb lett volna a motorod, de már nem fogod megtudni...  Grin
nem söt agyalok125 őn Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9142 Dátum: 2010 április 07, 20:54:18 »

Grin Grin Grin Grin Grin
w120 Cheesy


W110-essel sokkal jobb lett volna a motorod, de már nem fogod megtudni...  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9141 Dátum: 2010 április 07, 20:53:16 »


Nekem soha nem lesz annyi pénzem, hogy W110-nél nagyobb tengelyt tegyek autóba. A 2110-esemben is csak W100-asnak megfelelő Scat lesz, 276-os.

A W110-eshez már kell jó hengerfej, kipufogó és karbi.
Grin Grin Grin Grin Grin
w120 Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9140 Dátum: 2010 április 07, 20:50:33 »

Ez így igaz. Akinek írtam, az tudja, hogy nekem a hengereken kívül minden nagyjából gyári maradt. SZVSZ ezért elég hozzá a vezérmű tengely is.



Nekem soha nem lesz annyi pénzem, hogy W110-nél nagyobb tengelyt tegyek autóba. A 2110-esemben is csak W100-asnak megfelelő Scat lesz, 276-os.

A W110-eshez már kell jó hengerfej, kipufogó és karbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9139 Dátum: 2010 április 07, 20:47:46 »

Ez így igaz. Akinek írtam, az tudja, hogy nekem a hengereken kívül minden nagyjából gyári maradt. SZVSZ ezért elég hozzá a vezérmű tengely is.

A gyáriak 235 fok körüliek, a W100 az 276 fokos, a W110 meg 284 fokos...

... De akkor a többi alkatrésznek is ezzel kell öszhangban lennie...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9138 Dátum: 2010 április 07, 16:11:27 »

Azért ott az 1915 ccm ad egy jó alapot...

nekem alulról nagyon bika a W110-el, na de ez több minden függvénye. 

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9137 Dátum: 2010 április 07, 16:10:03 »

A gyáriak 235 fok körüliek, a W100 az 276 fokos, a W110 meg 284 fokos...
Véleményem szerint a W100 és a gyári között jelentősebb a különbség, mint a W100 meg a W110 között.
Egyébként nincs olyan, hogy egyik jobb, mint a másik, hiába "nagyobb" mondjuk a W130 a W100-nál, ha arra alapozunk, hogy hiszen ugyanannyi az ára és ezért a "nagyobbat" tesszük be a motorba, akkor egy közel széria 1,6-ot kapásból agyonvágtunk és 40ezer Ft-ért lerontottuk a motorunkat a széria szint alá, mert nincs hozzá hengerfej + karbi...
Vezérműtengelyből nincs olyan, hogy a W110 a jó, vagy, hogy a W100 semmire sem való, vagy, hogy nekem a W130 jött be és ezért minden motorba azt használom. Akármelyik jó lehet, attól függően, hogy milyen motort akarunk csinálni, mire akarjuk használni... De akkor a többi alkatrésznek is ezzel kell öszhangban lennie...

Nekem többen azt mondták, inkább W100, mint 110. De azt meg minek, egy csomó pénzért alig több, mint a gyári Smiley


Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9136 Dátum: 2010 április 07, 15:45:41 »

Nekem többen azt mondták, inkább W100, mint 110. De azt meg minek, egy csomó pénzért alig több, mint a gyári Smiley

nekem alulról nagyon bika a W110-el, na de ez több minden függvénye. 
xoyox
« Hozzászólás #9135 Dátum: 2010 április 07, 15:34:17 »


Csak tudálékos kisfaszomkodtam.  Cool
ja szokas szerint  Evil
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9134 Dátum: 2010 április 07, 10:18:16 »

Nekem többen azt mondták, inkább W100, mint 110. De azt meg minek, egy csomó pénzért alig több, mint a gyári Smiley

Eddigi tapasztalatok:
Semmi negatívumát nem érzem a dupla karbinak vagy a szivató hiányának. Atom stabil az egész rendszer (kopp-kopp).
Arra számítottam, hogy alul egy kicsit jobban fog harapni, de sajnos alul eléggé lusta. Ez talán a W110-es tengelynek köszönhető, amit így utólag most már nem tudok eldönteni, hogy jó döntés volt-e.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9133 Dátum: 2010 április 07, 08:55:02 »


A 155 R15 az 155/80 R15  Az igazi AO-s váltó 0.93-as negyedik és 3.88-as difi

Ő ánullásat írt, nem áósat Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9132 Dátum: 2010 április 07, 00:36:02 »

Üdv!
Mik az eddigi tapasztalatok, ha jól tudom napi használatban van dupla karbival a gép?
Eddigi tapasztalatok:
Semmi negatívumát nem érzem a dupla karbinak vagy a szivató hiányának. Atom stabil az egész rendszer (kopp-kopp).
Arra számítottam, hogy alul egy kicsit jobban fog harapni, de sajnos alul eléggé lusta. Ez talán a W110-es tengelynek köszönhető, amit így utólag most már nem tudok eldönteni, hogy jó döntés volt-e.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9131 Dátum: 2010 április 06, 23:34:42 »


Csak tudálékos kisfaszomkodtam.  Cool
megoldható a csere, bár nem ma Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9130 Dátum: 2010 április 06, 23:22:22 »

laikustól laikusoknak  Wink Grin


Csak tudálékos kisfaszomkodtam.  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9129 Dátum: 2010 április 06, 22:53:24 »


A fordulatszámot szokás az abszcisszán ábrázolni, az ordinátán a sebességet. A legalacsonyabb görbe így az egyes...és így jön ki a hivatalos fűrészfog diagram. Ez fordítva van.  Shocked

 
laikustól laikusoknak  Wink Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9128 Dátum: 2010 április 06, 22:46:46 »

ezt azoknak, akik csak a kerék méretével akarnak mahinálni (már tettem ide fel)

3 féle (gyárilag kiadott váltó) szerepel benne


A fordulatszámot szokás az abszcisszán ábrázolni, az ordinátán a sebességet. A legalacsonyabb görbe így az egyes...és így jön ki a hivatalos fűrészfog diagram. Ez fordítva van.  Shocked

 
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 06, 22:50:13 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9127 Dátum: 2010 április 06, 22:42:46 »

bízom benn, hogy lessz annyi erő-nyomaték az 1.6ban, hogy 4.-ben 2000-es 2500-ös fordulatról "erölködés" nélkül gyursuljon


Igen, fog gyorsulni, de lassssssaaaaaaan.   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9126 Dátum: 2010 április 06, 22:32:29 »

ezt azoknak, akik csak a kerék méretével akarnak mahinálni (már tettem ide fel)

3 féle (gyárilag kiadott váltó) szerepel benne

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9125 Dátum: 2010 április 06, 22:28:57 »

Nekem az 1302S gyári hosszú váltójával eléggé teherautós a feeling.
A teherautókkal tudok legfeljebb gyorsulni vagy az 1.4-es kombikkal, viszont utazni jól lehet vele.
Üdv!
Mik az eddigi tapasztalatok, ha jól tudom napi használatban van dupla karbival a gép?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.