www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:06:55
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
324
325
326
327
328
[
329
]
330
331
332
333
334
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404702 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9164 Dátum:
2010 április 15, 11:41:46 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 15, 11:38:49
Tuning motorban ki milyen olajat használ?
Tavaly bejáratás miatt meg sok szét-összerakások miatt mindig új olajjal raktuk össze, de majd ha végre nem folyik sehol és megint lesz olajcsere agyalok mit tegyek.
Most Shell Helix van benne azt hiszem.<<<de nem vagyok benne biztos...legutóbb mit tettünk
Csakis
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9163 Dátum:
2010 április 15, 11:38:49 »
Tuning motorban ki milyen olajat használ?
Tavaly bejáratás miatt meg sok szét-összerakások miatt mindig új olajjal raktuk össze, de majd ha végre nem folyik sehol és megint lesz olajcsere agyalok mit tegyek.
Most Shell Helix van benne azt hiszem.<<<de nem vagyok benne biztos...legutóbb mit tettünk
«
Utoljára szerkesztve: 2010 április 15, 11:40:40 írta vw1966
»
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9162 Dátum:
2010 április 14, 21:02:27 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 április 14, 19:51:33
én sosem voltam szarrágó, ha úgy ítéltem meg, hogy van értelme...
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9161 Dátum:
2010 április 14, 19:54:23 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 14, 19:49:01
Időpontot kell egyeztetni velük és engem kb. 2héttel az első telefon után tudott fogadni. 9.30ra értem oda 13.15kor indultam haza.
köszi,bocs a sok kérdésért
új számom van:20 592 5434
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9160 Dátum:
2010 április 14, 19:51:33 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 14, 19:42:07
-5000ret kért 7000ret adtam
-azt mondta Ő azt javasolja rendes benzint használjak / 98 vagy jobb
-úgy váltunk el ha gondom van később, menjek és megnézi
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9159 Dátum:
2010 április 14, 19:49:01 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 április 14, 19:43:40
én ezt örömmel hallom!nem emlékszem,időpnotot kértél s úgy mentél?s meddig tartott?
Időpontot kell egyeztetni velük és engem kb. 2héttel az első telefon után tudott fogadni. 9.30ra értem oda 13.15kor indultam haza.
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9158 Dátum:
2010 április 14, 19:43:40 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 14, 19:42:07
-5000ret kért 7000ret adtam
-azt mondta Ő azt javasolja rendes benzint használjak / 98 vagy jobb
-úgy váltunk el ha gondom van később, menjek és megnézi
én ezt örömmel hallom!nem emlékszem,időpnotot kértél s úgy mentél?s meddig tartott?
új számom van:20 592 5434
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9157 Dátum:
2010 április 14, 19:42:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 14, 18:59:32
50-es helyett 55-ös alapjárati fúvókát tettek bele, meg a szinkront pontosabbra húzták + szelephézag.
-5000ret kért 7000ret adtam
-azt mondta Ő azt javasolja rendes benzint használjak / 98 vagy jobb
-úgy váltunk el ha gondom van később, menjek és megnézi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9156 Dátum:
2010 április 14, 18:59:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 április 14, 10:34:55
Úristen! Kivitted esőben
NA örülök, hogy végre jól műxik
Cseréltek is valamit a karbikba, vagy csak állítgatták?
Mennyit fizettél?
50-es helyett 55-ös alapjárati fúvókát tettek bele, meg a szinkront pontosabbra húzták + szelephézag.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9155 Dátum:
2010 április 14, 12:13:28 »
Idézetet írta: Bill - 2010 április 14, 11:08:07
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9154 Dátum:
2010 április 14, 11:08:07 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 április 14, 10:34:55
Úristen! Kivitted esőben
NA örülök, hogy végre jól műxik
Cseréltek is valamit a karbikba
n
, vagy csak állítgatták?
Mennyit fizettél?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9153 Dátum:
2010 április 14, 10:54:33 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 13, 20:14:19
igen, korrektek nagyon
jó ilyet hallani
ez manapság nem jellemző ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9152 Dátum:
2010 április 14, 10:34:55 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 13, 20:08:28
igen ma, a 10év alatt összesen nem ment annyit az ablaktörlő a kocsin mint ma
Úristen! Kivitted esőben
NA örülök, hogy végre jól műxik
Cseréltek is valamit a karbikba, vagy csak állítgatták?
Mennyit fizettél?
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9151 Dátum:
2010 április 13, 20:27:27 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 13, 20:14:19
igen, korrektek nagyon
köszönöm.
új számom van:20 592 5434
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9150 Dátum:
2010 április 13, 20:14:19 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 április 13, 20:11:24
uhm,barátnőm odavaló,agyalok megnézetem én is náluk.ajánlod?
igen, korrektek nagyon
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9149 Dátum:
2010 április 13, 20:11:24 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 13, 20:08:28
igen ma, a 10év alatt összesen nem ment annyit az ablaktörlő a kocsin mint ma
uhm,barátnőm odavaló,agyalok megnézetem én is náluk.ajánlod?
új számom van:20 592 5434
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9148 Dátum:
2010 április 13, 20:08:28 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 április 13, 19:48:17
martonon voltál?
igen ma, a 10év alatt összesen nem ment annyit az ablaktörlő a kocsin mint ma
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9147 Dátum:
2010 április 13, 19:48:17 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 13, 19:08:12
Voltam weberservicebe, beállították egész jónak tűnik. Csak most meg telifosta olajjal a kaupbejárót
egy tenyérnyi folt, hagytam állni 2órát hazaérkezés után hogy teszteljem most hogy indul be...beindult bejártam garázsba, de csak addig örültem míg meg nem láttam a helyét.
Pedig 90-105 közt mentem navi szerint hazafelé, csak előzéskor volt max. 115. Csak egyszer kipróbáltam 2percre hogy milyen lett 137nél még nem volt padlógázon....
martonon voltál?
új számom van:20 592 5434
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9146 Dátum:
2010 április 13, 19:23:52 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 13, 19:08:12
Voltam weberservicebe, beállították egész jónak tűnik. Csak most meg telifosta olajjal a kaupbejárót
, hagytam állni 2órát hazaérkezés után hogy teszteljem most hogy indul be...beindult bejártam garázsba, de csak addig örültem míg meg nem láttam a helyét.
Pedig 90-105 közt mentem navi szerint hazafelé, csak előzéskor volt max. 115. Csak egyszer kipróbáltam 2percre hogy milyen lett 137nél még nem volt padlógázon....
most intézem az olajpumpa fedelet
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9145 Dátum:
2010 április 13, 19:08:12 »
Voltam weberservicebe, beállították egész jónak tűnik. Csak most meg telifosta olajjal a kaupbejárót
egy tenyérnyi folt, hagytam állni 2órát hazaérkezés után hogy teszteljem most hogy indul be...beindult bejártam garázsba, de csak addig örültem míg meg nem láttam a helyét.
Pedig 90-105 közt mentem navi szerint hazafelé, csak előzéskor volt max. 115. Csak egyszer kipróbáltam 2percre hogy milyen lett 137nél még nem volt padlógázon....
«
Utoljára szerkesztve: 2010 április 13, 19:24:14 írta vw1966
»
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9144 Dátum:
2010 április 07, 21:44:51 »
Cimborámnak keresek w110 tengely.Jó Áron jeligére.
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9143 Dátum:
2010 április 07, 20:59:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 07, 20:54:18
W110-essel sokkal jobb lett volna a motorod, de már nem fogod megtudni...
nem söt agyalok125 őn
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9142 Dátum:
2010 április 07, 20:54:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 április 07, 20:53:16
w120
W110-essel sokkal jobb lett volna a motorod, de már nem fogod megtudni...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9141 Dátum:
2010 április 07, 20:53:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 07, 20:50:33
Nekem soha nem lesz annyi pénzem, hogy W110-nél nagyobb tengelyt tegyek autóba. A 2110-esemben is csak W100-asnak megfelelő Scat lesz, 276-os.
A W110-eshez már kell jó hengerfej, kipufogó és karbi.
w120
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9140 Dátum:
2010 április 07, 20:50:33 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 április 07, 20:47:46
Ez így igaz. Akinek írtam, az tudja, hogy nekem a hengereken kívül minden nagyjából gyári maradt. SZVSZ ezért elég hozzá a vezérmű tengely is.
Nekem soha nem lesz annyi pénzem, hogy W110-nél nagyobb tengelyt tegyek autóba. A 2110-esemben is csak W100-asnak megfelelő Scat lesz, 276-os.
A W110-eshez már kell jó hengerfej, kipufogó és karbi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9139 Dátum:
2010 április 07, 20:47:46 »
Ez így igaz. Akinek írtam, az tudja, hogy nekem a hengereken kívül minden nagyjából gyári maradt. SZVSZ ezért elég hozzá a vezérmű tengely is.
Idézetet írta: callook - 2010 április 07, 16:10:03
A gyáriak 235 fok körüliek, a W100 az 276 fokos, a W110 meg 284 fokos...
... De akkor a többi alkatrésznek is ezzel kell öszhangban lennie...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9138 Dátum:
2010 április 07, 16:11:27 »
Azért ott az 1915 ccm ad egy jó alapot...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 április 07, 15:45:41
nekem alulról nagyon bika a W110-el, na de ez több minden függvénye.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9137 Dátum:
2010 április 07, 16:10:03 »
A gyáriak 235 fok körüliek, a W100 az 276 fokos, a W110 meg 284 fokos...
Véleményem szerint a W100 és a gyári között jelentősebb a különbség, mint a W100 meg a W110 között.
Egyébként nincs olyan, hogy egyik jobb, mint a másik, hiába "nagyobb" mondjuk a W130 a W100-nál, ha arra alapozunk, hogy hiszen ugyanannyi az ára és ezért a "nagyobbat" tesszük be a motorba, akkor egy közel széria 1,6-ot kapásból agyonvágtunk és 40ezer Ft-ért lerontottuk a motorunkat a széria szint alá, mert nincs hozzá hengerfej + karbi...
Vezérműtengelyből nincs olyan, hogy a W110 a jó, vagy, hogy a W100 semmire sem való, vagy, hogy nekem a W130 jött be és ezért minden motorba azt használom. Akármelyik jó lehet, attól függően, hogy milyen motort akarunk csinálni, mire akarjuk használni... De akkor a többi alkatrésznek is ezzel kell öszhangban lennie...
Idézetet írta: gsattila - 2010 április 07, 10:18:16
Nekem többen azt mondták, inkább W100, mint 110. De azt meg minek, egy csomó pénzért alig több, mint a gyári
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9136 Dátum:
2010 április 07, 15:45:41 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 április 07, 10:18:16
Nekem többen azt mondták, inkább W100, mint 110. De azt meg minek, egy csomó pénzért alig több, mint a gyári
nekem alulról nagyon bika a W110-el, na de ez több minden függvénye.
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9135 Dátum:
2010 április 07, 15:34:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 06, 23:22:22
Csak tudálékos kisfaszomkodtam.
ja szokas szerint
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9134 Dátum:
2010 április 07, 10:18:16 »
Nekem többen azt mondták, inkább W100, mint 110. De azt meg minek, egy csomó pénzért alig több, mint a gyári
Idézetet írta: SiD - 2010 április 07, 00:36:02
Eddigi tapasztalatok:
Semmi negatívumát nem érzem a dupla karbinak vagy a szivató hiányának. Atom stabil az egész rendszer (kopp-kopp).
Arra számítottam, hogy alul egy kicsit jobban fog harapni, de sajnos alul eléggé lusta. Ez talán a W110-es tengelynek köszönhető, amit így utólag most már nem tudok eldönteni, hogy jó döntés volt-e.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9133 Dátum:
2010 április 07, 08:55:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 06, 21:42:25
A 155 R15 az 155/80 R15 Az igazi AO-s váltó 0.93-as negyedik és 3.88-as difi
Ő ánullásat írt, nem áósat
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9132 Dátum:
2010 április 07, 00:36:02 »
Idézetet írta: gas - 2010 április 06, 22:28:57
Üdv!
Mik az eddigi tapasztalatok, ha jól tudom napi használatban van dupla karbival a gép?
Eddigi tapasztalatok:
Semmi negatívumát nem érzem a dupla karbinak vagy a szivató hiányának. Atom stabil az egész rendszer (kopp-kopp).
Arra számítottam, hogy alul egy kicsit jobban fog harapni, de sajnos alul eléggé lusta. Ez talán a W110-es tengelynek köszönhető, amit így utólag most már nem tudok eldönteni, hogy jó döntés volt-e.
1963 VW1200 DeLuxe
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9131 Dátum:
2010 április 06, 23:34:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 06, 23:22:22
Csak tudálékos kisfaszomkodtam.
megoldható a csere, bár nem ma
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9130 Dátum:
2010 április 06, 23:22:22 »
Idézetet írta: Bill - 2010 április 06, 22:53:24
laikustól laikusoknak
Csak tudálékos kisfaszomkodtam.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9129 Dátum:
2010 április 06, 22:53:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 06, 22:46:46
A fordulatszámot szokás az abszcisszán ábrázolni, az ordinátán a sebességet. A legalacsonyabb görbe így az egyes...és így jön ki a hivatalos fűrészfog diagram. Ez fordítva van.
laikustól laikusoknak
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9128 Dátum:
2010 április 06, 22:46:46 »
Idézetet írta: Bill - 2010 április 06, 22:32:29
ezt azoknak, akik csak a kerék méretével akarnak mahinálni (már tettem ide fel)
3 féle (gyárilag kiadott váltó) szerepel benne
A fordulatszámot szokás az abszcisszán ábrázolni, az ordinátán a sebességet. A legalacsonyabb görbe így az egyes...és így jön ki a hivatalos fűrészfog diagram. Ez fordítva van.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 április 06, 22:50:13 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9127 Dátum:
2010 április 06, 22:42:46 »
Idézetet írta: gas - 2010 április 06, 21:59:39
bízom benn, hogy lessz annyi erő-nyomaték az 1.6ban, hogy 4.-ben 2000-es 2500-ös fordulatról "erölködés" nélkül gyursuljon
Igen, fog gyorsulni, de lassssssaaaaaaan.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9126 Dátum:
2010 április 06, 22:32:29 »
ezt azoknak, akik csak a kerék méretével akarnak mahinálni (már tettem ide fel)
3 féle (gyárilag kiadott váltó) szerepel benne
[a csatolmányt egy admin törölte]
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9125 Dátum:
2010 április 06, 22:28:57 »
Idézetet írta: SiD - 2010 április 06, 22:09:09
Nekem az 1302S gyári hosszú váltójával eléggé teherautós a feeling.
A teherautókkal tudok legfeljebb gyorsulni vagy az 1.4-es kombikkal, viszont utazni jól lehet vele.
Üdv!
Mik az eddigi tapasztalatok, ha jól tudom napi használatban van dupla karbival a gép?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak:
1
...
324
325
326
327
328
[
329
]
330
331
332
333
334
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...