www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:26:20
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
322
323
324
325
326
[
327
]
328
329
330
331
332
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404744 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9244 Dátum:
2010 április 22, 12:28:04 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 április 22, 11:43:58
stunttal és tatival is vitatkoznék - illetve még csak remélem, hogy lesz alapom vitatkozni - de sztem okosan és némi szerencsével össze lehet vadászni typ4-et is fogyasztható áron. én azt gondolom hogy 110 ló körnéyke, amég a typ1 versenyképesebb, onnan felfelé gyorsan közelednek a számok.. A megbízhatósága legendásan jobb, remélem alá tudom majd támasztani ezt is
milyen vita nincs itt semmi vita typ1 és kész
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9243 Dátum:
2010 április 22, 12:23:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 22, 12:10:13
Az tény, hogy a typ4-esnek minden alkatrésze erősebb, azonban a typ1-es is nagyon tartós tud lenni 150 lóerőig. 100-140 lovas motorokkal sokan vannak 100.000 mérföld felett, és ez nagyon elég egy ilyen jellegű hobbiautónak.
A szarul összerakott motort pedig soha nem lehet hasonlítani a jól összerakotthoz.
150 lóerőig nincs nagy különbség az élettartamban, legfeljebb akkor, ha nagyon gyilkolják a gépet, akkor nyilvánvalóan a typ4-es jobban bírja.
persze, én sem a kukából épített motorokról beszélek, úh ebben tökre egyetértünk, ahogy abban is, hogy 100-140LE a használható/megbízható intervallum. Viszont rengeteg olyasmit olvasok, hogy az erősebb szerkezeti felépítésen túl a typ4 legnagyobb előnye a hengerfejek jóval hatékonyabb hűtése, ami nálunk, túrázni-vágyóknál is nagy szempont tartós használat esetén. És, ahogy a nagy vízen túl mondják:"Power is in the heads"
Amúgy szerintetek mennyi egy valóban 150LE-s typ1 összerakása? Mert a Leon-kategóriás motor részleteit ismerjük, az szerintem teljesítmény/ár arányban a legjobb, de ugye ~110 LE. Azért a +40 LE-ért már kell küzdeni rendesen, de jó, hogy ezt pont Neked mondom
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9242 Dátum:
2010 április 22, 12:18:40 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 április 22, 11:43:58
sztem okosan és némi szerencsével össze lehet vadászni typ4-et is fogyasztható áron.
de hány év alatt?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9241 Dátum:
2010 április 22, 12:10:13 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 április 22, 11:43:58
A megbízhatósága legendásan jobb, remélem alá tudom majd támasztani ezt is
Az tény, hogy a typ4-esnek minden alkatrésze erősebb, azonban a typ1-es is nagyon tartós tud lenni 150 lóerőig. 100-140 lovas motorokkal sokan vannak 100.000 mérföld felett, és ez nagyon elég egy ilyen jellegű hobbiautónak.
A szarul összerakott motort pedig soha nem lehet hasonlítani a jól összerakotthoz.
150 lóerőig nincs nagy különbség az élettartamban, legfeljebb akkor, ha nagyon gyilkolják a gépet, akkor nyilvánvalóan a typ4-es jobban bírja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9240 Dátum:
2010 április 22, 11:43:58 »
próbáltam beszélni a sráccal, semmit nem tud a motorról. hoffer csinálta, de elég "macerás" volt, úh már más berheli. annyit mondott, hogy 48 ida van rajta, de kisebbre lesz cserélve, és hogy már 2 váltót eltört vele (gondolom gumi bakon, minden lefogatás nélkül)
stunttal és tatival is
eszmét cserélnék
- illetve még csak remélem, hogy lesz alapom ezt mondani - de sztem okosan és némi szerencsével össze lehet vadászni typ4-et is fogyasztható áron. én azt gondolom hogy 110 ló körnéyke, amég a typ1 versenyképesebb, onnan felfelé gyorsan közelednek a számok.. A megbízhatósága legendásan jobb, remélem alá tudom majd támasztani ezt is
«
Utoljára szerkesztve: 2010 április 22, 12:34:33 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9239 Dátum:
2010 április 21, 21:54:10 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 21, 21:46:18
főleg,hogy az ember adatlapján 1,8 van...
a 2,4 meg a 180 ló csak egy képaláírás, röhögő jellel..
igen 1.8 buggy a bogár a másik kedvenc 2.4
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9238 Dátum:
2010 április 21, 21:46:18 »
főleg,hogy az ember adatlapján 1,8 van...
a 2,4 meg a 180 ló csak egy képaláírás, röhögő jellel..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9237 Dátum:
2010 április 21, 21:31:27 »
Én azt mondom, hogy ha valaki nagyot akar sütni, akkor kell a typ4-as blokk, de 150-180 lóerőig feleslegesen nagy pénz hozzá minden, ráadásul véleményem szerint egy 150 lovas typ1-es feleannyiba kerül, mint egy 150 lovas typ4-es....és a tartóssága sem sokban különbözik, feltéve, ha a typ1-est nem bontott alkatrészekből kukáztuk össze.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9236 Dátum:
2010 április 21, 21:27:30 »
Maradjunk annyiban, hogy senki nem látott a 180 lóerős bogárról egy mérést, bemondani meg mindent lehet.
Egy 48-as IDA szett és a 2400-as typ4 motor nem garancia semmire.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9235 Dátum:
2010 április 21, 20:54:01 »
Teljesen más.
Idézetet írta: MatroX - 2010 április 21, 20:45:23
Értem.
Maga a motor blokk mennyibe különbözik a typ1-től? Vagy az teljesen ugyan az csak a hengerek meg a vezérlés más?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9234 Dátum:
2010 április 21, 20:52:33 »
Nem konkrétan arra gondoltam, hanem a Hoffer oldalán lévő fotókra értettem... Illetve úgy tudom jött ki a műhelyéből "nagymotor" adonyi dobbal... (Félreértés ne essen, nincs bajom a hazai kipuffal, nekünk is van raktáron belőle mindig, sőt egy laza tuningmotorra megfelelő.)
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 21, 20:46:42
én ezen valami sárvédő alatti dobot látok
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9233 Dátum:
2010 április 21, 20:49:26 »
Idézetet írta: callook - 2010 április 21, 20:39:18
Nekem azzal vannak erős fenntartásaim, ha egy 48-as Weberekkel szerelt motorra adonyi dobot raknak... Nekem nincs összhangban a nyitott szívóoldal a folytott kipufogóoldallal... Mi lehet még az efféle jól átgondolt motorokban? 324-es vezérműtengely 35,5/32 szelepekkel?
az álltalad említett kombináció valóban abszolút kizárja önmagának létjogosultság tehát ugy mint egy kardfogú rettenetesnagyonnagy tigris egy kisegér bélcsatornájával valószínű nemfog 400méteren nagyot futni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9232 Dátum:
2010 április 21, 20:49:11 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 április 21, 20:37:45
...
Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható?
meg:
-éri
-oldható
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9231 Dátum:
2010 április 21, 20:46:42 »
Idézetet írta: callook - 2010 április 21, 20:39:18
Nekem azzal vannak erős fenntartásaim, ha egy 48-as Weberekkel szerelt motorra adonyi dobot raknak... Nekem nincs összhangban a nyitott szívóoldal a folytott kipufogóoldallal... Mi lehet még az efféle jól átgondolt motorokban? 324-es vezérműtengely 35,5/32 szelepekkel?
én ezen valami sárvédő alatti dobot látok
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9230 Dátum:
2010 április 21, 20:45:23 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 21, 20:43:12
ez egy nagyon jó kérdés még senki nem kérdezte ! egy leharcolt 30eft-ost nincs értelme felújítva annyiba van mint egy nagyon pöpec enyhén piszkált typ1 motor de 1,5-2milliósan már megéri beletenni. és a hozászólásom második fele nem vicc
Értem.
Maga a motor blokk mennyibe különbözik a typ1-től? Vagy az teljesen ugyan az csak a hengerek meg a vezérlés más?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9229 Dátum:
2010 április 21, 20:43:42 »
korrekt válaszok
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9228 Dátum:
2010 április 21, 20:43:12 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 április 21, 20:37:45
Lehet hogy sokan felrakták már ezt a kérdést és unalmas de megkérdezem, mert nem tudok semmit erről mint még sok másról sem
Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható?
ez egy nagyon jó kérdés még senki nem kérdezte ! egy leharcolt 30eft-ost nincs értelme felújítva annyiba van mint egy nagyon pöpec enyhén piszkált typ1 motor de 1,5-2milliósan már megéri beletenni. és a hozászólásom második fele nem vicc
www.tatinson.hu
www.kck.hu
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9227 Dátum:
2010 április 21, 20:40:09 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 április 21, 20:37:45
Lehet hogy sokan felrakták már ezt a kérdést és unalmas de megkérdezem, mert nem tudok semmit erről mint még sok másról sem
Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható?
Szerintem gyári typ4-et nem éri meg, elvégre mégis teherautó motor
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9226 Dátum:
2010 április 21, 20:39:45 »
Megéri.
Nem kell hozzá más csak sok pénz.
Idézetet írta: MatroX - 2010 április 21, 20:37:45
Lehet hogy sokan felrakták már ezt a kérdést és unalmas de megkérdezem, mert nem tudok semmit erről mint még sok másról sem
Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9225 Dátum:
2010 április 21, 20:39:18 »
Nekem azzal vannak erős fenntartásaim, ha egy 48-as Weberekkel szerelt motorra adonyi dobot raknak... Nekem nincs összhangban a nyitott szívóoldal a folytott kipufogóoldallal... Mi lehet még az efféle jól átgondolt motorokban? 324-es vezérműtengely 35,5/32 szelepekkel?
Idézetet írta: tati - 2010 április 21, 20:05:42
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9224 Dátum:
2010 április 21, 20:37:45 »
Lehet hogy sokan felrakták már ezt a kérdést és unalmas de megkérdezem, mert nem tudok semmit erről mint még sok másról sem
Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9223 Dátum:
2010 április 21, 20:05:42 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 21, 18:06:28
Hoffer tuning oldalán is fenn van a kocsi.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9222 Dátum:
2010 április 21, 19:59:11 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 21, 17:46:29
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
2400ccm 180Le
48-as Weberrel van ellátva a typ4 moci
www.talizmansport.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9221 Dátum:
2010 április 21, 18:06:28 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 21, 17:57:24
tényleg vannak ilyenek?
demostkomolyan
Hoffer tuning oldalán is fenn van a kocsi.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9220 Dátum:
2010 április 21, 18:06:22 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 21, 15:38:18
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9219 Dátum:
2010 április 21, 17:57:24 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 21, 17:46:48
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=68527
tényleg vannak ilyenek?
demostkomolyan
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9218 Dátum:
2010 április 21, 17:46:48 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 21, 17:46:29
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
2400ccm 180Le
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=68527
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9217 Dátum:
2010 április 21, 17:46:29 »
2400ccm 180Le
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9216 Dátum:
2010 április 21, 15:38:18 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 21, 12:01:09
és ugye te sem gondolod hogy megveszik az autóm 20ezer euróért?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9215 Dátum:
2010 április 21, 13:26:17 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 április 21, 13:18:49
strandkorlát
kék az a 03?
ja!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9214 Dátum:
2010 április 21, 13:18:49 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 21, 12:24:21
1.6 110tengely progr.weber
strandkorlát
kék az a 03?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9213 Dátum:
2010 április 21, 12:24:21 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 21, 12:07:38
mekkora motor épült? csak hogy ne offoljunk
1.6 110tengely progr.weber
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9212 Dátum:
2010 április 21, 12:07:38 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 21, 12:01:09
és ugye te sem gondolod hogy megveszik az autóm 20ezer euróért?
mekkora motor épült? csak hogy ne offoljunk
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9211 Dátum:
2010 április 21, 12:01:09 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 21, 11:45:16
Beszélgettem az emberrel Rajzáson / kinn volt a kocsin az Eladó tábla is/. Azt mondta imádja szereti, de anyagilag úgy áll a helyzete most hogy nem tudja megtartani.
és ugye te sem gondolod hogy megveszik az autóm 20ezer euróért?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9210 Dátum:
2010 április 21, 11:45:16 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 21, 09:12:03
Beszélgettem az emberrel Rajzáson / kinn volt a kocsin az Eladó tábla is/. Azt mondta imádja szereti, de anyagilag úgy áll a helyzete most hogy nem tudja megtartani.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9209 Dátum:
2010 április 21, 09:12:03 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 április 21, 08:58:32
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9208 Dátum:
2010 április 21, 08:58:32 »
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9207 Dátum:
2010 április 20, 17:01:51 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 április 20, 14:42:11
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9206 Dátum:
2010 április 20, 14:42:11 »
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9205 Dátum:
2010 április 19, 10:43:18 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 19, 10:33:43
es milyen indexrol vetted ezt a sablont??
Mert a formaja nem KG:(
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
322
323
324
325
326
[
327
]
328
329
330
331
332
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...