www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:41:11
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
295
296
297
298
299
[
300
]
301
302
303
304
305
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406591 alkalommal)
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10324 Dátum:
2010 Augusztus 03, 15:01:33 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 03, 10:20:01
2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.
1, Az autóm újra dobfékes (
)
2, motor a helyén
3, hátul már a saját kerekein áll a jószág (előre még várom a módosítót, hátra a nyomtávszélesítőt, addig marad Andris Cup2-jén - nagyobb baj sose legyen).
készülget na.Melák remélem hozza a dobozt,kéne ellendarab a csöcshöz... másik fele kész,hegyeszteni nem tudjuk az ötödiket sajna.
új számom van:20 592 5434
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10323 Dátum:
2010 Augusztus 03, 11:58:21 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 03, 09:23:35
oka?
azt tudom hogy duplaszívós, egyéb más?
Előre is köszi
Küldtem tegnap privit...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10322 Dátum:
2010 Augusztus 03, 11:05:18 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 03, 09:23:35
oka?
azt tudom hogy duplaszívós, egyéb más?
Előre is köszi
Az AB-s blokkok nagy olajfuratosak, két olajszelepesek és AS41-esek. Ez már önmagában elég jó tuningra.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10321 Dátum:
2010 Augusztus 03, 10:37:28 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 03, 10:20:01
2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.
[nyissz]
gratula, ha van fotó szívesen várjuk, akár priviben is ha mást nem érdekel
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 19, 14:37:13 írta Protheus
»
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10320 Dátum:
2010 Augusztus 03, 10:20:01 »
2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.
Örülök:
1, Az autóm újra dobfékes (
)
2, motor a helyén
3, hátul már a saját kerekein áll a jószág (előre még várom a módosítót, hátra a nyomtávszélesítőt, addig marad Andris Cup2-jén - nagyobb baj sose legyen).
Nem örülök:
1, Motor nem indul -> a gyújtáskapcsoló álló helyzetben is el tud romlani
2, A második napon - jobb híján - elkezdtük rendezgetni a motor és a motortér kinézetét (gyertyapipák, kábelek stb), aminek az lett a vége, hogy az eddigiek zömét kiírtottuk, így rosszabbul állunk, mint eddig..
3, nem fér el a csőkígyóm sima hátfallal
Ami az első gurulásig még biztosan hátra van:
1, nyomtávszélesítők
2, fékek légtelenítése
3, futómű beállítása
4, motorhiszti kinyomozása, indítás
5, motortér újrakábelezése
6, kipuffogó összerakása (kell a végső nyomtáv, hogy mennyi hely van a doboknak)
7, géptető alakítása (rendszám kiemelése)
8, domború hátfal (megvenni, fényezni, felrakni)
9, az olajhűtő rendszer kialakítása
Amin idén még szeretnék:
1, előre a nagyfék
2, oaljműszerek bekötése, helyének kitalálása
3, 1000-2000 km-t beletekerni az autóba
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 03, 10:24:38 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10319 Dátum:
2010 Augusztus 03, 09:23:35 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 03, 09:16:39
igen
oka?
azt tudom hogy duplaszívós, egyéb más?
Előre is köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 03, 09:25:06 írta picichris
»
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10318 Dátum:
2010 Augusztus 03, 09:16:39 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 03, 09:15:18
Bill barátunk tanácsát megfogadva:
AB-s 1300-as blokk megfelelő alap az építkezésre (1971)??
megint tanulásban vagyok
igen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10317 Dátum:
2010 Augusztus 03, 09:15:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 02, 21:29:13
DE ez a ritka, szélesebb luxus tipus.
Bill barátunk tanácsát megfogadva:
AB-s 1300-as blokk megfelelő alap az építkezésre (1971)??
megint tanulásban vagyok
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10316 Dátum:
2010 Augusztus 02, 21:29:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 02, 21:29:13
DE ez a ritka, szélesebb luxus tipus.
luxus=szart drágán?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10315 Dátum:
2010 Augusztus 02, 21:29:13 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 02, 21:07:56
fék futómü motor kopott dong.....
DE ez a ritka, szélesebb luxus tipus.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10314 Dátum:
2010 Augusztus 02, 21:07:56 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 02, 20:57:20
kasznimunka?
fék futómü motor kopott dong.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10313 Dátum:
2010 Augusztus 02, 20:57:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 02, 19:17:55
ittvan 1 sarokra ismerem pont azért adják el mert müszakin már kéne rá tolni vagy 200e
kasznimunka?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10312 Dátum:
2010 Augusztus 02, 19:41:06 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 02, 18:55:25
egyébként tényleg elég fullosnak néz ki, csini hátul a VW sárfogó, ha jól látom van ott egy kis hátsó ködlámpa is - de lehet hogy az nem az
egyébként elöl azok gyári ködlámpák?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 02, 19:42:52 írta Bill
»
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10311 Dátum:
2010 Augusztus 02, 19:17:55 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 02, 18:51:57
bizztooos
egyébként a kasznit valószínüleg ígyis-úgyis renoválni kell hacsak nem 1M-ért veszek verdát, de akkor legalább már a moci legyen egy jó alap
nem akarom motor cserével kezdeni...
ittvan 1 sarokra ismerem pont azért adják el mert müszakin már kéne rá tolni vagy 200e
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10310 Dátum:
2010 Augusztus 02, 18:55:25 »
egyébként tényleg elég fullosnak néz ki, csini hátul a VW sárfogó, ha jól látom van ott egy kis hátsó ködlámpa is - de lehet hogy az nem az
egyébként elöl azok gyári ködlámpák?
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10309 Dátum:
2010 Augusztus 02, 18:51:57 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Augusztus 02, 17:33:54
bizztooos
egyébként a kasznit valószínüleg ígyis-úgyis renoválni kell hacsak nem 1M-ért veszek verdát, de akkor legalább már a moci legyen egy jó alap
nem akarom motor cserével kezdeni...
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10308 Dátum:
2010 Augusztus 02, 17:33:54 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 02, 16:16:34
a gép fennt van a használtautón:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1500_l-4001969
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10307 Dátum:
2010 Augusztus 02, 17:23:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 02, 17:22:46
Nem.
Oké.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10306 Dátum:
2010 Augusztus 02, 17:22:46 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Augusztus 02, 17:18:47
én is így tudom, de akkor ez egy nagyon ritka 1500L?
ámerikába nem jött ez a kopoltyú hamarabb?
Nem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10305 Dátum:
2010 Augusztus 02, 17:18:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 02, 17:05:57
1970/8-tól volt
Idézetet írta: SiD - 2010 Augusztus 02, 17:09:40
stimmel, onnan számítandó az 1971-es modellév.
én is így tudom, de akkor ez egy nagyon ritka 1500L?
ámerikába nem jött ez a kopoltyú hamarabb?
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10304 Dátum:
2010 Augusztus 02, 17:09:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 02, 17:05:57
1970/8-tól volt
stimmel, onnan számítandó az 1971-es modellév.
1963 VW1200 DeLuxe
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10303 Dátum:
2010 Augusztus 02, 17:05:57 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Augusztus 02, 16:52:59
Az 1970-es 1300-ason még nem volt, az 1971-es 1302-esen (és gondolom, ezzel együtt a többi modellen) már volt.
1970/8-tól volt
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10302 Dátum:
2010 Augusztus 02, 17:05:37 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Augusztus 02, 16:52:59
Az 1970-es 1300-ason még nem volt, az 1971-es 1302-esen (és gondolom, ezzel együtt a többi modellen) már volt.
Idézetet írta: SiD - 2010 Augusztus 02, 16:51:58
A hátsó oldalablakok mögött lévő kasztniszellőztető az 1971-es modellnél jelent meg, ez biztos.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10301 Dátum:
2010 Augusztus 02, 17:05:31 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Augusztus 02, 16:52:59
Az 1970-es 1300-ason még nem volt, az 1971-es 1302-esen (és gondolom, ezzel együtt a többi modellen) már volt.
A km óra sem 1970-es, valamint a K kormány is necces.
A soknyílású motortér tető is 1972-es (az 1971-es) a kétrácsos. Vagy az 1500-ös ilyen volt? Szerintem nem.
Én azt mondom a kasztni 1972-es.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10300 Dátum:
2010 Augusztus 02, 16:52:59 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Augusztus 02, 16:51:58
A hátsó oldalablakok mögött lévő kasztniszellőztető az 1971-es modellnél jelent meg, ez biztos.
Az 1970-es 1300-ason még nem volt, az 1971-es 1302-esen (és gondolom, ezzel együtt a többi modellen) már volt.
1963 VW1200 DeLuxe
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10299 Dátum:
2010 Augusztus 02, 16:51:58 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Augusztus 02, 16:41:01
H (motorkód) 32 Kw 44 Hp 1493 cc 1 08/'66>07/'70
Nekem kétségeim vannak afelől, hogy a kasztni eredeti rajta, de majd legkisebb változásokat lexikon szinten ismerő márkatársak megmondják a valóságot.
A hátsó oldalablakok mögött lévő kasztniszellőztető az 1971-es modellnél jelent meg, ez biztos.
1963 VW1200 DeLuxe
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10298 Dátum:
2010 Augusztus 02, 16:41:01 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 02, 16:16:34
a gép fennt van a használtautón:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1500_l-4001969
H (motorkód) 32 Kw 44 Hp 1493 cc 1 08/'66>07/'70
Nekem kétségeim vannak afelől, hogy a kasztni eredeti rajta, de majd legkisebb változásokat lexikon szinten ismerő márkatársak megmondják a valóságot.
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10297 Dátum:
2010 Augusztus 02, 16:16:34 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Augusztus 02, 15:37:11
és talán, új "D"-s vagy bármilyen AS41-est könnyebb szerezni.
a gép fennt van a használtautón:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1500_l-4001969
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10296 Dátum:
2010 Augusztus 02, 16:14:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 02, 15:33:01
Sajnos a blokk anyaga nem a legjobb, de ez az első nagy olajfuratos blokk.
Hengerfej szimplaszívós, nem igazán jó tuningra.
Anno ez volt a tuning alap, Gene Berg-nek is, a Bill Fischer könyben (How to Hot rod...) is ilyet faragnak.
ez milyen? AS21?
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10295 Dátum:
2010 Augusztus 02, 15:37:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 02, 15:33:01
Sajnos a blokk anyaga nem a legjobb, de ez az első nagy olajfuratos blokk.
Hengerfej szimplaszívós, nem igazán jó tuningra.
Anno ez volt a tuning alap, Gene Berg-nek is, a Bill Fischer könyben (How to Hot rod...) is ilyet faragnak.
és talán, új "D"-s vagy bármilyen AS41-est könnyebb szerezni.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10294 Dátum:
2010 Augusztus 02, 15:33:01 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 02, 09:50:36
Sziasztok,
valaki tudna nekem egy tippet adni hol tudnék utánna olvasni a H-s bogármotoroknak , különbségek, előnyök -hátrányok, természetesen szigorúan lőerő növelési szemszögböl nézve...köszi
Sajnos a blokk anyaga nem a legjobb, de ez az első nagy olajfuratos blokk.
Hengerfej szimplaszívós, nem igazán jó tuningra.
Anno ez volt a tuning alap, Gene Berg-nek is, a Bill Fischer könyben (How to Hot rod...) is ilyet faragnak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10293 Dátum:
2010 Augusztus 02, 09:50:36 »
Sziasztok,
valaki tudna nekem egy tippet adni hol tudnék utánna olvasni a H-s bogármotoroknak , különbségek, előnyök -hátrányok, természetesen szigorúan lőerő növelési szemszögböl nézve...köszi
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10292 Dátum:
2010 Augusztus 01, 14:39:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 01, 14:24:27
nem a szépségre megyünk 1914 294 es tengely meg ez az
megnyugtatlak én sem a színére gondoltam..
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10291 Dátum:
2010 Augusztus 01, 14:24:27 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 01, 14:07:23
csinos.... mit lehet tudni róla??
nem a szépségre megyünk 1914 294 es tengely meg ez az
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10290 Dátum:
2010 Augusztus 01, 14:07:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 31, 22:16:45
ma
<beszúrt kép törölve>
csinos.... mit lehet tudni róla??
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10289 Dátum:
2010 Július 31, 22:16:45 »
ma
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10288 Dátum:
2010 Július 31, 21:53:12 »
Idézetet írta: Funk - 2010 Július 31, 21:47:39
1xösszeülhetnénk,vinném a szarokat.Ha lenne egy fél órád.
okok
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10287 Dátum:
2010 Július 31, 21:47:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 31, 19:25:34
gyári azzall kétlem......
1xösszeülhetnénk,vinném a szarokat.Ha lenne egy fél órád.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10286 Dátum:
2010 Július 31, 19:25:34 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 31, 07:37:14
Apropó, milyen kipufogód van? Tudsz hengerenként CO-t mérni?
gyári azzall kétlem......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10285 Dátum:
2010 Július 31, 15:17:58 »
A szinkron jó,csak oldalanként tudok mérni. A bal oldalt sikerült 2,5-re állítani,a jobb párost viszont képtelen vagyok 1,8 fölé tornázni.
Legyen inkább egyforma a két oldal,vagy nézzem meg hogy hogyan viselkedik menetközben?
Oldalak:
1
...
295
296
297
298
299
[
300
]
301
302
303
304
305
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...