www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 22:34:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404866 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10644 Dátum: 2010 Szeptember 08, 10:58:25 »

tyuningmotorosok, ki milyen olajat használ? Gyártó szerint is kérném, ne csak a hány w mennyit. S.O.S.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10643 Dátum: 2010 Szeptember 08, 10:53:29 »

Majd elmondom, hogy egy modern keverékképző berendezés miket kompenzál és miért.
A szénhidrogén kibocsátás pontosan a sütemény, nagy gáznál az én motorom pl. egyelőre nem annyitra süti, de a Callook tragacsa elég süti.
Kicserélem a hengerfejeket és sütemény lesz a gépem, meglátod. Na, ez a szénhidrogén kibocsátás, amit a szénhidráttal senki sem keve össze, főleg nem a cukorbetegek.

 Grin Grin Grin Grin



Na vazze mar megint kezdi ...

1/ Mi a tökömet kell --kompenzalni-- ?? ( gondolom valami motor bemelegedesröl szonokolsz, de ez a szedites ??)
amig a motor 10-et fordul addig elerte azt a höt, amire egy --kompenzaciora nincs -nem lesz szükseg

2/ Mifele szenhidrogen kibocsatasa van egy motornak ? He ?
Szenhidrogenek / CH 4 / a kenyerek, sütemenyek, liszt tartalmu anygaok, de egy benzinüzemü motornal a szenlanccal kabitani ??
Szendioxidra, / Co2/ esetleg Szenmonoxidra / CO/  gondoltal ?

Varazslo vazze , ne csinald 
 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #10642 Dátum: 2010 Szeptember 08, 09:42:32 »

gyöztel



hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Rulezka
« Hozzászólás #10641 Dátum: 2010 Szeptember 08, 09:25:42 »

Na vazze mar megint kezdi ...

1/ Mi a tökömet kell --kompenzalni-- ?? ( gondolom valami motor bemelegedesröl szonokolsz, de ez a szedites ??)
amig a motor 10-et fordul addig elerte azt a höt, amire egy --kompenzaciora nincs -nem lesz szükseg

2/ Mifele szenhidrogen kibocsatasa van egy motornak ? He ?
Szenhidrogenek / CH 4 / a kenyerek, sütemenyek, liszt tartalmu anygaok, de egy benzinüzemü motornal a szenlanccal kabitani ??
Szendioxidra, / Co2/ esetleg Szenmonoxidra / CO/  gondoltal ?

Varazslo vazze , ne csinald 
 
ha nem értesz valamihez akkor minek szólsz hozzá?

idézek ide neked valamit, hogy tudd mi a szénhidrogén

Persze lehet hogy okosabb vagy mint az EU szakemberei!

"Ennek oka elsősorban a katalizátoros gépkocsik elterjedése, a nagy szénhidrogén kibocsátást okozó kétütemű járművek számának csökkenése. Azonban a jelenlegi 38 %-os közlekedési részesedés felhívja a figyelmet arra, hogy a gépjárműpark korszerűsítési üteme lassú folyamat. A jelenlegi személygépjármű állományban még mindig igen magas az elavult, szennyező típusok aránya."

innen idéztem:
http://www.euvonal.hu/index.php?op=mindennapok_kornyezetvedelem&id=14

valamint:
"A természetben nagy mennyiségben megtalálhatók a kőolajban és a földgázban.[4] Nagy mennyiségű szénhidrogént égetnek el energiatermelés céljából, emellett a szénhidrogének igen fontos kémiai alapanyagok.[4] A szénhidrogének feldolgozásával és átalakításával a petrolkémia foglalkozik, ami a vegyipar egyik legfontosabb ága"

innen idéztem:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A9nhidrog%C3%A9nek
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 08, 09:27:50 írta Rulezka »
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #10640 Dátum: 2010 Szeptember 08, 08:55:40 »

Sok különbség van pl. hogy nem kell hidegindító, nem kell semmilyen meleg vagy hideg kompenzáció, mert nem kell egész évben mennie. Aztán még az is fontos, hogy nem baj, ha alul kicsit gyengécske, meg nem baj, ha a szénhidrogén kibocsátása -----
Na vazze mar megint kezdi ...

1/ Mi a tökömet kell --kompenzalni-- ?? ( gondolom valami motor bemelegedesröl szonokolsz, de ez a szedites ??)
amig a motor 10-et fordul addig elerte azt a höt, amire egy --kompenzaciora nincs -nem lesz szükseg

2/ Mifele szenhidrogen kibocsatasa van egy motornak ? He ?
Szenhidrogenek / CH 4 / a kenyerek, sütemenyek, liszt tartalmu anygaok, de egy benzinüzemü motornal a szenlanccal kabitani ??
Szendioxidra, / Co2/ esetleg Szenmonoxidra / CO/  gondoltal ?

Varazslo vazze , ne csinald 
 

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10639 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:50:44 »

Ha valakit esetleg érdekel akkor megválnék dupla karbimtól, szimpla szívósra való!
kep:
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/38233833#2
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/38233832#2

Idő és energia hiány miatt eladó. Gazrudazatot csinálni vagy venni kell hozzá.
 Smiley 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10638 Dátum: 2010 Szeptember 07, 16:38:41 »

szeretnék 2 l felett lenni de túra motor lenne az is

jól hangzik Smiley

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10637 Dátum: 2010 Szeptember 06, 21:34:55 »

mit jelent ez a 03-04es szelepzárás?
a szelepek bemarása után, vákumot képeznek a szívó-kipufogó csatornába, és egy műszerrel mérik a nyomást, azt mondják hogy a 0,6-0,7 bar már jónak számít és a 0,3-0,4- nél jobbat nem nagyon tudnak csinálni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10636 Dátum: 2010 Szeptember 06, 21:23:17 »

akkor vélhetően valaki nagyon jól fog járni vele.

mik a tervek az új motorral?
szeretnék 2 l felett lenni de túra motor lenne az is

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #10635 Dátum: 2010 Szeptember 06, 12:14:03 »

szerettem volna nagyobbat de ez jött össze, ez a második méreten van,
most hozzám került egy alapméretes motor, és nem látom értelmét ezt szét bontani, bár a hengerfejeket sajnálom, 03-04-es szelepzárás, német stb.....
mit jelent ez a 03-04es szelepzárás?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10634 Dátum: 2010 Szeptember 06, 11:50:41 »

szerettem volna nagyobbat de ez jött össze, ez a második méreten van,
most hozzám került egy alapméretes motor, és nem látom értelmét ezt szét bontani, bár a hengerfejeket sajnálom, 03-04-es szelepzárás, német stb.....

akkor vélhetően valaki nagyon jól fog járni vele.

mik a tervek az új motorral?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #10633 Dátum: 2010 Szeptember 06, 06:50:10 »

őőőőőőőő

mit is mondjak

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Nagyon jó. Érdekes, hogy csak a hengerfejhez csináltak plusz csavarokat, pedig a blokkig levinni több értelmét láttam volna. Jó anyagból lehet az a blokk.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10632 Dátum: 2010 Szeptember 05, 23:27:06 »

őőőőőőőő

mit is mondjak

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

erre mondják azt,hogy újragondolva,újra értelmezve  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10631 Dátum: 2010 Szeptember 05, 23:25:48 »

őőőőőőőő

mit is mondjak





sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10630 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:46:59 »

De jó, ha nem megy el, marad
A bejáratás alatt 3 hiba jött elő.:
1., az olajbeöntő anyaghibás volt és csepegett belőle az olaj
2., az új bosch gyertyakábelen az egyik pipa belseje eddig ismeretlen októl eltört
3., a szelepemelő tolórudak harmonika csövét vissza raktam a régieket de 2 is nedves lett, nem a tömítési felület hanem a harmonika ereszt, már meg vettem az újat de még nincs kicserélve

Hát ez az, hogy jó!
Ha nekiállok gyűjteni, mert az lesz, nem hozom ki ennyiből mindenestől...

Bácsi Győző
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10629 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:42:06 »

Ha belegondolok, hogy épp a napokban döntöttem el, hogy az 1.6 lesz a megoldás...
Azért ennyire gyorsan nem vagyok rá kész, sajna.
Remélem azért adja el, mert nem jó Evil!
De jó, ha nem megy el, marad
A bejáratás alatt 3 hiba jött elő.:
1., az olajbeöntő anyaghibás volt és csepegett belőle az olaj
2., az új bosch gyertyakábelen az egyik pipa belseje eddig ismeretlen októl eltört
3., a szelepemelő tolórudak harmonika csövét vissza raktam a régieket de 2 is nedves lett, nem a tömítési felület hanem a harmonika ereszt, már meg vettem az újat de még nincs kicserélve

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10628 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:32:12 »

illik megkérdezni, hogy miért adod el?
Ha belegondolok, hogy épp a napokban döntöttem el, hogy az 1.6 lesz a megoldás...
Azért ennyire gyorsan nem vagyok rá kész, sajna.
Remélem azért adja el, mert nem jó Evil!

Bácsi Győző
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10627 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:30:57 »

illik megkérdezni, hogy miért adod el?
szerettem volna nagyobbat de ez jött össze, ez a második méreten van,
most hozzám került egy alapméretes motor, és nem látom értelmét ezt szét bontani, bár a hengerfejeket sajnálom, 03-04-es szelepzárás, német stb.....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10626 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:21:29 »

így van, vagy olyan sport kipuff amivel elfér

én azt az infót kaptam, hogy a rövidebb szűrővel elfér ezzel is de nem a szűrő hossza hanem az átmérője a gond
+előbb volt kipuff, mint motor meg szűrős pumpa

illik megkérdezni, hogy miért adod el?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10625 Dátum: 2010 Szeptember 05, 16:55:33 »

sima dobbal elfér az olajszűrő.
ha valakinek nincs púpos hátfala, akkor ez a megoldás.
így van, vagy olyan sport kipuff amivel elfér

én azt az infót kaptam, hogy a rövidebb szűrővel elfér ezzel is de nem a szűrő hossza hanem az átmérője a gond
+előbb volt kipuff, mint motor meg szűrős pumpa

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10624 Dátum: 2010 Szeptember 05, 16:40:15 »

igen, a 4.5 cm lett beletoldva a csövekbe
<beszúrt kép törölve>
itt talán látszik, hogy, hogy, 'asszem 3.5 cm kellett eltávolítani és 4.5 cm -ben 0.5-0.5 cm-t van bent a régi cső

sima dobbal elfér az olajszűrő.
ha valakinek nincs púpos hátfala, akkor ez a megoldás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10623 Dátum: 2010 Szeptember 05, 15:22:24 »

Ezt hogyan ? Távolítottátok a blokktól ?
igen, a 4.5 cm lett beletoldva a csövekbe

itt talán látszik, hogy, hogy, 'asszem 3.5 cm kellett eltávolítani és 4.5 cm -ben 0.5-0.5 cm-t van bent a régi cső

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10622 Dátum: 2010 Szeptember 05, 14:28:01 »

brazil sport kipuff ami át lett alakítva hogy elférjen az olajszűrő ezért csak domború faroklemez alatt fér el

Ezt hogyan ? Távolítottátok a blokktól ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10621 Dátum: 2010 Szeptember 04, 20:32:34 »

Üdv mindenkinek!
Eladó lett a motorom.
AR-es, as41-es blokk, nem lett vonalba fúrva köszörülve, mert kopáshatár alatt volt, de új KS csapágyakat kapott a főtengely a hajtókar és a vezérműtengely, új vezérműkerék és 2.1-es WBX vezérműtengely van benn,

http://picasaweb.google.com/lh/photo/72CvWKnTyqF-8N-DOcHDVw?feat=directlink  , itt van több nagyobb kép is
86-os HD garn. ami egy pár ezer km-t futott motorról vettem új Schöttle gyűrűkkel, így 1603 cm3, felújított,gyöngy szórt szimeringes német hengerfejek 32-35-ös szelepek, kicsit kitisztított szívó és kipuff csatorna, az égésterek egyformára alakítva,




kompresszió növelés, nem a Hfek lettek alakítva hanem a hengerekből lett leszedve, nagynyomású szűrős olajpumpa, 200-as lendkerék, felújított gyújtás elosztó, új Bosch gyújtó kábelek-gyertyák, újra csapágyazott belső fesz.szab.-os generátor, Victor Reinz tömítésekkel össze szerelve, 2db Weber 36 idf karburátor, új fúvókákkal, felújítva, új szívócső S.K. gázrudazat, új ovális légszűrőkkel, brazil sport kipuff ami át lett alakítva hogy elférjen az olajszűrő ezért csak domború faroklemez alatt fér el


(nekem az van Wink)
A beszerelés óta kb 1500 km-t futott,olaj cserélve 1 óra járatás után az asztalon, kb 100km után, 500 km után olaj+ szűrő, és már itt van hozzá a következő szűrő és olaj.

Irány ár 280e Ft
nem szeretném darabolni ha nem muszáj
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 05, 19:35:53 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10620 Dátum: 2010 Szeptember 04, 08:13:24 »

Sok különbség van pl. hogy nem kell hidegindító, nem kell semmilyen meleg vagy hideg kompenzáció, mert nem kell egész évben mennie. Aztán még az is fontos, hogy nem baj, ha alul kicsit gyengécske, meg nem baj, ha a szénhidrogén kibocsátása és egyben a fogyasztása az egekben van. Jó nagy karbit rá, nagy tengelyt, szétfaragni a hengerfejet és már meg is van. Tartósság, megbízhatóság nem kérdés, egy szériagyártású motornál meg kérdés.

Aztán az is nagy különbség, hogy az egyik sorozatgyártott, a másik egyedi. Egyediben a Honda is tudott volna akármit, rövid élettartammal, magas károsanyag kibocsátással.

így érthető.
köszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10619 Dátum: 2010 Szeptember 03, 22:10:59 »

stunt,
a blogodon nem tudok kommentelni, mert láma vagyok.
szóval az a kérdés az utolsó bejegyzéssel kapcsolatban, hogy:

a honda több évtizedet tornázott, hogy a 100 LE/liter-t elérje.
egy ilyen - valljuk be - fos konstrukcióval, mint a typ1 hogyan lehet elérni a 150-180 lóerőt, azaz kb. 75-90 pacit literenként?

Sok különbség van pl. hogy nem kell hidegindító, nem kell semmilyen meleg vagy hideg kompenzáció, mert nem kell egész évben mennie. Aztán még az is fontos, hogy nem baj, ha alul kicsit gyengécske, meg nem baj, ha a szénhidrogén kibocsátása és egyben a fogyasztása az egekben van. Jó nagy karbit rá, nagy tengelyt, szétfaragni a hengerfejet és már meg is van. Tartósság, megbízhatóság nem kérdés, egy szériagyártású motornál meg kérdés.

Aztán az is nagy különbség, hogy az egyik sorozatgyártott, a másik egyedi. Egyediben a Honda is tudott volna akármit, rövid élettartammal, magas károsanyag kibocsátással.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10618 Dátum: 2010 Szeptember 03, 21:57:31 »

stunt,
a blogodon nem tudok kommentelni, mert láma vagyok.
szóval az a kérdés az utolsó bejegyzéssel kapcsolatban, hogy:

a honda több évtizedet tornázott, hogy a 100 LE/liter-t elérje.
egy ilyen - valljuk be - fos konstrukcióval, mint a typ1 hogyan lehet elérni a 150-180 lóerőt, azaz kb. 75-90 pacit literenként?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #10617 Dátum: 2010 Szeptember 02, 22:29:10 »


nem rossz Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10616 Dátum: 2010 Szeptember 02, 22:13:23 »

kurva laptop ottvan Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #10615 Dátum: 2010 Szeptember 02, 21:52:56 »

2.1 WBX turbo, nem megy szarul  Shocked
http://www.youtube.com/watch?v=g6CqfATh-CU&feature=player_embedded#!
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #10614 Dátum: 2010 Szeptember 02, 19:28:30 »

Van Hudáknál, de a többi itthoni bogárboltosnál is, illetve külföldön is.
www.csp-shop.de
www.hoffmann-speedster.com

stb...


És hogy jön ki jobban az ember ha idehaza szerzi be az ilyet vagy inkább meghozatja kintről??? Smiley  Lenne még sok műszakis kérdésem hogy mit hogy ,de majd azt csak inkább privátban hogy ne fárasszam mindenkinek az idegeit , persze ha valaki vállalkozik rá Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10613 Dátum: 2010 Szeptember 02, 19:22:36 »

Van Hudáknál, de a többi itthoni bogárboltosnál is, illetve külföldön is.
www.csp-shop.de
www.hoffmann-speedster.com

stb...

1.6 -os hengerszettől nagyobbat hol lehet szerezni újba? Hudák-nál van mert én nem látom vagy inkább ne is mert drága? Esetleg valami külföldi ahol biztos a dolog?

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #10612 Dátum: 2010 Szeptember 02, 19:17:10 »

1.6 -os hengerszettől nagyobbat hol lehet szerezni újba? Hudák-nál van mert én nem látom vagy inkább ne is mert drága? Esetleg valami külföldi ahol biztos a dolog?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10611 Dátum: 2010 Szeptember 02, 18:45:34 »




Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10610 Dátum: 2010 Szeptember 02, 15:59:19 »

3 napi hideg elelmet erdemes vinni, mikor voltam kint horror arak voltak Norvegiaban...(2003)

Azóta csak roszabb lett a helyzet. Legalábbis ami az élelmiszert illeti.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10609 Dátum: 2010 Szeptember 02, 15:38:54 »

Ráadásul pont a reptér mellett volt a rendezvény.
Volt olyan bogár ami 8,606-ot ment.

3 napi hideg elelmet erdemes vinni, mikor voltam kint horror arak voltak Norvegiaban...(2003)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10608 Dátum: 2010 Szeptember 02, 09:12:54 »

Ráadásul pont a reptér mellett volt a rendezvény.
Volt olyan bogár ami 8,606-ot ment.
Kb. 2 óra repülővel Oslo. Onnan mentek taxik a helyszÍnre, illetve a közeli hotelekbe.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10607 Dátum: 2010 Szeptember 02, 08:50:38 »

2000 km oda 2000 vissza  Cheesy Cheesy nice ride

Kb. 2 óra repülővel Oslo. Onnan mentek taxik a helyszÍnre, illetve a közeli hotelekbe.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #10606 Dátum: 2010 Szeptember 01, 21:37:57 »




« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 01, 21:55:32 írta petoki »

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10605 Dátum: 2010 Szeptember 01, 21:16:30 »

Szokványos csőméretű EMPI csőkígyó dobcsatlakozásánál a két csavar furatának távolságát megtudná valaki adni most?
Nem kell tizedmm pontosan egyelőre, lesz majd modell, csak tervezéshez kell ez.
Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.448 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.