www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 22:45:52
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
287
288
289
290
291
[
292
]
293
294
295
296
297
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404888 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10644 Dátum:
2010 Szeptember 08, 10:58:25 »
tyuningmotorosok, ki milyen olajat használ? Gyártó szerint is kérném, ne csak a hány w mennyit. S.O.S.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10643 Dátum:
2010 Szeptember 08, 10:53:29 »
Majd elmondom, hogy egy modern keverékképző berendezés miket kompenzál és miért.
A szénhidrogén kibocsátás pontosan a sütemény, nagy gáznál az én motorom pl. egyelőre nem annyitra süti, de a Callook tragacsa elég süti.
Kicserélem a hengerfejeket és sütemény lesz a gépem, meglátod. Na, ez a szénhidrogén kibocsátás, amit a szénhidráttal senki sem keve össze, főleg nem a cukorbetegek.
Idézetet írta: xoyox - 2010 Szeptember 08, 08:55:40
Na vazze mar megint kezdi ...
1/ Mi a tökömet kell --kompenzalni-- ?? ( gondolom valami motor bemelegedesröl szonokolsz, de ez a szedites ??)
amig a motor 10-et fordul addig elerte azt a höt, amire egy --kompenzaciora nincs -nem lesz szükseg
2/ Mifele szenhidrogen kibocsatasa van egy motornak ? He ?
Szenhidrogenek / CH 4 / a kenyerek, sütemenyek, liszt tartalmu anygaok, de egy benzinüzemü motornal a szenlanccal kabitani ??
Szendioxidra, / Co2/ esetleg Szenmonoxidra / CO/ gondoltal ?
Varazslo vazze , ne csinald
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10642 Dátum:
2010 Szeptember 08, 09:42:32 »
gyöztel
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Rulezka
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10641 Dátum:
2010 Szeptember 08, 09:25:42 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Szeptember 08, 08:55:40
Na vazze mar megint kezdi ...
1/ Mi a tökömet kell --kompenzalni-- ?? ( gondolom valami motor bemelegedesröl szonokolsz, de ez a szedites ??)
amig a motor 10-et fordul addig elerte azt a höt, amire egy --kompenzaciora nincs -nem lesz szükseg
2/ Mifele
szenhidrogen kibocsatasa
van egy motornak ? He ?
Szenhidrogenek / CH 4 / a kenyerek, sütemenyek, liszt tartalmu anygaok, de egy benzinüzemü motornal a szenlanccal kabitani ??
Szendioxidra, / Co2/ esetleg Szenmonoxidra / CO/ gondoltal ?
Varazslo vazze , ne csinald
ha nem értesz valamihez akkor minek szólsz hozzá?
idézek ide neked valamit, hogy tudd mi a szénhidrogén
Persze lehet hogy okosabb vagy mint az EU szakemberei!
"Ennek oka elsősorban a katalizátoros gépkocsik elterjedése, a
nagy szénhidrogén kibocsátást okozó
kétütemű járművek számának csökkenése. Azonban a jelenlegi 38 %-os közlekedési részesedés felhívja a figyelmet arra, hogy a gépjárműpark korszerűsítési üteme lassú folyamat. A jelenlegi személygépjármű állományban még mindig igen magas az elavult, szennyező típusok aránya."
innen idéztem:
http://www.euvonal.hu/index.php?op=mindennapok_kornyezetvedelem&id=14
valamint:
"A természetben nagy mennyiségben megtalálhatók a kőolajban és a földgázban.[4] Nagy mennyiségű szénhidrogént égetnek el energiatermelés céljából, emellett a szénhidrogének igen fontos kémiai alapanyagok.[4] A szénhidrogének feldolgozásával és átalakításával a petrolkémia foglalkozik, ami a vegyipar egyik legfontosabb ága"
innen idéztem:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A9nhidrog%C3%A9nek
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 08, 09:27:50 írta Rulezka
»
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10640 Dátum:
2010 Szeptember 08, 08:55:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 03, 22:10:59
Sok különbség van pl. hogy nem kell hidegindító, nem kell semmilyen meleg vagy hideg kompenzáció, mert nem kell egész évben mennie. Aztán még az is fontos, hogy nem baj, ha alul kicsit gyengécske, meg nem baj, ha a szénhidrogén kibocsátása -----
Na vazze mar megint kezdi ...
1/ Mi a tökömet kell --kompenzalni-- ?? ( gondolom valami motor bemelegedesröl szonokolsz, de ez a szedites ??)
amig a motor 10-et fordul addig elerte azt a höt, amire egy --kompenzaciora nincs -nem lesz szükseg
2/ Mifele szenhidrogen kibocsatasa van egy motornak ? He ?
Szenhidrogenek / CH 4 / a kenyerek, sütemenyek, liszt tartalmu anygaok, de egy benzinüzemü motornal a szenlanccal kabitani ??
Szendioxidra, / Co2/ esetleg Szenmonoxidra / CO/ gondoltal ?
Varazslo vazze , ne csinald
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10639 Dátum:
2010 Szeptember 07, 20:50:44 »
Ha valakit esetleg érdekel akkor megválnék dupla karbimtól, szimpla szívósra való!
kep:
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/38233833#2
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/38233832#2
Idő és energia hiány miatt eladó. Gazrudazatot csinálni vagy venni kell hozzá.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10638 Dátum:
2010 Szeptember 07, 16:38:41 »
Idézetet írta: gas - 2010 Szeptember 06, 21:23:17
szeretnék 2 l felett lenni de túra motor lenne az is
jól hangzik
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10637 Dátum:
2010 Szeptember 06, 21:34:55 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 Szeptember 06, 12:14:03
mit jelent ez a 03-04es szelepzárás?
a szelepek bemarása után, vákumot képeznek a szívó-kipufogó csatornába, és egy műszerrel mérik a nyomást, azt mondják hogy a 0,6-0,7 bar már jónak számít és a 0,3-0,4- nél jobbat nem nagyon tudnak csinálni
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10636 Dátum:
2010 Szeptember 06, 21:23:17 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Szeptember 06, 11:50:41
akkor vélhetően valaki nagyon jól fog járni vele.
mik a tervek az új motorral?
szeretnék 2 l felett lenni de túra motor lenne az is
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10635 Dátum:
2010 Szeptember 06, 12:14:03 »
Idézetet írta: gas - 2010 Szeptember 05, 19:30:57
szerettem volna nagyobbat de ez jött össze, ez a második méreten van,
most hozzám került egy alapméretes motor, és nem látom értelmét ezt szét bontani, bár a hengerfejeket sajnálom, 03-04-es szelepzárás, német stb.....
mit jelent ez a 03-04es szelepzárás?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10634 Dátum:
2010 Szeptember 06, 11:50:41 »
Idézetet írta: gas - 2010 Szeptember 05, 19:30:57
szerettem volna nagyobbat de ez jött össze, ez a második méreten van,
most hozzám került egy alapméretes motor, és nem látom értelmét ezt szét bontani, bár a hengerfejeket sajnálom, 03-04-es szelepzárás, német stb.....
akkor vélhetően valaki nagyon jól fog járni vele.
mik a tervek az új motorral?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10633 Dátum:
2010 Szeptember 06, 06:50:10 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Szeptember 05, 23:25:48
őőőőőőőő
mit is mondjak
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Nagyon jó. Érdekes, hogy csak a hengerfejhez csináltak plusz csavarokat, pedig a blokkig levinni több értelmét láttam volna. Jó anyagból lehet az a blokk.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10632 Dátum:
2010 Szeptember 05, 23:27:06 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Szeptember 05, 23:25:48
őőőőőőőő
mit is mondjak
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
erre mondják azt,hogy újragondolva,újra értelmezve
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10631 Dátum:
2010 Szeptember 05, 23:25:48 »
őőőőőőőő
mit is mondjak
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10630 Dátum:
2010 Szeptember 05, 19:46:59 »
Idézetet írta: gas - 2010 Szeptember 05, 19:42:06
De jó, ha nem megy el, marad
A bejáratás alatt 3 hiba jött elő.:
1., az olajbeöntő anyaghibás volt és csepegett belőle az olaj
2., az új bosch gyertyakábelen az egyik pipa belseje eddig ismeretlen októl eltört
3., a szelepemelő tolórudak harmonika csövét vissza raktam a régieket de 2 is nedves lett, nem a tömítési felület hanem a harmonika ereszt, már meg vettem az újat de még nincs kicserélve
Hát ez az, hogy jó!
Ha nekiállok gyűjteni, mert az lesz, nem hozom ki ennyiből mindenestől...
Bácsi Győző
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10629 Dátum:
2010 Szeptember 05, 19:42:06 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2010 Szeptember 05, 19:32:12
Ha belegondolok, hogy épp a napokban döntöttem el, hogy az 1.6 lesz a megoldás...
Azért ennyire gyorsan nem vagyok rá kész, sajna.
Remélem azért adja el, mert nem jó
!
De jó, ha nem megy el, marad
A bejáratás alatt 3 hiba jött elő.:
1., az olajbeöntő anyaghibás volt és csepegett belőle az olaj
2., az új bosch gyertyakábelen az egyik pipa belseje eddig ismeretlen októl eltört
3., a szelepemelő tolórudak harmonika csövét vissza raktam a régieket de 2 is nedves lett, nem a tömítési felület hanem a harmonika ereszt, már meg vettem az újat de még nincs kicserélve
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10628 Dátum:
2010 Szeptember 05, 19:32:12 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Szeptember 05, 19:21:29
illik megkérdezni, hogy miért adod el?
Ha belegondolok, hogy épp a napokban döntöttem el, hogy az 1.6 lesz a megoldás...
Azért ennyire gyorsan nem vagyok rá kész, sajna.
Remélem azért adja el, mert nem jó
!
Bácsi Győző
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10627 Dátum:
2010 Szeptember 05, 19:30:57 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Szeptember 05, 19:21:29
illik megkérdezni, hogy miért adod el?
szerettem volna nagyobbat de ez jött össze, ez a második méreten van,
most hozzám került egy alapméretes motor, és nem látom értelmét ezt szét bontani, bár a hengerfejeket sajnálom, 03-04-es szelepzárás, német stb.....
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10626 Dátum:
2010 Szeptember 05, 19:21:29 »
Idézetet írta: gas - 2010 Szeptember 05, 16:55:33
így van, vagy olyan sport kipuff amivel elfér
én azt az infót kaptam, hogy a rövidebb szűrővel elfér ezzel is de nem a szűrő hossza hanem az átmérője a gond
+előbb volt kipuff, mint motor meg szűrős pumpa
illik megkérdezni, hogy miért adod el?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10625 Dátum:
2010 Szeptember 05, 16:55:33 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Szeptember 05, 16:40:15
sima dobbal elfér az olajszűrő.
ha valakinek nincs púpos hátfala, akkor ez a megoldás.
így van, vagy olyan sport kipuff amivel elfér
én azt az infót kaptam, hogy a rövidebb szűrővel elfér ezzel is de nem a szűrő hossza hanem az átmérője a gond
+előbb volt kipuff, mint motor meg szűrős pumpa
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10624 Dátum:
2010 Szeptember 05, 16:40:15 »
Idézetet írta: gas - 2010 Szeptember 05, 15:22:24
igen, a 4.5 cm lett beletoldva a csövekbe
<beszúrt kép törölve>
itt talán látszik, hogy, hogy, 'asszem 3.5 cm kellett eltávolítani és 4.5 cm -ben 0.5-0.5 cm-t van bent a régi cső
sima dobbal elfér az olajszűrő.
ha valakinek nincs púpos hátfala, akkor ez a megoldás.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10623 Dátum:
2010 Szeptember 05, 15:22:24 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Szeptember 05, 14:28:01
Ezt hogyan ? Távolítottátok a blokktól ?
igen, a 4.5 cm lett beletoldva a csövekbe
itt talán látszik, hogy, hogy, 'asszem 3.5 cm kellett eltávolítani és 4.5 cm -ben 0.5-0.5 cm-t van bent a régi cső
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10622 Dátum:
2010 Szeptember 05, 14:28:01 »
Idézetet írta: gas - 2010 Szeptember 04, 20:32:34
brazil sport kipuff ami át lett alakítva hogy elférjen az olajszűrő ezért csak domború faroklemez alatt fér el
Ezt hogyan ? Távolítottátok a blokktól ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10621 Dátum:
2010 Szeptember 04, 20:32:34 »
Üdv mindenkinek!
Eladó lett a motorom.
AR-es, as41-es blokk, nem lett vonalba fúrva köszörülve, mert kopáshatár alatt volt, de új KS csapágyakat kapott a főtengely a hajtókar és a vezérműtengely, új vezérműkerék és 2.1-es WBX vezérműtengely van benn,
http://picasaweb.google.com/lh/photo/72CvWKnTyqF-8N-DOcHDVw?feat=directlink
,
itt van több nagyobb kép is
86-os HD garn. ami egy pár ezer km-t futott motorról vettem új Schöttle gyűrűkkel, így 1603 cm3, felújított,gyöngy szórt szimeringes német hengerfejek 32-35-ös szelepek, kicsit kitisztított szívó és kipuff csatorna, az égésterek egyformára alakítva,
kompresszió növelés, nem a Hfek lettek alakítva hanem a hengerekből lett leszedve, nagynyomású szűrős olajpumpa, 200-as lendkerék, felújított gyújtás elosztó, új Bosch gyújtó kábelek-gyertyák, újra csapágyazott belső fesz.szab.-os generátor, Victor Reinz tömítésekkel össze szerelve, 2db Weber 36 idf karburátor, új fúvókákkal, felújítva, új szívócső S.K. gázrudazat, új ovális légszűrőkkel, brazil sport kipuff ami át lett alakítva hogy elférjen az olajszűrő ezért csak domború faroklemez alatt fér el
(nekem az van
)
A beszerelés óta kb 1500 km-t futott,olaj cserélve 1 óra járatás után az asztalon, kb 100km után, 500 km után olaj+ szűrő, és már itt van hozzá a következő szűrő és olaj.
Irány ár 280e Ft
nem szeretném darabolni ha nem muszáj
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 05, 19:35:53 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10620 Dátum:
2010 Szeptember 04, 08:13:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 03, 22:10:59
Sok különbség van pl. hogy nem kell hidegindító, nem kell semmilyen meleg vagy hideg kompenzáció, mert nem kell egész évben mennie. Aztán még az is fontos, hogy nem baj, ha alul kicsit gyengécske, meg nem baj, ha a szénhidrogén kibocsátása és egyben a fogyasztása az egekben van. Jó nagy karbit rá, nagy tengelyt, szétfaragni a hengerfejet és már meg is van. Tartósság, megbízhatóság nem kérdés, egy szériagyártású motornál meg kérdés.
Aztán az is nagy különbség, hogy az egyik sorozatgyártott, a másik egyedi. Egyediben a Honda is tudott volna akármit, rövid élettartammal, magas károsanyag kibocsátással.
így érthető.
köszi.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10619 Dátum:
2010 Szeptember 03, 22:10:59 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Szeptember 03, 21:57:31
stunt,
a blogodon nem tudok kommentelni, mert láma vagyok.
szóval az a kérdés az utolsó bejegyzéssel kapcsolatban, hogy:
a honda több évtizedet tornázott, hogy a 100 LE/liter-t elérje.
egy ilyen - valljuk be - fos konstrukcióval, mint a typ1 hogyan lehet elérni a 150-180 lóerőt, azaz kb. 75-90 pacit literenként?
Sok különbség van pl. hogy nem kell hidegindító, nem kell semmilyen meleg vagy hideg kompenzáció, mert nem kell egész évben mennie. Aztán még az is fontos, hogy nem baj, ha alul kicsit gyengécske, meg nem baj, ha a szénhidrogén kibocsátása és egyben a fogyasztása az egekben van. Jó nagy karbit rá, nagy tengelyt, szétfaragni a hengerfejet és már meg is van. Tartósság, megbízhatóság nem kérdés, egy szériagyártású motornál meg kérdés.
Aztán az is nagy különbség, hogy az egyik sorozatgyártott, a másik egyedi. Egyediben a Honda is tudott volna akármit, rövid élettartammal, magas károsanyag kibocsátással.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10618 Dátum:
2010 Szeptember 03, 21:57:31 »
stunt,
a blogodon nem tudok kommentelni, mert láma vagyok.
szóval az a kérdés az utolsó bejegyzéssel kapcsolatban, hogy:
a honda több évtizedet tornázott, hogy a 100 LE/liter-t elérje.
egy ilyen - valljuk be - fos konstrukcióval, mint a typ1 hogyan lehet elérni a 150-180 lóerőt, azaz kb. 75-90 pacit literenként?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10617 Dátum:
2010 Szeptember 02, 22:29:10 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2010 Szeptember 02, 21:52:56
2.1 WBX turbo, nem megy szarul
http://www.youtube.com/watch?v=g6CqfATh-CU&feature=player_embedded#
!
nem rossz
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10616 Dátum:
2010 Szeptember 02, 22:13:23 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2010 Szeptember 02, 21:52:56
2.1 WBX turbo, nem megy szarul
http://www.youtube.com/watch?v=g6CqfATh-CU&feature=player_embedded#
!
kurva laptop ottvan
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10615 Dátum:
2010 Szeptember 02, 21:52:56 »
2.1 WBX turbo, nem megy szarul
http://www.youtube.com/watch?v=g6CqfATh-CU&feature=player_embedded#
!
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10614 Dátum:
2010 Szeptember 02, 19:28:30 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 02, 19:22:36
Van Hudáknál, de a többi itthoni bogárboltosnál is, illetve külföldön is.
www.csp-shop.de
www.hoffmann-speedster.com
stb...
És hogy jön ki jobban az ember ha idehaza szerzi be az ilyet vagy inkább meghozatja kintről???
Lenne még sok műszakis kérdésem hogy mit hogy ,de majd azt csak inkább privátban hogy ne fárasszam mindenkinek az idegeit , persze ha valaki vállalkozik rá
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10613 Dátum:
2010 Szeptember 02, 19:22:36 »
Van Hudáknál, de a többi itthoni bogárboltosnál is, illetve külföldön is.
www.csp-shop.de
www.hoffmann-speedster.com
stb...
Idézetet írta: MatroX - 2010 Szeptember 02, 19:17:10
1.6 -os hengerszettől nagyobbat hol lehet szerezni újba? Hudák-nál van mert én nem látom vagy inkább ne is mert drága? Esetleg valami külföldi ahol biztos a dolog?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10612 Dátum:
2010 Szeptember 02, 19:17:10 »
1.6 -os hengerszettől nagyobbat hol lehet szerezni újba? Hudák-nál van mert én nem látom vagy inkább ne is mert drága? Esetleg valami külföldi ahol biztos a dolog?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10611 Dátum:
2010 Szeptember 02, 18:45:34 »
Idézetet írta: petoki - 2010 Szeptember 01, 21:37:57
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10610 Dátum:
2010 Szeptember 02, 15:59:19 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Szeptember 02, 15:38:54
3 napi hideg elelmet erdemes vinni, mikor voltam kint horror arak voltak Norvegiaban...(2003)
Azóta csak roszabb lett a helyzet. Legalábbis ami az élelmiszert illeti.
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10609 Dátum:
2010 Szeptember 02, 15:38:54 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Szeptember 02, 09:12:54
Ráadásul pont a reptér mellett volt a rendezvény.
Volt olyan bogár ami 8,606-ot ment.
3 napi hideg elelmet erdemes vinni, mikor voltam kint horror arak voltak Norvegiaban...(2003)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10608 Dátum:
2010 Szeptember 02, 09:12:54 »
Ráadásul pont a reptér mellett volt a rendezvény.
Volt olyan bogár ami 8,606-ot ment.
Idézetet írta: Sagaris - 2010 Szeptember 02, 08:50:38
Kb. 2 óra repülővel Oslo. Onnan mentek taxik a helyszÍnre, illetve a közeli hotelekbe.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10607 Dátum:
2010 Szeptember 02, 08:50:38 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Szeptember 01, 20:28:03
2000 km oda 2000 vissza
nice ride
Kb. 2 óra repülővel Oslo. Onnan mentek taxik a helyszÍnre, illetve a közeli hotelekbe.
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10606 Dátum:
2010 Szeptember 01, 21:37:57 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 01, 20:43:14
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 01, 21:55:32 írta petoki
»
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10605 Dátum:
2010 Szeptember 01, 21:16:30 »
Szokványos csőméretű EMPI csőkígyó dobcsatlakozásánál a két csavar furatának távolságát megtudná valaki adni most?
Nem kell tizedmm pontosan egyelőre, lesz majd modell, csak tervezéshez kell ez.
Oldalak:
1
...
287
288
289
290
291
[
292
]
293
294
295
296
297
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...