www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:07:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 [290] 291 292 293 294 295 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404705 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #10724 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:15:10 »

Kicsit elkapott a gépszíj az 1.2-es tuninggal kapcsolatban.

1,3 AB-s-re nincs valami pénztárca kímélő tuningtipped?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10723 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:09:19 »


De az 1600-os motor volt, annak nagyobb a légtömegáram. Az 1200-es többet tudna forogni azzal a fejjel.
És az 1200-eshez kellene hasonlítani, nem az 1600-oshoz.


De figyeljetek, majd kiokoskodom.  Wink


és meg is kell túrni a fejet. A DUJ-on nem volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10722 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:08:44 »

De Mester, tavaly még mást állított..... Cheesy Cheesy Cheesy
 


De az 1600-os motor volt, annak nagyobb a légtömegáram. Az 1200-es többet tudna forogni azzal a fejjel.
És az 1200-eshez kellene hasonlítani, nem az 1600-oshoz.


De figyeljetek, majd kiokoskodom.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #10721 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:05:54 »

Kicsit elkapott a gépszíj az 1.2-es tuninggal kapcsolatban. Persze egyelőre az agyalás szintjén, de másfél éve még azt sem gondoltam, hogy lesz egy hosszúlöketű motorom....



Sokan tuningolnak szimplaszívós motor és nagyon megdolgozzák a hengerfejet, így hasonló árasmlástani viszonyokat érnek el, mint a mérsékelten megtúrt, széria szelepes duplaszívóssal.

Ha ezt tovább gondoljuk, akkor bele kell tenni egy nagyobb tengelyt, rá kell tenni két kicsit nagyobb karbit, kompressziót növelni és akkor a motor tud 6000-ig is forogni, így pedig 50 lóerő fölé lehet menni, simán.

És nekem van egy jó 1200-esem...  Wink 
De Mester, tavaly még mást állított..... Cheesy Cheesy Cheesy
 
Én viszont csalódott voltam, a kis vintage speed gépem lassúnak bizonyult, mint a reumás csiga.
Aircult látványosan elvert, jobban mint Callook Tatabányán és a futam végén kezembe nyomtak egy 19.38 106 km/h timeslip-et.  Undecided

Bebizonyosodott, hogy a szimplaszívós hengerfej semmire sem jó, nem lehet forgatni vele a gépet, hiába van dupla karbim, hiába minden, harmadikban 100-nál befogy, mint a telihold.

Mondjuk Tatabányán is éreztem, de azért az ember mindig reménykedik.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10720 Dátum: 2010 Szeptember 13, 21:47:35 »




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #10719 Dátum: 2010 Szeptember 13, 21:47:25 »

A 85,5 hengerfejnél: 94, blokknál: 90
A 90,5 hengerfejnél: 98, blokknál: 96

Köszönöm szépen a tökéletes választ.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10718 Dátum: 2010 Szeptember 13, 21:28:23 »

Kicsit elkapott a gépszíj az 1.2-es tuninggal kapcsolatban. Persze egyelőre az agyalás szintjén, de másfél éve még azt sem gondoltam, hogy lesz egy hosszúlöketű motorom....


Szóval szeretem az 1200-est, mert
- csendes
- rezgésmentes
- nagyon jól forog
- nagyon tartós (kis dugattyú középsebesség, stb.)
- nem melegszik
- jól fogyaszt (de ez a tuningosra nem lesz jellemző)

Sokan tuningolnak szimplaszívós motor és nagyon megdolgozzák a hengerfejet, így hasonló árasmlástani viszonyokat érnek el, mint a mérsékelten megtúrt, széria szelepes duplaszívóssal.

Ha ezt tovább gondoljuk, akkor bele kell tenni egy nagyobb tengelyt, rá kell tenni két kicsit nagyobb karbit, kompressziót növelni és akkor a motor tud 6000-ig is forogni, így pedig 50 lóerő fölé lehet menni, simán.

De miért lesz jobb, mint egy 1.6-os? Hát azért, mert továbbra is csendes lesz, továbbra is alacsony lesz az alternáló tömege, továbbra is villanymotor-szerűen rezgésmentes lesz és a széles fordulatszám tartomány miatt jó lesz vezetni.

Szerintem a 60 lóerő egyáltalán nem utópisztikus és nem is kell hozzá nagy pénztárca...és alul sem lesz teljesen halott a motor...

És nekem van egy jó 1200-esem...  Wink 
Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #10717 Dátum: 2010 Szeptember 13, 21:26:21 »

Kicsit elkapott a gépszíj az 1.2-es tuninggal kapcsolatban.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10716 Dátum: 2010 Szeptember 13, 21:22:09 »

Kicsit elkapott a gépszíj az 1.2-es tuninggal kapcsolatban. Persze egyelőre az agyalás szintjén, de másfél éve még azt sem gondoltam, hogy lesz egy hosszúlöketű motorom....


Szóval szeretem az 1200-est, mert
- csendes
- rezgésmentes
- nagyon jól forog
- nagyon tartós (kis dugattyú középsebesség, stb.)
- nem melegszik
- jól fogyaszt (de ez a tuningosra nem lesz jellemző)

Sokan tuningolnak szimplaszívós motor és nagyon megdolgozzák a hengerfejet, így hasonló árasmlástani viszonyokat érnek el, mint a mérsékelten megtúrt, széria szelepes duplaszívóssal.

Ha ezt tovább gondoljuk, akkor bele kell tenni egy nagyobb tengelyt, rá kell tenni két kicsit nagyobb karbit, kompressziót növelni és akkor a motor tud 6000-ig is forogni, így pedig 50 lóerő fölé lehet menni, simán.

De miért lesz jobb, mint egy 1.6-os? Hát azért, mert továbbra is csendes lesz, továbbra is alacsony lesz az alternáló tömege, továbbra is villanymotor-szerűen rezgésmentes lesz és a széles fordulatszám tartomány miatt jó lesz vezetni.

Szerintem a 60 lóerő egyáltalán nem utópisztikus és nem is kell hozzá nagy pénztárca...és alul sem lesz teljesen halott a motor...

És nekem van egy jó 1200-esem...  Wink 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10715 Dátum: 2010 Szeptember 13, 19:23:45 »

A 85,5 hengerfejnél: 94, blokknál: 90
A 90,5 hengerfejnél: 98, blokknál: 96

Sziasztok! Valaki nem tudja, hogy a 85,5-ös henger és a 90,5ös között mennyi a külső méret különbség? Válaszotokat előre is köszönöm.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10714 Dátum: 2010 Szeptember 13, 19:07:56 »

Sziasztok! Valaki nem tudja, hogy a 85,5-ös henger és a 90,5ös között mennyi a külső méret különbség? Válaszotokat előre is köszönöm.

Arra vagy kíváncsi, hogy a blokkba mekkorára kell kimarni? Vagy a hengerfejnél érdekel a méret?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #10713 Dátum: 2010 Szeptember 13, 17:06:45 »

Sziasztok! Valaki nem tudja, hogy a 85,5-ös henger és a 90,5ös között mennyi a külső méret különbség? Válaszotokat előre is köszönöm.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10712 Dátum: 2010 Szeptember 13, 17:01:38 »


Egyszer valahol azt olvastam, de most én sem találom már.

Az biztos, hogy az én mexikóimban is így volt, pedig ott azt senki nem szerelte az 100%

Szerkesztés:

Kurvára nem, hanem a féltengely fej mérettűrését jelölik, van fehér, kék, zöld és barna, a "pohár" amibe belmegy az is jelölt a belsejében.

és citrom sárga, és rózsa szín
a kb. '75-ös 1.2-ből való váltó amit most raktam be a bogaramba az sárga bolt mind a két oldal, amit kivettem elvileg '71-es 1.3-as, rózsa szín  mind a két oldal, mind a kettő AB-s rövid vezetett olajos, csak a váltó bakban különböztek
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 13, 17:16:15 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10711 Dátum: 2010 Szeptember 13, 15:59:42 »

Biztos, hogy a szín a jobb-bal oldalt jelöli?



Egyszer valahol azt olvastam, de most én sem találom már.

Az biztos, hogy az én mexikóimban is így volt, pedig ott azt senki nem szerelte az 100%

Szerkesztés:

Kurvára nem, hanem a féltengely fej mérettűrését jelölik, van fehér, kék, zöld és barna, a "pohár" amibe belmegy az is jelölt a belsejében.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 13, 16:02:30 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10710 Dátum: 2010 Szeptember 13, 15:51:38 »

Biztos, hogy a szín a jobb-bal oldalt jelöli?

Kékkel és fehérrel vannak jelölve a féltengelyek, hogy a kék a jobbos, fehér a balos. De miért? Miért nem mindegy?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10709 Dátum: 2010 Szeptember 13, 11:27:02 »

Kékkel és fehérrel vannak jelölve a féltengelyek, hogy a kék a jobbos, fehér a balos. De miért? Miért nem mindegy?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10708 Dátum: 2010 Szeptember 13, 11:16:07 »

Azt hiszem ezek a fontos mondatok:

"...keresztrudazatosból csak a jó minőségűt érdemes megvenni..."

"...gyengébb minőségű középen fordítósak vannak olyan jók, mint a jó minőségű keresztrudasak..."



Ami pedig a pedálerőt illeti, ez nagyban fügvénye a keresztrudas minőségének, kialakításának.

A typ3-asomon egy fos volt, alig bírtam nyomni, de a berg rudazat nagyon finom.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10707 Dátum: 2010 Szeptember 13, 11:11:44 »

Többször volt már téma, ez az én véleményem:
Nekem mindig jobban tetszett a keresztrudas, mint a középen fordítós, de miután több motort is szereltünk ezzel és azzal a fajtával is, a saját motoromhoz a középen fordítósat választottam a következők miatt:
1. A középen fordítósnál nem kell akkora pedálerő, könnyebb nyomni a gázt.



Ami pedig a pedálerőt illeti, ez nagyban fügvénye a keresztrudas minőségének, kialakításának.

A typ3-asomon egy fos volt, alig bírtam nyomni, de a berg rudazat nagyon finom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10706 Dátum: 2010 Szeptember 13, 11:08:59 »

Hamarosan  Wink Előre csak annyit, hogy egy 914-esbe megy, de a srácnak van bogara is amiben egy 78-as Oettinger főtengellyel szerelt moci van...

ez érdekel!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10705 Dátum: 2010 Szeptember 13, 11:06:09 »

Többször volt már téma, ez az én véleményem:
Nekem mindig jobban tetszett a keresztrudas, mint a középen fordítós, de miután több motort is szereltünk ezzel és azzal a fajtával is, a saját motoromhoz a középen fordítósat választottam a következők miatt:
1. A középen fordítósnál nem kell akkora pedálerő, könnyebb nyomni a gázt.
2. A keresztrudas néhány típusánál a légszűrő alá felcsavarozandó lemez konzol (amire csatlakozik a keresztbe futó rúd) nem választja szét a két torkot, hanem egy nagy ovális nyílás van rajta, amivel a 2 torkot együttesen fogja át. Emiatt nem tudod a szinkrontesztert használni... (Az általad belinkelt csp rudazat pont nem ilyen, de van ami ilyen, így rudazat nélkül kell szinkronizálni... Szopó)
3. A középenfordítós rudazat középső tengelyét jól meg lehet csapágyazni, így csak a faudi fejek lógása ronthat a szinkronon. A Keresztrudasnál sok esetben a keresztrúd nincsen csapágyazva, hanem a rúd végében van 1-1 furat, ami ráül a 2 karbin lévő konzol gömbjére. Így a keresztrúd akár jobbra-balra is tud mozogni, ami elcseszi a szinkront. (Az általad belinkelt csp ezt egy faudival oldja meg ami azért korrekt megoldás)
4. Néhány keresztrudasnál azt is tapasztaltam, hogy a gyenge minőség miatt (csavarodás, rossz csapágyazás, több helyen bejövő apró hibák) ha beállítom a szinkront alapjáraton, amikor elkezdem nyomni a gázt elmászik a 2 oldal. (pl. alapjáraton a 2 oldal szinkronja 4-4, 2000-es fordulatnál 5-7)

Összességében azt mondanám, hogy gyengébb minőségű középen fordítósak vannak olyan jók, mint a jó minőségű keresztrudasak.


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10704 Dátum: 2010 Szeptember 13, 11:05:49 »


A középen fordítós rudazat könnyebben állítható, kisebb helyet foglal és egyszerűbb, azonos minőséget feltételezve olcsóbb is.

A keresztrudazatosból csak a jó minőségűt érdemes megvenni, mert a gagyik lógnak, elállítódnak és állandóan baj van velük. Pl. a Gene Berg nagyon jó (Aircult Ghiáján) és ez a belinkelt CSP is nagyon jó.

Inkább vallási kérdés ez, mint műszaki. Én jobban szeretem a fordítóst.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10703 Dátum: 2010 Szeptember 13, 10:30:58 »

miért jobb a középen fordítós rudazat nem tudom a nevét,
ennél http://www.youtube.com/watch?v=nlD0FImZ3Bo&feature=related
vagy http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=98379532969&rub1=Motor&rub2=Kraftstoffversorgung%2CGasgest%E4nge%2CCrossbar%2DGasgest%E4nge&artnr=23408a&pn=30&sort=&all=


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10702 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:24:14 »

...a télen készülő 2,4 typ4 mociról...  Evil

ez érdekel!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10701 Dátum: 2010 Szeptember 12, 19:43:24 »

typ4 nem saját lesz... Nekem marad az oxy módosításokkal...


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #10700 Dátum: 2010 Szeptember 12, 19:37:10 »

És ha nem leszek lusta, akkor hamarosan jönnek a bejegyzések a télen készülő 2,4 typ4 mociról...  Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10699 Dátum: 2010 Szeptember 12, 19:33:16 »

És ha nem leszek lusta, akkor hamarosan jönnek a bejegyzések a télen készülő 2,4 typ4 mociról...  Evil

1,5 hónap után ismét irogatok a blogomra:

http://callook.freeblog.hu/

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10698 Dátum: 2010 Szeptember 12, 19:31:09 »

1,5 hónap után ismét irogatok a blogomra:

http://callook.freeblog.hu/

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10697 Dátum: 2010 Szeptember 12, 18:32:40 »

Tökölön a typ3-asban ment 16.91-et és 133 km/h átlépővel, nagy melegben.

Én azt gondolom, hogy 16 körül kellene tudnia annak a motornak bogárban, noha nem gyorsulásra lett építve.
Akkor nem basztam el nagyon az átépítéssel  Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10696 Dátum: 2010 Szeptember 11, 23:40:37 »



Kiskunlacházi Gyorsulási OB-n elért legjobb eredmény (én 1303-ban, hegyezetlen karbikkal):

- 1/8 mérföld (201 méter): 10.34 sec és 103 km/h
- 1/4 mérföld (402 méter): 16,42 sec és 128 km/h


Tökölön a typ3-asban ment 16.91-et és 133 km/h átlépővel, nagy melegben.

Én azt gondolom, hogy 16 körül kellene tudnia annak a motornak bogárban, noha nem gyorsulásra lett építve.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10695 Dátum: 2010 Szeptember 11, 23:02:12 »

http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/tuningolt_volkswagen_bogar_motor_amerikabol_40-es_delortoval_csokigyoval
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #10694 Dátum: 2010 Szeptember 11, 22:52:57 »

Jelenlegi felállásban így fest a motor adatlapja=>
[nyissz]
Jól hangzik!
Akkor az enyém is hasonlót tudhat! nekem annyiban különbözik a cucc hogy a szelepeim 40/34 a kompresszióm 1:9.2höz 294es Engle tengely van benn! és oo9es gyújtás ! na meg brisk speckó körelektródás gyertyák! Dupla szeleprugók! Jah meg mondó dob!!
Remélem az enyém is tud ennyi pacit!
Mit hegyeztetek a karbikon? Ha szabad megkérdezni mert én most nagyon szenvedek a karburálással!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 12, 12:33:57 írta Protheus »
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10693 Dátum: 2010 Szeptember 11, 19:34:53 »

cccc
A beépítésük  Tongue
A gyertyákat nem sokan tudnák használni itthon...ezt spec sportmotorokba rakják. Adott esetben ez a tuning...  Tongue
(más hőfok, más menetvastagság és a menethossz is más)
Süni
« Hozzászólás #10692 Dátum: 2010 Szeptember 11, 18:44:48 »

- Kolbenschmidt főtengely csapágyak
- NGK DCPR-8E gyújtógyertyák
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10691 Dátum: 2010 Szeptember 11, 17:44:27 »

Stunt!
Mi van leon motorjában leírnád! csak kiváncsi vagyok az én 1915ccm motoromhoz képest mi más bene! és mivel tud 115 pacit! Leírnád... köszönöm!!
Bár nem én lettem megszólítva, de lehet könnyebb most nekem erre válaszolni.
Jelenlegi felállásban így fest a motor adatlapja=>

Gyári alkatrészek:
- 1977-es AS21-es alumínium öntvény motorblokk héj
- Első túlméretes gyári főtengely

Tuning alkatrészek:
- CroMo hengerfej tőcsavarok, 8-as csavarok, case saverrel
- Empi Magnum 044-es hengerfejek 40/35-ös szelepekkel
- Égéstér megnövelve, kompresszió viszony 1:8.3-hoz.
- 1.25-ös Gene Berg szelep himbasor, Cro-Mo ötvözött himbákkal
- Engle W-110, 284° -os vezérműtengely
- Dupla vállas vezérműcsapágy
- Empi alumínium vezérműkerék
- Kolbenschmidt főtengely csapágyak
- CB Uni-tech HD Plus hajtórudak ARP csavarokkal
- Empi Lube-a-lobe (furatolt) könnyített szeleptőkék
- Schadek HD 30 mm-es nagynyomású olajpumpa
- CB Performance lendkerék, 4,5 kg-mal könnyített
- AA Performance Pistons 94 mm-es hengerkészlet (1915 cm3)
- Hajtórudak és a dugattyúk +/- 2g-ra grammolva.
- 200mm-es Sachs kuplungszerkezet
- Pierburg elektromos benzin pumpa
- Kadron kipufogó, egyenlő leömlőutas csőkígyóval
- Santana fokolt alumínium szíjtárcsa
- 2db Weber 40 IDF duplatorkú karburátor
- Mallory gyújtáselosztó és Mallory nagy teljesítményű trafó
- 8mm-es Taylor ferrokarbon szálas szilikon gyertyakábelek
- NGK DCPR-8E gyújtógyertyák
- HeliCoil acélbetétes gyertyamenetek
- Empi 1.6 literes plusz olajtartály

Teljesítmény mérő padon mérve (Stunt extyp3-ban):

- teljesítmény: 107 Le
- nyomaték: 179 Nm

Kiskunlacházi Gyorsulási OB-n elért legjobb eredmény (én 1303-ban, hegyezetlen karbikkal):

- 1/8 mérföld (201 méter): 10.34 sec és 103 km/h
- 1/4 mérföld (402 méter): 16,42 sec és 128 km/h
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10690 Dátum: 2010 Szeptember 11, 16:43:37 »

Stunt!
Mi van leon motorjában leírnád! csak kiváncsi vagyok az én 1915ccm motoromhoz képest mi más bene! és mivel tud 115 pacit! Leírnád... köszönöm!!
vudumágia!  Roll Eyes

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #10689 Dátum: 2010 Szeptember 11, 15:40:45 »

Stunt!
Mi van leon motorjában leírnád! csak kiváncsi vagyok az én 1915ccm motoromhoz képest mi más bene! és mivel tud 115 pacit! Leírnád... köszönöm!!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10688 Dátum: 2010 Szeptember 11, 11:47:18 »

Mennyi az ára?
Ez a fajta van a Typ3-on is?
Jó állapotban vannak?

G.

priv ment

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #10687 Dátum: 2010 Szeptember 11, 11:40:58 »

Ha valakit esetleg érdekel akkor megválnék dupla karbimtól, szimpla szívósra való!
kep:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Idő és energia hiány miatt eladó, vagy cserélhető kaszni/alváz elemekre, futóműre is . Gazrudazatot csinálni vagy venni kell hozzá.
 Smiley 


Mennyi az ára?
Ez a fajta van a Typ3-on is?
Jó állapotban vannak?

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10686 Dátum: 2010 Szeptember 11, 11:39:04 »

Ha valakit esetleg érdekel akkor megválnék dupla karbimtól, szimpla szívósra való!
kep:


Idő és energia hiány miatt eladó, vagy cserélhető kaszni/alváz elemekre, futóműre is . Gazrudazatot csinálni vagy venni kell hozzá.
 Smiley 
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 11, 11:41:54 írta maxi »

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
« Hozzászólás #10685 Dátum: 2010 Szeptember 10, 20:38:36 »

Létezik valami gyártó aki hosszabb fogazású váltót csinál bogarakhoz?vagy mondjuk 5 sebességeset vagy ehhez hasonló csodaszerkezet?Nagyon kéne a motoromnak még egy sebesség.
Hosszabb áttételre gondolsz?
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 [290] 291 292 293 294 295 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.