www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 20:43:08
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
284
285
286
287
288
[
289
]
290
291
292
293
294
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404529 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10764 Dátum:
2010 Szeptember 15, 21:02:58 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Szeptember 15, 20:59:03
Kellet neked tunying.Ahelyet hogy használnád az 1200öt mert az megy mint a rakéta és eszik mint öngyújtó.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 15, 21:06:59 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10763 Dátum:
2010 Szeptember 15, 21:02:35 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Szeptember 15, 20:59:42
hát már nagyon nem tudom mit higyjek. agyaltunk rajta még kicsit du. az az olaj rohadtul idegesít. sztem máshol van a baj, de nyilván azzal kezdjük majd. mindenesetre kösz a vizitet. most úgy vagyok vele, hogy januárig a ponyvát se akarom levenni róla
Én már láttam ilyen olajat, még ilyenebbet is, az nem akkora baj, a baj a kopogás.
Az első olajcserénél a szűrőnél gyakran van iylen, nem kell öngyilkosnak lenni. A motort meg könnyű kivenni, szétszedni, de szerintem csak a hengerfejet kell levenni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10762 Dátum:
2010 Szeptember 15, 20:59:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 15, 20:56:14
Szerintem ha a jobb hengerfejet levesszük, akkor látni fogunk valamit.
hát már nagyon nem tudom mit higyjek. agyaltunk rajta még kicsit du. az az olaj rohadtul idegesít. sztem máshol van a baj, de nyilván azzal kezdjük majd. mindenesetre kösz a vizitet. most úgy vagyok vele, hogy januárig a ponyvát se akarom levenni róla
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10761 Dátum:
2010 Szeptember 15, 20:59:03 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Szeptember 15, 20:53:54
Azt hittem, az elmúlt hónapokban az összes méretű szopóálarcot felpróbáltam már, ma kiderült, hogy mégsem...volt egy, amit eddig nem láttam. Pedig ez akkora, hogy betakarja az egész műhelyt. Majd írok konkrétumot, ha meghiggadtam. Blokkot is szét kell húzni
1.3-1.6 kókánymotorhoz való adományokat várom szeretettel, amikkel életre tudom kelteni a gyári AB-t (ha nem kell gépmunka) Minden jöhet, azon semmi nem jó, már Maresz kutáyja sem játszik vele
Kellet neked tunying.Ahelyet hogy használnád az 1200öt mert az megy mint a rakéta és eszik mint öngyújtó.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10760 Dátum:
2010 Szeptember 15, 20:56:14 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Szeptember 15, 20:53:54
Azt hittem, az elmúlt hónapokban az összes méretű szopóálarcot felpróbáltam már, ma kiderült, hogy mégsem...volt egy, amit eddig nem láttam. Pedig ez akkora, hogy betakarja az egész műhelyt. Majd írok konkrétumot, ha meghiggadtam. Blokkot is szét kell húzni
1.3-1.6 kókánymotorhoz való adományokat várom szeretettel, amikkel életre tudom kelteni a gyári AB-t (ha nem kell gépmunka) Minden jöhet, azon semmi nem jó, már Maresz kutáyja sem játszik vele
Szerintem ha a jobb hengerfejet levesszük, akkor látni fogunk valamit.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10759 Dátum:
2010 Szeptember 15, 20:53:54 »
Azt hittem, az elmúlt hónapokban az összes méretű szopóálarcot felpróbáltam már, ma kiderült, hogy mégsem...volt egy, amit eddig nem láttam. Pedig ez akkora, hogy betakarja az egész műhelyt. Majd írok konkrétumot, ha meghiggadtam. Blokkot is szét kell húzni
1.3-1.6 kókánymotorhoz való adományokat várom szeretettel, amikkel életre tudom kelteni a gyári AB-t (ha nem kell gépmunka) Minden jöhet, azon semmi nem jó, már Maresz kutáyja sem játszik vele
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10758 Dátum:
2010 Szeptember 15, 20:53:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 15, 20:17:50
A typ3-asom W100-nak megfelelő C25-ös tengellyel volt szerelve, kicsit növelt kompresszióval és GPS szerint tudta a 150-et, érdi emelkedőn felfelé meg a 130-at.
Én azt gondolom, hogy igen, a 87-es hengerhez is jó. 24-es a venturija (az újabbaknak, előtte 23 majd 23.5-ös)
ok! köszönöm.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10757 Dátum:
2010 Szeptember 15, 20:17:50 »
Idézetet írta: gas - 2010 Szeptember 15, 18:50:25
egy 87-es hengerrel és w100-as tengellyel szerelt 1.6-ra ez jó karbi lehet?
A typ3-asom W100-nak megfelelő C25-ös tengellyel volt szerelve, kicsit növelt kompresszióval és GPS szerint tudta a 150-et, érdi emelkedőn felfelé meg a 130-at.
Én azt gondolom, hogy igen, a 87-es hengerhez is jó. 24-es a venturija (az újabbaknak, előtte 23 majd 23.5-ös)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10756 Dátum:
2010 Szeptember 15, 19:05:26 »
sztem lassan bevállalok hfej marást stb-t is.
új számom van:20 592 5434
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10755 Dátum:
2010 Szeptember 15, 18:50:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 15, 10:22:26
A typ3-as 32-34 PDSIT karbija más volt, mint az azonos jelölésű (de más modellszámú) typ4 karbi, azon ugyanis csak az egyik karbin volt alapjárati levegő rendszer.
Bogárra a typ3-as karbija jobb, leginkább csak az tehető fel relatíve könnyen.
egy 87-es hengerrel és w100-as tengellyel szerelt 1.6-ra ez jó karbi lehet?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10754 Dátum:
2010 Szeptember 15, 11:37:36 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Szeptember 15, 10:32:25
He' ? Es akkor csak a motor egyik felet etette benzinnel, mikor alapjaraton duruzsolt a motor ? Kozben kethengerezett ? Nem ertem.
Nem, hanem a két karbi össze volt kötve egy csővel, és az egyik karbin (bal oldalin, az úszóház felett) volt levegőcsavar, az állította be a légmennyiséget, a csövön pedig átment a másik karbihoz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10753 Dátum:
2010 Szeptember 15, 10:32:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 15, 10:22:26
typ4 karbi, azon ugyanis csak az egyik karbin volt alapjárati levegő rendszer.
He' ? Es akkor csak a motor egyik felet etette benzinnel, mikor alapjaraton duruzsolt a motor ? Kozben kethengerezett ? Nem ertem.
Buzi, aki fékez! :-)))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10752 Dátum:
2010 Szeptember 15, 10:24:03 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Szeptember 14, 22:34:00
Minden más maradhat az eredeti? HF-et is gépmunkázni kell, vagy kell 1,6-os? Karbi nem kell akkor másik? (34-es)
Azt hiszem Luftsick Tomi barátom ováljában volt valami hasonló.
A hengerfejet fell kell maratni 94-esre, vagy 1.6-os fej kell.
Karbi is jó lenne, de nem szükséges, megy a kisebbel is, maximum nem olyan jól. Nyomatékban akkor is óriási a különbség.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10751 Dátum:
2010 Szeptember 15, 10:22:26 »
Idézetet írta: gas - 2010 Szeptember 15, 09:04:16
a Solex 32-34 PDSIT karbi a typ3-typ4 gyári karbija, vagy a typ4-es motorok is ezt kapták csak más fúvóka készlettel, vagy a typ4-en más karbi is volt?
A typ3-as 32-34 PDSIT karbija más volt, mint az azonos jelölésű (de más modellszámú) typ4 karbi, azon ugyanis csak az egyik karbin volt alapjárati levegő rendszer.
Bogárra a typ3-as karbija jobb, leginkább csak az tehető fel relatíve könnyen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10750 Dátum:
2010 Szeptember 15, 09:04:16 »
a Solex 32-34 PDSIT karbi a typ3-typ4 gyári karbija, vagy a typ4-es motorok is ezt kapták csak más fúvóka készlettel, vagy a typ4-en más karbi is volt?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10749 Dátum:
2010 Szeptember 14, 22:34:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 13, 22:37:47
De: 1.6-os hengerek, ennél jobb ár/érték arányú tuning nincs.
Minden más maradhat az eredeti? HF-et is gépmunkázni kell, vagy kell 1,6-os? Karbi nem kell akkor másik? (34-es)
Azt hiszem Luftsick Tomi barátom ováljában volt valami hasonló.
http://sparkafer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10748 Dátum:
2010 Szeptember 14, 21:33:31 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Szeptember 14, 09:48:10
Milyen HF-re gondolsz? 1.2-es (természetesen az újabbik fajták) vagy az "F"-es féle szimplaszívós?
Majdnem mindegy, én inkább az újabb 1.2-esekre gondolok, a jobb öntvény miatt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10747 Dátum:
2010 Szeptember 14, 20:37:26 »
Idézetet írta: laza - 2010 Szeptember 14, 20:05:03
ezt én még porosba láttam csak kint nem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10746 Dátum:
2010 Szeptember 14, 20:19:34 »
Idézetet írta: laza - 2010 Szeptember 14, 20:05:03
Na meg a kobcenti, karbi meret stb stb
)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10745 Dátum:
2010 Szeptember 14, 20:05:03 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Szeptember 14, 20:03:11
akkor meg:)
mindet tudok ám!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10744 Dátum:
2010 Szeptember 14, 20:03:11 »
Idézetet írta: laza - 2010 Szeptember 14, 20:02:37
hááát de...
akkor meg:)
mindet tudok ám!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10743 Dátum:
2010 Szeptember 14, 20:02:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Szeptember 14, 20:01:01
nem megvetteétek?
hááát de...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10742 Dátum:
2010 Szeptember 14, 20:01:01 »
Idézetet írta: laza - 2010 Szeptember 14, 20:00:01
nem megvetteétek?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10741 Dátum:
2010 Szeptember 14, 20:00:01 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Szeptember 11, 23:02:12
http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/tuningolt_volkswagen_bogar_motor_amerikabol_40-es_delortoval_csokigyoval
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10740 Dátum:
2010 Szeptember 14, 19:10:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 13, 22:09:19
és meg is kell túrni a fejet. A DUJ-on nem volt.
és mekkora tengelyt tennél bele?
gondolom túl nagyot nem lehetne, pont a hengerfej-karbi korlátai miatt
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10739 Dátum:
2010 Szeptember 14, 18:18:36 »
az uj projekt.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10738 Dátum:
2010 Szeptember 14, 10:09:35 »
Most vasárnap, Rábaring:
http://ernstl.dragrace.cc/2010/rabaring12092010/html/default.html
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10737 Dátum:
2010 Szeptember 14, 09:48:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 13, 21:22:09
Sokan tuningolnak szimplaszívós motor és nagyon megdolgozzák a hengerfejet,
Milyen HF-re gondolsz? 1.2-es (természetesen az újabbik fajták) vagy az "F"-es féle szimplaszívós?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 14, 09:49:50 írta 1303LS
»
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10736 Dátum:
2010 Szeptember 14, 08:52:15 »
Az én véleményem, aztán lehet tenni rá persze:
1200-as motort tuningolni csak
vintage speed
stÍlusban érdemes. Egy oválban vagy egy kisablakos bogárban szép kiegészÍtő lehet egy korabeli megoldásokat alkalmazó "erősebb" motor például Okrasa, Riechert, Dietz, Denzel, Judson, MAG, stb. Nincs igazi haszna, csupán egy plusz extra mint egy Albert tükör vagy egy Kienzle óra a kesztyűtartóban. Neked jó és erős motorod van, megépÍted az egykettest, sok munka, idő, pénz és mérget mernék rá venni, hogy nem azt kapnád amit szeretnél. Nem lenne egy klasszikus átalakÍtás és modern sem. Egyszer azt mondtad lehegeszted a motorháztetődet, ugyan ezt nem tetted meg de én a helyedben nem nyúlnék az 1200-as motoromhoz, nemhiszem, hogy sok hasznát vennéd...Persze ha rám halgatsz azt csinálsz amit akarsz
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10735 Dátum:
2010 Szeptember 14, 08:34:24 »
Idézetet írta: somci - 2010 Szeptember 13, 23:34:04
Nem kéne így is-úgy is lecserélni a főtengelyt valami okosabbra, hogy bírja a fordulatszámot?
Az eredeti német főtengely a könnyű dugattyúkkal és hajtórudakkal (1200) nagyon jól bírja a fordulatot.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10734 Dátum:
2010 Szeptember 13, 23:34:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 13, 23:08:20
Nem lenne sok előnye és akkor nem lenne 1200-es és akkor nem járna olyan szépen és akkor hangosabb lenne.
És a főtengely miatt drága is lenne.
Nem kéne így is-úgy is lecserélni a főtengelyt valami okosabbra, hogy bírja a fordulatszámot?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10733 Dátum:
2010 Szeptember 13, 23:09:27 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Szeptember 13, 22:57:25
Nyomatékra "hegyezett" motort szeretnék az automata váltomhoz.Viszont azt sem szeretném ha teljesen halott lenne felül .Nem tudom .Azt hiszem ez is a proba cseresznye kategoria.
1915, w100, széria hengerfej és két egytorkú karbi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10732 Dátum:
2010 Szeptember 13, 23:08:20 »
Idézetet írta: somci - 2010 Szeptember 13, 22:59:13
Amúgy az ezerkettesből miért nem inkább "kockamotort" tervezel? Pár ezer hozzászólással ezelőtt még nagyon volt magasztalva.
Nem lenne sok előnye és akkor nem lenne 1200-es és akkor nem járna olyan szépen és akkor hangosabb lenne.
És a főtengely miatt drága is lenne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10731 Dátum:
2010 Szeptember 13, 22:59:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 13, 22:51:56
Nem több 140 Nm-nél, túl nagy a tengely, felesleges a hengerfej és a karbi miatt nem forog.
W100-as tengellyel jobb lenne, szerintem.
Amúgy az ezerkettesből miért nem inkább "kockamotort" tervezel? Pár ezer hozzászólással ezelőtt még nagyon volt magasztalva.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10730 Dátum:
2010 Szeptember 13, 22:57:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 13, 22:51:56
Nem több 140 Nm-nél, túl nagy a tengely, felesleges a hengerfej és a karbi miatt nem forog.
W100-as tengellyel jobb lenne, szerintem.
Nyomatékra "hegyezett" motort szeretnék az automata váltomhoz.Viszont azt sem szeretném ha teljesen halott lenne felül .Nem tudom .Azt hiszem ez is a proba cseresznye kategoria.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10729 Dátum:
2010 Szeptember 13, 22:51:56 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Szeptember 13, 22:46:19
Nyomaték?
Nem több 140 Nm-nél, túl nagy a tengely, felesleges a hengerfej és a karbi miatt nem forog.
W100-as tengellyel jobb lenne, szerintem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10728 Dátum:
2010 Szeptember 13, 22:46:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 13, 22:45:52
75-80 lóerő
Nyomaték?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10727 Dátum:
2010 Szeptember 13, 22:45:52 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Szeptember 13, 22:40:56
És mi lesz ha 1,6 ra 1,9 marad a gyári hengerfej gyári méretü szelepekkel és egy 110es tengely progresziv Weberrel?
75-80 lóerő
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10726 Dátum:
2010 Szeptember 13, 22:40:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 13, 22:37:47
De: 1.6-os hengerek, ennél jobb ár/érték arányú tuning nincs.
És mi lesz ha 1,6 ra 1,9 marad a gyári hengerfej gyári méretü szelepekkel és egy 110es tengely progresziv Weberrel?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10725 Dátum:
2010 Szeptember 13, 22:37:47 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Szeptember 13, 22:15:10
1,3 AB-s-re nincs valami pénztárca kímélő tuningtipped?
De: 1.6-os hengerek, ennél jobb ár/érték arányú tuning nincs.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
284
285
286
287
288
[
289
]
290
291
292
293
294
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...