www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 20:50:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404577 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10764 Dátum: 2010 Szeptember 15, 21:02:58 »

Kellet neked tunying.Ahelyet hogy használnád az 1200öt mert az megy mint a rakéta és eszik mint öngyújtó. Grin

« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 15, 21:06:59 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10763 Dátum: 2010 Szeptember 15, 21:02:35 »

hát már nagyon nem tudom mit higyjek. agyaltunk rajta még kicsit du. az az olaj rohadtul idegesít. sztem máshol van a baj, de nyilván azzal kezdjük majd. mindenesetre kösz a vizitet. most úgy vagyok vele, hogy januárig a ponyvát se akarom levenni róla


Én már láttam ilyen olajat, még ilyenebbet is, az nem akkora baj, a baj a kopogás.
Az első olajcserénél a szűrőnél gyakran van iylen, nem kell öngyilkosnak lenni. A motort meg könnyű kivenni, szétszedni, de szerintem csak a hengerfejet kell levenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10762 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:59:42 »

Szerintem ha a jobb hengerfejet levesszük, akkor látni fogunk valamit.

hát már nagyon nem tudom mit higyjek. agyaltunk rajta még kicsit du. az az olaj rohadtul idegesít. sztem máshol van a baj, de nyilván azzal kezdjük majd. mindenesetre kösz a vizitet. most úgy vagyok vele, hogy januárig a ponyvát se akarom levenni róla

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10761 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:59:03 »

Azt hittem, az elmúlt hónapokban az összes méretű szopóálarcot felpróbáltam már, ma kiderült, hogy mégsem...volt egy, amit eddig nem láttam. Pedig ez akkora, hogy betakarja az egész műhelyt. Majd írok konkrétumot, ha meghiggadtam. Blokkot is szét kell húzni

1.3-1.6 kókánymotorhoz való adományokat várom szeretettel, amikkel életre tudom kelteni a gyári AB-t (ha  nem kell gépmunka) Minden jöhet, azon semmi nem jó, már Maresz kutáyja sem játszik vele
Kellet neked tunying.Ahelyet hogy használnád az 1200öt mert az megy mint a rakéta és eszik mint öngyújtó. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10760 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:56:14 »

Azt hittem, az elmúlt hónapokban az összes méretű szopóálarcot felpróbáltam már, ma kiderült, hogy mégsem...volt egy, amit eddig nem láttam. Pedig ez akkora, hogy betakarja az egész műhelyt. Majd írok konkrétumot, ha meghiggadtam. Blokkot is szét kell húzni

1.3-1.6 kókánymotorhoz való adományokat várom szeretettel, amikkel életre tudom kelteni a gyári AB-t (ha  nem kell gépmunka) Minden jöhet, azon semmi nem jó, már Maresz kutáyja sem játszik vele

Szerintem ha a jobb hengerfejet levesszük, akkor látni fogunk valamit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10759 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:53:54 »

Azt hittem, az elmúlt hónapokban az összes méretű szopóálarcot felpróbáltam már, ma kiderült, hogy mégsem...volt egy, amit eddig nem láttam. Pedig ez akkora, hogy betakarja az egész műhelyt. Majd írok konkrétumot, ha meghiggadtam. Blokkot is szét kell húzni

1.3-1.6 kókánymotorhoz való adományokat várom szeretettel, amikkel életre tudom kelteni a gyári AB-t (ha  nem kell gépmunka) Minden jöhet, azon semmi nem jó, már Maresz kutáyja sem játszik vele

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10758 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:53:39 »

A typ3-asom W100-nak megfelelő C25-ös tengellyel volt szerelve, kicsit növelt kompresszióval és GPS szerint tudta a 150-et, érdi emelkedőn felfelé meg a 130-at.
Én azt gondolom, hogy igen, a 87-es hengerhez is jó. 24-es a venturija (az újabbaknak, előtte 23 majd 23.5-ös)
ok! köszönöm.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10757 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:17:50 »

egy 87-es hengerrel és w100-as tengellyel szerelt 1.6-ra ez jó karbi lehet?

A typ3-asom W100-nak megfelelő C25-ös tengellyel volt szerelve, kicsit növelt kompresszióval és GPS szerint tudta a 150-et, érdi emelkedőn felfelé meg a 130-at.
Én azt gondolom, hogy igen, a 87-es hengerhez is jó. 24-es a venturija (az újabbaknak, előtte 23 majd 23.5-ös)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #10756 Dátum: 2010 Szeptember 15, 19:05:26 »

sztem lassan bevállalok hfej marást stb-t is.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10755 Dátum: 2010 Szeptember 15, 18:50:25 »

A typ3-as 32-34 PDSIT karbija más volt, mint az azonos jelölésű (de más modellszámú) typ4 karbi, azon ugyanis csak az egyik karbin volt alapjárati levegő rendszer.

Bogárra a typ3-as karbija jobb, leginkább csak az tehető fel relatíve könnyen.
egy 87-es hengerrel és w100-as tengellyel szerelt 1.6-ra ez jó karbi lehet?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10754 Dátum: 2010 Szeptember 15, 11:37:36 »

He' ? Es akkor csak a motor egyik felet etette benzinnel, mikor alapjaraton duruzsolt a motor ? Kozben kethengerezett ? Nem ertem.


Nem, hanem a két karbi össze volt kötve egy csővel, és az egyik karbin (bal oldalin, az úszóház felett) volt levegőcsavar, az állította be a légmennyiséget, a csövön pedig átment a másik karbihoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #10753 Dátum: 2010 Szeptember 15, 10:32:25 »

typ4 karbi, azon ugyanis csak az egyik karbin volt alapjárati levegő rendszer.
He' ? Es akkor csak a motor egyik felet etette benzinnel, mikor alapjaraton duruzsolt a motor ? Kozben kethengerezett ? Nem ertem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10752 Dátum: 2010 Szeptember 15, 10:24:03 »

Minden más maradhat az eredeti? HF-et is gépmunkázni kell, vagy kell 1,6-os? Karbi nem kell akkor másik? (34-es)
Azt hiszem Luftsick Tomi barátom ováljában volt valami hasonló.

A hengerfejet fell kell maratni 94-esre, vagy 1.6-os fej kell.

Karbi is jó lenne, de nem szükséges, megy a kisebbel is, maximum nem olyan jól. Nyomatékban akkor is óriási a különbség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10751 Dátum: 2010 Szeptember 15, 10:22:26 »

a Solex 32-34 PDSIT karbi a typ3-typ4 gyári karbija, vagy a typ4-es motorok is ezt kapták csak más fúvóka készlettel, vagy a typ4-en más karbi is volt?

A typ3-as 32-34 PDSIT karbija más volt, mint az azonos jelölésű (de más modellszámú) typ4 karbi, azon ugyanis csak az egyik karbin volt alapjárati levegő rendszer.

Bogárra a typ3-as karbija jobb, leginkább csak az tehető fel relatíve könnyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10750 Dátum: 2010 Szeptember 15, 09:04:16 »

a Solex 32-34 PDSIT karbi a typ3-typ4 gyári karbija, vagy a typ4-es motorok is ezt kapták csak más fúvóka készlettel, vagy a typ4-en más karbi is volt?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #10749 Dátum: 2010 Szeptember 14, 22:34:00 »

De: 1.6-os hengerek, ennél jobb ár/érték arányú tuning nincs.
Minden más maradhat az eredeti? HF-et is gépmunkázni kell, vagy kell 1,6-os? Karbi nem kell akkor másik? (34-es)
Azt hiszem Luftsick Tomi barátom ováljában volt valami hasonló.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10748 Dátum: 2010 Szeptember 14, 21:33:31 »

Milyen HF-re gondolsz? 1.2-es (természetesen az újabbik fajták) vagy az "F"-es féle szimplaszívós?

Majdnem mindegy, én inkább az újabb 1.2-esekre gondolok, a jobb öntvény miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10747 Dátum: 2010 Szeptember 14, 20:37:26 »

ezt én még porosba láttam csak kint nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10746 Dátum: 2010 Szeptember 14, 20:19:34 »


Na meg a kobcenti, karbi meret stb stb Smiley)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #10745 Dátum: 2010 Szeptember 14, 20:05:03 »

akkor meg:)

mindet tudok ám! Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10744 Dátum: 2010 Szeptember 14, 20:03:11 »

hááát de... Grin Grin Grin
akkor meg:)

mindet tudok ám! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #10743 Dátum: 2010 Szeptember 14, 20:02:37 »

nem megvetteétek? Grin

hááát de... Grin Grin Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10742 Dátum: 2010 Szeptember 14, 20:01:01 »

nem megvetteétek? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #10741 Dátum: 2010 Szeptember 14, 20:00:01 »

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10740 Dátum: 2010 Szeptember 14, 19:10:32 »


és meg is kell túrni a fejet. A DUJ-on nem volt.
és mekkora tengelyt tennél bele?
 gondolom túl nagyot nem lehetne, pont a hengerfej-karbi korlátai miatt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10739 Dátum: 2010 Szeptember 14, 18:18:36 »

az uj projekt. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10738 Dátum: 2010 Szeptember 14, 10:09:35 »

Most vasárnap, Rábaring:

http://ernstl.dragrace.cc/2010/rabaring12092010/html/default.html



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #10737 Dátum: 2010 Szeptember 14, 09:48:10 »


Sokan tuningolnak szimplaszívós motor és nagyon megdolgozzák a hengerfejet,

Milyen HF-re gondolsz? 1.2-es (természetesen az újabbik fajták) vagy az "F"-es féle szimplaszívós?
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 14, 09:49:50 írta 1303LS »
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10736 Dátum: 2010 Szeptember 14, 08:52:15 »

Az én véleményem, aztán lehet tenni rá persze:
1200-as motort tuningolni csak vintage speed stÍlusban érdemes. Egy oválban vagy egy kisablakos bogárban szép kiegészÍtő lehet egy korabeli megoldásokat alkalmazó "erősebb" motor például Okrasa, Riechert, Dietz, Denzel, Judson, MAG, stb. Nincs igazi haszna, csupán egy plusz extra mint egy Albert tükör vagy egy Kienzle óra a kesztyűtartóban. Neked jó és erős motorod van, megépÍted az egykettest, sok munka, idő, pénz és mérget mernék rá venni, hogy nem azt kapnád amit szeretnél. Nem lenne egy klasszikus átalakÍtás és modern sem. Egyszer azt mondtad lehegeszted a motorháztetődet, ugyan ezt nem tetted meg de én a helyedben nem nyúlnék az 1200-as motoromhoz, nemhiszem, hogy sok hasznát vennéd...Persze ha rám halgatsz azt csinálsz amit akarsz  Wink

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10735 Dátum: 2010 Szeptember 14, 08:34:24 »

Nem kéne így is-úgy is lecserélni a főtengelyt valami okosabbra, hogy bírja a fordulatszámot?

Az eredeti német főtengely a könnyű dugattyúkkal és hajtórudakkal (1200) nagyon jól bírja a fordulatot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #10734 Dátum: 2010 Szeptember 13, 23:34:04 »


Nem lenne sok előnye és akkor nem lenne 1200-es és akkor nem járna olyan szépen és akkor hangosabb lenne.

És a főtengely miatt drága is lenne.

Nem kéne így is-úgy is lecserélni a főtengelyt valami okosabbra, hogy bírja a fordulatszámot?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10733 Dátum: 2010 Szeptember 13, 23:09:27 »

Nyomatékra "hegyezett" motort szeretnék az automata váltomhoz.Viszont azt sem szeretném ha teljesen halott lenne felül .Nem tudom .Azt hiszem ez is a proba cseresznye kategoria.

1915, w100, széria hengerfej és két egytorkú karbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10732 Dátum: 2010 Szeptember 13, 23:08:20 »

Amúgy az ezerkettesből miért nem inkább "kockamotort" tervezel? Pár ezer hozzászólással ezelőtt még nagyon volt magasztalva.


Nem lenne sok előnye és akkor nem lenne 1200-es és akkor nem járna olyan szépen és akkor hangosabb lenne.

És a főtengely miatt drága is lenne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #10731 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:59:13 »


Nem több 140 Nm-nél, túl nagy a tengely, felesleges a hengerfej és a karbi miatt nem forog.
W100-as tengellyel jobb lenne, szerintem.
Amúgy az ezerkettesből miért nem inkább "kockamotort" tervezel? Pár ezer hozzászólással ezelőtt még nagyon volt magasztalva.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10730 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:57:25 »


Nem több 140 Nm-nél, túl nagy a tengely, felesleges a hengerfej és a karbi miatt nem forog.
W100-as tengellyel jobb lenne, szerintem.
Nyomatékra "hegyezett" motort szeretnék az automata váltomhoz.Viszont azt sem szeretném ha teljesen halott lenne felül .Nem tudom .Azt hiszem ez is a proba cseresznye kategoria.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10729 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:51:56 »

Nyomaték?


Nem több 140 Nm-nél, túl nagy a tengely, felesleges a hengerfej és a karbi miatt nem forog.
W100-as tengellyel jobb lenne, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10728 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:46:19 »

75-80 lóerő  Undecided
Nyomaték?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10727 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:45:52 »

És mi lesz ha 1,6 ra 1,9 marad a gyári hengerfej gyári méretü szelepekkel és egy 110es tengely progresziv Weberrel?

75-80 lóerő  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10726 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:40:56 »

De: 1.6-os hengerek, ennél jobb ár/érték arányú tuning nincs.
És mi lesz ha 1,6 ra 1,9 marad a gyári hengerfej gyári méretü szelepekkel és egy 110es tengely progresziv Weberrel?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10725 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:37:47 »

1,3 AB-s-re nincs valami pénztárca kímélő tuningtipped?

De: 1.6-os hengerek, ennél jobb ár/érték arányú tuning nincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.357 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.