www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 07:25:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3403327 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #11204 Dátum: 2010 Október 07, 23:16:54 »

az ilyen több órás szinkron teszterekkel van valakinek tapasztalata?

http://szerszampiac.hu/muszerek/jarmutechnikai_muszerek/szinkron_teszter_weber_dellorto
ilyenem van, mire vagy kiváncsi?


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11203 Dátum: 2010 Október 07, 21:50:36 »

az ilyen több órás szinkron teszterekkel van valakinek tapasztalata?

http://szerszampiac.hu/muszerek/jarmutechnikai_muszerek/szinkron_teszter_weber_dellorto

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11202 Dátum: 2010 Október 07, 19:27:13 »

Lehet, minek pofázok bele amikor Renault-hoz nem értek  Smiley
Akkor melyik Renaultnál van így? Én arra gondolok, amin ez a karbi van:
http://cgi.ebay.de/Renault-5-GT-Turbo-/200517480825?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2eafc5f179
A renault 5 GT turbón Solex 32 DIS karbi volt tudomásom szerint
http://www.google.hu/images?q=solex+32+dis&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=0QKuTP6vD8mgOvWi-f8F&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CEIQsAQwAw&biw=1216&bih=734

Egyébként bogara_zo most csak azt említette, milyen turbó volt rajta, a karbit nem. Ezért is vagyok kíváncsi. (Persze lehet, hogy nagyon átsiklottam felette 200 oldallal korábban...)

Amit tudok ezekről a karbikról, hogy olcsóak, nem kell rajtuk semmit sem alakítani, hogy elviseljék a turbó nyomását, és könnyen felszerelhetőek az alap bogárkarbik szívócsonkjára. Gyakorlatilag tökéletes választás lehetne bogár turbósítására.
http://www.cgbmotorsport.net/carburettor-solex-32-dis-749-p.asp
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 07, 20:56:45 írta somci »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11201 Dátum: 2010 Október 07, 18:59:06 »

Lehet, minek pofázok bele amikor Renault-hoz nem értek  Smiley
Akkor melyik Renaultnál van így? Én arra gondolok, amin ez a karbi van:

http://cgi.ebay.de/Renault-5-GT-Turbo-/200517480825?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2eafc5f179

fuego ?
nemtoim csak tippelek  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11200 Dátum: 2010 Október 07, 18:45:07 »

Lehet, minek pofázok bele amikor Renault-hoz nem értek  Smiley
Akkor melyik Renaultnál van így? Én arra gondolok, amin ez a karbi van:

http://cgi.ebay.de/Renault-5-GT-Turbo-/200517480825?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2eafc5f179

De.

Süni
« Hozzászólás #11199 Dátum: 2010 Október 07, 15:59:30 »

Eszem ágában sincs vitába szállni veled, de szerintem a turbó után van a karbi a renault-n, mármint a turbó nyomja bele a levegőt, nem?
De.
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11198 Dátum: 2010 Október 07, 15:17:22 »

Renault 5-nél a turbó előtt van a karbi... (szívott)
Egy osztrák srác gyorsul hasonló technikával. Széria bontatlan 1,6, amire rádobtak egy rom Renault5 turbó-karbi párost... Az egész autó 700 Euroba került neki, pár éve már rúgja versenyeken és 14,5 a legjobb ideje...
Eszem ágában sincs vitába szállni veled, de szerintem a turbó után van a karbi a renault-n, mármint a turbó nyomja bele a levegőt, nem?
http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.renault5gtturbo.com/pics/5engine.jpg&imgrefurl=http://www.renault5gtturbo.com/maintenance.htm&usg=__Frc8tVGjpOPSS6xCxLH_POkk5Tk=&h=281&w=421&sz=41&hl=hu&start=0&sig2=-O2jUDnaE9RSKVXpCnd5Yg&zoom=1&tbnid=RCe7kzdmFBzdzM:&tbnh=128&tbnw=192&ei=1MetTK_iD9SEswbRsoSYDQ&prev=/images%3Fq%3Drenault%2B5%2Bgt%2Bturbo%2Bcarb%26um%3D1%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26hs%3Db2q%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26biw%3D1216%26bih%3D734%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=135&vpy=399&dur=479&hovh=174&hovw=262&tx=158&ty=95&oei=1MetTK_iD9SEswbRsoSYDQ&esq=1&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:10,s:0

Mákos: vágom, olvastam.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #11197 Dátum: 2010 Október 07, 14:52:01 »

Renault 5-nél a turbó előtt van a karbi... (szívott)
Egy osztrák srác gyorsul hasonló technikával. Széria bontatlan 1,6, amire rádobtak egy rom Renault5 turbó-karbi párost... Az egész autó 700 Euroba került neki, pár éve már rúgja versenyeken és 14,5 a legjobb ideje...


A shoptalkforums.com-on meg van egy tag, aki a 34pict-3 karbit alakította át, hogy túlnyomás alatt üzemeljen. Ha jól emlékszem csak a szeleprugókat cserélte erősebbre a magasabb fordulat miatt, ilyen 110 lóerő körül tudott az 1.6 motor.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11196 Dátum: 2010 Október 07, 14:43:36 »

Renault 5-nél a turbó előtt van a karbi... (szívott)
Egy osztrák srác gyorsul hasonló technikával. Széria bontatlan 1,6, amire rádobtak egy rom Renault5 turbó-karbi párost... Az egész autó 700 Euroba került neki, pár éve már rúgja versenyeken és 14,5 a legjobb ideje...

És a karbi? Blow-trough vagy draw-trough elrendezésben? És az 1300-as motorodon sem történt semmi változtatás? Ez elég barbár lehetett 

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11195 Dátum: 2010 Október 07, 13:36:11 »

.. elméletileg egy reanult5-ről való turbo volt rajta...
És a karbi? Blow-trough vagy draw-trough elrendezésben? És az 1300-as motorodon sem történt semmi változtatás? Ez elég barbár lehetett 
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11194 Dátum: 2010 Október 07, 13:01:09 »

Gépmunkát ki tud csinálni??? Vagy valakinek tapasztalat ahol az övét csinálták???

tudok gépmunkára embert mondani, és szerintem ugyanaz lesz, amit maresztól hallanál  Wink látott már ezt-azt

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11193 Dátum: 2010 Október 07, 12:57:27 »

Bogara-zo!
Most olvasgattam ismételten vissza, merthogy ismétlés a tudás anyja, és ismét belefutottam a turbós motorodba. Tudom, hogy nem volt éppen megbízható.
Elmondanád, mik voltak rajta megváltoztatva, hogy a turbó kerülhetett rá? Képed van róla esetleg? Régi képeket nem őrzi a fórum...
Puszta kíváncsiságból, ismeretem növelése gyanánt kérdem.

majd túrok róla képet. sok-sok évvel ezelőtt volt mindez, ennyi közöm sem volt a motorkhoz, mint most, meg az ember is vetített bőségesen úh konkrétumokat nehéz lesz előásni. elméletileg egy reanult5-ről való turbo volt rajta (jó szar állapotban, lógó tengellyel stb), egyedi kipuff és szerintem semmi más módosítás az ég világon. gyanítom max 0,3 bar-on járhatott. orrán-száján dőlt az olaj, mai fejjel nem is értem, hogy ment az egy métert is. jó sosem volt, maximum az "éppen működött" kategóriát érte el, de tény, hogy óra szerint ment 120-at 3.ban..aztán berágtam és szétszedtük (azóta is kapom vissza a pénzem belőle...) de végülis meg nem döglött (bár gyanítom idő kérdése lett volna). Életem egyik legnagyobb hibája volt, így összegezném Smiley

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11192 Dátum: 2010 Október 07, 09:02:32 »

Eddig még nem sikerült szétküldenem...
Látott már bogarat, extra dolgokat is megcsinál (pl. kiegyensúlyozás).

Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11191 Dátum: 2010 Október 07, 09:00:55 »

Az nincs a konyhámban...  Undecided

Villáskulccsal kell a tányért lefeszíteni te!  Grin


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11190 Dátum: 2010 Október 07, 09:00:28 »

Smiley

Süni
« Hozzászólás #11189 Dátum: 2010 Október 07, 08:55:37 »

Aztán megy a csodálkozás, hogy nem szalad úgy a tuning motor, mint kéne...  Roll Eyes

Ma kikaptam egy szelepet a hengerfejedből... Szép!! Szerintem megtartom  Grin

Egyébként a szobában tartom... Épp csak annyi időre vittem ki, míg kiszedtem a szelepet...

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11188 Dátum: 2010 Október 07, 08:46:08 »

Villáskulccsal kell a tányért lefeszíteni te!  Grin

Próbáltam, de a duplarugó, már nem konyha kategória  Wink Akárhogy is ütöttem a húsklopfolóval  Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11187 Dátum: 2010 Október 07, 08:38:37 »

Próbáltam, de a duplarugó, már nem konyha kategória  Wink Akárhogy is ütöttem a húsklopfolóval  Evil

a konyhaasztalon is kiszedhetted volna :-PP

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11186 Dátum: 2010 Október 07, 06:45:56 »

Egyébként a szobában tartom... Épp csak annyi időre vittem ki, míg kiszedtem a szelepet...

a konyhaasztalon is kiszedhetted volna :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11185 Dátum: 2010 Október 06, 22:59:12 »

J cső bogárhoz 1pár.
szép és jó.
8Ezer
 Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11184 Dátum: 2010 Október 06, 22:22:30 »

Közben kezd össze állni a kép hogy mit is akarok motor építés terén. Smiley

Úgy tervezem hogy 1915ccm, w110-es vezérműtengely, 36 vagy 40 weber karbik(nem tudom hogy a 36-os birja adni neki a megfelelő mennyiséget vagy sem), nagyobb olajpumpa (ezt leon-tól elboltolom),olajszűrőt, hengerfej terén még nem igazán tudom... nagyobb szelep az biztos, főtengelycsapágyakat cserélni, kipufot valami olyat amivel használható és mjad az idő múltával valami hozzá passzoló rendszert,főtengely ha elbirja akkor hagynám az illetve hajtókar csapágyat érdemes lenne megnézni??? szelepnyomórúd szükséges cserélni vagy kibirja a gyári is????
postán a cucc  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11183 Dátum: 2010 Október 06, 21:29:30 »

Aztán megy a csodálkozás, hogy nem szalad úgy a tuning motor, mint kéne...  Roll Eyes

Ma kikaptam egy szelepet a hengerfejedből... Szép!! Szerintem megtartom  Grin

Egyébként a szobában tartom... Épp csak annyi időre vittem ki, míg kiszedtem a szelepet...


Szerintem bízd valakire aki ért hozzá.  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11182 Dátum: 2010 Október 06, 21:19:08 »

Akár, Ikladi Műszergyárba be tudnám vinni hogy megcsinálják csak félek hogy nem sikerül teljesen olyanra amilyenre kéne mert még életükbe nem csináltak ott ilyet.


Ha nincsenek rákészülve a bogárblokkra akkor nem tudják a vonalbafúrást megcsinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11181 Dátum: 2010 Október 06, 21:13:33 »

konkrétan?

Akár, Ikladi Műszergyárba be tudnám vinni hogy megcsinálják csak félek hogy nem sikerül teljesen olyanra amilyenre kéne mert még életükbe nem csináltak ott ilyet.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11180 Dátum: 2010 Október 06, 21:04:17 »

Gépmunkát ki tud csinálni??? Vagy valakinek tapasztalat ahol az övét csinálták???
konkrétan?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11179 Dátum: 2010 Október 06, 21:00:37 »

Közben kezd össze állni a kép hogy mit is akarok motor építés terén. Smiley

....főtengely ha elbirja akkor hagynám az illetve hajtókar csapágyat érdemes lenne megnézni??? szelepnyomórúd szükséges cserélni vagy kibirja a gyári is????


Szerintem bízd valakire aki ért hozzá.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11178 Dátum: 2010 Október 06, 20:59:31 »

Hengerszettet illetve vezérműtengelyt ebay-ról próbálom beszerezni aztán meglátom mi sül ki belőle. Az itthoni árakhoz képest jóval olcsóbbnak számolom, az itthoniakat akiket  megkérdeztem úgyan olyan árakat mondtak.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11177 Dátum: 2010 Október 06, 20:56:52 »

Közben kezd össze állni a kép hogy mit is akarok motor építés terén. Smiley

Úgy tervezem hogy 1915ccm, w110-es vezérműtengely, 36 vagy 40 weber karbik(nem tudom hogy a 36-os birja adni neki a megfelelő mennyiséget vagy sem), nagyobb olajpumpa (ezt leon-tól elboltolom),olajszűrőt, hengerfej terén még nem igazán tudom... nagyobb szelep az biztos, főtengelycsapágyakat cserélni, kipufot valami olyat amivel használható és mjad az idő múltával valami hozzá passzoló rendszert,főtengely ha elbirja akkor hagynám az illetve hajtókar csapágyat érdemes lenne megnézni??? szelepnyomórúd szükséges cserélni vagy kibirja a gyári is????

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11176 Dátum: 2010 Október 06, 20:43:51 »

Én korábban szakál-metálnál csináltattam a motorokat (akár évi 10-et), de aztán elkövettek 1-2 hibát, ugyhogy léptem tőlük...
Merkivel csináltattam egy motort, az nagyon korrekt lett.
Az oxyboxert meg Maresszal intéztettem, úgy tűnik korrekt... Beszélj vele!

Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11175 Dátum: 2010 Október 06, 20:37:57 »

Én korábban szakál-metálnál csináltattam a motorokat (akár évi 10-et), de aztán elkövettek 1-2 hibát, ugyhogy léptem tőlük...
Merkivel csináltattam egy motort, az nagyon korrekt lett.
Az oxyboxert meg Maresszal intéztettem, úgy tűnik korrekt... Beszélj vele!

Gépmunkát ki tud csinálni??? Vagy valakinek tapasztalat ahol az övét csinálták???

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11174 Dátum: 2010 Október 06, 20:34:19 »

Gépmunkát ki tud csinálni??? Vagy valakinek tapasztalat ahol az övét csinálták???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11173 Dátum: 2010 Október 06, 20:23:54 »

Ki vannak számolva, meg nem biztos, hogy olcsóbb...


Kipufogó-t nem éri meg legyártani valamelyik itthoni emberkével vagy nagyon ki vannak számolva a hosszúságok meg a keresztmetszetek meg egyéb??

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11172 Dátum: 2010 Október 06, 20:14:24 »

abszolút nem sürgős, most kiköltekeztem magam, de időben tervezek a télre.

a másik kérdés a dob...
Mennyiben különbözhetnek? Nem sokféle dobot lehet ezekre rátenni.
Mondo, Fatboy, Hide-out, dupla v szimpla quiet, stinger... van még valami?
Szerintem a stílus miatt csak a Hide-out (vagy -away) illene rá, csak hogy jó e...
Emigyen néz ki a 41mm-es csőre szerelhető. (Van a kisebb csőre szerelhető hide-out is, de az másabb!)


Kipufogó-t nem éri meg legyártani valamelyik itthoni emberkével vagy nagyon ki vannak számolva a hosszúságok meg a keresztmetszetek meg egyéb??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11171 Dátum: 2010 Október 06, 20:13:58 »

Igen

Ami a képen van akkor az egyes cégeknél "turbo" név alatt fut?

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11170 Dátum: 2010 Október 06, 19:50:31 »

Bogara-zo!
Most olvasgattam ismételten vissza, merthogy ismétlés a tudás anyja, és ismét belefutottam a turbós motorodba. Tudom, hogy nem volt éppen megbízható.
Elmondanád, mik voltak rajta megváltoztatva, hogy a turbó kerülhetett rá? Képed van róla esetleg? Régi képeket nem őrzi a fórum...
Puszta kíváncsiságból, ismeretem növelése gyanánt kérdem.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11169 Dátum: 2010 Október 06, 16:16:16 »

Erre igazándiból a következő dobok elérhetőek:
Fatboy, Turbo (Ez a simánál a Hide out), dupla quiet és stinger... Nagyon nincs más... A simára való single ill double quiet, hide out, mondo stb... Nem passzolnak rá.

A Turbo az jó, elég kultúrált halk...
A Stinger egyértelműen versenyre...
A Fatboy-szerűséget meg több cég is gyártja különböző kivitelekben és tompítottságúakban...

Ami a képen van akkor az egyes cégeknél "turbo" név alatt fut?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11168 Dátum: 2010 Október 06, 16:14:11 »

Erre igazándiból a következő dobok elérhetőek:
Fatboy, Turbo (Ez a simánál a Hide out), dupla quiet és stinger... Nagyon nincs más... A simára való single ill double quiet, hide out, mondo stb... Nem passzolnak rá.

A Turbo az jó, elég kultúrált halk...
A Stinger egyértelműen versenyre...
A Fatboy-szerűséget meg több cég is gyártja különböző kivitelekben és tompítottságúakban...

abszolút nem sürgős, most kiköltekeztem magam, de időben tervezek a télre.

a másik kérdés a dob...
Mennyiben különbözhetnek? Nem sokféle dobot lehet ezekre rátenni.
Mondo, Fatboy, Hide-out, dupla v szimpla quiet, stinger... van még valami?
Szerintem a stílus miatt csak a Hide-out (vagy -away) illene rá, csak hogy jó e...
Emigyen néz ki a 41mm-es csőre szerelhető. (Van a kisebb csőre szerelhető hide-out is, de az másabb!)

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11167 Dátum: 2010 Október 06, 15:50:21 »

Ha nem sűrgős, akkor jövő héten megmérem az enyémet.

A full merged rejtélyre meg az lehet a magyarázat, amiben különbözik a sima csőkígyótól: Itt a 4 cső közösítése nem úgy történik, hogy az egymással szemben lévő csövek a találkozásnál 90 fokkal azonos irányba fordulnak és már kész is a 4:1, hanem nagy ívben egy irányba fordulnak és 20 cm hosszan olvadnak össze szép egyenletesen... Ezért lógnak ki nagyon a hátfal alól... Talán a full merged kifejezéssel ezt az "igényesebb" közösítést akarják kifejezni?!

abszolút nem sürgős, most kiköltekeztem magam, de időben tervezek a télre.

a másik kérdés a dob...
Mennyiben különbözhetnek? Nem sokféle dobot lehet ezekre rátenni.
Mondo, Fatboy, Hide-out, dupla v szimpla quiet, stinger... van még valami?
Szerintem a stílus miatt csak a Hide-out (vagy -away) illene rá, csak hogy jó e...
Emigyen néz ki a 41mm-es csőre szerelhető. (Van a kisebb csőre szerelhető hide-out is, de az másabb!)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11166 Dátum: 2010 Október 06, 15:24:52 »

Ha nem sűrgős, akkor jövő héten megmérem az enyémet.

A full merged rejtélyre meg az lehet a magyarázat, amiben különbözik a sima csőkígyótól: Itt a 4 cső közösítése nem úgy történik, hogy az egymással szemben lévő csövek a találkozásnál 90 fokkal azonos irányba fordulnak és már kész is a 4:1, hanem nagy ívben egy irányba fordulnak és 20 cm hosszan olvadnak össze szép egyenletesen... Ezért lógnak ki nagyon a hátfal alól... Talán a full merged kifejezéssel ezt az "igényesebb" közösítést akarják kifejezni?!

Na szóval
Akkor a 41mm-es cső, ami a valóságban az empinél (lehet hogy) csak 38mm-nek felel meg,
az jó e az én szelepeimhez illetve hengerfej kipuffcsatornájához?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11165 Dátum: 2010 Október 06, 15:23:04 »


Ennél egyszerűbb az oka, ugyanis a csöveket itthon is gyakorta coll-ban adják meg és a kipufpogó az csőből van.
Egy háromnegyedes, kettő feles, egy ötnyolcados. Ez itthon is elfogadott, a locsolócső sem 13 mm-es hanem félcollos.
csak hogy ezek az akárhány hanyad coll-ok egy szűkebb tartományban elég viccesen hangzanak mint ahogy tutul is ezt mondta a motorépítőkben:  3/8" meg egy kicsi Shocked

Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.