www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:33:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3400900 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11924 Dátum: 2010 November 16, 19:04:35 »

Akkor ezt ne próbáld Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=AMsjRtOHXow&NR=1&feature=fvwp

Nemes egyszerűséggel becsokiznék ha kétkerékre állna valami igy alattam.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #11923 Dátum: 2010 November 16, 18:44:58 »

http://www.youtube.com/watch?v=J7Y-43ZdzX4

Pedig a typ3 nem könnyű autó.
Nemes egyszerűséggel becsokiznék ha kétkerékre állna valami igy alattam.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11922 Dátum: 2010 November 16, 18:35:49 »

http://www.youtube.com/watch?v=J7Y-43ZdzX4

Pedig a typ3 nem könnyű autó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11921 Dátum: 2010 November 16, 15:51:45 »

Igen, a bordó az... De a sárgát is egy öreg papper vezette... Azért az sem nevetséges a 14-es idejével, főleg, hogy egy nagyon tutymák 2L typ4 van benne 40-es Weberekkel, lemezből hajlított tütékkel és házi turbinaházzal...

Ez a papper bogara, akiről beszéltetek? Kicsit nevetségessé teszi a másik kocsit a versenyautó kinézetével együtt...
http://www.youtube.com/watch?v=5xlXP2b7azA
le a kalappal!

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11920 Dátum: 2010 November 16, 15:37:33 »

Ez a papper bogara, akiről beszéltetek? Kicsit nevetségessé teszi a másik kocsit a versenyautó kinézetével együtt...
http://www.youtube.com/watch?v=5xlXP2b7azA
le a kalappal!

rennopa Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11919 Dátum: 2010 November 16, 15:31:35 »

Ez a papper bogara, akiről beszéltetek? Kicsit nevetségessé teszi a másik kocsit a versenyautó kinézetével együtt...
http://www.youtube.com/watch?v=5xlXP2b7azA
le a kalappal!
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11918 Dátum: 2010 November 16, 14:56:02 »

Smiley Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 16, 15:11:05 írta somci »
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11917 Dátum: 2010 November 16, 14:50:01 »



hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11916 Dátum: 2010 November 16, 14:19:07 »




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11915 Dátum: 2010 November 16, 13:37:24 »


hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #11914 Dátum: 2010 November 16, 13:26:59 »

964 wartburg syncro Roll Eyes
Grin Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11913 Dátum: 2010 November 16, 13:17:24 »

azt a 20 perecet kibirod.
a rudazat megoldódik.
hozd el vagy jövőhét végén elmegyek érte   
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 16, 13:19:09 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11912 Dátum: 2010 November 16, 13:10:10 »

ez milyen alvázra van építve?
964 wartburg syncro Roll Eyes

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11911 Dátum: 2010 November 16, 13:06:24 »

a fejbe a furat 27mm  az öntvénycsonkba 26mm a cső meg 24 Roll Eyes a csövet kibaszni! az öntvényt felmarni 27mm és hozzá hegeszteni egy tölcsért  ami alul 27 felül meg amilyen a karbi 20 perc a rudazat meg 2hét Undecided
azt a 20 perecet kibirod.
a rudazat megoldódik.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11910 Dátum: 2010 November 16, 13:05:24 »

Roll Eyes  imádom a karcsú derekát meg a nagy kerek picsáját  Jezusom ... 
ez milyen alvázra van építve?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11909 Dátum: 2010 November 16, 13:04:35 »

hengerfej gyári.
csak fel lett újítva.
Megcsinálhatnád a szívócsöveket wazze.
a fejbe a furat 27mm  az öntvénycsonkba 26mm a cső meg 24 Roll Eyes a csövet kibaszni! az öntvényt felmarni 27mm és hozzá hegeszteni egy tölcsért  ami alul 27 felül meg amilyen a karbi 20 perc a rudazat meg 2hét Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11908 Dátum: 2010 November 16, 12:57:53 »

nem hoz lázba ,különösen hogy nagyon hívogat egy fekete ribanc alig bírok ellenállni Roll Eyes
Roll Eyes  imádom a karcsú derekát meg a nagy kerek picsáját  Jezusom ... 

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 16, 13:01:16 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11907 Dátum: 2010 November 16, 12:55:36 »

Héhhé, nem rólad beszéltem, hanem bogara_zo megbízhatatlan turbós motorjának csövezéséről, amire te is megjegyezted, hogy gáz...
Remélem félreértetted, és csak én nem értettem a poénkodásod Roll Eyes
Smiley Grin

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11906 Dátum: 2010 November 16, 12:46:34 »

ne szemtelenkeggyé,mer fogol kapni! 
Héhhé, nem rólad beszéltem, hanem bogara_zo megbízhatatlan turbós motorjának csövezéséről, amire te is megjegyezted, hogy gáz...
Remélem félreértetted, és csak én nem értettem a poénkodásod Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11905 Dátum: 2010 November 16, 12:44:00 »


Megcsinálhatnád a szívócsöveket wazze.
nem hoz lázba ,különösen hogy nagyon hívogat egy fekete ribanc alig bírok ellenállni Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11904 Dátum: 2010 November 16, 12:27:53 »

Nekem van egy egyszerű, házilag készített konzolom a hengerfejhez. Ez gyakorlatilag 2 L-vas, amiket a kipufogó tőcsavarokhoz fogatok fel és ezeket rögzítem az oszlopos fúró asztalára. Van még ezen a konzolon egy excenteres tárcsa, amivel be tudom állítani a fejet a fúrás szögéhez.
Én a vezető külső átmérőjénél picit vékonyabb fúróval szoktam fúrni és nem fúrom teljesen át, hanem 3-4 mm-rel azelőtt befejezem a fúrást, hogy átérnék. Utána sz elgyengült vezetőt már ki lehet ütni úgy, hogy bedugsz egy dornit a vezetőbe és a nem elgyengített végen a dornit megtámasztva kikoccantod.
Visszatenni a hengerfejet felmelegíted, a vezetőket lehűtöd...

Aha! éppen fel lehet az állványos fúrómat addig tekerni hogy alá férjen a hengerfej de csak 50mm mozog a tokmány Roll Eyes végül is közben is le lehet engedni Undecided .
 A kispolákból kézbe fúrtam ki úgy hogy a fúrószárat körbe köszörültettem 20mm hosszan olyan vastagra mint a szelepszár és az vezette a fúrót Lips Sealed

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11903 Dátum: 2010 November 16, 12:13:19 »

Nekem van egy egyszerű, házilag készített konzolom a hengerfejhez. Ez gyakorlatilag 2 L-vas, amiket a kipufogó tőcsavarokhoz fogatok fel és ezeket rögzítem az oszlopos fúró asztalára. Van még ezen a konzolon egy excenteres tárcsa, amivel be tudom állítani a fejet a fúrás szögéhez.
Én a vezető külső átmérőjénél picit vékonyabb fúróval szoktam fúrni és nem fúrom teljesen át, hanem 3-4 mm-rel azelőtt befejezem a fúrást, hogy átérnék. Utána sz elgyengült vezetőt már ki lehet ütni úgy, hogy bedugsz egy dornit a vezetőbe és a nem elgyengített végen a dornit megtámasztva kikoccantod.
Visszatenni a hengerfejet felmelegíted, a vezetőket lehűtöd...

Na ezek a részek tetszettek meg nekem is.  A szelepvezetőt kipréselni vagy vezetett fúróval kifúrni szokták? (mert amég benne van nem tudom szépen megturkálni és amúgy is a 9mm szelepet nem raknám vissza .

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11902 Dátum: 2010 November 16, 12:01:40 »

és a hengerfej maradt az a kis pindurka szívócsöves  vagy azt átdolgoztátok ? mert ha az a 24mm kis köcsög szívócső van azzal nem fog forogni,(gondolom az a fasz is mondta aki össze kendácsolta Grin )
hengerfej gyári.
csak fel lett újítva.
Megcsinálhatnád a szívócsöveket wazze.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11901 Dátum: 2010 November 16, 11:50:29 »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11900 Dátum: 2010 November 16, 11:46:07 »

ja.
érzik rajta hogy menne, de nincs üzemanyag.

és a hengerfej maradt az a kis pindurka szívócsöves  vagy azt átdolgoztátok ? mert ha az a 24mm kis köcsög szívócső van azzal nem fog forogni,(gondolom az a fasz is mondta aki össze kendácsolta Grin )

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11899 Dátum: 2010 November 16, 11:35:32 »

ez az 1.2?
ja.
érzik rajta hogy menne, de nincs üzemanyag.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11898 Dátum: 2010 November 16, 11:27:23 »

Került egyet a vassal délelőtt.
Tapasztalat hogy 3000forulatol "kifogy a szuflából" vagy 90km/h után nem olyan dinamikus.
Lehet hogy nagyobb fúvókák kellenének a karburátorba?
Vagy csak kell neki a dupla szett?
 Smiley
ez az 1.2?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11897 Dátum: 2010 November 16, 11:26:39 »

nincsen a csatornákban plusz felöntés a szelepvezetőknél és úgy vannak megcsinálva, hogy így ne is repedjenek el

Na ezek a részek tetszettek meg nekem is.  A szelepvezetőt kipréselni vagy vezetett fúróval kifúrni szokták? (mert amég benne van nem tudom szépen megturkálni és amúgy is a 9mm szelepet nem raknám vissza .

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11896 Dátum: 2010 November 16, 11:18:25 »

Került egyet a vassal délelőtt.
Tapasztalat hogy 3000forulatol "kifogy a szuflából" vagy 90km/h után nem olyan dinamikus.
Lehet hogy nagyobb fúvókák kellenének a karburátorba?
Vagy csak kell neki a dupla szett?
 Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11895 Dátum: 2010 November 16, 11:14:44 »

Ilyenből vannak Stunt fejei, meg az enyémek is... Ezek bírják a túrást, meg pl. eleve nincsen a csatornákban plusz felöntés a szelepvezetőknél és úgy vannak megcsinálva, hogy így ne is repedjenek el (Mert ahol gyárilag ott a felöntés, annál ha azt leszeded, akkor berepedhet...) Meg hosszú gyertyamenetesek.

mit kell tudni a 043-as fejekről azon kívül hogy szebb a csatornák kialakítása mint a 311.....-nek  és hogy későbbi 1.6os motorokon használták és hogy többnyire 9mm-es szárú kipufogószelep van benne ?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11894 Dátum: 2010 November 16, 10:33:40 »

mit kell tudni a 043-as fejekről azon kívül hogy szebb a csatornák kialakítása mint a 311.....-nek  és hogy későbbi 1.6os motorokon használták és hogy többnyire 9mm-es szárú kipufogószelep van benne ?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11893 Dátum: 2010 November 16, 10:11:57 »

Trollokat etetni tilos!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #11892 Dátum: 2010 November 16, 09:52:39 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11891 Dátum: 2010 November 16, 09:45:57 »

Masodszor:
Megint telefosod szakszavakkal az irasodat , mert te tanultal es vizsgaztal es egyetemet is lattal... de neked a K jetronik egy eleve szar talalmany .. erted mar ???
Nekem is elöadtad a Boxster Jav . Könyv forditasanal mekkora  tudos vagy, de egy szot nem forditottal azota sem belöle, pedig lecipeltem a Könyvet, eled tettem  .
 
Egyfolytaban  a karburatorokrol dumalsz,  de meg egy Higanyoszlopos beallitod sincs.
hagyjuk .
Ez a kabito duma van akinek nem jön be . Meg az allando varazslas sem, ez a jelzö nem veletlen ...



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11890 Dátum: 2010 November 16, 09:21:30 »

Kedves Xoyox, nekem az az érzésem, hogy nem tudsz olvasni, vagy szövegértési problémáid vannak.
Nekem volt K jetes autóm, azt hiszem mondhatom, hogy ismerem a rendszert, a K és KE változatát is. Nem csak azért mert tanultam és vizsgáztam is belőle az egyetemen, hanem azért, mert javítottam műhelyben és a saját autómon is. A K jet egy olyan rendszer, amely nyomásvezérelt mechanikus rendszerű, ami magával vonzza az összes baját is, pl. azt, hogy a nyomás ingadozása miatt a befecskendezett mennyiség is ingadozik és a nyomást (szabályzónyomás) a bemelegedésszabályzó állítja be. Újkorában ez természetesen jól működik, meg addig, amíg a benzinszűrőt rendszeresen cserélik és az autót is rendben tartják, azonban az évtizedek, a benzin anyagai az évek folyamán a vezérlőéleket és az összes alkotólelemét a nyomáselosztótól kezdve a megkerülő levegő tolattyúig tönkreteszik és azután egy vesszőfutás kezdődik.

Az, hogy megtisztítottad a fojtószelep házat az nagyon szép, de vajon a rosszul szabályzó bemelegedés szabályzóval mit kezdenél? A torlótárcsa másik oldalán lévő szabályzódugattyú kopott vezérlőélével mit kezdenél? Ez minden MINDEN 15 év feleti K jetnél hiba, mindenki küzd vele, csak van aki szarik rá vagy észre sem veszi, hogy mászkál az alapjárat és félmelegen szarul indul.
DE a bemelegdésszabályzó nem csak ezért felelős, hanem az üzemi nyomásért is, így tud pl. a GTi Golf 16 litert fogyasztani.


Szóval a K jet jó volt a 80-as évek elején, aztán jó volt a KE is, de eze már a múlt, nehezen javítható, körülményes rendszerek, amelyek diagnosztizálásához drága berendezés kell. Otthon gyakorlatilag nem javítható.

Flamish Ottó, (aki a tanárom volt) akitől én tanultam pár könyvet írt is a témában. Ezek a könyvek is megvannak, el is olvastam őket, valamint (hogy német embert is említsünk) Jürgen Kasedorf könyvei ismegvannak a témában. A 90-es évek elején kompolyan foglalkoztama  témával, tudom miről beszélek.

De nagyon szivesen veszem tőled a Bosch K Jetronic iskolát.
Azt hittem ezt te irtad ! Smiley) ????????
Itt olvasd :
Milyen injektort? CB Performance Megasquirt? Vagy berheljünk rá egy mexikói ACD fost, ami sehogy sem ad elég benzint? Vagy egy L Jetronikot légmennyiségmérővel meg főtengely pozíció jeladóval? Vagy egy eleve szar K jetronikot elromló bemelegedésszabályzóval?

Masodszor:
Megint telefosod szakszavakkal az irasodat , mert te tanultal es vizsgaztal es egyetemet is lattal... de neked a K jetronik egy eleve szar talalmany .. erted mar ???
Nekem is elöadtad a Boxster Jav . Könyv forditasanal mekkora  tudos vagy, de egy szot nem forditottal azota sem belöle, pedig lecipeltem a Könyvet, eled tettem  .
 
Egyfolytaban  a karburatorokrol dumalsz,  de meg egy Higanyoszlopos beallitod sincs.
hagyjuk .
Ez a kabito duma van akinek nem jön be . Meg az allando varazslas sem, ez a jelzö nem veletlen ...

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11889 Dátum: 2010 November 16, 08:51:10 »

Hát van egy pár véglet gondolom ebben a témában is. Nem vízvezeték-szerelőnél kell megcsinálni a csövezést, nem
ne szemtelenkeggyé,mer fogol kapni! 

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11888 Dátum: 2010 November 15, 20:29:45 »


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11887 Dátum: 2010 November 15, 20:27:44 »

Illetve a "szoknyánál" valóban 4 tizeddel vékonyabb az 1915, de mindenhol máshol vastagabb.
Ezért favorizálják az 1776-ot, vagy az 1915-öt...
Bár ha valaki nem hülye, akkor az 1835-nek sem lesz baja...

Nem jól tudod!


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11886 Dátum: 2010 November 15, 20:23:14 »

Nem jól tudod!

Az 1835 nem pont hogy az ellentét? 1915-től vastagabb a fala?? 1915-nek a szoknyánál 1.5mm a 1835-nek meg még +2mm. Vagy nem jól tudom?

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11885 Dátum: 2010 November 15, 20:22:07 »

A turbós téma miatt eszembe jutott a kedvenc TC-s idézetem:
"Azoknak akik szívtak már Magyarországon a sufnituningoló szerencsétlenkedés miatt a Majd felcsavarjuk a
turbónyomást osztán majd menni fog legfeljebb egy kicsit füstöl sokat hallották már emlegetni"
Hát van egy pár véglet gondolom ebben a témában is. Nem vízvezeték-szerelőnél kell megcsinálni a csövezést, nem a gyári motorra kell rátoszni egy teherautó-turbót, és nem kell egekbe csavarni a turbónyomást, ha hosszútávon akarod használni az autód. Eszembe jut a gyorsulási videón(talán Tököl) látott VW Caddy talán? A platós. Hát az úúgy füstöl, hogy sajnálod a környezetet, és egyből utána el is akarsz menni tüdőszűrésre...
Vannak végletek. Roll Eyes
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.