www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:46:25
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
[
260
]
261
262
263
264
265
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400942 alkalommal)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11924 Dátum:
2010 November 16, 19:04:35 »
Akkor ezt ne próbáld
http://www.youtube.com/watch?v=AMsjRtOHXow&NR=1&feature=fvwp
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 November 16, 18:44:58
Nemes egyszerűséggel becsokiznék ha kétkerékre állna valami igy alattam.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11923 Dátum:
2010 November 16, 18:44:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 16, 18:35:49
http://www.youtube.com/watch?v=J7Y-43ZdzX4
Pedig a typ3 nem könnyű autó.
Nemes egyszerűséggel becsokiznék ha kétkerékre állna valami igy alattam.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11922 Dátum:
2010 November 16, 18:35:49 »
http://www.youtube.com/watch?v=J7Y-43ZdzX4
Pedig a typ3 nem könnyű autó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11921 Dátum:
2010 November 16, 15:51:45 »
Igen, a bordó az... De a sárgát is egy öreg papper vezette... Azért az sem nevetséges a 14-es idejével, főleg, hogy egy nagyon tutymák 2L typ4 van benne 40-es Weberekkel, lemezből hajlított tütékkel és házi turbinaházzal...
Idézetet írta: somci - 2010 November 16, 15:31:35
Ez a papper bogara, akiről beszéltetek? Kicsit nevetségessé teszi a másik kocsit a versenyautó kinézetével együtt...
http://www.youtube.com/watch?v=5xlXP2b7azA
le a kalappal!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11920 Dátum:
2010 November 16, 15:37:33 »
Idézetet írta: somci - 2010 November 16, 15:31:35
Ez a papper bogara, akiről beszéltetek? Kicsit nevetségessé teszi a másik kocsit a versenyautó kinézetével együtt...
http://www.youtube.com/watch?v=5xlXP2b7azA
le a kalappal!
rennopa
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11919 Dátum:
2010 November 16, 15:31:35 »
Ez a papper bogara, akiről beszéltetek? Kicsit nevetségessé teszi a másik kocsit a versenyautó kinézetével együtt...
http://www.youtube.com/watch?v=5xlXP2b7azA
le a kalappal!
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11918 Dátum:
2010 November 16, 14:56:02 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 12:55:36
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 16, 15:11:05 írta somci
»
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11917 Dátum:
2010 November 16, 14:50:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 16, 14:19:07
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11916 Dátum:
2010 November 16, 14:19:07 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 16, 13:37:24
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11915 Dátum:
2010 November 16, 13:37:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 16, 09:45:57
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11914 Dátum:
2010 November 16, 13:26:59 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 13:10:10
964 wartburg syncro
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11913 Dátum:
2010 November 16, 13:17:24 »
Idézetet írta: maxi - 2010 November 16, 13:06:24
azt a 20 perecet kibirod.
a rudazat megoldódik.
hozd el vagy jövőhét végén elmegyek érte
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 16, 13:19:09 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11912 Dátum:
2010 November 16, 13:10:10 »
Idézetet írta: maxi - 2010 November 16, 13:05:24
ez milyen alvázra van építve?
964 wartburg syncro
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11911 Dátum:
2010 November 16, 13:06:24 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 13:04:35
a fejbe a furat 27mm az öntvénycsonkba 26mm a cső meg 24
a csövet kibaszni! az öntvényt felmarni 27mm és hozzá hegeszteni egy tölcsért ami alul 27 felül meg amilyen a karbi 20 perc
a rudazat meg 2hét
azt a 20 perecet kibirod.
a rudazat megoldódik.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11910 Dátum:
2010 November 16, 13:05:24 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 12:57:53
imádom a karcsú derekát meg a nagy kerek picsáját
ez milyen alvázra van építve?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11909 Dátum:
2010 November 16, 13:04:35 »
Idézetet írta: maxi - 2010 November 16, 12:01:40
hengerfej gyári.
csak fel lett újítva.
Megcsinálhatnád a szívócsöveket wazze.
a fejbe a furat 27mm az öntvénycsonkba 26mm a cső meg 24
a csövet kibaszni! az öntvényt felmarni 27mm és hozzá hegeszteni egy tölcsért ami alul 27 felül meg amilyen a karbi 20 perc
a rudazat meg 2hét
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11908 Dátum:
2010 November 16, 12:57:53 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 12:44:00
nem hoz lázba ,különösen hogy nagyon hívogat egy fekete ribanc alig bírok ellenállni
imádom a karcsú derekát meg a nagy kerek picsáját
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 16, 13:01:16 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11907 Dátum:
2010 November 16, 12:55:36 »
Idézetet írta: somci - 2010 November 16, 12:46:34
Héhhé, nem rólad beszéltem, hanem bogara_zo megbízhatatlan turbós motorjának csövezéséről, amire te is megjegyezted, hogy gáz...
Remélem félreértetted, és csak én nem értettem a poénkodásod
www.tatinson.hu
www.kck.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11906 Dátum:
2010 November 16, 12:46:34 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 08:51:10
ne szemtelenkeggyé,mer fogol kapni!
Héhhé, nem rólad beszéltem, hanem bogara_zo megbízhatatlan turbós motorjának csövezéséről, amire te is megjegyezted, hogy gáz...
Remélem félreértetted, és csak én nem értettem a poénkodásod
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11905 Dátum:
2010 November 16, 12:44:00 »
Idézetet írta: maxi - 2010 November 16, 12:01:40
Megcsinálhatnád a szívócsöveket wazze.
nem hoz lázba ,különösen hogy nagyon hívogat egy fekete ribanc alig bírok ellenállni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11904 Dátum:
2010 November 16, 12:27:53 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 16, 12:13:19
Nekem van egy egyszerű, házilag készített konzolom a hengerfejhez. Ez gyakorlatilag 2 L-vas, amiket a kipufogó tőcsavarokhoz fogatok fel és ezeket rögzítem az oszlopos fúró asztalára. Van még ezen a konzolon egy excenteres tárcsa, amivel be tudom állítani a fejet a fúrás szögéhez.
Én a vezető külső átmérőjénél picit vékonyabb fúróval szoktam fúrni és nem fúrom teljesen át, hanem 3-4 mm-rel azelőtt befejezem a fúrást, hogy átérnék. Utána sz elgyengült vezetőt már ki lehet ütni úgy, hogy bedugsz egy dornit a vezetőbe és a nem elgyengített végen a dornit megtámasztva kikoccantod.
Visszatenni a hengerfejet felmelegíted, a vezetőket lehűtöd...
Aha! éppen fel lehet az állványos fúrómat addig tekerni hogy alá férjen a hengerfej de csak 50mm mozog a tokmány
végül is közben is le lehet engedni
.
A kispolákból kézbe fúrtam ki úgy hogy a fúrószárat körbe köszörültettem 20mm hosszan olyan vastagra mint a szelepszár és az vezette a fúrót
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11903 Dátum:
2010 November 16, 12:13:19 »
Nekem van egy egyszerű, házilag készített konzolom a hengerfejhez. Ez gyakorlatilag 2 L-vas, amiket a kipufogó tőcsavarokhoz fogatok fel és ezeket rögzítem az oszlopos fúró asztalára. Van még ezen a konzolon egy excenteres tárcsa, amivel be tudom állítani a fejet a fúrás szögéhez.
Én a vezető külső átmérőjénél picit vékonyabb fúróval szoktam fúrni és nem fúrom teljesen át, hanem 3-4 mm-rel azelőtt befejezem a fúrást, hogy átérnék. Utána sz elgyengült vezetőt már ki lehet ütni úgy, hogy bedugsz egy dornit a vezetőbe és a nem elgyengített végen a dornit megtámasztva kikoccantod.
Visszatenni a hengerfejet felmelegíted, a vezetőket lehűtöd...
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 11:26:39
Na ezek a részek tetszettek meg nekem is. A szelepvezetőt kipréselni vagy vezetett fúróval kifúrni szokták? (mert amég benne van nem tudom szépen megturkálni és amúgy is a 9mm szelepet nem raknám vissza .
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11902 Dátum:
2010 November 16, 12:01:40 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 11:46:07
és a hengerfej maradt az a kis pindurka szívócsöves vagy azt átdolgoztátok ? mert ha az a 24mm kis köcsög szívócső van azzal nem fog forogni,(gondolom az a fasz is mondta aki össze kendácsolta
)
hengerfej gyári.
csak fel lett újítva.
Megcsinálhatnád a szívócsöveket wazze.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11901 Dátum:
2010 November 16, 11:50:29 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 November 16, 09:52:39
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11900 Dátum:
2010 November 16, 11:46:07 »
Idézetet írta: maxi - 2010 November 16, 11:35:32
ja.
érzik rajta hogy menne, de nincs üzemanyag.
és a hengerfej maradt az a kis pindurka szívócsöves vagy azt átdolgoztátok ? mert ha az a 24mm kis köcsög szívócső van azzal nem fog forogni,(gondolom az a fasz is mondta aki össze kendácsolta
)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11899 Dátum:
2010 November 16, 11:35:32 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 11:27:23
ez az 1.2?
ja.
érzik rajta hogy menne, de nincs üzemanyag.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11898 Dátum:
2010 November 16, 11:27:23 »
Idézetet írta: maxi - 2010 November 16, 11:18:25
Került egyet a vassal délelőtt.
Tapasztalat hogy 3000forulatol "kifogy a szuflából" vagy 90km/h után nem olyan dinamikus.
Lehet hogy nagyobb fúvókák kellenének a karburátorba?
Vagy csak kell neki a dupla szett?
ez az 1.2?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11897 Dátum:
2010 November 16, 11:26:39 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 16, 11:14:44
nincsen a csatornákban plusz felöntés a szelepvezetőknél és úgy vannak megcsinálva, hogy így ne is repedjenek el
Na ezek a részek tetszettek meg nekem is. A szelepvezetőt kipréselni vagy vezetett fúróval kifúrni szokták? (mert amég benne van nem tudom szépen megturkálni és amúgy is a 9mm szelepet nem raknám vissza .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11896 Dátum:
2010 November 16, 11:18:25 »
Került egyet a vassal délelőtt.
Tapasztalat hogy 3000forulatol "kifogy a szuflából" vagy 90km/h után nem olyan dinamikus.
Lehet hogy nagyobb fúvókák kellenének a karburátorba?
Vagy csak kell neki a dupla szett?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11895 Dátum:
2010 November 16, 11:14:44 »
Ilyenből vannak Stunt fejei, meg az enyémek is... Ezek bírják a túrást, meg pl. eleve nincsen a csatornákban plusz felöntés a szelepvezetőknél és úgy vannak megcsinálva, hogy így ne is repedjenek el (Mert ahol gyárilag ott a felöntés, annál ha azt leszeded, akkor berepedhet...) Meg hosszú gyertyamenetesek.
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 10:33:40
mit kell tudni a 043-as fejekről azon kívül hogy szebb a csatornák kialakítása mint a 311.....-nek és hogy későbbi 1.6os motorokon használták és hogy többnyire 9mm-es szárú kipufogószelep van benne ?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11894 Dátum:
2010 November 16, 10:33:40 »
mit kell tudni a 043-as fejekről azon kívül hogy szebb a csatornák kialakítása mint a 311.....-nek és hogy későbbi 1.6os motorokon használták és hogy többnyire 9mm-es szárú kipufogószelep van benne ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11893 Dátum:
2010 November 16, 10:11:57 »
Trollokat etetni tilos!
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11892 Dátum:
2010 November 16, 09:52:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 16, 09:45:57
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11891 Dátum:
2010 November 16, 09:45:57 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 16, 09:21:30
Masodszor:
Megint telefosod szakszavakkal az irasodat , mert te tanultal es vizsgaztal es egyetemet is lattal... de neked a K jetronik egy eleve szar talalmany .. erted mar ???
Nekem is elöadtad a Boxster Jav . Könyv forditasanal mekkora tudos vagy, de egy szot nem forditottal azota sem belöle, pedig lecipeltem a Könyvet, eled tettem .
Egyfolytaban a karburatorokrol dumalsz, de meg egy Higanyoszlopos beallitod sincs.
hagyjuk .
Ez a kabito duma van akinek nem jön be . Meg az allando varazslas sem, ez a jelzö nem veletlen ...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11890 Dátum:
2010 November 16, 09:21:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 15, 16:58:53
Kedves Xoyox, nekem az az érzésem, hogy nem tudsz olvasni, vagy szövegértési problémáid vannak.
Nekem volt K jetes autóm, azt hiszem mondhatom, hogy ismerem a rendszert, a K és KE változatát is. Nem csak azért mert tanultam és vizsgáztam is belőle az egyetemen, hanem azért, mert javítottam műhelyben és a saját autómon is. A K jet egy olyan rendszer, amely nyomásvezérelt mechanikus rendszerű, ami magával vonzza az összes baját is, pl. azt, hogy a nyomás ingadozása miatt a befecskendezett mennyiség is ingadozik és a nyomást (szabályzónyomás) a bemelegedésszabályzó állítja be. Újkorában ez természetesen jól működik, meg addig, amíg a benzinszűrőt rendszeresen cserélik és az autót is rendben tartják, azonban az évtizedek, a benzin anyagai az évek folyamán a vezérlőéleket és az összes alkotólelemét a nyomáselosztótól kezdve a megkerülő levegő tolattyúig tönkreteszik és azután egy vesszőfutás kezdődik.
Az, hogy megtisztítottad a fojtószelep házat az nagyon szép, de vajon a rosszul szabályzó bemelegedés szabályzóval mit kezdenél? A torlótárcsa másik oldalán lévő szabályzódugattyú kopott vezérlőélével mit kezdenél? Ez minden MINDEN 15 év feleti K jetnél hiba, mindenki küzd vele, csak van aki szarik rá vagy észre sem veszi, hogy mászkál az alapjárat és félmelegen szarul indul.
DE a bemelegdésszabályzó nem csak ezért felelős, hanem az üzemi nyomásért is, így tud pl. a GTi Golf 16 litert fogyasztani.
Szóval a K jet jó volt a 80-as évek elején, aztán jó volt a KE is, de eze már a múlt, nehezen javítható, körülményes rendszerek, amelyek diagnosztizálásához drága berendezés kell. Otthon gyakorlatilag nem javítható.
Flamish Ottó, (aki a tanárom volt) akitől én tanultam pár könyvet írt is a témában. Ezek a könyvek is megvannak, el is olvastam őket, valamint (hogy német embert is említsünk) Jürgen Kasedorf könyvei ismegvannak a témában. A 90-es évek elején kompolyan foglalkoztama témával, tudom miről beszélek.
De nagyon szivesen veszem tőled a Bosch K Jetronic iskolát.
Azt hittem ezt te irtad !
) ????????
Itt olvasd :
Milyen injektort? CB Performance Megasquirt? Vagy berheljünk rá egy mexikói ACD
fost
, ami sehogy sem ad elég benzint? Vagy egy L Jetronikot légmennyiségmérővel meg főtengely pozíció jeladóval? Vagy egy
eleve szar K jetronikot
elromló bemelegedésszabályzóval?
Masodszor:
Megint telefosod szakszavakkal az irasodat , mert te tanultal es vizsgaztal es egyetemet is lattal... de neked a K jetronik egy eleve szar talalmany .. erted mar ???
Nekem is elöadtad a Boxster Jav . Könyv forditasanal mekkora tudos vagy, de egy szot nem forditottal azota sem belöle, pedig lecipeltem a Könyvet, eled tettem .
Egyfolytaban a karburatorokrol dumalsz, de meg egy Higanyoszlopos beallitod sincs.
hagyjuk .
Ez a kabito duma van akinek nem jön be . Meg az allando varazslas sem, ez a jelzö nem veletlen ...
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11889 Dátum:
2010 November 16, 08:51:10 »
Idézetet írta: somci - 2010 November 15, 20:22:07
Hát van egy pár véglet gondolom ebben a témában is. Nem vízvezeték-szerelőnél kell megcsinálni a csövezést, nem
ne szemtelenkeggyé,mer fogol kapni!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11888 Dátum:
2010 November 15, 20:29:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 15, 17:20:08
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11887 Dátum:
2010 November 15, 20:27:44 »
Illetve a "szoknyánál" valóban 4 tizeddel vékonyabb az 1915, de mindenhol máshol vastagabb.
Ezért favorizálják az 1776-ot, vagy az 1915-öt...
Bár ha valaki nem hülye, akkor az 1835-nek sem lesz baja...
Idézetet írta: callook - 2010 November 15, 20:23:14
Nem jól tudod!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11886 Dátum:
2010 November 15, 20:23:14 »
Nem jól tudod!
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 15, 20:10:01
Az 1835 nem pont hogy az ellentét? 1915-től vastagabb a fala?? 1915-nek a szoknyánál 1.5mm a 1835-nek meg még +2mm. Vagy nem jól tudom?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11885 Dátum:
2010 November 15, 20:22:07 »
Idézetet írta: maxi - 2010 November 15, 20:11:52
A turbós téma miatt eszembe jutott a kedvenc TC-s idézetem:
"Azoknak akik szívtak már Magyarországon a sufnituningoló szerencsétlenkedés miatt a Majd felcsavarjuk a
turbónyomást osztán majd menni fog legfeljebb egy kicsit füstöl sokat hallották már emlegetni"
Hát van egy pár véglet gondolom ebben a témában is. Nem vízvezeték-szerelőnél kell megcsinálni a csövezést, nem a gyári motorra kell rátoszni egy teherautó-turbót, és nem kell egekbe csavarni a turbónyomást, ha hosszútávon akarod használni az autód. Eszembe jut a gyorsulási videón(talán Tököl) látott VW Caddy talán? A platós. Hát az úúgy füstöl, hogy sajnálod a környezetet, és egyből utána el is akarsz menni tüdőszűrésre...
Vannak végletek.
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
[
260
]
261
262
263
264
265
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...