www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:55:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3400966 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #12004 Dátum: 2010 November 27, 11:58:12 »

?
A karbik a nagy turbinaházzal.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12003 Dátum: 2010 November 27, 11:32:46 »

Mivel meg van törve annyira, hogy függőben álljon, így sokat segít az olajbetöltésnél... Viszont a kartergáz kivezetése nagyon szűk, mert egy réz tömlőcsatlakozót adnak hozzá, aminek elég vastag a fala...

nem vastag ,sajna nem lehet felfúrni vagy az enyém javított verzió 9,5mm a furat benne  Undecided

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #12002 Dátum: 2010 November 27, 11:01:38 »

eladó vagy használod?
nincs fent,s nemtom felkerüljön-e,régi motoron rajta volt amúgy.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12001 Dátum: 2010 November 27, 09:42:34 »

Pedig milliméterre passzol (szó szerint).
?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12000 Dátum: 2010 November 27, 08:11:25 »

Mivel meg van törve annyira, hogy függőben álljon, így sokat segít az olajbetöltésnél... Viszont a kartergáz kivezetése nagyon szűk, mert egy réz tömlőcsatlakozót adnak hozzá, aminek elég vastag a fala...

ez miért jobb, mint a gyári?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11999 Dátum: 2010 November 27, 01:28:44 »

az olajbetöltőt asszem cserélem erre a fajtára
<beszúrt kép törölve>

ez miért jobb, mint a gyári?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11998 Dátum: 2010 November 27, 00:41:22 »

kicsit perverz de legalább van hely, oldalanként  vagy 4-5 centivel beljebb rakhatom a karbit Roll Eyes szojoksz  ne szojjá be hogy rendetlenség van az asztal alatt Tongue
Nyúl vagy Smiley Nem merted felrakni a nagy kutyaházzal? Pedig milliméterre passzol (szó szerint).
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11997 Dátum: 2010 November 26, 23:55:51 »

kicsit perverz de legalább van hely, oldalanként  vagy 4-5 centivel beljebb rakhatom a karbit Roll Eyes szojoksz  ne szojjá be hogy rendetlenség van az asztal alatt Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 26, 23:57:32 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11996 Dátum: 2010 November 26, 22:09:23 »

az olajbetöltőt asszem cserélem erre a fajtára
<beszúrt kép törölve>
akkor valami kiszuszogó kell 

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11995 Dátum: 2010 November 26, 21:40:09 »

szerintem ez több dologtól is függ ha forgatod mint állat akkor kell, ha már mentél vele pár tízezret akkor is , ha nem a régitipusú lefele is szellőzős olajbetöltőd van akkor is (ja de csak ha a szelepfedőből is szellőztetsz ) szerintem Roll Eyes, de én csak egy vízve......
az olajbetöltőt asszem cserélem erre a fajtára

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11994 Dátum: 2010 November 26, 21:06:37 »

Üdv!
Az én "szoft tunying"(1.6, wbx tengely, 2db 36 weber, tehát nem forog 8000-t) motoromra kell kartergáz szűrő készlet( bugpack),
<beszúrt kép törölve>
 vagy jó a gyári megoldás?
Ha a gyári marad akkor, hogy lehet a weberek légszűrőjébe vezetni a csövet, vagy ne vezessem sehova csak menjen a szabadba?
szerintem ez több dologtól is függ ha forgatod mint állat akkor kell, ha már mentél vele pár tízezret akkor is , ha nem a régitipusú lefele is szellőzős olajbetöltőd van akkor is (ja de csak ha a szelepfedőből is szellőztetsz ) szerintem Roll Eyes, de én csak egy vízve......
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 26, 21:08:27 írta tati »

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11993 Dátum: 2010 November 26, 20:55:14 »

nekem van 1 empi h haszna van-e azt okosok tudjak.
eladó vagy használod?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11992 Dátum: 2010 November 26, 20:06:56 »

Üdv!
Az én "szoft tunying"(1.6, wbx tengely, 2db 36 weber, tehát nem forog 8000-t) motoromra kell kartergáz szűrő készlet( bugpack),
<beszúrt kép törölve>
 vagy jó a gyári megoldás?
Ha a gyári marad akkor, hogy lehet a weberek légszűrőjébe vezetni a csövet, vagy ne vezessem sehova csak menjen a szabadba?
nekem van 1 empi h haszna van-e azt okosok tudjak.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11991 Dátum: 2010 November 26, 19:52:18 »

Üdv!
Az én "szoft tunying"(1.6, wbx tengely, 2db 36 weber, tehát nem forog 8000-t) motoromra kell kartergáz szűrő készlet( bugpack),

 vagy jó a gyári megoldás?
Ha a gyári marad akkor, hogy lehet a weberek légszűrőjébe vezetni a csövet, vagy ne vezessem sehova csak menjen a szabadba?
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 26, 19:56:28 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11990 Dátum: 2010 November 26, 17:06:04 »

keresek főtengely csapágyat mérőszalaggal mérve: blokk65,5 mm tengely 54,75mm ::)paraméterekkel  tehát eggyedikest Wink

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11989 Dátum: 2010 November 25, 11:07:23 »

Thanks for your posting; I reallyugg boots baby appreciate your ideas. Hope you can keep going.
This is a really great website, and I really like your essay. Thanks for your sharing.
I like it very much, thanks!!
Thanks for that recommendation; it is really helpful for me to say!

HI
For whom you wrote this post?
Who the hell wants to buy boots from here?
Is it a joke?
vein is the VW Beetle and no boots netseite marketplace:))
Australia love to greet!




« Utoljára szerkesztve: 2010 November 25, 11:13:42 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11988 Dátum: 2010 November 24, 12:43:41 »

ne faradj mar megoldottam, es jobb mint a Brazil "gyari" Smiley))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11987 Dátum: 2010 November 24, 12:31:37 »

Kabbe ..
tevedes nem lehet kapni kabelelvezetöt, gondolhatod, hogy 2 helyen is rendeltem, de nincs . . . . a dugom viszont bombabiztosan szorul a helyen Smiley


Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11986 Dátum: 2010 November 24, 11:17:56 »

Grin Grin


Kabbe ..
tevedes nem lehet kapni kabelelvezetöt, gondolhatod, hogy 2 helyen is rendeltem, de nincs . . . . a dugom viszont bombabiztosan szorul a helyen Smiley

SATU:
Van elado  minden szögben allithato satum, aminek a közepsö pofajaban extra 2 kis körbeforgo pofa van es gömbölyü dolgot is beszorithatsz , + a fokbeallitas.
nem volt olcso, de annakidejen rövid ideig szüksegem volt ra (valamit gyartottam) de nem irom le mit, mert a hülyek kiröhögnek, pedig ha tudnak mi, csak lesnenek Smiley Grin Grin

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11985 Dátum: 2010 November 23, 18:42:39 »

háát egen  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11984 Dátum: 2010 November 23, 18:07:55 »

Grin Grin Grin  proli műanyagos  Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11983 Dátum: 2010 November 23, 17:57:09 »

Grin Grin Grin  proli műanyagos  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11982 Dátum: 2010 November 23, 16:33:06 »


Valoban halal primitiv modon csinalod !
ujra irom, mert letöröltem, de teljesen ki vagyok akadva:
Uj nevet  lehetne nektek adni, :  BARBAROK
ahogy elnezem a hengerfej beszorito "satudat" , es a tök , olajtol, sartol, mocskos elsö hidat, lepucolatlanul flexeled, hegeszted . . . eszmeletlen !
Multkor a tati munkapadjan akadtam ki, a munkastilusarol nem is beszelve (amit leirt itt )

Aha! éppen fel lehet az állványos fúrómat addig tekerni hogy alá férjen a hengerfej de csak 50mm mozog a tokmány  végül is közben is le lehet engedni  .
 A kispolákból kézbe fúrtam ki úgy hogy a fúrószárat körbe köszörültettem 20mm hosszan olyan vastagra mint a szelepszár és az vezette a fúrót
 


Nem igaz, hogy nem tudnal egy gepsatut szerezni fillerekert van Hydraulikaval,  stb, es nem egy ösemberektöl ittragadt , összefuseralt satuba fogom a fejet, es furkalom össze vissza 

Milyen munka ez vazze !???? --- BBS---Barbar Balkan Stilus---
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 23, 18:50:36 írta callook »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11981 Dátum: 2010 November 23, 16:26:45 »

Valoban halal primitiv modon csinalod !
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 23, 18:47:23 írta Protheus »

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11980 Dátum: 2010 November 23, 16:02:03 »

Yes
 OK
 viszont a tisztasag = fel egeszseg -->>

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11979 Dátum: 2010 November 23, 14:41:11 »

Valoban halal primitiv modon csinalod !
ujra irom, mert letöröltem, de teljesen ki vagyok akadva:
Uj nevet  lehetne nektek adni, :  BARBAROK

Milyen munka ez vazze !???? --- BBS---Barbar Balkan Stilus---


Én csak annyit mondanék: 1/4 mérföld 15.2 sec 142 km/h

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11978 Dátum: 2010 November 23, 12:28:12 »

Na, én ennyire pimitív módon csinálom:

http://callook.freeblog.hu/

A fúroval úgy fúrom meg, hogy 0,25 mm legyen a vezető falvastagsága, így annyira elgyengül, hogy lazán kikocogtatom... És kb. 5 mm hiányzik ahhoz, hogy teljesen átfúrjam, így az az utolsó 5 mm tart annyira, hogy üthető...

Valoban halal primitiv modon csinalod !
ujra irom, mert letöröltem, de teljesen ki vagyok akadva:
Uj nevet  lehetne nektek adni, :  BARBAROK
ahogy elnezem a hengerfej beszorito "satudat" , es a tök , olajtol, sartol, mocskos elsö hidat, lepucolatlanul flexeled, hegeszted . . . eszmeletlen !
Multkor a tati munkapadjan akadtam ki, a munkastilusarol nem is beszelve (amit leirt itt )

Aha! éppen fel lehet az állványos fúrómat addig tekerni hogy alá férjen a hengerfej de csak 50mm mozog a tokmány  végül is közben is le lehet engedni  .
 A kispolákból kézbe fúrtam ki úgy hogy a fúrószárat körbe köszörültettem 20mm hosszan olyan vastagra mint a szelepszár és az vezette a fúrót
 


Nem igaz, hogy nem tudnal egy gepsatut szerezni fillerekert van Hydraulikaval,  stb, es nem egy ösemberektöl ittragadt , összefuseralt satuba fogom a fejet, es furkalom össze vissza 

Milyen munka ez vazze !???? --- BBS---Barbar Balkan Stilus---
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 23, 12:29:44 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11977 Dátum: 2010 November 22, 19:20:34 »

Na, én ennyire pimitív módon csinálom:

http://callook.freeblog.hu/

A fúroval úgy fúrom meg, hogy 0,25 mm legyen a vezető falvastagsága, így annyira elgyengül, hogy lazán kikocogtatom... És kb. 5 mm hiányzik ahhoz, hogy teljesen átfúrjam, így az az utolsó 5 mm tart annyira, hogy üthető...

nemsokára én is nekikezdek malackodni a hengerfejeimmel  ,Stuntéinak menniük kell Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11976 Dátum: 2010 November 22, 18:43:47 »

Na, én ennyire pimitív módon csinálom:

http://callook.freeblog.hu/

A fúroval úgy fúrom meg, hogy 0,25 mm legyen a vezető falvastagsága, így annyira elgyengül, hogy lazán kikocogtatom... És kb. 5 mm hiányzik ahhoz, hogy teljesen átfúrjam, így az az utolsó 5 mm tart annyira, hogy üthető...

Aha! éppen fel lehet az állványos fúrómat addig tekerni hogy alá férjen a hengerfej de csak 50mm mozog a tokmány Roll Eyes végül is közben is le lehet engedni Undecided .
 A kispolákból kézbe fúrtam ki úgy hogy a fúrószárat körbe köszörültettem 20mm hosszan olyan vastagra mint a szelepszár és az vezette a fúrót Lips Sealed

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11975 Dátum: 2010 November 22, 02:50:18 »

alap mű  Cool
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11974 Dátum: 2010 November 22, 02:49:23 »

Agyig húzogatott gázkarral csodálkozol, hogy nem indult be?  Roll Eyes  Kiss
Amúgy baba a hangja  Wink
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #11973 Dátum: 2010 November 21, 22:13:30 »

szerencsére nem

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11972 Dátum: 2010 November 21, 16:15:27 »

szerencsére nem

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11971 Dátum: 2010 November 21, 13:32:45 »

akkor te még nem láttad Roll Eyes
szerencsére nem



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11970 Dátum: 2010 November 21, 13:03:15 »

műanyagból????  Shocked
akkor te még nem láttad Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11969 Dátum: 2010 November 21, 11:27:54 »

műanyagból????  Shocked



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11968 Dátum: 2010 November 21, 10:13:21 »


Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #11967 Dátum: 2010 November 20, 19:17:53 »

http://ratro.blog.hu/2010/11/20/typ_15
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11966 Dátum: 2010 November 20, 16:00:18 »

 Kezfogas

beépítettem Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11965 Dátum: 2010 November 20, 07:30:57 »

Amit tőled vettem, Aircult-nál van. Nem tudom beépítette-e. Vagy az nem ilyen volt?


beépítettem Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.