www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:42:17
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
253
254
255
256
257
[
258
]
259
260
261
262
263
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400931 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12004 Dátum:
2010 November 27, 11:58:12 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 09:42:34
?
A karbik a nagy turbinaházzal.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12003 Dátum:
2010 November 27, 11:32:46 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 27, 08:11:25
Mivel meg van törve annyira, hogy függőben álljon, így sokat segít az olajbetöltésnél... Viszont a kartergáz kivezetése nagyon szűk, mert egy réz tömlőcsatlakozót adnak hozzá, aminek elég vastag a fala...
nem vastag ,sajna nem lehet felfúrni vagy az enyém javított verzió 9,5mm a furat benne
www.tatinson.hu
www.kck.hu
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12002 Dátum:
2010 November 27, 11:01:38 »
Idézetet írta: gas - 2010 November 26, 20:55:14
eladó vagy használod?
nincs fent,s nemtom felkerüljön-e,régi motoron rajta volt amúgy.
új számom van:20 592 5434
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12001 Dátum:
2010 November 27, 09:42:34 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 27, 00:41:22
Pedig milliméterre passzol (szó szerint).
?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12000 Dátum:
2010 November 27, 08:11:25 »
Mivel meg van törve annyira, hogy függőben álljon, így sokat segít az olajbetöltésnél... Viszont a kartergáz kivezetése nagyon szűk, mert egy réz tömlőcsatlakozót adnak hozzá, aminek elég vastag a fala...
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 November 27, 01:28:44
ez miért jobb, mint a gyári?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11999 Dátum:
2010 November 27, 01:28:44 »
Idézetet írta: gas - 2010 November 26, 21:40:09
az olajbetöltőt asszem cserélem erre a fajtára
<beszúrt kép törölve>
ez miért jobb, mint a gyári?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11998 Dátum:
2010 November 27, 00:41:22 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 26, 23:55:51
kicsit perverz de legalább van hely, oldalanként vagy 4-5 centivel beljebb rakhatom a karbit
szojoksz ne szojjá be hogy rendetlenség van az asztal alatt
Nyúl vagy
Nem merted felrakni a nagy kutyaházzal? Pedig milliméterre passzol (szó szerint).
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11997 Dátum:
2010 November 26, 23:55:51 »
kicsit perverz de legalább van hely, oldalanként vagy 4-5 centivel beljebb rakhatom a karbit
szojoksz ne szojjá be hogy rendetlenség van az asztal alatt
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 26, 23:57:32 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11996 Dátum:
2010 November 26, 22:09:23 »
Idézetet írta: gas - 2010 November 26, 21:40:09
az olajbetöltőt asszem cserélem erre a fajtára
<beszúrt kép törölve>
akkor valami kiszuszogó kell
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11995 Dátum:
2010 November 26, 21:40:09 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 26, 21:06:37
szerintem ez több dologtól is függ ha forgatod mint állat akkor kell, ha már mentél vele pár tízezret akkor is , ha nem a régitipusú lefele is szellőzős olajbetöltőd van akkor is (ja de csak ha a szelepfedőből is szellőztetsz ) szerintem
, de én csak egy vízve......
az olajbetöltőt asszem cserélem erre a fajtára
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11994 Dátum:
2010 November 26, 21:06:37 »
Idézetet írta: gas - 2010 November 26, 19:52:18
Üdv!
Az én "szoft tunying"(1.6, wbx tengely, 2db 36 weber, tehát nem forog 8000-t) motoromra kell kartergáz szűrő készlet( bugpack),
<beszúrt kép törölve>
vagy jó a gyári megoldás?
Ha a gyári marad akkor, hogy lehet a weberek légszűrőjébe vezetni a csövet, vagy ne vezessem sehova csak menjen a szabadba?
szerintem ez több dologtól is függ ha forgatod mint állat akkor kell, ha már mentél vele pár tízezret akkor is , ha nem a régitipusú lefele is szellőzős olajbetöltőd van akkor is (ja de csak ha a szelepfedőből is szellőztetsz ) szerintem
, de én csak egy vízve......
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 26, 21:08:27 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11993 Dátum:
2010 November 26, 20:55:14 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 November 26, 20:06:56
nekem van 1 empi h haszna van-e azt okosok tudjak.
eladó vagy használod?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11992 Dátum:
2010 November 26, 20:06:56 »
Idézetet írta: gas - 2010 November 26, 19:52:18
Üdv!
Az én "szoft tunying"(1.6, wbx tengely, 2db 36 weber, tehát nem forog 8000-t) motoromra kell kartergáz szűrő készlet( bugpack),
<beszúrt kép törölve>
vagy jó a gyári megoldás?
Ha a gyári marad akkor, hogy lehet a weberek légszűrőjébe vezetni a csövet, vagy ne vezessem sehova csak menjen a szabadba?
nekem van 1 empi h haszna van-e azt okosok tudjak.
új számom van:20 592 5434
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11991 Dátum:
2010 November 26, 19:52:18 »
Üdv!
Az én "szoft tunying"(1.6, wbx tengely, 2db 36 weber, tehát nem forog 8000-t) motoromra kell kartergáz szűrő készlet( bugpack),
vagy jó a gyári megoldás?
Ha a gyári marad akkor, hogy lehet a weberek légszűrőjébe vezetni a csövet, vagy ne vezessem sehova csak menjen a szabadba?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 26, 19:56:28 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11990 Dátum:
2010 November 26, 17:06:04 »
keresek főtengely csapágyat mérőszalaggal mérve: blokk65,5 mm tengely 54,75mm ::)paraméterekkel tehát eggyedikest
www.tatinson.hu
www.kck.hu
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11989 Dátum:
2010 November 25, 11:07:23 »
Idézetet írta: wujuan198710 - 2010 November 25, 10:02:59
Thanks for your posting; I really
ugg boots baby
appreciate your ideas. Hope you can keep going.
This is a really great website, and I really like your essay. Thanks for your sharing.
I like it very much, thanks!!
Thanks for that recommendation; it is really helpful for me to say!
HI
For whom you wrote this post?
Who the hell wants to buy boots from here?
Is it a joke?
vein is the VW Beetle and no boots netseite marketplace:))
Australia love to greet!
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 25, 11:13:42 írta xoyox
»
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11988 Dátum:
2010 November 24, 12:43:41 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 24, 12:31:37
ne faradj mar megoldottam, es jobb mint a Brazil "gyari"
))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11987 Dátum:
2010 November 24, 12:31:37 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 24, 11:17:56
Kabbe ..
tevedes nem lehet kapni kabelelvezetöt, gondolhatod, hogy 2 helyen is rendeltem, de nincs . . . . a dugom viszont bombabiztosan szorul a helyen
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11986 Dátum:
2010 November 24, 11:17:56 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 23, 16:26:45
Idézetet írta: callook - 2010 November 23, 16:33:06
Kabbe ..
tevedes nem lehet kapni kabelelvezetöt, gondolhatod, hogy 2 helyen is rendeltem, de nincs . . . . a dugom viszont bombabiztosan szorul a helyen
SATU:
Van elado minden szögben allithato satum, aminek a közepsö pofajaban extra 2 kis körbeforgo pofa van es gömbölyü dolgot is beszorithatsz , + a fokbeallitas.
nem volt olcso, de annakidejen rövid ideig szüksegem volt ra (valamit gyartottam) de nem irom le mit, mert a hülyek kiröhögnek, pedig ha tudnak mi, csak lesnenek
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11985 Dátum:
2010 November 23, 18:42:39 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 23, 18:07:55
háát egen
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11984 Dátum:
2010 November 23, 18:07:55 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 23, 17:57:09
proli műanyagos
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11983 Dátum:
2010 November 23, 17:57:09 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 23, 16:26:45
proli műanyagos
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11982 Dátum:
2010 November 23, 16:33:06 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 23, 12:28:12
Valoban halal primitiv modon csinalod !
ujra irom, mert letöröltem, de teljesen ki vagyok akadva:
Uj nevet lehetne nektek adni, : BARBAROK
ahogy elnezem a hengerfej beszorito "satudat" , es a tök , olajtol, sartol, mocskos elsö hidat, lepucolatlanul flexeled, hegeszted . . . eszmeletlen !
Multkor a tati munkapadjan akadtam ki, a munkastilusarol nem is beszelve (amit leirt itt )
Aha! éppen fel lehet az állványos fúrómat addig tekerni hogy alá férjen a hengerfej de csak 50mm mozog a tokmány végül is közben is le lehet engedni .
A kispolákból kézbe fúrtam ki úgy hogy a fúrószárat körbe köszörültettem 20mm hosszan olyan vastagra mint a szelepszár és az vezette a fúrót
Nem igaz, hogy nem tudnal egy gepsatut szerezni fillerekert van Hydraulikaval, stb, es nem egy ösemberektöl ittragadt , összefuseralt satuba fogom a fejet, es furkalom össze vissza
Milyen munka ez vazze !???? --- BBS---Barbar Balkan Stilus---
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 23, 18:50:36 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11981 Dátum:
2010 November 23, 16:26:45 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 23, 12:28:12
Valoban halal primitiv modon csinalod !
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 23, 18:47:23 írta Protheus
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11980 Dátum:
2010 November 23, 16:02:03 »
Yes
OK
viszont a tisztasag = fel egeszseg -->>
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11979 Dátum:
2010 November 23, 14:41:11 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 23, 12:28:12
Valoban halal primitiv modon csinalod !
ujra irom, mert letöröltem, de teljesen ki vagyok akadva:
Uj nevet lehetne nektek adni, : BARBAROK
Milyen munka ez vazze !???? --- BBS---Barbar Balkan Stilus---
Én csak annyit mondanék: 1/4 mérföld 15.2 sec
142 km/h
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11978 Dátum:
2010 November 23, 12:28:12 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 22, 18:43:47
Na, én ennyire pimitív módon csinálom:
http://callook.freeblog.hu/
A fúroval úgy fúrom meg, hogy 0,25 mm legyen a vezető falvastagsága, így annyira elgyengül, hogy lazán kikocogtatom... És kb. 5 mm hiányzik ahhoz, hogy teljesen átfúrjam, így az az utolsó 5 mm tart annyira, hogy üthető...
Valoban halal primitiv modon csinalod !
ujra irom, mert letöröltem, de teljesen ki vagyok akadva:
Uj nevet lehetne nektek adni, : BARBAROK
ahogy elnezem a hengerfej beszorito "satudat" , es a tök , olajtol, sartol, mocskos elsö hidat, lepucolatlanul flexeled, hegeszted . . . eszmeletlen !
Multkor a tati munkapadjan akadtam ki, a munkastilusarol nem is beszelve (amit leirt itt )
Aha! éppen fel lehet az állványos fúrómat addig tekerni hogy alá férjen a hengerfej de csak 50mm mozog a tokmány végül is közben is le lehet engedni .
A kispolákból kézbe fúrtam ki úgy hogy a fúrószárat körbe köszörültettem 20mm hosszan olyan vastagra mint a szelepszár és az vezette a fúrót
Nem igaz, hogy nem tudnal egy gepsatut szerezni fillerekert van Hydraulikaval, stb, es nem egy ösemberektöl ittragadt , összefuseralt satuba fogom a fejet, es furkalom össze vissza
Milyen munka ez vazze !???? --- BBS---Barbar Balkan Stilus---
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 23, 12:29:44 írta xoyox
»
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11977 Dátum:
2010 November 22, 19:20:34 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 22, 18:43:47
Na, én ennyire pimitív módon csinálom:
http://callook.freeblog.hu/
A fúroval úgy fúrom meg, hogy 0,25 mm legyen a vezető falvastagsága, így annyira elgyengül, hogy lazán kikocogtatom... És kb. 5 mm hiányzik ahhoz, hogy teljesen átfúrjam, így az az utolsó 5 mm tart annyira, hogy üthető...
nemsokára én is nekikezdek malackodni a hengerfejeimmel ,Stuntéinak menniük kell
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11976 Dátum:
2010 November 22, 18:43:47 »
Na, én ennyire pimitív módon csinálom:
http://callook.freeblog.hu/
A fúroval úgy fúrom meg, hogy 0,25 mm legyen a vezető falvastagsága, így annyira elgyengül, hogy lazán kikocogtatom... És kb. 5 mm hiányzik ahhoz, hogy teljesen átfúrjam, így az az utolsó 5 mm tart annyira, hogy üthető...
Idézetet írta: tati - 2010 November 16, 12:27:53
Aha! éppen fel lehet az állványos fúrómat addig tekerni hogy alá férjen a hengerfej de csak 50mm mozog a tokmány
végül is közben is le lehet engedni
.
A kispolákból kézbe fúrtam ki úgy hogy a fúrószárat körbe köszörültettem 20mm hosszan olyan vastagra mint a szelepszár és az vezette a fúrót
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11975 Dátum:
2010 November 22, 02:50:18 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 21, 16:15:27
alap mű
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11974 Dátum:
2010 November 22, 02:49:23 »
Idézetet írta: ratro - 2010 November 20, 19:17:53
http://ratro.blog.hu/2010/11/20/typ_15
Agyig húzogatott gázkarral csodálkozol, hogy nem indult be?
Amúgy baba a hangja
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11973 Dátum:
2010 November 21, 22:13:30 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 November 21, 13:32:45
szerencsére nem
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11972 Dátum:
2010 November 21, 16:15:27 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 November 21, 13:32:45
szerencsére nem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11971 Dátum:
2010 November 21, 13:32:45 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 21, 13:03:15
akkor te még nem láttad
szerencsére nem
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11970 Dátum:
2010 November 21, 13:03:15 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 November 21, 11:27:54
műanyagból????
akkor te még nem láttad
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11969 Dátum:
2010 November 21, 11:27:54 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 21, 10:13:21
műanyagból????
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11968 Dátum:
2010 November 21, 10:13:21 »
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11967 Dátum:
2010 November 20, 19:17:53 »
http://ratro.blog.hu/2010/11/20/typ_15
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11966 Dátum:
2010 November 20, 16:00:18 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 20, 07:30:57
beépítettem
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11965 Dátum:
2010 November 20, 07:30:57 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 November 19, 21:55:49
Amit tőled vettem, Aircult-nál van. Nem tudom beépítette-e. Vagy az nem ilyen volt?
beépítettem
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
253
254
255
256
257
[
258
]
259
260
261
262
263
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...