www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 14:25:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400630 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12124 Dátum:
2010 December 10, 18:47:06 »
Egyébként én pl. még ha hinnék benne, akkor sem rakhatnék gyári rugót...
A gyári rugó a gyári fejbe építve 39,5 mm magas. A gyári rugót ha összenyomod annyira, hogy összeüljenek a menetek, akkor 26 mm. Ha kivonjuk a 39,5-ből a 26-ot, akkor 13,5 lesz az eredmény, ami annyit jelent, hogy maximum ennyi lehet a szeleplöket. Az Engle W120 az 10,08 mm-t emel, amit ha szorzunk a himba áttételével akkor 13,5 mm-t kapunk. (Természetesen tökéletes himbageometriánál, mert ha az szar, akkor nem érvényesül az 1,25-ös szorzó) Magyarul az én motoromnál a széria rugó gyakorlatilag összeülne. A teljes összeüléshez képest pedig kb. 3-4 mm "tartalékot" illik hagyni. Nálad ez ott van, mert széria a himbád, de nálam lehet, hogy kimoccanna a himbarögzítő-csavar, vagy elgörbülne a nyomórúd vagy...
Az erősített rugóknak kevesebb a menetszáma is, így lehet használni őket nagy emelésnél... Pl. az én korábban használt Scat rugóim 21,5 mm-re összenyomhatóak.
Idézetet írta: Maresz - 2010 December 10, 13:34:53
nekem nincs belebéges bajom....gyári rugó
«
Utoljára szerkesztve: 2010 December 10, 18:48:43 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12123 Dátum:
2010 December 10, 18:38:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 December 10, 18:33:35
Nem is látta senki
mert már 2 éve megfogadtam, hogy nem megyek fel vele a nagy faluba
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12122 Dátum:
2010 December 10, 18:36:00 »
Na, erröl van szó... Mindenki a dupla rugót okolja, abba meg senki sem gondol bele, hogy egyszerűen Stuntnak eddig jöttek be a varázsszavak
Idézetet írta: Aircult - 2010 December 10, 16:46:02
Lazanak is dupla rugoja van, Szekynek is, nekem is ....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12121 Dátum:
2010 December 10, 18:33:35 »
Idézetet írta: laza - 2010 December 10, 18:32:57
Én kb. már 20e km-t mentem vele
Nem is látta senki
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12120 Dátum:
2010 December 10, 18:32:57 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 December 10, 16:46:02
Lazanak is dupla rugoja van, Szekynek is, nekem is ....
Én kb. már 20e km-t mentem vele
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12119 Dátum:
2010 December 10, 16:46:02 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 10, 14:44:22
A másik, hogy ha itthon problémák vannak a dupla rugókkal, az nem jelent semmit... Egyszerűen talán csak annyit, hogy nincsen tapasztalat vele...
Stuntnak gondjai adódtak vele, Bogara_Zo-nak és Ratronak szintén... Lehet nekem is lesz problémám, de!
Akitől én vettem a tőkéket, az a német srác az én tőkéimet dupla rugóval használta... Ezek a 4000 km-t futott tőkék hibátlanok, gyönyörűek... A Monyó motorja szintén dupla rugókkal fut, hibátlanul...
De ők már összeraktak 50, 100, 200 motort... Kitapasztalták mi mivel jó...
Lazanak is dupla rugoja van, Szekynek is, nekem is ....
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12118 Dátum:
2010 December 10, 16:00:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 10, 14:43:10
A másik érdekes dolog,..........
Még nem borítottam szét a motort, egyelőre nem látom, hogy a tengely hogy néz ki, azonban ha a tengely hibátlan, akkor egyszerűen ezek a tőkék nem voltak jók, hibásak voltak, vagy gyárilag vagy mittudomén.
Akkor hogy vetted ki a hibás tőkét
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12117 Dátum:
2010 December 10, 14:51:08 »
10.000 Ft - 30.000 Ft
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 December 10, 14:48:42
Mennyibe kerül egy normális (pl:Scat) dupla rugó szett??
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12116 Dátum:
2010 December 10, 14:48:42 »
Mennyibe kerül egy normális (pl:Scat) dupla rugó szett??
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12115 Dátum:
2010 December 10, 14:44:22 »
A másik, hogy ha itthon problémák vannak a dupla rugókkal, az nem jelent semmit... Egyszerűen talán csak annyit, hogy nincsen tapasztalat vele...
Stuntnak gondjai adódtak vele, Bogara_Zo-nak és Ratronak szintén... Lehet nekem is lesz problémám, de!
Akitől én vettem a tőkéket, az a német srác az én tőkéimet dupla rugóval használta... Ezek a 4000 km-t futott tőkék hibátlanok, gyönyörűek... A Monyó motorja szintén dupla rugókkal fut, hibátlanul...
De ők már összeraktak 50, 100, 200 motort... Kitapasztalták mi mivel jó...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12114 Dátum:
2010 December 10, 14:43:10 »
A másik érdekes dolog, hogy ezek a szeleptőkék már mentek 7000 km-t, tehát ha menet közben kell bejáródniuk, felkeményedniük, akkor azt már megtehették volna. Mégis, első perctől nőtt a szelephézag, koptak a tőkék és a később valamelyiknek a pereme le is tört. Még nem borítottam szét a motort, egyelőre nem látom, hogy a tengely hogy néz ki, azonban ha a tengely hibátlan, akkor egyszerűen ezek a tőkék nem voltak jók, hibásak voltak, vagy gyárilag vagy mittudomén.
Nem gondolom, hogy az olaj miatt volt, a rossz bejáratás miatt, hiszen az első 7000 km-t remekül bírta.
Persze egyesek mindent az olajra fognak, stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12113 Dátum:
2010 December 10, 14:34:13 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 December 10, 08:37:23
sajnálom, hogy sorstársak lettünk
az a sejtésem, hogyha az enyémet is az elephant-foot adjusterrel raktuk volna össze anno, akkor a tőkék még csúnyábbat kaptak volna..így "csak" az állítócsavar bánta. kezdek arra hajlani, hogy hanyagolom a dupla rugót, meghajolva a huhogók (és a számok) előtt..ráadásul a szeleplebegé tán annyira nem is reális félelem, mint gondoltam.
A lebegést mindenki mondja 5000-5500 felett szimpla rugóval és van, aki nem is rakja össze a motort az engle w110 tengely esetében sem minimálisan erősített vagy dupla rugóval. Persze ez függ a maximális fordulattól, ha bekorlátorz a hengerfej, akkor hiába van 324-es tengelyed, nem fog forogni és akkor nem lebeg a szelep.
Azontúl pedig az erős szeleprugó(k) kellenek a nagyobb szelepekhez is, nekem a szívó 42-es, annak már eleve nagyobb a tömege és a hangerfej kialakítása miatt (a relatíve kis karbi ellenére) fog a motor forogni rendesen, szerintem 6000 fölé is.
Akik dupla szeleprugóról beszélnek azok már a 70-es évek derekán 12-13-as időket mentek negyed mérföldön és több, mint 100 motort csináltak. Én hiszek nekik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12112 Dátum:
2010 December 10, 14:30:18 »
Nálam egyértelműen van lebegés. Minél szűkebbre állítom a szelephézagot, annál késöbb kezd el szólni. Látszottak is a szelepék-helyeken. Egyébként több írás is azt mondja, hogy 6000-nél gyári rugóval már lebeg a szelep, csak van aki tud róla, van aki nem
Sőt, a kinti nagy tunerek is azt mondják, hogy a szeleplebegés mértéke is változó, lehet, hogy a 32/36 szelepekkel 6000 körül nem veszed észre, de esetleg 37/42 (nehezebb) szelepekkel már 5800-nál megjelenik a dolog. (De még itt sem biztos, hogy észleled, csak mondjuk a teljesítménygörbe elkezd laposodni)
Amit a motorom elkészülte óta olvastam, hallottam a témáról (És nálam jóval okosabbak mondták) az mind bejött:
- szimpla rugó + nehéz tőkék + nagyobb szelepek -> nézd meg a szelepék-helyeket, viseltesek lesznek. Így volt.
- gyári nyomórúd + nehéz tőke + nagy himbasor -> nézd meg a nyomórudakat egy szakaszon ki lesznek fényesedve a hajlás miatt. Így volt.
Csak a duplarugó használata összetetteb, tud az jól működni, csak sok pici apróságnak kell stimmelnie... Én megvárom, míg Stunt befejezi a szopást vele, aztán összerakom én is az új vezérlést
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12111 Dátum:
2010 December 10, 13:34:53 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 December 10, 08:37:23
sajnálom, hogy sorstársak lettünk
az a sejtésem, hogyha az enyémet is az elephant-foot adjusterrel raktuk volna össze anno, akkor a tőkék még csúnyábbat kaptak volna..így "csak" az állítócsavar bánta. kezdek arra hajlani, hogy hanyagolom a dupla rugót, meghajolva a huhogók (és a számok) előtt..ráadásul a szeleplebegé tán annyira nem is reális félelem, mint gondoltam.
nekem nincs belebéges bajom....gyári rugó
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12110 Dátum:
2010 December 10, 08:37:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 08, 17:57:40
sajnálom, hogy sorstársak lettünk
az a sejtésem, hogyha az enyémet is az elephant-foot adjusterrel raktuk volna össze anno, akkor a tőkék még csúnyábbat kaptak volna..így "csak" az állítócsavar bánta. kezdek arra hajlani, hogy hanyagolom a dupla rugót, meghajolva a huhogók (és a számok) előtt..ráadásul a szeleplebegé tán annyira nem is reális félelem, mint gondoltam.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12109 Dátum:
2010 December 09, 09:32:37 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 08, 23:36:19
tegnap megjósoltad.
holnap megy hozzád az inkvizíció boszorkányüldöző részlege :-))
lyuly
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12108 Dátum:
2010 December 08, 23:36:19 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 08, 21:49:11
ÓÓ bakker ez a méreg nem a cián
megint szétborítva a blokk
pedig nem gondoltam komolyan hogy lekerül a kipufogó
tegnap megjósoltad.
holnap megy hozzád az inkvizíció boszorkányüldöző részlege :-))
Idézetet írta: tati - 2010 December 07, 09:52:30
még
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12107 Dátum:
2010 December 08, 21:49:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 08, 17:57:40
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/motor-megint-darabokban.html
ÓÓ bakker ez a méreg nem a cián
megint szétborítva a blokk
pedig nem gondoltam komolyan hogy lekerül a kipufogó
www.tatinson.hu
www.kck.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12106 Dátum:
2010 December 08, 19:17:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 08, 17:57:40
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/motor-megint-darabokban.html
Legalább van mit csinálnod télen a garázsban.
Na meg inkább ilyenkor derüljenek ki az ilyen anyaghibák, mint külföldön...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12105 Dátum:
2010 December 08, 17:57:40 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/motor-megint-darabokban.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12104 Dátum:
2010 December 08, 17:00:39 »
már 2napja nézegetem stunt fejét
méricskélem ....
találtam 120as tengelyhez szeleprugót alig bírtam összenyomni a qurva annyát
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12103 Dátum:
2010 December 07, 16:44:48 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 07, 14:03:49
vettél egy fél blokkot meg egy puklungtárcsát?
felénk fél disznyót szoknak
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12102 Dátum:
2010 December 07, 14:03:49 »
Idézetet írta: reitim - 2010 December 07, 11:59:13
Megjöttek CSP-ről a cuccok és rakódik össze a gépjármű!
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
És készen van a kevlár kuplung is
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
vettél egy fél blokkot meg egy puklungtárcsát?
felénk fél disznyót szoknak
www.tatinson.hu
www.kck.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12101 Dátum:
2010 December 07, 11:59:13 »
Megjöttek CSP-ről a cuccok és rakódik össze a gépjármű!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
És készen van a kevlár kuplung is
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12100 Dátum:
2010 December 07, 09:52:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 07, 09:44:41
Ha a motor állványon van, ezt sem kell leszedni.
még
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12099 Dátum:
2010 December 07, 09:47:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 07, 09:44:41
Ha a motor állványon van, ezt sem kell leszedni. Ha bent lenne, akkor kellene.
jahh....
másképpen értelmeztem.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12098 Dátum:
2010 December 07, 09:44:41 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 07, 07:14:24
vadász, vadász... :-))
a tesztelés idejére miért nem teszel fel egy olyan kipuffogót, amit nem kell állandóan leszedni?
Ha a motor állványon van, ezt sem kell leszedni. Ha bent lenne, akkor kellene.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12097 Dátum:
2010 December 07, 07:14:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 06, 20:32:34
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/vezerles-immaron-sokadszor.html
vadász, vadász... :-))
a tesztelés idejére miért nem teszel fel egy olyan kipuffogót, amit nem kell állandóan leszedni?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12096 Dátum:
2010 December 06, 20:32:34 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/vezerles-immaron-sokadszor.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12095 Dátum:
2010 December 03, 16:27:31 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 December 03, 15:45:24
tatinovics ez a te asztalod ????
igy mar elhiszem, hogy sorban allnak nalad a 911 tulajok... mehetek en is ?? Csak a lancfeszitöt kene lecserelni . . .
))
ez a raktár rendesebbik fele
a másik felébe egymás hegyére halmára vannak dobálva porsche váltók meg ilyesmi
«
Utoljára szerkesztve: 2010 December 03, 16:29:44 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12094 Dátum:
2010 December 03, 16:18:20 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 December 03, 15:45:24
tatinovics ez a te asztalod ????
igy mar elhiszem, hogy sorban allnak nalad a 911 tulajok... mehetek en is ?? Csak a lancfeszitöt kene lecserelni . . .
))
A heten voltam Nemetorszagban egy gyarlatogatason. Mi volt nagy betukkel a falon:
Ordnung+Sauberkeit= Siecherheit
szep is volt minden...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12093 Dátum:
2010 December 03, 15:47:50 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 02, 12:56:37
A dörzsár és a reszelő két külön dolog... Közük nincs egymáshoz...
tudom vazze, de en a biztonsag kedveeert egy 10-es furoval atfurom, hogy jo legyen a
töltescsere
)))
most mas varazsszo nem jutott eszembe , ( de majd jön a Magus es nyomja )
delelött jött egy mail a CB-töl nezzetek meg a PDF-jet ajulas mi mindent arul . . . .
kar hogy mar nem erdekel a Tunning.
http://cbperformance.com/freeshipping.asp
«
Utoljára szerkesztve: 2010 December 03, 15:51:16 írta xoyox
»
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12092 Dátum:
2010 December 03, 15:45:24 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 02, 20:51:21
tatinovics ez a te asztalod ????
igy mar elhiszem, hogy sorban allnak nalad a 911 tulajok... mehetek en is ?? Csak a lancfeszitöt kene lecserelni . . .
))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12091 Dátum:
2010 December 03, 15:43:28 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2010 December 02, 07:56:48
Csak emlékeztetnék, mindenféle felhang nélkül, hogy az igazi férfiak nem vesznek méregdrága gázrudazatot, hanem rozsdás kalapáccsal ütnek egyet maguknak...
naggggyon jo, vegre egy jot röhögtem vazze ennek a gyereknek van humora
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12090 Dátum:
2010 December 02, 20:51:21 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 01, 16:36:54
baszki szojoksz te voltál a műhelyembe?
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12089 Dátum:
2010 December 02, 13:31:22 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 02, 13:07:03
Ilyen a dörzsár:
http://abexamultimix.unas.hu/spd/09_SHR-65/Kezi_dorzsar_hengeres_szaru_csavart_hornyu_HSS
Tudod, ezt nem huzogatni kell mint a reszelőt, meg mint a.... , hanem forgatni... Mert ez egy forgácsoló eszköz furatok méreteinekfinom beállítására, illetve jó felület érhető el vele a furatok belsejében... Pl. a csapszeges futóműveknél is az új perselyeket bepréselés után dörzsárral munkálják készre.
Nem is egy kategória az ára egy párszáz forintos reszelőével... (Pl. a legutóbbi dörzsár amit vettem, az 21ezer Ft volt...)
Tudom, amiről te nem hallottál, olyan nincs is
A fúvóka dörzsár valójában egy 4 élű dörzsár. Nem tűreszelő, mert az megint más.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12088 Dátum:
2010 December 02, 13:07:03 »
Ilyen a dörzsár:
http://abexamultimix.unas.hu/spd/09_SHR-65/Kezi_dorzsar_hengeres_szaru_csavart_hornyu_HSS
Tudod, ezt nem huzogatni kell mint a reszelőt, meg mint a.... , hanem forgatni... Mert ez egy forgácsoló eszköz furatok méreteinekfinom beállítására, illetve jó felület érhető el vele a furatok belsejében... Pl. a csapszeges futóműveknél is az új perselyeket bepréselés után dörzsárral munkálják készre.
Nem is egy kategória az ára egy párszáz forintos reszelőével... (Pl. a legutóbbi dörzsár amit vettem, az 21ezer Ft volt...)
Tudom, amiről te nem hallottál, olyan nincs is
Idézetet írta: callook - 2010 December 02, 12:56:37
A dörzsár és a reszelő két külön dolog... Közük nincs egymáshoz...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12087 Dátum:
2010 December 02, 12:56:37 »
A dörzsár és a reszelő két külön dolog... Közük nincs egymáshoz...
Idézetet írta: xoyox - 2010 December 01, 14:23:50
az ugyanaz de igy az alföldön is megertik--gondoltam . . .
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12086 Dátum:
2010 December 02, 08:00:04 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 02, 02:42:08
ott meg heroin árban nyomják.
minden, ami "motoros" vagy "robogós", arra legalább 100-150%-ot rátesznek.
7v 9e volt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12085 Dátum:
2010 December 02, 07:56:48 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 December 01, 14:25:36
ezt tudja mindenki . . . .
meg azt is hogy ilyesmivel csak kokanykodni lehet .
Ferfiak ( igazi ferfiak ) elöveszik a penztacajukat
es megveszik a gyari, nem kokanyolt merethü kikalibralt fuvokat
)
Csak emlékeztetnék, mindenféle felhang nélkül, hogy az igazi férfiak nem vesznek méregdrága gázrudazatot, hanem rozsdás kalapáccsal ütnek egyet maguknak...
Bácsi Győző
Oldalak:
1
...
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...