www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:56:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3386396 alkalommal)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #13484 Dátum: 2011 Március 14, 12:14:16 »

Bogara_zo, Stunt!

A 2056-os Typ4 motoron milyen karburátorok vannak és milyen fúvókák szerepelnek benne?
Ki lett véve anno az én 40-es IDF karbijaimból a keverőcső és a fúvóka és feleslegesen nem szívnék napokat.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13483 Dátum: 2011 Március 14, 11:14:20 »

szerinted mennyiért tegyem fel a motort?
mivel semmi technikai  felszereltseget nem tudok a motorodrol, nehez  erteket mondani
egy Tunning motor nem  olcso-egy sima 08-15-ös , szeria 1600-ccm-ert is elkernek siman 1000- 1500.- at , ha tunning  -kompletten beepitesre keszen, :::?? = ===== saccolom a 1800.- ---2000.- jurot
fotoval hirdesd , es lepucolva apoltan !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #13482 Dátum: 2011 Március 13, 21:23:55 »

A karton miatt!
Lomtalanítás közeleg!! Grin Grin

1303LS
« Hozzászólás #13481 Dátum: 2011 Március 13, 21:22:54 »

Ha van időd gyere át holnap.
Lássak már egy üzemképes bogarat. Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #13480 Dátum: 2011 Március 13, 21:20:38 »

Én ma indítottam be az enyémet úgy 4-5 hónap állás után.Ahogy odaért a benzin,pöccre röfögött.Az egyik webernél bekötöttem a szivatót pár éve,nagyon sokat számít.Van elektromos AC-m,de basztam berakni.Kell egy co mérő és egy elkon 320 gyújtás diagnosztika.A többi idő/akarat tényező.
Ha van időd gyere át holnap.
Lássak már egy üzemképes bogarat. Grin

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #13479 Dátum: 2011 Március 13, 20:57:02 »

szerinted mennyiért tegyem fel a motort?
Egy félénk kérdés / jó tanács:
Nem lehet, hogy jobban járnál, ha rendbe tennéd valakivel azt a motort, és úgy adnád el, ha mindenképpen el szeretnéd adni? És akkor még lehet arról szó, hogy nem is adod el, hanem használod szépen tovább. Lehet, butaság lenne megválni tőle Undecided Biztosan nyomottabb áron érdekelné csak őket, mintha rendben lenne Lips Sealed
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13478 Dátum: 2011 Március 13, 13:59:19 »

Vedd ki a Motort , ne foglalkozzal te senkivel, csodasan pucold le, fenyesitsd ki, es ugy ahogy van csinalj 10 Fotot , es tett fel az Ebayra
szerinted mennyiért tegyem fel a motort?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 15, 16:21:56 írta Protheus »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #13477 Dátum: 2011 Március 12, 20:35:46 »

pöccre sose indult mindig úgy indult ahogy mondtam, meg írtam is többször levélben..... ja de egyszer indult pöccre melegen weberes ember udvarán -- hazaértem már nem
Én ma indítottam be az enyémet úgy 4-5 hónap állás után.Ahogy odaért a benzin,pöccre röfögött.Az egyik webernél bekötöttem a szivatót pár éve,nagyon sokat számít.Van elektromos AC-m,de basztam berakni.Kell egy co mérő és egy elkon 320 gyújtás diagnosztika.A többi idő/akarat tényező.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13476 Dátum: 2011 Március 12, 20:35:36 »

Akkor le írom, hogy én mivel szívtam akkor én is legszívesebben felgyújtottam volna...
Ja és a végén már olyan ideges voltam, hogy nem férek oda a gyertyához vagy a karbit állítani, hogy vágtam egy-egy "aknafedelet" a doblemezekre


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #13475 Dátum: 2011 Március 12, 20:31:14 »

Akkor le írom, hogy én mivel szívtam akkor én is legszívesebben felgyújtottam volna...

Ebből tanul az ember. Ezek a hibák már a kisujjadban vannak.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13474 Dátum: 2011 Március 12, 20:21:20 »

igen a D-s motor ment 7évig igaz ette az olajat, meg valami marha ráhegesztette lendkerék anyáját de ment.....

....mindegy abbahagyom a témát mert semmi értelme, a kocsi meg eláll a garázsban
Akkor le írom, hogy én mivel szívtam akkor én is legszívesebben felgyújtottam volna...
Nem vagyok szakember de hobbi szinten elég sok autóval volt dolgom több off motort is raktam már össze és a bogarat is a lakatolást-fényezést leszámítva teljesen én csináltam motort-váltót is.........ezzel csak azt akarom mondani hogy van némi fogalmam az ilyen "egyszerű" karbis motorokról............... de a lényeg amivel 1 hónapig szívtam délutáninként és hétvégén, alig lehetett elindítani ha már ment néha olyan jó volt hogy, de egyszer csak durrogott nem pörgött fel aztán ment megint kb 15x indítottam mire egyszer sikerült annyira pumpálni, hogy el kezdett "múkodni"minden rendszert nélkülözve nem ment egy-egy henger, a végén feladtam....... de egyszer eljött a Süsü sikerült kiszűrni 2db gyertya volt szar egy oldalon 3-4-es  (1.hiba) vadi új gyertya volt később a másik kettő is beszart,(2.hiba) ill. ha berakom most is jó de megy vele kicsit a motor és nem ad szikrát. kapott 4 jó gyertyát de néha még a gyújtás nem volt az igazi az egyik gyertya puccnál fel tűnt, hogy 2 gyertya pipa is kicsit lazább mint a másik, az egyikben nem volt meg a rögzítődrót a másiknak szilánkosan volt törve a gyertyával érintkező része ez is új bosch kábel volt (3.hiba), az új megszakító vezeték szigetelése hosszában elrepedt és néha nem jó helyen adott szikrát(4.hiba) végre működött a motor ki lyukadt az olajbetöltő ami benne volt 0.5 dl kifolyt a kipuffra, mire Reziből Szigligetre értem a próbakörön vwakoshoz olyan füst volt mintha égne(5.hiba), utánna már azt hittem minden jó Gárdonyból haza felé versenyeztem 5-ös golfal elkezdett kopogni darálni lelazult a lendkerék(6.hiba) egyedül húztam meg célszerszám nélkül és nem hegesztettem oda Grin javítva, motor vissza már minden f@sza a jobb oldalon elkezdett csöpögni 2 db harmónikacső a harmónika kitört(7.hiba), ja és újra elkezdett kopogni gondoltam megint lelazult a lendkerék motor ki akkor vettem észre, hogy a kátrányt kapta be a turbina és az adta a hangot kátrányt kitéptem, motor vissza gondtalan autózás de jött egy ellenfél és kis verseny ez elég volt ahhoz, hogy az amúgy is zajos difim szét menjen motor ki és azóta nem került vissza mert megrendeltem hozzá mindent harmónika csövet másik gyújtást olajbetöltőt stb............ de hamarosan össze rakom és Cool Cool
http://71garage.blogspot.com/
Bocs ez kicsit hosszúlett Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 12, 20:29:14 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #13473 Dátum: 2011 Március 12, 19:58:40 »

pöccre sose indult mindig úgy indult ahogy mondtam, meg írtam is többször levélben..... ja de egyszer indult pöccre melegen weberes ember udvarán -- hazaértem már nem

Nekem anno Dellortokkal sosem voltak ilyen problémáim Wink.... volt egy szívató beépítve, 2szer ráhúztam ...és felkapta, elindult!! Ráadásul anno, amiatt is döntöttem D' mellett... mert sokkal jobban/finomabbra hangolható W".-szemben..

Teljesen átérzem a helyzetedet! Én is sokszor voltam így-éppen a cabrio nyitottsága miatt..
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13472 Dátum: 2011 Március 12, 19:42:52 »


Bármilyen motorral lehet egy rejtett hiba, egy bitzonytalan testpont, egy megszakadt vezetőjű kábel, egy testre húzó vezeték és addig szopsz vele, amíg neki nem állsz, el nem töltesz vele 3 napot és meg nem csinálod.

Gabi hibája nem azért van, mert rossz a motor, hanem valami időszakos, valószínűleg csak elektromos eredetű hiba van. Ez meg lehet egy 1.2-essel is.

Nevetséges egy már működő "összeállt" motort hasonlítani egy olyanhoz, aminek (állítólag) a kezdetektől fogva van egy hibája, ami néha előjön, nem indul, utána meg pöccre indul.

Mindazonáltal azt gondolom, hogy akinek elég egy 1.2-es motor, az minek költ tuningmotorra? Ha elég a kicsi, akkor nem kell nagyobban gondolkozni, nem kell további gondokat a nyakunkba venni.

pöccre sose indult mindig úgy indult ahogy mondtam, meg írtam is többször levélben..... ja de egyszer indult pöccre melegen weberes ember udvarán -- hazaértem már nem
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13471 Dátum: 2011 Március 12, 19:36:12 »

Rakjál bele egy D-s,1.2-est,és örömautózhatsz vele eleget,kimehetsz vele a világból.



Bármilyen motorral lehet egy rejtett hiba, egy bitzonytalan testpont, egy megszakadt vezetőjű kábel, egy testre húzó vezeték és addig szopsz vele, amíg neki nem állsz, el nem töltesz vele 3 napot és meg nem csinálod.

Gabi hibája nem azért van, mert rossz a motor, hanem valami időszakos, valószínűleg csak elektromos eredetű hiba van. Ez meg lehet egy 1.2-essel is.

Nevetséges egy már működő "összeállt" motort hasonlítani egy olyanhoz, aminek (állítólag) a kezdetektől fogva van egy hibája, ami néha előjön, nem indul, utána meg pöccre indul.

Mindazonáltal azt gondolom, hogy akinek elég egy 1.2-es motor, az minek költ tuningmotorra? Ha elég a kicsi, akkor nem kell nagyobban gondolkozni, nem kell további gondokat a nyakunkba venni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #13470 Dátum: 2011 Március 12, 19:04:23 »





Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13469 Dátum: 2011 Március 12, 19:00:29 »

Rakjál bele egy D-s,1.2-est,és örömautózhatsz vele eleget,kimehetsz vele a világból.
Öreg veterán,nosztalgiaautók ezek,sétálgatni kell velük,szépen lassan ciripelő motorral elszüttyögni,időt hagyni,hogy a járókelők had gyönyörködjenek a bogár szép formájában,közben átélni,átérezni,hogy mondjuk mit érzezhetett Kovács úr 1965-ben...én legalábbis így gondolom.

Bocs fiúk,hogy ilyeneket pont a tuning topikban írkálok,különbözőek vagyunk,én így gondolom,mások máshogyan,toleránsnak kell lenni,és nem akarok vitát generálni. Wink
igen a D-s motor ment 7évig igaz ette az olajat, meg valami marha ráhegesztette lendkerék anyáját de ment.....

....mindegy abbahagyom a témát mert semmi értelme, a kocsi meg eláll a garázsban
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13468 Dátum: 2011 Március 12, 18:54:29 »

arra tartom hogy az egész heti robot és baszogatás után ha jó idő van örömautózzak --- szerinted ott voltam ma Zánkán vagy a Bogárébresztőn - NEM

7évet jártam egy bizonytalan eredetű 1200essel de az mindig beindult, ez meg megkap mindent de szar
Rakjál bele egy D-s,1.2-est,és örömautózhatsz vele eleget,kimehetsz vele a világból.
Öreg veterán,nosztalgiaautók ezek,sétálgatni kell velük,szépen lassan ciripelő motorral elszüttyögni,időt hagyni,hogy a járókelők had gyönyörködjenek a bogár szép formájában,közben átélni,átérezni,hogy mondjuk mit érzezhetett Kovács úr 1965-ben...én legalábbis így gondolom.

Bocs fiúk,hogy ilyeneket pont a tuning topikban írkálok,különbözőek vagyunk,én így gondolom,mások máshogyan,toleránsnak kell lenni,és nem akarok vitát generálni. Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13467 Dátum: 2011 Március 12, 18:45:39 »

Aztán valaki jól ráolvass, és fülig érő szájjal használod örök életben +két nap.
olyan szinten ment el a kedvem az egésztől hogy bár feltöltődött az akksi mostanra mire hazaértem, de nincs is kedvem beletenni - tegnap mérgemben belerúgtam a kocsiba
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13466 Dátum: 2011 Március 12, 18:42:55 »

arra tartom hogy az egész heti robot és baszogatás után ha jó idő van örömautózzak --- szerinted ott voltam ma Zánkán vagy a Bogárébresztőn - NEM

7évet jártam egy bizonytalan eredetű 1200essel de az mindig beindult, ez meg megkap mindent de szar
Aztán valaki jól ráolvass, és fülig érő szájjal használod örök életben +két nap.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13465 Dátum: 2011 Március 12, 18:41:20 »

Nyugi. Öreg autok ezek.Mi a herét mesélsz majd az unokádnak?Hogy bementél a Tescoba az új stifttel?Na ugye.Át kell ezen vergödni, aztán kiderül hogy valami kis szutyok van a karbidban.
arra tartom hogy az egész heti robot és baszogatás után ha jó idő van örömautózzak --- szerinted ott voltam ma Zánkán vagy a Bogárébresztőn - NEM

7évet jártam egy bizonytalan eredetű 1200essel de az mindig beindult, ez meg megkap mindent de szar
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13464 Dátum: 2011 Március 12, 18:37:35 »

nagyon egyet értek, a kocsit semmi pénzért nem adnám el .....de úgy érzem nem spóroltam semmin és mégsem jó
Nyugi. Öreg autok ezek.Mi a herét mesélsz majd az unokádnak?Hogy bementél a Tescoba az új stifttel?Na ugye.Át kell ezen vergödni, aztán kiderül hogy valami kis szutyok van a karbidban.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13463 Dátum: 2011 Március 12, 18:35:05 »

figyelj papa.

Tökeletesen megertem a lelki elkenödöttsegedet. Ezert a következöket ajanlom:

Vedd ki a Motort , ne foglalkozzal te senkivel, csodasan pucold le, fenyesitsd ki, es ugy ahogy van csinalj 10 Fotot , es tett fel az Ebayra . Semmi ertelme a tovabbi kinlodasnak, ideiglenes javitgatasoknak, add el, szabadulj meg töle,  ha elatkozottnak erzed, a jövöben is az marad .

Eppen ebben a pillanatban neztem vegig, 2 db.  1600-os van fenn, es 1600-ost nem lehet kapni !
 / Az enyemet egy faszi vette meg Svajzba, küldte a Speditört a Raklappal , Ö lefoliazta elöttem es gyaaa /
 Itt a Forumon kicsi az esely, de a nemetek kapnak ra.
 Ja es a BUGNET-re is felteheted ! Sok Fotoval.

Ez persze az en segitökesz velemenyem.volt . . . .

Söt, meg azt is mondanam: hogy add el az egesz kocsidat ugy ahogy van, es vedd meg az NGA csoda autojat ! jaja !
ott nem lesz csalodas ! egyszer kell beleharapnod a savanyu almaba, de azzal megoldodna a problema-sokasagod !( halmazod )
nagyon egyet értek, a kocsit semmi pénzért nem adnám el .....de úgy érzem nem spóroltam semmin és mégsem jó
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13462 Dátum: 2011 Március 12, 17:35:02 »

Mennyi az esélyem,hogy kapok EGY darab Mahle 92x69-es dugattyút?
Itt esetleg nincs valakinek?Egy teljes szettet nem vennék meg...

Hoffmann speedster árul darabra is, sőt, csak gyűrűt is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13461 Dátum: 2011 Március 12, 16:43:14 »

Lehet van itthon. Most a hosszú hétvége alatt megnézem.

Mennyi az esélyem,hogy kapok EGY darab Mahle 92x69-es dugattyút?
Itt esetleg nincs valakinek?Egy teljes szettet nem vennék meg...

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #13460 Dátum: 2011 Március 12, 16:18:03 »

Mennyi az esélyem,hogy kapok EGY darab Mahle 92x69-es dugattyút?
Itt esetleg nincs valakinek?Egy teljes szettet nem vennék meg...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13459 Dátum: 2011 Március 12, 09:35:54 »

Ahogy mondtam, megtalálható a probléma, mert biztos valami apró szar hiba van. Csak rá kell szánni az időt. Ha lehozod, akkor én rászánom az időt é megcsinálom 100%, de akkor arra számítani kell, hogy ha belebonyolódok, és nem elég rá egy nap, akkor itt kell maradjon az autó.
Úgy nem lehet ilyen problémákat megoldani, hogy találkozón nézegetjük, hogy egy délutánra odaugrok valakihez, stb...
Volt már, hogy egy trükkösen, rosszul érintkező kondi szivatott 2-3 napig, mert látszólag minden rendben volt. De volt már olyan is, hogy a gyújtásnál nem volt valami tökéletes, aztán mire jó lett, addigra menthetetlenül megszívta magát a motor... Stb..

próbálta már indítani a xoyox, a Szeki, a * Gabi, Callook is....nem az indítási technikámmal van a baj ebben biztos vagyok....

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13458 Dátum: 2011 Március 12, 09:34:36 »

elvinném én Schlosser Zolihoz mert most őt kértem meg mint tudod.....de mivel be se indul,
Sopron-Győr nem olyan vészes távolság.Ha tényleg semmilyen módon nem sikerül elindítanod,a Zoli nem ugrik fel Győrbe elindítani,beállítani,ha fizeted az útiköltségét?
Mert kb ez is egy lehetőség,és pénzben ugyan ott lennél,semmivel sem többe.Mivel a 66-osod otthon marad,abba nem kell tankolnod,amit abba tankoltál volna,add oda a Zolinak és kész.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13457 Dátum: 2011 Március 12, 09:34:19 »

ez rajtam nem segít 2 éve nem találja meg senki - az ötletekkel tele padlás mentem volna veletek de így nem tudok.... - amit eddig tanácsoltak megcsináltattam/megvettem

azt is megértem hogy a győri szerelőm nem szívesen nyűglődik már vele, csomószor szedte ki meg rakta már be pl. mikor lyukas olajhűtőből ömlött az olaj az első indításnál (kb. ez a része nem volt új alkatrész egyedül, de szívás)


a lényeg hogy a motor biztos hogy jó és újszerű ezért csak reális áron de eladó, és egyben szeretném eladni // ha sikerül beindítanom akkor elviszem jövő hétvégén callookhoz, de az ajánlatom akkor is állni fog


figyelj papa.

Tökeletesen megertem a lelki elkenödöttsegedet. Ezert a következöket ajanlom:

Vedd ki a Motort , ne foglalkozzal te senkivel, csodasan pucold le, fenyesitsd ki, es ugy ahogy van csinalj 10 Fotot , es tett fel az Ebayra . Semmi ertelme a tovabbi kinlodasnak, ideiglenes javitgatasoknak, add el, szabadulj meg töle,  ha elatkozottnak erzed, a jövöben is az marad .

Eppen ebben a pillanatban neztem vegig, 2 db.  1600-os van fenn, es 1600-ost nem lehet kapni !
 / Az enyemet egy faszi vette meg Svajzba, küldte a Speditört a Raklappal , Ö lefoliazta elöttem es gyaaa /
 Itt a Forumon kicsi az esely, de a nemetek kapnak ra.
 Ja es a BUGNET-re is felteheted ! Sok Fotoval.

Ez persze az en segitökesz velemenyem.volt . . . .

Söt, meg azt is mondanam: hogy add el az egesz kocsidat ugy ahogy van, es vedd meg az NGA csoda autojat ! jaja !
ott nem lesz csalodas ! egyszer kell beleharapnod a savanyu almaba, de azzal megoldodna a problema-sokasagod !( halmazod )
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 12, 09:42:39 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13456 Dátum: 2011 Március 12, 08:12:15 »

az enyém úgy indul, mint leánykorában, azzal a különbséggel, hogy ha hideg van (10°C alatt), akkor kicsit rugdalni kell a gázpedált indulás előtt, aztán szépen elindulni és az utca végére már megvan az alapjárat.  Roll Eyes
sokat is szivtam vele Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13455 Dátum: 2011 Március 12, 06:12:25 »

Az enyém is ilyen, több hét után is pöccre indul 2-3 puNpálás után.
Tuti valami apróság lehet, meg kell találni, és kész.
Kíváncsi vagyok, milyen lesz a (jó állapotú) 30 lovassal ma a kocsikázás, nagyon megszoktam, ha nyomom, megy. :-))))

ez rajtam nem segít 2 éve nem találja meg senki - az ötletekkel tele padlás mentem volna veletek de így nem tudok.... - amit eddig tanácsoltak megcsináltattam/megvettem

azt is megértem hogy a győri szerelőm nem szívesen nyűglődik már vele, csomószor szedte ki meg rakta már be pl. mikor lyukas olajhűtőből ömlött az olaj az első indításnál (kb. ez a része nem volt új alkatrész egyedül, de szívás)


a lényeg hogy a motor biztos hogy jó és újszerű ezért csak reális áron de eladó, és egyben szeretném eladni // ha sikerül beindítanom akkor elviszem jövő hétvégén callookhoz, de az ajánlatom akkor is állni fog

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13454 Dátum: 2011 Március 12, 05:18:35 »

Az enyém is ilyen, több hét után is pöccre indul 2-3 puNpálás után.
Tuti valami apróság lehet, meg kell találni, és kész.
Kíváncsi vagyok, milyen lesz a (jó állapotú) 30 lovassal ma a kocsikázás, nagyon megszoktam, ha nyomom, megy. :-))))

normális esetben annyi a technika, hogy kettőt pumpálsz a gáz pedálon, majd elfordítod a kulcsot és pöcc-röff, utána kicsit rugdalod a pedált és gyia.
több hetes állás után is mennie kéne így.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13453 Dátum: 2011 Március 11, 23:14:52 »


Vagy a gyújtásod rossz (néha) vagy nem tudod beindítani és/vagy megszívatod. Ha a karbi lenne szar, akkor az mindig szar lenne. 
Egyszer megnézném hogyan indítasz.
tudod h nem vagyok egy sóher, vettem én új Platina gyertyát az NGK helyett, vettem új kék Bosch trafót is mert valaki azt mondta akkor jó lesz....az a helyzet két éve nem tökéletes csak néha van egy egy jó pillanat ....weber istenektől mikor hazahoztam hidegen másnap ugyanúgy nehezen indult és ez így van azóta is.....
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #13452 Dátum: 2011 Március 11, 23:13:27 »

próbálta már indítani a xoyox, a Szeki, a * Gabi, Callook is....nem az indítási technikámmal van a baj ebben biztos vagyok....
normális esetben annyi a technika, hogy kettőt pumpálsz a gáz pedálon, majd elfordítod a kulcsot és pöcc-röff, utána kicsit rugdalod a pedált és gyia.
több hetes állás után is mennie kéne így.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13451 Dátum: 2011 Március 11, 23:10:38 »

az enyém úgy indul, mint leánykorában, azzal a különbséggel, hogy ha hideg van (10°C alatt), akkor kicsit rugdalni kell a gázpedált indulás előtt, aztán szépen elindulni és az utca végére már megvan az alapjárat.  Roll Eyes

próbálta már indítani a xoyox, a Szeki, a * Gabi, Callook is....nem az indítási technikámmal van a baj ebben biztos vagyok....
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #13450 Dátum: 2011 Március 11, 23:05:28 »

az enyém úgy indul, mint leánykorában, azzal a különbséggel, hogy ha hideg van (10°C alatt), akkor kicsit rugdalni kell a gázpedált indulás előtt, aztán szépen elindulni és az utca végére már megvan az alapjárat.  Roll Eyes

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13449 Dátum: 2011 Március 11, 23:01:22 »

más is tudja használni az ilyen motort még se karbi mágus,  igaza volt d1987nek fasz vagyok....és nem tudom beállítani, de én már vittem nagy weber istenekhez, nézte már mindenki de ez így szar.....elvinném én Schlosser Zolihoz mert most őt kértem meg mint tudod.....de mivel be se indul, de már ment 6 km-t idén téli állás után csak leállítottam kertben és azóta semmi....benzin van, szikra van...

egyben adom adom el és komolytalan áron nem, lehet hogy jó, de nekem nem nyújtja azt az örömet hogy egész heti baromságok után egyet kerültem volna a városba ma és semmi....elmentem volna bogárébresztőre és nem indul


Vagy a gyújtásod rossz (néha) vagy nem tudod beindítani és/vagy megszívatod. Ha a karbi lenne szar, akkor az mindig szar lenne. 
Egyszer megnézném hogyan indítasz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13448 Dátum: 2011 Március 11, 22:55:54 »

Schadek

Egyébként szerintem add el a karbikat és szerezz valami mást rá, mert Te azzal nem jutsz dűlőre.

Ez a tengely egy 34-es központi karbival is tud működni. 

Megbánod, ha eladod ezt a motort, ez egy nagyon jó motor.

más is tudja használni az ilyen motort még se karbi mágus,  igaza volt d1987nek fasz vagyok....és nem tudom beállítani, de én már vittem nagy weber istenekhez, nézte már mindenki de ez így szar.....elvinném én Schlosser Zolihoz mert most őt kértem meg mint tudod.....de mivel be se indul, de már ment 6 km-t idén téli állás után csak leállítottam kertben és azóta semmi....benzin van, szikra van...

egyben adom adom el és komolytalan áron nem, lehet hogy jó, de nekem nem nyújtja azt az örömet hogy egész heti baromságok után egyet kerültem volna a városba ma és semmi....elmentem volna bogárébresztőre és nem indul
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13447 Dátum: 2011 Március 11, 22:52:47 »

12 000km
1.6 KS henger dugó
új 43 hengerfej
új német 009
új kék bosch trafó
új engle w100
30 le style turbina
generátor
idf 40 *2 szárazjéggel tisztítva felújítva
új 215ös kupplung
CSP szívócsonk
CSP rudazat
GT kipufogó + újszerű hőcserélők
Sadek nagynyomású olajpumpa
stb stb

+typ4 olajhűtő a 30 lovas házba beillesztve.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13446 Dátum: 2011 Március 11, 22:44:00 »


Sadek nagynyomású olajpumpa
stb stb

Schadek

Egyébként szerintem add el a karbikat és szerezz valami mást rá, mert Te azzal nem jutsz dűlőre.

Ez a tengely egy 34-es központi karbival is tud működni. 

Megbánod, ha eladod ezt a motort, ez egy nagyon jó motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13445 Dátum: 2011 Március 11, 22:40:25 »

5000.- ?  Grin
+ két 00
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.