www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:52:39
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
216
217
218
219
220
[
221
]
222
223
224
225
226
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3386379 alkalommal)
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13484 Dátum:
2011 Március 14, 12:14:16 »
Bogara_zo, Stunt!
A 2056-os Typ4 motoron milyen karburátorok vannak és milyen fúvókák szerepelnek benne?
Ki lett véve anno az én 40-es IDF karbijaimból a keverőcső és a fúvóka és feleslegesen nem szívnék napokat.
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13483 Dátum:
2011 Március 14, 11:14:20 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 13, 13:59:19
szerinted mennyiért tegyem fel a motort?
mivel semmi technikai felszereltseget nem tudok a motorodrol, nehez erteket mondani
egy Tunning motor nem olcso-egy sima 08-15-ös , szeria 1600-ccm-ert is elkernek siman 1000- 1500.- at , ha tunning -kompletten
beepitesre keszen,
:::?? = ===== saccolom a 1800.- ---2000.- jurot
fotoval hirdesd , es lepucolva apoltan !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13482 Dátum:
2011 Március 13, 21:23:55 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Március 13, 21:22:54
A karton miatt!
Lomtalanítás közeleg!!
http://sparkafer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13481 Dátum:
2011 Március 13, 21:22:54 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Március 13, 21:20:38
Ha van időd gyere át holnap.
Lássak már egy üzemképes bogarat.
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13480 Dátum:
2011 Március 13, 21:20:38 »
Idézetet írta: Funk - 2011 Március 12, 20:35:46
Én ma indítottam be az enyémet úgy 4-5 hónap állás után.Ahogy odaért a benzin,pöccre röfögött.Az egyik webernél bekötöttem a szivatót pár éve,nagyon sokat számít.Van elektromos AC-m,de basztam berakni.Kell egy co mérő és egy elkon 320 gyújtás diagnosztika.A többi idő/akarat tényező.
Ha van időd gyere át holnap.
Lássak már egy üzemképes bogarat.
http://sparkafer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13479 Dátum:
2011 Március 13, 20:57:02 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 13, 13:59:19
szerinted mennyiért tegyem fel a motort?
Egy félénk kérdés / jó tanács:
Nem lehet, hogy jobban járnál, ha rendbe tennéd valakivel azt a motort, és úgy adnád el, ha mindenképpen el szeretnéd adni? És akkor még lehet arról szó, hogy nem is adod el, hanem használod szépen tovább. Lehet, butaság lenne megválni tőle
Biztosan nyomottabb áron érdekelné csak őket, mintha rendben lenne
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13478 Dátum:
2011 Március 13, 13:59:19 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 12, 09:34:19
Vedd ki a Motort , ne foglalkozzal te senkivel, csodasan pucold le, fenyesitsd ki, es ugy ahogy van csinalj 10 Fotot , es tett fel az Ebayra
szerinted mennyiért tegyem fel a motort?
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 15, 16:21:56 írta Protheus
»
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13477 Dátum:
2011 Március 12, 20:35:46 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 12, 19:42:52
pöccre sose indult mindig úgy indult ahogy mondtam, meg írtam is többször levélben..... ja de egyszer indult pöccre melegen weberes ember udvarán -- hazaértem már nem
Én ma indítottam be az enyémet úgy 4-5 hónap állás után.Ahogy odaért a benzin,pöccre röfögött.Az egyik webernél bekötöttem a szivatót pár éve,nagyon sokat számít.Van elektromos AC-m,de basztam berakni.Kell egy co mérő és egy elkon 320 gyújtás diagnosztika.A többi idő/akarat tényező.
[a csatolmányt egy admin törölte]
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13476 Dátum:
2011 Március 12, 20:35:36 »
Idézetet írta: gas - 2011 Március 12, 20:21:20
Akkor le írom, hogy én mivel szívtam akkor én is legszívesebben felgyújtottam volna...
Ja és a végén már olyan ideges voltam, hogy nem férek oda a gyertyához vagy a karbit állítani, hogy vágtam egy-egy "aknafedelet" a doblemezekre
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13475 Dátum:
2011 Március 12, 20:31:14 »
Idézetet írta: gas - 2011 Március 12, 20:21:20
Akkor le írom, hogy én mivel szívtam akkor én is legszívesebben felgyújtottam volna...
Ebből tanul az ember. Ezek a hibák már a kisujjadban vannak.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13474 Dátum:
2011 Március 12, 20:21:20 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 12, 19:00:29
igen a D-s motor ment 7évig igaz ette az olajat, meg valami marha ráhegesztette lendkerék anyáját de ment.....
....mindegy abbahagyom a témát mert semmi értelme, a kocsi meg eláll a garázsban
Akkor le írom, hogy én mivel szívtam akkor én is legszívesebben felgyújtottam volna...
Nem vagyok szakember de hobbi szinten elég sok autóval volt dolgom több off motort is raktam már össze és a bogarat is a lakatolást-fényezést leszámítva teljesen én csináltam motort-váltót is.........ezzel csak azt akarom mondani hogy van némi fogalmam az ilyen "egyszerű" karbis motorokról............... de a lényeg amivel 1 hónapig szívtam délutáninként és hétvégén, alig lehetett elindítani ha már ment néha olyan jó volt hogy, de egyszer csak durrogott nem pörgött fel aztán ment megint kb 15x indítottam mire egyszer sikerült annyira pumpálni, hogy el kezdett "múkodni"minden rendszert nélkülözve nem ment egy-egy henger, a végén feladtam....... de egyszer eljött a Süsü sikerült kiszűrni 2db gyertya volt szar egy oldalon 3-4-es (1.hiba) vadi új gyertya volt később a másik kettő is beszart,(2.hiba) ill. ha berakom most is jó de megy vele kicsit a motor és nem ad szikrát. kapott 4 jó gyertyát de néha még a gyújtás nem volt az igazi az egyik gyertya puccnál fel tűnt, hogy 2 gyertya pipa is kicsit lazább mint a másik, az egyikben nem volt meg a rögzítődrót a másiknak szilánkosan volt törve a gyertyával érintkező része ez is új bosch kábel volt (3.hiba), az új megszakító vezeték szigetelése hosszában elrepedt és néha nem jó helyen adott szikrát(4.hiba) végre működött a motor ki lyukadt az olajbetöltő ami benne volt 0.5 dl kifolyt a kipuffra, mire Reziből Szigligetre értem a próbakörön vwakoshoz olyan füst volt mintha égne(5.hiba), utánna már azt hittem minden jó Gárdonyból haza felé versenyeztem 5-ös golfal elkezdett kopogni darálni lelazult a lendkerék(6.hiba) egyedül húztam meg célszerszám nélkül és nem hegesztettem oda
javítva, motor vissza már minden f@sza a jobb oldalon elkezdett csöpögni 2 db harmónikacső a harmónika kitört(7.hiba), ja és újra elkezdett kopogni gondoltam megint lelazult a lendkerék motor ki akkor vettem észre, hogy a kátrányt kapta be a turbina és az adta a hangot kátrányt kitéptem, motor vissza gondtalan autózás de jött egy ellenfél és kis verseny ez elég volt ahhoz, hogy az amúgy is zajos difim szét menjen motor ki és azóta nem került vissza mert megrendeltem hozzá mindent harmónika csövet másik gyújtást olajbetöltőt stb............ de hamarosan össze rakom és
http://71garage.blogspot.com/
Bocs ez kicsit hosszúlett
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 12, 20:29:14 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13473 Dátum:
2011 Március 12, 19:58:40 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 12, 19:42:52
pöccre sose indult mindig úgy indult ahogy mondtam, meg írtam is többször levélben..... ja de egyszer indult pöccre melegen weberes ember udvarán -- hazaértem már nem
Nekem anno Dellortokkal sosem voltak ilyen problémáim
.... volt egy szívató beépítve, 2szer ráhúztam ...és felkapta, elindult!! Ráadásul anno, amiatt is döntöttem D' mellett... mert sokkal jobban/finomabbra hangolható W".-szemben..
Teljesen átérzem a helyzetedet! Én is sokszor voltam így-éppen a cabrio nyitottsága miatt..
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13472 Dátum:
2011 Március 12, 19:42:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 12, 19:36:12
Bármilyen motorral lehet egy rejtett hiba, egy bitzonytalan testpont, egy megszakadt vezetőjű kábel, egy testre húzó vezeték és addig szopsz vele, amíg neki nem állsz, el nem töltesz vele 3 napot és meg nem csinálod.
Gabi hibája nem azért van, mert rossz a motor, hanem valami időszakos, valószínűleg csak elektromos eredetű hiba van. Ez meg lehet egy 1.2-essel is.
Nevetséges egy már működő "összeállt" motort hasonlítani egy olyanhoz, aminek (állítólag) a kezdetektől fogva van egy hibája, ami néha előjön, nem indul, utána meg pöccre indul.
Mindazonáltal azt gondolom, hogy akinek elég egy 1.2-es motor, az minek költ tuningmotorra? Ha elég a kicsi, akkor nem kell nagyobban gondolkozni, nem kell további gondokat a nyakunkba venni.
pöccre sose indult mindig úgy indult ahogy mondtam, meg írtam is többször levélben..... ja de egyszer indult pöccre melegen weberes ember udvarán -- hazaértem már nem
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13471 Dátum:
2011 Március 12, 19:36:12 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Március 12, 18:54:29
Rakjál bele egy D-s,1.2-est,és örömautózhatsz vele eleget,kimehetsz vele a világból.
Bármilyen motorral lehet egy rejtett hiba, egy bitzonytalan testpont, egy megszakadt vezetőjű kábel, egy testre húzó vezeték és addig szopsz vele, amíg neki nem állsz, el nem töltesz vele 3 napot és meg nem csinálod.
Gabi hibája nem azért van, mert rossz a motor, hanem valami időszakos, valószínűleg csak elektromos eredetű hiba van. Ez meg lehet egy 1.2-essel is.
Nevetséges egy már működő "összeállt" motort hasonlítani egy olyanhoz, aminek (állítólag) a kezdetektől fogva van egy hibája, ami néha előjön, nem indul, utána meg pöccre indul.
Mindazonáltal azt gondolom, hogy akinek elég egy 1.2-es motor, az minek költ tuningmotorra? Ha elég a kicsi, akkor nem kell nagyobban gondolkozni, nem kell további gondokat a nyakunkba venni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackPsenior
Hozzászólások: 19077
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13470 Dátum:
2011 Március 12, 19:04:23 »
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13469 Dátum:
2011 Március 12, 19:00:29 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Március 12, 18:54:29
Rakjál bele egy D-s,1.2-est,és örömautózhatsz vele eleget,kimehetsz vele a világból.
Öreg veterán,nosztalgiaautók ezek,sétálgatni kell velük,szépen lassan ciripelő motorral elszüttyögni,időt hagyni,hogy a járókelők had gyönyörködjenek a bogár szép formájában,közben átélni,átérezni,hogy mondjuk mit érzezhetett Kovács úr 1965-ben...én legalábbis így gondolom.
Bocs fiúk,hogy ilyeneket pont a tuning topikban írkálok,különbözőek vagyunk,én így gondolom,mások máshogyan,toleránsnak kell lenni,és nem akarok vitát generálni.
igen a D-s motor ment 7évig igaz ette az olajat, meg valami marha ráhegesztette lendkerék anyáját de ment.....
....mindegy abbahagyom a témát mert semmi értelme, a kocsi meg eláll a garázsban
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13468 Dátum:
2011 Március 12, 18:54:29 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 12, 18:41:20
arra tartom hogy az egész heti robot és baszogatás után ha jó idő van örömautózzak --- szerinted ott voltam ma Zánkán vagy a Bogárébresztőn - NEM
7évet jártam egy bizonytalan eredetű 1200essel de az mindig beindult, ez meg megkap mindent de szar
Rakjál bele egy D-s,1.2-est,és örömautózhatsz vele eleget,kimehetsz vele a világból.
Öreg veterán,nosztalgiaautók ezek,sétálgatni kell velük,szépen lassan ciripelő motorral elszüttyögni,időt hagyni,hogy a járókelők had gyönyörködjenek a bogár szép formájában,közben átélni,átérezni,hogy mondjuk mit érzezhetett Kovács úr 1965-ben...én legalábbis így gondolom.
Bocs fiúk,hogy ilyeneket pont a tuning topikban írkálok,különbözőek vagyunk,én így gondolom,mások máshogyan,toleránsnak kell lenni,és nem akarok vitát generálni.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13467 Dátum:
2011 Március 12, 18:45:39 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Március 12, 18:42:55
Aztán valaki jól ráolvass, és fülig érő szájjal használod örök életben +két nap.
olyan szinten ment el a kedvem az egésztől hogy bár feltöltődött az akksi mostanra mire hazaértem, de nincs is kedvem beletenni - tegnap mérgemben belerúgtam a kocsiba
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13466 Dátum:
2011 Március 12, 18:42:55 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 12, 18:41:20
arra tartom hogy az egész heti robot és baszogatás után ha jó idő van örömautózzak --- szerinted ott voltam ma Zánkán vagy a Bogárébresztőn - NEM
7évet jártam egy bizonytalan eredetű 1200essel de az mindig beindult, ez meg megkap mindent de szar
Aztán valaki jól ráolvass, és fülig érő szájjal használod örök életben +két nap.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13465 Dátum:
2011 Március 12, 18:41:20 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Március 12, 18:37:35
Nyugi. Öreg autok ezek.Mi a herét mesélsz majd az unokádnak?Hogy bementél a Tescoba az új stifttel?Na ugye.Át kell ezen vergödni, aztán kiderül hogy valami kis szutyok van a karbidban.
arra tartom hogy az egész heti robot és baszogatás után ha jó idő van örömautózzak --- szerinted ott voltam ma Zánkán vagy a Bogárébresztőn - NEM
7évet jártam egy bizonytalan eredetű 1200essel de az mindig beindult, ez meg megkap mindent de szar
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13464 Dátum:
2011 Március 12, 18:37:35 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 12, 18:35:05
nagyon egyet értek, a kocsit semmi pénzért nem adnám el .....de úgy érzem nem spóroltam semmin és mégsem jó
Nyugi. Öreg autok ezek.Mi a herét mesélsz majd az unokádnak?Hogy bementél a Tescoba az új stifttel?Na ugye.Át kell ezen vergödni, aztán kiderül hogy valami kis szutyok van a karbidban.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13463 Dátum:
2011 Március 12, 18:35:05 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 12, 09:34:19
figyelj papa.
Tökeletesen megertem a lelki elkenödöttsegedet. Ezert a következöket ajanlom:
Vedd ki a Motort , ne foglalkozzal te senkivel, csodasan pucold le, fenyesitsd ki, es ugy ahogy van csinalj 10 Fotot , es tett fel az Ebayra . Semmi ertelme a tovabbi kinlodasnak, ideiglenes javitgatasoknak, add el, szabadulj meg töle, ha elatkozottnak erzed, a jövöben is az marad .
Eppen ebben a pillanatban neztem vegig, 2 db. 1600-os van fenn, es 1600-ost nem lehet kapni !
/ Az enyemet egy faszi vette meg Svajzba, küldte a Speditört a Raklappal , Ö lefoliazta elöttem es gyaaa /
Itt a Forumon kicsi az esely, de a nemetek kapnak ra.
Ja es a BUGNET-re is felteheted ! Sok Fotoval.
Ez persze az en segitökesz velemenyem.volt . . . .
Söt,
meg azt is mondanam: hogy add el az egesz kocsidat ugy ahogy van, es vedd meg az NGA csoda autojat ! jaja !
ott nem lesz csalodas ! egyszer kell beleharapnod a savanyu almaba, de azzal megoldodna a problema-sokasagod !( halmazod )
nagyon egyet értek, a kocsit semmi pénzért nem adnám el .....de úgy érzem nem spóroltam semmin és mégsem jó
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13462 Dátum:
2011 Március 12, 17:35:02 »
Idézetet írta: nagybub - 2011 Március 12, 16:18:03
Mennyi az esélyem,hogy kapok EGY darab Mahle 92x69-es dugattyút?
Itt esetleg nincs valakinek?Egy teljes szettet nem vennék meg...
Hoffmann speedster árul darabra is, sőt, csak gyűrűt is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13461 Dátum:
2011 Március 12, 16:43:14 »
Lehet van itthon. Most a hosszú hétvége alatt megnézem.
Idézetet írta: nagybub - 2011 Március 12, 16:18:03
Mennyi az esélyem,hogy kapok EGY darab Mahle 92x69-es dugattyút?
Itt esetleg nincs valakinek?Egy teljes szettet nem vennék meg...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
nagybub
Hozzászólások: 155
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13460 Dátum:
2011 Március 12, 16:18:03 »
Mennyi az esélyem,hogy kapok EGY darab Mahle 92x69-es dugattyút?
Itt esetleg nincs valakinek?Egy teljes szettet nem vennék meg...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13459 Dátum:
2011 Március 12, 09:35:54 »
Ahogy mondtam, megtalálható a probléma, mert biztos valami apró szar hiba van. Csak rá kell szánni az időt. Ha lehozod, akkor én rászánom az időt é megcsinálom 100%, de akkor arra számítani kell, hogy ha belebonyolódok, és nem elég rá egy nap, akkor itt kell maradjon az autó.
Úgy nem lehet ilyen problémákat megoldani, hogy találkozón nézegetjük, hogy egy délutánra odaugrok valakihez, stb...
Volt már, hogy egy trükkösen, rosszul érintkező kondi szivatott 2-3 napig, mert látszólag minden rendben volt. De volt már olyan is, hogy a gyújtásnál nem volt valami tökéletes, aztán mire jó lett, addigra menthetetlenül megszívta magát a motor... Stb..
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 11, 23:10:38
próbálta már indítani a xoyox, a Szeki, a * Gabi, Callook is....nem az indítási technikámmal van a baj ebben biztos vagyok....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13458 Dátum:
2011 Március 12, 09:34:36 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 11, 22:55:54
elvinném én Schlosser Zolihoz mert most őt kértem meg mint tudod.....de mivel be se indul,
Sopron-Győr nem olyan vészes távolság.Ha tényleg semmilyen módon nem sikerül elindítanod,a Zoli nem ugrik fel Győrbe elindítani,beállítani,ha fizeted az útiköltségét?
Mert kb ez is egy lehetőség,és pénzben ugyan ott lennél,semmivel sem többe.Mivel a 66-osod otthon marad,abba nem kell tankolnod,amit abba tankoltál volna,add oda a Zolinak és kész.
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13457 Dátum:
2011 Március 12, 09:34:19 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 12, 06:12:25
ez rajtam nem segít 2 éve nem találja meg senki - az ötletekkel tele padlás mentem volna veletek de így nem tudok.... - amit eddig tanácsoltak megcsináltattam/megvettem
azt is megértem hogy a győri szerelőm nem szívesen nyűglődik már vele, csomószor szedte ki meg rakta már be pl. mikor lyukas olajhűtőből ömlött az olaj az első indításnál (kb. ez a része nem volt új alkatrész egyedül, de szívás)
a lényeg hogy a motor biztos hogy jó és újszerű ezért csak reális áron de eladó, és egyben szeretném eladni // ha sikerül beindítanom akkor elviszem jövő hétvégén callookhoz, de az ajánlatom akkor is állni fog
figyelj papa.
Tökeletesen megertem a lelki elkenödöttsegedet. Ezert a következöket ajanlom:
Vedd ki a Motort , ne foglalkozzal te senkivel, csodasan pucold le, fenyesitsd ki, es ugy ahogy van csinalj 10 Fotot , es tett fel az Ebayra . Semmi ertelme a tovabbi kinlodasnak, ideiglenes javitgatasoknak, add el, szabadulj meg töle, ha elatkozottnak erzed, a jövöben is az marad .
Eppen ebben a pillanatban neztem vegig, 2 db. 1600-os van fenn, es 1600-ost nem lehet kapni !
/ Az enyemet egy faszi vette meg Svajzba, küldte a Speditört a Raklappal , Ö lefoliazta elöttem es gyaaa /
Itt a Forumon kicsi az esely, de a nemetek kapnak ra.
Ja es a BUGNET-re is felteheted ! Sok Fotoval.
Ez persze az en segitökesz velemenyem.volt . . . .
Söt,
meg azt is mondanam: hogy add el az egesz kocsidat ugy ahogy van, es vedd meg az NGA csoda autojat ! jaja !
ott nem lesz csalodas ! egyszer kell beleharapnod a savanyu almaba, de azzal megoldodna a problema-sokasagod !( halmazod )
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 12, 09:42:39 írta xoyox
»
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13456 Dátum:
2011 Március 12, 08:12:15 »
Idézetet írta: SiD - 2011 Március 11, 23:05:28
az enyém úgy indul, mint leánykorában, azzal a különbséggel, hogy ha hideg van (10°C alatt), akkor kicsit rugdalni kell a gázpedált indulás előtt, aztán szépen elindulni és az utca végére már megvan az alapjárat.
sokat is szivtam vele
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13455 Dátum:
2011 Március 12, 06:12:25 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Március 12, 05:18:35
Az enyém is ilyen, több hét után is pöccre indul 2-3 puNpálás után.
Tuti valami apróság lehet, meg kell találni, és kész.
Kíváncsi vagyok, milyen lesz a (jó állapotú) 30 lovassal ma a kocsikázás, nagyon megszoktam, ha nyomom, megy. :-))))
ez rajtam nem segít 2 éve nem találja meg senki - az ötletekkel tele padlás mentem volna veletek de így nem tudok.... - amit eddig tanácsoltak megcsináltattam/megvettem
azt is megértem hogy a győri szerelőm nem szívesen nyűglődik már vele, csomószor szedte ki meg rakta már be pl. mikor lyukas olajhűtőből ömlött az olaj az első indításnál (kb. ez a része nem volt új alkatrész egyedül, de szívás)
a lényeg hogy a motor biztos hogy jó és újszerű ezért csak reális áron de eladó, és egyben szeretném eladni // ha sikerül beindítanom akkor elviszem jövő hétvégén callookhoz, de az ajánlatom akkor is állni fog
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13454 Dátum:
2011 Március 12, 05:18:35 »
Az enyém is ilyen, több hét után is pöccre indul 2-3 puNpálás után.
Tuti valami apróság lehet, meg kell találni, és kész.
Kíváncsi vagyok, milyen lesz a (jó állapotú) 30 lovassal ma a kocsikázás, nagyon megszoktam, ha nyomom, megy. :-))))
Idézetet írta: SiD - 2011 Március 11, 23:13:27
normális esetben annyi a technika, hogy kettőt pumpálsz a gáz pedálon, majd elfordítod a kulcsot és pöcc-röff, utána kicsit rugdalod a pedált és gyia.
több hetes állás után is mennie kéne így.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13453 Dátum:
2011 Március 11, 23:14:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 11, 23:01:22
Vagy a gyújtásod rossz (néha) vagy nem tudod beindítani és/vagy megszívatod. Ha a karbi lenne szar, akkor az mindig szar lenne.
Egyszer megnézném hogyan indítasz.
tudod h nem vagyok egy sóher, vettem én új Platina gyertyát az NGK helyett, vettem új kék Bosch trafót is mert valaki azt mondta akkor jó lesz....az a helyzet két éve nem tökéletes csak néha van egy egy jó pillanat ....weber istenektől mikor hazahoztam hidegen másnap ugyanúgy nehezen indult és ez így van azóta is.....
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13452 Dátum:
2011 Március 11, 23:13:27 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 11, 23:10:38
próbálta már indítani a xoyox, a Szeki, a * Gabi, Callook is....nem az indítási technikámmal van a baj ebben biztos vagyok....
normális esetben annyi a technika, hogy kettőt pumpálsz a gáz pedálon, majd elfordítod a kulcsot és pöcc-röff, utána kicsit rugdalod a pedált és gyia.
több hetes állás után is mennie kéne így.
1963 VW1200 DeLuxe
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13451 Dátum:
2011 Március 11, 23:10:38 »
Idézetet írta: SiD - 2011 Március 11, 23:05:28
az enyém úgy indul, mint leánykorában, azzal a különbséggel, hogy ha hideg van (10°C alatt), akkor kicsit rugdalni kell a gázpedált indulás előtt, aztán szépen elindulni és az utca végére már megvan az alapjárat.
próbálta már indítani a xoyox, a Szeki, a * Gabi, Callook is....nem az indítási technikámmal van a baj ebben biztos vagyok....
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13450 Dátum:
2011 Március 11, 23:05:28 »
az enyém úgy indul, mint leánykorában, azzal a különbséggel, hogy ha hideg van (10°C alatt), akkor kicsit rugdalni kell a gázpedált indulás előtt, aztán szépen elindulni és az utca végére már megvan az alapjárat.
1963 VW1200 DeLuxe
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13449 Dátum:
2011 Március 11, 23:01:22 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 11, 22:55:54
más is tudja használni az ilyen motort még se karbi mágus, igaza volt d1987nek fasz vagyok....és nem tudom beállítani, de én már vittem nagy weber istenekhez, nézte már mindenki de ez így szar.....elvinném én Schlosser Zolihoz mert most őt kértem meg mint tudod.....de mivel be se indul, de már ment 6 km-t idén téli állás után csak leállítottam kertben és azóta semmi....benzin van, szikra van...
egyben adom adom el és komolytalan áron nem, lehet hogy jó, de nekem nem nyújtja azt az örömet hogy egész heti baromságok után egyet kerültem volna a városba ma és semmi....elmentem volna bogárébresztőre és nem indul
Vagy a gyújtásod rossz (néha) vagy nem tudod beindítani és/vagy megszívatod. Ha a karbi lenne szar, akkor az mindig szar lenne.
Egyszer megnézném hogyan indítasz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13448 Dátum:
2011 Március 11, 22:55:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 11, 22:44:00
Schadek
Egyébként szerintem add el a karbikat és szerezz valami mást rá, mert Te azzal nem jutsz dűlőre.
Ez a tengely egy 34-es központi karbival is tud működni.
Megbánod, ha eladod ezt a motort, ez egy nagyon jó motor.
más is tudja használni az ilyen motort még se karbi mágus, igaza volt d1987nek fasz vagyok....és nem tudom beállítani, de én már vittem nagy weber istenekhez, nézte már mindenki de ez így szar.....elvinném én Schlosser Zolihoz mert most őt kértem meg mint tudod.....de mivel be se indul, de már ment 6 km-t idén téli állás után csak leállítottam kertben és azóta semmi....benzin van, szikra van...
egyben adom adom el és komolytalan áron nem, lehet hogy jó, de nekem nem nyújtja azt az örömet hogy egész heti baromságok után egyet kerültem volna a városba ma és semmi....elmentem volna bogárébresztőre és nem indul
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13447 Dátum:
2011 Március 11, 22:52:47 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 11, 22:39:17
12 000km
1.6 KS henger dugó
új 43 hengerfej
új német 009
új kék bosch trafó
új engle w100
30 le style turbina
generátor
idf 40 *2 szárazjéggel tisztítva felújítva
új 215ös kupplung
CSP szívócsonk
CSP rudazat
GT kipufogó + újszerű hőcserélők
Sadek nagynyomású olajpumpa
stb stb
+typ4 olajhűtő a 30 lovas házba beillesztve.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13446 Dátum:
2011 Március 11, 22:44:00 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 11, 22:39:17
Sadek
nagynyomású olajpumpa
stb stb
Schadek
Egyébként szerintem add el a karbikat és szerezz valami mást rá, mert Te azzal nem jutsz dűlőre.
Ez a tengely egy 34-es központi karbival is tud működni.
Megbánod, ha eladod ezt a motort, ez egy nagyon jó motor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13445 Dátum:
2011 Március 11, 22:40:25 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Március 11, 22:38:42
5000.- ?
+ két 00
Oldalak:
1
...
216
217
218
219
220
[
221
]
222
223
224
225
226
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...