www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 17:54:19
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
209
210
211
212
213
[
214
]
215
216
217
218
219
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3381463 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13764 Dátum:
2011 április 18, 15:55:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 18, 15:31:14
Számomra a bogár egyik nagy vonzereje a motor: kicsi,
könnyen tuningolható
sajátságos léghűtéses boxermotor.
azért ezt nem mondanám
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13763 Dátum:
2011 április 18, 15:31:14 »
Idézetet írta: Mákos - 2011 április 18, 14:07:38
Meg a Mazda wankel turbó bogárba....betegek
Én azt nem értem, hogy akkor már miért ragaszkodnak a bogár kasztnihoz? Miért nem egy Mazda wankeljük van, jobb futóművel, jobb fékekkel meg praktikusabb kasztnival?
Számomra a bogár egyik nagy vonzereje a motor: kicsi, könnyen tuningolható sajátságos léghűtéses boxermotor.
Különbözőek vagyunk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13762 Dátum:
2011 április 18, 14:23:38 »
Idézetet írta: Mákos - 2011 április 18, 14:07:38
Meg a Mazda wankel turbó bogárba....betegek
miért? talán az a legkézenfekvőbb..olcsó, kicsi a motor, (karbis is lehet ha szívó), szinte vízszintes a nyomatékgörbéje (nem giylkolja a váltót) és szeret forogni..jópofa dolog az. egyedüli baja, hogy a legérzékenyebb a hűtése a vizesek közül. Én a soros meg V motorokkal nem tudok mit kezdeni, hogy nem zavarja a púp...
a középmotor más tészta, az már tán gyógyíthatatlan betegség
«
Utoljára szerkesztve: 2011 április 18, 14:34:34 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13761 Dátum:
2011 április 18, 14:07:38 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 április 18, 13:04:58
akiket a weber kiidegelt:
http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html
ez különösen durva
<beszúrt kép törölve>
http://farm5.static.flickr.com/4059/4288893951_01d70060cc_z.jpg
akiknek semmi szívás nem elég:
<beszúrt kép törölve>
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=19&t=125689
Meg a Mazda wankel turbó bogárba....betegek
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Gaga
Hozzászólások: 2552
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13760 Dátum:
2011 április 18, 13:14:45 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 április 18, 13:04:58
akiket a weber kiidegelt:
http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html
ez különösen durva
<beszúrt kép törölve>
http://farm5.static.flickr.com/4059/4288893951_01d70060cc_z.jpg
Brutál
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13759 Dátum:
2011 április 18, 13:04:58 »
akiket a weber kiidegelt:
http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html
ez különösen durva
http://farm5.static.flickr.com/4059/4288893951_01d70060cc_z.jpg
akiknek semmi szívás nem elég:
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=19&t=125689
«
Utoljára szerkesztve: 2011 április 18, 13:17:49 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13758 Dátum:
2011 április 18, 08:26:54 »
Idézetet írta: callook - 2011 április 17, 20:31:51
Na, a következő volt:
aszittem csak én tudom szopatni magam az összesen 5db alkatrészből álló weberrel
«
Utoljára szerkesztve: 2011 április 18, 08:30:02 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13757 Dátum:
2011 április 17, 23:16:29 »
Idézetet írta: callook - 2011 április 17, 20:34:55
...Győrben még gyorsan letoltam 5 sört, ettem egy melegszendvicset Romlott Eleknél, aztán megkönnyebbülve hazavonatoztam...
Le a kalappal előtted.
Szerintem sokan szurkoltunk itt, hogy sikerüljön megjavítani.
Én utálom a rejtett hibákat.
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13756 Dátum:
2011 április 17, 20:34:55 »
...Győrben még gyorsan letoltam 5 sört, ettem egy melegszendvicset Romlott Eleknél, aztán megkönnyebbülve hazavonatoztam...
Idézetet írta: callook - 2011 április 17, 20:31:51
Na, a következő volt:
A nem indulást megoldotta a korábban leírt testkábel csere, plusz elektromos nyűgök kijavítása. Ezek után karbikat is szétszedtem, átnéztem kitisztítottam. Nem volt velük különösebb rendellenesség, csak egy kis piszok. Összeraktam, beállítottam, szépen járt. Napokat próbálgattam, jól is ment. Aztán jött érte Gabi, én meg amikor tolattam ki vele az udvarból, elkezdett esni az alapjárat, a motor meg rángatózni.. Megnéztem, a bal oldali karbi gyorsítóin folyt a benzin a motorba.. 4 órás karbi szerelés után, amikor már mindent áttettem az én Weberemből, jól működött a bogár, de mondtam Gabinak, hogy inkább maradjon itt az autó, mert kideríteném, hogy mi is volt ez, illetve gyertyákat is cserélnék... Ugyhogy a karbikat ismét leszereltem, átnéztem és akkor láttam, hogy a gyorsító rudazatjáról hiányzik 1-1 vékony hüvely, ami nélkül a rugós előfeszítés nem valósul meg... OK, semmi gond, esztergáltam, összeszereltem, karbikat vissza immáron 6. alkalommal.. Gyertyákat is cseréltem, minden fasza... majd' 1 hétig használtam az autót, a terv az volt, hogy rajzásra menet viszem Győrbe... Előző este elindultam a benzinkúthoz, hogy leöblítsem, nagyon jól ment... De egyszer csak elkezdett durrogni... Megnéztem és b@ssza meg ismét ment a benzin a gyorsítókból.. Nem becsöpögött, nem folyt, hanem spriccelgetett, mintha nyomkodnám a gázt, de mindezt zárt pillangókkal... Egyszerűen nem jöttem rá, hogy mitől... Rohadt sokszor szétszedtem, minden kiszerelhető alkatrész stimmelt, mégis olyan érzékeny volt az a karbi, hogy ha megráztam, már attól bespriccelt... De ezt sem mindig!! Szóval felkerültek az én felújított tesztwebereim, ismét szinkron, CO, gyújtás ellenőrzés... Autó megy jól, nagyon komolyat gyorsul közepes fordulatról... Pénteken levittem Győrbe, itt tart a dolog...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13755 Dátum:
2011 április 17, 20:31:51 »
Na, a következő volt:
A nem indulást megoldotta a korábban leírt testkábel csere, plusz elektromos nyűgök kijavítása. Ezek után karbikat is szétszedtem, átnéztem kitisztítottam. Nem volt velük különösebb rendellenesség, csak egy kis piszok. Összeraktam, beállítottam, szépen járt. Napokat próbálgattam, jól is ment. Aztán jött érte Gabi, én meg amikor tolattam ki vele az udvarból, elkezdett esni az alapjárat, a motor meg rángatózni.. Megnéztem, a bal oldali karbi gyorsítóin folyt a benzin a motorba.. 4 órás karbi szerelés után, amikor már mindent áttettem az én Weberemből, jól működött a bogár, de mondtam Gabinak, hogy inkább maradjon itt az autó, mert kideríteném, hogy mi is volt ez, illetve gyertyákat is cserélnék... Ugyhogy a karbikat ismét leszereltem, átnéztem és akkor láttam, hogy a gyorsító rudazatjáról hiányzik 1-1 vékony hüvely, ami nélkül a rugós előfeszítés nem valósul meg... OK, semmi gond, esztergáltam, összeszereltem, karbikat vissza immáron 6. alkalommal.. Gyertyákat is cseréltem, minden fasza... majd' 1 hétig használtam az autót, a terv az volt, hogy rajzásra menet viszem Győrbe... Előző este elindultam a benzinkúthoz, hogy leöblítsem, nagyon jól ment... De egyszer csak elkezdett durrogni... Megnéztem és b@ssza meg ismét ment a benzin a gyorsítókból.. Nem becsöpögött, nem folyt, hanem spriccelgetett, mintha nyomkodnám a gázt, de mindezt zárt pillangókkal... Egyszerűen nem jöttem rá, hogy mitől... Rohadt sokszor szétszedtem, minden kiszerelhető alkatrész stimmelt, mégis olyan érzékeny volt az a karbi, hogy ha megráztam, már attól bespriccelt... De ezt sem mindig!! Szóval felkerültek az én felújított tesztwebereim, ismét szinkron, CO, gyújtás ellenőrzés... Autó megy jól, nagyon komolyat gyorsul közepes fordulatról... Pénteken levittem Győrbe, itt tart a dolog...
Idézetet írta: Bill - 2011 április 17, 19:45:25
Na mi volt?! Mesélj!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13754 Dátum:
2011 április 17, 19:52:52 »
Idézetet írta: Bill - 2011 április 17, 19:45:25
Na mi volt?! Mesélj!
A műszaki részét Zoli majd elmondja, a balos karburátorom úgy néz ki a sok erőfeszítés és sok órás szerelések után is rossz. Ha jól értelmezem dolgot egy nem szétszedhető részével van gond így a párnak az a fele jelen állás szerint használhatatlan.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13753 Dátum:
2011 április 17, 19:50:49 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 17, 19:44:28
Nagyon jó most a bogaram! Eddig 35km-t használtam mióta Callook megcsinálta, és nagyon tetszik. Azért meg külön hálás vagyok, hogy Callook saját karburátorait használhatom addig míg nekem nem lesz másik a rossz helyett.
Na végre, valami jó hír is.
A karbi "problémád" meg remélem megoldódik könnyen.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13752 Dátum:
2011 április 17, 19:45:25 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 17, 19:44:28
Nagyon jó most a bogaram! Eddig 35km-t használtam mióta Callook megcsinálta, és nagyon tetszik. Azért meg külön hálás vagyok, hogy Callook saját karburátorait használhatom addig míg nekem nem lesz másik a rossz helyett.
Na mi volt?! Mesélj!
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13751 Dátum:
2011 április 17, 19:44:28 »
Nagyon jó most a bogaram! Eddig 35km-t használtam mióta Callook megcsinálta, és nagyon tetszik. Azért meg külön hálás vagyok, hogy Callook saját karburátorait használhatom addig míg nekem nem lesz másik a rossz helyett.
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13750 Dátum:
2011 április 17, 19:40:26 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 17, 18:11:51
orr kúpot biztosan át lehet cserélni, mert pl. a 66os váltóm orrkúpját tettük rá a 71es, most autóban lévő váltóra hogy passzoljon az alvázhoz....
Ígyvan. Nálam is a mexikói kapott 71-es kúpot.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13749 Dátum:
2011 április 17, 18:11:51 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 április 17, 18:08:36
Értem. Tudom hogy unalmas hogy még mindig ezen rágódok
de megnéztem ma a váltót a gyári az 3 csavaros vagyis a bak 3 csavarral van rajta, aztán előtúrtam a másik váltót ami olyan bakos amire átkéne szerelni de a kettőt ránézésre nem lehet összecserélni mert az meg 2 csavaros (mármint a bakot cserélni). Ezt hogy lehetne megoldani? átcserélni az orr kúpot rajta? Vagy pont passzol a kétcsavaros is rá? Nem mértem meg ilyesmi semmit azért kérdezek mert nem volt időm megnézni jobban csak hátha szóban megkapom a választ.
orr kúpot biztosan át lehet cserélni, mert pl. a 66os váltóm orrkúpját tettük rá a 71es, most autóban lévő váltóra hogy passzoljon az alvázhoz....
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13748 Dátum:
2011 április 17, 18:08:36 »
Idézetet írta: callook - 2011 április 17, 10:05:51
Az a gond, hogy ha rúgod az autót, akkor pont a váltó orránál lévő bak feszül... A 2 hátsót csak megpróbálja összenyomni... Persze azok is szétmennek, de azt érzed kevésbé... Szóval ha erős motort raksz be és néha akarsz vele egy határozott indulást, akkor tedd rendbe a bakokat most, mert 1 év múlva sokkal nagyobb szívás lesz kiszedni motort, váltót...
Értem. Tudom hogy unalmas hogy még mindig ezen rágódok
de megnéztem ma a váltót a gyári az 3 csavaros vagyis a bak 3 csavarral van rajta, aztán előtúrtam a másik váltót ami olyan bakos amire átkéne szerelni de a kettőt ránézésre nem lehet összecserélni mert az meg 2 csavaros (mármint a bakot cserélni). Ezt hogy lehetne megoldani? átcserélni az orr kúpot rajta? Vagy pont passzol a kétcsavaros is rá? Nem mértem meg ilyesmi semmit azért kérdezek mert nem volt időm megnézni jobban csak hátha szóban megkapom a választ.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13747 Dátum:
2011 április 17, 10:33:18 »
Igen azt hallottam, biztos az is rátett egy lapáttal... Csak azt néztem, hogy a mezőny összes autójának egységesen szarok a mért idejei, a emelkedés meg csak nem viselné meg ugyanannyira a nyomatékos 2,5 Typ4-et, mint egy hegyes 1,6-ot... De a lényeg, hogy ezeknél az időknél az összes autó jobbat tud
Idézetet írta: Bripery - 2011 április 17, 10:17:46
az emelkedés is biztos, a rajtnál gurult az autó hátra...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13746 Dátum:
2011 április 17, 10:17:46 »
Idézetet írta: callook - 2011 április 17, 10:11:11
Biztos, hogy valami szar volt a mérésben... Én mondjuk inkább erre tippelek, mint az emelkedésre...
az emelkedés is biztos, a rajtnál gurult az autó hátra...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13745 Dátum:
2011 április 17, 10:11:11 »
Biztos, hogy valami szar volt a mérésben... Én mondjuk inkább erre tippelek, mint az emelkedésre...
Idézetet írta: Bripery - 2011 április 17, 10:07:51
Már volt szó róla, nem reálisak ezek az idők...
Nekem a dragracing.hu rendezvényén, Lacházán 10.716 volt az időm...A Ringen meg 11.539...
Vagy a másik, amit még elképzelhetőnek tartok, hogy a Ringen a pálya erősen emelkedik és emiatt ilyenek az időeredmények...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13744 Dátum:
2011 április 17, 10:07:51 »
Idézetet írta: callook - 2011 április 17, 10:01:57
Egyébként a rajzáson az időmérő szar volt? Szerintem nem reális 1/8 mérföldes idők ezek...
Én megyek a szaros 100 LE-vel 9,6-ot, de 10 fölött sose voltam... Rajzáson meg az enyémhez hasonló motorokkal 10,4-11,3 körül szaladtak?
Szerintem Bozai Laci is bőven jobbakat fut 10,3-nál... Ha széria 1,6 + 2 Weber tudta nekem a 10,8-at 1/8-ad mérföldön akkor ezekkel az időkkel valami nem stimmel..
És akkor Szeky is jobb mint 8,7
Már volt szó róla, nem reálisak ezek az idők...
Nekem a dragracing.hu rendezvényén, Lacházán 10.716 volt az időm...A Ringen meg 11.539...
Vagy a másik, amit még elképzelhetőnek tartok, hogy a Ringen a pálya erősen emelkedik és emiatt ilyenek az időeredmények...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13743 Dátum:
2011 április 17, 10:05:51 »
Az a gond, hogy ha rúgod az autót, akkor pont a váltó orránál lévő bak feszül... A 2 hátsót csak megpróbálja összenyomni... Persze azok is szétmennek, de azt érzed kevésbé... Szóval ha erős motort raksz be és néha akarsz vele egy határozott indulást, akkor tedd rendbe a bakokat most, mert 1 év múlva sokkal nagyobb szívás lesz kiszedni motort, váltót...
Idézetet írta: MatroX - 2011 április 17, 00:07:38
És ha csak a két hátsó van kicserélve uretánra? Vagy az meg olyan mint olaj a tűzre?? Nincs kedvem a szépen lealvázvédőzött alvázat össze hegeszteni megint.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13742 Dátum:
2011 április 17, 10:01:57 »
http://www.motorsport.hu/images/stories/pdf/2011/20110409_kl_tavaszi.pdf
Egyébként a rajzáson az időmérő szar volt? Szerintem nem reális 1/8 mérföldes idők ezek...
Én megyek a szaros 100 LE-vel 9,6-ot, de 10 fölött sose voltam... Rajzáson meg az enyémhez hasonló motorokkal 10,4-11,3 körül szaladtak?
Szerintem Bozai Laci is bőven jobbakat fut 10,3-nál... Ha széria 1,6 + 2 Weber tudta nekem a 10,8-at 1/8-ad mérföldön akkor ezekkel az időkkel valami nem stimmel..
És akkor Szeky is jobb mint 8,7
Idézetet írta: Bripery - 2011 április 17, 07:06:22
Így kell ezredre ugyanannyi időt menni egy gyorsulási versenyen
https://picasaweb.google.com/112346842214000936652/20Rajzas110409#5594011002292890226
«
Utoljára szerkesztve: 2011 április 17, 10:06:47 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13741 Dátum:
2011 április 17, 07:06:22 »
Így kell ezredre ugyanannyi időt menni egy gyorsulási versenyen
https://picasaweb.google.com/112346842214000936652/20Rajzas110409#5594011002292890226
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13740 Dátum:
2011 április 17, 00:07:38 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 április 15, 23:06:37
erösitett bakot
És ha csak a két hátsó van kicserélve uretánra? Vagy az meg olyan mint olaj a tűzre?? Nincs kedvem a szépen lealvázvédőzött alvázat össze hegeszteni megint.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13739 Dátum:
2011 április 15, 23:20:08 »
Hozzá való szerszámmal
Idézetet írta: MatroX - 2011 április 15, 23:19:07
Vagy hogy szoktátok kivenni??
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13738 Dátum:
2011 április 15, 23:19:07 »
Más kérdés váltó felfogatáson kívül hogy dupla szeleprugót és szelepet hogy vegyem ki speckó összenyomó nélkül???, Hagyományos kézi módszerrel nem birom
Oszlopos fúróba villa alakú szerkezettel lenyomni hülyeség??? szelepet alátámasztva közbe. Vagy hogy szoktátok kivenni??
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13737 Dátum:
2011 április 15, 23:18:41 »
Igen, kb. ugyanaz, csak máshova rögzítve
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 15, 23:07:34
igen tudom hogy 356 motor, de az elv ugyanaz ugye?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13736 Dátum:
2011 április 15, 23:18:12 »
Ha rugod, akkor széttépi... Főleg az utángyártott szarokat... Nekem anno az 1,6 lenullázta a gyáriakat...
Idézetet írta: MatroX - 2011 április 15, 23:03:01
Most gyakorlatilag ha gyári felfogatások maradnak gyári bakokkal akkor az 1.9-es moci vergődni fog benne nagyon????
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13735 Dátum:
2011 április 15, 23:07:34 »
Idézetet írta: callook - 2011 április 15, 22:46:20
Nem, neki a gyári 356 kereszttartója van
igen tudom hogy 356 motor, de az elv ugyanaz ugye?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13734 Dátum:
2011 április 15, 23:06:37 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 április 15, 23:03:01
Most gyakorlatilag ha gyári felfogatások maradnak gyári bakokkal akkor az 1.9-es moci vergődni fog benne nagyon????
erösitett bakot
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13733 Dátum:
2011 április 15, 23:03:01 »
Idézetet írta: callook - 2011 április 15, 22:30:12
Nem... ez gyakorlatilag egy zártszelvény, amit állítható menetes felfüggesztővel a lökhárítótartók felfogatásához rögzítesz és az olajpumpa környékén alátámasztja a motort...
Most gyakorlatilag ha gyári felfogatások maradnak gyári bakokkal akkor az 1.9-es moci vergődni fog benne nagyon????
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13732 Dátum:
2011 április 15, 22:46:20 »
Nem, neki a gyári 356 kereszttartója van
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 15, 22:45:01
Doxanak van ilyen nem?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13731 Dátum:
2011 április 15, 22:45:01 »
Idézetet írta: callook - 2011 április 15, 22:30:12
Nem... ez gyakorlatilag egy zártszelvény, amit állítható menetes felfüggesztővel a lökhárítótartók felfogatásához rögzítesz és az olajpumpa környékén alátámasztja a motort...
Doxanak van ilyen nem?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13730 Dátum:
2011 április 15, 22:30:12 »
Nem... ez gyakorlatilag egy zártszelvény, amit állítható menetes felfüggesztővel a lökhárítótartók felfogatásához rögzítesz és az olajpumpa környékén alátámasztja a motort...
Idézetet írta: tati - 2011 április 15, 21:03:12
amikor oda drótozzák a váltót az alvázvillához
aszem
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13729 Dátum:
2011 április 15, 21:03:12 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 április 15, 20:10:19
- erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.
Ez mi akar lenni????
amikor oda drótozzák a váltót az alvázvillához
aszem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13728 Dátum:
2011 április 15, 20:10:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 15, 19:25:35
Ez meg eltöri a váltó orrkúpot. Tudok mutatni ilyen váltó első részt, amelyik meg van repedve, kettő is van belőle.
A 03-asoknak meg a mexikóinak az első villás felfogatása sajnos kicsit mozog, billeg az egész, erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.
- erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.
Ez mi akar lenni????
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13727 Dátum:
2011 április 15, 19:30:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 15, 19:25:35
Ez meg eltöri a váltó orrkúpot. Tudok mutatni ilyen váltó első részt, amelyik meg van repedve, kettő is van belőle.
A 03-asoknak meg a mexikóinak az első villás felfogatása sajnos kicsit mozog, billeg az egész, erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.
ez is benne van...de akkor is jobb......hosszabb távon...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13726 Dátum:
2011 április 15, 19:25:35 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 április 15, 08:31:33
nem egy leányálom de
nekem 1 év sem birt ki a sima gyári ez meg hibátlan
Ez meg eltöri a váltó orrkúpot. Tudok mutatni ilyen váltó első részt, amelyik meg van repedve, kettő is van belőle.
A 03-asoknak meg a mexikóinak az első villás felfogatása sajnos kicsit mozog, billeg az egész, erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13725 Dátum:
2011 április 15, 16:12:35 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 április 15, 15:51:05
De most akkor mit kell átheggeszteni és hol? Nem értem ezt..
ezt
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
209
210
211
212
213
[
214
]
215
216
217
218
219
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...