www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 06:10:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3376229 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14924 Dátum: 2011 Augusztus 24, 23:46:52 »

Váá, mennyit számít egy fúvókázás Evil Evil Evil Simán visszaforgott az óra, és ment volna még bőven Evil
Este,telefonnal, pattogó kocsiban jó fényképezni Grin
<beszúrt kép törölve>

Na majd vasárnap kiderül Fertőszentmiklóson milyen is lett valójában Evil Evil Evil
<beszúrt kép törölve>





[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 24, 23:51:26 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14923 Dátum: 2011 Augusztus 24, 22:38:25 »

Milyen fúvókák vannak most bent, és mik voltak?

Most 185 levegő, 145 fő
Régen: 195 levegő, 135 fő

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14922 Dátum: 2011 Augusztus 24, 22:03:51 »


DCNF karbi, tök más, mint az IDF vagy Dellorto
"pff"
azt hittem idf  Roll Eyes

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14921 Dátum: 2011 Augusztus 24, 22:00:01 »

Milyen fúvókák vannak most bent, és mik voltak?


DCNF karbi, tök más, mint az IDF vagy Dellorto

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14920 Dátum: 2011 Augusztus 24, 21:51:59 »

Váá, mennyit számít egy fúvókázás Evil Evil Evil Simán visszaforgott az óra, és ment volna még bőven Evil
Este,telefonnal, pattogó kocsiban jó fényképezni Grin
<beszúrt kép törölve>

Na majd vasárnap kiderül Fertőszentmiklóson milyen is lett valójában Evil Evil Evil
<beszúrt kép törölve>

Milyen fúvókák vannak most bent, és mik voltak?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14919 Dátum: 2011 Augusztus 24, 21:12:44 »

Dudukocsi is tud ilyet
gondolj bele mennyit megy száraz úton, ha víz alatt tud ennyit  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14918 Dátum: 2011 Augusztus 24, 21:04:22 »

Pedig 320szal mentem Smiley
Jezusom ...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14917 Dátum: 2011 Augusztus 24, 21:02:32 »

Na erre a fotóra a 300-at is be lehet mondani.  Grin
Neked, meg azt hittem hullámzik a víz a km órádban.  Grin

Pedig 320szal mentem Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14916 Dátum: 2011 Augusztus 24, 20:59:38 »

Váá, mennyit számít egy fúvókázás Evil Evil Evil Simán visszaforgott az óra, és ment volna még bőven Evil
Este,telefonnal, pattogó kocsiban jó fényképezni Grin
<beszúrt kép törölve>

Na majd vasárnap kiderül Fertőszentmiklóson milyen is lett valójában Evil Evil Evil
<beszúrt kép törölve>

Na erre a fotóra a 300-at is be lehet mondani.  Grin

Dudukocsi is tud ilyet
Neked, meg azt hittem hullámzik a víz a km órádban.  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14915 Dátum: 2011 Augusztus 24, 20:51:21 »

Váá, mennyit számít egy fúvókázás Evil Evil Evil Simán visszaforgott az óra, és ment volna még bőven Evil
Este,telefonnal, pattogó kocsiban jó fényképezni Grin
<beszúrt kép törölve>

Na majd vasárnap kiderül Fertőszentmiklóson milyen is lett valójában Evil Evil Evil
<beszúrt kép törölve>

Dudukocsi is tud ilyet

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14914 Dátum: 2011 Augusztus 24, 20:31:01 »

Váá, mennyit számít egy fúvókázás Evil Evil Evil Simán visszaforgott az óra, és ment volna még bőven Evil
Este,telefonnal, pattogó kocsiban jó fényképezni Grin


Na majd vasárnap kiderül Fertőszentmiklóson milyen is lett valójában Evil Evil Evil


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #14913 Dátum: 2011 Augusztus 23, 08:30:19 »

Pár időeredmény a hétvégi SCC-ről Evil

Kalle Rabben 11.5, Johan Fahlgren 9.0, Richie Webb 9.9, Christoph van Trappen 11.9, S&oslash;ren Rasmussen 10.7, Sven Goffaux 11.2, Teufel Heb 13.4, Johnny Steiro 12.4, Russell Ritchie 12.5

<beszúrt kép törölve>
jó kép!!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14912 Dátum: 2011 Augusztus 22, 15:33:38 »

Pár időeredmény a hétvégi SCC-ről Evil

Kalle Rabben 11.5, Johan Fahlgren 9.0, Richie Webb 9.9, Christoph van Trappen 11.9, Søren Rasmussen 10.7, Sven Goffaux 11.2, Teufel Heb 13.4, Johnny Steiro 12.4, Russell Ritchie 12.5


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14911 Dátum: 2011 Augusztus 15, 20:48:34 »

Ha szabad ajánlanom,rugd szét ezt a karbikkal aztán komplett motorfelujitás.
akkor ezt megelőzöm, mert mire sikerülne megöregszek  Grin de ha a hengerfej felújításra, módosításra kerül, az nem baj, attól még befoshat alatta a motor. gondolom a hegyesebb tengely nem feltétel a módosított hengerfejhez (azért utcai motor kell, nem  gyorsulós)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14910 Dátum: 2011 Augusztus 15, 20:42:42 »

Ha szabad ajánlanom,rugd szét ezt a karbikkal aztán komplett motorfelujitás.
hülyén hangzik de én is ezt javallom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14909 Dátum: 2011 Augusztus 15, 20:39:23 »

a karbik megvannak, gondolkodok mit lenne még érdemes csinálni  Cool
Ha szabad ajánlanom,rugd szét ezt a karbikkal aztán komplett motorfelujitás.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14908 Dátum: 2011 Augusztus 15, 20:34:16 »

Felújítanád-átépítenéd az erőművet?
a karbik megvannak, gondolkodok mit lenne még érdemes csinálni  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14907 Dátum: 2011 Augusztus 15, 20:14:50 »

nem tudom, sosem láttam őket. ki akart szarból várat építeni?
Felújítanád-átépítenéd az erőművet?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14906 Dátum: 2011 Augusztus 15, 14:20:29 »

gond van a hengerfejekkel?

ha valami hibás, elhasználódott, azt meg kell javítani, vagy kicserélni
sz@rból nem lehet várat építeni


nem tudom, sosem láttam őket. ki akart szarból várat építeni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14905 Dátum: 2011 Augusztus 15, 14:14:42 »

gondolom akkor sem árt helyretenni az egészet, ha nem akarom módosítani
gond van a hengerfejekkel?

ha valami hibás, elhasználódott, azt meg kell javítani, vagy kicserélni
sz@rból nem lehet várat építeni


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14904 Dátum: 2011 Augusztus 15, 09:01:10 »

meg ha lent a fej akkor akkor vezetök ki....akkor már lehet repedt a fej...stb.....
gondolom akkor sem árt helyretenni az egészet, ha nem akarom módosítani

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14903 Dátum: 2011 Augusztus 15, 08:55:51 »

jah, ezen én is gondolkodtam, de erre vonatkozólag nem sok biztatót olvastam most. én meg vakon nem kezdek neki, az fix
meg ha lent a fej akkor akkor vezetök ki....akkor már lehet repedt a fej...stb.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14902 Dátum: 2011 Augusztus 15, 08:50:03 »

a mester eddigi útmutatásai alapján inkább a hengerfejet kéne megturkálni, az érezhetőbb lenne.

apropó:
ez a turkálás hogyan megy?
dremmellel ki kell csiszatolni a járatokat és akkor jó?
jah, ezen én is gondolkodtam, de erre vonatkozólag nem sok biztatót olvastam most. én meg vakon nem kezdek neki, az fix

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14901 Dátum: 2011 Augusztus 15, 07:46:40 »

a törött blokk nem a 03-ból való ugye Huh
t2b

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14900 Dátum: 2011 Augusztus 15, 06:36:16 »

Az a csatlakozó micsoda ott blokkban? Az én blokkomon is van, de vezeték el van vágva ami belelőle kijön.

lendkerék jeladó.
a diagnosztikai csatira megy onnan a jel



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14899 Dátum: 2011 Augusztus 14, 22:23:42 »


Az a csatlakozó micsoda ott blokkban? Az én blokkomon is van, de vezeték el van vágva ami belelőle kijön.
buszmotorokon láttam, a diagnosztikai fordszámmérő csatlakozója

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14898 Dátum: 2011 Augusztus 14, 22:06:37 »

ahhoz képest, hogy pár éve volt lakatolva lökhárítót már nem sok minden fogja Sad
7 éve volt az már... tervbe van egy nagy renoválás, mert veszettül rohad a kasztni sajnos...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14897 Dátum: 2011 Augusztus 14, 22:05:28 »

a törött blokk nem a 03-ból való ugye Huh
Nagyon remélem  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14896 Dátum: 2011 Augusztus 14, 21:47:31 »

ahhoz képest, hogy pár éve volt lakatolva lökhárítót már nem sok minden fogja Sad
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14895 Dátum: 2011 Augusztus 14, 21:46:54 »

a törött blokk nem a 03-ból való ugye Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14894 Dátum: 2011 Augusztus 14, 21:43:23 »

http://buggarage.blogspot.com/2011/08/leon-vasa.html


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #14893 Dátum: 2011 Augusztus 14, 20:39:27 »

A mikéntje nagyjából ez, azonban nem mindegy, hogy hol és hogyan. A lényeg az egyenesebb szívó port és a megfelelő örvénylés kialakítás a szelepeket körülölelő fallal. Ebben itthon csak találgatás megy, sajnos.

A hengerfej jelentősége meghatározó minden szempontból.
azért arra kíváncsi lennék hogy ha a Bill Fischer könyvet odavinném egy gépműhelybe, és közölném velük hogy a szelepeket a könyvben mellékelt fényképek és műszaki rajzok alapján alakítsák át, valamint a hengerfejjel tegyék ugyan ezt, akkor mi sülne ki a dologból

a másik amire kíváncsi lennék az az, hogy egy 1.6 vagy 1776 mire lenne képes komolyabb hengerfejekkel(nem itthon megtúrttal) scat round porttal, vagy egy street eleminatorral, 294 körüli tengellyel és két 40-es weberrel valamint kiegyensúlyozott főtengellyel
Robpanzer
« Hozzászólás #14892 Dátum: 2011 Augusztus 14, 20:31:29 »

Keresd a hibát


Az a csatlakozó micsoda ott blokkban? Az én blokkomon is van, de vezeték el van vágva ami belelőle kijön.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14891 Dátum: 2011 Augusztus 14, 20:27:50 »

Keresd a hibát
3. hajtórúd darabokban

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14890 Dátum: 2011 Augusztus 14, 20:18:29 »

Keresd a hibát

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14889 Dátum: 2011 Augusztus 14, 17:37:20 »

A mikéntje nagyjából ez, azonban nem mindegy, hogy hol és hogyan. A lényeg az egyenesebb szívó port és a megfelelő örvénylés kialakítás a szelepeket körülölelő fallal. Ebben itthon csak találgatás megy, sajnos.

A hengerfej jelentősége meghatározó minden szempontból.
A lényeg

Nem rég hozott össze a sors egy osztrák sráccal van egy bugy-ja 1641 el és egy kis ablakosa 1835-el,  mindkét motor már 20000Km felett futott, eddig  gond nélkül.
nem sokára szét kell szedni az 1641-t, mert 1-2 helyen szivárog az olaj mert az kb 2 éve áll

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14888 Dátum: 2011 Augusztus 14, 15:22:24 »

1641 vékony már a henger fal, ha gyilkolod melegedésre hajlamosabb lehet mint a 85.5, de nagyon sok ilyen motor fut gond nélkül,
1776-nál ha jól tudom már a blokkot is munkálni kell a hengerekhez, callokkerbe illő motor szerintem, egy jól megépített 1776-ok versenyképesek az 1915-ös motorokkal szerintem

A probléma az 1915-össel ott van, hogy a furat löket aránya már elég beteg. Ez több dolgot is felvet, de egyet biztosan: a töltési hatásfoka annak a motornak nem oylan jó, mint egy 1776-osnak vagy egy 1.6-osnak. Ez azt jelenti, hogy ha a határokat feszegetjük és egyformán jó hengerfejet teszünk rá, az 1776-os nem lesz erősebb, de valószínűleg jobb literteljesítménye lesz, az 1600-asnak meg még jobb. Ehhez jön még, hogy az 1776-os hengerfala picit vastagabb vagy nagyon hasonló, mint az 1915-ösé, ahol meg nagyobb a hőleadás...és akkor már megvan a magyarázat miért szeretik jobban az 1776-ost a buszokban, mint az 1915-öt.
Persze ez nem azt jelenti, hogy az 1915 vagy az 1835 és az 1679 eleve nem lehet jó motor, csak érzékenyebb, könnyebb kicsinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14887 Dátum: 2011 Augusztus 14, 15:15:40 »

a mester eddigi útmutatásai alapján inkább a hengerfejet kéne megturkálni, az érezhetőbb lenne.

apropó:
ez a turkálás hogyan megy?
dremmellel ki kell csiszatolni a járatokat és akkor jó?

A mikéntje nagyjából ez, azonban nem mindegy, hogy hol és hogyan. A lényeg az egyenesebb szívó port és a megfelelő örvénylés kialakítás a szelepeket körülölelő fallal. Ebben itthon csak találgatás megy, sajnos.

A hengerfej jelentősége meghatározó minden szempontból.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14886 Dátum: 2011 Augusztus 14, 12:46:41 »

a mester eddigi útmutatásai alapján inkább a hengerfejet kéne megturkálni, az érezhetőbb lenne.

apropó:
ez a turkálás hogyan megy?
dremmellel ki kell csiszatolni a járatokat és akkor jó?
a lényege ez de nem mindegy,hogy hol és mennyit veszel le

vannak jobb fajta maró fejek, flexibilis szárak, ezekkel és némi rálátással a dolog lényegére házilag is meglehet "túrni" a hf-t
nekem az öntési nyomok miatt nem voltak szabályos alakúak a kipuff nyílások, és kb 1-1,2mm-t leszedtem és a belső ívet megcsiszoltam, a szívó oldalon is 1mm-t felbővítettem, a belső oldalon és a szelepvezetőknél a púpból leszedtem belőle, hogy könnyebb útja legyen a levegőnek
az égés tereket is kimértem fecskendővel feltöltöttem és egyformára alakítottam
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 14, 15:46:13 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14885 Dátum: 2011 Augusztus 14, 12:38:44 »

Az 1641-eshez nem kell a blokkot módosítani, de a hengerfal elég vékony, melegben jobban deformálódik és a hengerfejnél majdnem mind kifúj.

Az 1776-osnál a hengerfejet és a blokkot is ki kell marni, ehhez szét kell szedni teljesen...de akkor már nem szabad a csapágyakat hagyni...szépen belenézel egy teljes felújításba.
1679 hez sem kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.184 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.