www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 09:33:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
[
183
]
184
185
186
187
188
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3380395 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15004 Dátum:
2011 Augusztus 30, 10:01:21 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Augusztus 30, 08:43:36
20 feletti időket mentek a trabik vasárnap... ami alatta az szerintem nem kétütemű volt, vagy agyon volt piszkálva
a 19 mp-et a 0-100-ra írta, a 400 méter gondolom kicsit több idő.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15003 Dátum:
2011 Augusztus 30, 09:24:36 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Augusztus 30, 08:43:36
20 feletti időket mentek a trabik vasárnap... ami alatta az szerintem nem kétütemű volt, vagy agyon volt piszkálva
agyon volt reszelve, de az alábbi eredményt a saját szememmel láttam vasárnap délután, azért csodálkoztam rajta rendesen
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15002 Dátum:
2011 Augusztus 30, 08:46:34 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Augusztus 29, 15:58:31
en igy jöttem haza sarvartol idaig kb 350 km-t itt egy lampanal mar haldoklott, de hazahozott a garazsig
))))))))))))))
Én egyszer ifjú koromban a Dunakanyarból jöttem BP.re akku nélkül a pupos Watburgal 3 db laposelemmel.Csak a gyujtás kapott áramot,betolták,és hazáig birta.
Aki nem lép egyszerre......
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15001 Dátum:
2011 Augusztus 30, 08:43:36 »
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 30, 06:49:40
Hol? Melyik mérőműszer?
Nem tudom, hogy a trabit hol mérték, milyen motor volt benne azon kívül, hogy kétütemű...
Az én mért időim hiteles, versenysorozaton mért idők.
Egyébként lazán mehet 18.9-et egy kétütemű motoros trabi. Nekem a széria 1,6 1db központi regiszter Weberrel 18,2-t tudott és valjuk be, hogy egy széria 1,6 motoros bogár nagyon nem versenyautó...
20 feletti időket mentek a trabik vasárnap... ami alatta az szerintem nem kétütemű volt, vagy agyon volt piszkálva
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15000 Dátum:
2011 Augusztus 30, 08:41:47 »
Idézetet írta: martonmany - 2011 Augusztus 29, 22:52:55
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14999 Dátum:
2011 Augusztus 30, 06:49:40 »
Hol? Melyik mérőműszer?
Nem tudom, hogy a trabit hol mérték, milyen motor volt benne azon kívül, hogy kétütemű...
Az én mért időim hiteles, versenysorozaton mért idők.
Egyébként lazán mehet 18.9-et egy kétütemű motoros trabi. Nekem a széria 1,6 1db központi regiszter Weberrel 18,2-t tudott és valjuk be, hogy egy széria 1,6 motoros bogár nagyon nem versenyautó...
Idézetet írta: martonmany - 2011 Augusztus 29, 22:52:55
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 30, 06:56:36 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14998 Dátum:
2011 Augusztus 29, 22:52:55 »
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 29, 22:55:55 írta martonmany
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14997 Dátum:
2011 Augusztus 29, 22:28:51 »
Most megnéztem a timeslip-jeim:
Az 1,6 motornál az 1/4 mérföldes időim különbsége már 1/8 mérföldnél is ott vannak, illetve a 60 lábnál is. Magyarul, ott szinte csak a rajt jelentette nálam a kölönbséget (17,2 és 17,6 között szórtam)
Viszont a 2,0 motornál ahol szintén 0,4 másodperces szórás volt az 1/4 mérföldes időknél (15,2-15,6), ott a 60 lábas időkben max 0,1 másodperc volt a szórás de az 1/8 mérföldes időnél már megjelent a végleges 0,4-es különbség. Ez annak tudható be, hogy ez a motor nekem rohadtul forgatta a kerekeit (60 lábon keresztül) és itt az számított, hogy a 60 láb és 1/8 mérföld között mikor tapadt be...
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Augusztus 29, 22:14:38
ó, értem
látszik hogy nem szoktam gyorsulni. de akkor mégis jó volt a tipp, csak alulbecsültem az 1.6ot
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14996 Dátum:
2011 Augusztus 29, 22:14:38 »
ó, értem
látszik hogy nem szoktam gyorsulni. de akkor mégis jó volt a tipp, csak alulbecsültem az 1.6ot
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14995 Dátum:
2011 Augusztus 29, 22:12:08 »
195-ös gumikat és a leghosszabb váltóval...
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 29, 22:09:54
Nem mindegy, hogy elrúgod, ahogy én tettem anno 1,6-tal: gázpöckölgetve leléptem a kuplungról és szartam rá, hogy leszakadtak a bakok, vagy csinálsz egy szolíd rajtot (mert szerintem vw1966 nem rúgta még így el...)
De pl. amióta kész a 2000ccm motor, azóta azt sem rúgtam el igazán, mert a váltólefogatásom még nincs kész és nem akartam szétküldeni a bakokat...
És ahogy Maresz írja, 1,6 tudja rendesen forgatni a gumikat... Nekem az 1,6 anno csúcsformában Fertőszentmiklóson még másodikban lazán nyikkant egyet...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14994 Dátum:
2011 Augusztus 29, 22:09:54 »
Nem mindegy, hogy elrúgod, ahogy én tettem anno 1,6-tal: gázpöckölgetve leléptem a kuplungról és szartam rá, hogy leszakadtak a bakok, vagy csinálsz egy szolíd rajtot (mert szerintem vw1966 nem rúgta még így el...)
De pl. amióta kész a 2000ccm motor, azóta azt sem rúgtam el igazán, mert a váltólefogatásom még nincs kész és nem akartam szétküldeni a bakokat...
És ahogy Maresz írja, 1,6 tudja rendesen forgatni a gumikat... Nekem az 1,6 anno csúcsformában Fertőszentmiklóson még másodikban lazán nyikkant egyet...
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Augusztus 29, 21:59:22
hmm.. hol lehet azt a fél másodpercet elveszíteni a reakciódiőn kívül? még arra tudnék tippelni, hogy megforgatja a kereket, de 1.6nál ez talán nem fenyeget
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14993 Dátum:
2011 Augusztus 29, 22:04:38 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Augusztus 29, 21:59:22
hmm.. hol lehet azt a fél másodpercet elveszíteni a reakciódiőn kívül? még arra tudnék tippelni, hogy megforgatja a kereket, de 1.6nál ez talán nem fenyeget
mi?17es kerékkel ellen kellet kormányozni .....
15el meg picit vizes és halál......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14992 Dátum:
2011 Augusztus 29, 21:59:22 »
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 29, 21:55:19
gyakorlatilag ott még jó kuplunggal is 5 tized különbség lehet egy jó és egy rossz rajt között (leszámítva a reakcióidőt)...
hmm.. hol lehet azt a fél másodpercet elveszíteni a reakciódiőn kívül? még arra tudnék tippelni, hogy megforgatja a kereket, de 1.6nál ez talán nem fenyeget
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14991 Dátum:
2011 Augusztus 29, 21:55:19 »
Ki kell azt is próbálni, hogy nem húzol negyediket... Lehet jobb az idő, ha végigkínzod harmadikban, mintha a vége előtt csinálsz egy gázelvételt és áttolod 4-be... No meg a rajt... gyakorlatilag ott még jó kuplunggal is 5 tized különbség lehet egy jó és egy rossz rajt között (leszámítva a reakcióidőt)...
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 29, 21:37:46
szerintem rajton múlott....nagyon jól elforog alig kellett negyediket húznom éppen csak végén
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14990 Dátum:
2011 Augusztus 29, 21:37:46 »
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 29, 21:34:19
Természetesen az 1,6 motorral...
szerintem rajton múlott....nagyon jól elforog alig kellett negyediket húznom éppen csak végén
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14989 Dátum:
2011 Augusztus 29, 21:34:19 »
Természetesen az 1,6 motorral...
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 29, 21:33:55
Nekem csak 17.2 sikerült
Viszont széria fejekkel, széria tengellyel...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14988 Dátum:
2011 Augusztus 29, 21:33:55 »
Nekem csak 17.2 sikerült
Viszont széria fejekkel, széria tengellyel...
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 29, 21:28:29
top 16.9
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14987 Dátum:
2011 Augusztus 29, 21:28:29 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 29, 21:21:06
-- 1.6 KS henger dugó, W100 2*idf36 weber, 043as széria VW hengerfej, német 009 --- 14.500km van benne, szinte minden új volt anno.
-- eddig kétszer gyorsultam életemben Kiskunlacházán ott 19.124 volt azt hiszem.... most meg 18.689...szerintem ennél sokkal jobbnak kéne lenni, és igazából az elrajtolással volt gond (kuplung)
top 16.9
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14986 Dátum:
2011 Augusztus 29, 21:21:06 »
Idézetet írta: martonmany - 2011 Augusztus 29, 21:10:55
-- 1.6 KS henger dugó, W100 2*idf36 weber, 043as széria VW hengerfej, német 009 --- 14.500km van benne, szinte minden új volt anno.
-- eddig kétszer gyorsultam életemben Kiskunlacházán ott 19.124 volt azt hiszem.... most meg 18.689...szerintem ennél sokkal jobbnak kéne lenni, és igazából az elrajtolással volt gond (kuplung)
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14985 Dátum:
2011 Augusztus 29, 21:10:55 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 28, 17:32:28
beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14984 Dátum:
2011 Augusztus 29, 18:30:42 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Augusztus 29, 15:58:31
en igy jöttem haza sarvartol idaig kb 350 km-t itt egy lampanal mar haldoklott, de hazahozott a garazsig
))))))))))))))
Hali!
Üdv újra a fórumon!!
Vagy el sem mentél?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14983 Dátum:
2011 Augusztus 29, 15:58:31 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Augusztus 28, 18:43:53
Hazafelé is végig világított a töltéslámpa
en igy jöttem haza sarvartol idaig kb 350 km-t itt egy lampanal mar haldoklott, de hazahozott a garazsig
))))))))))))))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14982 Dátum:
2011 Augusztus 29, 12:45:12 »
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2031121/Kasey-Dixon-Grainger-23-dies-130mph-finishing-line-crash-car-rolls-catches-fire.html
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14981 Dátum:
2011 Augusztus 29, 00:59:00 »
Sziasztok!!
Eladom 3 évig épített tuning mocimat!! AS41-es öntvény 1915 ccm 200-as könnyített lendkerék kevlár kuplung erősített kuplungszerkezet. Crmoly lökőrudak Scat 1:1.25-ös himbák Scat tuning tőkék (78g) Scat szeleprugók, Scat szeleprugó tányér , titán szelepvég védő. CB performance nagy nyomású olajpumpa nagy olajhűtő Szétreszelt hengerfej (41.5/35 szelepek) Engle W125-ös vezérmű tengely egyenes fogazású vezérmű kerékkel... Teljes gépmúnka kitágított olajfuratok erősített polírozott hajtókarok és főtengely növelt kompresszió viszony (9.48:1) módosított égéstér... Két teljesen felújított 40-es dellortó karburátor 32-es venturival polírozott színterezett alkatrészekkel... 009-es gyújtás BRISK körelektródás gyertyák karetergáz szellőztető fokolt ékszíjtárcsa...+ kipufogó....
Akit érdekel összeszerelés minden fényképekkel dokumentálva...
650000 Ft... (Nekem kb másfélszer ennyibe van...)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14980 Dátum:
2011 Augusztus 28, 22:51:13 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 28, 22:45:13
lehetséges hogy mondjuk ráfolyt az olaj és megégett a felülete? és mondjuk nem segített rajta leszabályozás sem? bár volt pár hét amíg jó volt....callooknál mikor járt azt hiszem nem rázott
Van automata váltom.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14979 Dátum:
2011 Augusztus 28, 22:50:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 28, 22:46:41
Akkor a kuplung szerkezet is lehet!
Tárcsa & szerkezet már nem az amivel tőled jött a motor - vettem újat mikor rázni kezdett. Az újjal is rázott már tavaly Spa előtt mikor betettük....aztán ősszel le lett szabályozva lendkerék, de 1-2 km mentem csak. Tavasszal callooknál volt az autó....Ő nem tapasztalta a rázást, csak haza úton mikor elhozta nekem.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14978 Dátum:
2011 Augusztus 28, 22:46:41 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 28, 22:45:13
lehetséges hogy mondjuk ráfolyt az olaj és megégett a felülete? és mondjuk nem segített rajta leszabályozás sem? bár volt pár hét amíg jó volt....callooknál mikor járt azt hiszem nem rázott
Akkor a kuplung szerkezet is lehet!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14977 Dátum:
2011 Augusztus 28, 22:45:13 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 28, 22:43:46
keresek 215ös lendkereket akkor!
lehetséges hogy mondjuk ráfolyt az olaj és megégett a felülete? és mondjuk nem segített rajta leszabályozás sem? bár volt pár hét amíg jó volt....callooknál mikor járt azt hiszem nem rázott
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14976 Dátum:
2011 Augusztus 28, 22:43:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 28, 22:40:08
Ezek a bakok, meg átvezető csövek, meg miazmás általában nem okoznak kuplungremegést.
A remegést TAPASZTALATOM SZERINT 90 %-ban a lendkerék okozza. Felület, rossz felületi minőség, ütve futás, vagy ahol a lendkerék a főtengelyre ül, annak a pontatlansága.
Nekem is csinált már meg esztergályos lendkereket, feltettem, szar lett. Levettem, rátettem egy másikat, jó lett. A két felület, aminek jól kell futni a tárcsa súrlódó felülete és az a kis rész, amelyre a főtengely ül, ahol a 4 stift van. Annak ott tisztának és pontosnak kell lenni.
Ha az esztergályos szarul fogja be és ahhoz síkolja a tárcsa felfekvő felületét, akkor nem lesz jó.
keresek 215ös lendkereket akkor!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14975 Dátum:
2011 Augusztus 28, 22:40:08 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 28, 17:32:28
beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)
Ezek a bakok, meg átvezető csövek, meg miazmás általában nem okoznak kuplungremegést.
A remegést TAPASZTALATOM SZERINT 90 %-ban a lendkerék okozza. Felület, rossz felületi minőség, ütve futás, vagy ahol a lendkerék a főtengelyre ül, annak a pontatlansága.
Nekem is csinált már meg esztergályos lendkereket, feltettem, szar lett. Levettem, rátettem egy másikat, jó lett. A két felület, aminek jól kell futni a tárcsa súrlódó felülete és az a kis rész, amelyre a főtengely ül, ahol a 4 stift van. Annak ott tisztának és pontosnak kell lenni.
Ha az esztergályos szarul fogja be és ahhoz síkolja a tárcsa felfekvő felületét, akkor nem lesz jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14974 Dátum:
2011 Augusztus 28, 18:43:53 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 28, 17:32:28
beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)
Hazafelé is végig világított a töltéslámpa
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14973 Dátum:
2011 Augusztus 28, 18:29:18 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Augusztus 28, 17:34:21
kuplung bovden átvezető (bal hátsó keréknél) görbülete rendben van?
új átvezető lett feltéve, rázás maradt -- hogy lehet állítani a görbületét?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14972 Dátum:
2011 Augusztus 28, 17:34:21 »
kuplung bovden átvezető (bal hátsó keréknél) görbülete rendben van?
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 28, 17:32:28
beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14971 Dátum:
2011 Augusztus 28, 17:32:28 »
beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14970 Dátum:
2011 Augusztus 28, 14:50:03 »
Én már nem vagyok biztos semmiben, csak amit már láttam.
Régebben szedtem szét rövid váltókat. A CSP oldalán akkor megadott táblázat szerintem nem volt jó.
Valaki írt is nekik levelet, hogy nem jól van kint az oldalon. A válasz az volt, hogy szerintük meg jó.
Szóval bármi előfordulhat. Igazából nincs nagy különbség a 2 áttétel között.
Bármelyikkel is számol az ember, nagyon nem lő mellé.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 26, 16:15:33
Biztos vagy benne?
Mert szerintem 3.88-as végáttétel nem volt 0.89-es negyedikkel, csak 0.93-assal.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14969 Dátum:
2011 Augusztus 27, 17:14:06 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Augusztus 27, 09:39:11
miért angol a fele?
Mikor kimásoltam az adatokat csp -ről, valószínű úgy maradt. Már sajnos fel sem tűnik, mert lassan több angol cuccot gyártok a gyárban, mint magyart. Betegség, tudom...
VW Beetle - the original since 1938
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14968 Dátum:
2011 Augusztus 27, 12:57:32 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Augusztus 26, 11:30:27
Itt van. Nevezd át xlsx-re
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Augusztus 27, 11:50:01
A fájl nem található a szerverünkön.
Ezt írja ki nekem!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14967 Dátum:
2011 Augusztus 27, 12:17:01 »
Idézetet írta: Zoli - 2011 Augusztus 27, 12:07:53
Köszi
http://sparkafer.blogspot.hu/
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14966 Dátum:
2011 Augusztus 27, 12:07:53 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Augusztus 27, 11:50:01
A fájl nem található a szerverünkön.
Ezt írja ki nekem!
http://hapsi96.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14965 Dátum:
2011 Augusztus 27, 11:50:01 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Augusztus 26, 10:23:39
Egy kis váltó-gumi számolgatós, magamnak csináltam, szerintem tanulságos, mi mennyit jelent...
(Zöld mezőket lehet állítgatni)
http://s3.toldacuccot.hu/letoltes?sid=e5d82fef105e9308bc60347f77716ea1&file=valto_gumi_calc.xls
A fájl nem található a szerverünkön.
Ezt írja ki nekem!
http://sparkafer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
[
183
]
184
185
186
187
188
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...