www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 09:52:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3380481 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15004 Dátum: 2011 Augusztus 30, 10:01:21 »

20 feletti időket mentek a trabik vasárnap... ami alatta az szerintem nem kétütemű volt, vagy agyon volt piszkálva
a 19 mp-et a 0-100-ra írta, a 400 méter gondolom kicsit több idő.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #15003 Dátum: 2011 Augusztus 30, 09:24:36 »

20 feletti időket mentek a trabik vasárnap... ami alatta az szerintem nem kétütemű volt, vagy agyon volt piszkálva
agyon volt reszelve, de az alábbi eredményt a saját szememmel láttam vasárnap délután, azért csodálkoztam rajta rendesen
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #15002 Dátum: 2011 Augusztus 30, 08:46:34 »

en igy jöttem haza sarvartol idaig kb 350 km-t itt egy lampanal mar haldoklott, de hazahozott a garazsig Smiley))))))))))))))
Én egyszer ifjú koromban a Dunakanyarból jöttem BP.re akku nélkül a pupos Watburgal 3 db laposelemmel.Csak a gyujtás kapott áramot,betolták,és hazáig birta.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15001 Dátum: 2011 Augusztus 30, 08:43:36 »

Hol? Melyik mérőműszer?
Nem tudom, hogy a trabit hol mérték, milyen motor volt benne azon kívül, hogy kétütemű...
Az én mért időim hiteles, versenysorozaton mért idők.
Egyébként lazán mehet 18.9-et egy kétütemű motoros trabi. Nekem a széria 1,6 1db központi regiszter Weberrel 18,2-t tudott és valjuk be, hogy egy széria 1,6 motoros bogár nagyon nem versenyautó...


20 feletti időket mentek a trabik vasárnap... ami alatta az szerintem nem kétütemű volt, vagy agyon volt piszkálva

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15000 Dátum: 2011 Augusztus 30, 08:41:47 »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14999 Dátum: 2011 Augusztus 30, 06:49:40 »

Hol? Melyik mérőműszer?
Nem tudom, hogy a trabit hol mérték, milyen motor volt benne azon kívül, hogy kétütemű...
Az én mért időim hiteles, versenysorozaton mért idők.
Egyébként lazán mehet 18.9-et egy kétütemű motoros trabi. Nekem a széria 1,6 1db központi regiszter Weberrel 18,2-t tudott és valjuk be, hogy egy széria 1,6 motoros bogár nagyon nem versenyautó...

« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 30, 06:56:36 írta callook »

Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #14998 Dátum: 2011 Augusztus 29, 22:52:55 »

« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 29, 22:55:55 írta martonmany »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14997 Dátum: 2011 Augusztus 29, 22:28:51 »

Most megnéztem a timeslip-jeim:

Az 1,6 motornál az 1/4 mérföldes időim különbsége már 1/8 mérföldnél is ott vannak, illetve a 60 lábnál is. Magyarul, ott szinte csak a rajt jelentette nálam a kölönbséget (17,2 és 17,6 között szórtam)

Viszont a 2,0 motornál ahol szintén 0,4 másodperces szórás volt az 1/4 mérföldes időknél (15,2-15,6), ott a 60 lábas időkben max 0,1 másodperc volt a szórás de az 1/8 mérföldes időnél már megjelent a végleges 0,4-es különbség. Ez annak tudható be, hogy ez a motor nekem rohadtul forgatta a kerekeit (60 lábon keresztül) és itt az számított, hogy a 60 láb és 1/8 mérföld között mikor tapadt be...

ó, értem Smiley
látszik hogy nem szoktam gyorsulni. de akkor mégis jó volt a tipp, csak alulbecsültem az 1.6ot

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14996 Dátum: 2011 Augusztus 29, 22:14:38 »

ó, értem Smiley
látszik hogy nem szoktam gyorsulni. de akkor mégis jó volt a tipp, csak alulbecsültem az 1.6ot
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14995 Dátum: 2011 Augusztus 29, 22:12:08 »

195-ös gumikat és a leghosszabb váltóval...

Nem mindegy, hogy elrúgod, ahogy én tettem anno 1,6-tal: gázpöckölgetve leléptem a kuplungról és szartam rá, hogy leszakadtak a bakok, vagy csinálsz egy szolíd rajtot (mert szerintem vw1966 nem rúgta még így el...)
De pl. amióta kész a 2000ccm motor, azóta azt sem rúgtam el igazán, mert a váltólefogatásom még nincs kész és nem akartam szétküldeni a bakokat...
És ahogy Maresz írja, 1,6 tudja rendesen forgatni a gumikat... Nekem az 1,6 anno csúcsformában Fertőszentmiklóson még másodikban lazán nyikkant egyet...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14994 Dátum: 2011 Augusztus 29, 22:09:54 »

Nem mindegy, hogy elrúgod, ahogy én tettem anno 1,6-tal: gázpöckölgetve leléptem a kuplungról és szartam rá, hogy leszakadtak a bakok, vagy csinálsz egy szolíd rajtot (mert szerintem vw1966 nem rúgta még így el...)
De pl. amióta kész a 2000ccm motor, azóta azt sem rúgtam el igazán, mert a váltólefogatásom még nincs kész és nem akartam szétküldeni a bakokat...
És ahogy Maresz írja, 1,6 tudja rendesen forgatni a gumikat... Nekem az 1,6 anno csúcsformában Fertőszentmiklóson még másodikban lazán nyikkant egyet...

hmm.. hol lehet azt a fél másodpercet elveszíteni a reakciódiőn kívül? még arra tudnék tippelni, hogy megforgatja a kereket, de 1.6nál ez talán nem fenyeget

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14993 Dátum: 2011 Augusztus 29, 22:04:38 »

hmm.. hol lehet azt a fél másodpercet elveszíteni a reakciódiőn kívül? még arra tudnék tippelni, hogy megforgatja a kereket, de 1.6nál ez talán nem fenyeget
mi?17es kerékkel  ellen kellet kormányozni .....

15el meg picit vizes és halál......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14992 Dátum: 2011 Augusztus 29, 21:59:22 »

gyakorlatilag ott még jó kuplunggal is 5 tized különbség lehet egy jó és egy rossz rajt között (leszámítva a reakcióidőt)...
hmm.. hol lehet azt a fél másodpercet elveszíteni a reakciódiőn kívül? még arra tudnék tippelni, hogy megforgatja a kereket, de 1.6nál ez talán nem fenyeget
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14991 Dátum: 2011 Augusztus 29, 21:55:19 »

Ki kell azt is próbálni, hogy nem húzol negyediket... Lehet jobb az idő, ha végigkínzod harmadikban, mintha a vége előtt csinálsz egy gázelvételt és áttolod 4-be... No meg a rajt... gyakorlatilag ott még jó kuplunggal is 5 tized különbség lehet egy jó és egy rossz rajt között (leszámítva a reakcióidőt)...

szerintem rajton múlott....nagyon jól elforog alig kellett negyediket húznom éppen csak végén

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14990 Dátum: 2011 Augusztus 29, 21:37:46 »

Természetesen az 1,6 motorral...

szerintem rajton múlott....nagyon jól elforog alig kellett negyediket húznom éppen csak végén
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14989 Dátum: 2011 Augusztus 29, 21:34:19 »

Természetesen az 1,6 motorral...

Nekem csak 17.2 sikerült  Embarrassed Viszont széria fejekkel, széria tengellyel...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14988 Dátum: 2011 Augusztus 29, 21:33:55 »

Nekem csak 17.2 sikerült  Embarrassed Viszont széria fejekkel, széria tengellyel...

top 16.9

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14987 Dátum: 2011 Augusztus 29, 21:28:29 »

-- 1.6 KS henger dugó, W100 2*idf36 weber, 043as széria VW hengerfej, német 009 --- 14.500km van benne, szinte minden új volt anno.

-- eddig kétszer gyorsultam életemben Kiskunlacházán ott 19.124 volt azt hiszem.... most meg 18.689...szerintem ennél sokkal jobbnak kéne lenni, és igazából az elrajtolással volt gond (kuplung)
top 16.9

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14986 Dátum: 2011 Augusztus 29, 21:21:06 »

-- 1.6 KS henger dugó, W100 2*idf36 weber, 043as széria VW hengerfej, német 009 --- 14.500km van benne, szinte minden új volt anno.

-- eddig kétszer gyorsultam életemben Kiskunlacházán ott 19.124 volt azt hiszem.... most meg 18.689...szerintem ennél sokkal jobbnak kéne lenni, és igazából az elrajtolással volt gond (kuplung)
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #14985 Dátum: 2011 Augusztus 29, 21:10:55 »

beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #14984 Dátum: 2011 Augusztus 29, 18:30:42 »

en igy jöttem haza sarvartol idaig kb 350 km-t itt egy lampanal mar haldoklott, de hazahozott a garazsig Smiley))))))))))))))
Hali!
Üdv újra a fórumon!! Wink Grin
Vagy el sem mentél?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #14983 Dátum: 2011 Augusztus 29, 15:58:31 »


Hazafelé is végig világított a töltéslámpa Undecided

en igy jöttem haza sarvartol idaig kb 350 km-t itt egy lampanal mar haldoklott, de hazahozott a garazsig Smiley))))))))))))))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14982 Dátum: 2011 Augusztus 29, 12:45:12 »

 Undecided
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2031121/Kasey-Dixon-Grainger-23-dies-130mph-finishing-line-crash-car-rolls-catches-fire.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14981 Dátum: 2011 Augusztus 29, 00:59:00 »

Sziasztok!!
Eladom 3 évig épített tuning mocimat!! AS41-es öntvény 1915 ccm 200-as könnyített lendkerék kevlár kuplung erősített kuplungszerkezet. Crmoly lökőrudak Scat 1:1.25-ös himbák Scat tuning tőkék (78g) Scat szeleprugók, Scat szeleprugó tányér , titán szelepvég védő. CB performance nagy nyomású olajpumpa nagy olajhűtő Szétreszelt hengerfej (41.5/35 szelepek) Engle W125-ös vezérmű tengely egyenes fogazású vezérmű kerékkel... Teljes gépmúnka kitágított olajfuratok erősített polírozott hajtókarok és főtengely növelt kompresszió viszony (9.48:1) módosított égéstér... Két teljesen felújított 40-es dellortó karburátor 32-es venturival polírozott színterezett alkatrészekkel...  009-es gyújtás BRISK körelektródás gyertyák karetergáz szellőztető fokolt ékszíjtárcsa...+ kipufogó....
Akit érdekel összeszerelés minden fényképekkel dokumentálva...
650000 Ft... (Nekem kb másfélszer ennyibe van...)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14980 Dátum: 2011 Augusztus 28, 22:51:13 »

lehetséges hogy mondjuk ráfolyt az olaj és megégett a felülete? és mondjuk nem segített rajta leszabályozás sem? bár volt pár hét amíg jó volt....callooknál mikor járt azt hiszem nem rázott
Van automata váltom. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14979 Dátum: 2011 Augusztus 28, 22:50:28 »


Akkor a kuplung szerkezet is lehet!
Tárcsa & szerkezet már nem az amivel tőled jött a motor - vettem újat mikor rázni kezdett. Az újjal is rázott már tavaly Spa előtt mikor betettük....aztán ősszel le lett szabályozva lendkerék, de 1-2 km mentem csak. Tavasszal callooknál volt az autó....Ő nem tapasztalta a rázást, csak haza úton mikor elhozta nekem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14978 Dátum: 2011 Augusztus 28, 22:46:41 »

lehetséges hogy mondjuk ráfolyt az olaj és megégett a felülete? és mondjuk nem segített rajta leszabályozás sem? bár volt pár hét amíg jó volt....callooknál mikor járt azt hiszem nem rázott


Akkor a kuplung szerkezet is lehet!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14977 Dátum: 2011 Augusztus 28, 22:45:13 »

keresek 215ös lendkereket akkor!
lehetséges hogy mondjuk ráfolyt az olaj és megégett a felülete? és mondjuk nem segített rajta leszabályozás sem? bár volt pár hét amíg jó volt....callooknál mikor járt azt hiszem nem rázott
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14976 Dátum: 2011 Augusztus 28, 22:43:46 »


Ezek a bakok, meg átvezető csövek, meg miazmás általában nem okoznak kuplungremegést.

A remegést TAPASZTALATOM SZERINT 90 %-ban a lendkerék okozza. Felület, rossz felületi minőség, ütve futás, vagy ahol a lendkerék a főtengelyre ül, annak a pontatlansága.

Nekem is csinált már meg esztergályos lendkereket, feltettem, szar lett. Levettem, rátettem egy másikat, jó lett. A két felület, aminek jól kell futni a tárcsa súrlódó felülete és az a kis rész, amelyre a főtengely ül, ahol a 4 stift van. Annak ott tisztának és pontosnak kell lenni.

Ha az esztergályos szarul fogja be és ahhoz síkolja a tárcsa felfekvő felületét, akkor nem lesz jó.

keresek 215ös lendkereket akkor!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14975 Dátum: 2011 Augusztus 28, 22:40:08 »

beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)


Ezek a bakok, meg átvezető csövek, meg miazmás általában nem okoznak kuplungremegést.

A remegést TAPASZTALATOM SZERINT 90 %-ban a lendkerék okozza. Felület, rossz felületi minőség, ütve futás, vagy ahol a lendkerék a főtengelyre ül, annak a pontatlansága.

Nekem is csinált már meg esztergályos lendkereket, feltettem, szar lett. Levettem, rátettem egy másikat, jó lett. A két felület, aminek jól kell futni a tárcsa súrlódó felülete és az a kis rész, amelyre a főtengely ül, ahol a 4 stift van. Annak ott tisztának és pontosnak kell lenni.

Ha az esztergályos szarul fogja be és ahhoz síkolja a tárcsa felfekvő felületét, akkor nem lesz jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14974 Dátum: 2011 Augusztus 28, 18:43:53 »

beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)


Hazafelé is végig világított a töltéslámpa Undecided


[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14973 Dátum: 2011 Augusztus 28, 18:29:18 »

kuplung bovden átvezető (bal hátsó keréknél) görbülete rendben van?

új átvezető lett feltéve, rázás maradt -- hogy lehet állítani a görbületét?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14972 Dátum: 2011 Augusztus 28, 17:34:21 »

kuplung bovden átvezető (bal hátsó keréknél) görbülete rendben van?

beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14971 Dátum: 2011 Augusztus 28, 17:32:28 »

beszélgessünk rázkódó kuplungról
- egész Audi verseny alatt zavart
- ma meg nem tudtam normálisan rajtolni Fertőszentmiklóson így 18.689 lett a legjobb időm mert szörnyen rázott (3futamot mentem)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14970 Dátum: 2011 Augusztus 28, 14:50:03 »

Én már nem vagyok biztos semmiben, csak amit már láttam.

Régebben szedtem szét rövid váltókat. A CSP oldalán akkor megadott táblázat szerintem nem volt jó.
Valaki írt is nekik levelet, hogy nem jól van kint az oldalon. A válasz az volt, hogy szerintük meg jó.

Szóval bármi előfordulhat. Igazából nincs nagy különbség a 2 áttétel között.
Bármelyikkel is számol az ember, nagyon nem lő mellé.


Biztos vagy benne?

Mert szerintem 3.88-as végáttétel nem volt 0.89-es negyedikkel, csak 0.93-assal.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14969 Dátum: 2011 Augusztus 27, 17:14:06 »

miért angol a fele?
Mikor kimásoltam az adatokat csp -ről, valószínű úgy maradt. Már sajnos fel sem tűnik, mert lassan több angol cuccot gyártok a gyárban, mint magyart. Betegség, tudom...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14968 Dátum: 2011 Augusztus 27, 12:57:32 »

Itt van. Nevezd át xlsx-re

A fájl nem található a szerverünkön.

Ezt írja ki nekem! Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #14967 Dátum: 2011 Augusztus 27, 12:17:01 »

Köszi

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #14966 Dátum: 2011 Augusztus 27, 12:07:53 »

A fájl nem található a szerverünkön.

Ezt írja ki nekem! Huh

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #14965 Dátum: 2011 Augusztus 27, 11:50:01 »

Egy kis váltó-gumi számolgatós, magamnak csináltam, szerintem tanulságos, mi mennyit jelent...
(Zöld mezőket lehet állítgatni)
http://s3.toldacuccot.hu/letoltes?sid=e5d82fef105e9308bc60347f77716ea1&file=valto_gumi_calc.xls

A fájl nem található a szerverünkön.

Ezt írja ki nekem! Huh

Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.