www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:53:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3375600 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15164 Dátum: 2011 Szeptember 09, 12:00:13 »

az nem jó hely.
a légszűrő után, a fojtószelep elé kellene tenni, de bogáron ugye elég kevés itt hely.

Fojtószelep után a szívócsőbe kell tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15163 Dátum: 2011 Szeptember 09, 11:44:00 »

levegő szűrő ház?
az nem jó hely.
a légszűrő után, a fojtószelep elé kellene tenni, de bogáron ugye elég kevés itt hely.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15162 Dátum: 2011 Szeptember 09, 11:03:56 »


itt jegyezném meg hogy van eladó ilyen jellegű komplett elektronikus gyújtásom Roll Eyes  vizesboxer (digijet vagy mi a tököm) fixes elosztó roxracingos igc írható gyújtásidőzítő modullal + tirisztor+ trafó komplett

Mennyit kérsz érte?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15161 Dátum: 2011 Szeptember 09, 10:59:33 »

gondolom a szívócsőbe  bár ez megint szoptatólavinát indítana
ahogy nézem:http://www.geree.hu/2011/03/map-szenzor-gubancok/
Csodálatos dolgok ezek arra, hogy elbasszatok egy egyszerű konstrukciót. Maresz meg csinál egy 1776 -ot feleennyiből, ami MEGY.
Tongue

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15160 Dátum: 2011 Szeptember 09, 10:44:46 »

bogáron hova teszed a map szenzort?
gondolom a szívócsőbe  bár ez megint szoptatólavinát indítana
ahogy nézem:http://www.geree.hu/2011/03/map-szenzor-gubancok/

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15159 Dátum: 2011 Szeptember 09, 10:43:02 »

bogáron hova teszed a map szenzort?
levegő szűrő ház?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15158 Dátum: 2011 Szeptember 09, 10:34:33 »

bakker! ennek van mapszenzora  Shocked  ez a gyújtás a fordulat mellett érzi mekkora gázt nyomsz
bogáron hova teszed a map szenzort?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15157 Dátum: 2011 Szeptember 09, 10:28:08 »

Van egy olyan jelenség az autómmal, hogy 2000 és 2300 fordulat között nagyon hangos lesz a motor, majd fokozatosan elhalkul.
Nem tudom, hogy a kipufogó vagy a karbi szól, de nagyon hagos, nem is jó vele 80-nal utazni, 110-nél csendesebb.


Szerintetek ez lehet attól, hogy az osztófej indokolatlanul nagy előgyújtást ad ebben a tartományban?


Csörögni nem csörög.
Azt gondolnám, igen. Egyrészt elméletben általában pont közepes fordulat-tartományban van legközelebb a kopogási határ (gondolom leromló töltési hatásfok miatt), másrészt bogárnál jól hallani a hangosodást még a csörgés előtt, ez meg tapasztalat. Egy vizesnél a picit magasabb hőfok jelez ilyenkor, az a baj, az olaj lassabban reagál.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15156 Dátum: 2011 Szeptember 09, 09:06:54 »

Van egy olyan jelenség az autómmal, hogy 2000 és 2300 fordulat között nagyon hangos lesz a motor, majd fokozatosan elhalkul.
Nem tudom, hogy a kipufogó vagy a karbi szól, de nagyon hagos, nem is jó vele 80-nal utazni, 110-nél csendesebb.


Szerintetek ez lehet attól, hogy az osztófej indokolatlanul nagy előgyújtást ad ebben a tartományban?


Csörögni nem csörög.
A motor amin az az elosztó volt, ott 2500prm +-100prm volt az üzemi és maximális fordulat. Ebből gondolom hogy ebben a tartományban ráteszi a teljes előgyújtást.
 Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15155 Dátum: 2011 Szeptember 09, 08:56:40 »

bakker! ennek van mapszenzora  Shocked  ez a gyújtás a fordulat mellett érzi mekkora gázt nyomsz

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15154 Dátum: 2011 Szeptember 09, 08:52:35 »

én ezen a videón azt vélem felfedezni hogy nem történik semmi Undecided
itt már csinál valamit..
http://www.youtube.com/watch?v=5O1rnOrhX-U&feature=related
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15153 Dátum: 2011 Szeptember 09, 08:52:04 »

Pedig az, soros porton programozható. Gondolom az előgyújtást meg ilyeneket.
igen.
nincs benne sem röpsúlyos sem vákumos szabályzás te írhatod meg a "görbét"
jó -jó de nem olyan nagy szám mert nincs a rendszerbe map-szenzor így nem lesz terhelésfüggő
arra viszont nagyon jó hogy ki kisérletezd milyen fordulaton milyen előgyújtás az ideális vagy Stunt megtudhatná hogy valóban nagy-e az előgyújtása 2000/percnél
itt jegyezném meg hogy van eladó ilyen jellegű komplett elektronikus gyújtásom Roll Eyes  vizesboxer (digijet vagy mi a tököm) fixes elosztó roxracingos igc írható gyújtásidőzítő modullal + tirisztor+ trafó komplett

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15152 Dátum: 2011 Szeptember 09, 08:38:42 »

itt van egy tecső videó, ezen azt vélem felfedezni, hogy fasza gyújtástérképet lehet neki adni (na jó nem térkép, hanem görbe vagy ilyesmi)
http://www.youtube.com/watch?v=yLcY-LWzD5I
én ezen a videón azt vélem felfedezni hogy nem történik semmi Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15151 Dátum: 2011 Szeptember 09, 08:30:44 »

tudom, hogy egy kis huje vagyok, de valaki elmondaná, ez mi ?

<beszúrt kép törölve>

a "digitális gyújtás" választ nem fogadom el  Cool

itt van egy tecső videó, ezen azt vélem felfedezni, hogy fasza gyújtástérképet lehet neki adni (na jó nem térkép, hanem görbe vagy ilyesmi)
http://www.youtube.com/watch?v=yLcY-LWzD5I



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15150 Dátum: 2011 Szeptember 09, 08:11:34 »

a "digitális gyújtás" választ nem fogadom el  Cool
Pedig az, soros porton programozható. Gondolom az előgyújtást meg ilyeneket.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15149 Dátum: 2011 Szeptember 09, 07:57:34 »

tudom, hogy egy kis huje vagyok, de valaki elmondaná, ez mi ?

<beszúrt kép törölve>

a "digitális gyújtás" választ nem fogadom el  Cool

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15148 Dátum: 2011 Szeptember 09, 07:39:43 »

tudom, hogy egy kis huje vagyok, de valaki elmondaná, ez mi ?



a "digitális gyújtás" választ nem fogadom el  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15147 Dátum: 2011 Szeptember 09, 05:04:34 »

Az enyém is ilyen.

az én autóm is ilyen volt pont
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15146 Dátum: 2011 Szeptember 08, 23:21:06 »

Van egy olyan jelenség az autómmal, hogy 2000 és 2300 fordulat között nagyon hangos lesz a motor, majd fokozatosan elhalkul.
Nem tudom, hogy a kipufogó vagy a karbi szól, de nagyon hagos, nem is jó vele 80-nal utazni, 110-nél csendesebb.


Szerintetek ez lehet attól, hogy az osztófej indokolatlanul nagy előgyújtást ad ebben a tartományban?


Csörögni nem csörög.
én nem hinném hogy kicsit nagyobb előgyújtástól meghangosodik ,szerintem 2ezres fordulaton el lehet menni 15fokig ,bár érdekes hogy a 009es szerű gyújtások pont ezen a fordulaton nem húznak még rá semmit, illetve a rugó nélküli kalapács  rögtön beindulás után ad 6-8fokot aztán a másik csak 2500tól növeli....
szerintem ezen a fordulaton még hallani minden zörejt rezgést szívászajt összeadva és nem nyomja el a menetzaj gördülésizaj meg szélzaj.... az én autóm is ilyen volt pont, aztán beraktam a hátsó ülést és megváltozott belül a hangja  Undecided

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15145 Dátum: 2011 Szeptember 08, 22:43:17 »

  ...

 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15144 Dátum: 2011 Szeptember 08, 22:39:04 »

Van egy olyan jelenség az autómmal, hogy 2000 és 2300 fordulat között nagyon hangos lesz a motor, majd fokozatosan elhalkul.
Nem tudom, hogy a kipufogó vagy a karbi szól, de nagyon hagos, nem is jó vele 80-nal utazni, 110-nél csendesebb.


Szerintetek ez lehet attól, hogy az osztófej indokolatlanul nagy előgyújtást ad ebben a tartományban?


Csörögni nem csörög.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15143 Dátum: 2011 Szeptember 08, 22:35:29 »

Sík úton menne az autó 200-at.
csak Leon meg nem tudja  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15142 Dátum: 2011 Szeptember 08, 22:34:37 »

Péceli emelkedőn felfelé az M0-ás új szakaszán GPS 180 km/h és nem nyomtam padlót, és csak azért nem mentem gyorsabban nehogy elb*szódjon a km óra, mert elérte a mutató a nulla ütközőjét a másik oldalról.
Emelkedőn felfelé.

Sík úton menne az autó 200-at.
az állatja Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15141 Dátum: 2011 Szeptember 08, 22:27:00 »



Péceli emelkedőn felfelé az M0-ás új szakaszán GPS 180 km/h és nem nyomtam padlót, és csak azért nem mentem gyorsabban nehogy elb*szódjon a km óra, mert elérte a mutató a nulla ütközőjét a másik oldalról.
Emelkedőn felfelé.

Sík úton menne az autó 200-at.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15140 Dátum: 2011 Szeptember 08, 21:15:14 »


Nem gondolkodtál rajta,hogy ha már kasznielemeket cseréltél az autón,fényezőnél járt,hogy krómmentesíted az autót,hogy még közelebb hozd a german stílushoz?
A króm első indexet levenném a sárvédő tetejéről,és fehér színű búrával betenném egy színrefújt első lökősbe.(Nem kéne ezeket a szép lökhárítókat lefújni,el lehetne ezeket tenni,valami szakadtab lökősöket amik már úgysem szépek,azokat az autó színére fényeztetni.De más krómalkatrészekkel is szintén meg lehetne csinálni.Szerintem még itt a fórumon is adnának sokan olyan szépséghibás alkatrészeket,amiket le tudnál fényeztetni.Aztán ha uncsi lenne ez a stílus,pár órás munkával visszahozható lenne az autó,a mostani krómos állapotába.
A gyári narancssárga-piros hátsólámpát is lecserélném valami vagányabra,ahogy Leon is írta.

Nem leszólni akarom,mert így is ritka gyönyörű az autó,de apró dolgok,amik még dögösebbé tennék ezt a vadállatot! Wink

1303LS
« Hozzászólás #15139 Dátum: 2011 Szeptember 08, 20:29:31 »

Mindegy, h. 1200 v. 1600, gyári környéki motorok esetén általánosságban kérdezem. 1600 -nál mondjuk jobban érezhető lehet, ha van valami... főleg alacsony fordulati gázcsere.
(1200 -nél amúgy is a HF a gyenge pont, nem a köbcentitől lett 44LE az 1,3 duplaszívós...)
Nekem monza vég van benne, a képről nem látom jól, hogy a Mareszé olyan-e.
Öblösödő végű sokéves nagyon stíbil krómozással.
Némi erősödést mintha én is éreztem volna, de inkább betudtam az öblösebb hangnak és virtuális nyomatékplussznak.  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15138 Dátum: 2011 Szeptember 08, 12:58:24 »

nemtom nem lebecsmérlem de az 1200est nem figyeltem h jobb e töle......
Mindegy, h. 1200 v. 1600, gyári környéki motorok esetén általánosságban kérdezem. 1600 -nál mondjuk jobban érezhető lehet, ha van valami... főleg alacsony fordulati gázcsere.
(1200 -nél amúgy is a HF a gyenge pont, nem a köbcentitől lett 44LE az 1,3 duplaszívós...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15137 Dátum: 2011 Szeptember 08, 12:22:01 »

1385
nem az övére irtam kérdezte mi tapasztalatom arra irtam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15136 Dátum: 2011 Szeptember 08, 12:03:06 »

nemtom nem lebecsmérlem de az 1200est nem figyeltem h jobb e töle......

1385

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15135 Dátum: 2011 Szeptember 08, 11:56:18 »

Köszi, ez tetszik. Van különbség, vagy csak látvány és hang?
nemtom nem lebecsmérlem de az 1200est nem figyeltem h jobb e töle......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15134 Dátum: 2011 Szeptember 08, 11:39:59 »

A fojtás mértéke nagyon függ attól, hogy meddig van betolva. Ha kihúzod, esetleg le is rövidíted, akkor kisebb a fojtása a Monza végnek.

A lerövidítés nem csak egy egyszerű vágás, mert a belsejét kicsit meg kell mókolni, hegeszteni, rápöttyözni, hogy a belső perforált lemez ne lebegjen.
A betolásos dolgot tudom, elvileg a dobban a dob furulyatartó végeiben ért csak végig a régi is. Mondjuk ezek a kvázi gyáriak rövidebbek, mint a régi rozsdamentes, lehet, hogy ez volt az oka, hogy kis fordulaton nem szellőzött rendesen. Vicces, nem gondoltam volna, hogy számít, de mondhatni mérhető volt, óra szerint kb. 10 km/h -val alacsonyabb sebességig bírta ugyanazt a sebességfokozatot.

Egyébként a "How to soup up..." könyv szerint a gyári dob fojtásáért javarészt a furulya a felelős, kisebb mértékben a dob, ott is írtak "herélt" furulyáról...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 08, 11:42:11 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15133 Dátum: 2011 Szeptember 08, 11:37:25 »

És ha tetszene a reggelizőasztal hátsó spoiler (turbo look) és a dupla lámpás első sárvédő, akkor azt is rátenném.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15132 Dátum: 2011 Szeptember 08, 11:36:52 »

Köszi, ez tetszik. Van különbség, vagy csak látvány és hang?

A fojtás mértéke nagyon függ attól, hogy meddig van betolva. Ha kihúzod, esetleg le is rövidíted, akkor kisebb a fojtása a Monza végnek.

A lerövidítés nem csak egy egyszerű vágás, mert a belsejét kicsit meg kell mókolni, hegeszteni, rápöttyözni, hogy a belső perforált lemez ne lebegjen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15131 Dátum: 2011 Szeptember 08, 11:34:35 »

ez a monza
Köszi, ez tetszik. Van különbség, vagy csak látvány és hang?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15130 Dátum: 2011 Szeptember 08, 11:33:05 »

Nem gondolkodtál rajta,hogy ha már kasznielemeket cseréltél az autón,fényezőnél járt,hogy krómmentesíted az autót,hogy még közelebb hozd a german stílushoz?
A króm első indexet levenném a sárvédő tetejéről,és fehér színű búrával betenném egy színrefújt első lökősbe.(Nem kéne ezeket a szép lökhárítókat lefújni,el lehetne ezeket tenni,valami szakadtab lökősöket amik már úgysem szépek,azokat az autó színére fényeztetni.De más krómalkatrészekkel is szintén meg lehetne csinálni.Szerintem még itt a fórumon is adnának sokan olyan szépséghibás alkatrészeket,amiket le tudnál fényeztetni.Aztán ha uncsi lenne ez a stílus,pár órás munkával visszahozható lenne az autó,a mostani krómos állapotába.
A gyári narancssárga-piros hátsólámpát is lecserélném valami vagányabra,ahogy Leon is írta.

Nem leszólni akarom,mert így is ritka gyönyörű az autó,de apró dolgok,amik még dögösebbé tennék ezt a vadállatot! Wink



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15129 Dátum: 2011 Szeptember 08, 10:48:51 »

Kb. gyárias kinézetet szeretnék, tudom, h. a csőkígyó a fasza... Másrészt maradok fordulatban 4500 alatt, tehát elég is. A Monzára kíváncsi vagyok, ez a ferdén lecsapott végű, ugye?
ez a monza

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15128 Dátum: 2011 Szeptember 08, 10:39:26 »

Kb. gyárias kinézetet szeretnék, tudom, h. a csőkígyó a fasza... Másrészt maradok fordulatban 4500 alatt, tehát elég is. A Monzára kíváncsi vagyok, ez a ferdén lecsapott végű, ugye?
nem, a monza vég csak öblösebb, mint a gyári. a monza gt kipuff az egy komplett rendszer, annak asszem ferdén csapott csöve van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15127 Dátum: 2011 Szeptember 08, 10:36:21 »

hurkatöltő  Evil
Kb. gyárias kinézetet szeretnék, tudom, h. a csőkígyó a fasza... Másrészt maradok fordulatban 4500 alatt, tehát elég is. A Monzára kíváncsi vagyok, ez a ferdén lecsapott végű, ugye?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15126 Dátum: 2011 Szeptember 08, 10:32:30 »

Valaki tud konkrétumot kisebb folytású furulyákról? (Pl. melyek ezek, tapasztalat, stb.)
(Hétvégén kilőtte a fasza rozsdamenteset a Hungárián, nem is tudom hol, utána viszont lett lent nyomaték, meg sportmotor hang. Smiley  Aztán beraktam a régi, kiégett gyári krómozott vésztartalékokat, és érezhetően nyomatékosabb alul, felül nem változott semmi, ott a HF korlátoz).
hurkatöltő  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15125 Dátum: 2011 Szeptember 08, 10:22:46 »

Próbálj meg egy Monza fantázia nevű furulyát. A kiszeded a dobból, kölcsön is tudok adni.

Valaki tud konkrétumot kisebb folytású furulyákról? (Pl. melyek ezek, tapasztalat, stb.)
(Hétvégén kilőtte a fasza rozsdamenteset a Hungárián, nem is tudom hol, utána viszont lett lent nyomaték, meg sportmotor hang. Smiley  Aztán beraktam a régi, kiégett gyári krómozott vésztartalékokat, és érezhetően nyomatékosabb alul, felül nem változott semmi, ott a HF korlátoz).
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.