www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 13:13:58
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3373719 alkalommal)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16444 Dátum:
2012 Március 06, 06:06:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 05, 22:24:47
jó leirják...
2 motor nem egyforma....
műszer nélkül....max szagra állit.........
itt 1397 felhasználoból mennyi ember nek van co vagy afr müszere meg szinkron teszterre strobi,zárszög méröje?
Max 10? Akinek van tudja is használni amugy meg minek?
ez mind van: -)
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16443 Dátum:
2012 Március 05, 23:57:09 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 05, 21:10:55
Ne haragudj, de az alapokkal sem vagy tisztában.
Azt gondolom, hogy ha Callooknak írtál volna egy levelet John Conolly helyett jobban jártál volna. Tudom, hogy John az Aircooled.net alapítója és nagy agya, de ezeket a kérdéseket azt gondolom más is meg tudta volna válaszolni.
Ne haragudj, hogy ezt írom, de ez nagyjából olyan, mintha felhívnám Gordon Ramsay-t, hogy hogyan kell teát főzni.
A 13.5-14.1 a sztöchiometrikus arány, vagyis légviszony. 1 egység benzinhez 13.5 egység levegőt adagol a karburátor.
teljes terleésnél, padlógázon 11.8-ra szokás fúvókázni, részterehésen, tehát 100-zal utazva 15-17 között, de mindig teljes terhelésre fúvókázunk, a többit a karburátor csinálja.
Az alapjárati CO valahol 2-5 között szokott lenni.
Én még nem olvastam 14,6 alatti értéket sztöchiometrikus arányra, esetleg valami 100+++ feletti oktánszámnál.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16442 Dátum:
2012 Március 05, 22:36:45 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Március 05, 22:33:02
Azért egy tuninggal foglalkozó kiadványban, sztem kb 2 A4-es oldalt megérne... Kiindulási pontnak pedig sokan hálásak lennének érte. Egy co mérő szinkronteszter stb ma már nem a világ vége anyagilag, főleg ha százezres motorokról beszélünk.
és használni is tudják ?vagy jó értik hogy lampda 1 ...dehogy mit jelent tuti fix fogalma nincs 10ból 9 hobbistának....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16441 Dátum:
2012 Március 05, 22:33:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 05, 22:24:47
jó leirják...
2 motor nem egyforma....
műszer nélkül....max szagra állit.........
itt 1397 felhasználoból mennyi ember nek van co vagy afr müszere meg szinkron teszterre strobi,zárszög méröje?
Max 10? Akinek van tudja is használni amugy meg minek?
Azért egy tuninggal foglalkozó kiadványban, sztem kb 2 A4-es oldalt megérne... Kiindulási pontnak pedig sokan hálásak lennének érte. Egy co mérő szinkronteszter stb ma már nem a világ vége anyagilag, főleg ha százezres motorokról beszélünk.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16440 Dátum:
2012 Március 05, 22:24:47 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Március 05, 22:18:28
jó leirják...
2 motor nem egyforma....
műszer nélkül....max szagra állit.........
itt 1397 felhasználoból mennyi ember nek van co vagy afr müszere meg szinkron teszterre strobi,zárszög méröje?
Max 10? Akinek van tudja is használni amugy meg minek?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16439 Dátum:
2012 Március 05, 22:18:28 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 05, 22:05:15
Ne érts félre, nem bántásból írtam, jó is, hogy megkérdezed.
Egyébként én nem kedvelem John-t, de elismerem a tudását.
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 22:22:02 írta Robpanzer
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16438 Dátum:
2012 Március 05, 22:05:15 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Március 05, 21:48:23
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 05, 21:10:55
Ne haragudj, de az alapokkal sem vagy tisztában.
Azt gondolom, hogy ha Callooknak írtál volna egy levelet John Conolly helyett jobban jártál volna. Tudom, hogy John az Aircooled.net alapítója és nagy agya, de ezeket a kérdéseket azt gondolom más is meg tudta volna válaszolni.
Ne haragudj, hogy ezt írom, de ez nagyjából olyan, mintha felhívnám Gordon Ramsay-t, hogy hogyan kell teát főzni.
A 13.5-14.1 a sztöchiometrikus arány, vagyis légviszony. 1 egység benzinhez 13.5 egység levegőt adagol a karburátor.
teljes terleésnél, padlógázon 11.8-ra szokás fúvókázni, részterehésen, tehát 100-zal utazva 15-17 között, de mindig teljes terhelésre fúvókázunk, a többit a karburátor csinálja.
Az alapjárati CO valahol 2-5 között szokott lenni.
Ne érts félre, nem bántásból írtam, jó is, hogy megkérdezed.
Egyébként én nem kedvelem John-t, de elismerem a tudását.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16437 Dátum:
2012 Március 05, 21:48:23 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 05, 21:10:55
Ne haragudj, de az alapokkal sem vagy tisztában.
Azt gondolom, hogy ha Callooknak írtál volna egy levelet John Conolly helyett jobban jártál volna. Tudom, hogy John az Aircooled.net alapítója és nagy agya, de ezeket a kérdéseket azt gondolom más is meg tudta volna válaszolni.
Ne haragudj, hogy ezt írom, de ez nagyjából olyan, mintha felhívnám Gordon Ramsay-t, hogy hogyan kell teát főzni.
A 13.5-14.1 a sztöchiometrikus arány, vagyis légviszony. 1 egység benzinhez 13.5 egység levegőt adagol a karburátor.
teljes terleésnél, padlógázon 11.8-ra szokás fúvókázni, részterehésen, tehát 100-zal utazva 15-17 között, de mindig teljes terhelésre fúvókázunk, a többit a karburátor csinálja.
Az alapjárati CO valahol 2-5 között szokott lenni.
Csosza007
Hozzászólások: 669
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16436 Dátum:
2012 Március 05, 21:17:10 »
Idézetet írta: fecszso - 2012 Március 05, 21:07:57
Ezt kimondottan a Varázsló részére fotóztam!
(egy eredeti Öttinger Kabrió)
Eszmélet jól néz ki ez az autó.
Nagyon tetszik!!
fecszso
Hozzászólások: 1916
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16435 Dátum:
2012 Március 05, 21:13:59 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 05, 21:11:55
Rajta van a vákuum szivattyú is. Ritkaság!
Baromira képben van a tulaj! (Van még kép az extrém ültetettben és mindjárt teszek még a komplett autókba is)
VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16434 Dátum:
2012 Március 05, 21:11:55 »
Idézetet írta: fecszso - 2012 Március 05, 21:07:57
Ezt kimondottan a Varázsló részére fotóztam!
(egy eredeti Öttinger Kabrió)
Rajta van a vákuum szivattyú is. Ritkaság!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16433 Dátum:
2012 Március 05, 21:10:55 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Március 05, 21:02:04
We usually tune idle to 13.5-14:1 A/F Ez azt jelenti, hogy az alapjárati CO 13,5-14:1
Ne haragudj, de az alapokkal sem vagy tisztában.
Azt gondolom, hogy ha Callooknak írtál volna egy levelet John Conolly helyett jobban jártál volna. Tudom, hogy John az Aircooled.net alapítója és nagy agya, de ezeket a kérdéseket azt gondolom más is meg tudta volna válaszolni.
Ne haragudj, hogy ezt írom, de ez nagyjából olyan, mintha felhívnám Gordon Ramsay-t, hogy hogyan kell teát főzni.
A 13.5-14.1 a sztöchiometrikus arány, vagyis légviszony. 1 egység benzinhez 13.5 egység levegőt adagol a karburátor.
teljes terleésnél, padlógázon 11.8-ra szokás fúvókázni, részterehésen, tehát 100-zal utazva 15-17 között, de mindig teljes terhelésre fúvókázunk, a többit a karburátor csinálja.
Az alapjárati CO valahol 2-5 között szokott lenni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
fecszso
Hozzászólások: 1916
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16432 Dátum:
2012 Március 05, 21:07:57 »
Ezt kimondottan a Varázsló részére fotóztam!
(egy eredeti Öttinger Kabrió)
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16431 Dátum:
2012 Március 05, 21:02:04 »
Idézetet írta: somci - 2012 Március 05, 00:48:49
lambda-szonda, afr-mérő pl.
http://wbo2.com/
We usually tune idle to 13.5-14:1 A/F Ez azt jelenti, hogy az alapjárati CO 13,5-14:1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16430 Dátum:
2012 Március 05, 20:18:57 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Március 05, 06:35:21
IDF40 hex bar-ral nehezen áll vissza alapállapotba. A gázbovden könnyen mozog. Van erre valami korrekt, bevált megoldás? Hova tegyem a rugót? Ez jó lehet?
<beszúrt kép törölve>
ezt mostanába vettem ennek van füle oda megy a rugó
http://www.ebay.de/itm/Weber-Doppelvergaser-VW-Kafer-Crossbar-Gasgestaange-/330685707271?pt=DE_Autoteile&hash=item4cfe677407
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16429 Dátum:
2012 Március 05, 19:41:14 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Március 05, 06:35:21
IDF40 hex bar-ral nehezen áll vissza alapállapotba. A gázbovden könnyen mozog. Van erre valami korrekt, bevált megoldás? Hova tegyem a rugót? Ez jó lehet?
<beszúrt kép törölve>
Na igen, oda kell eredetileg, ott van kilyukasztva, de ha oda akasztottam, nekem se forgatta teljesen vissza a kart, ezért így akasztottam fel a légszűrő szélére (közepére). Nem mozdul el, évek óta ugyan így áll, és jó!
(Látszik, h nekem is ott a lyuk, de...)
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16428 Dátum:
2012 Március 05, 15:59:47 »
Jobb oldal, kesztyűtartó alatt. Két meglévő (utólagos) furat, egyet én fúrtam, + lemezcsavarok felhasználásával:
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16427 Dátum:
2012 Március 05, 14:55:01 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Március 05, 14:45:59
Rögzítés? Láthatóság/tapasztalat?
Egy segédkeretet készítettem üvegszálas lapból és ezt a műszertartó konzol tetejére fogattam. Eztán együtt, elől a műszerfal borításának két meglévő csavarja alá, hátul pedig egy valamilyen meglévő furatba csavarral rögzítettem. (ha jól emléxem)
Bekötése stekkeres.
Kicsit nekem is kukucskálni kell. Használható, tecc
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 14:57:22 írta Imrüs
»
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16426 Dátum:
2012 Március 05, 14:45:59 »
Idézetet írta: Imrüs - 2012 Március 05, 14:12:42
Nekem szempont volt a roncsolásmentes beépítés, és nyom nélkül eltávolíthatóság.
Ide sikerült:
Rögzítés? Láthatóság/tapasztalat?
VW Beetle - the original since 1938
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16425 Dátum:
2012 Március 05, 14:41:58 »
Idézetet írta: Imrüs - 2012 Március 05, 14:12:42
Nekem szempont volt a roncsolásmentes beépítés, és nyom nélkül eltávolíthatóság.
Ide sikerült:
zengőgumi
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16424 Dátum:
2012 Március 05, 14:14:09 »
Idézetet írta: Sompi - 2012 Március 05, 14:13:40
nem szeretem a puha műszerfalat, de ez nyami!!
Köszönöm!
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Sompi
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16423 Dátum:
2012 Március 05, 14:13:40 »
Idézetet írta: Imrüs - 2012 Március 05, 14:12:42
Nekem szempont volt a roncsolásmentes beépítés, és nyom nélkül eltávolíthatóság.
Ide sikerült:
nem szeretem a puha műszerfalat, de ez nyami!!
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16422 Dátum:
2012 Március 05, 14:12:42 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Március 05, 14:04:24
52-es kiegészítő műszerek esetében, aki használ ilyet, praktikus vagy esztétikai szempontból ki hová helyezte el őket? Műszerfalon, alá, tapasztalatok...?
Nekem szempont volt a roncsolásmentes beépítés, és nyom nélkül eltávolíthatóság.
Ide sikerült:
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16421 Dátum:
2012 Március 05, 14:08:16 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Március 05, 14:04:24
52-es kiegészítő műszerek esetében, aki használ ilyet, praktikus vagy esztétikai szempontból ki hová helyezte el őket? Műszerfalon, alá, tapasztalatok...?
nekem egy ilyen műszerhez való konzol van baloldalt a műszerfal alatt. oldalt az oldalkárpit egyik felső csavarjával rögzítettem.
az olaj
nyomás
hőfok mérőm van ott, csak annyi a tapasztalat, hogy menet közben sokszor kitakarja a kormány küllője. na nem mintha sűrűn kellene nézni, csak mikor ránéznék egyenesben, nem mindig látom a mutatót, de egyébként jó ott, kicsit így el van rejtve
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 14:15:26 írta Typ117
»
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16420 Dátum:
2012 Március 05, 14:04:24 »
52-es kiegészítő műszerek esetében, aki használ ilyet, praktikus vagy esztétikai szempontból ki hová helyezte el őket? Műszerfalon, alá, tapasztalatok...?
VW Beetle - the original since 1938
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16419 Dátum:
2012 Március 05, 06:35:21 »
IDF40 hex bar-ral nehezen áll vissza alapállapotba. A gázbovden könnyen mozog. Van erre valami korrekt, bevált megoldás? Hova tegyem a rugót? Ez jó lehet?
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 06:41:52 írta stonemen
»
somci
Hozzászólások: 402
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16418 Dátum:
2012 Március 05, 00:48:49 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Március 05, 00:36:54
Közben volt egy e-mail váltásom ezügyben Jhon Connollyval. Ő ezt írta. : "I use a wideband not a 4 or 5 gas analyzer. The tuning is the same, we just measure it differently." Mi ez wideband? Erről hallott valaki valamit?
lambda-szonda, afr-mérő pl.
http://wbo2.com/
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16417 Dátum:
2012 Március 05, 00:36:54 »
Közben volt egy e-mail váltásom ezügyben Jhon Connollyval. Ő ezt írta. : "I use a wideband not a 4 or 5 gas analyzer. The tuning is the same, we just measure it differently." Mi ez wideband? Erről hallott valaki valamit?
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16416 Dátum:
2012 Március 04, 21:09:55 »
Központi progresszív weber karbit ki milyen CO értékre szokott belőni?
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16415 Dátum:
2012 Március 04, 19:26:50 »
Kezd összeállni a dolog.
A mai 1/100-as versenyt inkább azzal töltöttük, hogy beállítottuk a motort. Szépen szaladt, a legnagyobb probléma talán az volt, hogy tartott gázon (minden fordulatnál) rángatott a motor. Először a gyújtással variáltunk, nem vezetett eredményre. Ezután betettük az F11 keverőcsöveket, de mint később kiderült, véletlenül féklevegő fúvóka nélkül. Így az autó rettenetesen kormolt, és 25km alatt elfogyasztott kb 7-8 liter benzint. Épp nagy rössel tettük volna vissza a régi keverőcsövet, mikor kiderült a turpisság.
Most - a lentebb leírt fúvókákkal és az F11 keverőcsővel a kocsi - szerintem - szinte tökéletes. A fent leírt rángatás éppencsak érezhető (ha nagyon figyelek, főleg alacsony fordulatszámokon), a fogyasztás az utolsó 50 kilóméteren 4-5 liter. Negyedikben a hosszú váltóval szépen leforogta a 4500-at, és még ment volna (órán az olajlámpánál volt a mutató, de viszonylag kicsi az első kerék átmérője).
Egy dolgon lehet még állítani, a gyorsító csavarját kintebb tekerni (lehet, hogy még sokat kap egy kicsit). Valószínű, hogy inkább már nem nyúlunk hozzá, viszont szerelni, játszani nagyon jó... :-))))
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16414 Dátum:
2012 Március 03, 18:32:10 »
Idézetet írta: ratro - 2012 Március 03, 18:26:32
mert biztosan annyira jó lesz tőle, hogy csak na.
A kezemet nem koszolnám össze, hogy kivegyem a motort azért, hogy semmivel ne legyen jobb, viszont rosszabb lehet. Milyen motor ez? Pap zsákja?
Innen látszik hogy fogalmad sincs a dologról, de azért a bele.... megy.
Képzeld én kiveszem a motort mert máshogyan nem tudom kicserélni a szelep emelő tőkéket, sőt a hengerfejet se tudom levenni a helyén, azt még a gépműhelyben nem kérdeztem hogy a kocsiba beszerelve is megtudják-e oldani a henger nyílás nagyobbítását. De most hogy kiokosítottál megpróbálom.
Köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16413 Dátum:
2012 Március 03, 18:26:32 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 03, 18:11:45
Igen miért is mindegy Robi? Meséld már el!
mert biztosan annyira jó lesz tőle, hogy csak na.
A kezemet nem koszolnám össze, hogy kivegyem a motort azért, hogy semmivel ne legyen jobb, viszont rosszabb lehet. Milyen motor ez? Pap zsákja?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16412 Dátum:
2012 Március 03, 18:11:45 »
Idézetet írta: ratro - 2012 Március 03, 12:38:05
Akkor csináld meg, annak a motornak már mindegy.
Igen miért is mindegy Robi? Meséld már el!
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16411 Dátum:
2012 Március 03, 12:38:05 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 02, 22:54:59
Nem változna, vagy inkább rosszabb lenne.
Akkor csináld meg, annak a motornak már mindegy.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16410 Dátum:
2012 Március 02, 22:54:59 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 02, 22:51:49
ez egy lenyegi kerdes esetemben. A motor osszetevoi ismertek , a kerdes hogy jobb vagy rosszabb lenne vele?
Nem változna, vagy inkább rosszabb lenne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16409 Dátum:
2012 Március 02, 22:51:49 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2012 Március 02, 22:21:57
Nem biztos hogy a viszonylag nyomaték szegény 1200-nál érdemes könnyiteni.
ez egy lenyegi kerdes esetemben. A motor osszetevoi ismertek , a kerdes hogy jobb vagy rosszabb lenne vele?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16408 Dátum:
2012 Március 02, 22:29:46 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 02, 22:19:46
A főtengellyel össze kell centrírozni? Vagy elég csak a lendítő kereket?
Vagy szükséges, vagy csak csapjak le belőle esztergával? És ha órával megnézem hogy nem üt akkor maradhat?
180-as lendkerékből mennyit szoktak levenni?
8000-ig nem kell centrírozgatni. Esztergával a kerületből, a fogaskoszorú mellett szokás levenni. Minél nagyobb sugáron, annál jobb.
De nincs sok jelentősége, nekem például széria van fent, 8 stiftes.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16407 Dátum:
2012 Március 02, 22:21:57 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 02, 22:19:46
A főtengellyel össze kell centrírozni? Vagy elég csak a lendítő kereket?
Vagy szükséges, vagy csak csapjak le belőle esztergával? És ha órával megnézem hogy nem üt akkor maradhat?
180-as lendkerékből mennyit szoktak levenni?
Nem biztos hogy a viszonylag nyomaték szegény 1200-nál érdemes könnyiteni.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16406 Dátum:
2012 Március 02, 22:19:46 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 02, 22:08:58
előny:
- könnyebben felpörög, kisebb lendtömeg, kisebb tehetetlenség
hátrány:
- egyenetlenebb alapjárat
- könnyebb lefulladás induláskor
- picit nagyobb rezonancia fordulaton
A főtengellyel össze kell centrírozni? Vagy elég csak a lendítő kereket?
Vagy szükséges, vagy csak csapjak le belőle esztergával? És ha órával megnézem hogy nem üt akkor maradhat?
180-as lendkerékből mennyit szoktak levenni?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16405 Dátum:
2012 Március 02, 22:08:58 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 02, 21:39:17
Milyen elonye es milyen hatranya van a konnyitett lendito kereknek?
előny:
- könnyebben felpörög, kisebb lendtömeg, kisebb tehetetlenség
hátrány:
- egyenetlenebb alapjárat
- könnyebb lefulladás induláskor
- picit nagyobb rezonancia fordulaton
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...