www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 13:14:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3373724 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16444 Dátum: 2012 Március 06, 06:06:36 »

jó leirják...
2 motor nem egyforma....
műszer nélkül....max szagra állit.........
 itt 1397 felhasználoból mennyi ember nek van co vagy afr müszere meg szinkron teszterre strobi,zárszög méröje?
Max 10? Akinek van tudja is használni amugy meg minek?
ez mind van: -)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #16443 Dátum: 2012 Március 05, 23:57:09 »

Ne haragudj, de az alapokkal sem vagy tisztában.
Azt gondolom, hogy ha Callooknak írtál volna egy levelet John Conolly helyett jobban jártál volna. Tudom, hogy John az Aircooled.net alapítója és nagy agya, de ezeket a kérdéseket azt gondolom más is meg tudta volna válaszolni.

Ne haragudj, hogy ezt írom, de ez nagyjából olyan, mintha felhívnám Gordon Ramsay-t, hogy hogyan kell teát főzni.

A 13.5-14.1 a sztöchiometrikus arány, vagyis légviszony. 1 egység benzinhez 13.5 egység levegőt adagol a karburátor.
teljes terleésnél, padlógázon 11.8-ra szokás fúvókázni, részterehésen, tehát 100-zal utazva 15-17 között, de mindig teljes terhelésre fúvókázunk, a többit a karburátor csinálja.

Az alapjárati CO valahol 2-5 között szokott lenni.

Én még nem olvastam 14,6 alatti értéket sztöchiometrikus arányra, esetleg valami 100+++ feletti oktánszámnál.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16442 Dátum: 2012 Március 05, 22:36:45 »


Azért egy tuninggal foglalkozó kiadványban, sztem kb 2 A4-es oldalt megérne... Kiindulási pontnak pedig sokan hálásak lennének érte. Egy co mérő szinkronteszter stb  ma már nem a világ vége anyagilag, főleg ha százezres motorokról beszélünk.
és használni is tudják ?vagy jó értik hogy lampda 1 ...dehogy mit jelent tuti fix fogalma nincs 10ból 9 hobbistának....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #16441 Dátum: 2012 Március 05, 22:33:02 »

jó leirják...
2 motor nem egyforma....
műszer nélkül....max szagra állit.........
 itt 1397 felhasználoból mennyi ember nek van co vagy afr müszere meg szinkron teszterre strobi,zárszög méröje?
Max 10? Akinek van tudja is használni amugy meg minek?


Azért egy tuninggal foglalkozó kiadványban, sztem kb 2 A4-es oldalt megérne... Kiindulási pontnak pedig sokan hálásak lennének érte. Egy co mérő szinkronteszter stb  ma már nem a világ vége anyagilag, főleg ha százezres motorokról beszélünk.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16440 Dátum: 2012 Március 05, 22:24:47 »



jó leirják...
2 motor nem egyforma....
műszer nélkül....max szagra állit.........
 itt 1397 felhasználoból mennyi ember nek van co vagy afr müszere meg szinkron teszterre strobi,zárszög méröje?
Max 10? Akinek van tudja is használni amugy meg minek?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #16439 Dátum: 2012 Március 05, 22:18:28 »

Ne érts félre, nem bántásból írtam, jó is, hogy megkérdezed.

Egyébként én nem kedvelem John-t, de elismerem a tudását.



« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 22:22:02 írta Robpanzer »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16438 Dátum: 2012 Március 05, 22:05:15 »

Ne haragudj, de az alapokkal sem vagy tisztában.
Azt gondolom, hogy ha Callooknak írtál volna egy levelet John Conolly helyett jobban jártál volna. Tudom, hogy John az Aircooled.net alapítója és nagy agya, de ezeket a kérdéseket azt gondolom más is meg tudta volna válaszolni.

Ne haragudj, hogy ezt írom, de ez nagyjából olyan, mintha felhívnám Gordon Ramsay-t, hogy hogyan kell teát főzni.

A 13.5-14.1 a sztöchiometrikus arány, vagyis légviszony. 1 egység benzinhez 13.5 egység levegőt adagol a karburátor.
teljes terleésnél, padlógázon 11.8-ra szokás fúvókázni, részterehésen, tehát 100-zal utazva 15-17 között, de mindig teljes terhelésre fúvókázunk, a többit a karburátor csinálja.

Az alapjárati CO valahol 2-5 között szokott lenni.




Ne érts félre, nem bántásból írtam, jó is, hogy megkérdezed.

Egyébként én nem kedvelem John-t, de elismerem a tudását.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #16437 Dátum: 2012 Március 05, 21:48:23 »

Ne haragudj, de az alapokkal sem vagy tisztában.
Azt gondolom, hogy ha Callooknak írtál volna egy levelet John Conolly helyett jobban jártál volna. Tudom, hogy John az Aircooled.net alapítója és nagy agya, de ezeket a kérdéseket azt gondolom más is meg tudta volna válaszolni.

Ne haragudj, hogy ezt írom, de ez nagyjából olyan, mintha felhívnám Gordon Ramsay-t, hogy hogyan kell teát főzni.

A 13.5-14.1 a sztöchiometrikus arány, vagyis légviszony. 1 egység benzinhez 13.5 egység levegőt adagol a karburátor.
teljes terleésnél, padlógázon 11.8-ra szokás fúvókázni, részterehésen, tehát 100-zal utazva 15-17 között, de mindig teljes terhelésre fúvókázunk, a többit a karburátor csinálja.

Az alapjárati CO valahol 2-5 között szokott lenni.


Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #16436 Dátum: 2012 Március 05, 21:17:10 »

Ezt kimondottan a Varázsló részére fotóztam!  Wink Cool
(egy eredeti Öttinger Kabrió)
Eszmélet jól néz ki ez az autó.  Nagyon tetszik!!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #16435 Dátum: 2012 Március 05, 21:13:59 »


Rajta van a vákuum szivattyú is. Ritkaság!
Baromira képben van a tulaj! (Van még kép az extrém ültetettben és mindjárt teszek még a komplett autókba is)  Roll Eyes

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16434 Dátum: 2012 Március 05, 21:11:55 »

Ezt kimondottan a Varázsló részére fotóztam!  Wink Cool
(egy eredeti Öttinger Kabrió)


Rajta van a vákuum szivattyú is. Ritkaság!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16433 Dátum: 2012 Március 05, 21:10:55 »


We usually tune idle to 13.5-14:1 A/F   Ez azt jelenti, hogy az alapjárati CO 13,5-14:1

Ne haragudj, de az alapokkal sem vagy tisztában.
Azt gondolom, hogy ha Callooknak írtál volna egy levelet John Conolly helyett jobban jártál volna. Tudom, hogy John az Aircooled.net alapítója és nagy agya, de ezeket a kérdéseket azt gondolom más is meg tudta volna válaszolni.

Ne haragudj, hogy ezt írom, de ez nagyjából olyan, mintha felhívnám Gordon Ramsay-t, hogy hogyan kell teát főzni.

A 13.5-14.1 a sztöchiometrikus arány, vagyis légviszony. 1 egység benzinhez 13.5 egység levegőt adagol a karburátor.
teljes terleésnél, padlógázon 11.8-ra szokás fúvókázni, részterehésen, tehát 100-zal utazva 15-17 között, de mindig teljes terhelésre fúvókázunk, a többit a karburátor csinálja.

Az alapjárati CO valahol 2-5 között szokott lenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #16432 Dátum: 2012 Március 05, 21:07:57 »

Ezt kimondottan a Varázsló részére fotóztam!  Wink Cool
(egy eredeti Öttinger Kabrió)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Robpanzer
« Hozzászólás #16431 Dátum: 2012 Március 05, 21:02:04 »

lambda-szonda, afr-mérő  pl. http://wbo2.com/


We usually tune idle to 13.5-14:1 A/F   Ez azt jelenti, hogy az alapjárati CO 13,5-14:1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16430 Dátum: 2012 Március 05, 20:18:57 »

IDF40 hex bar-ral nehezen áll vissza alapállapotba. A gázbovden könnyen mozog. Van erre valami korrekt, bevált megoldás? Hova tegyem a rugót? Ez jó lehet?
<beszúrt kép törölve>
ezt mostanába vettem ennek van füle oda megy a rugó Undecided
http://www.ebay.de/itm/Weber-Doppelvergaser-VW-Kafer-Crossbar-Gasgestaange-/330685707271?pt=DE_Autoteile&hash=item4cfe677407

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #16429 Dátum: 2012 Március 05, 19:41:14 »

IDF40 hex bar-ral nehezen áll vissza alapállapotba. A gázbovden könnyen mozog. Van erre valami korrekt, bevált megoldás? Hova tegyem a rugót? Ez jó lehet?
<beszúrt kép törölve>
Na igen, oda kell eredetileg, ott van kilyukasztva, de ha oda akasztottam, nekem se forgatta teljesen vissza a kart, ezért így akasztottam fel a légszűrő szélére (közepére). Nem mozdul el, évek óta ugyan így áll, és jó!
(Látszik, h nekem is ott a lyuk, de...)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16428 Dátum: 2012 Március 05, 15:59:47 »

Jobb oldal, kesztyűtartó alatt. Két meglévő (utólagos) furat, egyet én fúrtam, + lemezcsavarok felhasználásával:
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #16427 Dátum: 2012 Március 05, 14:55:01 »

Rögzítés? Láthatóság/tapasztalat?

Egy segédkeretet készítettem üvegszálas lapból és ezt a műszertartó konzol tetejére fogattam. Eztán együtt, elől a műszerfal borításának két meglévő csavarja alá, hátul pedig egy valamilyen meglévő furatba csavarral rögzítettem. (ha jól emléxem)
Bekötése stekkeres.
Kicsit nekem is kukucskálni kell. Használható, tecc  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 14:57:22 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16426 Dátum: 2012 Március 05, 14:45:59 »

Nekem szempont volt a roncsolásmentes beépítés, és nyom nélkül eltávolíthatóság.
Ide sikerült:
Rögzítés? Láthatóság/tapasztalat?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #16425 Dátum: 2012 Március 05, 14:41:58 »

Nekem szempont volt a roncsolásmentes beépítés, és nyom nélkül eltávolíthatóság.
Ide sikerült:
Kezfogas

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #16424 Dátum: 2012 Március 05, 14:14:09 »

nem szeretem a puha műszerfalat, de ez nyami!!  Cheesy

Köszönöm!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Sompi
« Hozzászólás #16423 Dátum: 2012 Március 05, 14:13:40 »

Nekem szempont volt a roncsolásmentes beépítés, és nyom nélkül eltávolíthatóság.
Ide sikerült:

nem szeretem a puha műszerfalat, de ez nyami!!  Cheesy
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #16422 Dátum: 2012 Március 05, 14:12:42 »

52-es kiegészítő műszerek esetében, aki használ ilyet, praktikus vagy esztétikai szempontból ki hová helyezte el őket? Műszerfalon, alá, tapasztalatok...?

Nekem szempont volt a roncsolásmentes beépítés, és nyom nélkül eltávolíthatóság.
Ide sikerült:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16421 Dátum: 2012 Március 05, 14:08:16 »

52-es kiegészítő műszerek esetében, aki használ ilyet, praktikus vagy esztétikai szempontból ki hová helyezte el őket? Műszerfalon, alá, tapasztalatok...?
nekem egy ilyen műszerhez való konzol van baloldalt a műszerfal alatt. oldalt az oldalkárpit egyik felső csavarjával rögzítettem.
az olajnyomáshőfok mérőm van ott, csak annyi a tapasztalat, hogy menet közben sokszor kitakarja a kormány küllője. na nem mintha sűrűn kellene nézni, csak mikor ránéznék egyenesben, nem mindig látom a mutatót, de egyébként jó ott, kicsit így el van rejtve
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 14:15:26 írta Typ117 »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16420 Dátum: 2012 Március 05, 14:04:24 »

52-es kiegészítő műszerek esetében, aki használ ilyet, praktikus vagy esztétikai szempontból ki hová helyezte el őket? Műszerfalon, alá, tapasztalatok...?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16419 Dátum: 2012 Március 05, 06:35:21 »

IDF40 hex bar-ral nehezen áll vissza alapállapotba. A gázbovden könnyen mozog. Van erre valami korrekt, bevált megoldás? Hova tegyem a rugót? Ez jó lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 06:41:52 írta stonemen »
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16418 Dátum: 2012 Március 05, 00:48:49 »

Közben volt egy e-mail váltásom ezügyben  Jhon Connollyval. Ő  ezt írta. : "I use a wideband not a 4 or 5 gas analyzer. The tuning is the same, we just measure it differently."  Mi ez wideband?  Erről hallott valaki valamit?
lambda-szonda, afr-mérő  pl. http://wbo2.com/
Robpanzer
« Hozzászólás #16417 Dátum: 2012 Március 05, 00:36:54 »

Közben volt egy e-mail váltásom ezügyben  Jhon Connollyval. Ő  ezt írta. : "I use a wideband not a 4 or 5 gas analyzer. The tuning is the same, we just measure it differently."  Mi ez wideband?  Erről hallott valaki valamit?
Robpanzer
« Hozzászólás #16416 Dátum: 2012 Március 04, 21:09:55 »

Központi progresszív weber karbit ki milyen CO értékre szokott belőni?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16415 Dátum: 2012 Március 04, 19:26:50 »

Kezd összeállni a dolog.
A mai 1/100-as versenyt inkább azzal töltöttük, hogy beállítottuk a motort. Szépen szaladt, a legnagyobb probléma talán az volt, hogy tartott gázon (minden fordulatnál) rángatott a motor. Először a gyújtással variáltunk, nem vezetett eredményre. Ezután betettük az F11 keverőcsöveket, de mint később kiderült, véletlenül féklevegő fúvóka nélkül. Így az autó rettenetesen kormolt, és 25km alatt elfogyasztott kb 7-8 liter benzint. Épp nagy rössel tettük volna vissza a régi keverőcsövet, mikor kiderült a turpisság.
Most - a lentebb leírt fúvókákkal és az F11 keverőcsővel a kocsi - szerintem - szinte tökéletes. A fent leírt rángatás éppencsak érezhető (ha nagyon figyelek, főleg alacsony fordulatszámokon), a fogyasztás az utolsó 50 kilóméteren 4-5 liter. Negyedikben a hosszú váltóval szépen leforogta a 4500-at, és még ment volna (órán az olajlámpánál volt a mutató, de viszonylag kicsi az első kerék átmérője).
Egy dolgon lehet még állítani, a gyorsító csavarját kintebb tekerni (lehet, hogy még sokat kap egy kicsit). Valószínű, hogy inkább már nem nyúlunk hozzá, viszont szerelni, játszani nagyon jó... :-))))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16414 Dátum: 2012 Március 03, 18:32:10 »

mert biztosan annyira jó lesz tőle, hogy csak na.
A kezemet nem koszolnám össze, hogy kivegyem a motort azért, hogy semmivel ne legyen jobb, viszont rosszabb lehet. Milyen motor ez? Pap zsákja?
Innen látszik hogy fogalmad sincs a dologról, de azért a bele.... megy.
Képzeld én kiveszem a motort mert máshogyan nem tudom kicserélni a szelep emelő tőkéket, sőt a hengerfejet se tudom levenni a helyén, azt még a gépműhelyben nem kérdeztem hogy a kocsiba beszerelve is megtudják-e oldani a henger nyílás nagyobbítását. De most hogy kiokosítottál megpróbálom.
Köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16413 Dátum: 2012 Március 03, 18:26:32 »

Igen miért is mindegy Robi? Meséld már el!
mert biztosan annyira jó lesz tőle, hogy csak na.
A kezemet nem koszolnám össze, hogy kivegyem a motort azért, hogy semmivel ne legyen jobb, viszont rosszabb lehet. Milyen motor ez? Pap zsákja?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16412 Dátum: 2012 Március 03, 18:11:45 »

Akkor csináld meg, annak a motornak már mindegy.
Igen miért is mindegy Robi? Meséld már el!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16411 Dátum: 2012 Március 03, 12:38:05 »

Nem változna, vagy inkább rosszabb lenne.


Akkor csináld meg, annak a motornak már mindegy.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16410 Dátum: 2012 Március 02, 22:54:59 »

ez egy lenyegi kerdes esetemben. A motor osszetevoi ismertek , a kerdes hogy jobb vagy rosszabb lenne vele?

Nem változna, vagy inkább rosszabb lenne.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16409 Dátum: 2012 Március 02, 22:51:49 »

Nem biztos hogy a viszonylag nyomaték szegény 1200-nál érdemes könnyiteni.
ez egy lenyegi kerdes esetemben. A motor osszetevoi ismertek , a kerdes hogy jobb vagy rosszabb lenne vele?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16408 Dátum: 2012 Március 02, 22:29:46 »

A főtengellyel össze kell centrírozni? Vagy elég csak a lendítő kereket?
Vagy szükséges, vagy csak csapjak le belőle esztergával? És ha órával megnézem hogy nem üt akkor maradhat?
180-as lendkerékből mennyit szoktak levenni?

8000-ig nem kell centrírozgatni. Esztergával a kerületből, a fogaskoszorú mellett szokás levenni. Minél nagyobb sugáron, annál jobb.
De nincs sok jelentősége, nekem például széria van fent, 8 stiftes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16407 Dátum: 2012 Március 02, 22:21:57 »

A főtengellyel össze kell centrírozni? Vagy elég csak a lendítő kereket?
Vagy szükséges, vagy csak csapjak le belőle esztergával? És ha órával megnézem hogy nem üt akkor maradhat?
180-as lendkerékből mennyit szoktak levenni?
Nem biztos hogy a viszonylag nyomaték szegény 1200-nál érdemes könnyiteni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16406 Dátum: 2012 Március 02, 22:19:46 »

előny:
- könnyebben felpörög, kisebb lendtömeg, kisebb tehetetlenség

hátrány:
- egyenetlenebb alapjárat
- könnyebb lefulladás induláskor
- picit nagyobb rezonancia fordulaton

A főtengellyel össze kell centrírozni? Vagy elég csak a lendítő kereket?
Vagy szükséges, vagy csak csapjak le belőle esztergával? És ha órával megnézem hogy nem üt akkor maradhat?
180-as lendkerékből mennyit szoktak levenni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16405 Dátum: 2012 Március 02, 22:08:58 »

Milyen elonye es milyen hatranya van a konnyitett lendito kereknek?


előny:
- könnyebben felpörög, kisebb lendtömeg, kisebb tehetetlenség

hátrány:
- egyenetlenebb alapjárat
- könnyebb lefulladás induláskor
- picit nagyobb rezonancia fordulaton

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.