www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 13:36:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3373826 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16564 Dátum: 2012 Március 12, 21:36:22 »

Olcsó! Nem tuning motorra ideális.

szerintem olcsóbb egy szimmeringet felrakni hanzinak (0.20 DM), mint menetet vágni a főtengely végére (0.24 DM).
sajnos csak tippelek, próbálok a gyári mérnökök fejével gondolkodni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16563 Dátum: 2012 Március 12, 21:34:16 »

Folyamtosan lökdösi befelé 4000-es fordulatig max 26 mm-es pumpával.

És 6000-es fordulaton 30 mm-es pumpával?
esse drága mekkoldás (ez a bácsi nekem nagy haverom lenne Roll Eyes )
"Ő azt mondta, hogy az utolsó csapágy olajzófuratát felfúrja 8-asra és belecsavar egy réz szűkítőt, ami kb 3 mm-esre (0.12 ") szűkíti az olajfuratot így két dolgot ér el:
1, nem folyik nagy fordulaton sem az olaj
2, a főcsapágyak (nyugvó) és főleg a hajtókarok csapágyai több olajat kapnak."

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16562 Dátum: 2012 Március 12, 21:28:42 »

Amikor te mentél vele volt egy kis probléma, vizsgakor szét lett szedve és kiderült, egyik rugó kiesett és össze is karistolta belül. Most új benne minden elől. Jó is.

Gondolkodom felnin, de akkor már kéne ültetni, de ha csonkot veszek akkor már tárcsafékest kéne. Ez volt az alap gondolatmenet.


...és akkor keskenyíteni is kell, mert a tárcsafék és ültetőcsonk szélesít.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16561 Dátum: 2012 Március 12, 21:27:47 »

gondolom nem véletlenül terveztek a gyári faszik az egyik oldalra szimmeringet, a másik oldalra meg orsót.
talán hátul lengedezik a főtengely vagy valami.

Olcsó! Nem tuning motorra ideális.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16560 Dátum: 2012 Március 12, 21:26:43 »

a szimmering egy statikus valami.
a csavarmenetes izé meg folyamatosan lökdösi be a blokkba az olajat.
szerintem élettartam problémák vannak a háttérben.

Folyamtosan lökdösi befelé 4000-es fordulatig max 26 mm-es pumpával.

És 6000-es fordulaton 30 mm-es pumpával?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16559 Dátum: 2012 Március 12, 21:24:29 »

De úgy gondolom, az első mindig a 100%-os gyári kipróbálása és utána lehet nekimenni a fejlesztésnek. Pl. én mentem a te és a Csabi (Varázsló és Sid ex 66-os) bogarával és Csabién annyira jó a gyári fék, hogy érzésre kétszer olyan durvának tűnik a tiednél, pedig ugyanaz az autó, ugyanaz a fék.

Amikor te mentél vele volt egy kis probléma, vizsgakor szét lett szedve és kiderült, egyik rugó kiesett és össze is karistolta belül. Most új benne minden elől. Jó is.

Gondolkodom felnin, de akkor már kéne ültetni, de ha csonkot veszek akkor már tárcsafékest kéne. Ez volt az alap gondolatmenet.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16558 Dátum: 2012 Március 12, 21:22:17 »

az a másik oldal :-PP

gondolom nem véletlenül terveztek a gyári faszik az egyik oldalra szimmeringet, a másik oldalra meg orsót.
talán hátul lengedezik a főtengely vagy valami.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16557 Dátum: 2012 Március 12, 21:21:58 »

csapágy gyári nyereg tartó cnc-s

olajoson volt/van. a nyereg tartó nagyon egyszerű, még annyira sem bonyolult, mint első nyergeknél. Gyakorlatilag egy téglalap.. majd lefényképelem, a gépemen nincs kép róla.

ferodo ds mintha kerámia fék lenne hidegen Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16556 Dátum: 2012 Március 12, 21:20:25 »

lendkerék felöl nem szimering van????? Grin

az a másik oldal :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16555 Dátum: 2012 Március 12, 21:20:06 »

Szerintem ebben Maresz tud neked érdemlegeset mondani.

milyen gyártó? kb. mi kell hozzá ültető csonkkal? hátsó 5*130 dob milyen áron van?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16554 Dátum: 2012 Március 12, 21:18:35 »

a szimmering egy statikus valami.
a csavarmenetes izé meg folyamatosan lökdösi be a blokkba az olajat.
szerintem élettartam problémák vannak a háttérben.
lendkerék felöl nem szimering van????? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16553 Dátum: 2012 Március 12, 21:16:52 »

Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.

Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.

Vélemény?

a szimmering egy statikus valami.
a csavarmenetes izé meg folyamatosan lökdösi be a blokkba az olajat.
szerintem élettartam problémák vannak a háttérben.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16552 Dátum: 2012 Március 12, 21:09:12 »

5x205-nél én úgy gondolom ezeket a gagyikat nem érdemes megvenni, akkor inkább egy garnitúra hibátlan gyári dobfék...
5x130 egyszerűbb téma... Mondjuk egy olyan autóra mint a tied (amiben egy laza 1,6 tuning van és gömbfejes) arra egy teljesen gyári első tárcsafék szett 5x130 tárcsával.

milyen gyártó? kb. mi kell hozzá ültető csonkkal? hátsó 5*130 dob milyen áron van?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16551 Dátum: 2012 Március 12, 21:08:54 »

es a feknyereg tarto? Es kerekcsapagy?  Olajos feltengelyre is megy ez a szett?
csapágy gyári nyereg tartó cnc-s

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16550 Dátum: 2012 Március 12, 21:07:53 »

Maresz is a hátsót mutatta, ezt arra írtam Wink
a gyári dob le van esztergálva agynak, ráhúzva egy (B corsa első) tárcsa (mert 4x100) és golf IV hátsó nyereg, amin a kézifék ugyanúgy bovdennel működik. Nem tudom biztosan, de valószínű kellett a bovdennel mókolni, de ahogy Maresz is írja nem vészes. A konzol rém egyszerű, gyakorlatilag egyenes. ha találok képet felrakom. Azt hiszem cseke zoli rakta ezt össez anno. Most újítottuk fel fillérekből.
es a feknyereg tarto? Es kerekcsapagy?  Olajos feltengelyre is megy ez a szett?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16549 Dátum: 2012 Március 12, 21:07:14 »

De úgy gondolom, az első mindig a 100%-os gyári kipróbálása és utána lehet nekimenni a fejlesztésnek. Pl. én mentem a te és a Csabi (Varázsló és Sid ex 66-os) bogarával és Csabién annyira jó a gyári fék, hogy érzésre kétszer olyan durvának tűnik a tiednél, pedig ugyanaz az autó, ugyanaz a fék.

oké de első fék 66os bogáron volt a kérdés

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16548 Dátum: 2012 Március 12, 21:07:02 »

Wink
ds 2000 betét van nekem körbe és amig hideg..sipol mintha nem lenne benne betét Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16547 Dátum: 2012 Március 12, 21:05:10 »

az eggyel kultúráltabb megoldás! Ami jó viszont ezekben, hogy enyém is, meg tiéd is simán működik a gyári főfékhengerrel. Vizes úton is az első kerék satuzik, úh nem borult a balansz..ami szintén hálás. A nagy fékeknek ez a rákfenéje, nehéz jó megoldást találni a kb. 30-70%-os súlyelosztásra (nyeregben és főfékhengerben egyaránt).
Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16546 Dátum: 2012 Március 12, 21:02:18 »

5x205-nél én úgy gondolom ezeket a gagyikat nem érdemes megvenni, akkor inkább egy garnitúra hibátlan gyári dobfék...
5x130 egyszerűbb téma... Mondjuk egy olyan autóra mint a tied (amiben egy laza 1,6 tuning van és gömbfejes) arra egy teljesen gyári első tárcsafék szett 5x130 tárcsával.

Akkor ha maradok 5*205nél akkor CSP vagy más semmi kb ez a lényeg?

5*130ban milyet érdemes?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16545 Dátum: 2012 Március 12, 21:01:14 »

annyi nekem 914 gyári tárcsa van fent
az eggyel kultúráltabb megoldás! Ami jó viszont ezekben, hogy enyém is, meg tiéd is simán működik a gyári főfékhengerrel. Vizes úton is az első kerék satuzik, úh nem borult a balansz..ami szintén hálás. A nagy fékeknek ez a rákfenéje, nehéz jó megoldást találni a kb. 30-70%-os súlyelosztásra (nyeregben és főfékhengerben egyaránt).

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16544 Dátum: 2012 Március 12, 20:58:31 »

Maresz is a hátsót mutatta, ezt arra írtam Wink
a gyári dob le van esztergálva agynak, ráhúzva egy (B corsa első) tárcsa (mert 4x100) és golf IV hátsó nyereg, amin a kézifék ugyanúgy bovdennel működik. Nem tudom biztosan, de valószínű kellett a bovdennel mókolni, de ahogy Maresz is írja nem vészes. A konzol rém egyszerű, gyakorlatilag egyenes. ha találok képet felrakom. Azt hiszem cseke zoli rakta ezt össez anno. Most újítottuk fel fillérekből.
annyi nekem 914 gyári tárcsa van fent

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16543 Dátum: 2012 Március 12, 20:54:47 »

oké de első fék 66os bogáron volt a kérdés

Maresz is a hátsót mutatta, ezt arra írtam Wink
a gyári dob le van esztergálva agynak, ráhúzva egy (B corsa első) tárcsa (mert 4x100) és golf IV hátsó nyereg, amin a kézifék ugyanúgy bovdennel működik. Nem tudom biztosan, de valószínű kellett a bovdennel mókolni, de ahogy Maresz is írja nem vészes. A konzol rém egyszerű, gyakorlatilag egyenes. ha találok képet felrakom. Azt hiszem cseke zoli rakta ezt össez anno. Most újítottuk fel fillérekből.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 12, 20:58:00 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16542 Dátum: 2012 Március 12, 20:49:24 »

kezifek? Es lehet tudni pontosan mibol epul fel? Es milyen valtora?
bármilyen nyereg és bowdent kb 7-8e per db áron csinálnK...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16541 Dátum: 2012 Március 12, 20:48:22 »

ex-enyém, most Meláké is teljesen jól teszi/tette a dolgát és nincs 50e Ft, ha a nyergeken kívül minden vadi új. annyi talán, hogy picit nehezebb, mint egy kerscher pl.
kezifek? Es lehet tudni pontosan mibol epul fel? Es milyen valtora?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16540 Dátum: 2012 Március 12, 20:47:47 »

ex-enyém, most Meláké is teljesen jól teszi/tette a dolgát és nincs 50e Ft, ha a nyergeken kívül minden vadi új. annyi talán, hogy picit nehezebb, mint egy kerscher pl.
oké de első fék 66os bogáron volt a kérdés
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16539 Dátum: 2012 Március 12, 20:46:14 »

Amugy ez fék kérdés érdekes........

ex-enyém, most Meláké is teljesen jól teszi/tette a dolgát és nincs 50e Ft, ha a nyergeken kívül minden vadi új. annyi talán, hogy picit nehezebb, mint egy kerscher pl.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16538 Dátum: 2012 Március 12, 20:45:06 »

Amugy ez fék kérdés érdekes........
a hátsó tárcsa szette én csináltam és megvagyok elégedve vele....
talán annyi g4 alu nyeregböl kellet volna hátra és csináltatni bowdent n majd másik kocsinál:)
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Akkor ha maradok 5*205nél akkor CSP vagy más semmi kb ez a lényeg?

5*130ban milyet érdemes?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16537 Dátum: 2012 Március 12, 20:38:57 »

Amugy ez fék kérdés érdekes........
a hátsó tárcsa szette én csináltam és megvagyok elégedve vele....
talán annyi g4 alu nyeregböl kellet volna hátra és csináltatni bowdent n majd másik kocsinál:)

« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 12, 20:42:51 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16536 Dátum: 2012 Március 12, 20:35:36 »

Meg ismerek olyat is aki WBX blokkot használ, mert az eleve szimeringes  Tongue

Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.

Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.

Vélemény?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16535 Dátum: 2012 Március 12, 20:34:19 »

Én a Katona Janeket ismerem aki így csinálja (de a tárcsát azt biztos kell piszkálni)

Ha jól tudom, a Kalangya Jani így csinálja, tárcsa piszkálás nélkül(ez nem biztos).
Gyártott hozzá egy szerszámot, beszerelt motornál is el lehet végezni a beavatkozást.
 

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16534 Dátum: 2012 Március 12, 20:33:09 »

Csinálják. Itthon is ismerek olyan illetőt, akinek van hozzá kézi szerszáma, amivel a helyén is ki lehet marni a szimeringnek a helyét.

Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.

Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.

Vélemény?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16533 Dátum: 2012 Március 12, 20:32:27 »

Ha jól tudom, a Kalangya Jani így csinálja, tárcsa piszkálás nélkül(ez nem biztos).
Gyártott hozzá egy szerszámot, beszerelt motornál is el lehet végezni a beavatkozást.
 
Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.

Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.

Vélemény?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16532 Dátum: 2012 Március 12, 20:30:08 »

Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.

Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.

Vélemény?
kb  mint a utolagos  szimeringes csak félig homa made de ötletnek jó.....csak bent helyén nem jó marni Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16531 Dátum: 2012 Március 12, 20:27:33 »

Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.

Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.

Vélemény?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16530 Dátum: 2012 Március 12, 20:21:54 »


Ez a CB nyereg is egy ATE nyereg koppintása, de ezt is szidják sokan. Szar a minősége, pontatlanok a csapok, amin csúszik, nem egy minőségi cucc.
Az EMPI kit meg abszolút gyenge, arról sok topik van a TheSamba-n.

Sajnos én is azt tudom mondani, mint Callook, ha az amerikaiak jó féket akarnak, akkor azok is a CSP-t veszik meg több, mint dupla áron.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16529 Dátum: 2012 Március 12, 20:09:38 »

Nekem az a gyanúm, hogy ez a sokak által szidott amerikai 5x205 tárcsafékek egyike...
Mielőtt megvettem Xoyoxtól a CSP-féle fékeket, nézegettem én is ezeket, de azt mondják nem hiába veszik meg az Amerikaiak is komolyabb autókra több mint kétszeres áron Európából a CSP fékeket.
Úgy szokták mondani, hogy show autókra valók ezek az EMPI és társai fékek, mert annyira silányak... Pl. Szeky járt úgy, hogy az Amerikából érkezett 5x205 fékeknek minden alkatrészét át kellett dolgozni...


Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #16528 Dátum: 2012 Március 12, 20:05:31 »


Én sokat gondolkodtam rajta, végigolvastam a samba fórumán a hozzá kapcsolódó topikokat. Nem veszek ilyent, összefoglalva a topikokat:
Az EMPI annyit jelent kínaiul, hogy szar. Sajnos elég gyenge a minősége, hiányos a csomagolás, lehetetlen méretűek a csapágyak(nem tudtak hozzá venni, amit adtak hozzá törött(!) volt), egyszóval gagyi. Ja igen az ületőcsonk itthon is ismert fajta, elég sokan negatív véleménnyel vannak róla.

A CB viszont nagyon szimpatikus, azt dícsérték többen is. Én a felé hajlok...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16527 Dátum: 2012 Március 12, 20:05:23 »

opel nyeregnek tünik nem lehet rossz...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16526 Dátum: 2012 Március 12, 20:00:47 »

http://www.jbugs.com/product/22-2926.html?Category_Code=vw-disc-brakes-conversions-kits-5-lug

erről mi a véleményetek? Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16525 Dátum: 2012 Március 12, 06:40:44 »

nem veszem magamra, de anno nézegettem a témát (gömbfejes futóműnél).
Itt elolvashatod, miket találtam:
http://sleepair.freeblog.hu/archives/2011/08/03/VW_1300_els_futm_tuning/
cár, köszi



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.