www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 13:24:29
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
[
144
]
145
146
147
148
149
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3373777 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16564 Dátum:
2012 Március 12, 21:36:22 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 12, 21:27:47
Olcsó! Nem tuning motorra ideális.
szerintem olcsóbb egy szimmeringet felrakni hanzinak (0.20 DM), mint menetet vágni a főtengely végére (0.24 DM).
sajnos csak tippelek, próbálok a gyári mérnökök fejével gondolkodni.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16563 Dátum:
2012 Március 12, 21:34:16 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 12, 21:26:43
Folyamtosan lökdösi befelé 4000-es fordulatig max 26 mm-es pumpával.
És 6000-es fordulaton 30 mm-es pumpával?
esse drága mekkoldás (ez a bácsi nekem nagy haverom lenne
)
"Ő azt mondta, hogy az utolsó csapágy olajzófuratát felfúrja 8-asra és belecsavar egy réz szűkítőt, ami kb 3 mm-esre (0.12 ") szűkíti az olajfuratot így két dolgot ér el:
1, nem folyik nagy fordulaton sem az olaj
2, a főcsapágyak (nyugvó) és főleg a hajtókarok csapágyai több olajat kapnak."
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16562 Dátum:
2012 Március 12, 21:28:42 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 12, 21:24:29
Amikor te mentél vele volt egy kis probléma, vizsgakor szét lett szedve és kiderült, egyik rugó kiesett és össze is karistolta belül. Most új benne minden elől. Jó is.
Gondolkodom felnin, de akkor már kéne ültetni, de ha csonkot veszek akkor már tárcsafékest kéne. Ez volt az alap gondolatmenet.
...és akkor keskenyíteni is kell, mert a tárcsafék és ültetőcsonk szélesít.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16561 Dátum:
2012 Március 12, 21:27:47 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Március 12, 21:22:17
gondolom nem véletlenül terveztek a gyári faszik az egyik oldalra szimmeringet, a másik oldalra meg orsót.
talán hátul lengedezik a főtengely vagy valami.
Olcsó! Nem tuning motorra ideális.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16560 Dátum:
2012 Március 12, 21:26:43 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Március 12, 21:16:52
a szimmering egy statikus valami.
a csavarmenetes izé meg folyamatosan lökdösi be a blokkba az olajat.
szerintem élettartam problémák vannak a háttérben.
Folyamtosan lökdösi befelé 4000-es fordulatig max 26 mm-es pumpával.
És 6000-es fordulaton 30 mm-es pumpával?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16559 Dátum:
2012 Március 12, 21:24:29 »
Idézetet írta: callook - 2012 Március 12, 21:07:14
De úgy gondolom, az első mindig a 100%-os gyári kipróbálása és utána lehet nekimenni a fejlesztésnek. Pl. én mentem a te és a Csabi (Varázsló és Sid ex 66-os) bogarával és Csabién annyira jó a gyári fék, hogy érzésre kétszer olyan durvának tűnik a tiednél, pedig ugyanaz az autó, ugyanaz a fék.
Amikor te mentél vele volt egy kis probléma, vizsgakor szét lett szedve és kiderült, egyik rugó kiesett és össze is karistolta belül. Most új benne minden elől. Jó is.
Gondolkodom felnin, de akkor már kéne ültetni, de ha csonkot veszek akkor már tárcsafékest kéne. Ez volt az alap gondolatmenet.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16558 Dátum:
2012 Március 12, 21:22:17 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Március 12, 21:20:25
az a másik oldal :-PP
gondolom nem véletlenül terveztek a gyári faszik az egyik oldalra szimmeringet, a másik oldalra meg orsót.
talán hátul lengedezik a főtengely vagy valami.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16557 Dátum:
2012 Március 12, 21:21:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 12, 21:08:54
csapágy gyári nyereg tartó cnc-s
olajoson volt/van. a nyereg tartó nagyon egyszerű, még annyira sem bonyolult, mint első nyergeknél. Gyakorlatilag egy téglalap.. majd lefényképelem, a gépemen nincs kép róla.
ferodo ds mintha kerámia fék lenne hidegen
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16556 Dátum:
2012 Március 12, 21:20:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 12, 21:18:35
lendkerék felöl nem szimering van?????
az a másik oldal :-PP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16555 Dátum:
2012 Március 12, 21:20:06 »
Szerintem ebben Maresz tud neked érdemlegeset mondani.
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 12, 21:09:12
milyen gyártó? kb. mi kell hozzá ültető csonkkal? hátsó 5*130 dob milyen áron van?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16554 Dátum:
2012 Március 12, 21:18:35 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Március 12, 21:16:52
a szimmering egy statikus valami.
a csavarmenetes izé meg folyamatosan lökdösi be a blokkba az olajat.
szerintem élettartam problémák vannak a háttérben.
lendkerék felöl nem szimering van?????
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16553 Dátum:
2012 Március 12, 21:16:52 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 12, 20:27:33
Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.
Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.
Vélemény?
a szimmering egy statikus valami.
a csavarmenetes izé meg folyamatosan lökdösi be a blokkba az olajat.
szerintem élettartam problémák vannak a háttérben.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16552 Dátum:
2012 Március 12, 21:09:12 »
Idézetet írta: callook - 2012 Március 12, 21:02:18
5x205-nél én úgy gondolom ezeket a gagyikat nem érdemes megvenni, akkor inkább egy garnitúra hibátlan gyári dobfék...
5x130 egyszerűbb téma... Mondjuk egy olyan autóra mint a tied (amiben egy laza 1,6 tuning van és gömbfejes) arra egy teljesen gyári első tárcsafék szett 5x130 tárcsával.
milyen gyártó? kb. mi kell hozzá ültető csonkkal? hátsó 5*130 dob milyen áron van?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16551 Dátum:
2012 Március 12, 21:08:54 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 12, 21:07:53
es a feknyereg tarto? Es kerekcsapagy? Olajos feltengelyre is megy ez a szett?
csapágy gyári nyereg tartó cnc-s
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16550 Dátum:
2012 Március 12, 21:07:53 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Március 12, 20:54:47
Maresz is a hátsót mutatta, ezt arra írtam
a gyári dob le van esztergálva agynak, ráhúzva egy (B corsa első) tárcsa (mert 4x100) és golf IV hátsó nyereg, amin a kézifék ugyanúgy bovdennel működik. Nem tudom biztosan, de valószínű kellett a bovdennel mókolni, de ahogy Maresz is írja nem vészes. A konzol rém egyszerű, gyakorlatilag egyenes. ha találok képet felrakom. Azt hiszem cseke zoli rakta ezt össez anno. Most újítottuk fel fillérekből.
es a feknyereg tarto? Es kerekcsapagy? Olajos feltengelyre is megy ez a szett?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16549 Dátum:
2012 Március 12, 21:07:14 »
De úgy gondolom, az első mindig a 100%-os gyári kipróbálása és utána lehet nekimenni a fejlesztésnek. Pl. én mentem a te és a Csabi (Varázsló és Sid ex 66-os) bogarával és Csabién annyira jó a gyári fék, hogy érzésre kétszer olyan durvának tűnik a tiednél, pedig ugyanaz az autó, ugyanaz a fék.
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 12, 20:47:47
oké de első fék 66os bogáron volt a kérdés
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16548 Dátum:
2012 Március 12, 21:07:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 12, 21:05:10
ds 2000 betét van nekem körbe és amig hideg..sipol mintha nem lenne benne betét
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16547 Dátum:
2012 Március 12, 21:05:10 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Március 12, 21:01:14
az eggyel kultúráltabb megoldás! Ami jó viszont ezekben, hogy enyém is, meg tiéd is simán működik a gyári főfékhengerrel. Vizes úton is az első kerék satuzik, úh nem borult a balansz..ami szintén hálás. A nagy fékeknek ez a rákfenéje, nehéz jó megoldást találni a kb. 30-70%-os súlyelosztásra (nyeregben és főfékhengerben egyaránt).
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16546 Dátum:
2012 Március 12, 21:02:18 »
5x205-nél én úgy gondolom ezeket a gagyikat nem érdemes megvenni, akkor inkább egy garnitúra hibátlan gyári dobfék...
5x130 egyszerűbb téma... Mondjuk egy olyan autóra mint a tied (amiben egy laza 1,6 tuning van és gömbfejes) arra egy teljesen gyári első tárcsafék szett 5x130 tárcsával.
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 12, 20:45:06
Akkor ha maradok 5*205nél akkor CSP vagy más semmi kb ez a lényeg?
5*130ban milyet érdemes?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16545 Dátum:
2012 Március 12, 21:01:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 12, 20:58:31
annyi nekem 914 gyári tárcsa van fent
az eggyel kultúráltabb megoldás! Ami jó viszont ezekben, hogy enyém is, meg tiéd is simán működik a gyári főfékhengerrel. Vizes úton is az első kerék satuzik, úh nem borult a balansz..ami szintén hálás. A nagy fékeknek ez a rákfenéje, nehéz jó megoldást találni a kb. 30-70%-os súlyelosztásra (nyeregben és főfékhengerben egyaránt).
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16544 Dátum:
2012 Március 12, 20:58:31 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Március 12, 20:54:47
Maresz is a hátsót mutatta, ezt arra írtam
a gyári dob le van esztergálva agynak, ráhúzva egy (B corsa első) tárcsa (mert 4x100) és golf IV hátsó nyereg, amin a kézifék ugyanúgy bovdennel működik. Nem tudom biztosan, de valószínű kellett a bovdennel mókolni, de ahogy Maresz is írja nem vészes. A konzol rém egyszerű, gyakorlatilag egyenes. ha találok képet felrakom. Azt hiszem cseke zoli rakta ezt össez anno. Most újítottuk fel fillérekből.
annyi nekem 914 gyári tárcsa van fent
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16543 Dátum:
2012 Március 12, 20:54:47 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 12, 20:47:47
oké de első fék 66os bogáron volt a kérdés
Maresz is a hátsót mutatta, ezt arra írtam
a gyári dob le van esztergálva agynak, ráhúzva egy (B corsa első) tárcsa (mert 4x100) és golf IV hátsó nyereg, amin a kézifék ugyanúgy bovdennel működik. Nem tudom biztosan, de valószínű kellett a bovdennel mókolni, de ahogy Maresz is írja nem vészes. A konzol rém egyszerű, gyakorlatilag egyenes. ha találok képet felrakom. Azt hiszem cseke zoli rakta ezt össez anno. Most újítottuk fel fillérekből.
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 12, 20:58:00 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16542 Dátum:
2012 Március 12, 20:49:24 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 12, 20:48:22
kezifek? Es lehet tudni pontosan mibol epul fel? Es milyen valtora?
bármilyen nyereg és bowdent kb 7-8e per db áron csinálnK...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16541 Dátum:
2012 Március 12, 20:48:22 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Március 12, 20:46:14
ex-enyém, most Meláké is teljesen jól teszi/tette a dolgát és nincs 50e Ft, ha a nyergeken kívül minden vadi új. annyi talán, hogy picit nehezebb, mint egy kerscher pl.
kezifek? Es lehet tudni pontosan mibol epul fel? Es milyen valtora?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16540 Dátum:
2012 Március 12, 20:47:47 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Március 12, 20:46:14
ex-enyém, most Meláké is teljesen jól teszi/tette a dolgát és nincs 50e Ft, ha a nyergeken kívül minden vadi új. annyi talán, hogy picit nehezebb, mint egy kerscher pl.
oké de első fék 66os bogáron volt a kérdés
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16539 Dátum:
2012 Március 12, 20:46:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 12, 20:38:57
Amugy ez fék kérdés érdekes........
ex-enyém, most Meláké is teljesen jól teszi/tette a dolgát és nincs 50e Ft, ha a nyergeken kívül minden vadi új. annyi talán, hogy picit nehezebb, mint egy kerscher pl.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16538 Dátum:
2012 Március 12, 20:45:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 12, 20:38:57
Amugy ez fék kérdés érdekes........
a hátsó tárcsa szette én csináltam és megvagyok elégedve vele....
talán annyi g4 alu nyeregböl kellet volna hátra és csináltatni bowdent n majd másik kocsinál:)
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Akkor ha maradok 5*205nél akkor CSP vagy más semmi kb ez a lényeg?
5*130ban milyet érdemes?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16537 Dátum:
2012 Március 12, 20:38:57 »
Amugy ez fék kérdés érdekes........
a hátsó tárcsa szette én csináltam és megvagyok elégedve vele....
talán annyi g4 alu nyeregböl kellet volna hátra és csináltatni bowdent n majd másik kocsinál:)
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Március 12, 20:42:51 írta Maresz
»
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16536 Dátum:
2012 Március 12, 20:35:36 »
Meg ismerek olyat is aki WBX blokkot használ, mert az eleve szimeringes
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 12, 20:27:33
Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.
Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.
Vélemény?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16535 Dátum:
2012 Március 12, 20:34:19 »
Én a Katona Janeket ismerem aki így csinálja (de a tárcsát azt biztos kell piszkálni)
Idézetet írta: Balage - 2012 Március 12, 20:32:27
Ha jól tudom, a Kalangya Jani így csinálja, tárcsa piszkálás nélkül(ez nem biztos).
Gyártott hozzá egy szerszámot, beszerelt motornál is el lehet végezni a beavatkozást.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16534 Dátum:
2012 Március 12, 20:33:09 »
Csinálják. Itthon is ismerek olyan illetőt, akinek van hozzá kézi szerszáma, amivel a helyén is ki lehet marni a szimeringnek a helyét.
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 12, 20:27:33
Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.
Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.
Vélemény?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16533 Dátum:
2012 Március 12, 20:32:27 »
Ha jól tudom, a Kalangya Jani így csinálja, tárcsa piszkálás nélkül(ez nem biztos).
Gyártott hozzá egy szerszámot, beszerelt motornál is el lehet végezni a beavatkozást.
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 12, 20:27:33
Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.
Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.
Vélemény?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16532 Dátum:
2012 Március 12, 20:30:08 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 12, 20:27:33
Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.
Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.
Vélemény?
kb mint a utolagos szimeringes csak félig homa made de ötletnek jó.....csak bent helyén nem jó marni
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16531 Dátum:
2012 Március 12, 20:27:33 »
Nézegettem ma a blokk hátulját az ékszíjtárcsánál és szerintem oda be lehetne tenni egy sima szimmeringet, egy 60x45X10 is beférne, ha kimunkálnánk a helyét a blokkban. De vannak egyedi szimmeringek is 57X47X07 pl. szépen passzolna.
Ezt miért nem csinálja senki? Le kell a gyári ékszíjtárcsáról szúrni a labirintet, akkor az olyan 45 mm körül lesz és szépen kimarni a blokkot 57-60-ast kiadja, beragasztani és kész.
Vélemény?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16530 Dátum:
2012 Március 12, 20:21:54 »
Idézetet írta: Sagaris - 2012 Március 12, 20:06:39
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=380434
Féken nem spórolok az tuti...
Ez a CB nyereg is egy ATE nyereg koppintása, de ezt is szidják sokan. Szar a minősége, pontatlanok a csapok, amin csúszik, nem egy minőségi cucc.
Az EMPI kit meg abszolút gyenge, arról sok topik van a TheSamba-n.
Sajnos én is azt tudom mondani, mint Callook, ha az amerikaiak jó féket akarnak, akkor azok is a CSP-t veszik meg több, mint dupla áron.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16529 Dátum:
2012 Március 12, 20:09:38 »
Nekem az a gyanúm, hogy ez a sokak által szidott amerikai 5x205 tárcsafékek egyike...
Mielőtt megvettem Xoyoxtól a CSP-féle fékeket, nézegettem én is ezeket, de azt mondják nem hiába veszik meg az Amerikaiak is komolyabb autókra több mint kétszeres áron Európából a CSP fékeket.
Úgy szokták mondani, hogy show autókra valók ezek az EMPI és társai fékek, mert annyira silányak... Pl. Szeky járt úgy, hogy az Amerikából érkezett 5x205 fékeknek minden alkatrészét át kellett dolgozni...
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 12, 20:00:47
http://www.jbugs.com/product/22-2926.html?Category_Code=vw-disc-brakes-conversions-kits-5-lug
erről mi a véleményetek?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16528 Dátum:
2012 Március 12, 20:05:31 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 12, 20:00:47
http://www.jbugs.com/product/22-2926.html?Category_Code=vw-disc-brakes-conversions-kits-5-lug
erről mi a véleményetek?
Én sokat gondolkodtam rajta, végigolvastam a samba fórumán a hozzá kapcsolódó topikokat. Nem veszek ilyent, összefoglalva a topikokat:
Az EMPI annyit jelent kínaiul, hogy szar. Sajnos elég gyenge a minősége, hiányos a csomagolás, lehetetlen méretűek a csapágyak(nem tudtak hozzá venni, amit adtak hozzá törött(!) volt), egyszóval gagyi. Ja igen az ületőcsonk itthon is ismert fajta, elég sokan negatív véleménnyel vannak róla.
A CB viszont nagyon szimpatikus, azt dícsérték többen is. Én a felé hajlok...
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16527 Dátum:
2012 Március 12, 20:05:23 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Március 12, 20:00:47
http://www.jbugs.com/product/22-2926.html?Category_Code=vw-disc-brakes-conversions-kits-5-lug
erről mi a véleményetek?
opel nyeregnek tünik nem lehet rossz...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16526 Dátum:
2012 Március 12, 20:00:47 »
http://www.jbugs.com/product/22-2926.html?Category_Code=vw-disc-brakes-conversions-kits-5-lug
erről mi a véleményetek?
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16525 Dátum:
2012 Március 12, 06:40:44 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Március 11, 21:54:49
nem veszem magamra, de anno nézegettem a témát (gömbfejes futóműnél).
Itt elolvashatod, miket találtam:
http://sleepair.freeblog.hu/archives/2011/08/03/VW_1300_els_futm_tuning/
cár, köszi
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
[
144
]
145
146
147
148
149
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...