www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 14:48:03
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3369195 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17124 Dátum:
2012 Szeptember 09, 18:49:41 »
az én motorom csak forog,forog,forog mint a disznó.pedig hányszor oda akartam adni a vasas cigóknak
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17123 Dátum:
2012 Szeptember 09, 18:39:01 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Szeptember 09, 18:27:34
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17122 Dátum:
2012 Szeptember 09, 18:27:34 »
Idézetet írta: callook - 2012 Szeptember 09, 18:22:09
Pótoltam az anyát és meghúztam mindkettőt. Láss csodát, nem rángatózik a motor, sokkal szebben veszi a gázt.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17121 Dátum:
2012 Szeptember 09, 18:22:09 »
Nekem meg Tatabányán nagyon billegve járt a motorom. Éreztem én is, apu is említette, meg még páran megjegyezték a dolgot. Nem foglalkoztam vele, de furcsálltam, mert mikor indulás előtt gyorsan belőttem a szinkront, akkor nagyon szépen járt, ott meg pont úgy rángatózott mint amikor szar a szinkron.
Az előbb benéztem a motortérbe és kiderült, hogy mi az egyenetlen járás oka: Péntek este haverom segített az összerakásban és amikor meg akartam húzni a gázrudazat 2 db karbikhoz csatlakozó anyáját, akkor szólt, hogy Ő azt már meghúzta... Hát nem... Az egyik anyát elhagytam, így a karbin lévő gázkar furatában csak az tartotta benn a faudi-fej szárát, hogy gázadásra befeszült. Természetesen ezzel pedig a szinkron szépen hol így, hol úgy állt. A másik karbiról nem hagytam el az anyát, arról "csak" lelazult.
Pótoltam az anyát és meghúztam mindkettőt. Láss csodát, nem rángatózik a motor, sokkal szebben veszi a gázt.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17120 Dátum:
2012 Szeptember 09, 10:42:53 »
Idézetet írta: callook - 2012 Szeptember 09, 09:24:33
Ez a furat dolog meg érdekes. Majd megnézek egy karbit, hogy melyik járathoz is tartozhat.
Ilyen ennél egyszerűbb karbiknál is van, amikor még jókedvből szereltem-meg kényszerből, ha másnap is akartam menni valahova
-, folyton feltűnt, hogy némely tömítésen van lyuk az említett helyen, némelyike meg nincs.
Bácsi Győző
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17119 Dátum:
2012 Szeptember 09, 09:41:12 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Szeptember 09, 09:29:41
Kíváncsi vagyok, mert lehet, hogy ez volt az oka sokmindennek.
Ha jól olvasom, ez az "idle air bleed hole", ha jól fordítom az üresjárati fúvóka lyuk.
Üresjárati "féklevegő" furat ez valójában. Hasonló a működése, mint a air corrector fúvókának. Idle air corrector-na is hívják és a bedugulása nagyon is okozhat ilyet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17118 Dátum:
2012 Szeptember 09, 09:29:41 »
Kíváncsi vagyok, mert lehet, hogy ez volt az oka sokmindennek.
Ha jól olvasom, ez az "idle air bleed hole", ha jól fordítom az üresjárati fúvóka lyuk.
Idézetet írta: callook - 2012 Szeptember 09, 09:24:33
Ez a furat dolog meg érdekes. Majd megnézek egy karbit, hogy melyik járathoz is tartozhat.
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 09, 09:35:39 írta stonemen
»
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17117 Dátum:
2012 Szeptember 09, 09:29:01 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Szeptember 09, 09:28:12
Engem nem kérdeztél.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17116 Dátum:
2012 Szeptember 09, 09:28:12 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Szeptember 09, 09:06:16
köztük Vilit a karbik leállítás utáni csöpögéséről
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 09, 09:29:16 írta stonemen
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17115 Dátum:
2012 Szeptember 09, 09:24:33 »
Ez a furat dolog meg érdekes. Majd megnézek egy karbit, hogy melyik járathoz is tartozhat.
Idézetet írta: stonemen - 2012 Szeptember 09, 09:06:16
Miután megkérdeztem több szakértőt, köztük Vilit a karbik leállítás utáni csöpögéséről és biztos választ nem kaptam, a szambához fordultam.
Találtam egy topikot, ami az IDF karbi leállítás utáni csöpögéséről szólt. A srác vett 3 karbit, kettőt felújított, azok csöpögtek, a harmadik nem. Jöttek az ötletek az utángyártott tűszelepek minőségéről, végül egy apróság volt a megoldás. A lenti képen bekarikázott lyuknak az utángyártott tömítéseken nincs a helye kivágva. A srác kivágta a lyukat és a problémái tökéletesen megszűntek. Szétszedve a karbijaimat, az utángyárott tömítésen nekem sem voltak a lyukak kivágva, úgyhogy most megtettem. Próbakör a délutáni karbi beállítás előtt lesz.
Megnéztem a fúvókákat: 50, 122 (ezen szerintem már bővítettünk) és 190.
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17114 Dátum:
2012 Szeptember 09, 09:23:37 »
Szerintem a fúvókáid jók, még ha a főfúvókát fel is túrtátok 130-ra (ha jól emlékszem 30-as a venturid)
A jót pedig úgy értem, hogy olyan szintű füstölést nem okozhatnak mint amilyet a tied produkált.
Azt a fekete pamacsot valami szervi baj okozhatta, pl. a becsöpögés. Egyébként tegnap szóba került az, hogy "de csak leállítás után csöpög be". A nagy sz@rt! Ha becsöpög leállítás után, akkor menet közben is, csak nem veszed észre, mert beszippantja a motor a többletet, jó esetben el is dolgozza csak füstöl. Leállításkor meg mivel nem szív a motor, ezért jobban látni, ahogy a pillangószelepen gyűlik a benzin.
Idézetet írta: stonemen - 2012 Szeptember 09, 09:06:16
Miután megkérdeztem több szakértőt, köztük Vilit a karbik leállítás utáni csöpögéséről és biztos választ nem kaptam, a szambához fordultam.
Találtam egy topikot, ami az IDF karbi leállítás utáni csöpögéséről szólt. A srác vett 3 karbit, kettőt felújított, azok csöpögtek, a harmadik nem. Jöttek az ötletek az utángyártott tűszelepek minőségéről, végül egy apróság volt a megoldás. A lenti képen bekarikázott lyuknak az utángyártott tömítéseken nincs a helye kivágva. A srác kivágta a lyukat és a problémái tökéletesen megszűntek. Szétszedve a karbijaimat, az utángyárott tömítésen nekem sem voltak a lyukak kivágva, úgyhogy most megtettem. Próbakör a délutáni karbi beállítás előtt lesz.
Megnéztem a fúvókákat: 50, 122 (ezen szerintem már bővítettünk) és 190.
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17113 Dátum:
2012 Szeptember 09, 09:06:16 »
Miután megkérdeztem több szakértőt, köztük Vilit a karbik leállítás utáni csöpögéséről és biztos választ nem kaptam, a szambához fordultam.
Találtam egy topikot, ami az IDF karbi leállítás utáni csöpögéséről szólt. A srác vett 3 karbit, kettőt felújított, azok csöpögtek, a harmadik nem. Jöttek az ötletek az utángyártott tűszelepek minőségéről, végül egy apróság volt a megoldás. A lenti képen bekarikázott lyuknak az utángyártott tömítéseken nincs a helye kivágva. A srác kivágta a lyukat és a problémái tökéletesen megszűntek. Szétszedve a karbijaimat, az utángyárott tömítésen nekem sem voltak a lyukak kivágva, úgyhogy most megtettem. Próbakör a délutáni karbi beállítás előtt lesz.
Megnéztem a fúvókákat: 50, 122 (ezen szerintem már bővítettünk) és 190.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17112 Dátum:
2012 Szeptember 08, 22:14:47 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Szeptember 08, 20:52:01
Tatabányáról hazafelé gyakorlatilag az elindulástól háromhengerezett a kocsi (így a Bogarazoo-val nem tudtunk egy jót menni :-((( ).
Itthon a kertben alapjáraton lehúzgáltam a gyújtáskábeleket, mintha megjavult volna, de utána már nem mentem vele.
Holnap megyek egy tesztkört, bemelegítem, aztán nekilátok a CO műszerrel. 2 körüli értéket szeretnék, aztán majd meglátjuk. Ami biztos, hogy most sokat kap, feketék a kipufogók és a gyertyák, na meg a "dízelfüst" sem szerencsés. Lehet, hogy fúvókázni is kell majd, meglátjuk.
Az is nyugtalanít, hogy megállás után csöpög a benzin a karbikból, mindkét oldalon. Egyik ok lehet a tűszelep, másik az állás miatti felmelegedés következtében létrejövő benzin tágulás. Mivel a visszafolyó a karbikon megszüntetésre került, lehet, hogy nem tud hova tágulni. Ha már a fedelet leveszem, szerintem az úszószintet is kicsit lejjebb állítom.
Nem csöpöghet a karbi, melegben sem, szerintem szar a tűszelep. Az úszószintet 11 mm-re kell állítani, alapjárati fúvókából kicsit visszavenni, de szerintem a főfúvóka is nagy.
Ha viszont a tűszelep szar, akkor azzal kell kezdeni. Az autó fuldoklott a benzinben.n.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17111 Dátum:
2012 Szeptember 08, 20:52:01 »
Tatabányáról hazafelé gyakorlatilag az elindulástól háromhengerezett a kocsi (így a Bogarazoo-val nem tudtunk egy jót menni :-((( ).
Itthon a kertben alapjáraton lehúzgáltam a gyújtáskábeleket, mintha megjavult volna, de utána már nem mentem vele.
Holnap megyek egy tesztkört, bemelegítem, aztán nekilátok a CO műszerrel. 2 körüli értéket szeretnék, aztán majd meglátjuk. Ami biztos, hogy most sokat kap, feketék a kipufogók és a gyertyák, na meg a "dízelfüst" sem szerencsés. Lehet, hogy fúvókázni is kell majd, meglátjuk.
Az is nyugtalanít, hogy megállás után csöpög a benzin a karbikból, mindkét oldalon. Egyik ok lehet a tűszelep, másik az állás miatti felmelegedés következtében létrejövő benzin tágulás. Mivel a visszafolyó a karbikon megszüntetésre került, lehet, hogy nem tud hova tágulni. Ha már a fedelet leveszem, szerintem az úszószintet is kicsit lejjebb állítom.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17110 Dátum:
2012 Szeptember 06, 15:49:01 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Szeptember 06, 15:46:36
akkor azt kellene kihámozni hogy mennyi volt az idelye 1/4mérfőldön.
Ott van:
9,175999641
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17109 Dátum:
2012 Szeptember 06, 15:46:36 »
Idézetet írta: Protheus - 2012 Szeptember 06, 14:14:00
Hat, az angolszaz mertekegysegek mar csak ilyen "buzisagok". Merfoldben es labban mernek, a teljes palya hossza negyed merfold, es vannak X labankent kozbulso meropontok. Hogy ezt mi is ertsuk, mi mindegyiket meghatarozzuk meterben, magunknak
akkor azt kellene kihámozni hogy mennyi volt az idelye 1/4mérfőldön.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17108 Dátum:
2012 Szeptember 06, 15:44:04 »
Szerintem az az egyszerűség kedvéért km/h. Én ahova járok (Fertőszentmiklós, Écs) Ott a távolságokat lábban és mérföldben mérik, de a sebességeket km/h-ban.
Idézetet írta: tati - 2012 Szeptember 06, 14:40:40
akkor az átlépője 247mérföld/ óra volt? nem sok az egy kicsit?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17107 Dátum:
2012 Szeptember 06, 14:40:40 »
Idézetet írta: Protheus - 2012 Szeptember 06, 14:14:00
. Merfoldben es labban mernek, a teljes palya hossza negyed merfold,
akkor az átlépője 247mérföld/ óra volt? nem sok az egy kicsit?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17106 Dátum:
2012 Szeptember 06, 14:14:00 »
Idézetet írta: tati - 2012 Szeptember 06, 14:09:48
és kiskunlacházán nem méterben mérnek ? és ha nem akkor mérnem láb/mérföld milyen buziskodás ez egyébbként ?
Hat, az angolszaz mertekegysegek mar csak ilyen "buzisagok". Merfoldben es labban mernek, a teljes palya hossza negyed merfold, es vannak X labankent kozbulso meropontok. Hogy ezt mi is ertsuk, mi mindegyiket meghatarozzuk meterben, magunknak
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17105 Dátum:
2012 Szeptember 06, 14:09:48 »
Idézetet írta: Protheus - 2012 Szeptember 06, 11:14:09
A FRIEDSCHRÖDER pedig a neve.
és kiskunlacházán nem méterben mérnek ? és ha nem akkor mérnem láb/mérföld milyen buziskodás ez egyébbként ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17104 Dátum:
2012 Szeptember 06, 11:14:09 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Szeptember 06, 11:13:20
1 méter 3,2808 láb, 1 láb pedig 0,3048 méter.
A FRIEDSCHRÖDER pedig a neve.
Buzi, aki fékez! :-)))
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17103 Dátum:
2012 Szeptember 06, 11:13:20 »
Idézetet írta: tati - 2012 Szeptember 06, 10:27:54
hát ez nagy segítség volt
1 méter 3,2808 láb, 1 láb pedig 0,3048 méter.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17102 Dátum:
2012 Szeptember 06, 10:35:10 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Szeptember 06, 10:03:44
Date of run Run order Lane Startnumber Category Name Reaction 60 feet 330 feet 660 feet speed 660 E.T. Speed
2012.09.01 19:29 457 2 490 P4 FRIEDSCHRÖDER 0,263000011 1,559999943 3,997999907 5,985000134 198,96 9,175999641 247,86
ezek mennyi méterek? a többit értem reakcióidőt meg átlépőt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17101 Dátum:
2012 Szeptember 06, 10:27:54 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Szeptember 06, 10:03:44
Date of run Run order Lane Startnumber Category Name Reaction 60 feet 330 feet 660 feet speed 660 E.T. Speed
2012.09.01 19:29 457 2 490 P4 FRIEDSCHRÖDER 0,263000011 1,559999943 3,997999907 5,985000134 198,96 9,175999641 247,86
hát ez nagy segítség volt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17100 Dátum:
2012 Szeptember 06, 10:03:44 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Szeptember 06, 09:32:20
ezt lehetne úgy hogy én is megértsem?
Date of run Run order Lane Startnumber Category Name Reaction 60 feet 330 feet 660 feet speed 660 E.T. Speed
2012.09.01 19:29 457 2 490 P4 FRIEDSCHRÖDER 0,263000011 1,559999943 3,997999907 5,985000134 198,96 9,175999641 247,86
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17099 Dátum:
2012 Szeptember 06, 09:32:20 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Szeptember 05, 15:29:05
Komoly időket ment...
Ez volt a legjobbja:
2012.09.01 19:29 457 2 490 P4 FRIEDSCHRÖDER 0,263000011 1,559999943 3,997999907 5,985000134 198,96 9,175999641 247,86 N Final
ezt lehetne úgy hogy én is megértsem?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17098 Dátum:
2012 Szeptember 05, 20:36:09 »
A rugóerő kell, hogy megtartsa, de ha normális a CO-beállítás, onnan még sokat kell kitekerednie
Egyébként van O-gyűrű Dellortonál is, de csak tömítő szereppel.
A régi Webereknél a tömítőgyűrű a CO-csavar fejének palástján van egy beszúrásban
Az új Webereknél hosszú a CO-csavar, és a rajta lévő rugó nyomja egy idomos alátét segítségével a tömítőgyűrűt a ház falának
A Dellortoknál szintén a CO-csavar rugója nyomja egy sima alátét segítségével a tömítőgyűrűt a csavar furatának mélyén. (Ez általában nem jön ki a csavarral)
Sajnos nincs CO-csavarom Dellortohoz.
Idézetet írta: tati - 2012 Szeptember 04, 08:51:42
ááááááááááááááááá! pár napja egyik este kicsit durvultam az elkerülőn
egyik hengerből elment az alapjárat meg az átmeneti rendszer ... nem csoda mer elhagytam az alapjárati co csavart
dellortónál van valami kulimájsz a sűrűmeneten, hogy ne tekeredjen ki és tömítsen vagy csak a rugóerő kellene hogy megtartsa???? (a weberen gumigyűrű van )
Callook! van neked ilyened a
varródobozkád
fúvókásdobozkádba?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17097 Dátum:
2012 Szeptember 05, 20:26:56 »
Ugyanúgy mint egy sima blokknál, ennél is megvannak az olajjáratok. Ami még zavaró lehet, hogy a képen nincsenek felszerelve a fedelek a blokkra (pl. az első fedélben van az olajpumpa, a vezérműtengely befogatása felől az olajteknő, a főtengely befogatása felől pedig egy felső fedél.)
Idézetet írta: maxi - 2012 Szeptember 03, 07:51:40
Ennek a motornak hogy van az olajozása? Mert én nem látom ki rajta.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17096 Dátum:
2012 Szeptember 05, 15:29:05 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Szeptember 02, 11:12:05
Depo Drag Day, tegnap, Kiskunlacháza
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Komoly időket ment...
Ez volt a legjobbja:
2012.09.01 19:29 457 2 490 P4 FRIEDSCHRÖDER 0,263000011 1,559999943 3,997999907 5,985000134 198,96 9,175999641 247,86 N Final
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17095 Dátum:
2012 Szeptember 04, 22:01:45 »
Idézetet írta: xoyox - 2012 Szeptember 04, 21:49:51
ha van sok penzed kaphatsz tölem egy üres dellorto hazat
Ultraschallgereinigt, kitisztitott, csodas ujszerü allapotban na ja 150,0 euro ennyiert vettem , ennyiert atadom.
nekem csak 1db co csavar kell azt aligha tudom pótolni egy üres házzal
másrész nálunk egy pár komplett dellortót lehet kapni 100euróért, és nemhogy sok de még kevés pénzem sincs ,de azért köszi.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17094 Dátum:
2012 Szeptember 04, 21:51:55 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 22, 21:09:37
Biztos?
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?154750
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?152974
ezekröl a motorokrol olyasmiket irogattak multkor itt, hogy nem birjak az utcai menetet, allo azonos fordulatu müködesre terveztek
igaznak tünt a duma
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17093 Dátum:
2012 Szeptember 04, 21:49:51 »
Idézetet írta: tati - 2012 Szeptember 04, 08:51:42
ááááááááááááááááá! pár napja egyik este kicsit durvultam az elkerülőn
egyik hengerből elment az alapjárat meg az átmeneti rendszer ... nem csoda mer elhagytam az alapjárati co csavart
dellortónál van valami kulimájsz a sűrűmeneten, hogy ne tekeredjen ki és tömítsen vagy csak a rugóerő kellene hogy megtartsa???? (a weberen gumigyűrű van )
Callook! van neked ilyened a
varródobozkád
fúvókásdobozkádba?
ha van sok penzed kaphatsz tölem egy üres dellorto hazat
Ultraschallgereinigt, kitisztitott, csodas ujszerü allapotban na ja 150,0 euro ennyiert vettem , ennyiert atadom.
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17092 Dátum:
2012 Szeptember 04, 21:22:15 »
érdekes
"89.8Hp at 4550Rpm and 155Nm at 3200Rpm
The engine has 88mm thick wall Mahle cyl/pistons
Stock 69mm balanced cranck
Stock rods
PRO 001 SP heads with 35.5/32mm SS valves
8.7/1 compression ratio
34l/s of flow through the intake
10"
29.5l/s of flow through the 34mm PCIT Solex carb with 28mm venturies
10"
Scat HD single springs
Dual lobe Engle camschaft on modified lobe centre
12.2mm valve lift with 1.3 CB rockers
Modified 35mm exhaust with Sebring muffler"
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17091 Dátum:
2012 Szeptember 04, 08:51:42 »
ááááááááááááááááá! pár napja egyik este kicsit durvultam az elkerülőn
egyik hengerből elment az alapjárat meg az átmeneti rendszer ... nem csoda mer elhagytam az alapjárati co csavart
dellortónál van valami kulimájsz a sűrűmeneten, hogy ne tekeredjen ki és tömítsen vagy csak a rugóerő kellene hogy megtartsa???? (a weberen gumigyűrű van )
Callook! van neked ilyened a
varródobozkád
fúvókásdobozkádba?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17090 Dátum:
2012 Szeptember 03, 21:58:08 »
Stonebácsinak találtam.....
http://totalcar.hu/palyanap/2012/09/03/eljott_a_te_idod/#gallery_2762036|2761978
zengőgumi
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17089 Dátum:
2012 Szeptember 03, 07:51:40 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Szeptember 02, 22:19:01
Pauter
Ennek a motornak hogy van az olajozása? Mert én nem látom ki rajta.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17088 Dátum:
2012 Szeptember 02, 22:19:01 »
Pauter
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17087 Dátum:
2012 Szeptember 02, 13:28:41 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Szeptember 02, 13:20:21
Inkabb Porsche az
gondolom belül sem gyári
hány fokozatot használ?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17086 Dátum:
2012 Szeptember 02, 13:20:21 »
Idézetet írta: gas - 2012 Szeptember 02, 13:12:49
olyan mintha busz váltó lenne
Inkabb Porsche az
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17085 Dátum:
2012 Szeptember 02, 13:12:49 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Szeptember 02, 12:53:01
<beszúrt kép törölve>
olyan mintha busz váltó lenne
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak:
1
...
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...