www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:04:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3369295 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17124 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:49:41 »

az én motorom csak forog,forog,forog mint a disznó.pedig hányszor oda akartam adni a vasas cigóknak Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17123 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:39:01 »



Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17122 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:27:34 »

Pótoltam az anyát és meghúztam mindkettőt. Láss csodát, nem rángatózik a motor, sokkal szebben veszi a gázt.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17121 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:22:09 »

Nekem meg Tatabányán nagyon billegve járt a motorom. Éreztem én is, apu is említette, meg még páran megjegyezték a dolgot. Nem foglalkoztam vele, de furcsálltam, mert mikor indulás előtt gyorsan belőttem a szinkront, akkor nagyon szépen járt, ott meg pont úgy rángatózott mint amikor szar a szinkron.
Az előbb benéztem a motortérbe és kiderült, hogy mi az egyenetlen járás oka: Péntek este haverom segített az összerakásban és amikor meg akartam húzni a gázrudazat 2 db karbikhoz csatlakozó anyáját, akkor szólt, hogy Ő azt már meghúzta... Hát nem... Az egyik anyát elhagytam, így a karbin lévő gázkar furatában csak az tartotta benn a faudi-fej szárát, hogy gázadásra befeszült. Természetesen ezzel pedig a szinkron szépen hol így, hol úgy állt. A másik karbiról nem hagytam el az anyát, arról "csak" lelazult.

Pótoltam az anyát és meghúztam mindkettőt. Láss csodát, nem rángatózik a motor, sokkal szebben veszi a gázt.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17120 Dátum: 2012 Szeptember 09, 10:42:53 »

Ez a furat dolog meg érdekes. Majd megnézek egy karbit, hogy melyik járathoz is tartozhat.

Ilyen ennél egyszerűbb karbiknál is van, amikor még jókedvből szereltem-meg kényszerből, ha másnap is akartam menni valahova Grin-, folyton feltűnt, hogy némely tömítésen van lyuk az említett helyen, némelyike meg nincs.

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17119 Dátum: 2012 Szeptember 09, 09:41:12 »

Kíváncsi vagyok, mert lehet, hogy ez volt az oka sokmindennek.
Ha jól olvasom, ez az "idle air bleed hole", ha jól fordítom az üresjárati fúvóka lyuk.


Üresjárati "féklevegő" furat ez valójában. Hasonló a működése, mint a air corrector fúvókának. Idle air corrector-na is hívják és a bedugulása nagyon is okozhat ilyet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17118 Dátum: 2012 Szeptember 09, 09:29:41 »

Kíváncsi vagyok, mert lehet, hogy ez volt az oka sokmindennek.
Ha jól olvasom, ez az "idle air bleed hole", ha jól fordítom az üresjárati fúvóka lyuk.

Ez a furat dolog meg érdekes. Majd megnézek egy karbit, hogy melyik járathoz is tartozhat.

« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 09, 09:35:39 írta stonemen »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17117 Dátum: 2012 Szeptember 09, 09:29:01 »

Engem nem kérdeztél.  Cool
1303LS
« Hozzászólás #17116 Dátum: 2012 Szeptember 09, 09:28:12 »

köztük Vilit a karbik leállítás utáni csöpögéséről
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 09, 09:29:16 írta stonemen »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17115 Dátum: 2012 Szeptember 09, 09:24:33 »

Ez a furat dolog meg érdekes. Majd megnézek egy karbit, hogy melyik járathoz is tartozhat.

Miután megkérdeztem több szakértőt, köztük Vilit a karbik leállítás utáni csöpögéséről és biztos választ nem kaptam, a szambához fordultam.
Találtam egy topikot, ami az IDF karbi leállítás utáni csöpögéséről szólt. A srác vett 3 karbit, kettőt felújított, azok csöpögtek, a harmadik nem. Jöttek az ötletek az utángyártott tűszelepek minőségéről, végül egy apróság volt a megoldás. A lenti képen bekarikázott lyuknak az utángyártott tömítéseken nincs a helye kivágva. A srác kivágta a lyukat és a problémái tökéletesen megszűntek. Szétszedve a karbijaimat, az utángyárott tömítésen nekem sem voltak a lyukak kivágva, úgyhogy most megtettem. Próbakör a délutáni karbi beállítás előtt lesz.
Megnéztem a fúvókákat: 50, 122 (ezen szerintem már bővítettünk) és 190.
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17114 Dátum: 2012 Szeptember 09, 09:23:37 »

Szerintem a fúvókáid jók, még ha a főfúvókát fel is túrtátok 130-ra (ha jól emlékszem 30-as a venturid)
A jót pedig úgy értem, hogy olyan szintű füstölést nem okozhatnak mint amilyet a tied produkált.

Azt a fekete pamacsot valami szervi baj okozhatta, pl. a becsöpögés. Egyébként tegnap szóba került az, hogy "de csak leállítás után csöpög be". A nagy sz@rt! Ha becsöpög leállítás után, akkor menet közben is, csak nem veszed észre, mert beszippantja a motor a többletet, jó esetben el is dolgozza csak füstöl. Leállításkor meg mivel nem szív a motor, ezért jobban látni, ahogy a pillangószelepen gyűlik a benzin.


Miután megkérdeztem több szakértőt, köztük Vilit a karbik leállítás utáni csöpögéséről és biztos választ nem kaptam, a szambához fordultam.
Találtam egy topikot, ami az IDF karbi leállítás utáni csöpögéséről szólt. A srác vett 3 karbit, kettőt felújított, azok csöpögtek, a harmadik nem. Jöttek az ötletek az utángyártott tűszelepek minőségéről, végül egy apróság volt a megoldás. A lenti képen bekarikázott lyuknak az utángyártott tömítéseken nincs a helye kivágva. A srác kivágta a lyukat és a problémái tökéletesen megszűntek. Szétszedve a karbijaimat, az utángyárott tömítésen nekem sem voltak a lyukak kivágva, úgyhogy most megtettem. Próbakör a délutáni karbi beállítás előtt lesz.
Megnéztem a fúvókákat: 50, 122 (ezen szerintem már bővítettünk) és 190.
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17113 Dátum: 2012 Szeptember 09, 09:06:16 »

Miután megkérdeztem több szakértőt, köztük Vilit a karbik leállítás utáni csöpögéséről és biztos választ nem kaptam, a szambához fordultam.
Találtam egy topikot, ami az IDF karbi leállítás utáni csöpögéséről szólt. A srác vett 3 karbit, kettőt felújított, azok csöpögtek, a harmadik nem. Jöttek az ötletek az utángyártott tűszelepek minőségéről, végül egy apróság volt a megoldás. A lenti képen bekarikázott lyuknak az utángyártott tömítéseken nincs a helye kivágva. A srác kivágta a lyukat és a problémái tökéletesen megszűntek. Szétszedve a karbijaimat, az utángyárott tömítésen nekem sem voltak a lyukak kivágva, úgyhogy most megtettem. Próbakör a délutáni karbi beállítás előtt lesz.
Megnéztem a fúvókákat: 50, 122 (ezen szerintem már bővítettünk) és 190.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17112 Dátum: 2012 Szeptember 08, 22:14:47 »

Tatabányáról hazafelé gyakorlatilag az elindulástól háromhengerezett a kocsi (így a Bogarazoo-val nem tudtunk egy jót menni :-((( ).
Itthon a kertben alapjáraton lehúzgáltam a gyújtáskábeleket, mintha megjavult volna, de utána már nem mentem vele.
Holnap megyek egy tesztkört, bemelegítem, aztán nekilátok a CO műszerrel. 2 körüli értéket szeretnék, aztán majd meglátjuk. Ami biztos, hogy most sokat kap, feketék a kipufogók és a gyertyák, na meg a "dízelfüst" sem szerencsés. Lehet, hogy fúvókázni is kell majd, meglátjuk.
Az is nyugtalanít, hogy megállás után csöpög a benzin a karbikból, mindkét oldalon. Egyik ok lehet a tűszelep, másik az állás miatti felmelegedés következtében létrejövő benzin tágulás. Mivel a visszafolyó a karbikon megszüntetésre került, lehet, hogy nem tud hova tágulni. Ha már a fedelet leveszem, szerintem az úszószintet is kicsit lejjebb állítom. 


Nem csöpöghet a karbi, melegben sem, szerintem szar a tűszelep. Az úszószintet 11 mm-re kell állítani, alapjárati fúvókából kicsit visszavenni, de szerintem a főfúvóka is nagy.

Ha viszont a tűszelep szar, akkor azzal kell kezdeni. Az autó fuldoklott a benzinben.n.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17111 Dátum: 2012 Szeptember 08, 20:52:01 »

Tatabányáról hazafelé gyakorlatilag az elindulástól háromhengerezett a kocsi (így a Bogarazoo-val nem tudtunk egy jót menni :-((( ).
Itthon a kertben alapjáraton lehúzgáltam a gyújtáskábeleket, mintha megjavult volna, de utána már nem mentem vele.
Holnap megyek egy tesztkört, bemelegítem, aztán nekilátok a CO műszerrel. 2 körüli értéket szeretnék, aztán majd meglátjuk. Ami biztos, hogy most sokat kap, feketék a kipufogók és a gyertyák, na meg a "dízelfüst" sem szerencsés. Lehet, hogy fúvókázni is kell majd, meglátjuk.
Az is nyugtalanít, hogy megállás után csöpög a benzin a karbikból, mindkét oldalon. Egyik ok lehet a tűszelep, másik az állás miatti felmelegedés következtében létrejövő benzin tágulás. Mivel a visszafolyó a karbikon megszüntetésre került, lehet, hogy nem tud hova tágulni. Ha már a fedelet leveszem, szerintem az úszószintet is kicsit lejjebb állítom. 
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17110 Dátum: 2012 Szeptember 06, 15:49:01 »

akkor azt kellene kihámozni hogy mennyi volt az idelye 1/4mérfőldön.

Ott van:
9,175999641

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17109 Dátum: 2012 Szeptember 06, 15:46:36 »

Hat, az angolszaz mertekegysegek mar csak ilyen "buzisagok". Merfoldben es labban mernek, a teljes palya hossza negyed merfold, es vannak X labankent kozbulso meropontok. Hogy ezt mi is ertsuk, mi mindegyiket meghatarozzuk meterben, magunknak Roll Eyes
akkor azt kellene kihámozni hogy mennyi volt az idelye 1/4mérfőldön.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17108 Dátum: 2012 Szeptember 06, 15:44:04 »

Szerintem az az egyszerűség kedvéért km/h. Én ahova járok (Fertőszentmiklós, Écs) Ott a távolságokat lábban és mérföldben mérik, de a sebességeket km/h-ban.  Undecided

akkor az átlépője 247mérföld/ óra volt? nem sok az egy kicsit?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17107 Dátum: 2012 Szeptember 06, 14:40:40 »

. Merfoldben es labban mernek, a teljes palya hossza negyed merfold,
akkor az átlépője 247mérföld/ óra volt? nem sok az egy kicsit?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17106 Dátum: 2012 Szeptember 06, 14:14:00 »

és kiskunlacházán nem méterben mérnek ? és ha nem akkor mérnem láb/mérföld milyen buziskodás ez egyébbként ?
Hat, az angolszaz mertekegysegek mar csak ilyen "buzisagok". Merfoldben es labban mernek, a teljes palya hossza negyed merfold, es vannak X labankent kozbulso meropontok. Hogy ezt mi is ertsuk, mi mindegyiket meghatarozzuk meterben, magunknak Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17105 Dátum: 2012 Szeptember 06, 14:09:48 »

A FRIEDSCHRÖDER pedig a neve.
és kiskunlacházán nem méterben mérnek ? és ha nem akkor mérnem láb/mérföld milyen buziskodás ez egyébbként ?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17104 Dátum: 2012 Szeptember 06, 11:14:09 »

1 méter 3,2808 láb, 1 láb pedig 0,3048 méter.
A FRIEDSCHRÖDER pedig a neve.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17103 Dátum: 2012 Szeptember 06, 11:13:20 »

hát ez nagy segítség volt Undecided
1 méter 3,2808 láb, 1 láb pedig 0,3048 méter.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17102 Dátum: 2012 Szeptember 06, 10:35:10 »


Date of run   Run order   Lane   Startnumber   Category   Name   Reaction   60 feet   330 feet   660 feet   speed 660   E.T.   Speed

2012.09.01 19:29   457   2   490   P4   FRIEDSCHRÖDER   0,263000011   1,559999943   3,997999907   5,985000134   198,96   9,175999641   247,86

ezek mennyi méterek? a többit értem reakcióidőt meg átlépőt

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17101 Dátum: 2012 Szeptember 06, 10:27:54 »


Date of run   Run order   Lane   Startnumber   Category   Name   Reaction   60 feet   330 feet   660 feet   speed 660   E.T.   Speed

2012.09.01 19:29   457   2   490   P4   FRIEDSCHRÖDER   0,263000011   1,559999943   3,997999907   5,985000134   198,96   9,175999641   247,86

hát ez nagy segítség volt Undecided

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17100 Dátum: 2012 Szeptember 06, 10:03:44 »

ezt lehetne úgy hogy én is megértsem?


Date of run   Run order   Lane   Startnumber   Category   Name   Reaction   60 feet   330 feet   660 feet   speed 660   E.T.   Speed

2012.09.01 19:29   457   2   490   P4   FRIEDSCHRÖDER   0,263000011   1,559999943   3,997999907   5,985000134   198,96   9,175999641   247,86

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17099 Dátum: 2012 Szeptember 06, 09:32:20 »

Komoly időket ment...

Ez volt a legjobbja:


2012.09.01 19:29   457   2   490   P4   FRIEDSCHRÖDER   0,263000011   1,559999943   3,997999907   5,985000134   198,96   9,175999641   247,86   N   Final

ezt lehetne úgy hogy én is megértsem?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17098 Dátum: 2012 Szeptember 05, 20:36:09 »

A rugóerő kell, hogy megtartsa, de ha normális a CO-beállítás, onnan még sokat kell kitekerednie  Undecided
Egyébként van O-gyűrű Dellortonál is, de csak tömítő szereppel.

A régi Webereknél a tömítőgyűrű a CO-csavar fejének palástján van egy beszúrásban
Az új Webereknél hosszú a CO-csavar, és a rajta lévő rugó nyomja egy idomos alátét segítségével a tömítőgyűrűt a ház falának
A Dellortoknál szintén a CO-csavar rugója nyomja egy sima alátét segítségével a tömítőgyűrűt a csavar furatának mélyén. (Ez általában nem jön ki a csavarral)

Sajnos nincs CO-csavarom Dellortohoz.

ááááááááááááááááá! pár napja egyik este kicsit durvultam az elkerülőn Jezusom ... egyik hengerből elment az alapjárat meg az átmeneti rendszer ... nem csoda mer elhagytam az alapjárati co csavart  Roll Eyes
dellortónál van valami kulimájsz a sűrűmeneten, hogy ne tekeredjen ki és tömítsen vagy csak a rugóerő kellene hogy megtartsa???? (a weberen gumigyűrű van )
Callook! van neked ilyened a varródobozkád fúvókásdobozkádba?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17097 Dátum: 2012 Szeptember 05, 20:26:56 »

Ugyanúgy mint egy sima blokknál, ennél is megvannak az olajjáratok. Ami még zavaró lehet, hogy a képen nincsenek felszerelve a fedelek a blokkra (pl. az első fedélben van az olajpumpa, a vezérműtengely befogatása felől az olajteknő, a főtengely befogatása felől pedig egy felső fedél.)

Ennek a motornak hogy van az olajozása? Mert én nem látom ki rajta.

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17096 Dátum: 2012 Szeptember 05, 15:29:05 »

Depo Drag Day, tegnap, Kiskunlacháza
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Komoly időket ment...

Ez volt a legjobbja:


2012.09.01 19:29   457   2   490   P4   FRIEDSCHRÖDER   0,263000011   1,559999943   3,997999907   5,985000134   198,96   9,175999641   247,86   N   Final

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17095 Dátum: 2012 Szeptember 04, 22:01:45 »

ha van sok penzed kaphatsz tölem egy üres dellorto hazat
Ultraschallgereinigt, kitisztitott, csodas ujszerü allapotban na ja  150,0 euro ennyiert vettem , ennyiert atadom.
nekem csak 1db co csavar kell azt aligha  tudom pótolni egy üres házzal  Undecided másrész nálunk egy pár komplett dellortót lehet kapni 100euróért, és nemhogy sok de még kevés pénzem sincs ,de azért köszi.

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17094 Dátum: 2012 Szeptember 04, 21:51:55 »

ezekröl a motorokrol olyasmiket irogattak multkor itt, hogy nem birjak az utcai menetet, allo azonos fordulatu  müködesre terveztek
igaznak tünt a duma

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17093 Dátum: 2012 Szeptember 04, 21:49:51 »

ááááááááááááááááá! pár napja egyik este kicsit durvultam az elkerülőn Jezusom ... egyik hengerből elment az alapjárat meg az átmeneti rendszer ... nem csoda mer elhagytam az alapjárati co csavart  Roll Eyes
dellortónál van valami kulimájsz a sűrűmeneten, hogy ne tekeredjen ki és tömítsen vagy csak a rugóerő kellene hogy megtartsa???? (a weberen gumigyűrű van )
Callook! van neked ilyened a varródobozkád fúvókásdobozkádba?
ha van sok penzed kaphatsz tölem egy üres dellorto hazat
Ultraschallgereinigt, kitisztitott, csodas ujszerü allapotban na ja  150,0 euro ennyiert vettem , ennyiert atadom.

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17092 Dátum: 2012 Szeptember 04, 21:22:15 »

érdekes

"89.8Hp at 4550Rpm and 155Nm at 3200Rpm

The engine has 88mm thick wall Mahle cyl/pistons
Stock 69mm balanced cranck
Stock rods
PRO 001 SP heads with 35.5/32mm SS valves
8.7/1 compression ratio
34l/s of flow through the intake 10"
29.5l/s of flow through the 34mm PCIT Solex carb with 28mm venturies 10"
Scat HD single springs
Dual lobe Engle camschaft on modified lobe centre
12.2mm valve lift with 1.3 CB rockers
Modified 35mm exhaust with Sebring muffler"

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17091 Dátum: 2012 Szeptember 04, 08:51:42 »

ááááááááááááááááá! pár napja egyik este kicsit durvultam az elkerülőn Jezusom ... egyik hengerből elment az alapjárat meg az átmeneti rendszer ... nem csoda mer elhagytam az alapjárati co csavart  Roll Eyes
dellortónál van valami kulimájsz a sűrűmeneten, hogy ne tekeredjen ki és tömítsen vagy csak a rugóerő kellene hogy megtartsa???? (a weberen gumigyűrű van )
Callook! van neked ilyened a varródobozkád fúvókásdobozkádba?

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #17090 Dátum: 2012 Szeptember 03, 21:58:08 »

Stonebácsinak találtam..... Wink Cool
http://totalcar.hu/palyanap/2012/09/03/eljott_a_te_idod/#gallery_2762036|2761978

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17089 Dátum: 2012 Szeptember 03, 07:51:40 »

Pauter


Ennek a motornak hogy van az olajozása? Mert én nem látom ki rajta.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17088 Dátum: 2012 Szeptember 02, 22:19:01 »

Pauter






http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17087 Dátum: 2012 Szeptember 02, 13:28:41 »

Inkabb Porsche az Smiley
gondolom belül sem gyári
hány fokozatot használ?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17086 Dátum: 2012 Szeptember 02, 13:20:21 »

olyan mintha busz váltó lenne Huh

Inkabb Porsche az Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17085 Dátum: 2012 Szeptember 02, 13:12:49 »

<beszúrt kép törölve>
olyan mintha busz váltó lenne Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.